Βοήθεια/Aπορίες στα Μαθηματικά Προσανατολισμού

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
εστω η συναρτηση f: R για την οποια ισχυει f(x^2 + 2)+f(3x)=0 , για καθε xεR.Να δειξετε οτι η γραφικη παρασταση της f τεμνει τον αξονα x'x σε δυο τουλαχιστον σημεια. πως λυνεται αυτη?

Θέτεις, μία φορά όπου x=1, δεύτερη φορά όπου x=2 και καταλήγεις στο ζητούμενο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pavlos1908

Νεοφερμένος

Ο Παυλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 86 μηνύματα.
Εχουμε μπει 2 βδομαδες τωρα ολοκληρωματα και δυσκολευομαι απιστευτα πολυ στις ασκησεις, κολλαω και δεν ξερω τι να κανω. Ειμαι ο μονος που το παθαινει; Εχω αρχισει να αγχωνομαι οτι δεν θα γραψω μαθηματικα και παρολο που θελω χαμηλη σχολη ( 12.000 ) με επηρεαζει ψυχολογικα ολο αυτο. Τι μπορω να κανω να ξεκολλησω;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 856924

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Θέτεις, μία φορά όπου x=1, δεύτερη φορά όπου x=2 και καταλήγεις στο ζητούμενο.
ωραιος δηλαδη μονο αυτο γραφω ε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SteliosIoa

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SteliosIoa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 355 μηνύματα.
Θέτεις, μία φορά όπου x=1, δεύτερη φορά όπου x=2 και καταλήγεις στο ζητούμενο.

τουλαχιστον 2 λεει ομως οχι ακριβως 2.εγω σκεφτηκα bolzano σε 2 διαστηματα αλλα δεν δινει τιποτα για την συνεχεια :S παραειναι απλο για να λυνεται ετσι οπως το λες.(δεν σε αμφισβητω.)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

rebel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Ηράκλειο (Αττική). Έχει γράψει 1,025 μηνύματα.
Αν βρούμε ακριβώς δύο ρίζες ικανοποιείται και το τουλάχιστον δύο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SteliosIoa

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SteliosIoa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 355 μηνύματα.
Εχουμε μπει 2 βδομαδες τωρα ολοκληρωματα και δυσκολευομαι απιστευτα πολυ στις ασκησεις, κολλαω και δεν ξερω τι να κανω. Ειμαι ο μονος που το παθαινει; Εχω αρχισει να αγχωνομαι οτι δεν θα γραψω μαθηματικα και παρολο που θελω χαμηλη σχολη ( 12.000 ) με επηρεαζει ψυχολογικα ολο αυτο. Τι μπορω να κανω να ξεκολλησω;

πιασε και διαβασε λυμμενα παραδειγματα με τις κλασικες μεθοδολογιες αρχικα.μετα οταν λυσεις ασκησεις μην πας στα πανδυσκολα και απογοητευεσαι ξεκινα με ευκολα θεματα ( το ποσο δυσκολα σου φαινονται το ξες εσυ) ωστε να ανεβει η ψυχολογια σου και να δεις οτι μπορεις να λυσεις ασκησεις και σιγα σιγα αυξησε τη δυσκολια των ασκησεων που λυνεις οσο πιστευεις εσυ οτι μπορεις.νομιζω οτι θα δεις διαφορα ετσι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vimaproto

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο vimaproto αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 889 μηνύματα.
Εχουμε μπει 2 βδομαδες τωρα ολοκληρωματα και δυσκολευομαι απιστευτα πολυ στις ασκησεις, κολλαω και δεν ξερω τι να κανω. Ειμαι ο μονος που το παθαινει; Εχω αρχισει να αγχωνομαι οτι δεν θα γραψω μαθηματικα και παρολο που θελω χαμηλη σχολη ( 12.000 ) με επηρεαζει ψυχολογικα ολο αυτο. Τι μπορω να κανω να ξεκολλησω;

