[11/06/2018] Μαθηματικά Προσανατολισμού - Πόσο υπολογίζετε ότι γράψατε;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 26)
  • Άριστα 18-20

    Ψήφοι: 4 15.4%
  • Πολύ καλά 15-18

    Ψήφοι: 1 3.8%
  • Καλά 12-15

    Ψήφοι: 3 11.5%
  • Μέτρια 10-12

    Ψήφοι: 2 7.7%
  • Όχι καλά 5-10

    Ψήφοι: 1 3.8%
  • Καθόλου καλά 0-5

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Κουμπάκιας (δεν με αφορά - δεν απαντώ)

    Ψήφοι: 15 57.7%

GiorgosM

Νεοφερμένος

Ο GiorgosM αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 104 μηνύματα.
Προφανως β Λυκείου εισουν θεωρητική
Εδώ είσαι μαθηματικά
Άλλη λογικη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,218 μηνύματα.
Μάλιστα
Αν lim (x->0)f (x)=0
Τότε lim (x->0)-f (x)=0
Σωστό ή λαθος;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest-90211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αν δεν ξέρεις ύλη δημοτικού όπως είπες λυπάμαι αλλά ούτε έξω από την πόρτα του πανεπιστημίου δε θα έπρεπε να περάσεις.

Πες μου λίγο άρχοντα.σφ(α-β) πως γίνεται εσύ που τα θυμάσαι όλα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dim1234

Νεοφερμένος

Ο Dim1234 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 50 μηνύματα.
Καθε χρονο με τα μαθηματικα κατευθυνσης τα ιδια παρατραγουδα. Λοιπον για να τελειωνει το πραγμα. Φετος ενας μαθητης που σεβεται τον εαυτο του επρεπε μεχρι το Δ1 να κανει περιπατο. ΤΟ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ Γ ΘΕΜΑ ΗΤΑΝ. Καθε χρονο καποιος βρισκει ενα λογο γιατι τα θεματα ηταν "εκτος υλης", "αντιπαιδαγωγικα" κλπ.
Συγκεκριμενα εχω ακουσει εξωφρενικα πραγματα για το φετινο Γ θεμα. "Ηθελε γνωσεις απο προηγουμενες ταξεις", "ξεχωριζε τους παπαγαλους απο τους ευφυεις" και αλλα κουλα. Οχι παιδια, το εμβαδο κυκλου δεν ειναι γνωση προηγουμενων ταξεων. Ουτε ξεχωριζει τουυς παπαγαλους απο τους καλα διαβασμενους που ειχαν κατανοησει. ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΓΝΩΣΗ. Ειναι γνωση ιδιου επιπεδου με το να ξερεις οτι οι καταληξεις των ρηματων γραφονται με -ω. Ιδιου επιπεδου με τη γνωση της λυσης εξισωσεων πρωτου βαθμου.
Αν δηλαδη του χρονου μπει καποιου υποερωτημα να λυθει εξισωση πρωτου βαθμου θα λεμε οτι "χρειαζονταν γνωσεις προηγουμενων ταξεων" η "το θεμα ξεχωριζε τους παπαγαλους απο αυτους που ειχαν κατανοησει"

Το πραγματικα λυπηρο ειναι οτι πολλα παιδια δεν εγραψαν το Γ1. Και αυτο αποτελει ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥΝΤΖΑ σε ολο το εκπαιδευτικο μας συστημα οσον αφορα τα μαθηματικα.Βαζουμε τους μαθητες απο 15-16 τους χρονια και μαθαινουν ενα καρο μεθοδολογιες χωρις να εχουν καταλαβει τα βασικα. Δεν ξερουν εμβαδο κυκλου και θες να μαθουν αναλυση. ΑΑν το ακουγε αυτο ο νευτωνας θα μας πλακωνε στο ξυλο.



