[18/5/2015] Νεοελληνική Γλώσσα

Πως πιστεύετε ότι τα πήγατε ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 58)
  • Άριστα 18-20

    Ψήφοι: 9 15.5%
  • Πολύ καλά 15-18

    Ψήφοι: 26 44.8%
  • Καλά 12-15

    Ψήφοι: 15 25.9%
  • Μέτρια 10-12

    Ψήφοι: 4 6.9%
  • Όχι καλά 5-10

    Ψήφοι: 1 1.7%
  • Καθόλου καλά 0-5

    Ψήφοι: 3 5.2%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

stethess 1993

Νεοφερμένος

Ο stethess 1993 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Να σου πω επειδη και οι φιλολογοι διαφωνουν μεταξυ τους με αυτο.
Πειρα τηλ 1 συγγραφεα (αυτος που με κανει ιδαιτερο διακριθηκε σε πανελληνιους διαγωνισμους.
Μου πε και η αιτιολογιση ειναι σωστο αλλα λεει εχει πολλα μεσα.
Δηλαδη εγω που δινω προφορικα μεχρι και οι καθηγητες διαφωνησαν με αυτο.
Μπερδεμα.
Στο διαδυκτιο το βρισκω διαιρεση αιτιο αποτελεσμα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Παιδιά οκ, το αίτιο-αποτέλεσμα και ο ορισμός ήταν ξεκάθαρα. Τα φροντιστήρια που προτείνουν τα παραδείγματα και την αιτιολόγηση ή έχουν ελλιπή επιστημονική κατάρτιση ή θέλουν να "χαιδέψουν τα αυτιά" των μαθητών τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Quintus Mucius

Νεοφερμένος

Η Quintus Mucius αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 54 μηνύματα.
Ναι καλά,χαρήκατε που έπεσαν μνημεία; Κι όμως,το θέμα δεν ήταν τόσο εύκολο όσο φαινόταν.
Α1: Η περίληψη έβγαινε εύκολα,το κείμενο ήταν αρκετά ξεκάθαρο.
Β1: Δωρεά μορίων
Β2: α) Δεν ήταν και τόσο απλό,καθώς δεν ήταν ξεκάθαρο ποιοι ήταν οι τρόποι ανάπτυξης.Εγώ έβαλα διαίρεση και παραδείγματα
β) Δωρεά μορίων
Β3: α) Αρκετά τσιμπημένα.Έχασα τα "κατάλοιπα",δε μου ερχόταν η λέξη
β) Επίσης τσιμπημένα.
Β4: α) Εύκολο
β) Εύκολο και ευδιάκριτο
Γ1: Εδώ υπήρχε ο κίνδυνος κάποιος,παρασυρμένος από τον ενθουσιασμό του για το "αναμενόμενο" θέμα,να γράψει γενικά για την παράδοση και όχι για τα μνημεία ειδικά.Αρκετά συγκεκριμένο θέμα,αλλά όχι τόσο εύκολο όσο το παρουσιάζουν ορισμένοι.Ελπίζω να έχω πιάσει 16,5-17
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΔΕΣΜΗ3

Νεοφερμένος

Ο ΔΕΣΜΗ3 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 61 μηνύματα.
Παιδιά οκ, το αίτιο-αποτέλεσμα και ο ορισμός ήταν ξεκάθαρα. Τα φροντιστήρια που προτείνουν τα παραδείγματα και την αιτιολόγηση ή έχουν ελλιπή επιστημονική κατάρτιση ή θέλουν να "χαιδέψουν τα αυτιά" των μαθητών τους.

Ορισμός;;;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.

Quintus Mucius

Νεοφερμένος

Η Quintus Mucius αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 54 μηνύματα.
Χεχε αναμενόμενο ήταν το θέμα, ένα μήνα πριν έλεγα ότι θα πέσει (η ξαδέρφη μου την πάτησε τότε με την τέχνη).τρόπους ανάπτυξης τι βάλατε ?έβαλα παραδείγματα και αιτιο αποτέλεσμα αλλά από κάποιους άκουσα και διαίρεση...

