[11/06/2018] Μαθηματικά Προσανατολισμού - Πόσο υπολογίζετε ότι γράψατε;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 26)
  • Άριστα 18-20

    Ψήφοι: 4 15.4%
  • Πολύ καλά 15-18

    Ψήφοι: 1 3.8%
  • Καλά 12-15

    Ψήφοι: 3 11.5%
  • Μέτρια 10-12

    Ψήφοι: 2 7.7%
  • Όχι καλά 5-10

    Ψήφοι: 1 3.8%
  • Καθόλου καλά 0-5

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Κουμπάκιας (δεν με αφορά - δεν απαντώ)

    Ψήφοι: 15 57.7%

Dreamer_SW

Διάσημο μέλος

Η Dreamer_SW αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Κοινωνικής Εργασίας ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,832 μηνύματα.
Φώτη ΔΕΝ είπα ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ για εσένα ότι σου χάρισαν βαθμούς γενικά μιλούσα ότι πάντα στο σχολείο τις περισσότερες φορές οι βαθμοί είναι πλασματικοί και δεν αντιπροσωπεύουν έναν μαθητή στο 100%. Και δεν νομίζω ότι έχω κάτι λάθος σε αυτό. Δεν αντιλέγει κανείς ότι ήσουν άριστος, αλλά πως πχ σε αντιπροσωπεύει βαθμός 16 και 20 όταν δεν ξέρεις τύπο εμβαδού ; Παράδειγμα παίρνω εσένα . Ένας άριστος θα το ήξερε που δεν παπαγάλιζε. Παράδειγμα φέρνω χωρίς να θέλω να σε θίξω :)


Μη μας κρίνετε έτσι επειδη δεν θυμόμαστε το εμβαδόν κύκλου!!σαφως ευθυνόμαστε και εμεις αλλα το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης έχουν τα φροντιστήρια που επι μια χρόνια μας μαθαίνουν μεθοδολογίες!!αν δν έχει γίνει εστω και μια αναφορά στο εμβαδόν κύκλου μέσα σε όλη τη χρόνια τότε ναι δν είναι και απίθανο να μην το θυμάται καποιος από τη β λυκείου.μάλιστα προσπερνάνε πολλές φόρες στην β λυκείου την ύλη γρήγορα για να μπουν από νωρις στη γ λυκείου!!και πολύ καλα κάνουν θα πω εγω αφου επι τοσα χρόνια έμπαιναν άσκησεις από τα βοηθήματα του Μπάρλα και του παπαδάκη.εκει που θελω να καταλήξω είναι πως καλώς η κακώς το σύστημα είναι ανταγωνιστικό και ο μαθητής προετοιμάζεται όλη τη χρόνια σε θέματα που είναι πιθανότερο να συναντήσει παπαγαλιζοντας μεθοδολογίες και χάνοντας όλη την ουσία.ισως μετά τα φετινά θέματα να δούμε μια άλλη προσέγγιση από τα φροντιστήρια

Μα γιατί πάντα πρέπει να ρίχνουμε την ευθύνη και κάπου αλλού εκτός από τον εαυτό μας, αυτό δεν καταλαβαίνω. Αποκλείεται να μην έγινε έστω και μία αναφορά μέσα στο μάθημα για το εμβαδόν γιατί ασκήσεις με εμβαδά το βιβλίο είχε ή κάνω λάθος ; Εγώ που είμαι από θεωρητική πάντως θυμάμαι κάποια εμβαδά αν δεν κάνω λάθος σε ασκήσεις κάναμε και γ λυκείου γενικής παιδείας αν όχι σχωράτε με πάνε 4 χρόνια που τελείωσα αλλά εμβαδά ακόμα θυμάμαι. Δεν είναι κάτι δύσκολα ώστε να τα ξεχάσεις. Είναι μερικά πράγματα που δεν γίνεται να τα ξεχάσεις. Πες ότι στο φροντιστήριο δεν έκαναν αυτήν την αναφορά είτε στο σχολείο αλλά υπήρχε στην ύλη για το τέλος γιατί περιμένετε (γενικά μιλάω) από τον καθηγητή να σας το πει, αντί να ψαχτείτε μόνοι σας και εάν δεν το καταλάβατε να ρωτήσετε ; Και πως ένας μαθητής θέλει να πάει σε πολυτεχνική και άλλη σχολή όταν δεν θυμάται απλά βασικά πράγματα του δημοτικού, με ποιο κριτήριο ; Δεν μιλάμε για παραγώγιση ούτε για προβλήματα μαθηματικής εταιρείας μιλάμε για άσκηση με εμβαδό. Κι εγώ από θεωρητική τον γνωρίζω. Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι είναι μερικά πράγματα που απαιτούνται να τα ξέρει κάποιος .