Παύλο να ξέρεις πως τα ολοκληρώματα είναι δύσκολα (γενικώς) και δεν πρέπει να απογοητεύεσαι. Αυτά που βάζουν είναι μέσα στα όρια των βατών και οι απαιτήσεις των φροντιστών υπερβολικές. Συναγωνισμός γαρ.
Πρέπει όμως να λάβεις υπόψη ότι για να κάνεις την πράξη της διαίρεσης πρέπει να ξέρεις να κάνεις πολλαπλασιασμούς, έτσι για να λύνεις ασκήσεις ολοκληρωμάτων πρέπει να μπορείς (και μάλιστα άνετα) να λύνεις ασκήσεις παραγώγων και να θυμάσαι από ποια παραγώγηση προήλθε η παράσταση μέσα στο ολοκλήρωμα. Ενα απλό παράδειγμα Ολοκλήρωμα συνχdx. Αν γνωρίζεις τι παραγωγίζουμε και παίρνουμε συνχ , εύκολα βρίσκεις ότι το παραπάνω ολοκλήρωμα είναι ίσο με ημχ +όπως πάντα μια σταθερά. Τα μαθαίνεις όπως κάναμε παλιά με την προπαίδεια.
Αρα μαθαίνω πολύ καλά τις παραγώγους και τα άλλα έρχονται μόνα τους. Εννοείται ότι υπάρχουν και κάποιες τεχνικές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

rebel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Ηράκλειο (Αττική). Έχει γράψει 1,025 μηνύματα.
Α)να λυσετε τις εξισωσεις στο C :z^2+z+1=0 και (z^2+1)^2=z^2
Β)αν Α=|z^2+z+1|,B=|z^4+z^2+1| και Γ=|z^3+1|
i)να βρειτε τον γεωμετρικο τοπο των εικονων των μιγαδικων z οταν Β=ΑΓ
ii) αν |z|>=1 να δειχθει οτι α)Α+Β+Γ>=2 β)υπαρχουν μιγαδικοι ωστε η παραπανω ανισοτητα να ισχυει ως ισοτητα δηλαδη (Α+Β+Γ)min=2
Γ)να αποδειξετε οτι η ανισοτητα Α+Β+Γ>=2 ισχυει για καθε z EC
Α)
Η εξίσωση έχει λύσεις


.
Η εξίσωση αυτή έχει ρίζες προφανώς τις και της ρίζες της που είναι

Β)
i)
Είναι

Άρα ο γεωμετρικός τόπος είναι οι εικόνες των μιγαδικών καθώς και τα σημεία του κύκλου με
ii)
α)
Από τριγωνική ανισότητα είναι:

Άρα

β)
Παρατηρούμε ότι

οπότε
για είναι
για είναι
Γι' αυτούς τους μιγαδικούς λοιπόν ισχύει η ισότητα.
Γ)
Δείξαμε στο Β) ii) α) ερώτημα ότι η ανισότητα ισχύει για κάθε με . Θα δείξουμε ότι η ίδια ανισότητα ισχύει και για κάθε με . Έχουμε

Άρα

και η απόδειξη ολοκληρώθηκε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

t00nS

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο t00nS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 329 μηνύματα.
Αν η συνάρτηση είναι κοίλη στο διάστημα (α,β)
α)να αποδειχθεί ότι ολοκλήρωμα από α εως β f(x)dx>(β-α)*(f(α) + f(β))/2
έθεσα(δεν ξέρω αν έκανα σωστά),πήρα θμτ στο (α,χ) την προχώρησα αλλα κάπου έχω κολήσει!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

rebel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Ηράκλειο (Αττική). Έχει γράψει 1,025 μηνύματα.
Πρώτα απόδειξε ότι για κάθε ισχύει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μαριλινάκι

Νεοφερμένος

Η Μαριλινάκι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 28 μηνύματα.
Μπορείτε να με βοηθήσετε με την παρακάτω άσκηση? : Εχουμε μια συνάρτηση f πεδίο ορισμού το R είναι δύο φορές παραγωγίσιμη με συνεχή δεύτερη παράγωγο στο R και κοίλη. Να αποδείξετε ότι κάθε ευθεία του επιπέδου έχει το πολύ δύο κοινά σημέια με τη γραφική παράσταση της f.
Ευχαριστώ πολύ !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Μπορείτε να με βοηθήσετε με την παρακάτω άσκηση? : Εχουμε μια συνάρτηση f πεδίο ορισμού το R είναι δύο φορές παραγωγίσιμη με συνεχή δεύτερη παράγωγο στο R και κοίλη. Να αποδείξετε ότι κάθε ευθεία του επιπέδου έχει το πολύ δύο κοινά σημέια με τη γραφική παράσταση της f.
Ευχαριστώ πολύ !