Εγώ έβαλα διαίρεση και παραδείγματα,ο καθηγητής μου μού είπε πως είναι σωστά.Αλλά οι πιο πολλές απαντήσεις δίνουν αυτά τα 2 μαζί με το αίτιο-αποτέλεσμα,άρα δε θα έχεις πρόβλημα λογικά

Παιδιά οκ, το αίτιο-αποτέλεσμα και ο ορισμός ήταν ξεκάθαρα. Τα φροντιστήρια που προτείνουν τα παραδείγματα και την αιτιολόγηση ή έχουν ελλιπή επιστημονική κατάρτιση ή θέλουν να "χαιδέψουν τα αυτιά" των μαθητών τους.

Όσον αφορά την αιτιολόγηση,συμφωνώ.Αλλά για τα παραδείγματα γιατί; Αφού έλεγε "δηλαδή",ήταν ξεκάθαρο πως υπήρχαν παραδείγματα.Επεξηγούσε τα δεδομένα των μνημείων.Πάντως έκαναν τεράστια μαλακία που διάλεξαν παράγραφο στην οποία δεν ήταν ευδιάκριτος ο τρόπος ανάπτυξης.Έχουμε βρει ήδη τρεις που ισχύουν και όλοι μας σχεδόν έχουμε βάλει τους δύο.
Και μήπως αντί για ορισμό εννοείς κάτι άλλο; Γιατί ορισμό δεν είχε 100%
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Όσον αφορά την αιτιολόγηση,συμφωνώ.Αλλά για τα παραδείγματα γιατί; Αφού έλεγε "δηλαδή",ήταν ξεκάθαρο πως υπήρχαν παραδείγματα.Επεξηγούσε τα δεδομένα των μνημείων.Πάντως έκαναν τεράστια μαλακία που διάλεξαν παράγραφο στην οποία δεν ήταν ευδιάκριτος ο τρόπος ανάπτυξης.Έχουμε βρει ήδη τρεις που ισχύουν και όλοι μας σχεδόν έχουμε βάλει τους δύο.
Και μήπως αντί για ορισμό εννοείς κάτι άλλο; Γιατί ορισμό δεν είχε 100%
Όπως έγραψα και παραπάνω (για την τελευταία ερώτησή σου):
Κεκτημένη ταχύτητα :P
Διαίρεση εννοούσα :P
___________________________________________________
Όσον αφορά τώρα τα "παραδείγματα", η γλώσσα δεν μπαίνει σε καλούπια. Επειδή είδες τη λέξη "δηλαδή", δε σημαίνει ότι κατευθείαν γράφεις ότι αναπτύσσεται με παραδείγματα, αν δεν επεξεργαστείς πρώτα όλη την παράγραφο. Με την ίδια λογική, θα έπρεπε να πιάσουν σωστό και το α' πληθυντικό πρόσωπο (στην τελευταία άσκηση), γιατί σε ορισμένα σημεία του κειμένου γίνεται χρήση του. Δε νομίζω να θεωρείται δίκαιο αυτό.

Ό,τι και να λέμε, πάντως, τώρα ό,τι έγινε έγινε :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Quintus Mucius

Νεοφερμένος

Η Quintus Mucius αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 54 μηνύματα.
Όπως έγραψα και παραπάνω (για την τελευταία ερώτησή σου):

___________________________________________________
Όσον αφορά τώρα τα "παραδείγματα", η γλώσσα δεν μπαίνει σε καλούπια. Επειδή είδες τη λέξη "δηλαδή", δε σημαίνει ότι κατευθείαν γράφεις ότι αναπτύσσεται με παραδείγματα, αν δεν επεξεργαστείς πρώτα όλη την παράγραφο. Με την ίδια λογική, θα έπρεπε να πιάσουν σωστό και το α' πληθυντικό πρόσωπο (στην τελευταία άσκηση), γιατί σε ορισμένα σημεία του κειμένου γίνεται χρήση του. Δε νομίζω να θεωρείται δίκαιο αυτό.

