[11/06/2018] Μαθηματικά Προσανατολισμού - Πόσο υπολογίζετε ότι γράψατε;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 25)
  • Άριστα 18-20

    Ψήφοι: 4 16.0%
  • Πολύ καλά 15-18

    Ψήφοι: 1 4.0%
  • Καλά 12-15

    Ψήφοι: 3 12.0%
  • Μέτρια 10-12

    Ψήφοι: 2 8.0%
  • Όχι καλά 5-10

    Ψήφοι: 1 4.0%
  • Καθόλου καλά 0-5

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Κουμπάκιας (δεν με αφορά - δεν απαντώ)

    Ψήφοι: 14 56.0%

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών , Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής Ο.Π.Α. (Αθήνα) και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 7,890 μηνύματα.
Συνεχίζουμε με Μαθηματικά Προσανατολισμού. :thumbup:

Για γενικές συζητήσεις προτιμήστε το θέμα Πανελλήνιες 2018. Για ό,τι αφορά τα Μαθηματικά Προσανατολισμού (πως τα πήγατε, τι απαντήσεις δώσατε, προβληματισμοί για το μάθημα και τις ασκήσεις κτλ), αυτό το θέμα είναι το πλέον κατάλληλο. :yes:

Το θέμα θα παραμείνει κλειστό και θα ξεκλειδωθεί αύριο το πρωί όπου και θα προστεθούν τα θέματα και ενδεικτικές απαντήσεις σε αυτά. :)

Καλή επιτυχία!! :cool:

Θέματα και Απαντήσεις στα Μαθηματικά Προσανατολισμού - Πανελλήνιες 2018:
ΘΕΜΑΤΑ 2018 - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ


Απαντήσεις:
Από Φροντιστήρια Πουκαμισά
Από Φροντιστήρια Κελάφα
Από Φροντιστήρια Ρούλα Μακρή
Από Φροντιστήρια Ορόσημο
Από Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων



Άλλα Μαθήματα:
Γενικής Παιδείας


Προσανατολισμού



Χρήσιμοι Σύνδεσμοι:
Ο Τομέας Πανελλαδικών Εξετάσεων του iSchool
 
Τελευταία επεξεργασία:

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,997 μηνύματα.
Το θέμα είναι τώρα ανοιχτό και προσφέρεται για συζήτηση. :)
 

ultraviolence

Τιμώμενο Μέλος

Ο ultraviolence αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Σλοβακία (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,591 μηνύματα.

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πολωνία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,015 μηνύματα.
Συρματακια και τετραγωνάκια,ωραία πράγματα βλέπω :P
 

ultraviolence

Τιμώμενο Μέλος

Ο ultraviolence αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Σλοβακία (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,591 μηνύματα.
Κοιτώντας τα θέματα μπορώ να πω ότι για ένα μαθητή που διάβασε μέσα στην χρονιά, το 10 είναι αρκετά εύκολο από τα δύο πρώτα θέματα.
Το θέμα Γ τώρα τι φάση; Δεν ξέρω αν θέλει κάποια αποκωδικοποίηση την οποία δεν μπορώ να σκεφτώ τώρα, αλλά εμένα θα μου'χε φύγει η μαγκιά αν το'βλεπα στις εξετάσεις.
Το θέμα Δ νταξ κλασικό θέμα Δ.
Καλά αποτελέσματα!
 

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πολωνία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,015 μηνύματα.
Κοιτώντας τα θέματα μπορώ να πω ότι για ένα μαθητή που διάβασε μέσα στην χρονιά, το 10 είναι αρκετά εύκολο από τα δύο πρώτα θέματα.
Το θέμα Γ τώρα τι φάση; Δεν ξέρω αν θέλει κάποια αποκωδικοποίηση την οποία δεν μπορώ να σκεφτώ τώρα, αλλά εμένα θα μου'χε φύγει η μαγκιά αν το'βλεπα στις εξετάσεις.
Το θέμα Δ νταξ κλασικό θέμα Δ.
Καλά αποτελέσματα!

Είναι από αυτά ακριβώς τα θέματα που χουν σκοπό να σε κομπλαρουν αλλά πιστεύω ότι αν σκεφτείς λογικά, θα βγαίνει και δεν θα είναι τόσο ουαου όσο φαίνεται. Δεν ξέρω, δεν τα έλυσα τα θέματα, μπορεί και να είναι δύσκολο, αλλά συνηθως ετσι γίνεται.
Η θεωρία πάντως εύκολη μου φαίνεται γιατί τέσσερα χρόνια μετά και θυμάμαι ακόμα και εγώ τις απαντήσεις :hehe:
Καλή επιτυχία σε όλους <3
 

Achilleas1997

Member

Ο Achilleas1997 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 63 μηνύματα.
[FONT=&quot]Ηταν οντως τρολλια του Γ αλλα αν το σκεφτεις ηρεμα δεν είναι δυσκολο[/FONT]
[FONT=&quot]Σου λεει οτι με το συρμα χ κανεις τετραγωνο αρα πλευρα α=x/4[/FONT]
[FONT=&quot]και με το 8-χ κυκλο οποτε το μηκος κυκλου ειναι 8-χ αρα η ακτινα ρ=(8-χ)/2π[/FONT]
[FONT=&quot]οποτε E(x) = α^2 + πρ^2 και μετα ειναι πραξεις.[/FONT]
 
Τελευταία επεξεργασία:

Lancelot

Well-known member

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,923 μηνύματα.
Για ακόμη μία φορά τραγικοί οι μαθηματικοί ....
Κρίμα να έχουν καταστρέψει ένα τόσο ωραίο μάθημα ..
 

