Proficiency Vs Αγγλική Φιλολογία

ole ole

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 56 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 361 μηνύματα.
Δεν μπορουν να συγκριθούν αυτά τα 2 πράγματα είναι άτοπο.
Στην Αγγλική φιλολογία όπως και σε κάθε φιλολογία οι καθηγητές διδάσκονται εκτός των Αγγλικών και άλλα μαθήματα σύνολο πάνω απο 40 (πήγαινε στο πρόγραμμα μαθημάτων να δεις) που ένας κάτοχος prof. δεν θα τα κάνει ποτέ, επίσης δεν μπορείς να συγκρίνεις 4-5 χρόνια πανεπιστημίου με το prof. διότι η γνώση που δίνεται εκεί είναι πολύ συμπυκνωμένη και απαιτεί πολύ ψάξιμο.
Η γυναίκα μου έχει τελειώσει 2 φιλολογίες Ιταλική και Ισπανική, διδάχθηκαν όμως και παιδαγωγικά / διδακτική (εσύ ?) επίσης διδάχθηκαν ως μάθημα επιλογής και Πορτογαλλικά κ.τ.λ. αυτά και άλλα πολλά δεν θα τα κάνει ποτέ ένας Superior αντίστοιχος στα Ιταλικά ή τα Ισπανικά. Συνεχίζει δε να ενημερώνεται.
Σίγουρα οι γνώσεις που αποκομίζεις απο υψηλού κύρους άτομα όπως οι καθηγητές που διδάσκουν σε αυτές τις σχολές είναι ανώτερες απο κάθε ιδιαίτερο ή φροντιστήριο που σκοπός είναι πρωτίστος το κέρδος και η παραγωγή πτυχιούχων κάθε μικρού μέσου και ανώτερου διπλώματος για τον λόγο αυτό καθηγητές απο καθηγητές διαφέρουν γιατί διαφέρουν και οι προτεραιότητες.
Όμως έκαστος στο είδος του.
Αν το πρόβλημα είναι τι ποσοστό απο τις γνώσεις που πήραν στο Πανεπιστήμιο δίνουν στο μάθημα στο σχολείο θα συμφωνήσω μαζι σου (ίσως ούτε το 10%).
Αυτό μάλλον σε κάνει και απορείς και λες ότι είσαστε ισάξιοι όμως οι γνώσεις τους είναι βαθύτερες και περισσότερες.
Γιατι γίνεται αυτό ? Μάλλον οι συνθήκες διδασκαλίας στα σχολεία δεν το επιτρέπουν όμως είναι και θέμα ανθρώπου, κούρασης και ένταξης στο σύστημα.
Το ίδιο θα δεις όμως και στα φροντιστήρια σε μικρές τάξεις που νιώθουν ασφαλείς οι καθηγητές δεν διαβάζουν πολύ, σε υψηλά όμως διπλώματα που και οι μαθητές ψάχνονται περισσότερο και οι καθηγητές προετοιμάζονται περισσότερο, οφείλουν να το κάνουν διότι αν δεν το κάνουν θα εκτεθούν.
Αυτό όμως θα μπορούσε να είναι θέμα άλλου topic η γνώμη μου είναι ότι υποβαθμίζεις τους καθηγητές φιλολογίας μάλλον απο άγνοια και όχι σκοπιμότητα και υπερτιμάς πιθανόν τις δυνατότητες σου (που δεν ξέρω - έστω περίπου - ποιές είναι αν δεν ενημερώσεις το profil σου).
Πχ σκοπιμότητα θα ήταν σε άλλο θέμα να ζήταγες καθηγητές με prof. να δίδασκαν στα σχολεία, σε αυτή την περίπτωση θα έλεγα, πέρνα Αγγλική φιλολογία, κάνε το πανεπιστήμιο σου και μετά μπες στις λίστες αναπληρωτών για να διδάξεις σε σχολείο, σε κάθε περίπτωση προτεραιότητα θα είχαν άλλοι πχ Απόφοιτοι του Ιονίου Μετάφρασης και Διερμηνείας που και αυτοί δεν μπαίνουν στα σχολεία και σίγουρα έχουν γνώσεις μεγαλύτερες απο τα ανώτερα διπλώματα που δίνουν ιδιωτικοί φορείς πιστοποίησης αλλά και δημόσιοι (ΚΠΓ).
Άλλη μία ερώτηση υπάρχουν και Ιατροί που πήραν πτυχίο με 5,5, τους ζητάς το πτυχίο πριν σε εξετάσουν ?
