Βοήθεια/Απορίες στη Χημεία Προσανατολισμού

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,632 μηνύματα.
Που να δεις στο ph.
Μου τα έχει πει η αδερφή μου. Συγκεκριμένα σύμφωνα με τα λεγόμενά της, θα πάθω 5 εγκεφαλικά, θα κλαίω κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ και θα πρέπει να ξανά σκεφτώ το ενδεχόμενο του να δώσω :laugh:
 

BaSO4

Δραστήριο μέλος

Η BaSO4 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ΑΠΘ. Έχει γράψει 634 μηνύματα.

Guest 586541

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
View attachment 106761
62 Αν τριπλασιαστεί η συγκέντρωση του Α θα τριπλασιαστεί και η ταχύτητα (?)

Η αντίδραση είναι πολύπλοκη και ο νόμος ταχύτητας είναι U=K[A] που καθορίζεται από το αργό στάδιο του μηχανισμού (έτσι το σκέφτηκα ότι τριπλασιάζεται, γιατί αν ήταν στο τετράγωνο το Α νομίζω θα γινόταν 9 φορές μεγαλύτερη; )

Ενώ η ταχύτητα δεν εξαρτάται από τα προϊόντα :hmm: Unless I’m missing something.

Όσο για την 63 δεν θα είναι U=K[Fe]^2 ; Είναι απλή. Και τα στερεά παραλείπονται.
Τριπλασσιάζεται γιατί είναι πρώτης τάξης. Εννοεί πρώτης ταξης ως προς το Α, πάντα θα είναι στα αντιδρώντα αυτά στα οποία αναφέρεται η τάξη.

Έπειτα πράγματι η ταχύτητα δεν εξαρτάται από τα προϊόντα (η αντίδραση είναι μονόδρομη).

Για το 63 νομίζω αυτό είναι.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

BaSO4

Δραστήριο μέλος

Η BaSO4 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ΑΠΘ. Έχει γράψει 634 μηνύματα.
Πού να δεις στο ph.
Στο φροντιστήριο, εν τω μεταξύ, ο χημικός μας προετοίμαζε ψυχολογικά, κάθε φορά που μπαίναμε σε καινούριο κεφάλαιο και πλησιάζαμε στο 5ο, λέγοντας ότι στα τεστ και στα διαγωνίσματα θα πέσει πολύ κλάμα. :lol:
Παρόλα αυτά, δεν παύει να είναι το αγαπημένο μου. :look:
 

Guest 586541

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Που να δεις στο ph.
Μου τα έχει πει η αδερφή μου. Συγκεκριμένα σύμφωνα με τα λεγόμενά της, θα πάθω 5 εγκεφαλικά, θα κλαίω κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ και θα πρέπει να ξανά σκεφτώ το ενδεχόμενο του να δώσω :laugh:
Εεεεε....υπερβολές...αν και ποιος μιλάει τώρα...:laugh:

Μην πανικοβάλεσε @Joji, θα διαβάσεις και θα γράψεις άριστα.
 

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,632 μηνύματα.
Ένας φίλος μου μου είπε πως το πιο δύσκολο κεφάλαιο για αυτόν ήταν ο περιοδικός πίνακας, μια φίλη μου είπε για χημική ισορροπία και η αδερφή μου το pH. Δεν ξέρω τι να πιστέψω οπότε τα τρέμω όλα.
 

Cade

Δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 789 μηνύματα.
Ένας φίλος μου μου είπε πως το πιο δύσκολο κεφάλαιο για αυτόν ήταν ο περιοδικός πίνακας, μια φίλη μου είπε για χημική ισορροπία και η αδερφή μου το pH. Δεν ξέρω τι να πιστέψω οπότε τα τρέμω όλα.
Μπα, η χημεία είναι εύκολη δεν σε φοβάμαι
Απλώς μη τυχόν και την αμελήσεις γτ θα σε αμελήσει και αυτή με το παραπάνω
 

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,632 μηνύματα.

