[16/5/2011] Μαθηματικά Κατεύθυνσης

Πώς θεωρείτε ότι τα πήγατε;
Κλειστή δημοσκόπηση .

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 119)
  • Άριστα

    Ψήφοι: 20 16.8%
  • Πολύ καλά

    Ψήφοι: 12 10.1%
  • Καλά

    Ψήφοι: 9 7.6%
  • Μέτρια

    Ψήφοι: 28 23.5%
  • Άσχημα

    Ψήφοι: 5 4.2%
  • Χάλια

    Ψήφοι: 12 10.1%
  • Δεν είμαι υποψήφιος

    Ψήφοι: 33 27.7%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Dmitsos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 929 μηνύματα.
οχι μεγαλε δεν παιζει κατι τετοιο ολα εντος υλης ηταν.....βρε το djimmako :P γτ αλλαξες account?

Γιατί δε θυμάμαι τον κωδικό και δε θυμάμαι σε ποιο e-mail έχω κάνει το παλιό account και χρόνο για ψάξιμο δεν έχω :P

Όσο γι' αυτό το "έχασα τη σχολή μου", θα το αφήσω ασχολίαστο!
Το πόσο γράψαμε δεν έχει ΚΑΜΙΑ σημασία, σημασία έχει το ΤΙ γράψαμε σε ΣΧΕΣΗ με τους ΑΛΛΟΥΣ. Όταν τα 3/4 της Ελλάδας έχουν βαθμό <12, το 14,15 θεωρείται άριστα!!! Δεν είναι διαγώνισμα οι πανελλήνιες, είναι ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ για να καλυφθούν θέσεις που είναι ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ από τους υποψηφίους. Δεν ξέρουμε τίποτα μέχρι τον Αύγουστο. Και ο βαθμός που θα βγάλουμε δε θα έχει ΚΑΜΙΑ σημασία. Το μηχανογραφικό θα το κάνουμε σαν να έχουμε βγάλει 20 χιλιάδες μόρια.

παιδιά κατά την εκτίμησή σας πόσο παίζει να κόψει κάποιος συνολικά από αιτιολογήσεις-μουτζούρες-εμφάνιση γραπτού;

Από αιτιολογήσεις ίσως κόψουνε 1-2 μόρια στο σύνολο του ερωτήματος (αν πχ δίνει 7 να σου δώσουνε 5-6).
Από μουτζούρες εμφάνιση ΔΕ θα ΚΟΨΟΥΝΕ γιατί έκανα πατάτα στο 4ο θέμα και έχω τραβήξει Χ σε μιαμιση σελίδα στο καθαρό:redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

tsarachaf

Περιβόητο μέλος

Ο Allah 1/3 MEΤΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,366 μηνύματα.
Δηλαδή άλλες εξίσου καλές θετικές επιστήμες εκτός Πολυτεχνείου σου πέφτουν "λίγες"; :hmm:

Έλα όχι πάλι...

Έχει κάθε δικαίωμα να μην του αρέσουν και να του φαίνονται "λίγες"...

Καθένας έχει το δικαίωμα να θέλει μόνο μία σχολή και αξίζει να την κυνηγήσει όσο περισσότερο αντέχει...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Από αιτιολογήσεις ίσως κόψουνε 1-2 μόρια στο σύνολο του ερωτήματος (αν πχ δίνει 7 να σου δώσουνε 5-6).
Από μουτζούρες εμφάνιση ΔΕ θα ΚΟΨΟΥΝΕ γιατί έκανα πατάτα στο 4ο θέμα και έχω τραβήξει Χ σε μιαμιση σελίδα στο καθαρό:redface:

α, 1-2 μόρια σε κάθε ερώτημα... μάλιστα :P

αν ας πούμε του γράψεις και σε παρένθεση δίπλα " ΄συνθεση" λες να κόψει;

