[08/06/2022] Χημεία

Cade

Δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 788 μηνύματα.
Ναι το ακουσα απο καποια ατομα στο σχολειο μου. Επειδη εγραφε το P διπλα στις γραμμες θεωρησαν καπως μεσα στο μυαλο τους οτι θα ειναι με πιεση θερμοκρασια.
Παιδιά στο Γ2 γ έβγαλα ότι 0.9^2/(κ-0.1)×0.3 = 3 , έκανα τις πράξεις και βρήκα ότι κ-0.1= 0.9 και δεν είδα το 0.1 με αποτέλεσμα να πω ότι πρόσθεσα 0.9 μολ... Πόσο λέτε να κόψουν για το αριθμητικό ; Πιστεύω θα δει ότι ήταν καθαρό αριθμητικό της τελευταίας γραμμης
 

Unboxholics

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Unboxholics αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ΑΠΘ και μας γράφει απο Βέροια (Ημαθία). Έχει γράψει 962 μηνύματα.
Παιδιά στο Γ2 γ έβγαλα ότι 0.9^2/(κ-0.1)×0.3 = 3 , έκανα τις πράξεις και βρήκα ότι κ-0.1= 0.9 και δεν είδα το 0.1 με αποτέλεσμα να πω ότι πρόσθεσα 0.9 μολ... Πόσο λέτε να κόψουν για το αριθμητικό ; Πιστεύω θα δει ότι ήταν καθαρό αριθμητικό της τελευταίας γραμμης
Μπορεί και καθόλου
 

nimbus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η nimbus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Γεωπονίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 230 μηνύματα.
Βλέπω όλους εδώ που έχουν κάνει μισό λάθος σε ολόκληρο το γραπτό και εγώ έχω χάσει τουλάχιστον 20 μονάδες από όλα. Πάνε οι βάσεις πάνε και οι σχολές. Και δεν θέλω να δώσω και τρίτη φορά :morning1:
 

F1L1PAS

Νεοφερμένος

Ο F1L1PAS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Πολυτεχνείου Κρήτης. Έχει γράψει 67 μηνύματα.
Βλέπω όλους εδώ που έχουν κάνει μισό λάθος σε ολόκληρο το γραπτό και εγώ έχω χάσει τουλάχιστον 20 μονάδες από όλα. Πάνε οι βάσεις πάνε και οι σχολές. Και δεν θέλω να δώσω και τρίτη φορά :morning1:
ασε... και εγω εχω κανει λαθος 2 πολλαπλης... 😒, και λαθος πραξεις στο Γ3...
 

nimbus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η nimbus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Γεωπονίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 230 μηνύματα.
ασε... και εγω εχω κανει λαθος 2 πολλαπλης... 😒, και λαθος πραξεις στο Γ3...
Έλα παιδί μου μην ανησυχείς, μπορεί να έχουμε γράψει καλύτερα στα άλλα. Αν έγραψες μαθηματικά/βιολογία (τι έδινες) και έχεις πάνω από 16 έκθεση, περνάς και αυτούς με 95 χημεία. :dance3:
 

F1L1PAS

Νεοφερμένος

Ο F1L1PAS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Πολυτεχνείου Κρήτης. Έχει γράψει 67 μηνύματα.
Έλα παιδί μου μην ανησυχείς, μπορεί να έχουμε γράψει καλύτερα στα άλλα. Αν έγραψες μαθηματικά/βιολογία (τι έδινες) και έχεις πάνω από 16 έκθεση, περνάς και αυτούς με 95 χημεία. :dance3:
δυστυχως, και παλι οχι. Τελικα, μονο η φυσικη θα με σωσει και θα καθορισει αν θα μπω σε κανα ΗΜΜΥ ή οχι. Τουλαχιστον ειναι το μάθημά μου... 😁
Αν δεν τα καταφέρω, δεν πειράζει, καλό ειναι και το CEID...