Guest 586541

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ένας φίλος μου μου είπε πως το πιο δύσκολο κεφάλαιο για αυτόν ήταν ο περιοδικός πίνακας, μια φίλη μου είπε για χημική ισορροπία και η αδερφή μου το pH. Δεν ξέρω τι να πιστέψω οπότε τα τρέμω όλα.
Η πραγματική δυσκολία έγκειται στο να διαβάσεις σωστά και εξωνυχιστικά ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια, τα άλλα είναι απλά. Πρέπει να ξέρεις τι πρέπει να διαβάσεις. Είχα φτάσει στο τέλος να νομίζω ότι είμαι ΟΚ, μη γνωρίζοντας τι έπρεπε να ξέρω. Έπαθα τεράστια ζημιά από το Α θέμα, παρότι ήμουν καλός σε ασκήσεις και μετά αγχώθηκα γιατί είδα πως δεν ήξερα κάποια από το Α -ενώ έχασα και πολύ χρόνο εκεί- και πήρε η μπάλα και άλλα θέματα.

Αν κάτσει κανείς και διαβάσει προσεκτικά και με επιμονή δεν έχει να φοβάται κάτι, ειδικά στην χημεία.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,632 μηνύματα.
Η πραγματική δυσκολία είναι το να διαβάσεις σωστά και εξωνυχιστικά ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια, τα άλλα είναι απλά. Πρέπει να ξέρεις τι πρέπει να διαβάσεις. Είχα φτάσει στο τέλος να νομίζω ότι είμαι ΟΚ, μη γνωρίζοντας τι έπρεπε να ξέρω. Έπαθα τεράστια ζημιά από το Α θέμα, παρότι ήμουν καλός σε ασκήσεις και μετά αγχώθηκα γιατί είδα πως δεν ήξερα κάποια από το Α -ενώ έχασα και πολύ χρόνο εκεί- και πήρε η μπάλα και άλλα θέματα.

Αν κάτσει κανείς και διαβάσει προσεκτικά και με επιμονή δεν έχει να φοβάται κάτι, ειδικά στην χημεία.
Θα δώσουμε μαζί το ‘23 αν δεν κάνω λάθος :happy: Θα τα πας υπέροχα.
 

ultraviolence

Τιμώμενο Μέλος

Ο ultraviolence αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Χημείας ΑΠΘ και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 13,851 μηνύματα.
Όλοι εσείς που βοηθάτε με συμβουλές/λύσεις, μην κάνετε κανένα αστείο και χαθείτε. Κάποιοι δίνουν πανελλήνιες μετά από πολλά χρόνια και χρειάζονται καθοδήγηση :redface:
 

Cade

Δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 789 μηνύματα.
Όλοι εσείς που βοηθάτε με συμβουλές/λύσεις, μην κάνετε κανένα αστείο και χαθείτε. Κάποιοι δίνουν πανελλήνιες μετά από πολλά χρόνια και χρειάζονται καθοδήγηση :redface:
Αν δε ζορισει πολύ το πράγμα με τη σχολή εδώ θα μαστε
 

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,632 μηνύματα.
ED96051A-7AE6-41A1-8EF4-E0F62EF1CD2D.jpeg
Λοιπόν τις απαντήσεις αυτές τις είχα γράψει με στύλο (not so smart I know) πριν περίπου 2 μήνες. Αν οποιοσδήποτε μπορεί να τα επαληθεύσει θα το εκτιμούσα πολύ. Εμένα σωστά μου φαίνονται. Τις αιτιολογήσεις τις έχω γραμμένες στο τετράδιο αλλά είναι πολύ μπερδεμένα για να τα ανεβάσω εδώ, δεν βγάζεις άκρη.
 

Guest 586541

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
View attachment 106778Λοιπόν τις απαντήσεις αυτές τις είχα γράψει με στύλο (not so smart I know) πριν περίπου 2 μήνες. Αν οποιοσδήποτε μπορεί να τα επαληθεύσει θα το εκτιμούσα πολύ. Εμένα σωστά μου φαίνονται. Τις αιτιολογήσεις τις έχω γραμμένες στο τετράδιο αλλά είναι πολύ μπερδεμένα για να τα ανεβάσω εδώ, δεν βγάζεις άκρη.
Νομίζω στο β έχεις κάνει λάθος.

Δεν μπορεί η αντίδραση να έχει περισσότερα στάδια; Δεν σου λέει ότι η αντίδραση είναι απλή.
 

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,632 μηνύματα.
Νομίζω στο β έχεις κάνει λάθος.