(άσχετα με τα άκρα)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ctavros

Νεοφερμένος

Ο ctavros αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
τα θέματα,κατά τη γνώμη μου,ήταν μέτρια προς εύκολα.ΑΛΛΑ για το δεδομένο χρόνο των 3 ωρών ήταν υπερβολικά,ειδικά οι αιτολογήσεις(εκτός αν έκανες πασάλειμμα).Υπολογίζω γύρω στο min=13 και το max=15,καθώς δεν πρόλαβα να αγγίξω τέταρτο.Πιστεύετε ότι για σχολές τύπου ΗΜΜΥ Θράκης(με το σκεπτικό της μετεγγραφής στον τόπο διαμονής μου) υπάρχουν ελπίδες με μια αξιοπρεπή εμφάνιση στα άλλα 4 μαθήματα,ή να ετοιμάζομαι για πανελλήνιες και του χρόνου?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

michalisleto

Νεοφερμένος

Ο michalisleto αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 21 μηνύματα.
τα θέματα,κατά τη γνώμη μου,ήταν μέτρια προς εύκολα.ΑΛΛΑ για το δεδομένο χρόνο των 3 ωρών ήταν υπερβολικά,ειδικά οι αιτολογήσεις(εκτός αν έκανες πασάλειμμα).Υπολογίζω γύρω στο min=13 και το max=15,καθώς δεν πρόλαβα να αγγίξω τέταρτο.Πιστεύετε ότι για σχολές τύπου ΗΜΜΥ Θράκης(με το σκεπτικό της μετεγγραφής στον τόπο διαμονής μου) υπάρχουν ελπίδες με μια αξιοπρεπή εμφάνιση στα άλλα 4 μαθήματα,ή να ετοιμάζομαι για πανελλήνιες και του χρόνου?

φιλε ειμαι ακριβως στην ιδια θεση μαζι σου μονο που εχω 3 μαθηματα (λογικα εχεις και αοθ αν και δεν παιζει ρολο για το ημμυ)
και εγω στοχευω δπθ ξανθης με στοχο την μεταγγραφη και ειμαι στο να ξαναδωσω αν και θα προσπαθησω να το παλεψω
(τωρα επρεπε να διαβαζω αοδε αλλα ειμαι χαλια,εδω στα καλα μου με το ζορι το διαβαζα:P)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,865 μηνύματα.
Απλά ξέρω άτομα, που δεν μιλάνε και προοδεύουν πετυχαίνοντας τους στόχους τους! ;) Προτιμούν να αφήνουν να μιλάνε οι επιλογές τους. Αν ρωτήσεις το 100% των Ελλήνων φοιτητών θα σου απαντήσουν ότι σπουδάζουν αυτό που ήθελαν. Όμως ένα 5% προοδεύει εξ' αυτών (τι γίνεται εδώ; δεν τα λέω εγώ...αλλά τα ποσοστά επιτυχιών)...στην μετέπειτα επαγγελματική ζωή, γιατί μια επιστήμη δεν περιλαμβάνει μόνο τις "κ**λες" για τις σπουδές και την φοιτητική ζωή που πολλοί νομίζουν. ;) Πολλοί γίνονται φυσικοί ή ηλεκτρολόγοι μηχανικοί, 2 άτομα σε όλη την Ελλάδα ίσως ποτέ βρεθούν στην ΝASA σε θέματα διαστημικών ερευνών, κτλ. Αν τους ρωτήσεις όλους αυτούς σπουδάζουν για τον ...αδιευκρίνιστο στόχο τους. Ξέρω και 25άρηδες χωρίς ρεαλιστικούς στόχους ζωής. Ζούνε με μυαλό πανελληνίων και πληρώνει ο μπαμπάκας ή η σύνταξη της γιαγιάκας. Ονειροβατούν μόνιμα σε κάποιο παράλληλο σύμπαν.

