[18/5/2015] Νεοελληνική Γλώσσα

Πως πιστεύετε ότι τα πήγατε ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 58)
  • Άριστα 18-20

    Ψήφοι: 9 15.5%
  • Πολύ καλά 15-18

    Ψήφοι: 26 44.8%
  • Καλά 12-15

    Ψήφοι: 15 25.9%
  • Μέτρια 10-12

    Ψήφοι: 4 6.9%
  • Όχι καλά 5-10

    Ψήφοι: 1 1.7%
  • Καθόλου καλά 0-5

    Ψήφοι: 3 5.2%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
Κι εγω διαίρεση και παραδείγματα έβαλα.
Κάποια φροντιστηρια είπαν πως ήταν τρεις τελικά. Ο καθένας λεει τα δικά του πάντως...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Λοιπόν, για να πω και εγώ τη γνώμη μου.

Περίληψη: Έβγαινε αρκετά εύκολα μιας και το κείμενο ήταν σαφές, καθοδηγώντας τον υποψήφιο ως προς τα θεματικά κέντρα και τη συλλογιστική πορεία που ακολουθείτε.
Β1) Ήταν, νομίζω, δώρο μόρια αφού αντικατέστησαν την ανάπτυξη παραγράφου και όποιος είχε διαβάσει το κείμενο, δεν νομίζω ότι θα του ξέφυγαν πάνω από 1 απάντηση.
Β2) Τρόπους ανάπτυξης: Εδώ ήταν tricky και δεν έβαλαν και από τις πιο ξεκάθαρες παραγράφους. Εγώ βλέπω διαίρεση, αίτιο-αποτέλεσμα και λιγότερο παραδείγματα. Υποθέτω όμως ότι θα πάρουν και τα 3 σωστά, αλλά ίσως να χαθούν μόρια από τις δικαιολογήσεις.
Όσο αφορά το β'ερώτημα με τις διαρθρωτικές λέξεις, θεωρώ ότι είναι άλλο ένα ερώτημα δώρο.
Β3) Συνώνυμα-Αντώνυμα: Η άποψή μου είναι ότι δεν ήταν τόσο βατά τα συνώνυμα-αντώνυμα αλλά πάντα βάζουν 1-3 τα οποία είναι πιο σύνθετα και πρέπει να σου έρθουν εκείνη την ώρα, αλλά πάνω από τα μισά ακόμα και ο μέσος μαθητής τα πιάνει.
Β4) Πολύ κλασσικές μίνι ασκησούλες, που εμένα προσωπικά, μου αρέσουν πάρα πολύ, θεωρώ ότι βέβαια μπορεί να χαθεί λόγω δικαιολόγησης κανά μόριο.
Γ) Αναμενόμενο θέμα και σχετικά βατό για τον μέσο μαθητή.

Οπότε συνολικά θα θέματα κρίνονται ως βατά-κλασσικά και ωραία θέματα πανελληνίων.

Ένας μέσος μαθητής έπαιρνε:

Από την περίληψη πάνω από 18 μόρια στα 25
Από τις ασκήσεις πάνω από 26 στα 35
Στην Έκθεση πάνω από 26 στα 40

Άρα, καταλήγουμε ότι το 14, ήταν ευκόλως επιτεύξιμο.
Όμως, θεωρώ ότι ενώ είναι βατά και ωραία τα θέματα, οι βαθμολογίες δεν θα ανέβουν σοκαριστικά (ίσως μόνο τα πάνω από τη βάση) μιας και θα κόβουν από περίληψη και έκθεση με το παραμικρό.

Eitherway, καλή επιτυχία παιδιά μου.
Και να μην τα πήγατε καλά να ξέρετε ότι ΕΚΘΕΣΗ είναι. Ακόμα και αυτοί που λένε ότι έγραψαν καλά, καταλήγουν με 11-12άρια. Βασιστείτε στα άλλα μαθήματα και μην σας πτοεί τίποτα. Δύσκολα θέματα -> Πέφτουν οι βάσεις, Εύκολα θέματα -> Ανεβαίνουν οι βάσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Laou_95

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Laou_95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 255 μηνύματα.
Το συγκεκριμένο θέμα το έδινε για S.O.S. και η κουτσή Μαρία. Αν ήμουν υποψήφιος, θα έλεγα ότι επειδή το λένε όλοι δεν πρόκειται να μπει. Η επιτροπή μάλλον αποφάσισε να το παίξει λαϊκίστικα και το έβαλε.


