[22/5/2008] Μαθηματικά/Φυσική/Βιολογία/Ιστορία Γενικής Παιδείας

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

kalex12gr

Νεοφερμένος

Ο kalex12gr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 42 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
Καλησπέρα
Θα ήθελα να ρωτήσω κατι σχετικά με την βιολογία.
Αν καποιος γραψει παραπάνω πραγματα από αυτά που ζητάνε υπάρχει αρνητική βαθμολογια?
Και εννοώ σχετικά πράγματα. π.χ. στην αλλεργία όλη την παράγραφο
ή στα αντισώματα όλη την παράγραφο των αντισωμάτων, ή στην μοιόσταση και τους ομοιοστατικούς μηχανισμούς.
Σε αυτές τις περιπτώσεις υπάρχει περίπτωση να κοπούν βαθμοί, παρόλο που είναι σωστά?
Σας ευχαριστώ πολύ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 17,068 μηνύματα.
Καλησπέρα
Θα ήθελα να ρωτήσω κατι σχετικά με την βιολογία.
Αν καποιος γραψει παραπάνω πραγματα από αυτά που ζητάνε υπάρχει αρνητική βαθμολογια?
Και εννοώ σχετικά πράγματα. π.χ. στην αλλεργία όλη την παράγραφο
ή στα αντισώματα όλη την παράγραφο των αντισωμάτων, ή στην μοιόσταση και τους ομοιοστατικούς μηχανισμούς.
Σε αυτές τις περιπτώσεις υπάρχει περίπτωση να κοπούν βαθμοί, παρόλο που είναι σωστά?
Σας ευχαριστώ πολύ
Δεν ξέρω για τη βιολογία, πάντως στο ΑΟΔΕ πέρσι που είχα γράψει ΠΟΛΛΑΑ περισσότερα σε μία ερώτηση, δε μου έκοψαν τίποτα!

(δλδ θέλω να πω ότι δε φαίνεται να ακολουθούν την πολιτική "τα παραπάνω" βαθμολογούνται αρνητικά", πόσο μάλλον όταν αυτά τα παραπάνω δεν είναι τελείως άσχετα) :no1:


-petros
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kalex12gr

Νεοφερμένος

Ο kalex12gr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 42 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
Ειμαι καινουργιος στον χωρο. Εχω τελειωσει Βιολογος και τα σημερινά θέματα ναι μεν ευκολα αλλα τα θεωρώ ασαφή. π.χ όταν σε ρωταει ποιος ο ρόλος των αποικοδομητών στα οικοσυστήματα εγω θα βαθμολογούσα με άριστα την ερώτηση σε αυτόν που είχε αναφέρει και τον ρόλο τους στους βιογεωχημικους κύκλους.
επίσης λέει ξεκάθαρα το βιβλίο ότι η σύνδεση αντιγόνου αντισώματος προκαλεί την διαφοροποίηση των Β-λεμφοκυττάρων σε πλασματοκύτταρα και Β-μνήμης. Άρα να μια ακόμα δράση εκτός τις τρεις συγκεντρωμένες που έχει το βιβλίο στην παράγραφο με τα αντισώματα.
Επίσης η ερώτηση τι είναι αλλεργία έτσι γενικά και αόριστα μπορείς να γράψεις από τον ορισμό μέχρι και όλη την παράγραφο.
Επειδή είδα τις απαντήσεις του υπουργείου, δεν περιέχουν τίποτα συνδιαστικό (κακώς) αλλά η απάντηση είναι ακόμα πιο γενική π.χ. βρίσκεται στην σελ 35.
Αυτός είναι ο λόγος που ρωτάω. Κάποιοι γράψανε πολλά περισσότερα ναι μεν σχετικά και για εμένα σωστά, αλλά για το υπουργείο περιττα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.
Αν κάποιος γράψει ένα κατεβατό ολόκληρο με πολλά περιττά πράγματα "για να είναι καλυμένος", για εμένα είτε δεν έχει καταλάβει την ερώτηση είτε δεν έχει καταλάβει αυτό που διάβασε. Δεν θα το έβλεπα με καλό μάτι δηλαδή αν διόρθωνα κάποιο γραπτό.
Δεν υπάρχουν σαφείς οδηγίες απο το υπουργείο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 17,068 μηνύματα.
Ειμαι καινουργιος στον χωρο. Εχω τελειωσει Βιολογος και τα σημερινά θέματα ναι μεν ευκολα αλλα τα θεωρώ ασαφή. π.χ όταν σε ρωταει ποιος ο ρόλος των αποικοδομητών στα οικοσυστήματα εγω θα βαθμολογούσα με άριστα την ερώτηση σε αυτόν που είχε αναφέρει και τον ρόλο τους στους βιογεωχημικους κύκλους.
επίσης λέει ξεκάθαρα το βιβλίο ότι η σύνδεση αντιγόνου αντισώματος προκαλεί την διαφοροποίηση των Β-λεμφοκυττάρων σε πλασματοκύτταρα και Β-μνήμης. Άρα να μια ακόμα δράση εκτός τις τρεις συγκεντρωμένες που έχει το βιβλίο στην παράγραφο με τα αντισώματα.
Επίσης η ερώτηση τι είναι αλλεργία έτσι γενικά και αόριστα μπορείς να γράψεις από τον ορισμό μέχρι και όλη την παράγραφο.
Επειδή είδα τις απαντήσεις του υπουργείου, δεν περιέχουν τίποτα συνδιαστικό (κακώς) αλλά η απάντηση είναι ακόμα πιο γενική π.χ. βρίσκεται στην σελ 35.
Αυτός είναι ο λόγος που ρωτάω. Κάποιοι γράψανε πολλά περισσότερα ναι μεν σχετικά και για εμένα σωστά, αλλά για το υπουργείο περιττα.
Μην ανυσηχείς, δε θα σου κόψουν ούτε μονάδα :iagree:
Άλλωστε σε κάθε μάθημα υπάρχει και η σημείωση ότι κάθε απάντηση επιστημονικά τεκμηριωμένη είναι αποδεκτή. :bye:

