Gatoulinho
Εκκολαπτόμενο μέλος


Όχι, όλα σωστά βγαίνουν. Τα πάντα όλα!!!ναι αλλα δεν σου βγηκαν και κτ κουλα με δεκαδικα?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
grmako
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cJay
Εκκολαπτόμενο μέλος


-----------------------------------------
ναι αλλα δεν σου βγηκαν και κτ κουλα με δεκαδικα?
Οχι ρε μεγαλε, απο τη στιγμη που ο τρόπος λογικα στέκει και ισχυει δεν υπαρχει κανενας λογος να βγουν διαφορετικοί αριθμοι....το μονο VC με δεκαδικά ήταν για L=5 το τελευταίο δλδ....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
rex
Εκκολαπτόμενο μέλος


Μάγκες εγώ στο τέλευταιο ερώτημα του γράφω οτι η Εs=52/50 και μετά του λέω ότι αυτο είναι περίπου 1.1 ..... λέτε να κόψουν τπτ απο αυτό??
Φίλε μου, χωρίς να θέλω να γίνω κακός, αλλά το 1,04 στρογγυλοποιείται και γίνεται 1 όχι 1,1...οπότε κάτι θα χάσεις γιατί δεν ήταν και καμιά σπουδαία διαίρεση...
αλλά άντε να χάσεις 1 μόριο όχι παραπάνω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
grmako
Νεοφερμένο μέλος




Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Gaspar
Περιβόητο μέλος


έπρεπε να το γράψουμε όλο αναγκαστικά?. αφού ζητούσε μόνο να πούμε άν ισχύει, και απο πότε αρχίζει να ισχύει...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jacobs
Νεοφερμένο μέλος


