[2013-2014] Αλλαγές στο Λύκειο από Σεπτέμβρη

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Paracelsus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Paracelsus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 283 μηνύματα.
Παιδιά δεν πρόκειται να γίνει του χρόνου ... Ήδη πολλά παιδιά έχουν ξεκινήσει την προετοιμασία τους από φέτος ! Θα αντιδράσει πολύς κόσμος έτσι και γίνει κάτι τέτοιο και πρώτα απ΄όλα θα πέσει πίεση απ'τους φροντιστές ! ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Δεν πιστεύω ότι θα επιστρέψουμε στο σύστημα των δεσμών. Άλλωστε το είπε και ο υπουργός. Μπορεί στις δέσμες τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα να ήταν 4 και να υπήρχαν 4 δέσμες αλλά η εξεταστέα ύλη σε κάθε ένα από αυτά ήταν τεράστια (ανάλογη σε ποσότητα με την ύλη ενός εξαμηνιαίου μαθήματος αει). Εκτός από την μεγάλη σε ποσότητα εξεταστέα ύλη, τα θέματα των μαθημάτων των γενικών εξετάσεων ήταν πολύ υψηλού επιπέδου.

Όπως είπε ο υπουργός ο σκοπός είναι να περιοριστεί ο κόπος των υποψηφίων. Άρα το νέο σύστημα θα είναι πιο ξεκούραστο για τους υποψηφίους που σημαίνει πως αν δεν συμβούν μεταβολές στην εξεταστέα ύλη και στη δυσκολία των θεμάτων, οι βάσεις εισαγωγής θα ανέβουν.

Το ισχύον σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση (από το 2006 που τα εξεταζόμενα μαθήματα έγιναν 6) έχει το μικρότερο φόρτο των τελευταίων 30 ετών για τους υποψηφίους. Δεν είναι τόσο φορτωμένοι οι υποψήφιοι όσο τα προηγούμενα χρόνια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

ηλιαςΚ

Νεοφερμένος

Ο ηλιαςΚ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
παιδια δεν νομιζω πως γινεται να αλλαξει το συστημα εισαγωγης στα αει και τει τοσο γρηγορα. Παντα οι αλλαγες ξεκινουν απο την γενια των παιδιων που μπαινουν στο λυκειο. Δηλαδη λογικα για τα παιδια που θα δωσουν πανελληνιες το σχολικο ετος 2015-2016. Σκεφτειτε οτι πρεπει να ψηφιστει το νομοσχεδιο και να υπαρξει ενα σταδιο προσαρμογης ειδικα αν μιλαμε για τοσο ριζικη αλλαγη.(4 μαθηματα αντι για 6) Μάλλον δεν το διευκρυνησε σωστα..

εστι ειναι να και τα στοιχεια ---->https://www.tovima.gr/politics/article/?aid=466048
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Έλεος ! ! !


Ακόμα και τώρα αν ψηφιστούν αλλαγές, αυτές θα εφαρμοστούν σταδιακά και θα επηρεάσουν τα παιδιά που τώρα τελειώνουν τη Β γυμνασίου. Όμως, αυτή τη στιγμή δεν έχουν καν οριστικοποιηθεί οι μελέτες των επιτροπών ούτε υπάρχουν ολοκληρωμένες προτάσεις. Το σχέδιο νόμου που θα κατατεθεί σε 'ενα μήνα, θα αφορά αναμόρφωση της τεχνικής εκπαίδευσης. Για τη γενική εκπάιδευση δεν υπάρχει ακόμα τίποτα στον ορίζοντα. Όλα όσα ακούγονται δεν είναι παρά σκέψεις για το απώτερο μέλλον. Ο υπουργός απλά είπε την ιδέα του. Από το 2008 ακούμε για αλλαγές, επιτροπές κάνουν προτάσεις, οι κυβερνήσεις πέφτουνε μα οι πανελλήνιες μένουν. Άρα προς το παρόν δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείτε.