Σε κάθε περίπτωση αρμόδιοι για να κρίνουν ποιοί θα πάρουν πτυχίο και ποιοί όχι είναι άλλοι και όχι εσύ ή εγώ.
Είναι όμως πιθανόν να κάνουν και λάθη και αυτά τα λάθη πληρώνουμε, όμως αυτοί οι καθηγητές θα φανούν στα πρώτα κιόλας μαθήματα.
Σε ένα πράγμα θα συμφωνήσω, δεν γνωρίζω φοιτητή που να μην πήρε πτυχίο (εκτός αν δεν το ήθελε) που σημαίνει ότι πάντα βγαίνουν όλοι στο επάγγελμα είτε μετά απο έίτε μετά απο 14 χρόνια σπουδών. Αυτό είναι λάθος αυτών που κρίνουν, όμως μην γενικεύεις τα πράγματα.
Αλήθεια ποιά είναι η άποψη σου σχετικά με αυτό ?
Θα έπρεπε ναι ή όχι να σταματάει η φόιτηση πχ στο διπλάσιο του χρόνου της σχολής πχ αν είναι για πτυχίο στα 4 να σταματάει υποχρεωτικά στα 8 ? Μήπως ο νομοθέτης έχει δίκιο και άδικα φωνάζουμε ? Θα το θέσω ως νέο topic.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
ΟΚ θα συμφωνησω μαζι σου αλλα πιστεύω οτι οι καθηγητες που προερχονται απο τις ξενες φιλολογιες κανουν παρα πολυ τις αυθεντίες και υποτιμούν τις γνωσεις των αλλων παιδιων που εστω και με ενα Proficiency κανουν το καταδυναμην.Κανεις δεν ξερει αν η αποδοτικοτητα των καθηγητων που εχουν βαθμο πτυχιου 7 ειναι η ιδια μεσα στα 30-40 χρονια που θα δουλεψει.
Η δικια μου καθηγητρια -η πρωην δηλαδη- ειναι 53 χρονων.Στην αρχη της καριερας της ειχε πολλες επιτυχιες.Τα τελευταια 5 χρονια οι αποτυχιες ειναι παμπολλες.Αρα η αποδοτικοτητα εχει πεσει κατακορυφα.Επισης οι εξελιξεις στο τομεα της τεχνολογιας τρεχουν.Νεοι μεθοδοι διδασκαλιας,διαδραστικοι πινακες κλπ.Πληρης αδιαφορια για αυτα η καθηγητρια μου.Εδω τις ταινιες και τις θεωρουσε χασιμο χρόνου.Μας προτεινε να μαθαινουμε τις λεξεις παπαγαλια!Ενω κανονικα οι λεξεις πρεπει να μαθαινονται in context.Δηλαδη πληρη απαξιωση για την νεα μεθοδολογια.Και ολα αυτα απο εναν αριστουχο της Αγγλικης Φιλολογια ΑΠΘ.Που εχει διδαχθει 40 μαθηματα.Το να ελεγξει το τι γινεται στην ταξη φαινεται να ειναι εξαιρετικα δυσκολο.Αυτες ειναι οι παιδαγωγικες γνωσεις που εμαθε στην σχολη;Το να ξεσπαει στους μαθητες της για οτι προβλημα εχει ειτε απο το σπιτι της ειτε απο προηγουμενο τμημα;Γιατι αν αυτοι ειναι παιδαγωγικοι μεθοδοι ας το ξεχασουμε.Επισης εκανε μαθηματα ψυχολογιας.Πριν στειλετε κ.καθηγητες που παρακολουθητε το φορουμ εμψυχωνετε ή δεν εμψυχωνετε τους μαθητες σας;Το να ακους μια μερα πριν δωσεις να λεει:"Πατε για την εμπειρια,αν κοπειτε ενταξει δεν θα παθετε και τίποτα,θα ξαναδωσετε,απλα μην σκατε θα ξαναδωσετε.Οτι σπερνετε,θεριζετε.Αν και σεις δεν σπειρατε και πολλα να δουμε τι θα θερισετε"
Δηλαδη μια μερα πριν δωσεις να σου κανει αυτην την αποθαρυνση λες και εισαι ενας Borderline μαθητης.Αυτην ειναι η ψυχολογια.Επισης ειχε ερθει ενα παιδι με δυσλεξια και το θεωρουσε αρρωστο.Δηλαδη αν ειναι δυνατον???!!!Φυσικα και το παιδι δεν το δεχτηκε.:mad:
Και τωρα ας παραθεσω ενα-δυο ποστ που ειδα σε ενα αλλο forum επι αυτου του θεματος απο παιδια:




Sorry για τα greeklish αλλα τα εβαλα μονο για ενημερωτικους λογους.