Μια μικρη κριτικη και για τα αλλα θεματα:

Α)θεωρια
Β)απλο κλασικο. Επειγουσα αναγκη να ξαναμπυν μιγαδικοι, τετοια θεματα δεν εχουν νοημα, μονο πραξεις.
Γ)Οτι πιο απλο. Θα επρεπε να το γραψουν ολοι(λιγο περιεργο ισως το γ3).
Δ)Δ1 κλασικο ερωτημα . Δ2,Δ3,Δ4 τα δυσκολα ερωτηματα της εξετασης.

Εν ολιγοις ενας διαβασμενος μαθητης μεχρι το Δ1 εφτανε ανετα και σε καλο χρονο. Απο εκει και επειτα ειχε χρονο για να παλεψει Δ2,Δ3,Δ4 που ηταν πιο δυσκολα σχετικα.
το γ3 εβγαινε και με υλη γ γυμνασιου :thumbup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.

Guest-90211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

GiorgosM

Νεοφερμένος

Ο GiorgosM αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 104 μηνύματα.
Όντως και το γ2

Επειδή είναι δεύτερου βαθμού και α>0 έχει ελάχιστο το οποίο βρίσκεις χ=-β/2α Που βγαινει 32/π+4,ουτε παραγωγο να μπερδευτεις ουτε τιποτα,αυτα ειναι μαθηματικα

Και το γ3 με διακρινουσα

Σε 15 max λεπτά ολόκληρο θεμα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Το Γ3 δεν μπορούν να το βγάλουν με διακρίνουσα τα παιδιά επειδή δεν έχουν κομπιουτεράκια για να κάνουν πράξεις με το π. Μαθηματικά θα πρέπει να αποδείξουν ότι η λύση που θα βρουν υπάρχει ενώ αν κάνουν πράξεις με το 3.14 (το οποίο είναι δύσκολο σε πράξεις με το χέρι) θα έχουν μια προσεγγιστική λύση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dim1234

Νεοφερμένος

Ο Dim1234 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 50 μηνύματα.
Το Γ3 δεν μπορούν να το βγάλουν με διακρίνουσα τα παιδιά επειδή δεν έχουν κομπιουτεράκια για να κάνουν πράξεις με το π. Μαθηματικά θα πρέπει να αποδείξουν ότι η λύση που θα βρουν υπάρχει ενώ αν κάνουν πράξεις με το 3.14 (το οποίο είναι δύσκολο σε πράξεις με το χέρι) θα έχουν μια προσεγγιστική λύση.
δεν χρειαζονται οι πραξεις με το 3.14
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

harry akritas

Διάσημο μέλος

Ο harry akritas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,099 μηνύματα.
Επειδή λέω την αλήθεια φίλε.Ότι τα Σ-Λ είναι θέμα θεωρίας και όχι να λες αν κάνω το ένα και αν κάνω το άλλο

Είναι σαν να σου είχε το μείον έξω από το όριο. Σοβαρά θεωρούμε πράξη το να βγάλεις ένα μείον κοινό παράγοντα; Αν σου έδινε το όριο στο 0 του (-ημχ/χ) ότι είναι -1 εσύ δηλαδή δεν θα ήξερες να απαντήσεις επειδή δεν το γράφει το σχολικό; Λες και είχε τίποτα τρομερές πράξεις κάνεις, έλεος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Παιδιά αν δεν ξέρετε το μήκος κύκλου και δε μπορείτε να βγάλετε ένα πλην απ' το όριο "γιατί είναι θεωρία" ελάχιστη σχέση έχετε με τα μαθηματικά και πάτε απλά για να κλέψετε βαθμό. Απορώ πώς θα γράψετε φυσική εσείς που διαμαρτύρεστε για το Γ1.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GohanDGeo