Garist

New member

Ο Garist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών , Πτυχιούχος και μας γράφει απο Ξάνθη (Ξάνθη). Έχει γράψει 201 μηνύματα.
Πάλι δεν έπεσε υπαρξιακό θεώρημα;
 

akikos

Well-known member

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,674 μηνύματα.
[FONT=&quot]Ηταν οντως τρολλια του Γ αλλα αν το σκεφτεις ηρεμα δεν είναι δυσκολο[/FONT]
[FONT=&quot]Σου λεει οτι με το συρμα χ κανεις τετραγωνο αρα πλευρα α=x/4[/FONT]
[FONT=&quot]και με το 8-χ κυκλο οποτε το μηκος κυκλου ειναι 8-χ αρα η ακτινα ρ=(8-χ)/2π[/FONT]
[FONT=&quot]οποτε E(x) = α^2 + πρ^2 και μετα ειναι πραξεις.[/FONT]

Γιατί το θεωρείς τρολιά. Μια χαρά μου φαίνεται εμένα χωρίς παγίδες και κρυφά σημεία. Είναι ξεκάθαρο τι πρέπει να κάνεις.
 

Lancelot

Well-known member

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,923 μηνύματα.
Συγκριτικά με πέρυσι πώς τα κρίνετε;

Τα περσινά είχαν μεγαλύτερο όγκο αλλά ήταν αρκετά κοντά σε αυτα που διδάχτηκαν οι μαθητές . Δηλαδή όταν βομβαρδίζεις έναν μαθητή γ λυκείου με τις αηδιες ΘΜΤ , ROLLE , Fermat και διάφορα άλλα θεωρήματα που θα του χρειαστούν για 3 ωρες μόνο λογικό έιναι να σου απαντήσει και κάποια ερωτηματα . όταν θα του ζητήσεις εμβαδόν δίνοντας του συνολικό μήκος και βάζοντας από κάτω άλλα 3 απαιτητικά ερωτήματα με το γ4 δύσκολο αμφιβάλλω πολύ εάν κάποιος φτάσει στο Γ2
 

akikos

Well-known member

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,674 μηνύματα.
Τα διανύσματα τα έχουν βάλει εκτός;
 

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πολωνία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,015 μηνύματα.

akikos

Well-known member

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,674 μηνύματα.
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

γόρδιονΣουτιέν

New member

Η γόρδιονΣουτιέν αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 45 μηνύματα.
Οι μιγαδικοί ήταν στη Γ λυκείου μέχρι το 2015, από το 2016 και έπειτα αφαιρέθηκαν.
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών , Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής Ο.Π.Α. (Αθήνα) και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 7,890 μηνύματα.

akikos

Well-known member

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,674 μηνύματα.

Johnny15

Well-known member

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 10,053 μηνύματα.
Θέμα Β κλασικό θέμα, αλλά διαφωνώ με το τελευταίο ερώτημα που ζητάει σχεδιασμός γραφικής. Δεν μου αρέσουν οι σχεδιασμοί.

Θέμα Γ είναι τέλειο, μου άρεσε πάρα πολύ. Το πρώτο ερώτημα βγαίνει σε 5 λεπτά, το δεύτερο και το τρίτο θέλουν λίγες πράξεις αλλά τίποτα δύσκολο. Το πρώτο ερώτημα είναι επιπέδου α λυκείου, ούτε καν β.

Θέμα Δ δεν έκατσα να το λύσω γιατί φαίνεται χρονοβόρο αλλά μοιάζει δύσκολο. Βασικά αρκετά δύσκολο.


Τα φετινά θέματα μοιάζουν καλά και δίνουν την δυνατότητα στους ξύπνιους να γράψουν και όχι στους παπαγάλους. Πιστεύω πως οι καλοί μαθητές άνετα γράφουν 15 φέτος, ενώ άλλες χρονιές έπεφταν πιο κάτω στις βαθμολογίες. Ο μέτριος ένα 10 το παίρνει. Γενικά η διακύμανση θα είναι καλή.

Edit: απαράδεκτο που εχουν βγει οι μιγαδικοί από την ύλη, στα πολυτεχνεία από το πρώτο εξάμηνο κάνουν πολικές συντεταγμένες και συντεταγμένες στο χώρο και τα παιδιά δεν ξέρουν τι είναι μιγαδικός.
 
Τελευταία επεξεργασία:

The Mountain

Well-known member

Ο The Mountain αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 656 μηνύματα.
Εύκολα (σχετικά) μου φαίνονται, το 15-16 το βλέπω εφικτό για πολλούς.

Βέβαια, αυτά είναι εκ πρώτης πολυ σύντομης όψεως.

Υ.Γ. Περιμένω καταιγισμό μαθηματικών σε τηλεοράσεις, σάιτ, φόρουμ για το πόσο "αντιπαιδαγωγικό" ήταν το Γ.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top