Foivoss
Εκκολαπτόμενο μέλος


Θεωρητική:έκθεση,ιστορία,αρχαία,Λατινικά
Θετική:έκθεση,φυσική,χημεία,βιολογία
Τεχνολογική:έκθεση,μαθηματικά,φυσική,χημεία
5ο πεδίο:έκθεση,αρχές οικονομικής Θεωρίας,μαθηματικά γενικής,ιστορία γενικής
Επειδή βλέπω αναφέρθηκε στο πώς γίνεται η θετική να μην έχει μαθηματικά να θυμίσω ότι στην 3η δέσμη παλιότερα δεν υπήρχαν μαθηματικά.Συμπέρασμα:στην θετική θα πηγαίνουν ΜΌΝΟ όσοι ενδιαφέρονται για σχολές 3ου πεδίου.Θα σταματήσουν και τα φαινόμενα ¨εγώ φυσικό ήθελα όλη τη χρονιά αλλά τώρα με τόσα μόρια που έβγαλα θα δηλώσω ιατρική¨
Όσον αφορά την έκθεση και τη βαρύτητα γράφτηκε ότι ¨ποιος ο λόγος η έκθεση να καθορίζει τόσο πολύ τις βάσεις?(μια που τα μαθήματα θα είναι λιγότερα)¨
Η έκθεση για όσους δεν το έχουν καταλάβει είναι το σημαντικότερο μάθημα για όλες τις επιστήμες.Μα θα σου πει ο άλλος(στο iscool) εγώ για μαθηματικός θα πάω τι μου χρειάζεται η έκθεση.Και του απαντώ προκαταβολικά:τι να το κάνω αν είσαι το μεγαλύτερο ταλέντο στα μαθηματικά αλλά όταν σου ζητήσουν να γράψεις την άποψη σου σε ένα άρθρο σχετικά με την επιστήμη σου αυτό είναι γεμάτο ορθογραφικά και συντακτικά λάθη ή ακόμα βασικότερο ξεφεύγεις από το θέμα και γράφεις αερολογίες;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Paracelsus
Εκκολαπτόμενο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
girly14
Εκκολαπτόμενο μέλος


Παιδιά μην αγωνιάτε ! Τελικά καλά λέγανε ότι αυτό θα ισχύσει γι΄αυτούς που θα πάνε του χρόνου Α' λυκείου ! Δείτε εδώ : https://www.edu4u.gr/Comments.aspx?qId=32550 και https://www.protothema.gr/greece/article/?aid=285314![]()
Αααα τέλεια! είμαστε τόσο ατυχοι η γενιά μου που σύμφωνα Με το δεύτερο άρθρο θα είμαστε οι τελευταιοι που θα δώσουμε 6 μάθηματα! Το μόνο θετικό που μπορω να δω ειναι η δυνατοτητα που μας προσφερει το συστημα να επιλεγουμε πεδια.πειτε κανα αλλο θετικο εχω πελαγωσει τωρα...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SparklingGrey
Διάσημο μέλος


Γιατί είσαι τόσο σίγουρη πως το νέο σύστημα, όποτε κι αν εφαρμοστεί, θα είναι καλύτερο;Αααα τέλεια! είμαστε τόσο ατυχοι η γενιά μου που σύμφωνα Με το δεύτερο άρθρο θα είμαστε οι τελευταιοι που θα δώσουμε 6 μάθηματα! Το μόνο θετικό που μπορω να δω ειναι η δυνατοτητα που μας προσφερει το συστημα να επιλεγουμε πεδια.πειτε κανα αλλο θετικο εχω πελαγωσει τωρα...![]()
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
girly14
Εκκολαπτόμενο μέλος


γιατι αλλο 6 αλλο 4 μαθηματα πρωτων, δευτερον δεν πιστευω να αυξησουν την υλη αν το εκαναν δεν θα υπηρχε λογος μειωσης των μαθηματων. τριτον λιγοτερη κουραση και αγχος και τεταρτον και σημαντικοτερο μεγαλυτερα ποσοστα επιτυχιας (πριν πειτε οτι θα ανεβουν οι βασεις να σας πω οτι σκοπευω να διαβασω πολυυυυυ το πως δεν το ξερω ακομαΓιατί είσαι τόσο σίγουρη πως το νέο σύστημα, όποτε κι αν εφαρμοστεί, θα είναι καλύτερο;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mister No0ne
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Η θετική ανοίγει το 3ο πεδίο, το 3ο πεδίο αφορά τις επιστήμες υγείας, so λογικό δεν είναι οι μαθητές που την επιλέγουν να θέλουν να γίνουν κατά πλειοψηφία γιατροί, φαρμακοποιοί κτλ;η θετικη δεν βγαζει μονο επιστημονες υγειας
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
girly14
Εκκολαπτόμενο μέλος