Νεοφερμένος

Ο GohanDGeo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
Η αλήθεια είναι δεν νομίζω κάποιο από τα ΣΛ να ήταν ΑΚΡΙΒΏΣ ίδιο η ειπωμενο στο σχολικό...
Πάντως το π=3.14 το χρησιμοποίησα στην απόδειξη του (16/5)>π
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Παιδιά στη φυσική θα κηδεύσουμε κόσμο. Και εγώ είμαι ο τελευταίος που πρέπει να μιλάω για φυσική αλλά όσους δυσκόλεψε το Γ1 να ξέρετε ότι θα βάλουν θέμα παρόμοιας φιλοσοφίας και στη φυσική.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Δεν φταίει ο μαθητής, ούτε τα φροντιστήρια, αλλά το δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα που προάγει τους μαθητές από τάξη, σε τάξη χωρίς να το αξίζουν. Αν ο μαθητής αξιολογείται >15 με μηδενικό διάβασμα τότε αποκτά ψευδαισθήσεις.
Ισχύει. Η κοινωνία μας αυτό ζητά. Ελάχιστη προσπάθεια σε όλα και φυσικά οι κυβερνήσεις μας δεν χαλάνε τέτοια χατίρια. Πράγματι με μηδενικό διάβασμα φτάνει ο μέσος μαθητής στη Γ λυκείου και τότε νοιώθει το σκωτσέζικο ντους.
Αυτή όμως είναι η μια όψη του νομίσματος. Στην άλλη όχθη βρίσκονται εκείνα τα αγόρια και κορίτσια (που κάποιοι από ζήλια τα λένε φυτά) που πραγματικά μελετούν, δεν κάνουν επιλογή με ποια μαθήματα του σχολείου θα ασχοληθούν, δεν απαξιώνουν τη γεωμετρία επειδή "είναι άχρηστη στις πανελλήνιες", γράφουν αξιοπρεπώς στις εξετάσεις των ενδοσχολικών μαθημάτων, βγάζουν απολυτήριο με μεγάλο βαθμό και (επειδή από το δημοτικό έμαθαν να διαβάζουν) γράφουν πολύ καλά στις πανελλήνιες πετυχαίνοντας 19000+ μόρια και μπαίνουν στις σχολές υψηλής ζήτησης που αποτελούν την πρώτη τους προτίμηση στο μηχανογραφικό.
Κατά τα άλλα, φταίει το κακό το ριζικό μας...


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Agnwsth

Δραστήριο μέλος

Η Agnwsth αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 486 μηνύματα.
Απ'όσο ξέρω πολλές φορές χρειάζεται να κάνεις πράξεις σε ερωτήματα Σ/Λ. Δηλαδή λέει η πρόταση " Η τάδε εξίσωση είναι αδύνατη" δεν θα ξέρεις τι είναι επειδή δεν την έχει στο βιβλίο; Συγγνώμη για το απλό παράδειγμα , αλλά νομίζω το point μου είναι φανερό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αγγελος Κοκ

Τιμώμενο Μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,665 μηνύματα.
Ρε κυριακο οκ δεν ξερεις το εμβαδον ολο το αλλο ομως ηταν σκετη αναλυση μονοτονια κυροτητα ακροτατα σημεια καμπης συνολο τιμων,ουτε αυτα δεν τα ξερεις;Δηλαδη τι εκανες φετος στα μαθηματικα.
Δεν ξερεις το Γ1 οκ δεκτο την συναρτηση στην δινει; Πανε βρες τα Γ2 και Γ3 με την συναρτηση που σου γραφει...υλη γ' λυκειου ειναι
Τωρα οσον αφορα τα Σ,Λ εδω φαινεται ποιος ειναι παπαγαλος και ποιος οχι.Αν δεν μπορεις να πεταξεις ενα - απεξω δεν σου φταιω εγω ουτε η επιτροπη ουτε Γιαννης.Δεν ειναι υποχρεωτικο η επιτροπη να σου βαζει Σ,Λ τις προτασεις του σχολικου.Τα Σ,Λ στο τελος καθε ενοτητας τα εχεις δει; Στα ολοκληρωματα πχ σου εχει το ολοκληρωμα της lnx,δηλαδη εκει τι; Στο εχει μηπως το σχολικο ως βασικο ολοκληρωμα το ολοκληρωμα της lnx;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Dreamer_SW