Κι εγώ ακριβώς το ίδιο πίστευα!!!!!!!!!!!!!!! :worry:
Αλλά να που το έβαλαν............................... :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Go_for_it!

Δραστήριο μέλος

Ο Go_for_it! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 639 μηνύματα.
Παιδιά, μην ασχολείστε άλλο με απαντήσεις. Προτιμότερο είναι να αφιερώσετε αυτές τις ώρες για ξεκούραση, να κάνετε κάτι που σας ευχαριστεί έστω, παρά να αναλίσκεστε σε υποθετικά σενάρια για τη βαθμολογία σας (με ό,τι μπορεί αυτό να μεταφράζεται στην ψυχολογία σας).
Συγχαρητήρια πάντως στον καθένα ξεχωριστά από σας και καλή δύναμη και επιτυχία στα επόμενα! :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikoslarissa

Δραστήριο μέλος

Ο Νικος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 669 μηνύματα.
Πωπω πως πέρασε έτσι ο καιρός ένας χρόνος πάει από τότε που έδινα πανελλήνιες.Ωραίες εποχές συγκινήθηκα.Τέλως πάντων τα θέματα μου φάνηκαν συνηθισμένα με βάση τη δυσκολία τους.Αναμενόμενο το θέμα της έκθεσης και σαφές το κείμενο.Οι ασκήσεις ήταν λίγο δυσκολούτσικες(τρόπος ανάπτυξης,δυο-τρια συνώνυμα-αντώνυμα).Μην ασχολείστε άλλο με την έκθεση πάμε στο επόμενο μάθημα τίποτα δεν κρίθηκε.Καλή επιτυχία σε όλους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mkbul

Νεοφερμένος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Μοσχάτο (Αττική). Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Γειά σου forum,

Κι εγώ έδινα πανελλαδικές σήμερα. Νομίζω πως η περίληψη ήταν μέτριας δυσκολίας, καθώς οι 3 τελευταίες παράγραφοι ήταν πολύ μικρες και δεν γινόταν εύκολα περίληψη (τις έβαλα και τις 3 σε μία πρόταση). Όταν είδα το Β1 σκάλωσα, νόμιζα οτι δεν έδινα έκθεση. Ύστερα συνήλθα και τσίμπησα τα μόρια. Θεωρώ πως δεν ήταν και η καλύτερη ιδέα, διότι δεν εξέταζαν και πολλά και γενικά ήταν εύκολα. Ο τρόπος ανάπτυξης ήταν tricky, έβαλα διαίρεση (μαζι με εννοια, βαση και μερη) και παραδείγματα. Έχω ακούσει πάρα πολλές απόψεις, οπότε υποθέτω θα μας τα δώσουν άλα. Τα υπόλοιπα ήταν βατά, αν και η έκθεση ήταν λίγο...συγκεκριμένη να το πω? Γενικά πάντως για μένα δεν μπορώ να βγάλω συμπεράσματα. Μου δινώ απο 13.5 μεχρι 16.5 και ολους τους βαθμους αναμεσα.

Όπως και να χει, παεί κι αυτο. Καλή μας επιτυχία για τα επόμενα! (Φυσικη ΕΚΠΑ για σενα!)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Γειά σου forum,

Κι εγώ έδινα πανελλαδικές σήμερα. Νομίζω πως η περίληψη ήταν μέτριας δυσκολίας, καθώς οι 3 τελευταίες παράγραφοι ήταν πολύ μικρες και δεν γινόταν εύκολα περίληψη (τις έβαλα και τις 3 σε μία πρόταση). Όταν είδα το Β1 σκάλωσα, νόμιζα οτι δεν έδινα έκθεση. Ύστερα συνήλθα και τσίμπησα τα μόρια. Θεωρώ πως δεν ήταν και η καλύτερη ιδέα, διότι δεν εξέταζαν και πολλά και γενικά ήταν εύκολα. Ο τρόπος ανάπτυξης ήταν tricky, έβαλα διαίρεση (μαζι με εννοια, βαση και μερη) και παραδείγματα. Έχω ακούσει πάρα πολλές απόψεις, οπότε υποθέτω θα μας τα δώσουν άλα. Τα υπόλοιπα ήταν βατά, αν και η έκθεση ήταν λίγο...συγκεκριμένη να το πω? Γενικά πάντως για μένα δεν μπορώ να βγάλω συμπεράσματα. Μου δινώ απο 13.5 μεχρι 16.5 και ολους τους βαθμους αναμεσα.