Με λυπεί που το σχολείο δίνει την νοοτροπία να τα παίρνει ο μαθητής έτοιμα στο χέρι αντί να ψάξει και μόνος του να κινητοποιηθεί και μετά φταίνε καθηγητές και όχι μόνο εμείς. Υποτίθεται κανονικά ότι εξυπακούεται κάποιος θετικής που πάει να δώσει εισαγωγικές ότι ξέρει να υπολογίζει εμβαδά εδώ ξέρουν δημοτικά π.χ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Αγγελος Κοκ

Τιμώμενο Μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,665 μηνύματα.
Το Γ1 δεν έβγαλα τα άλλα τα έβγαλα

Φίλε Άγγελε δεν ξέρω σε ποια κατεύθυνση είσαι αλλά πολλά Σ-Λ στο Αοθ και Αεππ αν πεις αν γίνεται αυτό,αν το ένα και αν το άλλο θα χάσεις το Σ-Λ.Γιατί το Σ-Λ είναι μια σκέτη πρόταση που σε ελάχιστες περιπτώσεις μπορείς να την τροποποιείς.Έστω μια λέξη να αλλάξεις αλλάζει όλο το νόημα.Αυτό το λάθος δεν το έκανα μόνο εγώ αλλά και άλλοι στο σχολείο με το συν

Δηλαδή αν έπεφτε εμβαδόν κυλίνδρου ή κώνου τι θα κάναμε??Σου λέω και το άλλο αν έπεφτε τύπος γωνίας 2α εσύ τι θα έκανες?Δεν έπρεπε να τους ξέρεις?όμως μια μέρα πριν τις πανελλήνιες ποιος ανοίγει το βιβλίο της Β για να πάει να τους διαβάσει ή μέσα σε αυτό το άγχος καθώς δεν περίμενες τέτοιο θέμα πόσο δύσκολο είναι να τους ανακαλέσεις στη μνήμη σου.

Θετικη ειμαι και ο τυπος 2ας γωνιας που λες ειναι εκτος.Οποτε τι κανουμε; Φροντιζουμε να ξερουμε τι ειναι εντος και τι εκτος.Οι οδηγιες το λενε ξεκαθαρα εκτος οι τυποι διπλασιας γωνιας και γενικα αθροισμα γωνιων
Ωστοσο μιας που το λες απο 2ας μονο της ημιτονου θυμαμαι γιατι χρειαζεται αρκετες φορες στην φυσικη.
Οσο για το αχρηστος πουθενα δεν διαβασα σχολιο που να σε χαρακτηριζει ετσι.Απλα προσπαθουμε να τεκμηριωσουμε την αποψη μας με επιχειρηματα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,567 μηνύματα.
Φυσικα και ξερω τον τυπο των εμβαδων και για αυτο μαλιστα το μονο που εκανα στο Γ ηταν να γραψω τους τυπους των εμβαδων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΣπύροςΔ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΣπύροςΔ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 148 μηνύματα.
Οποιος πηγαινε για Πολυτεχνείο ειμαι σίγουρος ότι γνώριζε το τύπο.οι υπόλοιποι που είμαστε οικονομικά και είμαστε θεωρητικά πιο αδύναμοι μαθητές προσπαθούμε να κατανοήσουμε πρώτα την ύλη της γ λυκείου κ μετά ψαχνόμαστε περισσότερο!!τελος πάντων οπως σου είπα έχουμε και εμεις οι μαθητές ευθύνη αλλα προφανως δεν φταίμε μόνο εμεις.εχω λύσει όλες τις ασκήσεις του σχολικού .εχει άσκησεις με εμβαδα..για εμβαδόν κύκλου αν θυμαμαι καλα έχει στο ρυθμό μεταβολής στον οποίο οι τύποι δίνονται!!αυτη η άσκηση με έκανε να θεωρήσω πως σε μια αντίστοιχη περίπτωση ένας τέτοιος τύπος θα μου δωθεί!!φωτη μην αγχώνεσαι.ποτε τα παιδιά των οικονομικών δεν έγραψαν καλα μαθηματικά.παρε παράδειγμα τη χρόνια του 2016.πιο εύκολα θέματα κατα την άποψη μου αλλα με το ποσοστό κάτω από την βάση να ξεπερνά το 70%
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dreamer_SW