Οπως και να χει μιλαω ΜΟΝΟ για προσωπικη μου εμπειρια και δεν εχω σκοπω να θιξω κανεναν!;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CristianoRonaldo

Νεοφερμένος

Ο CristianoRonaldo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Να περιορίσεις εσύ τα δικά σου.Και μην κλάψεις κιόλας:'(!

Είπα ότι υπάρχουν και άτομα που μιλάνε τέλεια αγγλικά και είναι απόφοιτοι αγγλικής φιλολογίας.Αυτοί όμως είναι αριστούχοι ή πολύ καλού επιπέδου.

Μάθε να τα διαβάζεις όλα λοιπόν και όχι σε μένα υποδείξεις!!!!!

Θα μάθετε να δέχεστε ορισμένοι και την άλλη πλευρά.

Για μένα αυτός που θα πάρει το CPE ή το ECPE από τόσο ισχυρά πανεπιστήμια όπως του Cambridge και του Michigan

ΝΑΙ!

μιλάει καλύτερα αγγλικά απο έναν ή μια που πήρε πτυχίο απο σημερινό ελληνικό πανεπιστήμιο με βαθμό 5.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Για μένα αυτός που θα πάρει το CPE ή το ECPE από τόσο ισχυρά πανεπιστήμια όπως του Cambridge και του Michigan

ΝΑΙ!

μιλάει καλύτερα αγγλικά απο έναν ή μια που πήρε πτυχίο απο σημερινό ελληνικό πανεπιστήμιο με βαθμό 5.

+1!:no1:;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CristianoRonaldo

Νεοφερμένος

Ο CristianoRonaldo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Μπορεί και να μην αντιγράψει όμως.

Το ίδιο μπορεί να συμβεί και σε μια εξεταστική άλλωστε...
και εκεί είναι το λιγότερο αυτό!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Όχι απαραίτητα όμως.Κάποιος μπορεί να τα αντογράψει όλα από τον διπλανό του και να πάρει proficieny.

Ναι καποιος ισως ναι.
Αλλα αλλοι διαβαζουν παρα πολυ για να το παρουν.
Οπως και συνεχίζουν να διαβαζουν και να παρακολουθουν σεμιναρια κλπ!:D:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
Παρακαλώ να μην βγαίνουν απο πάνω οι κάτοιχοι προφίσιενσυ. Δηλαδή σύμφωνά με αυτά που λέει ο CristianoRonaldo οι του προφισιενσυ είναι ανώτεροι της αγγλικής. Έλεος πια ο καθένας τα δικά του λέει..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stefanosK

Δραστήριο μέλος

Ο stefanosK αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 722 μηνύματα.
Παρακαλώ να μην βγαίνουν απο πάνω οι κάτοιχοι προφίσιενσυ. Δηλαδή σύμφωνά με αυτά που λέει ο CristianoRonaldo οι του προφισιενσυ είναι ανώτεροι της αγγλικής. Έλεος πια ο καθένας τα δικά του λέει..

Σε καμία περίπτωση ένας κάτοχος proficiency είναι ανώτερος από έναν απόφοιτο Αγγλικής Φιλολογίας. Δηλαδή ο ένας κάνει 2 χρόνια προετοιμασία για να πάρει το proficiency και ο άλλος σπουδάζει 4 χρόνια και μαθαίνει περισσότερα πράγματα από τον πρώτο. Γίνεται να έχουν τις ίδιες ευκαιρίες επαγγελματικής κατάστασης;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
΄Ελα μου ντε:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Μπορεί και να μην αντιγράψει όμως.

Το ίδιο μπορεί να συμβεί και σε μια εξεταστική άλλωστε...
και εκεί είναι το λιγότερο αυτό!
Απλά εννοούσα πως δεν ειναι απόλυτο ότι λενας κάτοχος proficiency μιλάει καλύτερα αγγλικά από κάποιον που τελειώνει την αγγλική φιλολογία με 5.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Απλά εννοούσα πως δεν ειναι απόλυτο ότι λενας κάτοχος proficiency μιλάει καλύτερα αγγλικά από κάποιον που τελειώνει την αγγλική φιλολογία με 5.

Kανεις δεν ειπε πως οι κατοχοι φιλολογιων ειναι κατωτεροι.
Απλα και οι proficiency holders αν εχουν ορεξη κανουν εξαιρετικη δουλεια!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CristianoRonaldo

Νεοφερμένος

Ο CristianoRonaldo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Ναί πολλοί κάτοχοι CPE,ECPE μιλάνε καλύτερα!!!!