Υ.Γ. Για τις δέσμες που αναφέρθηκαν, η ύλη (στα μαθηματικά και τη φυσική που το έχω ψάξει) η ύλη ήταν (τουλάχιστον) τριπλάσια από τη σημερινή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikoslarissa

Δραστήριο μέλος

Ο Νικος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 669 μηνύματα.
Δηλαδη εγω να διαβασω ΑΟΔΕ το καλοκαιρι;:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mixalisbarca

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 346 μηνύματα.
Μήπως να μπαίνουμε με κλήρωση στα πανεπιστήμια;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mister No0ne

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Mister No0ne αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 385 μηνύματα.
τουρνουα tichu καλυτερα... να εξασκηστε και σε ενα βασικο παιχνιδι του κυλικειου και στην ωρα της διαλεξης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Itach1

Διάσημο μέλος

Ο Τζουτζουμπρούτζος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,350 μηνύματα.
Εδώ καλά καλά δεν ξέρουμε αν του χρόνου έχουμε την ίδια κυβέρνηση και σεις μιλάτε για αλλαγές και τόσο σημαντικές; Μου φαίνεται τουλάχιστον αστείο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Ειναι μια χαρα τα εξι μαθηματα. Ουτε πολλα ουτε λιγα

Σε σχεση με τι?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

girly14

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η girly14 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 287 μηνύματα.
Εγώ πάντως που μπήκα δεν βρήκα κάτι ... Μήπως θα μπορούσες να παραθέσεις συγκεκριμένη σελίδα ? ;)
https://www.mixanografiko.gr/nea.htm πας στην ενοτητα "προτασεις υπουργειου για το λυκειο" πατα το σχεδιο για το νεο λυκειο.
Ενδεικτικα το αποσπασμα που αφορα τις αλλαγες για τις οποιες μιλαω


Το Νέο Λύκειο οδηγεί και σε Νέο Εξεταστικό Σύστημα για την Εισαγωγή στην Ανώτατη Εκπαίδευση από το σχολικό έτος 2013-2014

Από τις αλλαγές αυτές δεν αιφνιδιάζεται κανείς. Τον ερχόμενο Σεπτέμβριο η Α’ Λυκείου θα λειτουργήσει με βάση το νέο πρόγραμμα σπουδών ενώ από το σχολικό έτος 2012-13 θα είναι έτοιμα και τα νέα προγράμματα σπουδών για τη Β’ και Γ’ Λυκείου. Οι μαθητές που θα φοιτούν στην Α’ Λυκείου το ερχόμενο σχολικό έτος θα εισαχθούν στα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ με βάση το νέο σύστημα εισαγωγικών εξετάσεων το οποίο θα ισχύσει για πρώτη φορά το σχολικό έτος 2013-14.

[FONT=&quot]Οι αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα βασίζονται στις ακόλουθες βασικές αρχές:[/FONT]

  • [FONT=&quot]Οι εξετάσεις διεξάγονται κεντρικά και με διαδικασίες που διασφαλίζουν το αδιάβλητο.[/FONT]
  • [FONT=&quot]Οι εξετάσεις αφορούν σε έναν μικρό αριθμό βασικών μαθημάτων και τα ΑΕΙ καθορίζουν το συντελεστή βαρύτητας των μαθημάτων αυτών, ώστε ουσιαστικά να συμμετέχουν τα ίδια στα κριτήρια επιλογής των μελλοντικών φοιτητών τους. [/FONT][FONT=&quot][/FONT]
  • [FONT=&quot]Με βάση τις παραπάνω βασικές αρχές γίνεται επιστημονική επεξεργασία για το είδος και το περιεχόμενο της εξεταστικής διαδικασίας ώστε να σταματήσει η υποχρέωση και η επιβράβευση της απλής απομνημόνευσης. Κατά τη διάρκεια της Γ’ Λυκείου το ίδιο το σχολείο θα κάνει προσομοίωση της εξεταστικής διαδικασίας με στόχο οι μαθητές να αντιληφτούν και να προετοιμαστούν στο σχολείο και από τους καθηγητές τους για όλα όσα θα είναι αναγκαία.[/FONT]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Τον ερχόμενο Σεπτέμβριο η Α’ Λυκείου θα λειτουργήσει με βάση το νέο πρόγραμμα σπουδών ενώ από το σχολικό έτος 2012-13 θα είναι έτοιμα και τα νέα προγράμματα σπουδών για τη Β’ και Γ’ Λυκείου. Οι μαθητές που θα φοιτούν στην Α’ Λυκείου το ερχόμενο σχολικό έτος θα εισαχθούν στα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ με βάση το νέο σύστημα εισαγωγικών εξετάσεων το οποίο θα ισχύσει για πρώτη φορά το σχολικό έτος 2013-14.
Το κείμενο είναι πρόταση του 2010 που ξεχάστηκε...