Διάσημο μέλος

Η Dreamer_SW αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Κοινωνικής Εργασίας ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,832 μηνύματα.
Φυσικα και ξερω τον τυπο των εμβαδων και για αυτο μαλιστα το μονο που εκανα στο Γ ηταν να γραψω τους τυπους των εμβαδων.

Εσύ τα ξέρες και τα γράψες άλλοι που παίρνουν 20 και 18 και δεν ήξεραν τους τύπους είναι άριστοι, τους αντιπροσωπεύουν οι βαθμοί ; Εκεί θέλω να καταλήξω.

Φυσικά, δεν πιστεύω ότι οι βαθμοί δεν κρίνουν καμία ανθρώπου και κανενός μαθητή απλά το λέω για όσους φωνάζουν και υπερηφανεύονται ότι είμαι "άριστος" και παίρνω βαθμούς και μετά δεν ξέρουν τα βασικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,567 μηνύματα.
Του 2016 η ταν τελεια εγραφα 15 ανετα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dreamer_SW

Διάσημο μέλος

Η Dreamer_SW αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Κοινωνικής Εργασίας ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,832 μηνύματα.
ΣΠΥΡΟ στα εμβαδά ειδικά δεν υπάρχει δικαιολογία του "δεν γνωρίζω επειδή ήμουν από θεωρητική κατεύθυνση πχ " είναι βασικές γνώσεις όπως πχ είπε ένα παιδί πιο πάνω σχετικά με τις καταλήξεις σε -ώνω .
Με την λογική αυτή ένας θετικός ή οικονομικός υποψήφιος δεν είναι "υποχρεωμένος" να τις ξέρει δεν πάει έτσι.
Είναι βασικές γνώσεις που δε ξεχνιούνται. Κι εγώ θεωρητική ήμουν αλλά τα βασικά όπως αυτά δεν μπορώ να τα ξεχάσω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

physicscrazy

Δραστήριο μέλος

Ο physicscrazy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 594 μηνύματα.
Αρχικά ήμουν υποψήφιος δεν είμαι τώρα .
Εκπρόσωπος της ΕΜΕ ;
Η ΕΜΕ είναι πολύ καλή στο να βγάζει δελτία τύπου , να ενημερώνει τις ασκήσεις της με τρελά πράγματα .Δεν είναι καλή στην κρίση των θεμάτων , στις οδηγίες για την σωστή διδασκαλία των μαθηματικών και στον επιστημονικό επιμελητή της την ώρα που δημιουργούνται τα θέματα .
Σε εξετάσεις στο παν/μιο χθες και στο προηγούμενο εξάμηνο μας δόθηκε τυπολόγιο με όλα τα εμβαδά αλλά τους γεωμετρικούς τύπους που χρειαζόμασταν.

καταρχας ο ρολος της ΕΜΕ δεν ειναι η κριση των θεματων των πανελληνιων ουτε και εν γενει στη διδασκαλια των μαθηματικων στα σχολεια. προφανως και εχει αποψη περι του θεματος αλλα δεν ειναι ο ρολος της αυτος. Γενικα δεν κολλαει καπου με τις πανελληνιες. Ναι βγαζει δελτιο τυπου για αυτες(λογικοτατο) που αμα θες συμφωνεις μαζι του αμα θες οχι. Δεν καταλαβαινω γιατι την αναφερεις. πραγματικα θελω να μου εξηγησεις γιατι αναφερεις την ΕΜΕ και τι σε κανει να πιστευεις οτι εχει καποιον ουσιαστικο ρολο στο θεμα.

Στις εξετασεις για το πανεπιστημιο ο καθε καθηγητης ειναι διαφορετικος και δινει οτι τυπολογιο γουσταρει. να ρωτησω και κατι: στο τυπολογιο βρισκοταν και το εμβαδο κυκλου ή και ο τυπος (συνχ)^2+(ημχ)^2=1? γτ για τετοιο επιπεδο δυσκολιας τυπων μιλαμε.