Πώς ξέρετε ότι του χρόνου θα είναι καλύτερα για σας να πετύχετε τον "στόχο" σας ενώ είναι στα σκαριά, η συρρίκνωση των Ελληνικών Πανεπιστημίων...που σημαίνει ότι τα θέματα θα δυσκολέψουν και άλλο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δρ. Σπίτης

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δρ. Σπίτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 195 μηνύματα.
χίλια σόρι για το οφ τοπικ :redface::redface: αλλά ρε παιδιά θα με φάει η περιέργεια....αγαπητέ δρ σπίτη να δεν σου ειναι δύσκολο θα μπορούσες να μου εξηγήσεις τους λόγους για τους οποίου αν και είσαι πρώτη λυκείου ασχολείσαι όλη τη χρονιά με την ύλη της Γ? συγγνωμη αν γίνομαι αδιάκριτη αλλά θα ήθελα παρα πολύ να μάθω!!:/:
Γιατί της Α' Λυκείου τα γνώριζα ήδη 1-2 χρόνια πριν, και της Β' δεν έχουν κάτι ενδιαφέρον (σιγά μην κάτσω να παιδεύομαι με διανύσματα, κωνικές τομές και τριγωνομετρία, εξάλλου δεν χρειάζονται καν για τη Γ'). Ενώ η ανάλυση και οι συναρτησιακές/διαφορικές είναι πολύ ωραίο (και κυρίως, χρήσιμο) κομμάτι της άλγεβρας (και γενικά των μαθηματικών).

θα μπορούσε να συμβεί και αυτό απλώς αδυνατώ να σκεφτώ ότι για να μπόρεσε φέτος να ασχοληθεί με μαθηματικά της Γ θα πρέπει σίγουρα να έχει βγάλει της Α και της Β?μα πότε το έκανε αυτό?στο γυμνάσιο?και τα μαθηματικά του γυμνασίου στο δημοτικο?και του δημοτικού στην κουνια??:/:
Τώρα υπερβάλλεις λίγο, απλώς είμαι 1-2 χρονιές πιο μπροστά από τους υπόλοιπους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

michalisleto

Νεοφερμένος

Ο michalisleto αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 21 μηνύματα.
Απλά ξέρω άτομα, που δεν μιλάνε και προοδεύουν πετυχαίνοντας τους στόχους τους! ;) Προτιμούν να αφήνουν να μιλάνε οι επιλογές τους. Αν ρωτήσεις το 100% των Ελλήνων φοιτητών θα σου απαντήσουν ότι σπουδάζουν αυτό που ήθελαν. Όμως ένα 5% προοδεύει εξ' αυτών (τι γίνεται εδώ; δεν τα λέω εγώ...αλλά τα ποσοστά επιτυχιών)...στην μετέπειτα επαγγελματική ζωή, γιατί μια επιστήμη δεν περιλαμβάνει μόνο τις "κ**λες" για τις σπουδές και την φοιτητική ζωή που πολλοί νομίζουν. ;) Πολλοί γίνονται φυσικοί ή ηλεκτρολόγοι μηχανικοί, 2 άτομα σε όλη την Ελλάδα ίσως ποτέ βρεθούν στην ΝASA σε θέματα διαστημικών ερευνών, κτλ. Αν τους ρωτήσεις όλους αυτούς σπουδάζουν για τον ...αδιευκρίνιστο στόχο τους. Ξέρω και 25άρηδες χωρίς ρεαλιστικούς στόχους ζωής. Ζούνε με μυαλό πανελληνίων και πληρώνει ο μπαμπάκας ή η σύνταξη της γιαγιάκας. Ονειροβατούν μόνιμα σε κάποιο παράλληλο σύμπαν.