Διάσημο μέλος

Η Dreamer_SW αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Κοινωνικής Εργασίας ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,832 μηνύματα.
Ρε παιδιά, είμαι 4ο έτος σε μία σχολή από ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ. Όπως στην ίδια όπως και σε κάθε άλλη κατεύθυνση ή επιστήμη, μερικά πράγματα είναι βασικές γνώσεις. Δεν χρειάζεται στο λύκειο να κάνουμε μαθηματικά γενικής ή κατεύθυνσης για τον υπολογισμό του εμβαδόν ως ξεχωριστό κεφάλαιο όπως κάναμε στο δημοτικό είναι γελοίο. Το θεωρώ παράλογο και τραγικό ένας υποψήφιος θετικής να μην μπορεί να υπολογίσει τέτοια "μεγέθη", και να στοχεύει σε υψηλόβαθμες σχολές και να παραπονιέται μετά, ότι κάτι τέτοιο δεν ήταν στην ύλη πχ ή δεν ξέρω τι. Είναι τραγικό να καταλήγουμε να "ψάχνουμε" βιβλία δημοτικού για να δούμε εάν έχουμε μάθει πως υπολογίζουμε βαθμό γεωμετρικών σχημάτων τελειώνοντας το σχολείο.

Είναι δηλαδή σαν να πάω να εγώ να δώσω εξετάσεις αρχαία να μου βάλουν μία άσκηση μετατροπής και να λέω δεν μπορώ να την λύσω επειδή πχ δεν ήξερα πως είναι ο παρατατικός του ειμί επειδή δεν το έκανα γ λυκείου, αλλά το είχα μάθει από α γυμνασίου. Εκεί ήθελα να καταλήξω.

Έχω τελειώσει το σχολείο 4 χρόνια αλλά εμβαδά θυμάμαι ακόμα και όχι τα εύκολα του δημοτικού !! Σίγουρα μπορεί εκείνην την ώρα να σας μπλόκαρε το άγχος και για έναν λόγο να μην το λύσατε, συμβαίνει σε όλους και άλλο πράγμα να λέτε πότε το κάναμε ή αυτό δεν ήταν μέσα στην ύλη κλπ. Αν και δεν νομίζω παρόμοια άσκηση με εμβαδό να μην υπήρχε στο βιβλίο. Και να μην υπήρχε, δεν θέλει κάποια φιλοσοφία είναι δεδομένη γνώση. Καλύτερα να πείτε δεν το θυμόμουνα από άγχος πχ ή δεν το ήξερα. Αντί να ψάχνετε εάν το κάναμε στην ύλη δημοτικού ή δεν ξέρω εγώ που ή όχι.

Ένας μαθητής που προφανώς το έλυσε, σε καμία περίπτωση δε θεωρώ ότι ήταν περισσότερο έξυπνος και δεν ξέρω εγώ τι, απλά ποτέ δεν είχε παπαγαλίσει ύλη και έβαλε την κρίση του και κατάφερε να κάνει συνδυασμό γνώσεων από όλην την σχολική του πορεία.


