Bοήθεια/Απορίες στη Φυσική Προσανατολισμού

Doctorg

Νεοφερμένος

Ο Doctorg αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 47 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 23 μηνύματα.
Είμαι μαθητής νυχτερινού σχολείου τελευταία χρονιά, θα δώσω πανελλήνιες και προσπαθώ τον τελευταίο καιρό να κατανοήσω τις Ταλαντώσεις. Οι απορίες που έχω είναι πολλές και θα ήθελα να τις μοιραστώ μαζί σας, ώστε αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει. Σε ένα πρόβλημα λοιπόν ζητάει να βρεθεί η τιμή της σταθεράς επαναφοράς D. Με τα δεδομένα που δίνει η άσκηση την βρίσκεις με την Α.Δ.Ε.Τ. Αυτό που δεν μπορώ να κατανοήσω είναι πως απο τον τύπο 1/2DΑ2 = 1/2 Dx2 + 1/2 mυ2 καταλήγει να λύσει ως προς D = mυ2 / Α2 - x2 .Δείξτε επιείκια για το επίπεδο μου...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vimaproto

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο vimaproto αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 889 μηνύματα.
Όπα, σόρρυ λάθος του Latex στο edit. Είναι

Kαλά, τα πρώτα 3 ερωτήματα βγαίνουν με λίγη προσπάθεια. (το 1ο και το 2ο είναι γελοία βασικά, για να υπάρχουν κάποιοι στάνταρ βαθμοί απ το θέμα)
Το τέταρτο είναι όλο το ρεζουμέ.
Αν για ρεζουμέ εννοείς ότι η ενέργεια στο πηνίο είναι 0,75Εολ , τότε στον πυκνωτή είναι 0,25Εολ. Τότε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

who

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο who αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 1,616 μηνύματα.



Καλή συνέχεια και κάθε επιτυχία :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vimaproto

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο vimaproto αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 889 μηνύματα.
Μήπως μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος πως είναι το στιγμιότυπο ενός στάσιμου κύματος, γιατί το βιβλίο δεν το ξεκαθαρίζει.
Στιγμιότυπον σημαίνει αποτύπωση (Φωτογραφία) μιας στιγμής.
Φωτογράφισε για διάφορες στιγμές αυτό που δείχνει παρακάτω ο/η Klou και θα έχεις διάφορα στιγμιότυπα. Δηλ. τις απομακρύνσεις όλων των σημείων του ελαστικού μέσου που μετέχουν στο στάσιμο κύμα κάποια χρονική στιγμή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NemeSis1990

Νεοφερμένος

Ο NemeSis1990 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 23 μηνύματα.

vimaproto

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο vimaproto αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 889 μηνύματα.
To C πως βρέθηκε?
Δεν βρέθηκε. Αυτό που βρέθηκε είναι το γινόμενο LC και η τάση σε συνάρτηση με την αρχική.
Για ορισμένες ασκήσεις έχω μια επιφύλαξη αν οι εκφωνήσεις είναι πλήρεις. Οι πιο πολλές είναι σαν το παιχνίδι που λέγεται "τηλέφωνο", θα το ξέρεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NeedNoEducation

Νεοφερμένος

Ο NeedNoEducation αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 55 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 9 μηνύματα.

Το σχολικό Βιβλίο δεν έχει τετοιο τύπο για την ένταση Ι του ρεύματος.
Προφανώς, επειδή τη χρονική στιγμή to=0 είναι Ι=max, έχουμε αρχική φάση, όποτε για το ρεύμα ισχύει: i = - I ημ(ωt+φο). Αρά καλό είναι πρώτα να αναφέρουμε πως υπάρχει αρχική φάση και να την υπολογίζουμε. (Δείτε την άσκηση 1.49/σχ.βιβλ/σελ.41).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

bobiras11

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Μεγίστη (Καστελόριζο). Έχει γράψει 304 μηνύματα.

