Proficiency Vs Αγγλική Φιλολογία

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Καλησπέρα σας! Είμαι στο τελευταίο έτος της Ελληνικής Φιλολογίας στην Αθήνα και σκέφτομαι πολύ σοβαρά να ξαναδώσω πανελλήνιες εξετάσεις για να μπω και στην Αγγλική Φιλολογία(...άλλα 4 χρόνια...).
Γιατί να δώσεις πανελλήνιες και όχι κατατακτήριες...;
Και να μπεις σε μεγαλύτερο έτος!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

christinelle

Πολύ δραστήριο μέλος

Η christinelle αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ελευσίνα (Αττική). Έχει γράψει 1,873 μηνύματα.
Το επίπεδο είναι χαμηλό σχετικά, δεν θα δυσκολευτείς καθόλου. Το πολύ πολύ να έχεις άγνωστες λέξεις σε ποιήματα (middle English, "ξεπερασμένες" λέξεις) αλλά στις παραδόσεις είναι όλα κατανοητά. Κατατακτήριες δώσε, γλιτώνεις και χρόνο και μαθήματα.
Τωρα αν η Φιλολογία σου προσφέρει κάτι παραπάνω, θεωρητικά ναι, αλλά ξέρω πολλούς πτυχιούχους (και καθηγητές Φιλολογίας) που είναι...εχμ, για τα μπάζα να το πω? Εσυ που είσαι της Ελληνικής, μπορώ να σου δώσω και τρανταχτό παράδειγμα, αλλά μάλλον ξέρεις ήδη σε ποιόν αναφέρομαι (πήρε σύνταξη ευτυχώς και γλιτώσαμε). Πιστεύω ότι κάποιος που ασχολείται πολύ με το αντικείμενο, δεν χρειάζεται καν τίτλο για να έχει την ικανότητα να διδάξει...πολύ καλύτερα από κάποιους με διδακτορικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vassia!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Βίκυ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 383 μηνύματα.
Καλησπέρα σας! Είμαι στο τελευταίο έτος της Ελληνικής Φιλολογίας στην Αθήνα και σκέφτομαι πολύ σοβαρά να ξαναδώσω πανελλήνιες εξετάσεις για να μπω και στην Αγγλική Φιλολογία(...άλλα 4 χρόνια...). Το Μάιο θα δώσω εξετάσεις για το Proficiency του Michigan. Η ερώτηση μου, λοιπόν, είναι η εξής : Κατά πόσο πιστεύετε ότι αξίζει τον κόπο, δεδομένου ότι πέρα από τις γνώσεις της αγγλικής, που σαφώς εσείς της Αγγλικής κατέχετε σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από εμένα, έχω ήδη παρακολουθήσει μαθήματα διδακτικής μεθοδολογίας/ψυχολογίας κλπ. Σκέφτομαι δηλαδή ότι θεωρητικά ξέρω πως θα το πω αυτό το "κάτι", άλλα σίγουρα θα έχω ανασφάλεια στο "κάτι". Και επίσης θα ήθελα να ρωτήσω για το επίπεδο των αγγλικών στο πρώτο έτος, αν είναι ακατανόητα κλπ(Για Αθήνα πάντα, καθώς υπάρχουν διαφορές σε άλλα πανεπιστήμια).
Όλα αυτά τα ρωτάω καθώς θεωρώ ότι ένα πτυχίο, και δη της Αγγλικής, σου προσφέρει περισσότερα ειδικά για εξωτερικό ακόμα και αν τα συνδυάσω με τη διδασκαλία ελληνικών για ξένους.

Ευχαριστώ, εκ των προτέρων !

Βασικά αν πάρεις το proficiency μπορείς να διδάξεις, μπορείς ωστόσο να παρακολουθήσεις σεμινάρια που προσφέρει η Ελληνοαμερικάνικη ένωση.Aν όμως θέλεις τώρα πανεπιστήμιο θα σου πρότεινα να δώσεις κατατακτήριες .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jammer