Ό,τι και να λέμε, πάντως, τώρα ό,τι έγινε έγινε :P

Το α' πληθυντικό είναι όντως λάθος γιατί η εκφώνηση έλεγε ποιο ρηματικό πρόσωπο κυριαρχεί,όχι όσα υπάρχουν γενικά.
Αλλά ναι, ό,τι έγινε έγινε,οι βάσεις θα πάνε πιο κάτω και από το μετρό :Ρ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Quintus Mucius

Νεοφερμένος

Η Quintus Mucius αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 54 μηνύματα.
Επίσης,εγώ η μαλάκω στα αντώνυμα αντί για "ανεξερεύνητο" έβαλα "ανερεύνητο" :'( Είναι λάθος,έτσι;
Γαμώ το άγχος μου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ultraviolence

Τιμώμενο Μέλος

Ο ultraviolence αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Χημείας ΑΠΘ και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 13,849 μηνύματα.
Ρε παιδια,τέλος οι πανελληνιες, πάνε πέρασαν, τι τα σκαλίζετε τώρα; Θα αλλαξει κάτι; Καθηστε,χαλαρώστε, κάντε και ένα πέρασμα στις ενδοσχολικές και υπομονή μέχρι να βγουν τα μόρια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΔΕΣΜΗ3

Νεοφερμένος

Ο ΔΕΣΜΗ3 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 61 μηνύματα.
Επίσης,εγώ η μαλάκω στα αντώνυμα αντί για "ανεξερεύνητο" έβαλα "ανερεύνητο" :'( Είναι λάθος,έτσι;
Γαμώ το άγχος μου

Διόλου!Ανατρεχοντας στο Λεξικό της Κοινής Νεοελληνικής βρήκα την λέξη...

ανερεύνητος -η -ο [anerévnitos] Ε5 : που δεν έχει ερευνηθεί, που δεν έχει εξεταστεί: Πολλές περίοδοι της ιστορίας είναι ακόμα ανερεύνητες.
[λόγ. < αρχ. ἀνερεύνητος]

ΕΙΣΑΙ ΟΛΟΣΩΣΤΗ!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Quintus Mucius

Νεοφερμένος

Η Quintus Mucius αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 54 μηνύματα.
Διόλου!Ανατρεχοντας στο Λεξικό της Κοινής Νεοελληνικής βρήκα την λέξη...

ανερεύνητος -η -ο [anerévnitos] Ε5 : που δεν έχει ερευνηθεί, που δεν έχει εξεταστεί: Πολλές περίοδοι της ιστορίας είναι ακόμα ανερεύνητες.
[λόγ. < αρχ. ἀνερεύνητος]

ΕΙΣΑΙ ΟΛΟΣΩΣΤΗ!!!

Καλά δε ξέρεις πόση ανακούφιση μου έδωσες τώρα!! :clapup: Ευχαριστώ! :D
Αν έχω γράψει όσο έχω υπολογίσει έχω πάρει 17,6 ,τρελαίνομαι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΔΕΣΜΗ3

Νεοφερμένος

Ο ΔΕΣΜΗ3 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 61 μηνύματα.
Καλά δε ξέρεις πόση ανακούφιση μου έδωσες τώρα!! :clapup: Ευχαριστώ! :D
Αν έχω γράψει όσο έχω υπολογίσει έχω πάρει 17,6 ,τρελαίνομαι

Δεν κάνει τίποτα.Καλά αποτελέσματα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eva kan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η eva kan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 142 μηνύματα.
Τα παραδείγματα τελικα τα παίρνουν λάθος! Αιτιο- αποτέλεσμα και διαίρεση έδωσε το υπουργείο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Quintus Mucius

Νεοφερμένος

Η Quintus Mucius αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 54 μηνύματα.
Τα παραδείγματα τελικα τα παίρνουν λάθος! Αιτιο- αποτέλεσμα και διαίρεση έδωσε το υπουργείο!

