Proficiency Vs Αγγλική Φιλολογία

Vassia!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Βίκυ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 383 μηνύματα.
Εγώ αναφέρομαι καθαρά στην διδασκαλία της γλώσσας που πιστεύω ότι μπορεί να διδάξει κάποιος που μεν έχει proficiency αλλά δε έχει κάνει και κάτι παραπάνω για να μάθει την γλώσσα.Τώρα όσον αφορά λογοτεχνία και τέτοια σίγουρα αυτά δεν μπορεί να τα κάνει αυτό οποίος έχει απλά prof.( Εδώ δεν μπορούμε καλά καλά στα ελληνικά θα μπορούμε στα αγγλικά :P )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jammer

Νεοφερμένος

Η Jammer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Ποτέ δεν είπα οτι θέλω να διδάξω στο δημόσιο καταρχήν. Εσυ Hiro τι σπουδάζεις αν επιτρέπεται? Και μήπως θα μπορούσες να μου εξηγήσεις το νόημα ύπαρξης του ΑΕΙ αφού και με prof μια χαρα ικανός εισαι?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pe06

Νεοφερμένος

Η pe06 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Κ εγώ έχω διδάξει σε πάαααρα πολλους μαθητές που έχουν 'καεί' από δήθεν καθηγητές που δεν ξέρουν καν αγγλικά κ νομίζουν ότι είναι τρομεροί και φοβεροί επειδή ως τελευταίο αποκούμπι, αφού απέτυχαν στις πανελλήνιες, έβγαλαν άδεια δήθεν διδασκαλίας κ μπήκαν σε μια τάξη. Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από την ημιμάθεια, αλλά στο ελλαδιστάν οι φροντιστηριούχοι κατά κόρον προτιμούν να πληρώνουν ένα κοριτσάκι 5-6 ευρώ την ώρα - δεν το συζητώ για ασφάλισή - παρά να ασφαλίσουν μια πτυχιούχο που θα έχει και άποψη για αυτό που διδάσκει κ μεγαλύτερες οικονομικές απαιτήσεις. Φίλες μου συμφοιτήτριες έχουν τρομερό πρόβλημα να βρουν δουλειά γιατί είναι... υπέρ-επαρκειούρχες! Δεν συμφέρει στο φροντιστήριο (που είναι απλά μια επιχείρηση κ δεν έχει άλλο σκοπό παρά το κέρδος) να προσλάβει μια 30αρα παντρεμένη με παιδί, πτυχίο ΑΕΙ κ μεταπτυχιακό. Οπότε, μετά έχουμε το πρόβλημα 'με όποιο δάσκαλο καθήσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις'. Κ εμείς στο σχολείο άντε να διορθώσουμε κ να μπαλώσουμε τις χιλιάδες μπούρδες που έχουν ημι-μάθει τα παιδιά στα φροντιστήρια-μούφες!

Αρκετές φορές στο σχολείο φέρνουν τα παιδιά τις εκθέσεις του φροντιστηρίου κ κάνουμε ανάλυση έκθεσης όλοι μαζί σαν τάξη. Προσπαθούμε τουλάχιστον να 'σώσουμε' λίγο την κατάσταση, γιατί τα παιδάκια το μόνο που έχουν μάθει είναι να παπαγαλίζουν 4-5 φράσεις κ νομίζουν ότι αυτό είναι τα Αγγλικά! Κ πραγματικά υπάρχουν φορές που τα παιδιά με ευχαριστούν που καθόμαστε κ βλέπουμε άλλα πράγματα πέρα από practice tests και companion!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vassia!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Βίκυ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 383 μηνύματα.
Έχει δίκαιο σ'αυτό που λες , για αυτό τόνισα και παρά πάνω ότι κάποιος που έχει prof δεν είναι ικανός να διδάξει αλλά πρέπει να κάτσει να διαβάσει , να κάνει σεμινάρια να το πάρει γενικώς στα σοβαρά..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jammer