Νεοφερμένος

Η Jammer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Λοιπόν η αλήθεια είναι πως δεν διάβασα ολόκληρο το thread γιατί εκνευρίστηκα και περνώ κατευθείαν στην απάντηση. Τον Μάιο η επάρκεια καταργείται.Τα μελή ΔΕΠ και ο σύλλογος αποφοίτων αγγλικής φιλολογίας έχουν προβεί στις κατάλληλες ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ενέργειες. Οπότε ούτε ιδιαιτέρα ούτε φροντιστήρια και ΟΎΤΕ ΆΔΕΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ. Ένας κάτοχος proficiency είναι όχι μόνο ακατάλληλος αλλά και τελείως αδαής ώστε να διδάξει την γλώσσα όσο καλά και να την ξέρει. Τυχαίνει στην σχολή να κάνουμε γλωσσολογία, παιδαγωγική και λογοτεχνία επιστήμες που ούτε καν μπορούν να ορίσουν οι κάτοχοί proficiency.
Σε ένα post διάβασα το ''σιγά μωρέ τι είναι η γλωσσολογία?'' ο Chomsky είναι γλωσσολόγος και μάλιστα ίσως ο μεγαλύτερος διανοητής του αιώνα, αν λέει κάτι αυτό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

grotesque_mask

Πολύ δραστήριο μέλος

Η in bianco e nero αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,193 μηνύματα.
Λοιπόν η αλήθεια είναι πως δεν διάβασα ολόκληρο το thread γιατί εκνευρίστηκα και περνώ κατευθείαν στην απάντηση. Τον Μάιο η επάρκεια καταργείται.Τα μελή ΔΕΠ και ο σύλλογος αποφοίτων αγγλικής φιλολογίας έχουν προβεί στις κατάλληλες ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ενέργειες. Οπότε ούτε ιδιαιτέρα ούτε φροντιστήρια και ΟΎΤΕ ΆΔΕΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ. Ένας κάτοχος proficiency είναι όχι μόνο ακατάλληλος αλλά και τελείως αδαής ώστε να διδάξει την γλώσσα όσο καλά και να την ξέρει. Τυχαίνει στην σχολή να κάνουμε γλωσσολογία, παιδαγωγική και λογοτεχνία επιστήμες που ούτε καν μπορούν να ορίσουν οι κάτοχοί proficiency.
Σε ένα post διάβασα το ''σιγά μωρέ τι είναι η γλωσσολογία?'' ο Chomsky είναι γλωσσολόγος και μάλιστα ίσως ο μεγαλύτερος διανοητής του αιώνα, αν λέει κάτι αυτό.
αγγλική θεσ/νικης είσαι? :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jammer

Νεοφερμένος

Η Jammer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Ναι και με πνίγει το δίκαιο. Παρακολουθούμε τα πάντα, έχουμε εργασίες, πρακτικές και θα ερθουν τα prof ακόμα και με 40 χρόνια εμπειρία να μας πουν οτι είμαστε ίσα και όμοια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

grotesque_mask

Πολύ δραστήριο μέλος

Η in bianco e nero αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,193 μηνύματα.
Ναι και με πνίγει το δίκαιο. Παρακολουθούμε τα πάντα, έχουμε εργασίες, πρακτικές και θα ερθουν τα prof ακόμα και με 40 χρόνια εμπειρία να μας πουν οτι είμαστε ίσα και όμοια.
νομίζω ότι κατάλαβα ποια είσαι (απο το username), έχω δει να γράφεις στο "χαοτικό" μας γκρουπ στο φβ:P
σ' όλα τ' αλλα συμφωνώ, και να σημειώσω ότι η γλωσσολογία έχει ολόκληρο παρακλάδι σχετικό με διδασκαλία και γενικά δεν είναι ξεκομμένη από την διδασκαλία των αγγλικων
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jammer

Νεοφερμένος

Η Jammer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Α γεία σου συνάδελφε!! Ξέρεις σκέφτομαι το ύφος της Ματθαιουδάκη αν τυχόν διάβαζε ποτέ αυτήν την συζήτηση και γελάω!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

grotesque_mask

Πολύ δραστήριο μέλος

Η in bianco e nero αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,193 μηνύματα.
Α γεία σου συνάδελφε!! Ξέρεις σκέφτομαι το ύφος της Ματθαιουδάκη αν τυχόν διάβαζε ποτέ αυτήν την συζήτηση και γελάω!
axaxax:P ματθαιουδάκη = θεά!!!!!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

