[11/06/2018] Μαθηματικά Προσανατολισμού - Πόσο υπολογίζετε ότι γράψατε;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 26)
  • Άριστα 18-20

    Ψήφοι: 4 15.4%
  • Πολύ καλά 15-18

    Ψήφοι: 1 3.8%
  • Καλά 12-15

    Ψήφοι: 3 11.5%
  • Μέτρια 10-12

    Ψήφοι: 2 7.7%
  • Όχι καλά 5-10

    Ψήφοι: 1 3.8%
  • Καθόλου καλά 0-5

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Κουμπάκιας (δεν με αφορά - δεν απαντώ)

    Ψήφοι: 15 57.7%

Guest-90211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Από την άλλη μερικοί που με βγάλατε άχρηστο επειδή δεν θυμήθηκα τους τύπους έχω να πω το εξής σε άλλους φάνηκε δύσκολο το Γ σε άλλους το Δ.Εμένα προσωπικά το Δ μου φάνηκε εύκολο.Οπότε είναι στη κρίση του καθενός τι είναι δύσκολο και τι εύκολο

και είναι διαφορετικά για κάποιον που δίνει πρώτη φορά για το άλλον που δίνει δευτερη και για τον άλλον που βλέπει τα θέματα από το σπίτι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Dreamer_SW

Διάσημο μέλος

Η Dreamer_SW αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Κοινωνικής Εργασίας ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,832 μηνύματα.
Από την άλλη μερικοί που με βγάλατε άχρηστο επειδή δεν θυμήθηκα τους τύπους έχω να πω το εξής σε άλλους φάνηκε δύσκολο το Γ σε άλλους το Δ.Εμένα προσωπικά το Δ μου φάνηκε εύκολο.Οπότε είναι στη κρίση του καθενός τι είναι δύσκολο και τι εύκολο

κανείς δεν είναι άχρηστος επειδή δεν πήγε καλά στις εξετάσεις ή επειδή δεν θυμήθηκε κάτι, άλλο ότι έπρεπε εσύ και οποιοσδήποτε εσύ να τα ήξερες :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,290 μηνύματα.
Από την άλλη μερικοί που με βγάλατε άχρηστο επειδή δεν θυμήθηκα τους τύπους έχω να πω το εξής σε άλλους φάνηκε δύσκολο το Γ σε άλλους το Δ.Εμένα προσωπικά το Δ μου φάνηκε εύκολο.Οπότε είναι στη κρίση του καθενός τι είναι δύσκολο και τι εύκολο

Ολα δειχνουν κατι,μπραβο που σου φανηκε ευκολο το Δ,ομως λεει αλλα πραγματα για εσενα οτι δεν ηξερες το εμβαδον ενος εκ των πιο διασημων σχηματων η δεν μπορεσες να βγαλεις το πλην απο το οριο :worry: .
Επισης αφου εβγαλες το Δ χαλαρωσε,γιατι τσιτωνεσαι τοσο; :smoke: .

Γιαννη πιστευω οτι στη φυσικη θα γινει χαμος,και καλα θα κανουν μετα απο αυτα που βλεπουμε,ομως παρατηρησε οτι οσοι διαμαρτυρονται ειναι απο την οικονομικη κατευθυνση.Οσοι ειναι στην θετικη δεν νομιζω να παπαγαλιζουν,οχι στον ιδιο βαθμο η στο ιδιο πληθος.Αρα σιγουρα θα υπαρξουν και αρκετοι που θα τα πανε πολυ καλα.

Εμβαδον στερεων δεν το ξερω...επιφανεια και ογκο ισως.Να φανταστω και κυβος να επεφτε τα πραγματα θα ηταν δυσκολα;Εαν σου ελεγε δηλαδη δινεται μια δεξαμενη ορθογωνιο παραλληλεπιπεδο με διαστασεις 10m μηκος,5m πλατος και 5m υψος βρειτε α) τον ογκο της δεξαμενης ,β)τον ρυθμο μεταβολης του υψους του νερου μεσα στην δεξαμενη εαν απο λαστιχο εκρεει σε αυτην με ρυθμο μεταβολης 10t² m³/s γ) μετα απο ποσο χρονο θα γεμιζε η δεξαμενη τι θα εκανες; Θα ρωταγες τι ειναι το ορθογωνιο παραλληλεπιπεδο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,848 μηνύματα.