Όπως και να χει, παεί κι αυτο. Καλή μας επιτυχία για τα επόμενα! (Φυσικη ΕΚΠΑ για σενα!)

Αν δεις παραπάνω το post μου, χρησιμοποίησα το ίδιο κοσμητικό επίθετο για τον τρόπο ανάπτυξης παραγράφου :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mkbul

Νεοφερμένος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Μοσχάτο (Αττική). Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Great minds think alike!

Και παλι καλη μας επιτυχια :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιαννης314

Νεοφερμένος

Ο Γιαννης314 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Αρχικα καλησπερα και καλη συνεχεια στα εναπομειναντα μαθηματα ,θα σκισομε!!
θα θα να κανω μια ερωτηση στο Σωστο /Λαθος δεν εγραψα ολοκληρη τη λεξη αλλα Σ/Λ γιατι πολυ απλα δεν μου ρθε και ναι μας λενε απο φροντ και λοιπα.
θα μου κοψουν μοναδες;
Εμας στους τροπους αναπτυξης ειπανε αιτιο-αποτελεσμα παραδειγματα οχι αιτιολογηση (το οποιο εβαλα:-P. )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

meloveyoudo

Δραστήριο μέλος

Η meloveyoudo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 574 μηνύματα.
Στους τροπους αναπτυξης μου ειπε καποιος οτι εβαλε αιτιολογιση απο το "δηλαδη", παιζει να στεκει?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

POSITIVE

Νεοφερμένος

Ο Λεωνίδας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 82 μηνύματα.
Στους τροπους αναπτυξης μου ειπε καποιος οτι εβαλε αιτιολογιση απο το "δηλαδη", παιζει να στεκει?

Νομιζω χρησιμοποιείται για επεξήγηση. Γενικώς δύσκολα βλέπω την αιτιολόγηση σαν πιθανή απάντηση αλλά θα δούμε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Διονύσης13

Τιμώμενο Μέλος

Ο Διονύσης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 996 μηνύματα.
Όπα κάτι διάβασα για Σ/Λ και σωστό λάθος..τα εγραψα ετσι (Σ/Λ) :Ρ άμα μου κόψουν,να τους κοπεί τίποτα άλλο...

Χαχα και εγω ειχα κανει περσυ το ιδιο στα μαθηματικα και καποιοι εξυπνοι μου ελεγαν οτι θα τα χασω... Ρωτησα τον μαθηματικο μου και μου λεει μην ακους τις ανοησιες που λεει ο καθενας. Τα πηραν ολα σωστα τελικα προφανως...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VoTheGreat

Νεοφερμένος

Ο VoTheGreat αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 31 μηνύματα.
Στους τροπους αναπτυξης μου ειπε καποιος οτι εβαλε αιτιολογιση απο το "δηλαδη", παιζει να στεκει?

δεν νομιζω σε αυτο το σημειο υπαρχει δευτερη διαιρεση...με διαιρετικη εννοια τα δεδομενα διαιρετικη βαση ειναι τα γνωρισματα τους και αποτελεσμα ειναι η ιστορια τους , τα χαρακτιριστικα τους και τα αλλα που λεει..μπορεις να πεις οτι ταξινομει τα δεδομενα σε διαφορες κατηγοριες δηλαδη με λιγα λογια τα διαιρει και τα ομαδοποιει...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anonyme

Δραστήριο μέλος

Η Anonyme αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 645 μηνύματα.
Μια χαρά κατάλαβα τι λες. Δεν είναι θεοποίηση του Μπαμπινιώτη ή κάτι τέτοιο. Επειδή η γλώσσα είναι ένας ζωντανός οργανισμός, αυτό δε σημαίνει ότι μπορεί να εξελίσσεται στηριζόμενη σε λάθη που προκύπτουν καθαρά και μόνο από την άγνοια των ομιλητών. Η ελληνική γλώσσα διαθέτει ένα εντυπωσιακά μεγάλο εύρος λέξεων και φράσεων, έτσι ώστε να έχουμε τη δυνατότητα να χρησιμοποιούμε τους κατάλληλους όρους για την συγκεκριμένη έννοια στην οποία θέλουμε να αναφερθούμε. Επομένως, βάσει όλων όσων προανέφερα, η σύγχυση και κατ' επέκταση η ταύτιση των "κατ' αρχήν" και "κατ' αρχάς" οφείλεται στην ελλιπή γνώση των σημασιολογικών κανόνων της ελληνικής γλώσσας και επ' ουδενί - κατά την άποψή μου - δικαιολογείται η χρήση της μίας έννοιας ως συνώνυμο της άλλης και αντιστρόφως.