Δεν μπορεί η αντίδραση να έχει περισσότερα στάδια; Δεν σου λέει ότι η αντίδραση είναι απλή.
Αχ δεν ξέρω… και εμένα αυτό με μπέρδεψε. Όντως δεν μου αναφέρει ότι είναι απλή, θα μπορούσε να είναι ένα στάδιο από μια πολύπλοκη αντίδραση. Ωστόσο ο νόμος ταχύτητας δείχνει μόνο το Α άρα δεν υπάρχουν άλλα αντιδρώντα ή θα μπορούσαν να υπάρχουν αλλά να είναι στερεά; :hmm:

Update: Ο νόμος ταχύτητας καθορίζεται από το αργό στάδιο μιας πολύπλοκης αντίδρασης οπότε γράψτε λάθος γι’αυτό που είπα παραπάνω :P Έχω καεί, δεν ξέρω πως να το δικαιολογήσω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 586541

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αχ δεν ξέρω… και εμένα αυτό με μπέρδεψε. Όντως δεν μου αναφέρει ότι είναι απλή, θα μπορούσε να είναι ένα στάδιο από μια πολύπλοκη αντίδραση. Ωστόσο ο νόμος ταχύτητας δείχνει μόνο το Α άρα δεν υπάρχουν άλλα αντιδρώντα ή θα μπορούσαν να υπάρχουν αλλά να είναι στερεά; :hmm:

Update: Ο νόμος ταχύτητας καθορίζεται από το αργό στάδιο μιας πολύπλοκης αντίδρασης οπότε γράψτε λάθος γι’αυτό που είπα παραπάνω :P Έχω καεί, δεν ξέρω πως να το δικαιολογήσω.
Παράδειγμα:

β+γ=α

βΑ+Ε(s)->Δ+Β (αργό)
γΑ+Δ->Ε(s) (γρήγορο)


Που δίνουν:

(β+γ)Α->Β δηλαδή αΑ->Β

Σου δείχνω την γενική περίπτωση, πες ότι β=1 για την περίπτωσή σου.

Αν δεν υπήρχε στο αργό S ή l δεν θα γίνοταν. Αλλά τέτοια άσκηση που να στο λέει αυτό δεν θα συναντήσεις.

Ελπίζω να μην γράφω κάτι λανθασμένο ή να σε μπέρδεψα.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Chem2000

Διάσημο μέλος

Η Chem2000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας Ιωαννίνων και μας γράφει απο Νίκαια (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Είναι κάποιες φορές που γεννάται η αντιπαράθεση σχολικού βιβλίου και επιστημονικής πραγματικοτήτας. Το είχα ρωτήσει αυτό στους καθηγητές μου και σε πληροφορώ ότι θα καίγονταν πολύς κόσμος αν έπεφτε κάτι τέτοιο, επειδή η πραγματικότητα έρχεται σε σύγκρουση με το σχολικό! Ο ένας μου είπε πως γίνεται να υπάρξει μία τέτοια αντίδραση, ο άλλος δεν ήξερε.

Καταρχάς, το ότι δυνητικά θα μπορούσε μία αντίδραση σύνθετη να έχει συντελεστές ίδιους με τους εκθέτες του νόμου ταχύτητάς της, δεν σημαίνει ότι στην πραγματικότητα κάτι τέτοιο συμβαίνει. Γιατί η επιστήμη της χημείας μελετά τον υλικό κόσμο και όχι "ενδεχομένως πραγματοποιήσιμα" γεγονότα, απαιτείται η παρατήρηση τουλάχιστον μία τέτοιας αντίδρασης για να ειπωθεί κάτι τέτοιο. Για παράδειγμα, θεωρητικά θα μπορούσε να υπάρχει μία αντίδραση 20ης τάξης. Έλα όμως που δεν φαίνεται να συμβαίνει αυτό....

Πάντως στην περίπτωση αυτή, πράγματι ισχύει αυτό που ανέφερε η Βάσω. Ήθελα να καταδείξω ότι απαιτούνται παραπομπές για να μιλήσουμε για κάτι τέτοιο. Και πολλοί χημικοί όταν αναφέρονται σε αυτό ή αντίστοιχα δεν τις έχουν.

Και η αγγλική wikipedia το αναφέρει ξεκάθαρα. Και εδώ αναφέρεται πώς είναι δυνατό κάτι τέτοιο αν και εξαιρετικά σπάνιο.

Ωστόσο το σχολικό αναφέρει τα εξής : "Σε περίπτωση που οι εκθέτες χ, ψ ταυτίζονται με τους συντελεστές της χημικής εξίσωσης α και β, δηλαδή χ = α και ψ = β, τότε η αντίδραση πραγματοποιείται με τον απλό μηχανισμό που περιγράφει η χημική εξίσωση. Σε αντίθετη περίπτωση, αν δηλαδή χ ≠ α ή ψ ≠ β, τότε η αντίδραση δεν είναι απλή δηλαδή πραγματοποιείται σε περισσότερα στάδια."