puppet_58

Νεοφερμένος

Ο puppet_58 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών. Έχει γράψει 88 μηνύματα.
Σίγουρα ένας απλός κάτοχος proficiency Cambridge δεν είναι σε θέση να προβεί στην διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας γιατι ενω μπορεί να κερδίζει σε μια αριστη γνώση του αντικειμένου, μια και όπως τονίζουν πολύ σωστά από το cambridge πως ενας κατοχος του cpe μπορεί κάλλιστα να εξισωθεί με εναν edycated native speaker of english, αλλά σίγουρα στερείται μεθολογίας, γλωσσολογίας και παιδαγωγικής κατάρτισης. Για αυτό τον λόγο υπάρχουν τα κορυφαία πιστοποιητικά διδακτικής του πανεπιστημιου του Cambridge, του 2ου πιο αξιόλογου πανεπιστημιακού ιδρύματος στον κόσμο,Teaching Knowledge test(TKT), Certificate in english language teaching to adults(CELTA), Certificate in english language teaching to young learners(CELTYL) kai to Diploma in english language teaching to adults(DELTA).Και επιτρέψτε μου να πώ πως ενας κάτοχος του DELTA ξεπερνάει κατά πολύ σε επιστημονική κατάρτιση και μεθολογία εναν απλό απόφοιτο αγγλικής φιλολογίας, αφού εντάσσεται στην σφαίρα μεταπτυχιακόυ κύκλου σπουδών..Εχω επικοινωνήσει πολύ στενα με το πανεπιστήμιο του Cambridge, αυτό τον Κολλοσό, και τυχαίνει να γνωρίζω κάποια πράγματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vassia!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Βίκυ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 383 μηνύματα.
Λοιπόν η αλήθεια είναι πως δεν διάβασα ολόκληρο το thread γιατί εκνευρίστηκα και περνώ κατευθείαν στην απάντηση. Τον Μάιο η επάρκεια καταργείται.Τα μελή ΔΕΠ και ο σύλλογος αποφοίτων αγγλικής φιλολογίας έχουν προβεί στις κατάλληλες ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ενέργειες. Οπότε ούτε ιδιαιτέρα ούτε φροντιστήρια και ΟΎΤΕ ΆΔΕΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ. Ένας κάτοχος proficiency είναι όχι μόνο ακατάλληλος αλλά και τελείως αδαής ώστε να διδάξει την γλώσσα όσο καλά και να την ξέρει. Τυχαίνει στην σχολή να κάνουμε γλωσσολογία, παιδαγωγική και λογοτεχνία επιστήμες που ούτε καν μπορούν να ορίσουν οι κάτοχοί proficiency.
Σε ένα post διάβασα το ''σιγά μωρέ τι είναι η γλωσσολογία?'' ο Chomsky είναι γλωσσολόγος και μάλιστα ίσως ο μεγαλύτερος διανοητής του αιώνα, αν λέει κάτι αυτό.

Εγώ πάντως δεν έχω ακούσει κάτι τέτοιο , από ότι έχω ενημερωθεί το υπουργείο παιδείας δίνει ακόμα άδεια διδασκαλίας.Η ξαδέρφη κάνει τα χαρτιά για να πάρει και από ότι φαίνεται θα της την δώσουν :worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
...Και επιτρέψτε μου να πώ πως ενας κάτοχος του DELTA ξεπερνάει κατά πολύ σε επιστημονική κατάρτιση και μεθολογία εναν απλό απόφοιτο αγγλικής φιλολογίας, αφού εντάσσεται στην σφαίρα μεταπτυχιακόυ κύκλου σπουδών..Εχω επικοινωνήσει πολύ στενα με το πανεπιστήμιο του Cambridge, αυτό τον Κολλοσό, και τυχαίνει να γνωρίζω κάποια πράγματα.

ΑΝ ένας κάτοχος Proficiency, τα κάνει αυτά, τότε ναι, μπορεί και να είναι ανώτερος από έναν απόφοιτο φιλολογίας. Αλλά πολύ θα ήθελα να δω το ποσοστό αυτών που τα κάνουν...

Τι ακριβώς εννοείς με το ότι είναι στη σφαίρα των μεταπτυχιακών σπουδών...; Απαιτεί κάποιο πανεπιστημιακό πτυχίο πριν, συγκεκριμένου περιεχομένου;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Jammer

Νεοφερμένος

Η Jammer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Εγώ πάντως δεν έχω ακούσει κάτι τέτοιο , από ότι έχω ενημερωθεί το υπουργείο παιδείας δίνει ακόμα άδεια διδασκαλίας.Η ξαδέρφη κάνει τα χαρτιά για να πάρει και από ότι φαίνεται θα της την δώσουν :worry:

Η εκδίκαση είναι στις 31 Μαίου.Θα την πάρει απλά απο 1 Ιουνίου δεν θα ισχύει πια.

