stethess 1993
Νεοφερμένο μέλος


Να σου πω επειδη και οι φιλολογοι διαφωνουν μεταξυ τους με αυτο.
Πειρα τηλ 1 συγγραφεα (αυτος που με κανει ιδαιτερο διακριθηκε σε πανελληνιους διαγωνισμους.
Μου πε και η αιτιολογιση ειναι σωστο αλλα λεει εχει πολλα μεσα.
Δηλαδη εγω που δινω προφορικα μεχρι και οι καθηγητες διαφωνησαν με αυτο.
Μπερδεμα.
Στο διαδυκτιο το βρισκω διαιρεση αιτιο αποτελεσμα

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Quintus Mucius
Νεοφερμένο μέλος


Α1: Η περίληψη έβγαινε εύκολα,το κείμενο ήταν αρκετά ξεκάθαρο.
Β1: Δωρεά μορίων
Β2: α) Δεν ήταν και τόσο απλό,καθώς δεν ήταν ξεκάθαρο ποιοι ήταν οι τρόποι ανάπτυξης.Εγώ έβαλα διαίρεση και παραδείγματα
β) Δωρεά μορίων
Β3: α) Αρκετά τσιμπημένα.Έχασα τα "κατάλοιπα",δε μου ερχόταν η λέξη
β) Επίσης τσιμπημένα.
Β4: α) Εύκολο
β) Εύκολο και ευδιάκριτο
Γ1: Εδώ υπήρχε ο κίνδυνος κάποιος,παρασυρμένος από τον ενθουσιασμό του για το "αναμενόμενο" θέμα,να γράψει γενικά για την παράδοση και όχι για τα μνημεία ειδικά.Αρκετά συγκεκριμένο θέμα,αλλά όχι τόσο εύκολο όσο το παρουσιάζουν ορισμένοι.Ελπίζω να έχω πιάσει 16,5-17
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΔΕΣΜΗ3
Νεοφερμένο μέλος


Παιδιά οκ, το αίτιο-αποτέλεσμα και ο ορισμός ήταν ξεκάθαρα. Τα φροντιστήρια που προτείνουν τα παραδείγματα και την αιτιολόγηση ή έχουν ελλιπή επιστημονική κατάρτιση ή θέλουν να "χαιδέψουν τα αυτιά" των μαθητών τους.
Ορισμός;;;;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος


Κεκτημένη ταχύτηταΟρισμός;;;;

Διαίρεση εννοούσα

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Quintus Mucius
Νεοφερμένο μέλος


Χεχε αναμενόμενο ήταν το θέμα, ένα μήνα πριν έλεγα ότι θα πέσει (η ξαδέρφη μου την πάτησε τότε με την τέχνη).τρόπους ανάπτυξης τι βάλατε ?έβαλα παραδείγματα και αιτιο αποτέλεσμα αλλά από κάποιους άκουσα και διαίρεση...
Εγώ έβαλα διαίρεση και παραδείγματα,ο καθηγητής μου μού είπε πως είναι σωστά.Αλλά οι πιο πολλές απαντήσεις δίνουν αυτά τα 2 μαζί με το αίτιο-αποτέλεσμα,άρα δε θα έχεις πρόβλημα λογικά
Παιδιά οκ, το αίτιο-αποτέλεσμα και ο ορισμός ήταν ξεκάθαρα. Τα φροντιστήρια που προτείνουν τα παραδείγματα και την αιτιολόγηση ή έχουν ελλιπή επιστημονική κατάρτιση ή θέλουν να "χαιδέψουν τα αυτιά" των μαθητών τους.
Όσον αφορά την αιτιολόγηση,συμφωνώ.Αλλά για τα παραδείγματα γιατί; Αφού έλεγε "δηλαδή",ήταν ξεκάθαρο πως υπήρχαν παραδείγματα.Επεξηγούσε τα δεδομένα των μνημείων.Πάντως έκαναν τεράστια μαλακία που διάλεξαν παράγραφο στην οποία δεν ήταν ευδιάκριτος ο τρόπος ανάπτυξης.Έχουμε βρει ήδη τρεις που ισχύουν και όλοι μας σχεδόν έχουμε βάλει τους δύο.
Και μήπως αντί για ορισμό εννοείς κάτι άλλο; Γιατί ορισμό δεν είχε 100%
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος