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,663 μηνύματα.
Καθε χρονο με τα μαθηματικα κατευθυνσης τα ιδια παρατραγουδα. Λοιπον για να τελειωνει το πραγμα. Φετος ενας μαθητης που σεβεται τον εαυτο του επρεπε μεχρι το Δ1 να κανει περιπατο. ΤΟ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ Γ ΘΕΜΑ ΗΤΑΝ. Καθε χρονο καποιος βρισκει ενα λογο γιατι τα θεματα ηταν "εκτος υλης", "αντιπαιδαγωγικα" κλπ.
Συγκεκριμενα εχω ακουσει εξωφρενικα πραγματα για το φετινο Γ θεμα. "Ηθελε γνωσεις απο προηγουμενες ταξεις", "ξεχωριζε τους παπαγαλους απο τους ευφυεις" και αλλα κουλα. Οχι παιδια, το εμβαδο κυκλου δεν ειναι γνωση προηγουμενων ταξεων. Ουτε ξεχωριζει τουυς παπαγαλους απο τους καλα διαβασμενους που ειχαν κατανοησει. ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΓΝΩΣΗ. Ειναι γνωση ιδιου επιπεδου με το να ξερεις οτι οι καταληξεις των ρηματων γραφονται με -ω. Ιδιου επιπεδου με τη γνωση της λυσης εξισωσεων πρωτου βαθμου.
Αν δηλαδη του χρονου μπει καποιου υποερωτημα να λυθει εξισωση πρωτου βαθμου θα λεμε οτι "χρειαζονταν γνωσεις προηγουμενων ταξεων" η "το θεμα ξεχωριζε τους παπαγαλους απο αυτους που ειχαν κατανοησει"

Το πραγματικα λυπηρο ειναι οτι πολλα παιδια δεν εγραψαν το Γ1. Και αυτο αποτελει ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥΝΤΖΑ σε ολο το εκπαιδευτικο μας συστημα οσον αφορα τα μαθηματικα.Βαζουμε τους μαθητες απο 15-16 τους χρονια και μαθαινουν ενα καρο μεθοδολογιες χωρις να εχουν καταλαβει τα βασικα. Δεν ξερουν εμβαδο κυκλου και θες να μαθουν αναλυση. ΑΑν το ακουγε αυτο ο νευτωνας θα μας πλακωνε στο ξυλο.



Μια μικρη κριτικη και για τα αλλα θεματα:

Α)θεωρια
Β)απλο κλασικο. Επειγουσα αναγκη να ξαναμπυν μιγαδικοι, τετοια θεματα δεν εχουν νοημα, μονο πραξεις.
Γ)Οτι πιο απλο. Θα επρεπε να το γραψουν ολοι(λιγο περιεργο ισως το γ3).
Δ)Δ1 κλασικο ερωτημα . Δ2,Δ3,Δ4 τα δυσκολα ερωτηματα της εξετασης.

Εν ολιγοις ενας διαβασμενος μαθητης μεχρι το Δ1 εφτανε ανετα και σε καλο χρονο. Απο εκει και επειτα ειχε χρονο για να παλεψει Δ2,Δ3,Δ4 που ηταν πιο δυσκολα σχετικα.
ΑΝ έχουν τσίπα οι καρεκλοκένταυροι της ΕΜΕ ας παραιτηθούν,δεν γίνονται τα ίδια και τα ίδια . Λίγο φιλότιμο να έχουν ας φύγουν έτσι όπως είναι.
Βέβαια το να τα βλεπεις απ'έξω (από τον καναπέ ) είναι εύκολο και να τα λύσεις και να κριτικάρεις , όταν όμως ήσουνα στην αντιστοιχη θέση ήταν διαφορετικά τα πράγμα .
Η οποιαδήποτε κρίτικη οφείλει να γίνει στους μαθηματικούς και μόνο !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dreamer_SW