Ας το αφήσουμε εδώ γιατί θα ξεφύγουμε παραπάνω από το θέμα. :redface:


Edit: Για να προλάβω τυχόν παρεξηγήσεις, διαφώνησα πάνω σε αυτό που ανέφερες προηγουμένως: "
Παρ'όλα αυτά επειδή η χρήση είναι αυτή που διαμορφώνει την γλώσσα και όχι αποκλειστικά οι κανόνες, κατέληξε ως μία λέξη (δηλ. καταρχήν) να θεωρείται συνώνυμο του "κατ'αρχάς" (κατά Τριανταφυλλίδη)".

Ο συλλογισμός που ακολουθείς περιγράφει τη ρυθμιστική (ή κανονιστική) γραμματική, η οποία δεν κατέχει πλέον την γλωσσολογική αποκλειστικότητα, αφού την εκθρόνισαν η περιγραφική και η ερμηνευτική γραμματική. Το ζήτημα είναι επιστημονικό κι όχι προσωπικό (τι πιστεύω εγώ/τι πιστεύεις εσύ), οπότε όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να διαβάσει αυτό κι αυτό σχετικά με την γλωσσική αλλαγή ή να ανατρέξει σε σχετικά γλωσσολογικά συγγράμματα:
[...] ισχύει για τη γλωσσική επιστήμη η αρχή ότι γλώσσα είναι πάνω απ'όλα ο προφορικός λόγος, το πώς μιλούν τα άτομα μιας κοινότητας ορισμένη γλώσσα, δοθέντος ότι αυτό που χαρακτηρίζει μια γλώσσα ως λόγο είναι η κοινωνική της υπόσταση, και ότι ακριβώς στην πλευρά αυτή ανταποκρίνεται κατ'εξοχήν ο προφορικός λόγος.

Γλωσσολογικά κάθε μορφή γλώσσας είναι δόκιμη, όταν πληροί ικανοποιητικά τις επικοινωνιακές ανάγκες μιας γλωσσικής κοινότητας. Δεν υπάρχουν καλές (ή δόκιμες) και κακές (αδόκιμες) μορφές γλώσσας, παρά μόνο καλοί και κακοί χειριστές της γλώσσας. Ούτε επιτρέπεται με βάση το αμφίβολο και υποκειμενικό κριτηριο της δοκιμότητας να επιλέγονται αυθαίρετα και να προβάλλονται ορισμένοι τύποι εις βάρος άλλων ή, ακόμη χειρότερα, να εξοβελίζονται από τη γραμματική περιγραφή της δομής της γλώσσας τύποι ή δομικά σχήματα τα οποία, κατά την εκτίμηση του γραμματικού, αποκλίνουν από τη νόρμα που έχει θέσει.

ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣ Γ. [1998], Θεωρητική Γλωσσολογία: Εισαγωγή στη Σύγχρονη Γλωσσολογία, Αθήνα: ΑΘΗΝΑ, σελ.129-130
Επομένως ναι, το καταρχήν (μία λέξη) σημαίνει κατ'αρχάς. Επειδή του απέδωσε και αυτή τη σημασία η γλωσσική κοινότητα την οποία αποδέχτηκε εν καιρώ και η επιστημονική κοινότητα (βλ. Λεξικό της Κοινής Νεοελληνικής). Ακριβώς όπως υιοθετήθηκαν δεκάδες έκτυπα (δομικά & φραστικά) από την γαλλική και την αγγλική γλώσσα (π.χ. "Θα σε πάρω πίσω"), χωρίς να αντιμετωπίσουν κανένα πρόβλημα γλωσσικής αφομοίωσης.