Όπως έγραψα και παραπάνω (για την τελευταία ερώτησή σου):Όσον αφορά την αιτιολόγηση,συμφωνώ.Αλλά για τα παραδείγματα γιατί; Αφού έλεγε "δηλαδή",ήταν ξεκάθαρο πως υπήρχαν παραδείγματα.Επεξηγούσε τα δεδομένα των μνημείων.Πάντως έκαναν τεράστια μαλακία που διάλεξαν παράγραφο στην οποία δεν ήταν ευδιάκριτος ο τρόπος ανάπτυξης.Έχουμε βρει ήδη τρεις που ισχύουν και όλοι μας σχεδόν έχουμε βάλει τους δύο.
Και μήπως αντί για ορισμό εννοείς κάτι άλλο; Γιατί ορισμό δεν είχε 100%
___________________________________________________Κεκτημένη ταχύτητα
Διαίρεση εννοούσα![]()
Όσον αφορά τώρα τα "παραδείγματα", η γλώσσα δεν μπαίνει σε καλούπια. Επειδή είδες τη λέξη "δηλαδή", δε σημαίνει ότι κατευθείαν γράφεις ότι αναπτύσσεται με παραδείγματα, αν δεν επεξεργαστείς πρώτα όλη την παράγραφο. Με την ίδια λογική, θα έπρεπε να πιάσουν σωστό και το α' πληθυντικό πρόσωπο (στην τελευταία άσκηση), γιατί σε ορισμένα σημεία του κειμένου γίνεται χρήση του. Δε νομίζω να θεωρείται δίκαιο αυτό.
Ό,τι και να λέμε, πάντως, τώρα ό,τι έγινε έγινε

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Quintus Mucius
Νεοφερμένο μέλος


Όπως έγραψα και παραπάνω (για την τελευταία ερώτησή σου):
___________________________________________________
Όσον αφορά τώρα τα "παραδείγματα", η γλώσσα δεν μπαίνει σε καλούπια. Επειδή είδες τη λέξη "δηλαδή", δε σημαίνει ότι κατευθείαν γράφεις ότι αναπτύσσεται με παραδείγματα, αν δεν επεξεργαστείς πρώτα όλη την παράγραφο. Με την ίδια λογική, θα έπρεπε να πιάσουν σωστό και το α' πληθυντικό πρόσωπο (στην τελευταία άσκηση), γιατί σε ορισμένα σημεία του κειμένου γίνεται χρήση του. Δε νομίζω να θεωρείται δίκαιο αυτό.
Ό,τι και να λέμε, πάντως, τώρα ό,τι έγινε έγινε![]()
Το α' πληθυντικό είναι όντως λάθος γιατί η εκφώνηση έλεγε ποιο ρηματικό πρόσωπο κυριαρχεί,όχι όσα υπάρχουν γενικά.
Αλλά ναι, ό,τι έγινε έγινε,οι βάσεις θα πάνε πιο κάτω και από το μετρό :Ρ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Quintus Mucius
Νεοφερμένο μέλος



Γαμώ το άγχος μου
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ultraviolence
Τιμώμενο Μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΔΕΣΜΗ3
Νεοφερμένο μέλος