Διάσημο μέλος

Η Dreamer_SW αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Κοινωνικής Εργασίας ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,832 μηνύματα.
ΑΝ έχουν τσίπα οι καρεκλοκένταυροι της ΕΜΕ ας παραιτηθούν,δεν γίνονται τα ίδια και τα ίδια . Λίγο φιλότιμο να έχουν ας φύγουν έτσι όπως είναι.
Βέβαια το να τα βλεπεις απ'έξω (από τον καναπέ ) είναι εύκολο και να τα λύσεις και να κριτικάρεις , όταν όμως ήσουνα στην αντιστοιχη θέση ήταν διαφορετικά τα πράγμα .
Η οποιαδήποτε κρίτικη οφείλει να γίνει στους μαθηματικούς και μόνο !

ρε συ δεν είναι έτσι ότι κρίνουμε από το καναπέ του σπιτιού. Δεν μιλάμε για κανένα γρίφο του Νασ μιλάμε για απλά θέματα γνώση που ακόμα και ένα παιδί γυμνασίου προβλήματα με εμβαδά λύνει. Μερικές γνώσεις είναι ευαγγέλια. Όπως θεωρητική πας να δώσεις με το ρήμα ειμι ευαγγέλιο που το μαθαίνεις α γυμνασίου πας και από θετική και οικονομικά με μερικά κεφάλαια ως ευαγγέλια καλύτερα μην πας καθόλου αν δεν ξέρεις ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ . Θα πεις τι δεν ήξερα το ρήμα ειμι δε το έκανα γ λυκειου αλλά α γυμνασίου οπότε τι είναι αυτά που έβαλαν ;

Σου απαντάω επειδή συμφωνώ με την γνώμη του παιδιού στον οποίο έκανες παράθεση. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,218 μηνύματα.
Το εμβαδό κώνου ούτε το έχω διδαχθεί ποτέ ούτε το έχω δει σε άσκηση αλλά υποθέτω ότι έχει εμβαδό το εμβαδό της βάσης που είναι 2πr^2 και η επιφάνεια του έχει εμβαδό 2πrd όπου d το "μηκος" του; Τέλος πάντων εκει που θέλω να καταλήξω είναι οτι και να μην ξέρουμε κάτι το προσπαθούμε και ότι γίνει. Δεν γίνεται υποψήφιος στα μαθηματικά να θέλει 20 χωρίς κριτικη σκέψη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,663 μηνύματα.
ρε συ δεν είναι έτσι ότι κρίνουμε από το καναπέ του σπιτιού. Δεν μιλάμε για κανένα γρίφο του Ναστ μιλάμε για απλά θέματα γνώση που ακόμα και ένα παιδί γυμνασίου προβλήματα με εμβαδά λύνει. Μερικές γνώσεις είναι ευαγγέλια. Όπως θεωρητική πας να δώσεις με το ρήμα ειμι ευαγγέλιο που το μαθαίνεις α γυμνασίου πας και από θετική και οικονομικά με μερικά κεφάλαια ως ευαγγέλια καλύτερα μην πας καθόλου αν δεν ξέρεις ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ . Θα πεις τι δεν ήξερα το ρήμα ειμι δε το έκανα γ λυκειου αλλά α γυμνασίου οπότε τι είναι αυτά που έβαλαν ;

Σου απαντάω επειδή συμφωνώ με την γνώμη του παιδιού στον οποίο έκανες παράθεση. :)

Δυστυχώς μιλάμε για έναν γρίφο του Νας . Πάνω στο άγχος , στην πίεση του χρόνου και στον φόβο , όχι δεν θυμάσαι τον τύπο του εμβαδού αλλά ούτε και το όνομά σου.
Είμαστε οι ίδιοι που οταν βρισκόμασταν στην θέση των σημερινών υποψηφίων κάναμε κάποιο χαζό λάθος , λάθος πρόσημο , λάθος τύπο . Τι σημαίνει ; ότι είμαστε στόκοι ; ότι είμαστε άχρηστοι( διότι κρινόμαστε σε 12 ώρες ) να πάμε σε κάποια πολυτεχνική σχολή ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,313 μηνύματα.
Πραγματικα θελω να ρωτησω κατι?Γιατι τοσο κακια μερικοι?υπηρχαν πολλοι αριστοι μαθητες που δεν εγραψαν καλα.Τι σημαινει οτι δεν ειναι εξυπνοι και οτι τους χαριζαν βαθμους?
Δεν λεω μπραβο στα παιδια που εγραψαν 15+ ομως μεχρι εκει.Δεν ειστε τιποτα το ξεχωριστο για να υποβιβαζετε μαθητες που ουτε καν ξερετε.