Η διαφορά μας αγαπητέ είναι μια και δεν θα εξισωθεί ποτέ. Η εισαγωγή σε αρμόδιο ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΌ ίδρυμα. Όσο για την τα σεμινάρια που αναφέρεις αφού μπορείς να πάρεις μια τέτοια πιστοποίηση, είναι δυνατόν να μην μπορείς να βγάλεις 1 απλή αγγλική φιλολογία?
Τα μεταπτυχιακά επίσης απαιτούν και ένα πτυχίο, το λέει και η ετυμολογία της λέξης.

Σίγουρα ένας απλός κάτοχος proficiency Cambridge δεν είναι σε θέση να προβεί στην διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας γιατι ενω μπορεί να κερδίζει σε μια αριστη γνώση του αντικειμένου, μια και όπως τονίζουν πολύ σωστά από το cambridge πως ενας κατοχος του cpe μπορεί κάλλιστα να εξισωθεί με εναν edycated native speaker of english, αλλά σίγουρα στερείται μεθολογίας, γλωσσολογίας και παιδαγωγικής κατάρτισης. Για αυτό τον λόγο υπάρχουν τα κορυφαία πιστοποιητικά διδακτικής του πανεπιστημιου του Cambridge, του 2ου πιο αξιόλογου πανεπιστημιακού ιδρύματος στον κόσμο,Teaching Knowledge test(TKT), Certificate in english language teaching to adults(CELTA), Certificate in english language teaching to young learners(CELTYL) kai to Diploma in english language teaching to adults(DELTA).Και επιτρέψτε μου να πώ πως ενας κάτοχος του DELTA ξεπερνάει κατά πολύ σε επιστημονική κατάρτιση και μεθολογία εναν απλό απόφοιτο αγγλικής φιλολογίας, αφού εντάσσεται στην σφαίρα μεταπτυχιακόυ κύκλου σπουδών..Εχω επικοινωνήσει πολύ στενα με το πανεπιστήμιο του Cambridge, αυτό τον Κολλοσό, και τυχαίνει να γνωρίζω κάποια πράγματα.

και το edycated είναι educated απο τα λίγα που ξέρω ως φοιτήτρια....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

pe06

Νεοφερμένος

Η pe06 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Σίγουρα ένας απλός κάτοχος proficiency Cambridge δεν είναι σε θέση να προβεί στην διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας γιατι ενω μπορεί να κερδίζει σε μια αριστη γνώση του αντικειμένου, μια και όπως τονίζουν πολύ σωστά από το cambridge πως ενας κατοχος του cpe μπορεί κάλλιστα να εξισωθεί με εναν edycated native speaker of english, αλλά σίγουρα στερείται μεθολογίας, γλωσσολογίας και παιδαγωγικής κατάρτισης. Για αυτό τον λόγο υπάρχουν τα κορυφαία πιστοποιητικά διδακτικής του πανεπιστημιου του Cambridge, του 2ου πιο αξιόλογου πανεπιστημιακού ιδρύματος στον κόσμο,Teaching Knowledge test(TKT), Certificate in english language teaching to adults(CELTA), Certificate in english language teaching to young learners(CELTYL) kai to Diploma in english language teaching to adults(DELTA).Και επιτρέψτε μου να πώ πως ενας κάτοχος του DELTA ξεπερνάει κατά πολύ σε επιστημονική κατάρτιση και μεθολογία εναν απλό απόφοιτο αγγλικής φιλολογίας, αφού εντάσσεται στην σφαίρα μεταπτυχιακόυ κύκλου σπουδών..Εχω επικοινωνήσει πολύ στενα με το πανεπιστήμιο του Cambridge, αυτό τον Κολλοσό, και τυχαίνει να γνωρίζω κάποια πράγματα.