Τι;;; Καλά,μαλάκες είναι;;;; Δεν είπαμε να δεχτούν το οτιδήποτε,αλλά παραδείγματα υπήρχαν,ήταν ολοφάνερο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eva kan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η eva kan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 142 μηνύματα.
Τι;;; Καλά,μαλάκες είναι;;;; Δεν είπαμε να δεχτούν το οτιδήποτε,αλλά παραδείγματα υπήρχαν,ήταν ολοφάνερο
Το υπουργείο δεν το δέχεται επομένως ούτε οι βαθμολογητές μπορούν να το πάρουν σωστό! Είδα τις απαντήσεις γιατί τυχαίνει να έχω πολύ κοντινό μου άνθρωπο στο βαθμολογικό!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

damn

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο damn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 1,771 μηνύματα.
Τα ορθογραφικά στα συνώνυμα έχουν ως αποτέλεσμα την αφαιρεση ολων των μονάδων;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eva kan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η eva kan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 142 μηνύματα.
Τα ορθογραφικά στα συνώνυμα έχουν ως αποτέλεσμα την αφαιρεση ολων των μονάδων;
Ανάλογα το λάθος μάλλον! Τώρα αν γράψεις το ρήμα με -ο τότε προφανώς θα το κόψουν όλο! Μάλλον θα δώσουν το μισό! Έχει να κάνει και με τον βαθμολογητή!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

blackowl

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο blackowl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 142 μηνύματα.
Όσον αφορά τη Β2 οι τρόποι ανάπτυξης ήταν 3: παραδείγματα (https://www.methodiko-frontistirio.g...5apantiseis/2015NeoellinikiGlwssaApantNEO.pdf), αίτιο-αποτέλεσμα, διαίρεση. Παιδιά επίσης υπάρχει οδηγία που λέει ΚΑΘΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗ, αν αιτιολογησαμε και ειπαμε το θεωρω ανοησια να το κοψουν... ελεος

Επίσης στην περίληψη το κείμενο που βάλανε είπε η φιλόλογος που κάνω μάθημα, είχε 12 νοηματικές ενότητες και απαιούνταν σίγουρα παραπάνω λέξεις. Για να μην τα πολυλογώ εγώ έγραψα 30 παραπάνω και θα δειξει.

Όσον αφορά δε τα συνώνυμα, μην ανησυχείτε είναι ευέλικτοι και δεχονται αρκετά, αρκει να ειναι κοντά στη λεξη!

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ στο υπολουλο αυτο μάθημα! :clapup:

Τα ορθογραφικά στα συνώνυμα έχουν ως αποτέλεσμα την αφαιρεση ολων των μονάδων;

Λοιπόν είναι 0,5 το ορθογραφικό στα λεξιλογικά και κάποιος μπορεί να μην κόψει... (βασίζεται στην καλοσύνη ή όχι του εξεταστή):P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

formio4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η formio4 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 304 μηνύματα.
Παιδιά ΕΛΕΟΣ, οι τρόποι ανάπτυξης ήταν 3 (διαίρεση, αίτιο-αποτέλεσμα, παραδείγματα). Η άσκηση από τις μονάδες που έπαιρνε (συγκεκριμένα, 4 μονάδες) ζητούσε 2 τρόπους ανάπτυξης, δηλαδή 2 μονάδες για τον ένα τρόπο ανάπτυξης και 2 μονάδες για τον άλλο τρόπο. Οποιοσδήποτε συνδυασμός των τρόπων ανάπτυξης είναι σωστός. Έπειτα, στις απαντήσεις του υπουργείου που όλοι λέτε ότι δεν είχε παραδείγματα γράφει πάνω πάνω ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΑΝΑΝΤΗΣΕΙΣ, οπότε αν αιτιολογήσατε τα παραδείγματα σωστά, δεν νομίζω να σας κόψουν 2 μονάδες, εκτός αν πέσετε σε κάποιον ηλίθιο που διορθώνει αποκλειστικά με αυτά τα χαρτιά. Τέλος, έκθεση είναι ούτε που θα το καταλάβετε από που θα σας κόψει μονάδες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top