ΥΓ. ειμαι 3ο ετος στο φυσικο και εχω δωσει καμια 30αρια μαθηματα περιπου. δε μου εχουν δωσει ΠΟΤΕ τυπο εμβαδου κυκλου.
Επισης πραγματικο περιστατικο που συνεβη σε αμφιθεατρο φυσικου κατα τη διαρκεια εξετασης:

-φοιτητης: "θα μπορουσατε να μας δωσετε τον τυπο για τον ογκο σφαιρας?"
-καθηγητης: "μπορεις να τον υπολογισεις πολυ ευκολα"

με λιγα λογια το τι κανει ο καθε καθηγητης στην εξεταση ειναι δικο του θεμα και δεν εχει να κανει με τις πανελληνιες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΣπύροςΔ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΣπύροςΔ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 148 μηνύματα.
Δεν διαφωνώ.ειναι βασικοτατες γνώσεις.δεν προσπαθώ να με δικαιολογήσω.επρεπε να ξέρω εμβαδόν κύκλου.τελος.για το γεγονός ότι δν θυμομουν τον τύπο φταίω έχω ένα μεγάλο μερίδιο ευθύνης.δν φταίω όμως αποκλειστικά εγω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,092 μηνύματα.
Στο ischool μου έχει μείνει ο @fockos να προτρέπει τα παιδιά να κάνουν φροντιστήριο από Α Λυκείου και να προετοιμάζονται από τότε για τα μαθήματα που θα δώσουν πανελλαδικά και η μάζα του forum να τον αποκάλεί troll και ότι φροντιστήρια χρειάζονται μόνο στη Γ Λυκείου. Κάποιοι δεν κατανοούν τα κενά που έχουν οι περισσότεροι μαθητές. Όσοι πάτε Α Λυκείου αρχίστε τη προετοιμασίας από τώρα.
Οι εξετάσεις είναι ανταγωνιστικές και δε περνάει ο πιο έξυπνος αλλά αυτός που θα είναι προετοιμασμένος καλύτερα για αυτές τις εξετάσεις. Θεωρώ πως ένα παιδί Τρίτη Γυμνασίαου είναι ικανός να αντεξεπέθλει στην ύλη της 3ης Λυκείου, επίσης γνωρίζω πως όσο πιο πριν αποκτήσεις γνώσεις και στην συνέχεια με την συνεχή επανάληψη ο εγκέφαλος κατανοεί καλύτερα και μπορεί να αντεξεπέθλει σε δύσκολες ασκήσεις. Είναι σαν την οδήγηση ένα νέος οδηγός δε μπορείς να τον βάλεις αμέσως να κάνει υπερατλαντικό ταξίδι.
Συνεπώς όσο πιο πριν αρχίζεις τα μαθήματα που θα εξεταστείς πανελλαδικά τόσο πιο καλά θα γράψεις στις Πανελλαδικε΄εξετάσεις.

Αυτό που προσπαθούν να κάνουν οι περισσότεροι φροντιστηριουχοι δηλαδή ένα σωρό ώρες την βδομάδα φροντιστήριο δεν ευσταθεί νευρολογικά και το κάνουν κατά βάση όχι για να σας μάθουν περισσότερα αλλά για να πάρουν περισσότερα από τους γονείς σας.

Τις ημέρες των εξετάσεων το παιδί δε πρέπει να πηγαίνει φροντιστήριο.
Στις γιορτές πρέπει το παίδί να το αφιερώνει στις επαναλήψεις.

Η γνώση για να κτιστεί πρέπει να την κτίζεις λίγο λίγο.
Για να γίνει αυτό πρέπει να αρχίζεις φροντιστήριο στην εξεταστέα ύλη όσο πιο πριιν γίνεται και 1 χρόνος δεν είναι αρκετός.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 31,240 μηνύματα.
Αναρωτιέμαι αν είναι η θέση μας εδώ να κατακρίνουμε αυτούς που λένε ότι δυσκολεύτηκαν. Ακόμα και να είναι υπερβολικοί ή να δεχτώ ότι ίσως δε βλέπουν καθαρά, δεν έχουν το δικαίωμα με το άγχος που πέρασαν / περνούν ακόμα; Ο σκοπός μας είναι να τους κουνήσουμε το δάχτυλο ή να τους δώσουμε κουράγιο για τα επόμενα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dreamer_SW

Διάσημο μέλος

Η Dreamer_SW αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Κοινωνικής Εργασίας ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,832 μηνύματα.
Δεν διαφωνώ.ειναι βασικοτατες γνώσεις.δεν προσπαθώ να με δικαιολογήσω.επρεπε να ξέρω εμβαδόν κύκλου.τελος.για το γεγονός ότι δν θυμομουν τον τύπο φταίω έχω ένα μεγάλο μερίδιο ευθύνης.δν φταίω όμως αποκλειστικά εγω.