(ceid = μηχ. ηλεκτρονικων υπολογιστων και πληροφορικης)
 

Guest 831328

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
δυστυχως, και παλι οχι. Τελικα, μονο η φυσικη θα με σωσει και θα καθορισει αν θα μπω σε κανα ΗΜΜΥ ή οχι. Τουλαχιστον ειναι το μάθημά μου... 😁
Αν δεν τα καταφέρω, δεν πειράζει, καλό ειναι και το CEID...

(ceid = μηχ. ηλεκτρονικων υπολογιστων και πληροφορικης)
Έλα ρε δεν είναι κ τόσο θέμα μορίων... Εγώ πχ που θεωρώ ότι έχω γράψει καλά χημεία, ( μαθηματικά έχω σχεδόν σίγουρο 90) και εμένα είναι το μάθημα μου η φυσική δεν θέλω να περάσω ημμυ ακόμα και αν γράψω 19 μέσο όρο. Ceid θα πάω γτ εκεί θα ασχοληθώ καθαρά με την πληροφορική η οποία είναι αυτό που μου αρέσει κ δεν θέλω να φάω στην μάπα τόσα "άσχετα" μαθήματα ηλεκτρολογίας. Σκέψου το άλλο ο πρώτος που πέρασε περισι στο ceid είχε μέσο όρο 19200. Είναι με τι θέλεις να ασχοληθείς σκέψου το καλά αυτό πριν κάνεις μηχανογραφικό μήν κοιτάς τα μόρια σε όλες τις παρεμφερείς σχολές με το αντικείμενο που θέλεις να ασχοληθείς κ πάς στην υψηλότερη, αλλά να πας εκεί που θα σου δώσει την δυνατότητα να κάνεις αυτό που πραγματικά σου αρέσει
 

F1L1PAS

Νεοφερμένος

Ο F1L1PAS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Πολυτεχνείου Κρήτης. Έχει γράψει 67 μηνύματα.
Έλα ρε δεν είναι κ τόσο θέμα μορίων... Εγώ πχ που θεωρώ ότι έχω γράψει καλά χημεία, ( μαθηματικά έχω σχεδόν σίγουρο 90) και εμένα είναι το μάθημα μου η φυσική δεν θέλω να περάσω ημμυ ακόμα και αν γράψω 19 μέσο όρο. Ceid θα πάω γτ εκεί θα ασχοληθώ καθαρά με την πληροφορική η οποία είναι αυτό που μου αρέσει κ δεν θέλω να φάω στην μάπα τόσα "άσχετα" μαθήματα ηλεκτρολογίας. Σκέψου το άλλο ο πρώτος που πέρασε περισι στο ceid είχε μέσο όρο 19200. Είναι με τι θέλεις να ασχοληθείς σκέψου το καλά αυτό πριν κάνεις μηχανογραφικό μήν κοιτάς τα μόρια σε όλες τις παρεμφερείς σχολές με το αντικείμενο που θέλεις να ασχοληθείς κ πάς στην υψηλότερη, αλλά να πας εκεί που θα σου δώσει την δυνατότητα να κάνεις αυτό που πραγματικά σου αρέσει
συμφωνώ μαζί σου, ο καθένας θα πρέπει να πάει εκεί που του αρέσει. Και εμένα μου αρέσουν πολύ οι υπολογιστές, το software και ειδικά το hardware, αλλά δεν ξέρω αν θα μου αρέσει το μεγάλο κομμάτι του software που ονομάζεται προγραμματισμός γιατί δεν μου τον έχει διδάξει κανείς (Α' και Β' Λυκείου οι καθηγητές πληροφορικής έλειπαν για τουλάχιστον το μισό σχολικό έτος). Τσέκαρα τις λύσεις της Πληροφορικής στις φετινές Πανελ. και τρόμαξα λίγο με το πώς "γίνεται" ο προγραμματισμός. Btw έχω δει όλα τα προγράμματα σπουδών των σχολών, και τα δυο ειδη προγραμματων με αποχαυνώνουν πραγματικά. Απλώς δεν ξέρω τι θα μου αρέσει περισσότερο και τι λιγότερο γιατί δεν τα έχω δοκιμάσει.
 

