6ο μάθημα για Πανελλήνιες

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Eγω Ιστορια πηρα επειδη μου αρεσει και ηδη τελειωσα την υλη και τα παω μια χαρα...Αν σου αρεσει μη διστασεις!
Κι εγώ σκέφτομαι να πάρω φυσική γεν.
Δεν μπορώ να πω τι παίζει με την ιστορία γενικής, καθώς δεν την διάβασα ποτέ μου σοβαρά. Όμως, από όσα έχω ακούσει από αυτούς που μέχρι το 2004 την έδιναν υποχρεωτικά μαζί με όλα τα άλλα (9 ή 10 μαθήματα σύνολο) δεν τη θεωρούσαν και το φοβερό μάθημα. Για τη Φυσική γενικής όμως έχω γνώμη, καθώς την έδωσα στις πανελλήνιες. Χωρίς να κοκκινήσω θα πω ότι έγραψα 100 και όσους άλλους ξέρω που την έδωσαν ξεπέρασαν εύκολα το 90. Μάλιστα ξέρω κορίτσι που αποφάσισε το Φεβρουάριο να δώσει Φυσική γενικής και χωρίς φροντιστήριο, αλλά με τη δική μου μόνο (μικρή) βοήθεια χτήπησε 98. Η ύλη είναι πάρα πολύ μικρή και ευχάριστη, δεν χρειάζεται καθόλου παπαγαλία και υπάρχουν συνολικά 5-6 είδη ασκήσεων. Η Φυσική πολεμήθηκε από τα φροντιστήρια, ότι τάχα είναι δύσκολη και απρόβλεπτη, καθώς δεν τους συμφέρουν τα πολλά μαθήματα και τα πολλά τμήματα. Χωρίς να είμαι σίγουρος, υποψιάζομαι ότι ίσως αυτός είναι και ο λόγος που έχει θαφτεί και η ιστορία γενικής, (δεν επιμένω όμως).

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Yamcha

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Παυλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Η Φυσική πολεμήθηκε από τα φροντιστήρια, ότι τάχα είναι δύσκολη και απρόβλεπτη, καθώς δεν τους συμφέρουν τα πολλά μαθήματα και τα πολλά τμήματα.
Καταρχάς τους συμφέρει να δημιουργούνται πολλά τμήματα , αυτο συνεπαγεται περισσοτερα παιδια να τα σκανε.Ακομα,εχεις μαλλον δικιο οσον αναφορα τι γινοταν προηγουμενως αλλα ξερω μετα απο μια χρονια εβαζαν απροβλεπτα και δυσκολα θεματα με αποτελεσμα να πατωσουν οι μαθητες με αποτελεσμα να μειωθει ο αριθμος των επιλεγοντων δραματικα και αυξηθηκε το πληθος αυτων που δινουν βιολογια γιατι βαζουν ευκολα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

coy0te

Νεοφερμένος

Ο Wile E. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 52 μηνύματα.
Καταρχάς τους συμφέρει να δημιουργούνται πολλά τμήματα , αυτο συνεπαγεται περισσοτερα παιδια να τα σκανε

Δεν τους συμφέρει γιατί πληρώνουν περισσότερους καθηγητές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Καταρχάς τους συμφέρει να δημιουργούνται πολλά τμήματα , αυτο συνεπαγεται περισσοτερα παιδια να τα σκανε..
Τα περισότερα τμήματα θα γίνονταν με τον ίδιο συνολικό αριθμό μαθητών, οπότε θα χρειάζονταν περισσότερους καθηγητές άρα θα αυξανόταν το κόστος. Απλή αριθμητική.
οσον αναφορα..
Όσον αφορά. Έλεος! Έχω βαρεθεί να διαβάζω "όσον αναφορά", "ώς αναφορά", "όσο αν αφορά".
ξερω μετα απο μια χρονια εβαζαν απροβλεπτα και δυσκολα θεματα με αποτελεσμα να πατωσουν οι μαθητες με αποτελεσμα να μειωθει ο αριθμος των επιλεγοντων δραματικα και αυξηθηκε το πληθος αυτων που δινουν βιολογια γιατι βαζουν ευκολα.
Αυτό το έχεις εξακριβώσει ή μήπως απλά είναι φήμη που διαδίδουν αυτοί που έχουν συμφέρον?

