yozerehs
Τιμώμενο Μέλος


:!:ρε παιδια εγω αυτην την μ...α δεν την διαβαζω !!!δεν μπορω ουτε εγω να το μαθω με τιποτα,αφηστε που και να το μαθω σε καμαι εβδομαδα θα το χω ξεχασει!Ειναι το πιο αθλιο μαθημα!Γιατι να μην ηταν σαν τη φυσικη,να κατανοεις τι διαβαζεις ...!μας βαζουν να μαθουμε 60 σελιδες βλακιες ,οι οποιες στην πραγματικοτητα αν ηταν καλογραμενο το βιβλιο και τα εξηγουσε ωστε να τα καταλαβαινει ενας μαθητης Γ λυκειου θα ηταν 200 σελιδες!Εχουν συμπικνωσει το βιβλιο αλλα το καναν χειροτερο...![]()
Εγώ πάντως δεν καταλαβαίνω και δεν κατανοώ τίποτα από Φυσική.
Τέλος πάντων, όλα αυτά που λέμε είναι υποκειμενικά...
Το ΑΟΔΕ όντως είναι ένα κακογραμμένο βιβλίο (απορώ που τους βρήκαν αυτούς τους συγγραφείς

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
michael92
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
michael92
Πολύ δραστήριο μέλος


ρε παιδια εγω αυτην την μ...α δεν την διαβαζω !!!δεν μπορω ουτε εγω να το μαθω με τιποτα,αφηστε που και να το μαθω σε καμαι εβδομαδα θα το χω ξεχασει!Ειναι το πιο αθλιο μαθημα!Γιατι να μην ηταν σαν τη φυσικη,να κατανοεις τι διαβαζεις ...!μας βαζουν να μαθουμε 60 σελιδες βλακιες ,οι οποιες στην πραγματικοτητα αν ηταν καλογραμενο το βιβλιο και τα εξηγουσε ωστε να τα καταλαβαινει ενας μαθητης Γ λυκειου θα ηταν 200 σελιδες!Εχουν συμπικνωσει το βιβλιο αλλα το καναν χειροτερο...![]()
Αστείευεσαι; Το αγαπημένο μου μάθημα μετά το Σχέδιο!
Ελεύθερο Σχέδιο
Γραμμικό Σκέδιο
ΑΟΔΕ
ΑΕΠΠ
ΦΥΣΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗΣ
ΕΚΘΕΣΗ
ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Ανάλογα πέφτει και ο βαθμός


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aello
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dianechristy
Εκκολαπτόμενο μέλος


Παιδιά μέχρι ποια σελίδα είναι η ύλη φέτος ?? Γιατί η εγκύκλιος γράφει .3 Διεύθυνση ΣΕΛ.123-134 . Είναι μπερδεμένο .
Η ύλη είναι μέχρι την 134 (ουσιαστικά μέχρι την 133 γιατί στην 134 είναι οι ερωτήσεις). Στο κομμάτι της Διεύθυνσης έχουμε μόνο αυτά τα κομματάκια που βρίσκονται σε εκείνες τις σελίδες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alloc
Νεοφερμένο μέλος


Δεν εννοώ να γράψεις κάτι παραπάνω από κάποιο άκυρο σημείο του βιβλίου βέβαια, αλλά να ξεκινήσεις π.χ. να γράφεις την απάντηση απο 1-2 παραγράφους πρίν ή μετά.
Γνωρίζει κανείς εάν κόβονται μόρια και περίπου πόσα?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
musicrain1
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alloc
Νεοφερμένο μέλος


Αλλά όσον αφορά ορισμένα κείμενα 2 σελίδων χωρίς κατηγοριοποίηση με τίτλους καμιά φορά, ιδιαίτερα υπό αγχώδης συνθήκες δεν είσαι σίγουρος.
"Πρέπει να γράψω και την επόμενη παραγραφό... μήπως είναι περιττό?... " κρίσηη...
Κάτι αντίστοιχο με το αιώνιο "Έκλεισα την κουζίνα/θερμοσήφωνο?" , "κλείδωσα το σπίτι/αυτοκίνητο?" κλπ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
musicrain1
Εκκολαπτόμενο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alloc
Νεοφερμένο μέλος



Ξερω οτι αν γραψω κατι παρπανω δεν θα ειναι ασχετο
με την ερωτηση, σιγουρα θα συνδεονται