Πώς ξέρετε ότι του χρόνου θα είναι καλύτερα για σας να πετύχετε τον "στόχο" σας ενώ είναι στα σκαριά, η συρρίκνωση των Ελληνικών Πανεπιστημίων...που σημαίνει ότι τα θέματα θα δυσκολέψουν και άλλο;
με το σκεπτικο αυτο φιλε μου φαντασου αν εισαι στην σχολη που ηθελες και κωλοβαρας με απλα λογια και το μονο που ηθελες ειναι απο την μια να περηφανευεσαι για την υψηλοβαθμη σχολη σου και απο την αλλα να ζησεις φοιτητικη ζωη φαντασου να πας σε μια σχολη που ποτε δεν σε ενδιεφερε καν και απλα περασες εκει απο σποντα αυτο προσπαθω να σου πω:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tsarachaf

Περιβόητο μέλος

Ο Allah 1/3 MEΤΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,366 μηνύματα.
α, 1-2 μόρια σε κάθε ερώτημα... μάλιστα :P

αν ας πούμε του γράψεις και σε παρένθεση δίπλα " ΄συνθεση" λες να κόψει;

(άσχετα με τα άκρα)

Δεν είναι και ότι καλύτερο ρε συ... Αλλά ΟΚ, βγαίνει και είναι μία απλή ολοκλήρωση, για να χρειάζεται και πολλή αιτιολόγηση...

Γενικά χαλάρωσε... Δεν πρόκειται να σου κόψει κανείς για την εικόνα του γραπτού, παρά μόνο αν είναι τόόόόσο κακή πια που δεν μπορεί να βγάλει άκρη και νόημα...

τα θέματα,κατά τη γνώμη μου,ήταν μέτρια προς εύκολα.ΑΛΛΑ για το δεδομένο χρόνο των 3 ωρών ήταν υπερβολικά,ειδικά οι αιτολογήσεις(εκτός αν έκανες πασάλειμμα).Υπολογίζω γύρω στο min=13 και το max=15,καθώς δεν πρόλαβα να αγγίξω τέταρτο.Πιστεύετε ότι για σχολές τύπου ΗΜΜΥ Θράκης(με το σκεπτικό της μετεγγραφής στον τόπο διαμονής μου) υπάρχουν ελπίδες με μια αξιοπρεπή εμφάνιση στα άλλα 4 μαθήματα,ή να ετοιμάζομαι για πανελλήνιες και του χρόνου?

Λοιπόν τα θέματα, πάντα τα εξετάζουμε σε δύο παραμέτρους... Ποιότητα και Ποσότητα... Οπότε τα λες με μεγάλη άνεση, από τα τραγικότερα θέματα που έχουν πέσει ever σε Πανελλαδικές...

Λοιπόν, μπορείς να πας και να πάρεις ό,τι καλύτερο από τα άλλα 3 μαθήματα, έτσι κι αλλιώς και να βγάλεις έναν πολύ αξιοπρεπή βαθμό...
Ειλικρινά φέτος, δεν θα είναι καθόλου εύκολες οι προβλέψεις για βάσεις, οπότε να σου πω ότι μπορείς να περάσεις άνετα θα είναι ψέμα... Αλλά ειλικρινά και πολύ δρόμο έχει ακόμη και σίγουρα πριν την μέρα ανακοίνωσης των βάσεων κανείς δεν θα μπορεί να επαναπαυθεί φέτος...

Οπότε μην απογοητεύεσαι και δωσ' τα όλα στα υπόλοιπα μαθήματα...

Υγ.Έχει να γίνει χαμός στο Εκτιμίσεις Βάσεων την φετινής σεζόν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tsarachaf