(εντάξει απόψεις σχετικά με τη διόρθωση της έκθεσης εκφράζουμε, άσε που μπορεί να διαβάζει κανένας φιλόλογος, δεν είμαστε τόσο off :redface:)

Έβαλα 'πρώτον' στην αντικατάσταση του 'πρώτα από όλα' λέτε να μου κόψουν;

Δεν μπορούμε να ξέρουμε τι οδηγίες θα δοθούν στους διορθωτές. Πάντως μετέτρεψες το δοθέν αριθμητικό σε επίρρημα με την ίδια ρίζα, άρα μπορούν να υποστηρίξουν πως δεν βρήκες όντως συνώνυμο. Ειδικά δεδομένου πως οι εναλλακτικές λέξεις (όπως το αρχικά) δεν είναι δυσεύρετες. :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
ρε παιδια τελικα τι τροπος αναπτυξη παραγραφου ειχε.
Γιατι ακουω διαιρεση αιτιο αποτελσμα συγκεριση αντιθεση ακουσα κιολας και αιτιολογιση παραδειγματα και δε ξερω τι ναπω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
ρε παιδια τελικα τι τροπος αναπτυξη παραγραφου ειχε.
Γιατι ακουω διαιρεση αιτιο αποτελσμα συγκεριση αντιθεση ακουσα κιολας και αιτιολογιση παραδειγματα και δε ξερω τι ναπω

Η Πανελλήνια ΄Ενωση Φιλολόγων λέει τα εξής "Η παράγραφος αναπτύσσεται με διαίρεση και παραδείγματα. Υποδιαίρεση των μνημείων και επεξηγηματικά παραδείγματα".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Go_for_it!

Δραστήριο μέλος

Ο Go_for_it! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 639 μηνύματα.
Έβαλα 'πρώτον' στην αντικατάσταση του 'πρώτα από όλα' λέτε να μου κόψουν;
Δε νομίζω ότι θα σου κόψουν. Σημασία έχει, όπως αναφέρει η άσκηση, να γράψεις μια λέξη-έκφραση που να διατηρεί τη συνοχή του κειμένου, όχι απαραίτητα συνώνυμο. Ξέχνα τη Νεοελληνική Γλώσσα τώρα, υπάρχουν κι άλλα μαθήματα. Καλή δύναμη και προχώρα ακάθεκτος! :clapup:

ρε παιδια τελικα τι τροπος αναπτυξη παραγραφου ειχε.
Γιατι ακουω διαιρεση αιτιο αποτελσμα συγκεριση αντιθεση ακουσα κιολας και αιτιολογιση παραδειγματα και δε ξερω τι ναπω
Αν αιτιολόγησες με ενάργεια τις απαντήσεις σου, δε θα έχεις πρόβλημα. Αρκεί φυσικά να μην έβαλες κάτι άκυρο. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Η Πανελλήνια ΄Ενωση Φιλολόγων λέει τα εξής "Η παράγραφος αναπτύσσεται με διαίρεση και παραδείγματα. Υποδιαίρεση των μνημείων και επεξηγηματικά παραδείγματα".
Να σου πω επειδη και οι φιλολογοι διαφωνουν μεταξυ τους με αυτο.
Πειρα τηλ 1 συγγραφεα (αυτος που με κανει ιδαιτερο διακριθηκε σε πανελληνιους διαγωνισμους.
Μου πε και η αιτιολογιση ειναι σωστο αλλα λεει εχει πολλα μεσα.
Δηλαδη εγω που δινω προφορικα μεχρι και οι καθηγητες διαφωνησαν με αυτο.
Μπερδεμα.
Στο διαδυκτιο το βρισκω διαιρεση αιτιο αποτελεσμα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αντί για παραδείγματα θα μπορούσε να ισχύει και το αίτιο-αποτέλεσμα αν έχει τεκμηριωθεί πλήρως. Αίτιο - η καταγραφή όλων των μνημείων. Αποτέλεσμα - θα προσφέρει ένα πολύ σημαντικό εργαλείο στη συστηματικότερη διαχείριση αυτού του πλούτου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikolascy

Νεοφερμένος

Ο nikolascy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 83 μηνύματα.
Καλημερα παιδια,
Θα ηθελα να ρωτησω τι θεμα σας εβαλαν εσας στην εκθεση. Εμας(στην Κυπρο) μας εβαλαν αυτο :

Πραγματικα εκλαψαν μανουλες. 2 μερες περασαν και ακομα διαμαρτυρονται στις ειδησεις. Καιρος ηταν βεβαια για την αλλαγη επειδη μεχρι και η εκθεση κατεντησε παπαγαλια. Αλλα εαν σκεφτουμε οτι περσι ζητουσε θετικα της τεχνολογιας νομιζω φετος το παρατραβηξαν. Τελος παντων κουραγιο να εχουμε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top