(κάτι τέτοιο είχα κάνει κι εγώ στο ΑΟΔΕ πέρσι, είχα γράψει ό,τι σχετικό είχε το βιβλίο πάνω στην επιχείρηση ως κοινωνική πραγματικότητα)

-petros
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
[highlight]Το 3β της Στατιστικής είναι μέσα από την καθημερινή ζωή!![/highlight]

Απλό: διαιρείς το μέσο όρο με την τιμή και βλέπεις με 1? πόσο "χρόνο" αγοράζεις. Ε, προφανώς σε συμφέρει η μπαταρία με την οποία αγοράζεις περισσότερο χρόνο ζωής με 1?.



Ακριβώς ίδια διαδικασία είναι και του Πέτρου:
Στο ερώτημα με το πιά μπαταρία συμφέρει, έγραψα το εξής:

Στα 38ευρώ αντιστοιχούν 22 χιλιάδες ώρες μπαταρίας Α
Στα 40ευρώ αντιστοιχούν x χιλιάδες ώρες μπαταρίας Α


Βρήκα x=23,1 και είπα ότι "θεωρητικά" με 40ευρώ αγοράζει κανείς μπαταρίες τύπου Α με μέσο χρόνο ζωής 23,1 χιλιάδες ώρες. Συνεπώς, συμφέρει η αγορά μπαταρίας τύπου Β, διότι με τα ίδια χρήματα εξασφαλίζονται 24 χιλιάδες ώρες.
Γενικά, η διαφορά των 2 ευρώ είναι ελάχιστη σε σχέση με τις ώρες ζωής που παρέχει η κάθε μπαταρία (2000 ώρες διαφορά) και για το λόγο αυτό συμφέρει η αγορά της Β.


(ok, εκεί τα διατύπωσα καλύτερα :P )



Και τέλος:
για το θεμα 3 το βητα επρεπε να το διευκρινησουν να πουνε να θεωρησετε τη μεση τιμη αξιοπιστο μετρο αλλιως να μην το βαλουν καθολου.
Το πρώτο ερώτημα ζήταγε μόνο μέση τιμή. Κι εφόσον έχουμε πει ότι πάντα κοιτάμε τα προηγούμενα ερωτήματα και τα χρησιμοποιούμε, εμμέσως στο λέει αυτό.

Νταξ, μακακία του ΥΠΕΠΘ βέβαια, οι περισσότερο σκεπτόμενοι μαθητές "αδικήθηκαν" γιατί κοίταξαν διαμέσους, ακραίες τιμές, κοκ.



Και τέλος πέντε σημαντικές διευκρινήσεις:
  1. Στα μαθηματικά γενικής είναι πάντα "απλά" γιατί δεν υπάρχει κάτι να βάλουν. Κατά συνέπεια κόβονται πολλά μόρια από πράξεις και μονάδες: πχ όποιος ξεχάστηκε κι έβαλε "ώρες" αντί "χιλιάδες ώρες" 1 μόριο το 'χει χάσει σίγουρα, ίσως και παραπάνω.
  2. Το Σάββατο είναι ο 1ος ημιτελικός: τα θέματα θα είναι προφανώς πολύ πιο ανεβασμένα από σήμερα.
  3. Η επιτροπή δεν θα βάλει "εύκολα" το Σάββατο, γι' αυτό άλλωστε ξηλώθηκε η περσινή επιτροπή.
  4. [highlight]Δεν σας συμφέρουν τα εύκολα θέματα[/highlight], πάρτε το απόφαση. Με "εύκολα" θέματα κάποιο λάθος κοστίζει πολύ περισσότερο! Δείτε πόσο πήγαν οι περσινές βάσεις..!!
  5. Και κάτι που όλοι μα όλοι αγνοείτε: δηλώσεις τύπου "εύκολα θέματα", "θέματα της πλάκας" χαλαρά μπορούν να κάψουν επόμενες "εξεταστικές". Σας μιλά ένας παθών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