Αγαπητέ kostas διαβάζω εδώ κ καιρό τα μην σου κ πραγματικά έκανα εγγραφή για να απαντήσω, αν κ γενικώς δεν ποστάρω σε φόρουμ κ σε καμία περίπτωση δεν είχα σκοπό να 'στοχεύσω' τον οποιοδήποτε θέλει να εκφέρει μια γνώμη σε φόρουμ. Αλλά πραγματικά δεν μπορώ να ανεχτώ τόσο ανυπόστατες γνώμες που εκφέρονται μάλιστα με τόσο πομπώδες κ διθυραμβικό ύφος! Τι εννοώ.
Το έχουμε καταλάβει όλοι ότι ναι, πήρες το CPE με B (όχι ότι χρησιμεύει σε τίποτα ο βαθμός) και συγχαρητήρια για το πιστοποιητικό (γιατί δεν είναι τίποτα παραπάνω) που απέκτησες. Αλλά μέχρι εκεί.
Αν κ δεν μου αρέσει να περιαυτολογώ, απλά ενημερώνω ότι πήρα το CPE με Α στα 15 (πριν πολλά χρόνια δηλ). Σημαίνει αυτό ότι μπορούσα να διδάξω? Φυσικά και όχι. Σημαίνει ότι είχα (εκείνη την εποχή) άριστη γνώση της χρήσης της γλώσσας? 'Οχι. Σημαίνει απλά ότι εκείνη την εποχή είχα ασχοληθεί αρκετά με την γλώσσα ώστε να έχω μια σχετική άνεση στην χρήση της αγγλικής, ώστε να μπορώ να παρακολουθήσω διαλέξεις, να διαβάζω επιστημονικές διατριβές, λογοτεχνία κλπ στην αυθεντική τους μορφή. Γιατί αυτός είναι ο σκοπός των πιστοποιητικών γλωσσομάθειας κ τίποτα παραπάνω. Επίσης, καλό είναι να γνωρίζουμε ότι το επίπεδο γλωσσομάθειας αλλάζει κατά καιρούς, ανάλογα με την ενασχόληση μας με τη γλώσσα - όπως άλλωστε κ τα περισσότερα γνωστικά αντικείμενα, ιδίως όσα έχουν να κάνουν με δεξιότητες.
Διατείνεσαι λοιπόν ότι το CELTA και το DELTA είναι ανώτερα 'πτυχία' (επίσης πιστοποιητικά είναι, καμία σχέση με πτυχίο) από το πτυχία της Αγγλικής. Εδώ λοιπόν δεν άντεξα άλλο κ αναγκάστηκα να γραφτώ στο φόρουμ, to put the record straight.
Λοιπον, fyi, έχω τελειώσει την Αγγλική στο Cambridge κ ένα από τα μαθήματα που είχαμε σαν προαιρετικά ήταν το CELTA, για να έχουμε στον ΠΡΩΤΟ χρόνο της σχολής την πιστοποίηση διδασκαλίας. Ο σκοπός του CELTA είναι καθαρά ως crash course (2 μήνες διαρκεί συνολικά) για native speakers που θέλουν να δουλέψουν ως ELT instructors, ώστε να χρησιμοποιήσουν κάποιες πρακτικές τεχνικές (οι οποίες βέβαια απορρέουν από τις θεωρητικές, τις οποίες μαθαίνουμε όλοι οι παιδαγωγοί στο πανεπιστήμιο και οι πιο ευσυνείδητοι ανάμεσά μας χρησιμοποιούμε στην τάξη καθημερινά) για μπορέσουν να διδάξουν την αγγλική ως ξένη γλώσσα. Είναι ένα απαιτητικό course που στοχεύει στον native speaker. Πολλοί Άγγλοι συμφοιτητές μου έχουν κάνει τον γύρο της Ασίας χρησιμοποιώντας αυτό το πιστοποιητικό, το οποίο προυποθέτει άριστη γνώση (όσο κ να νομίζεις ότι το πιστοποιητικό που έχεις στα χέρια σου σημαίνει 'άριστη' γνώση, πίστεψέ με αν δεν ζήσεις κάποια χρόνια στο εξωτερικό, δεν έχεις τριβή με την γλώσσα).