Περιβόητο μέλος

Ο Allah 1/3 MEΤΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,366 μηνύματα.
Απλά ξέρω άτομα, που δεν μιλάνε και προοδεύουν πετυχαίνοντας τους στόχους τους! ;) Προτιμούν να αφήνουν να μιλάνε οι επιλογές τους. Αν ρωτήσεις το 100% των Ελλήνων φοιτητών θα σου απαντήσουν ότι σπουδάζουν αυτό που ήθελαν. Όμως ένα 5% προοδεύει εξ' αυτών (τι γίνεται εδώ; δεν τα λέω εγώ...αλλά τα ποσοστά επιτυχιών)...στην μετέπειτα επαγγελματική ζωή, γιατί μια επιστήμη δεν περιλαμβάνει μόνο τις "κ**λες" για τις σπουδές και την φοιτητική ζωή που πολλοί νομίζουν. ;) Πολλοί γίνονται φυσικοί ή ηλεκτρολόγοι μηχανικοί, 2 άτομα σε όλη την Ελλάδα ίσως ποτέ βρεθούν στην ΝASA σε θέματα διαστημικών ερευνών, κτλ. Αν τους ρωτήσεις όλους αυτούς σπουδάζουν για τον ...αδιευκρίνιστο στόχο τους. Ξέρω και 25άρηδες χωρίς ρεαλιστικούς στόχους ζωής. Ζούνε με μυαλό πανελληνίων και πληρώνει ο μπαμπάκας ή η σύνταξη της γιαγιάκας. Ονειροβατούν μόνιμα σε κάποιο παράλληλο σύμπαν.

Πώς ξέρετε ότι του χρόνου θα είναι καλύτερα για σας να πετύχετε τον "στόχο" σας ενώ είναι στα σκαριά, η συρρίκνωση των Ελληνικών Πανεπιστημίων...που σημαίνει ότι τα θέματα θα δυσκολέψουν και άλλο;

Άλλες ψυχές να μαυρίσεις δεν έχεις??
Άσε τους ανθρώπους που έχουν έναν στόχο να τον κυνηγήσουν... Ακόμα και η αποτυχία έχει τεράστια αξία... Ας είναι κάποιος και 50 κι ας μην έχει ρεαλιστικούς στόχους... Δικαίωμα του...

Αν δεν είχαμε και τους αιώνιους αιθεροβάμμονες να κυνηγάνε, όνειρα "άπιαστα" για σένα και για μένα, θα ήμασταν πολύ πολύ πίσω... Και σκέψου ότι εμείς είμαστε ήδη πολλά χρόνια πίσω...

Δεν χρειαζόμαστε άλλο ρεαλισμό, όνειρα και μέλλον χρειάζεται ο κόσμος...

Μην του τα στερείτε και αυτά... Έλεος πια...

Υγ. Θα είναι πιο έτοιμοι, και θα περιμένουν πιο δύσκολα θέματα και δεν θα βρεθούν στην κατάσταση που αντιμετωπίσαμε φέτος... Τόσο απλά...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,865 μηνύματα.
Γιατί της Α' Λυκείου τα γνώριζα ήδη 1-2 χρόνια πριν, και της Β' δεν έχουν κάτι ενδιαφέρον (σιγά μην κάτσω να παιδεύομαι με διανύσματα, κωνικές τομές και τριγωνομετρία, εξάλλου δεν χρειάζονται καν για τη Γ'). Ενώ η ανάλυση και οι συναρτησιακές/διαφορικές είναι πολύ ωραίο (και κυρίως, χρήσιμο) κομμάτι της άλγεβρας (και γενικά των μαθηματικών).

Τα διανύσματα ενημερωτικά όμως χρησιμοποιούνται σχεδόν σε όλα τα μαθηματικά, από αλγορίθμους βελτιστοποίησης μέχρι τις πιθανότητες, αλλά εξαρτάται και εσύ πάλι τι θεωρείς μαθηματικά! Μαθηματικά σήμερα δεν είναι μόνο η άλγεβρα, η γεωμετρία και η ανάλυση. Η άλγεβρα έχει λίγο ψιλοστερέψει από νέα έρευνα λόγω δυσκολίας. Η ανάλυση και οι εφαρμογές αυτής όπως πιθανότητες, στατιστική συμπερασματολογία, μαθηματική φυσική, θεωρία χάους, διαφορικές εξισώσεις, αριθμητική ανάλυση,...κτλ έχουνε πολύ ψωμί για έρευνα δίνοντας παράλληλα "φόρμουλες" σε άλλες επιστήμες όπως Φυσική, Χημική Μηχανική, ...Παράλληλη ανάπτυξη παρουσιάζει και η μη Ευκλείδεια Γεωμετρία σε θέματα γεωμετρίας πολλαπλοτήτων με εφαρμογές στην κλασική μηχανική, θεωρητική μηχανική ρευστών,..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alexandros451991