συμφωνω μαζι σου και διαφωνω με οσους ειπαν πως η θετικη δεν χρειαζεται μαθηματικα. το θεμα ειναι το επιπεδο των θεματων που μπαινουν, δεν ειναι τυχαιο οτι θεωρειται η πιο δυσκολη κατευθυνση , αν ηταν πιο συνειδητοποιημενοι θα εβλεπαν πως απευθυνονται σε μαθητες οχι σε επιστημονες. εγω ενα απο τα λαθη που βρισκω στο υπαρχον συστημα ειναι οι περιορισμενες σχολες σε θεωρητικη κι εν μερει σε θετικη αν θεωρησουμε πως μονο κατι σχετικο με την ιατρικη βγαινεις ( απο γιατρους αλλο τπτ αυτη η χωρα!) αλλα η πλειονοτητα καλων σχολων στην τεχνολογικη. αν καποιος λοιπον ειναι αδυναμος στα μαθηματικα εξαιτιας του υψηλου επιπεδου ταυτοχρονα ξεχναει τις περιζητιτες σχολες του μελλοντος. επισης η φιλοσοφια των ελληνων μονο γιατροι και δικηγοροι και μονο ΑΕΙ που μας εχει φαει. προσωπικα στη θεωρητικη (αλλαγη απο θετικη σε πληροφορω!) δεν μπορω να βρω σχολη που να με καλυπτει και να ξερω πως κααααααποτε θα βρω δουλεια. ακριβως της σχετικης της ευκολιας επιλεγεται απο την πλειονοτητα...Μολις μου αποδειξατε περιτρανα γιατι δεν παει μπροστα η χωρα.. Εισαι θετικη??? Θα γινεις γιατρος, φαρμακοποιος, βιολογος και τιποτα αλλο.. Μονο επιστημες υγειας.. Και αυτα δεν τα γραφει 50 χρονων ανθρωπος τα γραφουν παιδια 19 χρονων... Θετικη την ειπανε γιατι εχει προγραμμα σπουδων βασισμενο στις 4 θετικες επιστημες.. Εστω και μια να λειψει χανει το νοημα της... Επισης οσοι λετε οτι ο γιατρος δεν χρειαζεται μαθηματικα εχετε μαυρα μεσανυχτα.... Και κατι ακομα.. Αν υποθεσουμε οτι καποιος θελει να γινει χημικος απο πρεπει να παει???? Αν παει απο θετικη θα κανει χημεια αλλα οχι μαθηματικα που του χρειαζονται πολυ. Αν παει απο τεχνολογικη δεν θα κανει χημεια και θα εχει κενα στο πανεπιστημιο ( γιατι προγραμμα σπουδων δεν προκειται να αλλαξουν)..... Καταλαβετε το η θετικη δεν βγαζει μονο επιστημονες υγειας
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Η θετική ανοίγει το 3ο πεδίο, το 3ο πεδίο αφορά τις επιστήμες υγείας, so λογικό δεν είναι οι μαθητές που την επιλέγουν να θέλουν να γίνουν κατά πλειοψηφία γιατροί, φαρμακοποιοί κτλ;
Λογική ενάντια στην επιστημονική γνώση;

Αναφέρω ενδεικτικά την Σχολή Θετικών Επιστήμων του ΑΠΘ.
Θετικές ονομάζονται οι επιστήμες οι οποίες στηρίζονται στην επιστημονική μέθοδο ή / και σε κανόνες λογικής (στο πλαίσιο ενός τυπικού συστήματος) για να διερευνήσουν συστηματικά τη φύση και να διατυπώσουν νόμους οι οποίοι την περιγράφουν. Στις θετικές επιστήμες περιλαμβάνονται οι φυσικές επιστήμες, τα μαθηματικά, η στατιστική και η πληροφορική. Τα εργαλεία που παρέχουν τα μαθηματικά αξιοποιούνται σε όλες τις θετικές επιστήμες, αλλά και στις επιστήμες μηχανικού οι οποίες αποτελούν εφαρμογή τους. Οι θετικές επιστήμες έχουν και αυτές «εφαρμοσμένες» όψεις, όμως δεν δίνουν τόσο έμφαση στην επίλυση συγκεκριμένων πρακτικών προβλημάτων όσο στην ανάπτυξη μεθόδων οι οποίες αποσκοπούν στην επίλυση πρακτικών προβλημάτων (π.χ. εφαρμοσμένα μαθηματικά, εφαρμοσμένη φυσική, βιοτεχνολογία, υπολογιστικά συστήματα κλπ). ΠΗΓΗ: Θετικές Επιστήμες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Foivoss
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Foivoss
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
girly14
Εκκολαπτόμενο μέλος