Εν κατακλείδι, ας μην μπερδεύουμε ανόμοια πράγματα. Η σχολή της Αγγλικής είναι από τις πλέον ενδιαφέρουσες σχολές, με μαθήματα που μπορεί σε κάποιο που σκοπεύει να διδάξει A junior στο φροντιστήριο της γειτονιάς του να φαντάζουν 'άσκοπα', αλλά σε κάποιο που θέλει να κάνει σωστά κ εμπεριστατωμένα τη δουλειά του προσφέρει άπειρες δυνατότητες για γνώση κ συνεχιζόμενη βελτίωση. Ως παράδειγμα θα αναφέρω απλά ότι ακόμα κ στο σχολείο (είμαι στο δημόσιο - με ΑΣΕΠ φυσικά) πολλές φορές αναφέρομαι στην ιστορία της Αγγλικής, τις ρίζες της κ την εξέλιξή της, ως ένα διαφορετικό τρόπο αντιμετώπισης της γραμματικής κ του λεξιλογίου που τόοοοοσο αντιπαθώ να διδάσκω με τον 'φροντιστηριακό' τρόπο πολλών 'επαρκειούχων' 'καθηγητών' (= παπαγαλίστε τη σελ ... μέχρι τη σελ ... του companion).

Συγγνώμη για το μεγάλο ποστ, αλλά είχα πολλά να πω. Χαίρομαι ιδιαίτερα με τα νέα για την κατάργηση της επάρκειας, επιτέλους ο αγώνας τόσων χρόνων δικαιώνεται! Κ συγγνώμη που σε έβαλα τόσο πολύ στο στόχαστρο kostas, δεν ήταν σκόπιμο, απλά καλό είναι να μην μιλάμε χωρίς στοιχεία. Α! Και στον 'κολοσσό' όπως λες του Cambridge (φαντάζομαι εννοείς το UCLES κ όχι το University καθαυτό - είναι δύο διαφορετικά πράγματα, εργαζόμουν στα φοιτητικά μου χρόνια ως διορθώτρια! Έχω διαβάσει εκθέσεις στο επίπεδο Γ2 τραγελαφικές!!! - Κ φυσικά ήταν κυρίως από ελληνικά εξεταστικά!)

ΥΓ. Όσοι έχετε διάθεση για browsing, επισκεφτείτε το blog του σχολείου μου, είναι το project της Α Λυκείου που διαρκώς εμπλουτίζεται! Οι μαθητές μου έχουν δει πολύ 'ζεστά' το θέμα κ δουλεύουν με πολύ κέφι!
englishblogger.edublogs.org
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jammer

Νεοφερμένος

Η Jammer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Έριξα μια ματιά στο blog που αναφέρεις! Συγχαρητήρια για την εξαιρετική δουλειά! Εύχομαι στο μέλλον να δούμε ανάλογες ενέργειες από την πλειονότητα των εκπαιδευτικών :clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pe06

Νεοφερμένος

Η pe06 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Είναι η πρώτη μου προσπάθεια σε school blogging αν κ δουλεύω πρότζεκτ από παλιά! Αρέσει πολύ στους μαθητές μου κ αυτό είναι το πιο σημαντικό - τώρα κ η Β λυκείου ζήλεψε κ θα ανοίξουμε μπλογκ σε λίγες βδομάδες. Η Β δουλεύει σε πρότζεκτ για την ελισαβετιανή ζωή (the Tudors, Reformation κλπ) κ σε critical analysis του Romeo and Juliet. Όταν το ανεβάσουμε θα σας στείλω το λινκ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vassia!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Βίκυ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 383 μηνύματα.
Ναι και με πνίγει το δίκαιο. Παρακολουθούμε τα πάντα, έχουμε εργασίες, πρακτικές και θα ερθουν τα prof ακόμα και με 40 χρόνια εμπειρία να μας πουν οτι είμαστε ίσα και όμοια.

Γνωρίζω ανθρώπους που έχουν τελειώσει αγγλική φιλολογία και κυριολεκτικά βαριούνται να κάνουν μάθημα ή δεν εξηγούν καλά και μπερδεύουν και τον μαθητή. Υπάρχουν όμως άνθρωποι που έχουν proficiency και κάνουν πολύ καλύτερα την δουλειά τους προσπαθούν και δεν επαναπαύονται στο ότι απλά έχουν άδεια διδασκαλίας άρα είναι ικανοί να διδάξουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Γνωρίζω ανθρώπους που έχουν τελειώσει αγγλική φιλολογία και κυριολεκτικά βαριούνται να κάνουν μάθημα ή δεν εξηγούν καλά και μπερδεύουν και τον μαθητή. Υπάρχουν όμως άνθρωποι που έχουν proficiency και κάνουν πολύ καλύτερα την δουλειά τους προσπαθούν και δεν επαναπαύονται στο ότι απλά έχουν άδεια διδασκαλίας άρα είναι ικανοί να διδάξουν.

