Proficiency Vs Αγγλική Φιλολογία

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,448 μηνύματα.
Το να μιλάς καλά αγγλικά, δεν σε κάνει καλό δάσκαλο. Τα μιλάς καλά εσύ (το β' ενικό συμβολικό), δεν είναι απαραίτητο ότι μπορείς και να τα διδάξεις. Και εγώ έχω σπουδάσει στο εξωτερικό, τι σημαίνει αυτό; Επίσης, για το πανεπιστήμιο γράφω και διαβάζω σε ποσοστό 90% αγγλικά. Ούτε αυτό με κάνει εκπαιδευτικό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

γατοπαρδος

Νεοφερμένος

Ο γατοπαρδος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Γι' αυτο τονισα οτι η αληθεια βρισκετε καπου στη μεση. Ειναι και αλλοι παντα λογοι που κανουν εναν καθηγητη. Μερακι, αγαπη, αφοσιωση, ψαξιμο. Αλοστε, γιαυτο το λεμε λειτουργημα. Πρεπει να το εχεις μεσα σου. Καποια πραγματα τοσο σημαντικα, οπως μια ξενη γλωσσα, απαιτει εμπειρια ζωης. Αν σου κανει καποιος μαθητης μια ερωτηση ''ποια ειναι η διαφορα του -ize και του -ise'', και ο Αγγ. φιλολογιας δεν εχει εμπειρικα μαθει οτι το ενα αφορα Αμερικανικα και το αλλο Βρετανικα Αγγλικα π.χ., και αν αυτα δε διδασκονται στην Αγγ. φιλολογια, τοτε εχουμε προβλημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,448 μηνύματα.
Για να είμαι ειλικρινής, δεν γνωρίζω τι διδάσκονται μέσα στην αγγλική φιλολογία, αλλά σίγουρα κάνουν διδακτικές οι οποίες είναι πολύ σημαντικές.

Σίγουρα σε όλες τι περιπτώσεις υπάρχουν και εξαιρέσεις, καλές και κακές, αυτό δεν μπορούμε να το αρνηθούμε. Απλά ο παράγοντας τύχη και η έλλειψη διδακτικής είναι δύο πραγματικά πολύ μεγάλα μείον για τους "απλούς" κατόχους proficiency.

Το ότι το επάγγελμα του καθηγητή είναι λειτούργημα, το υποστηρίζω και εγώ φανατικά! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

γατοπαρδος

Νεοφερμένος

Ο γατοπαρδος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Αν και τωρα με την κριση, ολοι θα πεινασουμε.. Τι προφισενσυ, τι αγγ. φιλολογια.. εχετε γεια βρυσουλες! :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jammer

Νεοφερμένος

Η Jammer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Aυτό το μαθαίνουμε στο μάθημα Ειδικες Περιοχες Αγγλικής. Αυτό που κάνει τον καθηγητή και εκπαιδευτικό μαζί με όλα όσα αναφέρεις είναι κυρίως οι ακαδημαϊκές γνώσεις οι οποίες παρέχονται και με το παραπάνω στα πανεπιστημιακά ιδρύματα. Γραμματική και Λεξιλόγιο κάνουμε στο πρώτο έτος και μάλιστα σε εργαστηριακό επίπεδο, με παρουσίες, εργασίες, ασκήσεις και φυσικά τελική εξέταση. Έπειτα σε κάθε εξέταση οποιουδήποτε μαθήματος η γραμματική και το λεξιλόγιο μας παίζουν καθοριστικό ρόλο, αρκούν 2-3 λαθάκια ή μη ακαδημαϊκό λεξιλόγιο και καλό Σεπτέμβρη. Έπειτα Με την ίδια λογική γιατί αγαπητέ δεν γίνεσαι και δάσκαλος πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ? Γιατί αυτό να σου απαγορεύεται? Το μεράκι,η αγάπη και ότι άλλο αναφέρεις είναι μεν πολύ ρομαντικά αλλά στον χώρο των γνώσεων δεν προσμετρώνται. Τέλος,η γλωσσολογία δεν θα σου χρειαστεί σαφως, σε εμάς χρειάζεται για να σε διδάξουμε καλύτερα και για να καταβάλεις εσύ τον λιγότερο δυνατό κόπο. Και αφού στο κάτω-κάτω ολοί τόσο μεράκι έχουν για αυτήν την γλώσσα, οι κατατακτήριες είναι εύκολος δρόμος.