Λάθος είναι... Η αρχική φάση είναι 3π/2 rad οπότε βγαίνει με θετικό πρόσημο και συνημιτονοειδής η ένταση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

trilo

Νεοφερμένος

Ο trilo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 28 μηνύματα.
Ρε παιδιά μπορεί κανείς να βοηθήσει με την ερώτηση 4.26 στην σελ 137 του Σχ. βιβλίου;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vimaproto

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο vimaproto αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 889 μηνύματα.
Ρε παιδιά μπορεί κανείς να βοηθήσει με την ερώτηση 4.26 στην σελ 137 του Σχ. βιβλίου;
Εχουμε τη μέγιστη αλλαγή στο διάνυσμα L της στροφορμής του τροχού . Από L σε -L, δηλ ΔL=-2L. Αρα η ροπή για τη στρέψη του τροχού γίνεται μέγιστη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

serenity33

Νεοφερμένος

Η serenity33 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 41 μηνύματα.
Γεια!!
Λοιπον εχω 2 προβληματακια..
Το πρώτο είναι αν ξέρετε κάποια σελίδα με τισ λύσεις του σχολικού βιβλίου
της φυσικης κατευθυνσης..
Το δευτερο αφορά τα στασιμα κυματα κ είναι η εξής απορία μου:
:hmm:
Στη σελιδα 53 εχει το στιγμιοτυπο του στασιμου και την χρονικη στιγμη Τ και Τ/2 ολα τα σημεια βρισκονται στη Θ.Ι.
Στην πισω σελιδα(54) υπάρχει πάλι στιγμιότυπο στασιμου οπου ολα τα σημεια βρισκονται στη Θ.Ι οταν τ= Τ/4, 3Τ/4..Γιατι συμβαίνει αυτο:hmm:?Εχουμε :jumpy:αρχικη φαση:sick: ???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimosgr

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δήμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 195 μηνύματα.
Γεια!!
Λοιπον εχω 2 προβληματακια..
Το πρώτο είναι αν ξέρετε κάποια σελίδα με τισ λύσεις του σχολικού βιβλίου
της φυσικης κατευθυνσης..
Το δευτερο αφορά τα στασιμα κυματα κ είναι η εξής απορία μου:
:hmm:
Στη σελιδα 53 εχει το στιγμιοτυπο του στασιμου και την χρονικη στιγμη Τ και Τ/2 ολα τα σημεια βρισκονται στη Θ.Ι.
Στην πισω σελιδα(54) υπάρχει πάλι στιγμιότυπο στασιμου οπου ολα τα σημεια βρισκονται στη Θ.Ι οταν τ= Τ/4, 3Τ/4..Γιατι συμβαίνει αυτο:hmm:?Εχουμε :jumpy:αρχικη φαση:sick: ???
Αφού χρειάζεσαι άμεση βοήθεια θα σου απαντήσω αμέσως!.....
Αν παρατηρήσεις λίγο καλύτερα τα στιγμιότυπα, θα δεις ότι στην σελίδα 53 το ένα άκρο είναι ελεύθερο ενώ στην σελίδα 54 είναι και τα δύο άκρα σταθερά (δεσμοί). Ενώ λοιπόν το στάσιμο στην σελίδα 53 "υπακούει" στην εξίσωση (2.12) , το στάσιμο στην σελ. 54 δεν "υπακούει" σε αυτήν την σχέση. Όπως αναφέρει στο σχολικό η σχέση (2.12) ισχύει για χ=0 κοιλία. Για χ=0 δεσμό ισχύει διαφορετική σχέση, αν και που η φυσική του στασίμου δεν αλλάζει.
Αν θέλεις περισσότερες λεπτομέρειες στο θέμα πες μου να συνεχίσω!.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

serenity33

Νεοφερμένος

Η serenity33 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 41 μηνύματα.
Αφού χρειάζεσαι άμεση βοήθεια θα σου απαντήσω αμέσως!.....
Αν παρατηρήσεις λίγο καλύτερα τα στιγμιότυπα, θα δεις ότι στην σελίδα 53 το ένα άκρο είναι ελεύθερο ενώ στην σελίδα 54 είναι και τα δύο άκρα σταθερά (δεσμοί). Ενώ λοιπόν το στάσιμο στην σελίδα 53 "υπακούει" στην εξίσωση (2.12) , το στάσιμο στην σελ. 54 δεν "υπακούει" σε αυτήν την σχέση. Όπως αναφέρει στο σχολικό η σχέση (2.12) ισχύει για χ=0 κοιλία. Για χ=0 δεσμό ισχύει διαφορετική σχέση, αν και που η φυσική του στασίμου δεν αλλάζει.
Αν θέλεις περισσότερες λεπτομέρειες στο θέμα πες μου να συνεχίσω!.....