ευχαριστω πολυ, με υπερκαλυψες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GStef
Νεοφερμένο μέλος


Κατ' αρχάς οι γνώσεις που προσφέρει είναι καθαρά εγκυκλοπαιδικές για την πλειοψηφία των μαθητών με εξαίρεση όσους ενδιαφέρονται για οικονομικές σχολές, οι οποίοι ούτως ή άλλως κάνουν μια εκτενέστερη αναφορά σε αυτά στο 1ο έτος. Αλλά ακόμα και γι΄αυτούς το μάθημα αυτό είναι σε μεγάλο βαθμό άχρηστο καθώς οι μελλοντικές τους σπουδές σχετίζονται πιο πολύ με το ΑΟΘ παρά με το ΑΟΔΕ. Φυσικά οι υπόλοιποι μαθητές απλά μαθαίνουν το ποίημα τους χωρίς ως επί το πλείστον να έχουν ιδέα για το νόημα του....
Επίσης η ίδια η φύση του μαθήματος είναι αντίθετη με τη φιλοσοφία των μαθημάτων της τεχνολογικής κατεύθυνσης. Τα μαθήματα αυτής της κατεύθυνσης επικεντρώνονται σε επιστήμες που έχουν σχέση με την τεχνολογική ανάπτυξη και έχουν ως σκοπό μαζί με τα μαθήματα της θετικής να αναπτύξουν την λεγόμενη "μαθηματική" σκέψη. Γι'αυτό και όλα τα μαθήματα των 2 αυτών κατευθύνσεων (με εξαίρεση τη βιολογία που όμως είναι απαραίτητη για την ιατρική) βασίζονται κυρίως στην ικανότητα επίλυσης προβλημάτων και την κατανόηση της αντίστοιχης θεωρίας. Το ΑΟΔΕ παραβιάζει αυτή τη λογική, καθώς οι ασκήσεις που περιλαμβάνει αντιστοιχούν στο επίπεδο της ύλης του δημοτικού, η μεν φιλοσοφία του μαθήματος βασίζεται εξ'ολοκλήρου στην αποστήθηση πληροφοριών. Έτσι, παρά το περιεχόμενο του το οποίο σχετίζεται με τη λειτουργεία των επιχειρήσεων, θα μπορούσε κάλλιστα να ήταν ένα μάθημα θεωρητικής κατεύθυνσης, καθώς οι ικανότητες που απαιτούνται για την εκμάθησή του καλλιεργούνται σε μεγάλο βαθμό στα μαθήματα αυτής της κατεύθυνσης.
Τέλος, αξίζει να γίνει αναφορά και στην προπαγανδιστική φύση του μαθήματος. Μέσα στα κμμάτια που οι μαθητές οφείλουν να αποστηθήσουν αναφέρονται φράσεις όπως "η επιχείρηση αποτελέι έναν απο τους βασικότερους θεσμούς της κοινωνίας όπως το σχολείο ή η δικαιοσύνη", "η ευημερία, η εξέλιξη, η δικαιοσύνη και η ανάπτυξη των κοινωνιών εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από την λειτουργία των επιχειρήσεων" κλπ, οι οποίες ουσιαστικά προσυλιτίζουν έμμεσα τους μαθητές στην καπιταλιστική θεωρία, αφού παρουσιάζουν τα πλεονεκτήματα της με τη μορφή σοφιστειών και χωρίς τεκμηριώσεις, χωρίς να τους παρέχουν τις κατάλληλες γνώσεις σχετικά με τα υπόλοιπα οικονομικά συστήματα ώστε οι μαθητές να αναπτύξουν σφαιρική αντίληψη και να δημιουργήσουν τον δικό τους τρόπο σκέψης. (τα υπόλοιπα οικονομικά συστήματα αναφέρονται στο μάθμα της κοινωνιολογίας, η βαρύτητα του οποίου όμως είναι αισθητά μειωμένη ως μάθημα γενικής παιδείας). Τέλος η φύση του μαθήματος που ενθαρρύνει την αποστήθηση ανευ κατανόησης διευκολύνει το έργο της προπαγάνδας, καθώς από τα λίγα που κατανοέι ο μαθητής συμπεραίνει ότι σε γενικές γραμμές οι επιχειρήσεις είναι κάτι το καλό και σωτήριο για την κοινωνία.
Έτσι εν ολίγοις αυτό το μάθημα γίνεται η αιχμή του δόρατος ενός συστήματος αποβλάκωσης και περιορισμού της ελεύθερης σκέψης. Το ισοπεδωτικό έργο των υπόλοιπων μαθημάτων ολοκληρώνεται με το ΑΟΔΕ, που αν και φαινομενικα λιγότερο σημαντικό σθγκριτικά με άλλα μαθήματα όπως τα μαθηματικά ή η φυσική, έρχεται όχι απλώς να συνεχίσει το έργο των υπολοίπων μαθημάτων αλλά και να εισάγει τους νέους σε μια ιδεολογία. Είναι λοιπόν κατα τη προσωπική μου γνώμη ανεπίτρεπτο ένα μάθημα όπως αυτό να αποτελεί μάθημα κατεύθυνσης, το οποίο να κρίνει περίπου κατα το 1/6 το μελλοντικό επάγγελμα των νέων.
(Συγνώμη για τη διάλεξη, απλώς αυτή είναι η εικόνα που σχημάτισα γι'αυτό το μάθημα και θα ήθελα να ακούσω και άλλες απόψεις. )
Εσείς τι πιστεύετε; Είναι σωστή η διδασκαλία του ως μάθημα κατεύθυνσης;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Manthak47
Νεοφερμένο μέλος