Πως να το κάνουμε?

Μόνο εγώ έχω μεσολαβήσει παραταξιακά να περάσουν πάνω απο 20 άτομα σε αρκετά μαθήματα της Αγγλικής Φιλολογίας και γενικότερα έχουμε λύσει τα απίστευτα θέματα των συναδέρφων.......

Το τι έχουμε δεί σε αυτό το τμήμα δεν λέγεται....

Ο καθένας που δεν έχει πατήσει σε ελληνικό πανεπιστήμιο ή που έχει να πατήσει χρόνια ή τον πειράζει επειδή είναι απόφοιτος....

....βγαίνει και λέει ότι να ναι.


Λές και δεν ξέρουμε που ζούμε.

Αυτοί που ασχολούντε με τις φοιτητικές παρατάξεις,τον συνδικαλισμό και τα κόμματα,καταλαβαίνουν πολύ καλά τι εννοώ.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Ναί πολλοί κάτοχοι CPE,ECPE μιλάνε καλύτερα!!!!


Πως να το κάνουμε?
Δεν το αμφισβητώ,απλά είπα πως δεν είναι απόλυτο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Ουτε ειναι και απολυτο πως ενας καθηγητης φιλολογιας ειναι καλυτερος απο τον proficiency holder απο την στιγμη που υπαρχουν και εξαιρεσεις!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Μα δεν διαφωνούμε.:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Καλο αυτό...:P
Γιατι καποια ποστ παραπανω ειναι ΤΟΣΟ απολυτα λες και ζουμε καπου οπου ολα ειναι αγγελικα πλασμενα...:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stefanosK

Δραστήριο μέλος

Ο stefanosK αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 722 μηνύματα.
Όταν σπουδάζεις μια ξένη φιλολογία μαθαίνεις εκτος της γλώσσας, τον πολιτισμό, τη λογοτεχνία, την κουλτούρα, την ιστορία της χώρας της οποίας μιλιέται η γλώσσα. Οι κάτοχοι proficiency δεν έχουν αυτες τις γνώσεις. Ούτε έχουν κάνει και παιδαγωγικά! Πως είναι ισάξιοι με τους απόφοιτους Αγγγλικής Φιλολογίας; Αν ίσχυε αυτό όλοι θα έδιναν proficiency και κανείς δεν θα πήγαινε Αγγλική Φιλολογία. Γιατί να πάει σε μια σχολή 4 ολόκληρα χρόνια ενώ κάλλιστα θα μπορούσε να πάρει ισάξιο πτυχίο σε 2 χρόνια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
Ναί πολλοί κάτοχοι CPE,ECPE μιλάνε καλύτερα!!!!


Πως να το κάνουμε?

Μόνο εγώ έχω μεσολαβήσει παραταξιακά να περάσουν πάνω απο 20 άτομα σε αρκετά μαθήματα της Αγγλικής Φιλολογίας και γενικότερα έχουμε λύσει τα απίστευτα θέματα των συναδέρφων.......

Το τι έχουμε δεί σε αυτό το τμήμα δεν λέγεται....

Ο καθένας που δεν έχει πατήσει σε ελληνικό πανεπιστήμιο ή που έχει να πατήσει χρόνια ή τον πειράζει επειδή είναι απόφοιτος....

....βγαίνει και λέει ότι να ναι.


Λές και δεν ξέρουμε που ζούμε.

Αυτοί που ασχολούντε με τις φοιτητικές παρατάξεις,τον συνδικαλισμό και τα κόμματα,καταλαβαίνουν πολύ καλά τι εννοώ.....

Μην είσαι απόλυτος.Εμένα ένας φίλος μου πέρασε το προφίσιενσυ και σε ένα χρόνο έχει ξεχάσει τα πάντα.:bye:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Όταν σπουδάζεις μια ξένη φιλολογία μαθαίνεις εκτος της γλώσσας, τον πολιτισμό, τη λογοτεχνία, την κουλτούρα, την ιστορία της χώρας της οποίας μιλιέται η γλώσσα. Οι κάτοχοι proficiency δεν έχουν αυτες τις γνώσεις. Ούτε έχουν κάνει και παιδαγωγικά! Πως είναι ισάξιοι με τους απόφοιτους Αγγγλικής Φιλολογίας; Αν ίσχυε αυτό όλοι θα έδιναν proficiency και κανείς δεν θα πήγαινε Αγγλική Φιλολογία. Γιατί να πάει σε μια σχολή 4 ολόκληρα χρόνια ενώ κάλλιστα θα μπορούσε να πάρει ισάξιο πτυχίο σε 2 χρόνια.