Υ.Γ. Και σε μένα έκανε μάθημα κάτοχος prof και μάλιστα με καλά αποτελέσματα αλλά μόλις μπήκα στην σχολή κατάλαβα το πόσο λάθος δουλειά έγινε και πόσο διαφορετικά έπρεπε να χειρίζομαι την γλώσσα.



Γι' αυτο τονισα οτι η αληθεια βρισκετε καπου στη μεση. Ειναι και αλλοι παντα λογοι που κανουν εναν καθηγητη. Μερακι, αγαπη, αφοσιωση, ψαξιμο. Αλοστε, γιαυτο το λεμε λειτουργημα. Πρεπει να το εχεις μεσα σου. Καποια πραγματα τοσο σημαντικα, οπως μια ξενη γλωσσα, απαιτει εμπειρια ζωης. Αν σου κανει καποιος μαθητης μια ερωτηση ''ποια ειναι η διαφορα του -ize και του -ise'', και ο Αγγ. φιλολογιας δεν εχει εμπειρικα μαθει οτι το ενα αφορα Αμερικανικα και το αλλο Βρετανικα Αγγλικα π.χ., και αν αυτα δε διδασκονται στην Αγγ. φιλολογια, τοτε εχουμε προβλημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

George_Kayas

Νεοφερμένος

Ο George_Kayas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Το Proficiency σου δινει επαρκεια γλωσσας και σου επιτρεπει να διδαξεις σε φροντηστηρια/ιδιαιτερα. Η Αγγλικη Φιλολογια σου επιτρεπει να διοριστεις σε δημοσια και ιδιωτικα σχολεια. (και φυσικα μετα μεταπτυχιακα και ντοκτορα)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasoula!

Νεοφερμένος

Η vasoula! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Προσωπικά, αυτό που νομίζω οτι οι πτυχιούχοι αγγλικής δεν ανέφεραν ειναι οτι κύριος " λόγος" του πτυχίου τους δεν είναι να βγούν καθηγητές αγγλικής ώς δεύτερη ξένη γλώσσα, αλλά ως φιλόλογοι - γλωσσολογοι κ.λ.π. Αυτό είναι το κυριότερο στοιχείο που τους διαχωρίζει απο κάποιον που έχει ενα proficiency, μια επάρκεια, συμμετοχή σε σεμιναρια κ.λ.π. και πολύπροσωπικό διάβασμα και ενασχόληση. Και ενώ θα μου φαινόταν απολύτως λογικό να αμφισβητείτε καποιον με proficiency να κάνει μαθήματα αγγλικής γλωσσολογίας στην περίπτωση της διδασκαλίας δεν νομιζω οτι ισχύουν τα επιχειρήματά σας, γιατί το γνωστικό επίπεδο και η ικανότητα της μετάδοσης της γνώσης μπορούν να επιτευχθούν και εκτός του προγράμματος σπουδών των ελληνικών Α.Ε.Ι. που μάλιστα ένα σχετικά μικρό ποσοστό των μαθημάτων τους έχει τή κατεύθυνση.αυτή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pe06