Νεοφερμένος

Η Jammer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Χάνω την υπομονή μου συνάδελφε γιατί αυτή την στιγμή κάνω εργασία για το ρόλο της γλωσσολογίας στην εκπαίδευση και έρχεται ο καθένας να μας πει ότι μετράει μόνο η προσωπική διάθεση και τα πτυχία είναι για κορνίζα. Είμαστε δηλαδή επιεικώς ανόητοι που μπαίνουμε στον κόπο να βγάλουμε πανεπιστήμιο, ένα σεμινάριο εξισώνεται για να μην πώ υπερτερεί της τετραετούς ακαδημαϊκής φοίτησης.Ευτυχώς αυτή η παρωδία έχει πλέον ημερομηνία λήξης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Hiro

Νεοφερμένος

Ο Hiro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 75 μηνύματα.
Εγώ αναφέρομαι καθαρά στην διδασκαλία της γλώσσας που πιστεύω ότι μπορεί να διδάξει κάποιος που μεν έχει proficiency αλλά δε έχει κάνει και κάτι παραπάνω για να μάθει την γλώσσα.Τώρα όσον αφορά λογοτεχνία και τέτοια σίγουρα αυτά δεν μπορεί να τα κάνει αυτό οποίος έχει απλά prof.( Εδώ δεν μπορούμε καλά καλά στα ελληνικά θα μπορούμε στα αγγλικά :P )

Κάποιος με proficiency θεωρείται επίσημα επιπέδου native speaker, την γλώσσα την ξέρει άπταιστα.

Η λογοτεχνία τί δουλειά έχει στην διδασκαλία της γλώσσας; Δηλαδή αν δεν ξέρεις ελληνική λογοτεχνία δεν ξέρεις ελληνικά;

Ποτέ δεν είπα οτι θέλω να διδάξω στο δημόσιο καταρχήν. Εσυ Hiro τι σπουδάζεις αν επιτρέπεται? Και μήπως θα μπορούσες να μου εξηγήσεις το νόημα ύπαρξης του ΑΕΙ αφού και με prof μια χαρα ικανός εισαι?

πληροφορική σπουδάζω.. Το νόημα του ΑΕΙ είναι για να μάθεις αγγλική φιλολογία. Την ικανότητα διδασκαλίας θα την κρίνουν ο μαθητής και τα αποτελέσματα της διδασκαλίας, όχι κάποιο χαρτί.

Εσύ πιστεύεις ότι τα (ελληνικά) πανεπιστήμια μπορούν να κρίνουν αν μπορείς να διδάξεις ή όχι; Όχι μόνο αγγλικά, σε όλα τα μαθήματα. Όλοι οι καθηγητές στα σχολεία έχουν τελειώσει ελληνικό πανεπιστήμιο, ξέρουμε και οι δύο ότι οι περισσότεροι είναι για τα μπάζα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Εσύ πιστεύεις ότι τα (ελληνικά) πανεπιστήμια μπορούν να κρίνουν αν μπορείς να διδάξεις ή όχι; Όχι μόνο αγγλικά, σε όλα τα μαθήματα. Όλοι οι καθηγητές στα σχολεία έχουν τελειώσει ελληνικό πανεπιστήμιο, ξέρουμε και οι δύο ότι οι περισσότεροι είναι για τα μπάζα.

Νομίζω ότι το 80% του κακού, το κάνει η μονιμότητα του δημοσίου, όχι η έλλειψη γνώσεων και δυνατοτήτων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pe06

Νεοφερμένος

Η pe06 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Αφού για να διδάξεις σε σχολείο θέλεις πτυχίο αγγλικής φιλολογίας, ποιό είναι το πρόβλημά σου;

Το φροντιστήριο ανήκει σε ιδιώτη και θα έπρεπε να μπορεί να προσλάβει όποιον γουστάρει. Αν δεν κάνει καλό μάθημα, θα τον διώξει. Τόσο απλό.



λολ? Πώς μπορείς να το "διαβεβαιώσεις"? Το μάθημα που έκανα από καθηγήτρια με proficiency ήταν κλάσεις ανώτερο από μερικούς "ειδήμωνες" καθηγητές στο σχολείο.

Αν κάποιος μπορεί να διδάξει φαίνεται από τα αποτελέσματα της δουλειάς τους που θα τα κρίνουν οι μαθητές και οι γονείς. Όχι από ένα χαρτί, όποιο και να είναι αυτό.