Το μάθημα αυτό είναι άθλιο. Πραγματικά δεν έχει αξία στην Τεχνολογική Κατεύθυνση, αφού σ' αυτή πάει κάποιος με κλίση ή στόχους σε τεχνολογικά επαγγέλματα, όχι απαραίτητα οικονομικά. Και γενικά, η επιβολή της αποστήθισης είναι ό,τι χειρότερο. Είναι δυνατόν να καλλιεργούμε αυτά τα πρότυπα; Ακούω απ' όλους ότι σημασία έχει να περάσεις στις Πανελλήνιες, άρα θα κάτσεις και θα αποστηθίσεις. Αυτό το πράγμα εγώ το μισώ!!! Δεν θέλω άλλη αποστήθιση! Θέλω να διαβάζω κάτι και να κρατάω το νόημά του επειδή έτσι πρέπει, έτσι είναι σχεδιασμένος ο εγκέφαλός μας, να απορρίπτει περιττές πληροφορίες (του στυλ "πείτε μου σελίδα και παράγραφο να σας πω μάθημα...").
Δεν ήξερα ότι αναφέρει το βιβλίο τέτοια πράγματα μέσα, τώρα που το έμαθα, το ΑΟΔΕ το μισώ εις το τετράγωνο. Προσωπικά, η δική μου στάση απέναντι σ' αυτή την κατάσταση με την δήθεν τεχνολογική (με ΑΟΔΕ μέσα) είναι να θέλω να πάω στην Τεχνολογική Κύκλου Τεχνολογίας και Παραγωγής. Αντί για ΑΟΔΕ θέλω να δώσω Ηλεκτρολογία. Πολύ απλά, ελεύθερα, συναρπαστικά. (βέβαια οι πιθανότητες να το πετύχω, λόγω της βλακείας τους να μην κάνουν τμήμα, είναι μηδαμινές. θα το παλέψω όμως!)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Ωστόσο θεωρούμε ότι το μάθημα είναι άχρηστο πρακτικά άραγε η ιστορία στη θεωρητική, η φιλοσοφία στη β λυκείου ή ακόμα και η τεχνολογία επικοινωνιών πιστεύεις πως έχουν καμία πρακτική αξία; Ακόμα η διατριβή που γίνεται σε μαθηματικά, φυσική έχουν καμία χρησιμότητα για κάποιον που πήγε παιδαγωγικά;
Και για να πούμε και την αλήθεια μετά από Χ χρονικό διάστημα μετά τις πανελλήνιες δεν θα θυμάσαι τίποτα...
(Υπήρχε αντίστοιχο θέμα ''Γιατι να μαθαινουμε τοσα πργματα'' καπως ετσι, αν το βρω θα δωσω λινκ..)
με πέθανε

Μπορείς να ρίξεις μια ματιά εδώ αν και πιο γενικό θέμα μπορείς να δεις πως δεν είναι μόνο δικός σου ο προβληματισμός και φυσικά δεν αφορά μόνο το ΑΟΔΕ αλλά το σύνολο των μαθημάτων..
Υγ. Άρχές οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων λέγεται κανονικά
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GStef
Νεοφερμένο μέλος


