Βοήθεια/Απορίες στην ΑΕΠΠ - Ασκήσεις

Τι πιστεύετε για την ΑΕΠΠ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 53)
  • Εύκολη

    Ψήφοι: 30 56.6%
  • Δύσκολη

    Ψήφοι: 23 43.4%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 0 0.0%

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Έλα βρε Χmod10. Το ακέραιο υπόλοιπο ενός αριθμού διαιρουμενος με το 10.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manolis_98

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο manolis_98 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,055 μηνύματα.
Καλημερα ,
Μπορει καποιος να γραψει τους αλγοριθμους ταξινομησης(κατα γραμμη, κατα στηλη, ολικο) ενος δισδιαστατου πινακα ΝχΜ θεσεων
Ευχαριστω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Γραμμής-Στήλης-Ολικός
Φαντάζομαι είναι σωστοί οι αλγόριθμοι αλλά δεν τους testαρα.
Υπάρχουν και πολύ πιο αποδοτικοί αλλά δεν νομίζω ότι σας απασχολεί η απόδοση.

Code:
Για κ απο 1 μεχρι Ν
	Για ι απο 1 μέχρι Μ
	  Για ξ απο 1 μέχρι Μ
	      Αν Π[κ][ξ] < Π[κ][ι] τότε
	           Αντιμετάθεσε Π[κ][ξ], Π[κ][ι]
	      Τέλος_αν
	  Τέλος_επανάληψης
	Τέλος_επανάληψης
Τέλος_επανάληψης

Για κ απο 1 μεχρι Μ
	Για ι απο 1 μέχρι Ν
	  Για ξ απο 1 μέχρι Ν
	      Αν Π[ξ][κ] < Π[ι][κ] τότε
	           Αντιμετάθεσε Π[ξ][κ], Π[ι][κ]
	      Τέλος_αν
	  Τέλος_επανάληψης
	Τέλος_επανάληψης
Τέλος_επανάληψης

Για λ απο 1 μεχρι Ν
	Για κ απο 1 μεχρι Μ
		Για ι απο 1 μέχρι Ν
		  Για ξ απο 1 μέχρι Μ
		      Αν Π[λ][κ] < Π[ι][ξ] τότε
		           Αντιμετάθεσε Π[λ][κ], Π[ι][ξ]
		      Τέλος_αν
		  Τέλος_επανάληψης
		Τέλος_επανάληψης
	Τέλος_επανάληψης
Τέλος_επανάληψης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manolis_98

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο manolis_98 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,055 μηνύματα.
Vold οπου πχ Π[κ][ξ] τι εννοεις ;(Π[κ,ξ]; )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.

manolis_98

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο manolis_98 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,055 μηνύματα.
Καλησπέρα ,
ο παρακάτω αλγόριθμος "έξυπνης" ταξινόμησης είναι ελλιπής ως προς την περατότητα;
Code:
Ι<--2
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
flag<--ΨΕΥΔΗΣ
!ΕΣΤΩ 5 ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΓΙΑ Ξ ΑΠΟ 5 ΜΕΧΡΙ Ι ΜΕ ΒΗΜΑ -1
ΑΝ Π[Ξ-1]<Π[Ξ] ΤΟΤΕ
ΑΝΤ<--Π[Ξ-1]
Π[Ξ-1]<--Π[Ξ]
Π[Ξ]<--ΑΝΤ
flag<--ΑΛΗΘΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
Ι<--Ι+1
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ flag=ΨΕΥΔΗΣ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Δεν νομίζω ότι είναι ελλιπής. Δεν βλέπω κάτι "λάθος" αυτή τη στιγμή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

manolis_98

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο manolis_98 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,055 μηνύματα.
Με την προσθήκη ποιας επιπλέον συνθήκης στην Μεχρις_οτου θα εξασφαλίζονταν ο τερματισμός;
Πχ μεχρις_οτου( flag=Ψευδης) ή ( ι>ν)
*ν στοιχεια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Δεν χρειάζεται καμία επιπλέον συνθήκη γιατί σίγουρα θα ταξινομηθεί πλήρως ο πίνακας και στην επόμενη επανάληψη θα παραμείνει η τιμή ψευδής στο flag, άρα θα τελειώσει η μέχρις ότου.

Βέβαια, εγώ βρίσκω πιο περίπλοκο αυτόν τον τρόπο ταξινόμησης και αφότου ταξινομηθεί ο πίνακας πρέπει να κάνει άλλες 4 επαναλήψεις ενώ έχει ήδη ταξινομηθεί, οπότε δεν το λες και άριστο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

manolis_98

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο manolis_98 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,055 μηνύματα.
Παιδιά σε περίπτωση που ζητηθεί ταξινόμηση , ποια μέθοδο προτείνετε να ακολουθήσω;(πχ για πινακα με στοιχεια≥20)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

leobakagian

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Λεωνίδας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών Κρήτης (Ηράκλειο). Έχει γράψει 161 μηνύματα.
Παιδιά σε περίπτωση που ζητηθεί ταξινόμηση , ποια μέθοδο προτείνετε να ακολουθήσω;(πχ για πινακα με στοιχεια≥20)

Οποιαδήποτε μέθοδος ταξινομεί σωστά τα στοιχεία ενός πίνακα θεωρείται πλήρως αποδεκτή λύση στα πλαίσια της ΑΕΠΠ.Είθισται,βέβαια, να χρησιμοποιείται η φυσαλίδα σαν μέθοδος ταξινόμησης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tebelis13

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο tebelis13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,256 μηνύματα.
Παιδιά σε περίπτωση που ζητηθεί ταξινόμηση , ποια μέθοδο προτείνετε να ακολουθήσω;(πχ για πινακα με στοιχεια≥20)

Να χρησιμοποιήσεις μια από αυτές που είναι εντός ύλης (φυσαλίδα,ευθείας ανταλλαγής, εισαγωγής) χωρίς βέβαια να είναι απαγορευτικό να χρησιμοποιήσεις κάποια εκτός ύλης αλλά έτσι ίσως μπερδέψεις τον διορθωτή (ξέρω, τραγικό αλλά συμβαίνει).