Και μόνο από τα λεγόμενά σου φαίνεται ότι δεν έχεις ιδέα α/ της κατάστασης που επικρατεί στα (περισσότερα) φροντιστήρια και β/ από την σύγχρονη παιδαγωγική. Με απλά και συνοπτικά λόγια, ο κυριότερος σκοπός της μάθησης είναι η ΑΥΤΕΝΕΡΓΕΙΑ και η κινητοποίηση για περαιτέρω έρευνα και αναζήτηση. Μέσω αυτών ο μαθητής μπορεί μόνος του να επιζητήσει την γνώση. Και τα αποτελέσματα αυτού του σκοπού δεν είναι βραχυπρόθεσμα αλλά βελτιώνονται με την συνεχή ενασχόληση του μαθητή.

Τα 'αποτελέσματα' με την έννοια της απόκτησης ενός πιστοποιητικού είναι η καραμέλα που σερβίρουν οι φροντιστηριούχοι, για διαφήμιση του 'προϊόντος' που πλασάρουν. Επίσης η αξιολόγηση με τη μορφή τεστ/εξετάσεων είναι γενικευμένη κ όχι εξατομικευμένη - έχετε απλά υπόψη ότι αυτή τη στιγμή υπάρχουν 14 διαφορετικά πιστοποιητικά επιπέδου Β2 αναγνωρισμένα από το ΑΣΕΠ - λίγα από τα οποία υπόκεινται στις προδιαγραφές του European Framework.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,408 μηνύματα.
Καλησπέρα. Πιστεύω πως ένας καθηγητής με proficiency μπορεί να διδάξει μόνο μέχρι επίπεδο lower. Μετά δεν θα μπορεί κι ο ίδιος. !!!!!
Καθηγητές με πτυχίο φιλολογίας μπορούν να διδάξουν σε advanced - proficiency, γιατί ξέρουν καλύτερα αγγλικά φυσικά.!
Ωστόσο, υπάρχει και μια άλλη περίπτωση. Στο φροντηστήριο η καθηγήτριά μας είχε proficiency, αλλά είχε ζήσει πάνω απο 10 χρόνια στην Αμερική, οπότε ξέρει καλύτερα αγγλικά απο έναν Eλληνα που έχει πάρει prof.
Ξέρω περιπτώσεις καθηγητών που έχουν prof και διδάσκουν, και δεν μπορούν να απαντήσουν στις απορίες των μαθητών γιατί δεν ξέρουν όλες τις λέξεις! Το γεγονός οτι παίρνεις prof δεν σημαίνει οτι ξέρεις και τέλεια αγγλικά. Άλλα αγγλικά μαθαίνεις σε ενα AEI, και άλλα σε ενα φροντηστήριο που σου μαιθαίνουν να γράφεις τυπικές εκθεσούλες 200 λέξεων, για να πάρεις ένα πτυχίο!!! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jammer

Νεοφερμένος

Η Jammer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Ηiro δεν θα προσπαθήσω να σε πείσω.Οχι γιατί δεν έχω επιχειρήματα αλλά γιατι δεν θες να καταλάβεις.Ακόμα και το θέατρο χρειαζόμαστε για να κάνουμε μάθημα στα παιδιά και αυτο άσε να το κρίνουν καλύτερα οι αρμόδιοι του χώρου.Ο καθένας μπορεί να κάνει την δουλειά του καλά η κακά,δική του επιλογή.Εμείς αναφερόμαστε στην διαφορά του ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟΥ και του ΠΤΥΧΙΟΥ. Νομίζω είναι ευνόητη.

Κάποιος με proficiency θεωρείται επίσημα επιπέδου native speaker, την γλώσσα την ξέρει άπταιστα.

Η λογοτεχνία τί δουλειά έχει στην διδασκαλία της γλώσσας; Δηλαδή αν δεν ξέρεις ελληνική λογοτεχνία δεν ξέρεις ελληνικά;



πληροφορική σπουδάζω.. Το νόημα του ΑΕΙ είναι για να μάθεις αγγλική φιλολογία. Την ικανότητα διδασκαλίας θα την κρίνουν ο μαθητής και τα αποτελέσματα της διδασκαλίας, όχι κάποιο χαρτί.