Αυτό ισχύει για όλα τα επαγγέλματα, όποιος έχει όρεξη σαφώς κάνει καλύτερα τη δουλειά του. Αλλά αν και οι δύο έχουν όρεξη, τότε δεν τίθεται θέμα ποιος είναι καλύτερος!

Αλλά νομίζω ότι έχουμε μπερδέψει και λίγο την έννοια του μαθήματος. Μάθημα δεν είναι μόνο να κάνει κάποιος αγγλικά σε παιδάκια, το αλφάβητο και καμιά λεξούλα. Υπάρχει και η λογοτεχνία, υπάρχει και η ιστορία και ένα σωρό άλλα πράγματα, που βοηθούν στην καλύτερη κατανόηση, παρέχουν πηγές για την καλύτερη εκμάθηση κ.α. Αυτά ένας κάτοχος απλού πτυχίου αγγλικών δεν νομίζω ότι είναι σε θέση να τα γνωρίζει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jammer

Νεοφερμένος

Η Jammer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Γνωρίζω ανθρώπους που έχουν τελειώσει αγγλική φιλολογία και κυριολεκτικά βαριούνται να κάνουν μάθημα ή δεν εξηγούν καλά και μπερδεύουν και τον μαθητή. Υπάρχουν όμως άνθρωποι που έχουν proficiency και κάνουν πολύ καλύτερα την δουλειά τους προσπαθούν και δεν επαναπαύονται στο ότι απλά έχουν άδεια διδασκαλίας άρα είναι ικανοί να διδάξουν.

Κορίτσι μου όταν θα έχεις τελειώσει ένα ΑΕΙ με 19.000 μόρια και θα βγεις στην αγορά εργασίας για να έρθει κάποιος με ένα ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ να σου πάρει την δουλειά και να σου πει ότι είστε ίσα και όμοια έλα να το ξανασυζητήσουμε. Αυτό που αναφέρεις συμβαίνει σε όλους τους τομείς, και σαν φοιτήτρια Αγγλικής μπορώ να σε διαβεβαιώσω πως ΟΧΙ δεν μπορεί να διδάξει επαρκώς. Ξέρεις ότι στην διδασκαλία υπάρχουν διδακτορικά τρομερών απαιτήσεων? Αυτά πόσο θρασύς πρέπει να είναι κανείς για να τα εξισώνει με το prof? Τι τα θέλουμε όμως proficiency και κάνα βιβλίο που και που και είμαστε καλυμμένοι γιατί έτσι συμβαίνει στο ελλαδιστάν. Όλοι είναι καθηγητές, τα ΙΕΚ κάνουν δημοσιογράφους, ο φαρμακοποιός είναι και γιατρός και πάει λέγοντας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Hiro

Νεοφερμένος

Ο Hiro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 75 μηνύματα.
Κορίτσι μου όταν θα έχεις τελειώσει ένα ΑΕΙ με 19.000 μόρια και θα βγεις στην αγορά εργασίας για να έρθει κάποιος με ένα ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ να σου πάρει την δουλειά και να σου πει ότι είστε ίσα και όμοια έλα να το ξανασυζητήσουμε.

Αφού για να διδάξεις σε σχολείο θέλεις πτυχίο αγγλικής φιλολογίας, ποιό είναι το πρόβλημά σου;

Το φροντιστήριο ανήκει σε ιδιώτη και θα έπρεπε να μπορεί να προσλάβει όποιον γουστάρει. Αν δεν κάνει καλό μάθημα, θα τον διώξει. Τόσο απλό.

Αυτό που αναφέρεις συμβαίνει σε όλους τους τομείς, και σαν φοιτήτρια Αγγλικής μπορώ να σε διαβεβαιώσω πως ΟΧΙ δεν μπορεί να διδάξει επαρκώς.

λολ? Πώς μπορείς να το "διαβεβαιώσεις"? Το μάθημα που έκανα από καθηγήτρια με proficiency ήταν κλάσεις ανώτερο από μερικούς "ειδήμωνες" καθηγητές στο σχολείο.

Αν κάποιος μπορεί να διδάξει φαίνεται από τα αποτελέσματα της δουλειάς τους που θα τα κρίνουν οι μαθητές και οι γονείς. Όχι από ένα χαρτί, όποιο και να είναι αυτό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top