Τα φετινά θέματα Α.Ο.Θ. (Παρασκευή , 29/05/09) ΔΕΝ "αντέχουν" σε κριτική : είναι απλώς "ανεκδιήγητα". Είναι από τις περιπτώσεις εκείνες , κατά τις οποίες τα λόγια χάνουν το νόημά τους.
Τα μέλη της επιτροπής , ελλείψει στοιχειώδους έμπνευσης , προτίμησαν να ανατρέξουν σε Θέματα παρελθόντων ετών και να "δανειστούν" μία άσκηση (ΟΜΑΔΑ Δ) και μία θεωρητική ερώτηση (ΟΜΑΔΑ Β - Ερώτηση προς ανάπτυξη) από τα Θέματα Α.Ο.Θ. του έτους 2002.
Ακολούθως παρατίθενται τα αρχεία των θεμάτων των ετών 2002 και 2009.
ΘΕΜΑΤΑ Α.Ο.Θ. 2002 : https://www.ypepth.gr/themata/them_oik_kat_c_hmer_no_0602.pdf
ΘΕΜΑΤΑ Α.Ο.Θ. 2009 : https://www.ypepth.gr/docs/them_oik_kat_c_hmer_no_0906.pdf
Το αποτέλεσμα της σύγκρισης :
- ΟΜΑΔΑ Β 02 -----> ΟΜΑΔΑ Β 09 (ΑΚΡΙΒΩΣ Η ΙΔΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΘΕΩΡΙΑΣ , με ελάχιστα διαφοροποιημένη την εκφώνηση)
- ΟΜΑΔΑ Γ 02 -----> ΟΜΑΔΑ Δ 09 (ΠΑΝΟΜΟΙΟΤΥΠΗ ΑΣΚΗΣΗ , με μια μικρή διαφοροποίηση στα τελευταία 2 ερωτήματα /
Πλήρης η αντιστοίχιση και η ταύτιση των Ερωτημάτων Δ1 , Δ2 & Δ3 με τα Ερωτήματα Γ1 , Γ2 & Γ3)
Όσο για τις εναπομείνασες Ομάδες Θεμάτων Α & Γ , οι παρατηρήσεις μου είναι οι εξής :
- ΟΜΑΔΑ Α 09 : Τυπικό δείγμα ερωτήσεων , χωρίς ιδιαίτερες παγίδες ή απαιτήσεις. Θυσιάστηκαν έννοιες όπως αυτές του Α.Ε.Π. ή του Πληθωρισμού στο βωμό των ερωτημάτων "Σωστό ή Λάθος " , τη στιγμή που θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν σε ερώτηση ανάπτυξης.
ΟΜΑΔΑ Γ 09 : Απλούστατη άσκηση , η επίλυση της οποίας απαιτούσε τη διαγραμματική απεικόνιση της Κ.Π.Δ. (το μιλιμετρέ τους μάρανε) , την πιστή εφαρμογή του τύπου υπολογισμού του Κόστους Ευκαιρίας (επιμέρους ερωτήματα Γ.2 & Γ.3) και την αναφορά των μαθητών στις περιπτώσεις ενός "μη εφικτού" και ενός "εφικτού μη μέγιστου" παραγωγικού συνδυασμού (υποερωτήματα Γ.4 & Γ.5 αντίστοιχα) , με επιχειρηματολογία αμιγώς θεωρητική.
ΤΕΛΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ :
- Τα φετινά θέματα Α.Ο.Θ. (Μάϊος 2009) είναι , με διαφορά , τα ευκολότερα της περιόδου 2001-2009.
- Απίστευτη έλλειψη "φαντασίας" ή ευρηματικότητας στις ασκήσεις. Καμία απολύτως διαβάθμιση στη δυσκολία των υπό εξέταση ερωτημάτων τους.
- Μία άσκηση , κατά τα 3/5 , "αντίγραφο" άσκησης των Θεμάτων Α.Ο.Θ. του έτους 2002.
- Μία Ερώτηση Θεωρίας (και μάλιστα η Ερώτηση Ανάπτυξης) "ακριβές αντίγραφο" (αυτούσια) εκείνης του έτους 2002. Από ένα πλήθος θεμάτων θεωρίας διαθέσιμων προς εξέταση , τα μέλη της Επιτροπής αρκέστηκαν στην επανάληψη του ίδιου θέματος (Κεφ. 2 - "Οι τιμές των άλλων αγαθών") , λες και το Α.Ο.Θ. (υπό την παρούσα μορφή και Ύλη) εξετάζεται επί 20-30 συναπτά έτη , με αποτέλεσμα να έχουν πλέον εξαντληθεί τα Θέματα Θεωρίας και να είναι επιτακτική η ανάγκη να επανερχόμαστε σε θεματολογίες/ερωτήματα παρελθόντων ετών. Φαίνεται , κύριο μέλημα των μελών της επιτροπής ήταν να αιφνιδιάσουν εκείνους τους μαθητές που είχαν εξαιρέσει από τη μελέτη τους τα θέματα θεωρίας παλαιοτέρων ετών. Μικρό το κακό , αφού το συγκεκριμένο θέμα "έβγαινε" με την επιστράτευση της στοιχειώδους/κοινής λογικής , χωρίς την ανάγκη της παραμικρής αποστήθισης.
Και το ερώτημα που προκύπτει αμείλικτο : Η απαράμιλλη απλοϊκότητα των φετινών Θεμάτων του Α.Ο.Θ. σε τι αποσκοπεί ;
- Αν σκοπός της επιτροπής είναι η "απομυθοποίηση"/απαξίωση του Α.Ο.Θ. και η καλλιέργεια στη συνείδηση των μαθητών (τελειοφοίτων/αποφοίτων) της άποψης ότι πρόκειται περί ενός πανεύκολου (για βαθμολογίες άνω του 90/100) μαθήματος , δεν έχω παρά να αναφωνήσω : "Σκοπός επετεύχθη".
- Αν βασική επιδίωξη των μελών της επιτροπής είναι ο ευτελισμός της σκληρής προετοιμασίας μαθητών , οι οποίοι , με τη συνδρομή αξιόλογων συναδέλφων-καθηγητών (οικονομολόγων) , είχαν προετοιμαστεί για θέματα στοιχειώδους (ή και αυξημένης) δυσκολίας στο συγκεκριμένο μάθημα , ο σκοπός και πάλι επετεύχθη.
Καθηγητές και μαθητές , ας πρόσεχαν. Τελικά , όπως περίτρανα αποδείχτηκε , το σχολικό βιβλίο (με τις όποιες ασκήσεις του) ήταν υπεραρκετό.
Δεν είναι απαραίτητο , προκειμένου να καταδειχθεί η "χρεωκοπία"/ο εκφυλισμός ενός Εξεταστικού Συστήματος και να αναδειχθεί η αναγκαιότητα μετάβασης σε άλλο σύστημα , να επιχειρείται συνειδητά (χρόνο με το χρόνο) από την πλευρά του Υπουργείου και των Επιτροπών του η απαξίωση μαθημάτων όπως το Α.Ο.Θ.
Το Α.Ο.Θ. , καλώς ή κακώς , αποτελεί μάθημα αυξημένης βαρύτητας και προαπαιτούμενο για την εισαγωγή των υποψηφίων στις Οικονομικές Σχολές της χώρας. Ως τέτοιο λοιπόν θα έπρεπε να εκληφθεί , ως τέτοιο να αντιμετωπίζεται.
Αναρωτιέμαι , ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΝΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΕΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΤΟΥΣ ΦΕΤΙΝΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΤΟΥ 5ου Επιστημονικού Πεδίου , ΠΡΟΪΔΕΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΒΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ; Με δεδομένο πλέον το γεγονός ότι , λόγω της παντελούς έλλειψης διαβάθμισης στη δυσκολία των φετινών ζητημάτων (για την ακρίβεια , ΔΕΝ παρουσιάστηκε η παραμικρή δυσκολία) , είναι πρακτικά ανέφικτος ο διαχωρισμός καλών από μετρίους , πολύ καλών από καλούς ή αρίστων από πολύ καλούς , Η ΘΕΑΜΑΤΙΚΗ ΆΝΟΔΟΣ ΤΩΝ ΒΑΣΕΩΝ ΤΟΥ 5ου ΠΕΔΙΟΥ ΦΑΝΤΑΖΕΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ. Αν όχι θεαματική , ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΥΞΗΣΗ.
Ουδείς εξ'ημών (των καθηγητών) "ηδονίζεται" στην ιδέα του αιφνιδιασμού των υποψηφίων με δύσκολες , δυσνόητες ή δυσεπίλυτες ασκησοθεωρίες.
ΩΣΤΟΣΟ , με κάποιον τρόπο , είναι απαραίτητο (για λόγους αξιοκρατικούς πάνω απ'όλα) να επιδιώκεται η ανάδειξη/επιβράβευση των άρτια προετοιμασμένων και συνάμα ευέλικτων στη σκέψη μαθητών. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με την επιλογή θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας , μέσω δηλαδή της παράθεσης μιας "γκάμας" στοχευμένων ερωτημάτων στα οποία θα κληθεί να ανταποκριθεί ο υποψήφιος , προκειμένου να διαφανεί το επίπεδο προετοιμασίας του , η επαρκής γνώση του αντικειμένου και η εν γένει ετοιμότητά του.
Το σίγουρο είναι ότι Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΕ Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΜΟΝΟ ΠΡΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕ ΣΥΝΤΕΙΝΕΙ.
Αντιθέτως , η ακολουθούμενη από το Υπουργείο και τις Επιτροπές του πρακτική περιπλέκει τα πράγματα και δημιουργεί εσφαλμένες εντυπώσεις.
Δυστυχώς , οι μαθητές και οι οικογένειές τους θα κληθούν σύντομα να διαχειριστούν τις συνέπειες αυτής της πρακτικής.
Ας είναι.
"Κάθε πράγμα στον καιρό του και ο κολιός τον Αύγουστο". Όταν σημάνει εκείνη η ώρα , της ανακοίνωσης των βάσεων των σχολών η ώρα , θα βρεθείτε πλέον αντιμέτωποι με τη στιγμή της αλήθειας. Μέχρι τότε , υπομονή και αναμονή. "Έχει ο Θεός".
Απευθυνόμενος σε εσάς , τους μαθητές που εξετάστηκαν φέτος (την περίοδο 2008-2009) στο Α.Ο.Θ. , δεν έχω παρά να σας ευχηθώ τα καλύτερα.
Γενικότερα , ελπίζω και εύχομαι οι κόποι σας , στο σύνολό τους , να ανταμειφθούν , η δε προσπάθεια που καταβάλατε να στεφθεί από ανάλογη επιτυχία.
Καλή συνέχεια στις ενδοσχολικές εξετάσεις που ακολουθούν.
Καλές διακοπές σε όλους .
Εις το επανιδείν.
Jacobs.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
paraskevas
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Arhos
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
musicrain1
Εκκολαπτόμενο μέλος