Νεοφερμένος

Η pe06 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Αυτό που ισχυρίζεσαι έχει μια (επιφανειακή) βάση. Η γλωσσολογία είναι καθολική κ διαφοροποιείται σε σημεία για κάθε γλώσσα. Είναι η βάση για την γνώση/κατανόηση των γλωσσών και κατ'επέκταση της διδασκαλίας των γλωσσών, καθώς πάνω στις (φαινομενικά) θεωρητικές αυτές βάσεις στηρίζονται όλες οι μελέτες της εκμάθησης μητρικής κ ξένης γλώσσας. Οι μελέτες είναι πάρα πολλές για να αναφερθούν σε ενα μπλογκ, αρκεί μόνο το όνομα του Τσόμσκι να αναφέρουμε κ μπορούμε να μιλάμε για ώρες. Αν ένας καθηγητής δεν γνωρίζει βασικές αρχές γλωσσολογίας, ουσιαστικά δεν γνωρίζει τους τρόπους με τους οποίους χρησιμοποιείται η γλώσσα, ποιοι είναι οι σκοποί (γενικοί κ ειδικοί) που θα πρέπει να βάλει στην διδασκαλία του καθώς κ τους τρόπους που μπορεί να αξιολογήσει την επίτευξη η μη αυτών των στόχων καθώς κ την αξιοποίηση των αποτελεσμάτων της αξιολόγησής του. Από εκεί κ πέρα, όταν μιλάμε για την σχολή της Αγγλικής μιλάμε κ για ορθοφωνία/φωνητική, για τριβή με τον πολιτισμό των αγγλόφωνων χωρών κ ό,τι αυτό συνεπάγεται, για γνωριμία του φοιτητή με τη λογοτεχνία κ τον τρόπο σκέψης των αγγλόφωνων κ πολύ συχνά την διαμονή αυτού του φοιτητή για κάποιο χρονικό διάστημα σε αγγλόφωνες περιοχές. Όλα αυτά κ άλλα πολλά είναι απαραίτητα για να μπορέσει ένας συνετός καθηγητής να κάνει το μάθημά του.

Πώς μπορεί ένας καθηγητής να αξιολογήσει την παιδαγωγική σειρά που θα ακολουθήσει αν δεν γνωρίζει τις παραμέτρους που πρέπει να ορίσει για να το αξιολογήσει? Έκπληκτη διάβαζα πριν ερωτήσεις 'καθηγητών αγγλικών' που ζητούσαν τη γνώμη των μαθητών (!!!) για το ποιο βιβλίο να διαλέξουν για να διδάξουν!!!!! Δεν μιλώ για το τελευταίο στάδιο, που έχοντας 2-3-4 σειρές στο νου ζητάμε την άποψη του μαθητή, αλλά για άτομα που ως φαίνεται δεν γνωρίζουν καν τα εγχειρίδια της δουλειάς τους!

Με λίγα λόγια, αν θεωρείτε ότι καθηγητής αγγλικών νοείται κάποιος που αναλώνεται στο να σας πει αυτό είναι σωστό/αυτό είναι λάθος χωρίς να γνωρίζει το υπόβαθρο που καθιστά έναν τύπο κλπ σωστό ή λάθος, ή σύνηθες, επιτηδευμένο, αρχαϊκό κλπ, που δεν έχει άποψη για την σύγχρονη/κλασική λογοτεχνία της γλώσσας την οποία καλείται να διδάξει, κ δεν γνωρίζει τις βασικές αρχές παιδαγωγικής/μεθοδολογίας/διδακτικής/δομής της γλώσσας/ετυμολογίας, τότε θα σας συνιστούσα έναν 'καθηγητή' με prof. Ευτυχώς για τα παιδιά, υπάρχουν αρκετοί απόφοιτοι, μεταπτυχιακοί κλπ με όρεξη για εξέλιξη.

Είμαι απόφοιτος γνωστού Βρετανικού πανεπιστημίου με μεταπτυχιακό, 5 χρόνια διορισμένη(εννοείται με ΑΣΕΠ) κ βλέπω με χαρά τις συμβούλους μας να μας καλούν κάθε μήνα σε σεμινάρια, να παρακολουθώ καινοτόμες δράσεις από συναδέλφους, νέους κ μεγαλύτερους κ να μαθαίνω κάθε μέρα κάτι νέο, προσπαθώντας να εφαρμόσω σύγχρονες μεθόδους στην τάξη. Δεν δέχομαι να εξισώνομαι με κανένα παιδάκι που (όπως κ εγώ στα 16) πήρε ένα πιστοποιητικό γλωσσομάθειας επειδή μαύρισε μερικά σωστά κυκλάκια.