Και όμως υπαρχουν υπαρχουν και ατομα τα οποια δινουν Proficiency και παρακολουθουν καποια σεμιναρια και μπορουν καλιστα να αντεξελθουν στις απαιτησεις.
Τι να σε κανει ο αλλος που τελειωσε την αγγλικη το 1992 και τωρα εχει προχωρησει τοσο πολύ η γλωσσολογια και ο αλλος ακομα ειναι στο 1992,,,
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ole ole

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 56 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 361 μηνύματα.
Δεν είναι σωστό να κάνεις την αυθεντία ποτέ και πουθενά συμφωνώ απόλυτα. Συμφωνώ σε πάρα πολλά απο όσα λες, κακές εμπειρίες θα έχεις πολλές στην ζωή σου τώρα καθηγητές, μετά εργοδότες...πάντα κάποιος υπάρχει.
Δεν είναι καθόλου κακό με ένα prof. να κάνεις το καλύτερο δυνατόν αρκεί να ξέρεις τα όρια σου να μην τα ξεπερνάς και να μπορείς να πεις "δεν ξέρω θα ψάξω και θα σε ενημερώσω" (αυτή είναι η τίμια στάση).
Να το πω αλλιώς, η γυναίκα μου αυτή την στιγμή έχει 4 παιδιά για superior που διδάσκει στα Ισπανικά, πριν απο κάθε μάθημα 2 ωρών προετοιμάζεται άλλες 2 (χρεώνει όμως 2) διότι είναι τόσο υψηλό το επίπεδο και κανείς δεν είναι γνώστης των πάντων.
Μόνο για κείμενα αυτού του επιπέδου ξοδεύει τουλάχιστον 1 ώρα στο internet ώστε να είναι συμβατά με το επίπεδο αυτό.
Δεν είσαι καλός καθηγητής αν δεν έχεις άγχος, άγχος για να βγάλεις το καλύτερο τόσο απο τον εαυτό σου όσο και απο τον μαθητή.
Μάλλον δεν είχες πολλούς τέτοιους αλλά υπάρχουν. Η εμπειρία σου ήταν φοβερά αρνητική και όσο το σκέφτεσαι βράζεις...έχεις δίκιο όμως έχεις το μαχαίρι έχεις και το καρπούζι, πήγαινε αλλού σε άλλον καθηγητή, βάλε κριτήρια, ξέρεις να σκέφτεσαι ξέρεις τι θέλεις.
Σίγουρα παλιοί καθηγητές δεν έχουν άμεση σχέση με την νέα τεχνολογία πολλοί δεν ενδιαφέρονται και δεν παρακολουθούν τις εξελίξεις.
Αν κάνει ιδιαίτερο δείξε της την πόρτα θα δει και άλλες πόρτες σύντομα, δεν θα κάνεις κακό, απλά θα της χτυπήσεις το καμπανάκι και ίσως σοβαρευτεί, μπορει να της κάνεις και καλό...
Δεν είναι ετσι οι πτυχιούχοι των τελευταίων 10 ετών ξέρουν απο τεχνολογίες το θέμα είναι να ψάχνονται και αυτό είναι θέμα του καθενός δηλαδή πόσο εκτιμάει τον εαυτό του και την εργασία του.
Όλα τα post καταλήγουν σε κάτι, ότι τα πάντα είναι θέμα ανθρώπου και εκτίμησης προς την εργασία του και την ποιότητα της. Εγώ αυτό θα κρατήσω.
Δεν χρειάζεται οργή για ότι έγινε στο παρελθόν, καλή κρίση στην επιλογή καθηγητή χρειάζεται, ειδικά στο ιδιαίτερο μπορείς να έχεις συνεχή αξιολόγηση του καθηγητή και σίγουρα σε κάθε μάθημα περνάει απο "συνέντευξη" ακριβώς όπως όταν δίνεις το βιογραφικό σου σε κάποια εταιρεία.
Δεν σου δίνει αυτό που αξιολογείς ότι θα έπρεπε να σου δώσει, υπάρχουν κι' άλλοι.
Θα κρατήσω την άποψη μου ότι το επίπεδο του Πτυχιούχου Φιλολογικής Σχολής είναι ανώτερο αρκεί να το χρησιμοποιεί στο μάθημα αν δεν το χρησιμοποιεί περνάει λάθος εντύπωση, φυσικά δεν εννοώ να κάνει την αυθεντία.

Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον StefanoK.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top