Καλα ας μην ειμαστε υπερβολικοι..Το ΑΟΘ περιμενουν ολοι για να γραψουνε καλα και να ανεβουνε τα μορια τους στο 5ο πεδιο.Τι δυσκολο δηλαδη θα μπορουσανε να βαλουνε.?Μετρημενα κουκια ειναι αυτο το μαθημα..!Και σταματηστε επιτελους να βγαινετε ολοι οι καθηγητες και να ζητατε πιο δυσκολα θεματα σε ολα τα μαθηματα.Εμεις γραφουμε και οχι εσεις.!!ΑΜΑ ΠΙΑ..
Αν και δεν έδινα ΑΟΘ και άρα δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη για τα θέματα, συμφωνώ με την τελευταία σου παρατήρηση! Πιστεύω ότι οι καθηγητές νιώθουν ότι πάει χαμένος ο κόπος τους, π.χ. οι δύσκολες επιπλέον ασκήσεις, όταν τα θέματα είναι εύκολα. Αλλά ξεχνούν ότι ο σκοπός των εξετάσεων δεν είναι να δικαιολογήσουν τα ιδιαίτερα και τα φροντιστήρια... Πάντως αν τα θέματα ήταν όντως τόσο "γελοία" (αν και δεν υπάρχουν γελοία θέματα) ώστε να μην επιτυγχάνεται καμίας μορφής διαβάθμιση και οι μαθητές του 10 να γράφουν 19 τότε τι να πω...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dmci
Νεοφερμένο μέλος