Εσύ πιστεύεις ότι τα (ελληνικά) πανεπιστήμια μπορούν να κρίνουν αν μπορείς να διδάξεις ή όχι; Όχι μόνο αγγλικά, σε όλα τα μαθήματα. Όλοι οι καθηγητές στα σχολεία έχουν τελειώσει ελληνικό πανεπιστήμιο, ξέρουμε και οι δύο ότι οι περισσότεροι είναι για τα μπάζα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Hiro

Νεοφερμένος

Ο Hiro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 75 μηνύματα.
Χάνω την υπομονή μου συνάδελφε γιατί αυτή την στιγμή κάνω εργασία για το ρόλο της γλωσσολογίας στην εκπαίδευση και έρχεται ο καθένας να μας πει ότι μετράει μόνο η προσωπική διάθεση και τα πτυχία είναι για κορνίζα. Είμαστε δηλαδή επιεικώς ανόητοι που μπαίνουμε στον κόπο να βγάλουμε πανεπιστήμιο, ένα σεμινάριο εξισώνεται για να μην πώ υπερτερεί της τετραετούς ακαδημαϊκής φοίτησης.Ευτυχώς αυτή η παρωδία έχει πλέον ημερομηνία λήξης.

Αν αυτή η εργασία θα σε κάνει καλύτερη καθηγήτρια, τέλεια, θα έχεις μεγαλύτερη ζήτηση και θα είσαι περιζήτητη στα φροντιστήρια. Και θα τα πας καλύτερα από κάποιον με proficiency.

Εσύ όμως θέλεις να απαγορεύσεις σε κάποιον με proficiency να διδάξει, παίρνοντας ως δεδομένο ότι εσύ θα διδάξεις καλύτερα, κάτι που δεν το ξέρουμε ακόμα. Φαντάζομαι και οι καθηγητές μου στο σχολείο έκαναν παρόμοιες εργασίες, στην διδασκαλία πάντως οι μισοί ήταν άχρηστοι.

Και πολλοί καθηγητές με proficiency θα είναι τελείως άχρηστοι. Και εγώ έχω proficiency, πολύ αμφιβάλω αν θα καταφέρω να διδάξω, θα δυσκολευτώ πολύ στην αρχή. Εσύ όμως θέλεις να μου απαγορεύσεις να το δοκιμάσω καν, ΔΙΑ ΝΟΜΟΥ, για να πατάξεις τον ανταγωνισμό.

ο κυριότερος σκοπός της μάθησης είναι η ΑΥΤΕΝΕΡΓΕΙΑ και η κινητοποίηση για περαιτέρω έρευνα και αναζήτηση.

Δε διαφωνώ. Αν τον πετυχαίνεις όμως αυτόν τον σκοπό θα πρέπει να το κρίνουν αυτοί που τους κάνεις μάθημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pe06

Νεοφερμένος

Η pe06 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Το μόνο παρήγορο στην προκειμένη περίπτωση συνάδελφε είναι ότι τα παιδάκια που ποστάρουν εδώ είναι το πολύ 20 χρονών. Είναι το μόνο ελαφρυντικό που τους προσάπτω. Η πλάκα είναι ότι όσους μαθητές είχα σε proficiency (και ήταν πολλοί στα χρόνια που έκανα ιδιαίτερα - δεν μπήκα καν στη διαδικασία να μπλεχτώ με φροντιστήρια γιατί ήξερα από πριν τι 'παίζει' στα περισσότερα), ούτε ένας δεν το ήθελε για να διδάξει. Ίσα ίσα ότι όταν τους έλεγα ότι μπορούν να βγάλουν άδεια διδασκαλίας γέλαγαν, με την έννοια ότι σε καμία περίπτωση δεν θεωρούσαν τους εαυτούς τους επαρκείς για να διδάξουν - ήθελαν απλά να βελτιωθούν και να το χρησιμοποιήσουν για μεταπτυχιακά αργότερα στη ζωή τους. Αρκετοί βέβαια έδωσαν και πέρασαν στην Αγγλική Φιλολογία, πράγμα που με κάνει πολύ χαρούμενη και πολύ περήφανη για τη δουλειά μου και για την συμβολή μου στην απόφασή τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jammer

Νεοφερμένος

Η Jammer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Εγώ γιατί ρε Hiro να μην δοκιμάσω να κάνω τον γιατρό? Γιατί να μου το απαγορέυει ο νόμος και να θέλει πτυχίο? Θέλω πολύ να ασκώ και την ιατρική και έχω πάει και σε πολλά σεμινάρια.