Το ότι το εκπαιδευτικό σύστημα δεν σε προετοιμάζει κατάλληλα το ξέρω το ξέρεις το ξέρουμε όλοι, αλλά εφόσον το ξέρουμε εμείς γιατί δεν κάνουμε κάτι ώστε να καλύψουμε κενά που μας έχει δημιουργήσει της ύλης ; Πχ έχει εμβαδά, δεν είμαστε σίγουροι 100% για αυτές τις ασκήσεις γιατί να μην τα ψάξουμε και εάν δεν να ρωτήσουμε ; Εκεί θέλω να καταλήξω :) ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dreamer_SW

Διάσημο μέλος

Η Dreamer_SW αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Κοινωνικής Εργασίας ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,832 μηνύματα.
Αναρωτιέμαι αν είναι η θέση μας εδώ να κατακρίνουμε αυτούς που λένε ότι δυσκολεύτηκαν. Ακόμα και να είναι υπερβολικοί ή να δεχτώ ότι ίσως δε βλέπουν καθαρά, δεν έχουν το δικαίωμα με το άγχος που πέρασαν / περνούν ακόμα; Ο σκοπός μας είναι να τους κουνήσουμε το δάχτυλο ή να τους δώσουμε κουράγιο για τα επόμενα;

Χίμελα φυσικά και δεν έχουμε θέση και δικαίωμα να κατακρίνουμε κανέναν και ξέρω και εγώ ή ίδια με το άγχος που έχω πως είναι να είσαι σε εξεταστική περίοδο το έχω δείξει σε όλο το φόρουμ και το τσατ :P

Το θέμα που με απασχολεί προσωπικά εμένα είναι εάν τελικά βάζουν πάντα δύσκολα θέματα οι καθηγητές και οι μαθητές ή φοιτητές δεν γράφουν (και εγώ μέσα) ή βάζουν ναι νεμ δύσκολα θέματα οι καθηγητές αλλά και οι μαθητές πάνε με κενά είτε λόγω και φταίξιμο δικού τους και όχι μόνο του εκπαιδευτικού συστήματος. Γιατί βάζουν εύκολα δύσκολα , γκρινιάζουΜΕ ( κι εγώ μέσα)

Φυσικά και δεν θέλω να κουνήσω σε κανενός το δάχτυλο και εννοείται ότι πρέπει να δώσουμε δύναμη για τα υπόλοιπα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 31,240 μηνύματα.
Ο καθένας λέει ο,τι θέλει φυσικά απλά λέω μήπως είναι καλύτερα όλα αυτά να συζητηθούν μετά το τέλος των εξετάσεων. Δηλαδή τώρα πιστεύω αρνητικά επηρεάζονται οι υποψήφιοι με αυτή τη συζήτηση παρά "σωφρονίζονται" στο ότι πρέπει να ξέρουν μαθηματικά όλων των τάξεων. Αυτή είναι η γνώμη μου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dim1234

Νεοφερμένος

Ο Dim1234 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 50 μηνύματα.
καταρχας ο ρολος της ΕΜΕ δεν ειναι η κριση των θεματων των πανελληνιων ουτε και εν γενει στη διδασκαλια των μαθηματικων στα σχολεια. προφανως και εχει αποψη περι του θεματος αλλα δεν ειναι ο ρολος της αυτος. Γενικα δεν κολλαει καπου με τις πανελληνιες. Ναι βγαζει δελτιο τυπου για αυτες(λογικοτατο) που αμα θες συμφωνεις μαζι του αμα θες οχι. Δεν καταλαβαινω γιατι την αναφερεις. πραγματικα θελω να μου εξηγησεις γιατι αναφερεις την ΕΜΕ και τι σε κανει να πιστευεις οτι εχει καποιον ουσιαστικο ρολο στο θεμα.