Έτοιμη!:D

Edit: Η λύση είναι λάθος. f κοίλη σημαίνει f''>=0 και όχι απαραίτητα f''>0. Το διπλό Rolle σε άτοπο δεν παίζει να πιάνει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Guest 018946

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Δίνεται παραγωγίσιμη συνάρτηση: f: R ->R
Με f(1)=3 και |f'(x)|<=1 για κάθε x ανήκει R.
Ν.α.ο. 4-x<= f(x)<=x +2.

Πάνω σε αυτή την άσκηση θα ήθελα κάποιος να μου πεί αν ο τρόπος μου είναι σωστός ή θα πρέπει να χρησιμοποιήσω Θ.Μ.Τ...
Πήρα την αρχική συνάρτηση κάθε μέλους + μια διαφορετική σταθερά σε κάθε μέλος πλην αυτό της f. Αφου f(1)=3 έθεσα όπου χ το 3 και βρήκα τις σταθερές και κατέληξα στο ζητούμενο... Είναι σωστό;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SteliosIoa

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SteliosIoa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 355 μηνύματα.
Δίνεται παραγωγίσιμη συνάρτηση: f: R ->R
Με f(1)=3 και |f'(x)|<=1 για κάθε x ανήκει R.
Ν.α.ο. 4-x<= f(x)<=x +2.

Πάνω σε αυτή την άσκηση θα ήθελα κάποιος να μου πεί αν ο τρόπος μου είναι σωστός ή θα πρέπει να χρησιμοποιήσω Θ.Μ.Τ...
Πήρα την αρχική συνάρτηση κάθε μέλους + μια διαφορετική σταθερά σε κάθε μέλος πλην αυτό της f. Αφου f(1)=3 έθεσα όπου χ το 3 και βρήκα τις σταθερές και κατέληξα στο ζητούμενο... Είναι σωστό;

ανισωτικες σχεσεις δεν παραγωγιζονται ουτε ολοκληρωνονται,το διαβασα σε ενα βοηθημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

photon

Νεοφερμένος

Ο photon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 74 μηνύματα.
ανισωτικες σχεσεις δεν παραγωγιζονται ουτε ολοκληρωνονται,το διαβασα σε ενα βοηθημα.
Ολοκληρώνονται. Απλώς στο σχολικό λέει αν
Έτσι αν έχεις Θεωρείς την
και παίρνεις

Θεωρητικά, σύμφωνα με αυτά που έχει το σχολικό δεν μπορείς να το κάνεις κατευθείαν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μαριλινάκι

Νεοφερμένος

Η Μαριλινάκι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 28 μηνύματα.
Dume Nuke είσαι φοβερός λύτης... με έχεις βοηθήσει και άλλες φορες! και από ότι βλέπω είσαι και μαθητηής της Γ! Καλή επιτυχία στις Πανελλήνιες!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SteliosIoa

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SteliosIoa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 355 μηνύματα.
Ολοκληρώνονται. Απλώς στο σχολικό λέει αν
Έτσι αν έχεις Θεωρείς την
και παίρνεις

Θεωρητικά, σύμφωνα με αυτά που έχει το σχολικό δεν μπορείς να το κάνεις κατευθείαν.

το ξερω τι γραφει μεσα στο βιβλιο αλλα αν δεις στεργιου-νακη στο βοηθημα του λεει οτι τις ανισοτηκες δεν μπορεις να τις παραγωγισεις ουτε να τις ολοκληρωσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikoslarissa

Δραστήριο μέλος

Ο Νικος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 669 μηνύματα.

rebel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Ηράκλειο (Αττική). Έχει γράψει 1,025 μηνύματα.
Δίνεται παραγωγίσιμη συνάρτηση: f: R ->R
Με f(1)=3 και |f'(x)|<=1 για κάθε x ανήκει R.
Ν.α.ο. 4-x<= f(x)<=x +2.

Πάνω σε αυτή την άσκηση θα ήθελα κάποιος να μου πεί αν ο τρόπος μου είναι σωστός ή θα πρέπει να χρησιμοποιήσω Θ.Μ.Τ...
Πήρα την αρχική συνάρτηση κάθε μέλους + μια διαφορετική σταθερά σε κάθε μέλος πλην αυτό της f. Αφου f(1)=3 έθεσα όπου χ το 3 και βρήκα τις σταθερές και κατέληξα στο ζητούμενο... Είναι σωστό;
Για προφανώς ισχύει η ισότητα. Από κει και πέρα δοκίμασε με Θ.Μ.Τ. για πρώτα και μετά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top