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αλεξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 160 μηνύματα.
ζορικα παντως τα πραγματα.εγω με το 14-15 σε μαθηματικα κατευθυνσης και με το γνωστο δ3 χαμενο στην βιολογια γενικης δεν μπορω πια να ελπιζω σε πολυτεχνειο(να πεσουν οι βασεις αλλα ποσο να παει το πολυτεχνειο στα 17000 μορια:( αδυνατο) παρα μονο να αρχισω την προετοιμασια για του χρονου:mad:(αλλη μια χρονια φροντηστιριο)

πραγματικα δεν εχω ορεξη ουτε να να παω να γραψω Αοδε....

απο εκει που ελεγα οτι 23 μαιου θα ημουν για μπυρονια τωρα θα ειμαι με το βιβλιο στο χερι για πανελλαδικες 2012
Μην αποκλείεις τίποτα. Και ειδικά για τη βιολογία γενικής. Υποθέτω ότι έχεις γράψει δευτερογενή ανοσοβιολογική απόκριση. Μπες στο esos.gr να διαβασεις τι γινεται με το δ3 σε βιο.γεν. Ούτε το υπουργειο δεν εχει αποφασισει τι θα δεχτει σωστο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,865 μηνύματα.
Άλλες ψυχές να μαυρίσεις δεν έχεις??
Άσε τους ανθρώπους που έχουν έναν στόχο να τον κυνηγήσουν... Ακόμα και η αποτυχία έχει τεράστια αξία... Ας είναι κάποιος και 50 κι ας μην έχει ρεαλιστικούς στόχους... Δικαίωμα του...

Η ζωή είναι πιο απλή από όσο φαντάζεσαι. ;) Δεν μαυρίζω καμία ψυχή, απλά άλλοι μπορούν να σε μαυρίσουν με έναν στυλό ή με μια κλειστή πόρτα εργασίας. Είναι κρίμα να πατάμε σε σύννεφα...και να χάνουμε την επαφή με την πραγματικότητα. Απλά λυπάμαι τους ονειροπόλους γιατί όλοι στα 18 λέγαμε "μαλακίες" επαναστατικού τύπου. ;) Όλοι θέλαμε να αλλάξουμε έναν κόσμο που ανά χιλιοστό χώρου ελεγχόμαστε με κάμερες πάσης φύσεως! Αλλά η ίδια η πορεία της ζωής μέσα από τα λάθη και τα σωστά, σε προσγειώνει. Όσοι δεν παίρνουν μάθημα από την ανώμαλη προσγείωση, απλά αποτυχαίνουν! ;)

Αυτό το λες επειδή κάποιος άλλος σε χρυσοπληρώνει! :) Όταν βγάλεις δικά σου λεφτά και μπορείς να πληρώνεις και το ρεύμα, τότε έλα να μου δώσεις συμβουλές περί ρομαντισμού και...

Αν δεν είχαμε και τους αιώνιους αιθεροβάμμονες να κυνηγάνε, όνειρα "άπιαστα" για σένα και για μένα, θα ήμασταν πολύ πολύ πίσω... Και σκέψου ότι εμείς είμαστε ήδη πολλά χρόνια πίσω...

Δεν χρειαζόμαστε άλλο ρεαλισμό, όνειρα και μέλλον χρειάζεται ο κόσμος...

Μην του τα στερείτε και αυτά... Έλεος πια...

Υγ. Θα είναι πιο έτοιμοι, και θα περιμένουν πιο δύσκολα θέματα και δεν θα βρεθούν στην κατάσταση που αντιμετωπίσαμε φέτος... Τόσο απλά...