Σε οσο παιδια δεν εγραψαν καλα λεω το εξης.Μην φοβαστε ο καθενας εχει μια δευτερη ευκαιρια κανενας καλος μαθητης δεν χανεται απο τις πανελληνιες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mhtrogoal

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 921 μηνύματα.
Ροδα ειναι και γυριζει!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

The Mountain

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο The Mountain αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 944 μηνύματα.
Το εμβαδό κώνου ούτε το έχω διδαχθεί ποτέ ούτε το έχω δει σε άσκηση αλλά υποθέτω ότι έχει εμβαδό το εμβαδό της βάσης που είναι 2πr^2 και η επιφάνεια του έχει εμβαδό 2πrd όπου d το "μηκος" του; Τέλος πάντων εκει που θέλω να καταλήξω είναι οτι και να μην ξέρουμε κάτι το προσπαθούμε και ότι γίνει. Δεν γίνεται υποψήφιος στα μαθηματικά να θέλει 20 χωρίς κριτικη σκέψη

Όχι, αυτό είναι το εμβαδόν κυλίνδρου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dreamer_SW

Διάσημο μέλος

Η Dreamer_SW αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Κοινωνικής Εργασίας ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,832 μηνύματα.
Δυστυχώς μιλάμε για έναν γρίφο του Νας . Πάνω στο άγχος , στην πίεση του χρόνου και στον φόβο , όχι δεν θυμάσαι τον τύπο του εμβαδού αλλά ούτε και το όνομά σου.
Είμαστε οι ίδιοι που οταν βρισκόμασταν στην θέση των σημερινών υποψηφίων κάναμε κάποιο χαζό λάθος , λάθος πρόσημο , λάθος τύπο . Τι σημαίνει ; ότι είμαστε στόκοι ; ότι είμαστε άχρηστοι( διότι κρινόμαστε σε 12 ώρες ) να πάμε σε κάποια πολυτεχνική σχολή ;

Εντάξει εάν έχεις τρομερό άγχος είναι φυσικό να πάθεις black out. Αν δεν έχεις γράφεις όπως και τα υπόλοιπα θέματα. Σίγουρα μπορεί να κολλήσεις σε ένα θέμα δεν λέω, αλλά εάν είναι έτσι ρε συ στην δουλειά κάποιος δεν θα μπορεί να κάνει κάτι επειδή έχει άγχος; θα τον διώξουν. Έχω κι εγώ τρομερό άγχος ξέρω πως είναι έχω πάθει και black out, αλλά άλλο δεν ξέρω να λύνω θέμα άλλο αγχώθηκα και δεν έγραψα επειδή έπαθα ολικό σεντόνι. Ποιος είπε ότι είναι στόκος ; Ποιος χαρακτήρισε στόκο εδώ κάποιον και δεν το ξέρω ; Είμαι εγώ αυτή η ίδια, που λέω ότι οι πανελλήνιες δεν κρίνουν εσένα αλλά λέω κάτι άλλο. Δεν γίνεται η πλειοψηφία να λέει δεν έγραψα εμβαδά επειδή πχ αγχώθηκα και μετά που βγήκε από την αίθουσα και τελείωσε πες ότι ήταν από άγχος γιατί συνεχίζει να λέει πότε τα μάθαμε αυτά και τα σχετικά ; Είναι απλά ευαγγέλια όπως και αυτό που σου είπα για τα αρχαία.