βρεεεε δεν το ξερες;;; με το νεο συστημα του Κου Υπουργου μας (αχχ τι καλος...) ακου ακου θα εχεις την δυνατοτητα...κρατιεσαι;; ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ!!!!!! η καθε κατευθυνση θα εμβαθυνει επιπλεον και στα λυμερια των σχολων...ποσο να ξερες λυπαμαι που δεν θα το προλαβω..Μα στο λύκειο δεν διδάσκεται κανένας κάποια επιστήμη.




Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Foivoss
Εκκολαπτόμενο μέλος


Μα καλα δεν καταλαβαινετε τιποτα? Αν το συστημα γινει με δεσμες όπως παλια δεν θα υπαρχουν κατευθυνσεις. Συνεπως αν θελεις να κατευθυνθεις προς επιστημες υγείας δεν Θα επιλεγεις ΚΑΜΙΆ κατευθυνση. θα επιλέγεις την δεσμη που οδηγει στις επιστημες υγείας.. Άρα τα μαθηματα θα οριζονται αναλογα με το αντικειμενο που προκειται να σπουδασεις σε μεγαλυτερο βαθμό(πράγμα που το θεωρω θετικό) .Στην προκειμένη περίπτωση δηλαδη για τις επιστήμες υγείας αν δινονται 4 μαθηματα αυτα λογικα θα είναι βιολογια χημεία φυσική και εκθεση , χωρίς να σημαίνει αυτο οτι δεν έχεις γνώσεις μαθηματικών. Αυτό ίσχυε παλαιότερα. Επίσης στην δέσμη για τις οικονομικές επιστήμες θα δίνονται λογικά ΑΟΘ, μαθηματικά (Γ.Π) , ιστορία και εκθεση , όπως δηλαδή παλια! ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ.. Βέβαια αυτα όλα ειναι θεωρητικά....
Και εγώ έτσι το αντιλαμβάνομαι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος


Κάθε νέα κατεύθυνση θα οδηγεί μόνο σε ένα επιστημονικό πεδίο. Οι νέες κατευθύνσεις ίσως είναι:
β) Θετικών και τεχνολογικών επιστημών (σχολές 2ου και 4ου πεδίου πλήν βιολογικών)
γ) Επιστημών υγείας και βιολογίας (σχολές 3ου πεδίου)
δ) Οικονομικών επιστημών (σχολές 5ου πεδίου)
β) Γλώσσα - Μαθηματικά - Φυσική - Χημεία - Προγραμματισμός
γ) Γλώσσα - Φυσική - Χημεία - Βιολογία - Αγωγή Υγείας (?)
δ) Γλώσσα - Μαθηματικά - Α.Ο.Θ. - Α.Ο.Δ.Ε. - Προγραμματισμός
4) Κάθε τμήμα ανώτατης σχολής θα καθορίζει το συντελεστή βαρύτητας κάθε μαθήματος. Για παράδειγνα στο Φυσικό (β΄νέα κατεύθυνση) ο συντελεστής βαρύτητας θα μειώνεται με τη σειρά Φυσική --> Μαθηματικά --> Προγραμματισμός --> Χημεία --> Γλώσσα. Επίσης στον τελικό αριθμό μορίων θα υπολογίζονται με κατάλληλους συντελεστές και οι βαθμοί των 3 τάξεων του λυκείου.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
girly14
Εκκολαπτόμενο μέλος