Δεν ειναι ετσι, οσοι διαβασαν για το μαθημα αυτο θα παρουν τι βαθμολογια που τους αξιζει και θα φανουν απ'τα υπολοιπα μαθηματα οι αναλογες βαθμολογιες.:nono:κοιτα σε αυτο εχεις δικιο αλλα φετος τα θεματα του ΑΟΘ ηταν επειικως ΓΕΛΟΙΑ.συμμαθητης μου που ξυνοταν ολοι τη χρονια και θεωρια δεν ανοιξε βιβλιο επεσαν υποκαταστατα συμπληρωματικα και γελοιες ασκησεις και θα παρει 18+ ενω αρκετοι αλλοι που παλλεψαν πολυ περισσοτερο με τις διαφορες θεωριες του και απαιτητικες ασκησεις θα παρουν 1.5 βαθμο παραπανω....ε οχι κι ετσι.ουτε παλουκια αλλα ουτε και της πλακας ελεος...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Arhos
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kostis18
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Malou
Νεοφερμένο μέλος


Σε κοβω Αγγλια....Παιδία… δεν μιλάμε για την έκθεση… αυτό είναι το μάθημα είναι άσκηση και θεωρία.. η θεωρία ήταν απολυτά ξεκάθαρη και οι ασκήσεις απολυτά ξεκάθαρες επίσης.. τώρα η αυστηρότητα του διορθωτή σε ολόκληρο το γραπτό πιστεύω ότι παίζει παρά πολύ μικρό ρόλο, αν έχεις γράψει τεκμηριωμένα τις απαντήσεις σου… το μάθημα δεν είναι γενικής άλλα επιλογής για όλες τις κατεύθυνσης.. και επειδή αναφέρθηκα για το 5 πεδίο, υποχρεωτικό.. τα θέματα αν τα συγκρίνουμε με τα τελευταία της 10 ετίας, είναι κυριολεκτικά γελοία… όχι εύκολα.. γελοία! Αστεία!!! Και πιστεύω για τους καλά προετοιμασμένους μαθητές εξευτελιστικά… αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι γράψαμε 20, άλλα οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι ήταν γελοία θέματα… όπως το ίδιο πράγμα έγινε και με την έκθεση.. πολύ βατό θέμα, τόσο βατό που το είχαμε (πολλοί τουλάχιστον απτά παιδία που γνωρίζω) περιθωριοποιήσει, και δεν προετοιμαστήκαμε… τέλος πάντων… ότι έγινε.. δεν θα αφήσω το μέλλον μου να κριθεί από 7 γραπτά.. και ειδικά στην Ελλάδα..