Πραγματικα θελω να ρωτησω κατι?Γιατι τοσο κακια μερικοι?υπηρχαν πολλοι αριστοι μαθητες που δεν εγραψαν καλα.Τι σημαινει οτι δεν ειναι εξυπνοι και οτι τους χαριζαν βαθμους? Δεν λεω μπραβο στα παιδια που εγραψαν 15+ ομως μεχρι εκει.Δεν ειστε τιποτα το ξεχωριστο για να υποβιβαζετε μαθητες που ουτε καν ξερετε. Σε οσο παιδια δεν εγραψαν καλα λεω το εξης.Μην φοβαστε ο καθενας εχει μια δευτερη ευκαιρια κανενας καλος μαθητης δεν χανεται απο τις πανελληνιες.

ΦΩΤΗ ΚΑΝΕΙΣ δεν βγάζει καμία κακία, απλά δεν έχουμε μάθει να αποδεχόμαστε αλήθειες. Και όπως είπες και εσύ η αλήθεια πονάει. Η αλήθεια είναι ότι η πλειοψηφία δεν ήξερε εμβαδά δεν μπορεί η πλειοψηφία να μην τα έγραψε επειδή αγχώθηκε. ΆΓΧΟΣ έχουμε όλοι αλλά τόσο σύμπτωση ώστε να μην τα έγραψαν επειδή ΟΛΟΙ θόλωσαν ;

Ποιος έκρινε κάποιον έξυπνο και χαζό που λες, ανάλογα με τους βαθμούς που παίρνει; Στο σχολείο ναι πολλές φορές οι βαθμοί είναι χαριστικοί και στις πανελλήνιες δεν λέω ότι είναι 100% το σύστημα δίκαιο αλλά ούτε αυτό σημαίνει ότι κάποιος είναι έξυπνος και κάποιος άλλος όχι. Δεν γίνεται υποβάθμιση επειδή ακούγεται η αλήθεια. Δηλαδή υποβάθμιση είναι που λέει κάποιος δεν είχε βασικές γνώσεις;
Αφού δεν τις είχε γιατί δε το παραδέχεται γιατί να κρύβεται ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

physicscrazy

Δραστήριο μέλος

Ο physicscrazy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 591 μηνύματα.
Εκτίθεσαι.

εννοει εμβαδον παραπλευρης επιφανειας

ΑΝ έχουν τσίπα οι καρεκλοκένταυροι της ΕΜΕ ας παραιτηθούν,δεν γίνονται τα ίδια και τα ίδια . Λίγο φιλότιμο να έχουν ας φύγουν έτσι όπως είναι.
Βέβαια το να τα βλεπεις απ'έξω (από τον καναπέ ) είναι εύκολο και να τα λύσεις και να κριτικάρεις , όταν όμως ήσουνα στην αντιστοιχη θέση ήταν διαφορετικά τα πράγμα .
Η οποιαδήποτε κρίτικη οφείλει να γίνει στους μαθηματικούς και μόνο !

οι μαθηματικοι της ΕΜΕ που κολλανε? Το συγκεκριμενο γ1 και απο το φεγγαρι να το δεις ειναι ευκολο. και γυμνασιο να εισαι. Επισης οταν ημουν πριν τρια χρονια στην αντιστοιχη θεση δεν εχασα την αντικειμενικοτητα μου. και στους μαθηματικους και στα παιδια η οποια κριτικη. ναι φταινε σε μεγαλο βαθμο οι μαθηματικοι που δεν το εγραψαν τα παιδια. (και ξαναρωτω της ΕΜΕ που κολλανε?)

Δυστυχώς μιλάμε για έναν γρίφο του Νας . Πάνω στο άγχος , στην πίεση του χρόνου και στον φόβο , όχι δεν θυμάσαι τον τύπο του εμβαδού αλλά ούτε και το όνομά σου.
Είμαστε οι ίδιοι που οταν βρισκόμασταν στην θέση των σημερινών υποψηφίων κάναμε κάποιο χαζό λάθος , λάθος πρόσημο , λάθος τύπο . Τι σημαίνει ; ότι είμαστε στόκοι ; ότι είμαστε άχρηστοι( διότι κρινόμαστε σε 12 ώρες ) να πάμε σε κάποια πολυτεχνική σχολή ;

αμα εχεις τοσο αγχος υπαρχει προβλημα. και εμεις περασαμε απο τις πανελληνιες και ειχαμε αγχος αλλα δε νομιζω να ξεχασε να γραψει κανεις το ονομα του. Επισης καταλαβαινετε για τι πραγμα μιλαμε? δε μιλαμε για ενα απλο ορθογραφικο η για ενα προσημο. ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΝΑ ΔΙΝΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟ ΕΜΒΑΔΟ ΚΥΚΛΟΥ. ΕΛΕΟΣ!!ΕΛΕΟΣ!!