Προφανώς έχεις σιχαθεί το μάθημα, όπως οι περισσότεροι!
Ωστόσο θεωρούμε ότι το μάθημα είναι άχρηστο πρακτικά άραγε η ιστορία στη θεωρητική, η φιλοσοφία στη β λυκείου ή ακόμα και η τεχνολογία επικοινωνιών πιστεύεις πως έχουν καμία πρακτική αξία; Ακόμα η διατριβή που γίνεται σε μαθηματικά, φυσική έχουν καμία χρησιμότητα για κάποιον που πήγε παιδαγωγικά;
Και για να πούμε και την αλήθεια μετά από Χ χρονικό διάστημα μετά τις πανελλήνιες δεν θα θυμάσαι τίποτα...
(Υπήρχε αντίστοιχο θέμα ''Γιατι να μαθαινουμε τοσα πργματα'' καπως ετσι, αν το βρω θα δωσω λινκ..)
με πέθανε
Μπορείς να ρίξεις μια ματιά εδώ αν και πιο γενικό θέμα μπορείς να δεις πως δεν είναι μόνο δικός σου ο προβληματισμός και φυσικά δεν αφορά μόνο το ΑΟΔΕ αλλά το σύνολο των μαθημάτων..
Υγ. Άρχές οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων λέγεται κανονικά
Το θέμα όμως είναι πως σε αυτό το επίπεδο η φυσική και τα μαθηματικά προωθούν τον μαθηματικό τρόπο σκέψης και αν το επεκτείουμε βοηθούν στην δημιουργική σκέψη. Το ζήτημα που θέτω δεν είναι απλά ένας γενικός προβληματισμός σχετικά με το τι μαθαίνουμε αλλά κάποιες παρατηρήσεις επι της ύλης του συγκεριμένου μαθήματος. Α, και δεν το έγραψα αυτό από αηδία προς το συγκεκριμένο μάθημα, απλά είπα να συγκεντρώσω κάποιες σκέψεις που έκανα σε ένα άρθρο.
Η φιλοσοφία και η τεχνολογία επικοινωνιών δεν δίνονται πανελλαδικά όμως, και η ιστορία είναι απαραίτητη για μαθήματα σε όλες τις φιλοσοφικές σχολές. Το ΑΟΔΕ είναι απαραίτητο μόνο για σταυρόλεξα

Και στο κάτω κάτω όλα τα υπόλοιπα μαθήματα αποτελούν επιστήμες, το ΑΟΔΕ απλά προκύπτει απο την κοινωνιολογία. Στην τελική, θα ήταν πιο λογικό να δίναμε κοινωνιολογία.... ...φαντάσου κατάντια

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Αυτό όμως δεν καταργεί το γεγονός ότι κάποιοι κάθονται και τα διαβάζουν,ανάμεσά τους και εγώΗ φιλοσοφία και η τεχνολογία επικοινωνιών δεν δίνονται πανελλαδικά όμως


Τώρα το ΑΟΔΕ είναι χρήσιμο για συγκεκριμένες σχολές όπως και τα υπόλοιπα μαθήματα..Στόχος του σχολείου δεν είναι η προετοιμασία για το επάγγελμα του καθενός!
Αν προπαγανδιζει ή όχι δεν το έψαξα αλλά γενικότερα νομίζω πως τα βιβλία μας δεν είναι αντικειμενικά (βλ. ιστορία)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
yozerehs
Τιμώμενο Μέλος