Εκτός αν σου πει να διαλέξεις την αποδοτικότερη από τις παραπάνω, τότε επιλέγεις την εισαγωγής διότι οι παραπάνω έχουν τάξη .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manolis_98

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο manolis_98 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,055 μηνύματα.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Η ταξινόμηση με εισαγωγή ποια είναι ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tebelis13

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο tebelis13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,256 μηνύματα.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Η ταξινόμηση με εισαγωγή ποια είναι ;

Ουσιαστικά την περιγράφει στο τετράδιο του μαθητή, κεφάλαιο 3, η ΔΣ3.


https://el.wikipedia.org/wiki/Ταξινόμηση_με_εισαγωγή
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Εκτός αν σου πει να διαλέξεις την αποδοτικότερη από τις παραπάνω, τότε επιλέγεις την εισαγωγής διότι οι παραπάνω έχουν τάξη .

Αν και δεν έχει σημασία μιας και δεν παίζει να ζητηθεί κάτι τέτοιο, και η insertion sort έχει την ίδια χρονική πολυπλοκότητα στην χείριστη περίπτωση, με τις υπόλοιπες..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tebelis13

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο tebelis13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,256 μηνύματα.
Αν και δεν έχει σημασία μιας και δεν παίζει να ζητηθεί κάτι τέτοιο, και η insertion sort έχει την ίδια χρονική πολυπλοκότητα στην χείριστη περίπτωση, με τις υπόλοιπες..
Τάξη πολυπλοκότητας του αλγορίθμου θα εννοείς και όχι χρονική.

Κανονικά ναι, αλλά σύμφωνα με το σχολικό βιβλίο ΟΧΙ.

Μπούσουλας του μαθητή είναι το σχολικό βιβλίο το οποίο αναφέρει ότι έχει .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Τάξη πολυπλοκότητας του αλγορίθμου θα εννοείς και όχι χρονική.
Η τάξη του εξαρτάται από τον κυρίαρχο όρο της χρονικής πολυπλοκότητας, ο οποίο είναι .
Αλλά η χρονική πολυπλοκότητα είναι αρκετά παραπάνω από , μιας και συνυπολογίζονται όλες οι εντολές που εκτελούνται.
Μπούσουλας του μαθητή είναι το σχολικό βιβλίο
Δεν γνωρίζω τι λέει το βιβλίο αλλά αφού το λέει τότε ασφαλώς αυτό ακολουθεί για "τα μάτια του κόσμου" βέβαια :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

tebelis13

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο tebelis13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,256 μηνύματα.
Η τάξη του εξαρτάται από τον κυρίαρχο όρο της χρονικής πολυπλοκότητας, ο οποίο είναι .
Αλλά η χρονική πολυπλοκότητα είναι αρκετά παραπάνω από , μιας και συνυπολογίζονται όλες οι εντολές που εκτελούνται.

Η χρονική πολυπλοκότητα του αλγορίθμου εξαρτάται και από πλήθος άλλων παραγόντων.

Η απόδειξη της τάξης πολυπλοκότητας (big-O complexity) του αλγορίθμου μας καλύπτει.


Δεν γνωρίζω τι λέει το βιβλίο αλλά αφού το λέει τότε ασφαλώς αυτό ακολουθεί για "τα μάτια του κόσμου" βέβαια :)

Σωστά , αν και βγήκαμε εκτός.

Οτιδήποτε άλλο θες, σε ΠΜ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Παιδάκια, αυτά δεν είναι πράγματα που πρέπει να απασχολούν αυτούς που δίνουν πανελληνιες. Ποτέ δεν θα ζητηθεί η αποδοτικότερη λύση. Κάθε επιστημονικά τεκμηριωμένη λύση είναι δεκτή (ιδανικά), αλλά παίζεις κορώνα γράμματα με το αν αυτός που θα διορθώσει το γραπτό σου θα κάτσει να το αναλύσει τόσο πολύ για να σου δώσει τα x μορια, ενώ μπορεί να σου δώσει με τις εντολές τα μισά μορια (ίσως και λιγότερα) και να προχωρήσει. Ειδικά σε τόσο στάνταρτ ερωτήματα (που είναι εύκολα υλοποιησιμα), δεν χρειάζεται να το ρισκάρουμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
πάντως το ότι λέμε να επιλέγεις τα πιο γνωστά γιατί ο διορθωτής μπορεί να ξέρει μόνο bubblesort κι όχι insertion sort πχ και να σου κόψει με ξεπερνά... γράψτε merge sort με αναδρομικό για τη τρολιά έχω περιέργια να δω τι θα δώσουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top