Επισης κανεις δε σε ειπε αχρηστο ουτε εσενα ουτε κανεναν. Το τι θα γραψεις στις πανελληνιες δεν εχει σχεση με το ποσο χρησιμος εισαι. Επισης δεν τελειωσαν οι πανελληνιες ακομα. Αυτο ομως ειναι μια συζητηση του κατα ποσον οι πανελληνιες ειναι ο καλυτερος τροπος εισαγωγης και οχι για το αν το θεμα γ επρεπε να μπει στις πανελληνιες. Στο θεμα μας, μια χαρα ηταν το θεμα γ και πολυ ευκολο.

Το εμβαδό κώνου ούτε το έχω διδαχθεί ποτέ ούτε το έχω δει σε άσκηση αλλά υποθέτω ότι έχει εμβαδό το εμβαδό της βάσης που είναι 2πr^2 και η επιφάνεια του έχει εμβαδό 2πrd όπου d το "μηκος" του; Τέλος πάντων εκει που θέλω να καταλήξω είναι οτι και να μην ξέρουμε κάτι το προσπαθούμε και ότι γίνει. Δεν γίνεται υποψήφιος στα μαθηματικά να θέλει 20 χωρίς κριτικη σκέψη

αυτο ειναι εμβαδο της επιφανειας κυλινδρου. που αν εμπαινε στις πανελληνιες θα γινοταν της τρελης απο οτι φαινεται. Το εμβαδο του κωνου ειναι όπου r η ακτίνα της βάσης και h το υψος του κωνου. Αυτο ειναι ενα παραδειγμα ενος τυπου που θα επρεπε να δινετε στις πανελληνιες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,218 μηνύματα.
Όχι, αυτό είναι το εμβαδόν κυλίνδρου.
Ναι το έψαξα και είναι πρ^2 και πρλ(Σκέφτηκα να ξετυλιξω τον κώνο άλλα το σκέφτηκα λάθος και έτσι ηταν να ξετυλιγω τον κύλινδρο). Όπως και να έχει δεν το έγραψα για να το παίξω έξυπνος (άλλωστε στην τελική δεν ήταν και η σωστή απάντηση). Το point μου είναι ότι στα μαθηματικά οταν δεν ξερω κάτι σκέφτομαι, δοκιμάζω και δεν κάθομαι να κλαίω την μοίρα μου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΣπύροςΔ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΣπύροςΔ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 148 μηνύματα.
Μη μας κρίνετε έτσι επειδη δεν θυμόμαστε το εμβαδόν κύκλου!!σαφως ευθυνόμαστε και εμεις αλλα το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης έχουν τα φροντιστήρια που επι μια χρόνια μας μαθαίνουν μεθοδολογίες!!αν δν έχει γίνει εστω και μια αναφορά στο εμβαδόν κύκλου μέσα σε όλη τη χρόνια τότε ναι δν είναι και απίθανο να μην το θυμάται καποιος από τη β λυκείου.μάλιστα προσπερνάνε πολλές φόρες στην β λυκείου την ύλη γρήγορα για να μπουν από νωρις στη γ λυκείου!!και πολύ καλα κάνουν θα πω εγω αφου επι τοσα χρόνια έμπαιναν άσκησεις από τα βοηθήματα του Μπάρλα και του παπαδάκη.εκει που θελω να καταλήξω είναι πως καλώς η κακώς το σύστημα είναι ανταγωνιστικό και ο μαθητής προετοιμάζεται όλη τη χρόνια σε θέματα που είναι πιθανότερο να συναντήσει παπαγαλιζοντας μεθοδολογίες και χάνοντας όλη την ουσία.ισως μετά τα φετινά θέματα να δούμε μια άλλη προσέγγιση από τα φροντιστήρια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giovanni_