-----------------------------------------
Παιδια μπορει να ηταν ευκολα,αλλα οχι αστεια...γιατι υπαρχουν αρκετα παιδια που εχω ρωτισει και εχουν χασει αρκετα μορια,ειδκα στην ΟΜΑΔΑ Β.Και οπως ειπε σωστα ενας φιλος,εμεις γραφουμε και οχι οι καθηγητες,αυτοι εχουν περασει κ μιλανε εκ του ασφαλους!!!!Λιγη εγκρατεια,ελα......
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kostis18
Νεοφερμένο μέλος





Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
don_aris91
Δραστήριο μέλος


χεχε... έχω κάνει είδη αίτηση για πανεπιστήμιο φίλε...να κάτσω να κάνω τι εδώ? να γράψω 20, να μπω στην καλύτερη σχολή και επειδή δεν έχω διασυνδέσεις να μείνω στην απέξω? γιατί όσοι νομίζουν το αντίθετο μάλλον δεν έχουν συζητήσει με καθόλου αξιόπιστους ανθρώπους! και επειδή δεν ήμαστε και οι 90.000 ιδιοφυΐες, και επειδή μερικοί τα έχουν σκοτώσει (συγγνώμη για την έκφραση) , εγώ προσωπικά και σαν άτομο που πιστεύω ότι αξίζω περισσότερα την κάνω..
)) αστρονομική σχολή στο university of Leeds.. και ξανά λέω ότι ήταν γελοία τα θέματα.. στο αοθ..
χεχε
Εγω τωρα γιατι σε κοβω αποφοιτο ιδιωτικου που δεν ανοιξε βιβλιο ολη τη χρονια και τωρα θα παει στην Αγγλια με τα λεφτα του μπαμπα;Καλο σου ταξιδι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cJay
Εκκολαπτόμενο μέλος


Θα σταθώ μόνο στο οτι αναφερει πως στο δευτερο σκελος του ποστ του σχετικά με την αποκατασταση και το διαχωρισμό "διανοιων-σκραπων" (καλοπροαιρετος χαρακτηρισμός)
Αυτό που έχω να πω ειναι οτι οι καλοί ξεχωρίζουν...κανεις δν χάνεται οταν ασχολειται και αγαπαει το αντικειμενο που σπουδάζει! Άλλωστε έχουμε καλά πανεπιστήμια και αξιολογους καθηγητές στην πλειοψηφία τους....το εξωτερικό θεωρώ οτι δεν θα σου εξασφαλίσει τπτ περισσοτερο
καλη τυχη
-----------------------------------------
Παιδία… δεν μιλάμε για την έκθεση… αυτό είναι το μάθημα είναι άσκηση και θεωρία.. η θεωρία ήταν απολυτά ξεκάθαρη και οι ασκήσεις απολυτά ξεκάθαρες επίσης.. τώρα η αυστηρότητα του διορθωτή σε ολόκληρο το γραπτό πιστεύω ότι παίζει παρά πολύ μικρό ρόλο, αν έχεις γράψει τεκμηριωμένα τις απαντήσεις σου… το μάθημα δεν είναι γενικής άλλα επιλογής για όλες τις κατεύθυνσης.. και επειδή αναφέρθηκα για το 5 πεδίο, υποχρεωτικό.. τα θέματα αν τα συγκρίνουμε με τα τελευταία της 10 ετίας, είναι κυριολεκτικά γελοία… όχι εύκολα.. γελοία! Αστεία!!! Και πιστεύω για τους καλά προετοιμασμένους μαθητές εξευτελιστικά… αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι γράψαμε 20, άλλα οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι ήταν γελοία θέματα… όπως το ίδιο πράγμα έγινε και με την έκθεση.. πολύ βατό θέμα, τόσο βατό που το είχαμε (πολλοί τουλάχιστον απτά παιδία που γνωρίζω) περιθωριοποιήσει, και δεν προετοιμαστήκαμε… τέλος πάντων… ότι έγινε.. δεν θα αφήσω το μέλλον μου να κριθεί από 7 γραπτά.. και ειδικά στην Ελλάδα..
αυτη ειναι η αποψη σου ομως και δεν αντιπροσωπευει την πραγματικότητα
φιλικά

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dexter08
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιωργος Δεδες
Νεοφερμένο μέλος


ολοι σας θεωρειτε τα φετινα θεματα της οικονομιας γελοια, ομως τα αποτελεσματα των βαθμολογικων κεντρων αλλα δειχνουν:fss:
γιατι το λες αυτο?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dragonver
Εκκολαπτόμενο μέλος


ολοι σας θεωρειτε τα φετινα θεματα της οικονομιας γελοια, ομως τα αποτελεσματα των βαθμολογικων κεντρων αλλα δειχνουν:fss:
Όντως αν και από τα πιο εύκολα θέματα που έχουν τεθεί ποτέ ήταν φέτος η χρονιά που στο σχολείο μας δεν υπήρχε 100άρι....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.