Αν αυτή η εργασία θα σε κάνει καλύτερη καθηγήτρια, τέλεια, θα έχεις μεγαλύτερη ζήτηση και θα είσαι περιζήτητη στα φροντιστήρια. Και θα τα πας καλύτερα από κάποιον με proficiency.

Εσύ όμως θέλεις να απαγορεύσεις σε κάποιον με proficiency να διδάξει, παίρνοντας ως δεδομένο ότι εσύ θα διδάξεις καλύτερα, κάτι που δεν το ξέρουμε ακόμα. Φαντάζομαι και οι καθηγητές μου στο σχολείο έκαναν παρόμοιες εργασίες, στην διδασκαλία πάντως οι μισοί ήταν άχρηστοι.

Και πολλοί καθηγητές με proficiency θα είναι τελείως άχρηστοι. Και εγώ έχω proficiency, πολύ αμφιβάλω αν θα καταφέρω να διδάξω, θα δυσκολευτώ πολύ στην αρχή. Εσύ όμως θέλεις να μου απαγορεύσεις να το δοκιμάσω καν, ΔΙΑ ΝΟΜΟΥ, για να πατάξεις τον ανταγωνισμό.



Δε διαφωνώ. Αν τον πετυχαίνεις όμως αυτόν τον σκοπό θα πρέπει να το κρίνουν αυτοί που τους κάνεις μάθημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Hiro

Νεοφερμένος

Ο Hiro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 75 μηνύματα.
Εγώ γιατί ρε Hiro να μην δοκιμάσω να κάνω τον γιατρό? Γιατί να μου το απαγορέυει ο νόμος και να θέλει πτυχίο? Θέλω πολύ να ασκώ και την ιατρική και έχω πάει και σε πολλά σεμινάρια.

Επειδή δεν έχεις τις γνώσεις να γίνεις γιατρός. Κάποιος με proficiency έχει επίσημα γνώσεις αγγλικών όσο και ο native speaker.

Η διδασκαλία έχει να κάνει με γνώσεις, έχει να κάνει και με ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ. Αν δεν μου αποδείξεις ότι οι απόφοιτοι φιλολογίας έχουν πολύ καλύτερη μεταδοτικότητα και πολύ καλύτερα αποτελέσματα όταν διδάσκουν, τότε απλώς προσπαθείς να διαλύσεις τον ανταγωνισμό για συμφέρον σου.

Τα φροντιστήρια υπάρχουν επειδή τα δημόσια σχολεία δεν κάνουν καλά την δουλειά τους, στα οποία δουλεύουν μόνο απόφοιτοι φιλολογίας.

btw δεν έχω κανένα ενδιαφέρον να διδάξω στο μέλλον. απλά αυτή η περίπτωση μοιάζει αρκετά με τις άδειες των φαρμακείων: Και να έχεις γνώσεις φαρμακοποιού, αν δεν έχεις άδεια δεν μπορεί να ανοίξεις φαρμακείο. Παρόμοιες τακτικές για να διαλυθεί ο υγιής ανταγωνισμός.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Ένα πτυχίο τύπου πολλαπλής επιλογής και εκθεσούλας δεν νομίζω ότι μπορεί να εγγυηθεί γνώση της γλώσσας αντάξια της διδασκαλίας. Παίζει απλά να είσαι κωλόφαρδος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jammer

Νεοφερμένος

Η Jammer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Μάλιστα. Τρέμετε Hudson, Chomsky, Halliday και λοιποί γλωσσολόγοι της πλάκας, ο φίλος Hiro επαναπροσδιορίζει τον ορισμό της διδασκαλίας! Είπαμε, 31 Μαΐου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pe06

Νεοφερμένος

Η pe06 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Δε διαφωνώ. Αν τον πετυχαίνεις όμως αυτόν τον σκοπό θα πρέπει να το κρίνουν αυτοί που τους κάνεις μάθημα.