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
κανεις δεν σου φταιει αμα δεν ξερεις το εμβαδο κυκλου...ατομα μεγαλης ηλικιας που δεν ασχοληθει ποτε με μαθηματικα τα γνωριζουν αυτα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,313 μηνύματα.
Εμενα ποτε δεν μου χαριστηκε καποιος σε βαθμους.Φετος στα μαθηματικα 16 ειχα.20 ειχα στο γυμνασιο.Τωρα αν χαριζαν σε εσας βαθμους δεν ειναι παντου ετσι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giovanni_

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
ολοι κρινομαστε εκ του αποτελεσματος Φωτη,χαριζονται δεν χαριζονται βαθμοι,ολοι περναμε απο τις πανελληνιες και επιδοσεις μας συγκρινονται εκει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,663 μηνύματα.
εννοει εμβαδον παραπλευρης επιφανειας



οι μαθηματικοι της ΕΜΕ που κολλανε? Το συγκεκριμενο γ1 και απο το φεγγαρι να το δεις ειναι ευκολο. και γυμνασιο να εισαι. Επισης οταν ημουν πριν τρια χρονια στην αντιστοιχη θεση δεν εχασα την αντικειμενικοτητα μου. και στους μαθηματικους και στα παιδια η οποια κριτικη. ναι φταινε σε μεγαλο βαθμο οι μαθηματικοι που δεν το εγραψαν τα παιδια. (και ξαναρωτω της ΕΜΕ που κολλανε?)



αμα εχεις τοσο αγχος υπαρχει προβλημα. και εμεις περασαμε απο τις πανελληνιες και ειχαμε αγχος αλλα δε νομιζω να ξεχασε να γραψει κανεις το ονομα του. Επισης καταλαβαινετε για τι πραγμα μιλαμε? δε μιλαμε για ενα απλο ορθογραφικο η για ενα προσημο. ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΝΑ ΔΙΝΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟ ΕΜΒΑΔΟ ΚΥΚΛΟΥ. ΕΛΕΟΣ!!ΕΛΕΟΣ!!

Επισης κανεις δε σε ειπε αχρηστο ουτε εσενα ουτε κανεναν. Το τι θα γραψεις στις πανελληνιες δεν εχει σχεση με το ποσο χρησιμος εισαι. Επισης δεν τελειωσαν οι πανελληνιες ακομα. Αυτο ομως ειναι μια συζητηση του κατα ποσον οι πανελληνιες ειναι ο καλυτερος τροπος εισαγωγης και οχι για το αν το θεμα γ επρεπε να μπει στις πανελληνιες. Στο θεμα μας, μια χαρα ηταν το θεμα γ και πολυ ευκολο.



αυτο ειναι εμβαδο της επιφανειας κυλινδρου. που αν εμπαινε στις πανελληνιες θα γινοταν της τρελης απο οτι φαινεται. Το εμβαδο του κωνου ειναι όπου r η ακτίνα της βάσης και h το υψος του κωνου. Αυτο ειναι ενα παραδειγμα ενος τυπου που θα επρεπε να δινετε στις πανελληνιες.

Αρχικά ήμουν υποψήφιος δεν είμαι τώρα .
Εκπρόσωπος της ΕΜΕ ;
Η ΕΜΕ είναι πολύ καλή στο να βγάζει δελτία τύπου , να ενημερώνει τις ασκήσεις της με τρελά πράγματα .Δεν είναι καλή στην κρίση των θεμάτων , στις οδηγίες για την σωστή διδασκαλία των μαθηματικών και στον επιστημονικό επιμελητή της την ώρα που δημιουργούνται τα θέματα .
Σε εξετάσεις στο παν/μιο χθες και στο προηγούμενο εξάμηνο μας δόθηκε τυπολόγιο με όλα τα εμβαδά αλλά τους γεωμετρικούς τύπους που χρειαζόμασταν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,313 μηνύματα.
Φιλε μου 6 χρονια ειμουν αριστος και αυτο δεν αλλαζει με τις πανελληνιες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top