Μάλιστα! Περί ορέξεως..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SeCTeen

Νεοφερμένος

Ο Ηλίας Π. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Θράκης (Ξάνθη). Έχει γράψει 14 μηνύματα.
Μην αποκλείεις τίποτα. Και ειδικά για τη βιολογία γενικής. Υποθέτω ότι έχεις γράψει δευτερογενή ανοσοβιολογική απόκριση. Μπες στο esos.gr να διαβασεις τι γινεται με το δ3 σε βιο.γεν. Ούτε το υπουργειο δεν εχει αποφασισει τι θα δεχτει σωστο.

Είναι λίγο δύσκολο να το δεχτεί για την β' ανοσοβιολογική, καθώς δεν έχουμε άμεση παραγωγή αντισωμάτων (μετα από 4-5 μέρες)..

Τέσπα, μακάρι να πέσουν οι βάσεις για να μην απογοητευτούν και οι μαθητές που πραγματικά κόπιασαν φέτος..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

3v@Ki

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η V for Vlammenh αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 302 μηνύματα.
Γιατί της Α' Λυκείου τα γνώριζα ήδη 1-2 χρόνια πριν, και της Β' δεν έχουν κάτι ενδιαφέρον (σιγά μην κάτσω να παιδεύομαι με διανύσματα, κωνικές τομές και τριγωνομετρία, εξάλλου δεν χρειάζονται καν για τη Γ'). Ενώ η ανάλυση και οι συναρτησιακές/διαφορικές είναι πολύ ωραίο (και κυρίως, χρήσιμο) κομμάτι της άλγεβρας (και γενικά των μαθηματικών).


Τώρα υπερβάλλεις λίγο, απλώς είμαι 1-2 χρονιές πιο μπροστά από τους υπόλοιπους.
οκ το καταλαβαίνω απόλυτα αυτό...εμένα βασικά η απορία μου ήταν και είναι ακόμα γιατί γίνεται αυτο? έτσι πήρες τα βιβλία των επόμενων τάξεων και αάρχισες να τα διαβάζεις και τα κατάλαβες χωρίς καθηγητές και μπλα μπλα?η εχεις πατέρα/μητέρα μαθηματικό οπότε σε όλη σου τη ζωη ασχολείσαι με τα μαθηματικά και προχωρας?η μήπως κάτι άλλο που δεν μπορώ ν αφαντατω?:hmm::worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

michalisleto

Νεοφερμένος

Ο michalisleto αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 21 μηνύματα.
Μην αποκλείεις τίποτα. Και ειδικά για τη βιολογία γενικής. Υποθέτω ότι έχεις γράψει δευτερογενή ανοσοβιολογική απόκριση. Μπες στο esos.gr να διαβασεις τι γινεται με το δ3 σε βιο.γεν. Ούτε το υπουργειο δεν εχει αποφασισει τι θα δεχτει σωστο.

ναι εβαλα και εγω δευτερογενης.το γνωριζω οτι εχει γινει ενα μπερδεμα και δεν μπορω να καταλαβω το γιατι.αυτοι που βαλαν τα θεματα να βγουν και να πουν αυτο ειναι σωστο αυτο θα δεχτουμε για να ξερει και ο κοσμος.αλλα οπως εχω πει φετος απο οργανωση σκιζουμε,οχι οτι αλλες χρονιες ηταν καλυτερα.

το μονο που εχουμε να κανουμε ειναι να ελπιζουμε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Insomnie

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Insomnie αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,461 μηνύματα.
Hmmm,στο Β4 αν δεχθείς οτι η πρόταση ισχύει και καταλήξεις σε κάτι αληθές-δεν συνεπάγεται οτι η αρχική σου υπόθεση είναι σωστή?
Ρωτάω επειδή δε το έχω δεί πουθενά σαν προτεινόμενη λύση και....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tsarachaf