ΥΓ. Σόρυ για το τεράστιο ποστ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

tiramisuu

Δραστήριο μέλος

Η tiramisuu αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 449 μηνύματα.
Είμαι απόφοιτος γνωστού Βρετανικού πανεπιστημίου με μεταπτυχιακό, 5 χρόνια διορισμένη(εννοείται με ΑΣΕΠ) κ βλέπω με χαρά τις συμβούλους μας να μας καλούν κάθε μήνα σε σεμινάρια, να παρακολουθώ καινοτόμες δράσεις από συναδέλφους, νέους κ μεγαλύτερους κ να μαθαίνω κάθε μέρα κάτι νέο, προσπαθώντας να εφαρμόσω σύγχρονες μεθόδους στην τάξη. Δεν δέχομαι να εξισώνομαι με κανένα παιδάκι που (όπως κ εγώ στα 16) πήρε ένα πιστοποιητικό γλωσσομάθειας επειδή μαύρισε μερικά σωστά κυκλάκια.

Εχεις απόλυτο δίκιο. Κι εγώ είμαι παιδί που κάποτε μαύρισα τα σωστά κυκλάκια, αλλά ποτέ δεν ανέλαβα την ευθύνη να κάνω μάθημα σε κάποιον. Τι να λέμε τώρα, ένας καθηγητής δεν αναλαμβάνει να διδάξει μόνο γραμματική και λεξιλόγιο, αλλά και έκθεση και προφορικά... κι αυτά είναι για δύσκολους λύτες... Οι υπόλοιποι, ας κρατήσουμε το proficiency για το βιογραφικό μας κι ας βοηθάμε τα μικρά μας αδελφάκια! Δεν μπορούμε να τα εξισώνουμε όλα ελαφρά τη καρδία!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SparksFly

Νεοφερμένος

Η Αναστασία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 64 μηνύματα.
Νομίζω πως με το σύστημα που μπορεί κανείς να μπει Αγγλική Φιλολογία δεν κρίνεται το πόσο ξερεις ή δεν ξέρεις αγγλικά αλλά με το πόσο καλά ξερεις να μαθάινεις την ιστορία...και είναι κάτι που το βιώνω τώρα...Τώρα είμαι σε περίοδο πανελλαδικών...και επειδή δεν είμαι σαϊνι στα αρχαία και στην βιολογία (το δεύτερο κατ'επιλογή) αυτή την στιγμή έχω αποκλείσει ΚΑΘΕ πιθανότητα να κάνω αυτό που θέλω να σπουδάσω αγγλική φιλολογία...

Και ναι είναι σωστό να μην εξισώνεται κανένας με ένα χαρτί από την Ελληνοαμερικάνικη Ένωση που έχει σπουδάσει όπως ένα ποστ που είδα από πάνω (pe06 νομίζω) αλλά λόγω εμπειρίας σας λέω πως στο συγκεκριμένο αντικείμενο το πανεπιστήμιο είναι ένα μεγάλο ατού, δεν λέω, απλά δεν είναι και το σημαντικότερο. Είχα καθηγήτρια από το τμήμα της Αγγλικής, μορφωμένη μέχρι που δεν πάει άλλο και πραγματικά δεν καταλάβαινα λέξη.
Δεν έιχε μεταδοτικότητα... και εάν δεν ήμουν εγώ πρόθυμη να ασχοληθώ με τα αγγλικά (γιατι τα λάτρευα και τα λατρεύω) τότε θα πάλευα ακόμη για το lower.
Και φέτος, είχα καθηγήτρια για υπερεντατικά για το prof η οποία είχε το πιστοποιητικό από την Ελληνοαμερικάνικη συν κάτι άλλα σεμινάρια και μέσα σε 5 μήνες καταφέραμε να βγάλουμε ότι έπρεπε να βγάλουμε τόσο από λεξιλόγιο όσο και από tests και γραμματική και φυσικά να πάρω το πτυχίο με High Pass.