Είναι χρήσιμο το μάθημα, για κάποιον που θέλει σχολές του 5ου πεδίου, αλλά άχρηστο για κάποιον που δεν θέλει σχολές του 5ου πεδίου. Το πρόβλημα δηλαδή δεν βασίζεται τόσο στο μάθημα, αλλά κυρίως στο εκπαιδευτικό σύστημα που έβαλε σε ένα ''τσουβάλι'' ορισμένα μαθήματα άσχετα μεταξύ τους και στη συνέχεια τα τοποθέτησε σε μια κετεύθυνση, χωρίς να λαμβάνονται υπόψη οι κλίσεις και τα ενδιαφέροντα των μαθητών. Έτσι, εγώ που θέλω να σπουδάσω Διοίκηση Επιχειρήσεων, μου φαίνεται το ΑΟΔΕ ενδιαφέρον και χρήσιμο, αλλά με ταλαιπωρεί το εκπαιδευτικό σύστημα καθώς με αναγκάζει να δώσω πανελλαδικά Φυσική και προγραμματισμό τα οποία είναι άσχετα με τη σχολή που θέλω, κάποιος που θέλει να γίνει Φυσικός θα του είναι άχρηστα το ΑΟΔΕ και ο Προγραμματισμός, και αυτός που θέλει να σπουδάσει Πληροφορική θα του είναι άχρηστα η Φυσική και το ΑΟΔΕ...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GStef
Νεοφερμένο μέλος


Οι Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Υπηρεσιών είναι το αγαπημένο μου μάθημα παρόλο που δυσκολεύομαι να μάθω μερικά κομμάτια ορισμένες φορές. Προσωπικά προτιμώ αυτό παρά την άθλια Φυσική ή Προγραμματισμό. Πάντως, είναι επιτακτική η ανάγκη να ξαναγράψουν το βιβλίο γιατί είναι κακογραμμένο...
Είναι χρήσιμο το μάθημα, για κάποιον που θέλει σχολές του 5ου πεδίου, αλλά άχρηστο για κάποιον που δεν θέλει σχολές του 5ου πεδίου. Το πρόβλημα δηλαδή δεν βασίζεται τόσο στο μάθημα, αλλά κυρίως στο εκπαιδευτικό σύστημα που έβαλε σε ένα ''τσουβάλι'' ορισμένα μαθήματα άσχετα μεταξύ τους και στη συνέχεια τα τοποθέτησε σε μια κετεύθυνση, χωρίς να λαμβάνονται υπόψη οι κλίσεις και τα ενδιαφέροντα των μαθητών. Έτσι, εγώ που θέλω να σπουδάσω Διοίκηση Επιχειρήσεων, μου φαίνεται το ΑΟΔΕ ενδιαφέρον και χρήσιμο, αλλά με ταλαιπωρεί το εκπαιδευτικό σύστημα καθώς με αναγκάζει να δώσω πανελλαδικά Φυσική και προγραμματισμό τα οποία είναι άσχετα με τη σχολή που θέλω, κάποιος που θέλει να γίνει Φυσικός θα του είναι άχρηστα το ΑΟΔΕ και ο Προγραμματισμός, και αυτός που θέλει να σπουδάσει Πληροφορική θα του είναι άχρηστα η Φυσική και το ΑΟΔΕ...![]()
Όντως εσύ ανήκεις στη μειοψηφία των μαθητών στους οποίους αυτό τοο μάθημα αποδεικνύεται χρήσιμο. Παρ'όλα αυτά σαν μάθημα τεχνολογικής θα έπρεπε σίγουρα να διδάσκεται με έναν πιο πρακτικό τρόπο και να μην απαιτεί την αποστήθηση τόσο μεγάλου όγκου θεωρίας, και προπάντων να είναι αντικειμενικό. Στην τωρινή του μορφή δεν θα έπρεπε να λέγεται Αρχες Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων αλλά Εισαγωγή στη Καπιταλιστική Θεωρία

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dark_kronos
Επιφανές μέλος


Εγω πιστευω πως εχω αποκομισει αρκετα απο το ΑΟΔΕ, ωστοσω δεν εχω καταφερει να το παπαγαλισω, οποτε δεν θα κερδισω απο το ΑΟΔΕ σε επιπεδο πανελληνιων...
(Και σαν απλη σημειωση, δεν ενδιαφερομαι για οικονομικα, οποτε αχρηστο μου ειναι απο αυτην την αποψη)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mourou
Νεοφερμένο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dianechristy
Εκκολαπτόμενο μέλος


πω ρε τι θα κάνω με το ΑΟΔΕ; Το μαθαίνω σήμερα το ξεχνάω αύριο...![]()
Σιγά σιγά.. Συνέχεια θα κάνεις επαναλήψεις και θα ήταν καλό να τα λες σε κάποιον άλλον για να σε βοηθάει λίγο... Και εγώ έτσι πίστευα αλλά όταν άρχισα τις επαναλήψεις είδα ότι τα θυμόμουν τα περισσότερα...


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.