Υπάρχει ένα λεπτό σημείο, αν το βιβλίο ήθελε να λέει κάτι 100% ορθό θα έπρεπε να γράφει πως είναι πάρα πολύ σπάνιες τέτοιες αντιδράσεις. Το σχολικό δίνει μια πιο χειροπιαστή απάντηση, αν και στον επιστημονικό λόγο η ακριβολογία καθίσταται απαραίτητη.

Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι εδώ τίθεται το ζήτημα του με ποια εκδοχή πρέπει να είναι εναρμονισμένες οι απαντήσεις σου. Εγώ θα ακολουθούσα το βιβλίο. Συζήτησέ το και με τον/την χημικό σου.

Ίσως η @Chem2000 θα επιθυμούσε να δώσει μία πιο αξιόπιστη απάντηση.
Αρχικά να τονίσω πως εγώ όταν έδινα πανελλήνιες δεν είχαμε στην ύλη το νόμο της ταχύτητας,παρά μόνο την ταχύτητα αντίδρασης καθώς και τους παράγοντες που την επηρεάζουν.Αυτό πρέπει να προστέθηκε αργότερα.Για εμένα το ορθό είναι πάρουν ως σωστό το παράδειγμα του σχολικού βιβλίου γιατί οι εξεταστές με βάση αυτό θα βαθμολογήσουν.

Ωστόσο.Όταν εμείς κάναμε χημική κινητική στη φυσικοχημεία,ΠΟΤΕ ο καθηγητής δε μας είπε ότι άμα οι εκθέτες του νόμου ταχύτητας ταυτίζονται με τα στοιχειομετρία της αντίδρασης,η αντίδραση είναι απλή.Αυτό που τόνιζε εξαρχής είναι πως οι εκθέτες αυτοί προσδιορίζονται πειραματικά και μάλιστα πολλές φορές μπορεί να είναι και κλασματικοί.Συγκεκριμένα στα slides του έγραφε αυτό ακριβώς:
κεμ.png



Γενικά το σχολικό βιβλίο κατ'εμε είναι άχρηστο και λέει πολλές ανακρίβειες αλλά εφόσον βάσει αυτού θα εξεταστείτε,θα πρέπει αναγκαστικά να μάθετε λανθασμένα πράγματα που θα σας τα αλλάξουν όταν με το καλό περάσετε στο πανεπιστήμιο.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ένας φίλος μου μου είπε πως το πιο δύσκολο κεφάλαιο για αυτόν ήταν ο περιοδικός πίνακας, μια φίλη μου είπε για χημική ισορροπία και η αδερφή μου το pH. Δεν ξέρω τι να πιστέψω οπότε τα τρέμω όλα.
Τίποτε δεν είναι δύσκολο στη χημεία των πανελληνίων.Για εμένα το πιο δυσνόητο κομμάτι,το οποίο το μαθαίνετε παπαγαλία ούτως ή άλλως εξαιτίας της βαρύτητας τους,είναι η θεωρία του De Broglie ,οι κυματοσυναρτήσεις κτλ.Αλλά μη σε αγχώνει,καταλαβαίνουν ότι δεν είναι εύπεπτα όλα αυτά και βάζουν συνήθως πολύ εύκολα θεματάκια πάνω σε αυτά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,632 μηνύματα.
Αρχικά να τονίσω πως εγώ όταν έδινα πανελλήνιες δεν είχαμε στην ύλη το νόμο της ταχύτητας,παρά μόνο την ταχύτητα αντίδρασης καθώς και τους παράγοντες που την επηρεάζουν.Αυτό πρέπει να προστέθηκε αργότερα.Για εμένα το ορθό είναι πάρουν ως σωστό το παράδειγμα του σχολικού βιβλίου γιατί οι εξεταστές με βάση αυτό θα βαθμολογήσουν.