Επίσης,εγώ η μαλάκω στα αντώνυμα αντί για "ανεξερεύνητο" έβαλα "ανερεύνητο"Είναι λάθος,έτσι;
Γαμώ το άγχος μου
Διόλου!Ανατρεχοντας στο Λεξικό της Κοινής Νεοελληνικής βρήκα την λέξη...
ανερεύνητος -η -ο [anerévnitos] Ε5 : που δεν έχει ερευνηθεί, που δεν έχει εξεταστεί: Πολλές περίοδοι της ιστορίας είναι ακόμα ανερεύνητες.
[λόγ. < αρχ. ἀνερεύνητος]
ΕΙΣΑΙ ΟΛΟΣΩΣΤΗ!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Quintus Mucius
Νεοφερμένο μέλος


Διόλου!Ανατρεχοντας στο Λεξικό της Κοινής Νεοελληνικής βρήκα την λέξη...
ανερεύνητος -η -ο [anerévnitos] Ε5 : που δεν έχει ερευνηθεί, που δεν έχει εξεταστεί: Πολλές περίοδοι της ιστορίας είναι ακόμα ανερεύνητες.
[λόγ. < αρχ. ἀνερεύνητος]
ΕΙΣΑΙ ΟΛΟΣΩΣΤΗ!!!
Καλά δε ξέρεις πόση ανακούφιση μου έδωσες τώρα!!


Αν έχω γράψει όσο έχω υπολογίσει έχω πάρει 17,6 ,τρελαίνομαι
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΔΕΣΜΗ3
Νεοφερμένο μέλος


Καλά δε ξέρεις πόση ανακούφιση μου έδωσες τώρα!!Ευχαριστώ!
![]()
Αν έχω γράψει όσο έχω υπολογίσει έχω πάρει 17,6 ,τρελαίνομαι
Δεν κάνει τίποτα.Καλά αποτελέσματα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eva kan
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Quintus Mucius
Νεοφερμένο μέλος


Τα παραδείγματα τελικα τα παίρνουν λάθος! Αιτιο- αποτέλεσμα και διαίρεση έδωσε το υπουργείο!
Τι;;; Καλά,μαλάκες είναι;;;; Δεν είπαμε να δεχτούν το οτιδήποτε,αλλά παραδείγματα υπήρχαν,ήταν ολοφάνερο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eva kan
Εκκολαπτόμενο μέλος


Το υπουργείο δεν το δέχεται επομένως ούτε οι βαθμολογητές μπορούν να το πάρουν σωστό! Είδα τις απαντήσεις γιατί τυχαίνει να έχω πολύ κοντινό μου άνθρωπο στο βαθμολογικό!Τι;;; Καλά,μαλάκες είναι;;;; Δεν είπαμε να δεχτούν το οτιδήποτε,αλλά παραδείγματα υπήρχαν,ήταν ολοφάνερο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
damn
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eva kan
Εκκολαπτόμενο μέλος


Ανάλογα το λάθος μάλλον! Τώρα αν γράψεις το ρήμα με -ο τότε προφανώς θα το κόψουν όλο! Μάλλον θα δώσουν το μισό! Έχει να κάνει και με τον βαθμολογητή!Τα ορθογραφικά στα συνώνυμα έχουν ως αποτέλεσμα την αφαιρεση ολων των μονάδων;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
blackowl
Εκκολαπτόμενο μέλος


Επίσης στην περίληψη το κείμενο που βάλανε είπε η φιλόλογος που κάνω μάθημα, είχε 12 νοηματικές ενότητες και απαιούνταν σίγουρα παραπάνω λέξεις. Για να μην τα πολυλογώ εγώ έγραψα 30 παραπάνω και θα δειξει.
Όσον αφορά δε τα συνώνυμα, μην ανησυχείτε είναι ευέλικτοι και δεχονται αρκετά, αρκει να ειναι κοντά στη λεξη!
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ στο υπολουλο αυτο μάθημα!

Τα ορθογραφικά στα συνώνυμα έχουν ως αποτέλεσμα την αφαιρεση ολων των μονάδων;
Λοιπόν είναι 0,5 το ορθογραφικό στα λεξιλογικά και κάποιος μπορεί να μην κόψει... (βασίζεται στην καλοσύνη ή όχι του εξεταστή)

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
formio4
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.