Δεν διαφωνώ, αλλιώς είναι ο πτυχιούχος αλλά αυτά να μετράνε για παραπάνω θέσεις όχι για απλά μαθήματα...γιατί μπορείς να πάρεις τον ΤΟΠ καθηγητή με 17.000 πτυχία και να μην καταλαβαίνεις λέξη και να πάρεις αυτόν με τα σεμιναριάκια και τα ποιστοποιητικά και το απλό proficiency και να το αγαπάει τόσο πολύ αυτό που κάνει, και να το ψάχνει τόσο πολύ που στην πράξη ξεπερνάει τον πτυχιούχο στο μεράκι και στις επιτυχίες αλλά έχει έλλειψη χαρτιού. Είτε γιατί δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στο σύστημα εξέτασης (καλή ώρα) είτε γιατί δεν έχει την τόσο μεγάλη οικονομική δυνατότητα να πάει στο βρετανικό/ αμερικάνικο κολλέγιο είτε εδώ είτε στις αντίστοιχες χώρες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jammer

Νεοφερμένος

Η Jammer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Εισαι πολυ μικρη για να ξερεις πως πρεπει να διδαξεις και τι χρειαζεται ενας μαθητης. Τα προσωπικα βιωματα παιζουν ενα ρολο, αλλα εχει να κανει καθαρα με τον ανθρωπο και οχι με τις σπουδες του.Αν τελικα μπεις, που στο ευχομαι, στην αγγλικη θα δεις πως οι αποψεις και η σταση σου θα αλλαξει αρδην και θα καταλαβεις ποσο ακυροι ειναι οι ισχυρισμοί σου. Αν οχι, δοκιμασε να ξαναδωσεις ωστε να κανεις τα ονειρα σου πραγματικοτητα με τον εντιμο και δικαιο τροπο, και πρωτα απο ολα για να νιωσεις εσυ ικανοποιημενη. Καλη επιτυχια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γάτα Κασσάνδρα

Νεοφερμένος

Η Γάτα Κασσάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 25 μηνύματα.
Απ οτι μου εχει πει η διευθυντρια του φροντιστηριου που πηγενα
για να διδαξεις σε φροντιστηριο πρεπει να εχεις παρει το προφ , να εχεις παρακολουθησει καποια σεμιναρια (τα οποια χρυσοπληρωνεις αρχικα) , και να εχις ολοκληρωσει το 21ο ετος της ηλικιας σου.
Με αυτα τα κρητηρια μπορεις να στειλεις το βιογραφικο σου σε ξενογλωσσα φροντιστηρια και να ελπιζεις να σε παρουν :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mixariti

Νεοφερμένος

Η mixariti αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Λαμία (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 23 μηνύματα.
Εμενα η καθηγητρια μου απλα ειχε και τα 2 προφ και ειχε βγαλει επαρκεια. Δουλευε απο τα 18 της και στα 28 της ανοιξε φροντ. τωρα ειναι 41 και ολα καλα!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Go_for_it!

Δραστήριο μέλος

Ο Go_for_it! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 639 μηνύματα.
Δεν έχω παρακολουθήσει τη συζήτηση από την αρχή. Κατά τη γνώμη μου, αν κάποιος "ψάχνεται" και ανανεώνει τις γνώσεις του διαρκώς, ακόμη και με το C2 μπορεί να διδάξει. Φυσικά, εκτός από το να "κατέχει" κανείς την αγγλική γλώσσα, εξίσου σημαντικό είναι να ενημερώνεται και για τα ζητήματα της επικαιρότητας (τα οποία ωραιότατα μπορούν να αξιοποιηθούν στην παραγωγή λόγου, that is to say, for both the writing and the speaking section)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SparklingGrey