Ωστόσο.Όταν εμείς κάναμε χημική κινητική στη φυσικοχημεία,ΠΟΤΕ ο καθηγητής δε μας είπε ότι άμα οι εκθέτες του νόμου ταχύτητας ταυτίζονται με τα στοιχειομετρία της αντίδρασης,η αντίδραση είναι απλή.Αυτό που τόνιζε εξαρχής είναι πως οι εκθέτες αυτοί προσδιορίζονται πειραματικά και μάλιστα πολλές φορές μπορεί να είναι και κλασματικοί.Συγκεκριμένα στα slides του έγραφε αυτό ακριβώς:
View attachment 106783


Γενικά το σχολικό βιβλίο κατ'εμε είναι άχρηστο και λέει πολλές ανακρίβειες αλλά εφόσον βάσει αυτού θα εξεταστείτε,θα πρέπει αναγκαστικά να μάθετε λανθασμένα πράγματα που θα σας τα αλλάξουν όταν με το καλό περάσετε στο πανεπιστήμιο.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Τίποτε δεν είναι δύσκολο στη χημεία των πανελληνίων.Για εμένα το πιο δυσνόητο κομμάτι,το οποίο το μαθαίνετε παπαγαλία ούτως ή άλλως εξαιτίας της βαρύτητας τους,είναι η θεωρία του De Broglie ,οι κυματοσυναρτήσεις κτλ.Αλλά μη σε αγχώνει,καταλαβαίνουν ότι δεν είναι εύπεπτα όλα αυτά και βάζουν συνήθως πολύ εύκολα θεματάκια πάνω σε αυτά.
Ευχαριστώ πάρα πολύ Γιώτα μου, από καρδιάς :give_rose:
 

ultraviolence

Τιμώμενο Μέλος

Ο ultraviolence αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Χημείας ΑΠΘ και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 13,851 μηνύματα.
Καλησπέρα.
Δίνω μετα από πολλά χρόνια πανελλήνιες και τότε δεν εξετάστηκα στη χημεία. Οπότε αποφάσισα να κάνω μια επανάληψη της χημείας των 2 προηγούμενων τάξεων. Ε και εκεί έμεινα. Τότε θυμάμαι τα έπαιζα στα δάχτυλα, αλλά έχει περάσει σχεδόν μια δεκαετία από τότε που ήμουν α Λυκείου και δε μπορώ με τίποτα να συντονιστω.

Να υποθέσω ότι είναι ατόπημα να ξεκινήσω ύλη της γ ενώ ήδη της α με πάει πιπα-κωλο ; Υποθέτω θα έχουν κάποια σχέση μεταξύ τους κι άρα πρέπει να τα μάθω με τη λογική σειρά. Απλώς απογοητεύτηκα κάπως, δεν ξέρω. Περισσότερο γράφω για να πω τον πόνο μου κι όχι για ουσιαστική βοήθεια. Δύσκολο πράγμα να δίνεις μετά από χρόνια σε πράγματα που δε γνωρίζεις. Αχ.
 

Obi-Wan Kenobi

Δραστήριο μέλος

Ο Obi-Wan Kenobi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Γεωπονίας Πελοποννήσου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 403 μηνύματα.
Καλησπέρα.
Δίνω μετα από πολλά χρόνια πανελλήνιες και τότε δεν εξετάστηκα στη χημεία. Οπότε αποφάσισα να κάνω μια επανάληψη της χημείας των 2 προηγούμενων τάξεων. Ε και εκεί έμεινα. Τότε θυμάμαι τα έπαιζα στα δάχτυλα, αλλά έχει περάσει σχεδόν μια δεκαετία από τότε που ήμουν α Λυκείου και δε μπορώ με τίποτα να συντονιστω.

Να υποθέσω ότι είναι ατόπημα να ξεκινήσω ύλη της γ ενώ ήδη της α με πάει πιπα-κωλο ; Υποθέτω θα έχουν κάποια σχέση μεταξύ τους κι άρα πρέπει να τα μάθω με τη λογική σειρά. Απλώς απογοητεύτηκα κάπως, δεν ξέρω. Περισσότερο γράφω για να πω τον πόνο μου κι όχι για ουσιαστική βοήθεια. Δύσκολο πράγμα να δίνεις μετά από χρόνια σε πράγματα που δε γνωρίζεις. Αχ.
Εδωσα πανελληνίες μετά απο παρα πολλα χρονια. Στην αρχη τις πρωτες 15 μέρες δυσκολευτηκα πολυ και δεν μπορουσα να μαθω τιποτα.Μετα απο 15 μερες αρχιζα να τα μαθαινω και μετα τα επαιζα στα δαχτυλα. Είναι σαν το γυμναστηριο στην αρχη σου φαινονται ολα δυσκολα μετα συνηθιζεις και το μυαλό ειναι ενας μυς που τον εξασκεις. Μην απογοτευεσαι καθολου!!!Σου ευχομαι να τα πας περιφημα.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top