Περιβόητο μέλος

Ο Allah 1/3 MEΤΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,366 μηνύματα.
Η ζωή είναι πιο απλή από όσο φαντάζεσαι. ;) Δεν μαυρίζω καμία ψυχή, απλά άλλοι μπορούν να σε μαυρίσουν με έναν στυλό ή με μια κλειστή πόρτα εργασίας. Είναι κρίμα να πατάμε σε σύννεφα...και να χάνουμε την επαφή με την πραγματικότητα. Απλά λυπάμαι τους ονειροπόλους γιατί όλοι στα 18 λέγαμε "μαλακίες" επαναστατικού τύπου. ;) Όλοι θέλαμε να αλλάξουμε έναν κόσμο που ανά χιλιοστό χώρου ελεγχόμαστε με κάμερες πάσης φύσεως! Αλλά η ίδια η πορεία της ζωής μέσα από τα λάθη και τα σωστά, σε προσγειώνει. Όσοι δεν παίρνουν μάθημα από την ανώμαλη προσγείωση, απλά αποτυχαίνουν! ;)

Αυτό το λες επειδή κάποιος άλλος σε χρυσοπληρώνει! :) Όταν βγάλεις δικά σου λεφτά και μπορείς να πληρώνεις και το ρεύμα, τότε έλα να μου δώσεις συμβουλές περί ρομαντισμού και...

Βρε τα χεις κι εσύ τα δίκια σου...

Αλλά δεν είναι ούτε η ώρα ούτε ο τόπος να κάνουμε αυτή την συζήτηση...

Αυτό λέω, εξ' αρχής...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Joaquín

Διάσημο μέλος

Ο Joaquín αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,153 μηνύματα.
Τέσπα, μακάρι να πέσουν οι βάσεις για να μην απογοητευτούν και οι μαθητές που πραγματικά κόπιασαν φέτος..


Πάλι τα ίδια..

Πάμε ξανά.ΔΕΝ έχει νόημα η πτώση των βάσεων, οι πανελλήνιες είναι ανταγωνισμός όχι διαγωνισμός, ο καθένας προσπαθεί να γράψει καλύτερα από τους υπόλοιπους.Κι αν δηλαδή η Ιατρική Αθήνας πέσει στα 18800 τι θα γίνει?Δε θα μας αρέσει το νούμερο, και θα κατηγορούμε το υπουργείο που έβαλε δύσκολα για να μη μπουν πολλά άτομα στη τριτοβάθμια(και ναι ,το ακούσαμε και τούτο)?

Καλά αποτελέσματα, να περάσετε εκεί που αξίζετε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δρ. Σπίτης

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δρ. Σπίτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 195 μηνύματα.
Τα διανύσματα ενημερωτικά όμως χρησιμοποιούνται σχεδόν σε όλα τα μαθηματικά, από αλγορίθμους βελτιστοποίησης μέχρι τις πιθανότητες, αλλά εξαρτάται και εσύ πάλι τι θεωρείς μαθηματικά! Μαθηματικά σήμερα δεν είναι μόνο η άλγεβρα, η γεωμετρία και η ανάλυση. Η άλγεβρα έχει λίγο ψιλοστερέψει από νέα έρευνα λόγω δυσκολίας. Η ανάλυση και η μη Ευκλείδεια γεωμετρία και οι εφαρμογές αυτής όπως πιθανότητες, στατιστική συμπερασματολογία, μαθηματική φυσική, διαφορικές εξισώσεις, αριθμητική ανάλυση,...κτλ έχουνε πολύ ψωμί για έρευνα δίνοντας παράλληλα "φόρμουλες" σε άλλες επιστήμες όπως Φυσική, Χημική Μηχανική, ...
Καμία αντίρρηση, μια χαρά είναι τα διανύσματα, αλλά στα πλαίσια του Λυκείου δεν έχει και πολύ "ψωμί" η μελέτη τους, όπως και οι μεθοδολογίες που χρησιμοποιούνται κλπ. Μαθαίνεις κάποια βασικά πραγματάκια, που χρειάζονται (και θα σου είναι χρήσιμα) για τη Φυσική και τη Γεωμετρία (εφαρμογές), και είσαι καλυμμένος από αυτόν τον τομέα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 9 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top