Δεν θέλω να μπω στη διαδικασία να σου εξηγήσω όλη την θεωρία περί αξιολόγησης - πιθανόν κάποια στιγμή να διαβάσεις περί αυτού αν σε ενδιαφέρει ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ (αν ποτέ γίνει ξανά). Η αξιολόγηση είναι αμφίδρομη - μπορεί να είναι λεκτική, σε επίπεδο συζήτησης με τους μαθητές συνολικά ή ατομικά, αλλά μπορεί να είναι κ γραπτή. Όπως εγώ αξιολογώ, τόσο περιγραφικά όσο και αριθμητικά (αφόσον έτσι δυστυχώς ορίζει ο νόμος) τους μαθητές μου, έτσι περιμένω να με αξιολογήσουν κ αυτοί στο τέλος της χρονιάς. Αυτό γίνεται με τη μορφή ερωτηματολόγιου στα τελευταία μαθήματα. Η αξιολόγηση είναι ανώνυμη και τα αποτελέσματα συνήθως είναι πολύ θετικά! Ο σκοπός δεν είναι να δω εγώ κ οι συνάδελφοί μου πόσο σούπερ καθηγήτριες είμαστε κλπ, αλλά να δούμε σε ποια σημεία θα μπορούσαμε να βελτιωθούμε κ τι περισσότερο περιμένουν οι μαθητές από εμάς. Υπάρχει επίσης η αυτοαξιολόγηση, στην περίπτωσή μου αξιολογώντας τους σκοπούς που έχω βάλει κάθε χρονιά ή σε κάθε διδακτική ενότητα κ η αποτίμηση του ποσοστού στο οποίο τον έφερα σε πέρας. Αυτές τις έννοιες τις μαθαίνεις στη σχολή. Κ ισχύει για όλους τους καθηγητές, ανεξαρτήτως ειδικότητας κ γνωστικού αντικειμένου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Insomnie

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Insomnie αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,461 μηνύματα.
Κάποιος με proficiency θεωρείται επίσημα επιπέδου native speaker, την γλώσσα την ξέρει άπταιστα
Χαχ,πολύ καλό:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

γατοπαρδος

Νεοφερμένος

Ο γατοπαρδος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Η αληθεια βρισκετε καπου στη μεση νομιζω. Εγω τους καλυτερους καθηγητες, τους ειχα εκτος Αγγ. Φιλολογιας παντως. Προσωπικα εχω το Προφισενσυ, εχω λιωσει ολη μου τη ζωη να διαβαζω αγγλικα, εχω σπουδασει Αμερικη, εχω κανει μαθηματα TEFL, και οποτε συνομιλω με Αγγλικης φιλολογιας ατομα, δεν μπορουν να με φτασουν ουτε στην προφορα, ουτε στο κεφι, ουτε στις ικανοτητες. Η γλωσσολογικες αναλυσεις ουδεποτε μου προεκυψαν σε μαθηματα στο Κολλεγιο 'η στο προφισενσυ. Αν δεν σας μαθαινουν γραμματικη και τρελο λεξιλογιο, τη γλωσσα δε τη μαθαινεις. Επισης, οπωσδηποτε, πρεπει να ξεχωριζει καποιος τα Βρετανικα απο τα Αμερικανικα Αγγλικα. Και ολα αυτα ερχοντε μονο μεσα απο την θεληση και αρκετο χρονο. Για μενα, ουτε ενα πτυχιο Αγγ. φιλολογιας πρεπει να ειναι αρκετο οταν μιλαμε για ξενες γλωσσες. Πρεπει να ενισχυθει και απο ενα προφισενσυ, απο σεμιναρια, και κυριως, το θεμα προφορας! Συνηθως αυτοι που εχουν κανει και εξωτερικο, προτιμουνται απο τους αλλους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Το να μιλάς καλά αγγλικά, δεν σε κάνει καλό δάσκαλο. Τα μιλάς καλά εσύ (το β' ενικό συμβολικό), δεν είναι απαραίτητο ότι μπορείς και να τα διδάξεις. Και εγώ έχω σπουδάσει στο εξωτερικό, τι σημαίνει αυτό; Επίσης, για το πανεπιστήμιο γράφω και διαβάζω σε ποσοστό 90% αγγλικά. Ούτε αυτό με κάνει εκπαιδευτικό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top