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Η ιστορία μέχρι το 2005 περίπου είχε ένα πολύ καλό βιβλίο, το οποίο αναίτια αντικαταστάθηκε από μία μπούρδα και μισή, στην οποία ο μέσος όρος είναι γύρω στο 17, τη στιγμή που για βιολογία κλπ ξεπερνάει στους καλούς μαθητές το 18-19.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Η ιστορία μέχρι το 2005 περίπου είχε ένα πολύ καλό βιβλίο, το οποίο αναίτια αντικαταστάθηκε από μία μπούρδα και μισή, στην οποία ο μέσος όρος είναι γύρω στο 17, τη στιγμή που για βιολογία κλπ ξεπερνάει στους καλούς μαθητές το 18-19.
Το τωρινό βιβλίο είναι αίσχος:P

Ο αδερφός μου με πρήζει να δώσω ιστορία γενικής, πηγαίνοντας από τεχνολογική (να ανοίξω 1ο πεδίο για να πάω Αγγλική φιλολογία που θέλω). Έλα όμως που όταν έδωσε πανελλήνιες αυτός το βιβλίο ήταν διαφορετικό...:hehe:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Το τωρινό βιβλίο είναι αίσχος:P

Ο αδερφός μου με πρήζει να δώσω ιστορία γενικής, πηγαίνοντας από τεχνολογική (να ανοίξω 1ο πεδίο για να πάω Αγγλική φιλολογία που θέλω). Έλα όμως που όταν έδωσε πανελλήνιες αυτός το βιβλίο ήταν διαφορετικό...:hehe:

Δηλαδή ΚΑΙ θα έχεις απώλεια 1400 μορίων, ΚΑΙ θα έχεις ως μαθήματα βαρύτητας 2 τελείως απρόβλεπτα μαθήματα (έκθεση+ιστορία)?
Να σε κάψει θέλει?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Δηλαδή ΚΑΙ θα έχεις απώλεια 1400 μορίων, ΚΑΙ θα έχεις ως μαθήματα βαρύτητας 2 τελείως απρόβλεπτα μαθήματα (έκθεση+ιστορία)?
Να σε κάψει θέλει?
Έλα ντε;:'(

+Στο 1ο πεδίο η έκθεση είναι το πρωτεύον βαρύτητας, όταν μπαίνεις από τις άλλες κατευθύνσεις:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

timonierhs

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο timonierhs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,430 μηνύματα.
Ξερει κανεις τι γινεται σε περιπτωση που καποιος ειναι τεχνολογικη κατευθυνση και θελει 5ο και 1ο πεδιο; Θα δωσει για 6ο μαθημα μαθηματικα γεν ή ιστορια γεν;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgos216

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,247 μηνύματα.
Ξερει κανεις τι γινεται σε περιπτωση που καποιος ειναι τεχνολογικη κατευθυνση και θελει 5ο και 1ο πεδιο; Θα δωσει για 6ο μαθημα μαθηματικα γεν ή ιστορια γεν;

Θα διαλέξει για ένα από τα 2 πεδία. Προσωπικά, αν δε θες κάποια σχολή του 1ου πεδίου πάρα πολύ, θα πρότεινα να δεις για το 5ο, καθώς δεν θα έχεις την απώλεια μορίων και τα μαθηματικά είναι πιο εύκολα (για να τα μάθεις) από την ιστορία γενικής, ειδικά εφόσον είσαι τεχνολογική.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Ξερει κανεις τι γινεται σε περιπτωση που καποιος ειναι τεχνολογικη κατευθυνση και θελει 5ο και 1ο πεδιο; Θα δωσει για 6ο μαθημα μαθηματικα γεν ή ιστορια γεν;
ΔΕΝ γίνεται τέτοιος συνδυασμός.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

timonierhs

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο timonierhs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,430 μηνύματα.
Δηλαδη ενας θεωρητικος μπορει να επιλεξει 1ο πεδιο και 5ο χωρις καν απωλεια μοριων, ενω 1 τεχνολογικος δεν μπορει να επιλεξει 1ο αν εχει επιλεξει και 5ο; Μαλιστα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgos216

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,247 μηνύματα.
Δηλαδη ενας θεωρητικος μπορει να επιλεξει 1ο πεδιο και 5ο χωρις καν απωλεια μοριων, ενω 1 τεχνολογικος δεν μπορει να επιλεξει 1ο αν εχει επιλεξει και 5ο; Μαλιστα...

Φυσικά. Διότι ο θεωρητικός έχει εξ'αρχής το 1ο πεδίο, ενώ στο 5ο πεδίο μπορούν να έχουν όλες οι κατευθύνσεις ίση πρόσβαση, χωρίς απώλεια μορίων, επιλέγοντας 2 μαθήματα (Μαθηματικά γεν. - Α.Ο.Θ.). Ο τεχνολογικός έχει ήδη πρόσβαση σε 2 πεδία (2ο - 4ο), και έχει τη δυνατότητα να επιλέξει 1 ακόμα με τα μαθήματα επιλογής αν θέλει (συνήθως 5ο).