::Forg0tt3n::

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ::Forg0tt3n:: αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 241 μηνύματα.
  1. Στα μαθηματικά γενικής είναι πάντα "απλά" γιατί δεν υπάρχει κάτι να βάλουν. Κατά συνέπεια κόβονται πολλά μόρια από πράξεις και μονάδες: πχ όποιος ξεχάστηκε κι έβαλε "ώρες" αντί "χιλιάδες ώρες" 1 μόριο το 'χει χάσει σίγουρα, ίσως και παραπάνω.

Εγώ που δεν έβαλα τίποτα; :/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alatasgeorgios

Νεοφερμένος

Ο Γιωργιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Στο 3β ειται μπορουσες να διαιρεσεις το μεσο ορο με την τιμη οποτε το αποτελεσμα ηταν (ωρες ή χιλιαδες ωρες/ευρω) και πιο πολυ συμφερει το μεγαλυτερο κλασμα ή να διαιρεσεις τα ευρω με τις ωρες και το αποτελεσμα να ειναι (ευρω /ωρες ή χιλιαδες ωρες) οποτε συμφερει παραπανω το μικροτερο κλασμα.

ΥΓ:ωρες για οποιον εβαλε και τα μηδενικα στις ωρες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PIL

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 847 μηνύματα.
Εγω το 3β το θεωρω απαραδεκτο παιδια....Ειμαι μαθητης που περισυ εβγαλε 19,9(Β λυκειου και σε αυτο το μαθημα το 20 επρεπε να το εχω δεδομενο)Ε,οταν δεν υπαρχει μια καποια διευκρινιση απο το υπουργειο,εγω θεωρησα καλο να παρω τη διαμεσο και μου βγηκε λαθος....:'(Αλλωστε,δεν ηταν θεμα για εξετασεις...Δεν ειχε καμια επαφη με στατιστικη...Και αυτο γιατι μπορει να χρησιμοποιηθει και η μεση τιμη και η διαμεσος σε τετοια περιπτωση

Φιλε μου,οι επιτροπες αλλαξαν σε ολα τα μαθηματα οχι μονο στα μαθηματικα....Εγω πιστευω οτι θα βαλουν ευκολα μεχρι το 2ο θεμα(να πιασουν καποιοι τη βαση) και μετα θα δυσκολεψουν τα πραγματα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kristal

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αποστόλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 381 μηνύματα.
ε εντάξει ρε παιδιά ήταν θέμα κρίσης και είχε σχέση με την στατιστική αν θυμηθείς σε τι διευκολύνει η μέση τιμη...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

babisg

Νεοφερμένος

Ο babisg αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 55 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Στον ορισμό του συντελεστή μεταβολής CV, ok έγραψα όπως έπρεπε τις δύο περιπτώσεις για x<0 και x>0 (απόλυτο κτλ), αλλά σε καθέναν από αυτούς έβαλα και ένα *100% :(:(

Λέτε να το πιάσουν λάθος ή να μου μειώσουν έστω και 1 μονάδα; :!:

(γμτ θυμώμουν πολύ καλά ότι κάπου τον είχα πετύχει με *100% και το έβαλα για να είναι πιο πλήρες - αν δείτε στη σελίδα 96 στο σχολικό, κάτω κάτω τον μετατρέπει αμέσως σε επι τοις εκατό μονάδες πάντως! )

Ελπίζω να μη μου το πιάσουν λάθος :(

(έχω χάσει και δύο Σ-Λ και δε θέλω να χαθούν κι άλλες μονάδες διότι 5 μονάδες= 1 βαθμός στα 20! )

-petros

Είναι ΣΩΣΤΟ. Σε πολλές ξένες αλλά και ελληνικές βιβλιογραφίες (Ηλιόπουλου-Λαζαρίδη, Μαντά κ.ά) αναφέρεται με αυτή την μορφή, διότι το *100% δείχνει ότι ο CV εκφράζεται σε ποσοστό % και ΟΧΙ ότι πολλαπλασιάζεται με 100%. Μάλλον εσύ δεν κατάλαβες τον "ρόλο" του *100% στον τύπο.:up:

Φιλικά
Χαράλαμπος Γιαννακίδης
Μαθηματικός
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

arisdim

Νεοφερμένος

Ο arisdim αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 21 μηνύματα.
Ρε παιδιά κακά τα ψέματα το 3β δεν άρεσε σε πολλούς γιατί δεν το είχαν συναντίσει στα φροντιστήρια. Δυστυχώς πολλοί δεν έχουν μάθει να σκέφτονται
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

whiteshadow

Νεοφερμένος

Ο whiteshadow αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Τελικά βλέπω όλοι καλά λέμε οτι γράψαμε αλλά όλο και κάπου κολλάμε.Άλλος στο 3β αλλος στο 4α και άλλος στα 4β.Δύσκολα δεν ήταν αλλά ασαφή ήταν.Ειδικά το 4ο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Achis

Νεοφερμένος

Ο Αχιλλέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Εγω μπερδεύτηκα στο 4ο με το "Το 50% διαβάζουν α, ΕΝΩ το 30% διαβαζει α και οχι β", παρ'όλο που είχα λύσει τέτοια άσκηση στο παρελθόν, με καποιον γκαντέμικο τρόπο νόμιζα οτι το 50 με το 30 είναι ασυμβίβαστα και οτι απλα δεν μας λεει αν το 50% διαβάζει Β

Όπως καταλαβαίνετε, αντιο 4α, και 4β (την οποια 4β με εναν γκαντεμικο τρόπο την απεδειξα παρ'όλη την αθλια λογική που είχα ιυοθετήσει απο την εκφώνηση, με αποτελεσμα να μην καταλαβω οτι γραφω βλακειες) Όλα τα υπόλοιπα σωστά φαντάζομαι (εκτος απο ενα ΣΛ), στο 3ο θεμα απλα βρήκα τους λόγους μεσων ζωων και τιμων και βρήκε οτι συνεφερε περισσοτερο το β
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vorbulon

Νεοφερμένος

Ο Vorbulon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 102 μηνύματα.
Καλά, μπορεί να είμαι και ο μόνος που στο 4γ για να δείξω ότι f'(x)>0 δεν χρησιμοποίησα διακρίνουσα αλλά την f''(x) για να δείξω ότι η f' παρουσιάζει ελάχιστο το οποίο είναι θετικό. Αυτή η κατεύθυνση με έχει τρελάνει! :jumpy:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kristal

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αποστόλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 381 μηνύματα.
εγώ πήγα με άτοπο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PIL

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 847 μηνύματα.
Οι εξετασεις δεν ειναι για να σε κρινουν σε αγνωστα πραγματα αλλα σε οσα εχεις διδαχτει ολη τη χρονια....Επομενως,λοιπον,δεν ειναι δοκιμο το να λεμε οτι δε μας αρεσε επειδη δεν το ειχαμε συναντησει...Και το 4ο ηταν λιγο δυσκολο αλλα παροτι το ελυσα,αυτο δε σημαινει οτι θα πω οτι ηταν γελοιο ή πολυ ευκολο...;)
Ε,καλα,μην ανησυχεις,καθε τροπος επιστημονικα τεκμηριωμενος ειναι αποδεκτος:D:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kristal

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αποστόλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 381 μηνύματα.
εγώ υπέθεσα οτι εχει τοπικό ακρότατο σε χ0 αρα η παράγωγος στο σημείο αυτο θα είναι μηδέν..εχτισα τη διακρίνουσα απο την πάνω ανίσωση και μ βγήκε αρνητική αρα f'X0 >0 Aτοπο αφου θα έπρεπε να κάνει μηδεν αρα δεν εχει τοπικά ακρότατα..δεν πιστεύω να μου κόψουν τίποτα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PIL

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 847 μηνύματα.
Δεν πιστευω να σου κοψουν...Βεβαια το προβλημα ειναι οτι το οτι η παραγωγος ειναι μηδεν προκυπτει απο το θεωρημα του Fermat(δεν ξερω αν το ανεφερες...)
Ο αδερφος μου(Ιατρικη 19508 στη χρονια του μου ειπε οτι μπορει να μην κοψουν 5 μοναδες απο το 3β γιατι πολυ απλα ειναι κατι μεταξυ σωστους και λαθους:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kristal

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αποστόλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 381 μηνύματα.
όχι φυσικά δεν ανέφερα το θεώρημα φερματ αλλα υπάρχει και το αντίστοιχο κριτήριο στο γενικής παιδείας...Για παράδειγμα σε ασκήσεις οταν σ δίνει οτι κάπου εχει τοπικό ακρότατο παίρνεις οτι το f' εκει ειναι 0 χωρίς να πεις κατι για φερμάτ..χωρίς αυτό δεν λύνεται η άσκηση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top