Ελπίζω να καταλαβαίνετε που το πάω ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 31,087 μηνύματα.
Αν και τελείως άσχετη από μαθηματικά θέλω να ρωτήσω: στο φροντιστήριο κάνετε μόνο ύλη της γ' λυκείου ή ειδικότερα των μαθηματικών που θα δώσετε; Γιατί εγώ θυμάμαι ας πούμε στα αρχαία που έδωσα εγώ προ Χριστού η καθηγήτρια στο φροντιστήριο μας έβαλε να γράψουμε και να μάθουμε την γραμματική από την αρχή, ακόμα από α' γυμνασίου και της λέγαμε, αυτά τα ξέρουμε, αλλά τελικά μερικά πράγματα δεν τα ξέραμε και η επαναληψη ήταν πολύ σημαντική. Εσείς στο φροντιστήριο δεν κάνατε μια γενική επανάληψη όλων αυτών που μάθατε από το δημοτικό - γυμνάσιο - λύκειο; Είμαι περίεργη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest-90211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ρε κυριακο οκ δεν ξερεις το εμβαδον ολο το αλλο ομως ηταν σκετη αναλυση μονοτονια κυροτητα ακροτατα σημεια καμπης συνολο τιμων,ουτε αυτα δεν τα ξερεις;Δηλαδη τι εκανες φετος στα μαθηματικα.
Δεν ξερεις το Γ1 οκ δεκτο την συναρτηση στην δινει; Πανε βρες τα Γ2 και Γ3 με την συναρτηση που σου γραφει...υλη γ' λυκειου ειναι
Τωρα οσον αφορα τα Σ,Λ εδω φαινεται ποιος ειναι παπαγαλος και ποιος οχι.Αν δεν μπορεις να πεταξεις ενα - απεξω δεν σου φταιω εγω ουτε η επιτροπη ουτε Γιαννης.Δεν ειναι υποχρεωτικο η επιτροπη να σου βαζει Σ,Λ τις προτασεις του σχολικου.Τα Σ,Λ στο τελος καθε ενοτητας τα εχεις δει; Στα ολοκληρωματα πχ σου εχει το ολοκληρωμα της lnx,δηλαδη εκει τι; Στο εχει μηπως το σχολικο ως βασικο ολοκληρωμα το ολοκληρωμα της lnx;

Το Γ1 δεν έβγαλα τα άλλα τα έβγαλα

Φίλε Άγγελε δεν ξέρω σε ποια κατεύθυνση είσαι αλλά πολλά Σ-Λ στο Αοθ και Αεππ αν πεις αν γίνεται αυτό,αν το ένα και αν το άλλο θα χάσεις το Σ-Λ.Γιατί το Σ-Λ είναι μια σκέτη πρόταση που σε ελάχιστες περιπτώσεις μπορείς να την τροποποιείς.Έστω μια λέξη να αλλάξεις αλλάζει όλο το νόημα.Αυτό το λάθος δεν το έκανα μόνο εγώ αλλά και άλλοι στο σχολείο με το συν

Δηλαδή αν έπεφτε εμβαδόν κυλίνδρου ή κώνου τι θα κάναμε??Σου λέω και το άλλο αν έπεφτε τύπος γωνίας 2α εσύ τι θα έκανες?Δεν έπρεπε να τους ξέρεις?όμως μια μέρα πριν τις πανελλήνιες ποιος ανοίγει το βιβλίο της Β για να πάει να τους διαβάσει ή μέσα σε αυτό το άγχος καθώς δεν περίμενες τέτοιο θέμα πόσο δύσκολο είναι να τους ανακαλέσεις στη μνήμη σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

GiorgosM

Νεοφερμένος

Ο GiorgosM αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 104 μηνύματα.
Ότι και να πούμε η αποτυχία και η επιτυχία είναι δική μας ευθύνη.Δεν γίνετε Μόνο την επιτυχία να την χρεώνουμε στον εαυτό μας.Απο εκεί και πέρα πρέπει να παραδεχτούμε ότι κάναμε λαθοι και να συνεχίσουμε.Οι βασεις θα είναι ίδιες με τις περσινές περίπου ίσως και 100-200 λιγότερα λογω αυξήσεων των θέσεων.Με 12 μαθηματικά μπορείς να περάσεις παντού φέτος Εκτός σώματα ασφαλείας και στρατό βαλκανικών και ίσως ΛΟΧΡΗ.Για τα οικονομικά πάντα.ΑΡΑ δεν χάθηκε τιποτα.Περσι 12 είχα και έβγαλα 15χιλιαδες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top