Φαίνεται πως αισθάνεσαι αδικημένος από αυτό το σύστημα (αν καταλαβαίνω καλά το ύφος σου), ενώ στην πραγματικότητα το σύστημα με τα πεδία αδικεί βασικά τους θεωρητικούς, αφού έχουν πρόσβαση σε 1-2 πεδία και όχι 2-3 (τεχνολογικοί) ή 3-4 (θετικοί).
Και, εξ'άλλου, δεν υπήρχε λόγος κάποιος να επιλέξει τεχνολογική αφού δεν τον ενδιαφέρουν τα 2 βασικά πεδία της κατεύθυνσης (2ο - 4ο), και ήθελε το πεδίο άλλης κατεύθυνσης (1ο) μαζί με ένα γενικό (5ο).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

timonierhs

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο timonierhs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,430 μηνύματα.
Οντως, κατα τη γνωμη μου ειναι αδικο το συστημα. Αν πχ εγω ηθελα πρωτιστως δυσκολες οικονομικες σχολες απ το 5ο και 1-2 σχολες απ το 1ο δεν θα πηγαινα θεωρητικη κατευθυνση, δινοντας ασχετα μαθηματα, αλλα προφανως τεχνολογικη χανοντας ομως αυτοματα το 1ο πεδιο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgos216

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,247 μηνύματα.
Οντως, κατα τη γνωμη μου ειναι αδικο το συστημα. Αν πχ εγω ηθελα πρωτιστως δυσκολες οικονομικες σχολες απ το 5ο και 1-2 σχολες απ το 1ο δεν θα πηγαινα θεωρητικη κατευθυνση, δινοντας ασχετα μαθηματα, αλλα προφανως τεχνολογικη χανοντας ομως αυτοματα το 1ο πεδιο...

Εφόσον διάλεξες κατεύθυνση με μαθηματικά, φυσική, πληροφορική, οικονομία κλπ., δε νομίζω ότι χρειάζεται να κοιτάς θεωρητικές-ανθρωπιστικές σχολές. Αν ήθελες τόσο πολύ, θα επέλεγες θεωρητική. Συνεπώς, κατά τη γνώμη μου, καλό είναι να κοιτάς για 5ο πεδίο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

re43hh7

Νεοφερμένος

Ο re43hh7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Έχω τελειώσει το λύκειο πριν αρκετά χρόνια, και δήλωσα να ξαναδώσω πανελλήνιες τώρα.


Είμαι τεχνολογική κατεύθυνση και πήρα μάθημα ελεύθερης επιλογής γενικής παιδιάς την βιολογία,

Μπορώ να δηλώσω σχολή στο 1 επιστημονικό πεδίο?
Σύμφωνα με αυτή τη σελίδα δεν μπορώ… ή δεν έχω καταλάβει?


https://edu.klimaka.gr/anakoinoseis-...ies-ejetazomena-mathimata-ana-kateyuynsh.html


Ευχαριστώ!

Σημείωση : Τα μηνύματα 876-891 προήλθαν από νήμα με παρόμοιο θέμα με το παρόν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Μπορείς να δηλώσεις σχολή στο 1ο πεδίο. Όμως, όταν υπολογιστούν τα μόρια σου, στην θέση των μαθημάτων βαρύτητας θα έχεις την γλώσσα με συντελεστή 0,9 και την... βιολογία με συντελεστή μηδέν.

Με λίγα λόγια, μπορείς να το δηλώσεις, αλλά χάνεις μόρια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Μπορείς να δώσεις απο Τεχνολογική για σχολές του 1ου πεδίου! Απλά, ξεκινάς με άριστα τα 18.600 :) λόγω χαμηλότερων βαρυτητών στα 2 μαθήματα βαρύτητας!
(+) Ότι η Ιστορία Γενικής Παιδείας είναι δύσκολο μάθημα, με πάρα πολύ μεγάλη αποτυχία κάθε χρονιά! Προσεξέ την!

@Sourotiri : Η βιολογία γενικής παιδείας σου ανοίγει το 3ο πεδίο, η ιστορία γενικής παιδείας σου ανοίγει το 1ο πεδίο!
Επίσης, ο συντελεστής της ιστορίας γ.π είναι 0,4 και όχι μηδέν!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Dresden

Νεοφερμένος

Ο Dresden αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 52 μηνύματα.
Αφου λεει οτι πηρε μαθημα επιλογης την Βιολογια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Λέει ότι ΤΕΛΕΙΩΣΕ την τεχνολογική κατεύθυνση με μάθημα επιλογής την βιολογία!
Σαφώς και πρέπει να πάρει ως μάθημα επιλογής την Ιστορία Γενικής Παιδείας για να ανοίξει από τεχνολογική κατεύθυνση το πρώτο πεδίο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 9 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top