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mr. Crowley

Διάσημο μέλος

Ο Mr. Crowley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,046 μηνύματα.
Όταν πήγαινα σχολείο,το 'χαν όλοι σίγουρο θυμάμαι ότι η δική μου γενιά δεν θα έδινε πανελλήνιες.Και το 'χανε σίγουρο ήδη από εποχές που οι πανελλήνιες μου φαίνονταν κάτι πολύ μακρινό,γιατί πήγαινα ακόμα Γυμνάσιο.Εν τέλει έδωσα φυσικά πανελλήνιες,όπως και άλλες τρεις τάξεις μαθητών μετά από εμένα.Και η επόμενη θα δώσει.Κάθε χρόνο αλλαγές προαναγγέλουν και διάφορα περί παιδείας,απλά σταματήστε να ασχολείστε επιτέλους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

HonoreDeBalzac

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο HonoreDeBalzac αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βέλγιο (Ευρώπη). Έχει γράψει 342 μηνύματα.
Τεχνολογικη: Έκθεση, Μαθηματικά, Φυσική, Α.O.Δ.Ε

Να γράψουν και κάτι τα παιδιά , γιατί με τις μαλακίες που βάζουν τα τελευταία χρόνια το υπουργείο απευθυνεται σε υποψηφίους-eistein!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,797 μηνύματα.
Πάλι μια από τα ίδια. Η μια πλευρά για μικροκομματικές σκοπιμότητες και η άλλη πλευρά προς φθηνό ωφελιμιστικό όφελος. Σημασία από ότι βλέπω έχει όπως λένε αρκετοί κάτι ανώδυνο που ταυτόχρονα να συνδέει την κριτική σκέψη με την γνώση. Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Αφού όλοι γνωρίζουμε ότι με επιδερμικές κινήσεις δεν αλλάζει τίποτα. Κριτική σκέψη και γνώση στο 40λεπτο και με το δεδομένο μοντέλο διδασκαλίας δεν αναπτύσσονται, είτε μας αρέσει είτε όχι. Το μόνο θετικό που κρίνω σ' αυτή την ιστορία, είναι η πολλή δουλειά που θα υπάρχει για τους χιλιάδες πτυχιούχους θετικών, θεωρητικών, οικονομικών και πολυτεχνικών επιστημών που εργάζονται στον χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης. Και πριν κάποιοι(ες) με κράξετε, σκεφτείτε ότι οι συγκεκριμένοι εργαζόμενοι τυγχάνουν και ανήκουν στο οικογενειακό ή φιλικό μας περιβάλλον. Αρκετοί μαθητές δεν μπορούν να φανταστούν που θα καταλήξουν να εργάζονται ασχέτως σπουδών τους. Έτσι είναι η ζωή. Δεν γίνεται όλοι να εργαστούν ως μεγαλοστελέχη ή ερευνητές. Τα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ σε κάθε 6μηνο ορκίζουν εκατοντάδες πτυχιούχους..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

~Lös~

Πολύ δραστήριο μέλος

Η ~Lös~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,706 μηνύματα.
καλά,όλο λένε λένε λένε λένε λένε λένε λένε λένε λένε λένε λένε λένε λένε λένε λένε λένε λένε λένε λένε λένε λένε λένε λένε λένε λένε λένε λένε λένε λένε λένε και πάει λέγοντας!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nefi

Πολύ δραστήριο μέλος

Η nefi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,097 μηνύματα.
Για μένα το τέλειο θα ήταν:
Θεωρητική: Έκθεση, Ιστορία, Λογοτεχνία, Αρχαία.
Θετική: Έκθεση, Βιολογία, Χημεία, Φυσική
Τεχνολογικη: Έκθεση, Μαθηματικά, Φυσική, Ανάπτυξη Εφαρμογών

Πάντως το μέτρο αυτό λογικά θα περιορίσει τα πεδία που θα μπορεί κάποιος να δηλώσει. Ας πούμε η Θεωρητική λογικά θα μπορεί να δηλώσει μόνο 1ο πεδίο, όπως γινόταν παλιά με τις δέσμες. Όμως τα παδιά που δίνουν θα είναι πιο ξεκούραστα, γιατί άλλο 4 μαθήματα και άλλο 6 (εκτός και αν αυξήσουν την ύλη που επίσης το πιστεύω).