Αυτές είναι επίσημες πληροφορίες ή απλά το πώς πιστεύεις ότι θα γίνουν τα πράγματα?1) Όταν και αν αλλάξει το σύστημα εισαγωγής, δεν είναι δεδομένο ότι θα παραμείνουν οι κατευθύνεις όπως τις ξέρουμε. Ίσως δεν τις λένε καν "κατευθύνσεις". Πάντως, από όσο φαίνεται πιθανόν θα ισχύουν τα εξής:
Κάθε νέα κατεύθυνση θα οδηγεί μόνο σε ένα επιστημονικό πεδίο. Οι νέες κατευθύνσεις ίσως είναι:
α) Θεωρητικών, νομικών και κοινωνικών επιστημών (σχολές 1ου πεδίου)2) Τα 4 μαθήματα που είπε ο υπουργός δεν θα ισχύσει, αλλά μάλλον θα γίνουν 5 και για τις ανάγκες των σχολών, αλλά και θα υπάρξει πίεση από επιστημονικούς φορείς. Να μια πρόταση για τα μαθήματα των νέων κατευθύνσεων αντίστοιχα:
β) Θετικών και τεχνολογικών επιστημών (σχολές 2ου και 4ου πεδίου πλήν βιολογικών)
γ) Επιστημών υγείας και βιολογίας (σχολές 3ου πεδίου)
δ) Οικονομικών επιστημών (σχολές 5ου πεδίου)
α) Γλώσσα - Αρχαία - Λατινικά - Ιστορία - Λογοτεχνία ή Κοινωνιολογία3) Η ύλη των μαθημάτων δεν θα είναι τόσο περιορισμένη όσο η σημερινή. (Με τις δέσμες η ύλη σε κάθε μάθημα ήταν τριπλάσια από τη σημερινή). Λιγότερη ύλη σημαίνει ανούσια εμβάθυνση, παπαγαλία, δυσκολότερα θέματα και δημιουργία φοιτητών με πιο λίγες βασικές γνώσεις.
β) Γλώσσα - Μαθηματικά - Φυσική - Χημεία - Προγραμματισμός
γ) Γλώσσα - Φυσική - Χημεία - Βιολογία - Αγωγή Υγείας (?)
δ) Γλώσσα - Μαθηματικά - Α.Ο.Θ. - Α.Ο.Δ.Ε. - Προγραμματισμός
4) Κάθε τμήμα ανώτατης σχολής θα καθορίζει το συντελεστή βαρύτητας κάθε μαθήματος. Για παράδειγνα στο Φυσικό (β΄νέα κατεύθυνση) ο συντελεστής βαρύτητας θα μειώνεται με τη σειρά Φυσική --> Μαθηματικά --> Προγραμματισμός --> Χημεία --> Γλώσσα. Επίσης στον τελικό αριθμό μορίων θα υπολογίζονται με κατάλληλους συντελεστές και οι βαθμοί των 3 τάξεων του λυκείου.
![]()
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
IasonasM
Εκκολαπτόμενο μέλος


Όχι ΑΟΔΕ και έκθεση με χαμηλότερο συντελεστή απ'όλα;β) Γλώσσα - Μαθηματικά - Φυσική - Χημεία - Προγραμματισμός
4) Κάθε τμήμα ανώτατης σχολής θα καθορίζει το συντελεστή βαρύτητας κάθε μαθήματος. Για παράδειγνα στο Φυσικό (β΄νέα κατεύθυνση) ο συντελεστής βαρύτητας θα μειώνεται με τη σειρά Φυσική --> Μαθηματικά --> Προγραμματισμός --> Χημεία --> Γλώσσα. Επίσης στον τελικό αριθμό μορίων θα υπολογίζονται με κατάλληλους συντελεστές και οι βαθμοί των 3 τάξεων του λυκείου.
Dias για Υπουργός Παιδείας !

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
butterfly_96
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Paracelsus
Εκκολαπτόμενο μέλος


ρε παιδια να ρωτησω κατι;;εμεις π δινουμε πανελληνιες τον μαη του 2014 με ποιο συστημα θα δωσουμε;;;οεο;;;
Με το ισχύον αγαπητέ ... Κοίτα σε παρακάλω τα εξής για να σταματήσει η παραπληροφόρηση : https://www.protothema.gr/greece/article/?aid=285314 και https://edu4u.gr/Comments.aspx?qId=32550 !

"Τo νέο σύστημα πρόσβασης θα εγκαινιάσει η Γ Γυμνασίου που αποφοιτά φέτος. Για τους σημερινούς μαθητές των Λυκείων δεν προβλέπεται αλλαγή. Θα δώσουν Πανελλαδικές το 2014 και το 2015 με το ισχύον σύστημα."
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.