Οταν εχουμε ν κατασκευάσουμε το στιγμιότυπο στη χρονική στιγμή τ=Τ/4, 3Τ/4 αν εχουμε 2 δεσμους οπως στη σελιδα 54,χρειαζεται να αποδείξουμε για ποιο λόγο τα σημεία βρίσκονται στη Θ.Ι?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimosgr

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δήμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 195 μηνύματα.
Γενικά οι εξωτερικές δυνάμεις που ασκούνται στο σύστημα παιδί - κάθισμα - τροχός είναι τα βάρη των σωμάτων και οι δυνάμεις από επαφή. Οι δυνάμεις αυτές είναι παράλληλες στον άξονα περιστροφής δηλαδή έχουν μηδενική ροπή. Άρα η στροφορμή του συστήματος παραμένει σταθερή. Έτσι λογω της στροφικής κίνησης του τροχού το σύστημα έχει στροφορμή L. Τώρα που ο τροχός γύρισε κατά 180ο η στροφορμή του τροχού έγινε -L, αλλά η στροφορμη του συστήματος θα πρέπει να παραμείνει σταθερή. Έτσι από την ΑΔΣΤΡ θα έχουμε:
Δηλαδή το παιδί θα στραφεί με την αντίθετη κατεύθυνση απο αυτήν του τροχού, δηλαδή θα στραφεί με την φορά που είχε ο τροχός αρχικά!
Για το δεύτερο σκέλος του ερωτήματος αρκεί να θυμηθούμε ότι και ενώ στην πρώτη περίπτωση ΔL=L στην δεύτερη είναι ΔL=2L δηλαδή μεγαλύτερη μεταβολή στην στροφορμή χρειάζεται μεγαλύτερη ροπή!

Ελπίζω να βοήθησα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimosgr

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δήμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 195 μηνύματα.
Αυτό κανονικά είναι εκτός ύλης γιατί δεν αναφέρεται που θενά η εξίσωση στο σχολικό, ούτε τρόπος με τον οποίο μπορεί να βγεί. Παρ' όλα αυτά ανεβάζω την απόδειξη!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Συνημμένα

  • p fasi.doc
    119 KB · Εμφανίσεις: 167

dimosgr

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δήμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 195 μηνύματα.
Αν θέλεις διάβασε για το στάσιμο και πιό συγκεκριμένα τις σελ. 238 και 239.
Αν υπάρχουν κι άλλες απορίες θα χαρώ να βοηθήσω!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Συνημμένα

  • Στάσιμο κύμα.pdf
    343.8 KB · Εμφανίσεις: 3,329

vimaproto

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο vimaproto αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 889 μηνύματα.
Δες κι αυτό. https://users.sch.gr/kassetas/educ34d.htm

Επίσης αν και στο άλλο άκρο έχουμε δεσμό , για το κύμα που φεύγει από Ο και γιαυτό που έρχεται ισχύει
που δίνουν απομάκρυνση μηδέν διαρκώς, ενώ για τα αντίστοιχα κύματα στο σημείο Μ που απέχει χ από το Ο ισχύει


Η συνέχεια δική σου seremity33
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vimaproto

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο vimaproto αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 889 μηνύματα.
α) Προφανώς και πρέπει να ελέγξω την αρχική του φάση. Το βιβλίο είναι βιβλίο. Επιδερμικό.
β) Φαίνεται από την εκφώνηση τι κατεύθυνση έχει η ένταση με τη μέγιστη τιμή? Οπως δόθηκε η άσκηση, ΄δύο μαθητές που απαντούν π/2 ο ένας και 3π/2 ο άλλος, βαθμολογούνται με άριστα.
Στον συγγραφέα της άσκησης δεν ξέρω τι βαθμό θα βάλω. 'Η μάλλον ξέρω. Αυτές είναι εκφωνήσεις στο πόδι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

serenity33

Νεοφερμένος

Η serenity33 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 41 μηνύματα.
Ευχαριστώ πολύ!Με βοηθήσατε πολύ!
:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Saito

Νεοφερμένος

Ο Saito αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
Έχει κανείς υπόψη του καμιά άσκηση με ταλάντωση σε κεκλιμένο επίπεδο; το πρόβλημά μου βασικά είναι στην ανάλυση των δυνάμεων σε αυτην την περίπτωση....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top