Στις εξετασεις για το πανεπιστημιο ο καθε καθηγητης ειναι διαφορετικος και δινει οτι τυπολογιο γουσταρει. να ρωτησω και κατι: στο τυπολογιο βρισκοταν και το εμβαδο κυκλου ή και ο τυπος (συνχ)^2+(ημχ)^2=1? γτ για τετοιο επιπεδο δυσκολιας τυπων μιλαμε.

ΥΓ. ειμαι 3ο ετος στο φυσικο και εχω δωσει καμια 30αρια μαθηματα περιπου. δε μου εχουν δωσει ΠΟΤΕ τυπο εμβαδου κυκλου.
Επισης πραγματικο περιστατικο που συνεβη σε αμφιθεατρο φυσικου κατα τη διαρκεια εξετασης:

-φοιτητης: "θα μπορουσατε να μας δωσετε τον τυπο για τον ογκο σφαιρας?"
-καθηγητης: "μπορεις να τον υπολογισεις πολυ ευκολα"

με λιγα λογια το τι κανει ο καθε καθηγητης στην εξεταση ειναι δικο του θεμα και δεν εχει να κανει με τις πανελληνιες
εδω φυσικο 2ο..και πολυ σωστη ηταν η απαντηση του καθηγητη..αλλωστε αν δεν ξερουμε να κανουμε μοντελοποιηση για τα στοιχειωδη τι φυσικοι ειμαστε :loltooth: (btw σε εμας εχει τυχει να μην μας δινουν καν σφαιρικες συντεταγμενες ενω απαιτουνταν για την λυση του προβληματος..οποιος λεει οτι το τυπολογιο ειναι ντε φακτο στο πανεπιστημιο ειναι γελασμενος αφου εξαρταται καθαρα απο την διαθεση του διδασκοντα :) )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

physicscrazy

Δραστήριο μέλος

Ο physicscrazy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 594 μηνύματα.
εδω φυσικο 2ο..και πολυ σωστη ηταν η απαντηση του καθηγητη..αλλωστε αν δεν ξερουμε να κανουμε μοντελοποιηση για τα στοιχειωδη τι φυσικοι ειμαστε :loltooth: (btw σε εμας εχει τυχει να μην μας δινουν καν σφαιρικες συντεταγμενες ενω απαιτουνταν για την λυση του προβληματος..οποιος λεει οτι το τυπολογιο ειναι ντε φακτο στο πανεπιστημιο ειναι γελασμενος αφου εξαρταται καθαρα απο την διαθεση του διδασκοντα :) )

συμφωνω οτι ηταν σωστη η απαντηση....να φανταστω (αν και βγαινω of toppic) οτι το μαθημα που απαιτουνταν και δεν τις εδιναν ηταν φ3?γτ κατι τετοιο ειχε παιχτει εκει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dreamer_SW

Διάσημο μέλος

Η Dreamer_SW αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Κοινωνικής Εργασίας ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,832 μηνύματα.
Ο καθένας λέει ο,τι θέλει φυσικά απλά λέω μήπως είναι καλύτερα όλα αυτά να συζητηθούν μετά το τέλος των εξετάσεων. Δηλαδή τώρα πιστεύω αρνητικά επηρεάζονται οι υποψήφιοι με αυτή τη συζήτηση παρά "σωφρονίζονται" στο ότι πρέπει να ξέρουν μαθηματικά όλων των τάξεων. Αυτή είναι η γνώμη μου.

Ναι σε αυτό έχεις δίκιο .... :redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dim1234

Νεοφερμένος

Ο Dim1234 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 50 μηνύματα.
συμφωνω οτι ηταν σωστη η απαντηση....να φανταστω (αν και βγαινω of toppic) οτι το μαθημα που απαιτουνταν και δεν τις εδιναν ηταν φ3?γτ κατι τετοιο ειχε παιχτει εκει
Κλασσικη μηχανικη 2 λεγεται το μαθημα.. Φανταζομαι σε εσας θα ειναι το αντιστοιχο με την ονομασια φυσικη 3.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Agnwsth

Δραστήριο μέλος

Η Agnwsth αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 486 μηνύματα.
Φώτη ήξερες του τύπους των εμβαδών αλλά δεν ήξερες να τους προσθέσεις; :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giovanni_

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
ισως δεν ηξερε να τα εκφρασει ως χ και 8-χ τις περιμετρου και μετα να τα μετατραψει σε εμβαδα και εν συνεχεια να τα προσθεσει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top