Διάσημο μέλος

Ο SparklingGrey αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,244 μηνύματα.
Δεν έχω παρακολουθήσει τη συζήτηση από την αρχή. Κατά τη γνώμη μου, αν κάποιος "ψάχνεται" και ανανεώνει τις γνώσεις του διαρκώς, ακόμη και με το C2 μπορεί να διδάξει. Φυσικά, εκτός από το να "κατέχει" κανείς την αγγλική γλώσσα, εξίσου σημαντικό είναι να ενημερώνεται και για τα ζητήματα της επικαιρότητας (τα οποία ωραιότατα μπορούν να αξιοποιηθούν στην παραγωγή λόγου, that is to say, for both the writing and the speaking section)
Aka, συνεχή παρακολούθηση σεμιναρίων, τόσο σχετικά με τη γλώσσα όσο και με το παιδαγωγικό section της διδασκαλίας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Go_for_it!

Δραστήριο μέλος

Ο Go_for_it! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 639 μηνύματα.
Aka, συνεχή παρακολούθηση σεμιναρίων, τόσο σχετικά με τη γλώσσα όσο και με το παιδαγωγικό section της διδασκαλίας.
Αυτά που αναφέρεις καλύπτουν ένα μικρό εύρος της συνεχούς και διαρκούς ενημέρωσης. Ο καθηγητής πρέπει να είναι σε θέση να ανταποκρίνεται επαρκώς σε κάθε ζήτημα που μπορεί να αναφύεται κατά την προετοιμασία τόσο των μαθητών του όσο και του σημείου αναφοράς που χρησιμοποιούν (Also Known As: books, practice tests, grammar and so on...). Για να διδάξει κανείς π.χ. τους παράγοντες που οδηγούν τους νέους στην άκριτη κατανάλωση ποτών, χρειάζεται να τους έχει πληροφορηθεί πρώτα από τα σεμινάρια; Αυτά έχουν ελάχιστο, συμπληρωματικό μόνο ρόλο. Υπάρχουν κι άλλες πηγές πληροφοριών: Internet, TV, newspapers, όλα τους με άφθονο υλικό :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ariana_Era

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ariana_Era αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 135 μηνύματα.
Με proficiency Michigan μπορουμε να βγαλουμε αδεια διδασκαλιας και να κανουμε για παραδειγμα μαθηματα στα παιδακια που δινουν για lower? Για φροντηστηρια χρειαζεται κατι παραπανω, καποια αλλη βεβαιωση πιστοποιησης (παντα μιλαω για τις μικρες ταξεις)? 'Η μονο οσοι εχουν σπουδασει αγγλικη φιλολογια μπορουν? :confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lili.

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η ευα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 240 μηνύματα.
Με proficiency Michigan μπορουμε να βγαλουμε αδεια διδασκαλιας και να κανουμε για παραδειγμα μαθηματα στα παιδακια που δινουν για lower? Για φροντηστηρια χρειαζεται κατι παραπανω, καποια αλλη βεβαιωση πιστοποιησης (παντα μιλαω για τις μικρες ταξεις)? 'Η μονο οσοι εχουν σπουδασει αγγλικη φιλολογια μπορουν? :confused:

μπορεις να διδαξεις..και σε μικροτερα και σε μεγαλυτερα επιπεδα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

timonierhs

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο timonierhs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,430 μηνύματα.
ναι γιατι ουσιαστικα στην αγγλικη φιλολογια δεν κανουν τιποτα "διδαξιμο". κανουν πχ αγγλικη λογοτεχνια, την οποια δεν θα διδαξει ο πτυχιουχος. Στα ΑΓΓΛΙΚΑ (σε γλωσσικο επιπεδο) αυτος που εχει Γ2 εχει το ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ επιπεδο αγγλικων με αυτον που εχει σπουδασει αγγλικη φιλολογια...

Χαχαχαχαχ Καλο:redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
Προφισενσι. Μην παιδευεστε με την αγγλικη φιλολογια. Αν θελετε να ανοιξετε φροντ δεν εχει καμια σημασια η ιστορια της αγγλιας κλπ παρα μονο η καλη γνωση της γλωσσας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top