Η θετική να μην εξεταζεται σε μαθηματικά?? πλάκα κάνεις? :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dreams&hopes

Δραστήριο μέλος

Η Δέσποινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Σαλαμίνα (Αττική). Έχει γράψει 448 μηνύματα.
Η θετική να μην εξεταζεται σε μαθηματικά?? πλάκα κάνεις? :P

Τι να σου πω, πιστεύω ότι στη Θετική είναι πιο χρήσιμη η Φυσική από τα Μαθηματικά. Γιατί ένας που θέλει να περάσει Ιατρική, Φαρμακευτική, Διαιτολογία, Νοσηλευτική, Μαιευτική και τα σχετικά επαγγέλματα να παιδεύεται με τα Μαθηματικά; Βέβαια αυτό νομίζω εγώ, μπορεί να κάνω και λάθος. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Για μένα το τέλειο θα ήταν:
Θεωρητική: Έκθεση, Ιστορία, Λογοτεχνία, Αρχαία.

Και εγώ αυτό θα ήθελα... :redface:

Με μαθήματα βαρύτητας - εννοείται - Αρχαία και Ιστορία. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

girly14

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η girly14 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 287 μηνύματα.
Τι να σου πω, πιστεύω ότι στη Θετική είναι πιο χρήσιμη η Φυσική από τα Μαθηματικά. Γιατί ένας που θέλει να περάσει Ιατρική, Φαρμακευτική, Διαιτολογία, Νοσηλευτική, Μαιευτική και τα σχετικά επαγγέλματα να παιδεύεται με τα Μαθηματικά; Βέβαια αυτό νομίζω εγώ, μπορεί να κάνω και λάθος. :)

Όντως και μην ξεχνάμε πως πάρα πολλά παιδιά δεν καταφέρνουν να μπουν στις σχολές που επιθυμούν εξαιτίας μαθημάτων ασχετων με το περιεχομενο των σπουδών
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,797 μηνύματα.
Τι να σου πω, πιστεύω ότι στη Θετική είναι πιο χρήσιμη η Φυσική από τα Μαθηματικά. Γιατί ένας που θέλει να περάσει Ιατρική, Φαρμακευτική, Διαιτολογία, Νοσηλευτική, Μαιευτική και τα σχετικά επαγγέλματα να παιδεύεται με τα Μαθηματικά; Βέβαια αυτό νομίζω εγώ, μπορεί να κάνω και λάθος. :)

Kαι η Φυσική πάνω σε τι στηρίζεται; :hmm: Ποιος σου είπε ότι από Θετική θα πρέπει να περιορίζεται κάποιος σε επιστήμες υγείας; Επειδή αυτό ισχύει λόγω παράδοσης δεν σημαίνει ότι το κάνουν όλοι. Γνωρίζω πολλά παιδιά που επέλεξαν θετική κατεύθυνση και δεν ακολούθησαν επιστήμες υγείας αλλά επιστήμες που σχετίζονται με τα μαθηματικά. Τα μαθηματικά όσο και αν "ενοχλούν" μια επιστημονική κατεύθυνση (επιστήμες υγείας) δεν μπορούν να θεωρηθούν άχρηστα. Η πλειοψηφία των επιστημονικών κατευθύνσεων (φυσικές επιστήμες, οικονομία και νέες τεχνολογίες) χρειάζονται τα μαθηματικά. Ειδάλλως, ας δημιουργηθεί μια νέα κατεύθυνση με περιορισμό μόνο για όσους επιθυμούν επιστήμες υγείας αλλά χωρίς να υπάρχει δυνατότητα επιλογής άλλων επιστημονικών πεδίων. Το ίδιο να ισχύει και για τους μαθητές των άλλων κατευθύνσεων. Αυτό το σούρτα-φέρτα μεταξύ επιστημονικών πεδίων με ένα μάθημα ειδικής επιλογής, ναι μεν αλλά,..κλπ είναι εκ του πονηρού εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο διότι δεν γίνεται να θέλει κάποιος μια επιστήμη που το 90% να έχει βάση θετικών επιστημών και ο ίδιος να έχει υπόβαθρο θεωρητικής κατεύθυνσης ή και το ανάποδο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:
Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top