Guest 831328

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
συμφωνώ μαζί σου, ο καθένας θα πρέπει να πάει εκεί που του αρέσει. Και εμένα μου αρέσουν πολύ οι υπολογιστές, το software και ειδικά το hardware, αλλά δεν ξέρω αν θα μου αρέσει το μεγάλο κομμάτι του software που ονομάζεται προγραμματισμός γιατί δεν μου τον έχει διδάξει κανείς (Α' και Β' Λυκείου οι καθηγητές πληροφορικής έλειπαν για τουλάχιστον το μισό σχολικό έτος). Τσέκαρα τις λύσεις της Πληροφορικής στις φετινές Πανελ. και τρόμαξα λίγο με το πώς "γίνεται" ο προγραμματισμός. Btw έχω δει όλα τα προγράμματα σπουδών των σχολών, και τα δυο ειδη προγραμματων με αποχαυνώνουν πραγματικά. Απλώς δεν ξέρω τι θα μου αρέσει περισσότερο και τι λιγότερο γιατί δεν τα έχω δοκιμάσει.
Και το ceid καλύπτει ένα ευρύτατο πεδίο γνώσεων όσων αφορά το hardware αν πάρει κάποιος τόν κατάλληλο προσανατολισμό και τα κατάλληλα μαθήματα επιλογής μπορεί να εξειδικευτει σε όποιο από τα δύο κομμάτια θέλει hardware/software ενώ από ότι έχω δει στο ημμυ του πανεπιστημίου Πατρών ( υποθέτω ότι εκεί στοχεύεις επειδή και το ceid στην Πάτρα είναι) παίρνοντας την κατεύθυνση υπολογιστών κάνεις μαθήματα απ'το τρίτο έτος και ύστερα ( οπότε τρία χρόνια ενασχόλησης με κάποια άσχετα μαθήματα ηλεκτρολογίας όπως ηλεκτρολογικό σχέδιο και άλλα πολλά δεν τα γλιτώνεις με την καμία) με πληροφορική εξίσου με hardware και με software μέχρι το τέλος των σπουδών σου πράγμα που σημαίνει ότι δεν σου δίνει την δυνατότητα να εξειδικευτεις σε κάποιον τομέα περισσότερο καθώς λείπουν και μαθήματα που αφορούν βασικές αρχές της θεωρητικης πληροφορικής όπως η θεωρία υπολογισμού, πολυπλοκότητας και άλλες. Με αποτέλεσμα ενώ το φάσμα γνώσεων είναι μεγάλο η εμβάθυνση είναι μικρή. Βγαίνοντας από το ημμυ με έχοντας διαλέξει τομέα υπολογιστών θα ξέρεις ένα, δύο, τρία πράγματα για πολλούς τομείς ενώ τελειώνοντας το ceid θα ξέρεις πολλά πράγματα για έναν δύο, τρεις τομείς απλά σκέψου τι θες εξειδίκευση στην πληροφορική ή απλά μια γενική γνώση στην πληροφορική και στην ηλεκτρολογία αυτό πρέπει να σκεφτείς πριν επιλέξεις
 

nimbus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η nimbus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Γεωπονίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 230 μηνύματα.
δυστυχως, και παλι οχι. Τελικα, μονο η φυσικη θα με σωσει και θα καθορισει αν θα μπω σε κανα ΗΜΜΥ ή οχι. Τουλαχιστον ειναι το μάθημά μου... 😁
Αν δεν τα καταφέρω, δεν πειράζει, καλό ειναι και το CEID...

(ceid = μηχ. ηλεκτρονικων υπολογιστων και πληροφορικης)
Δώστα όλα στη φυσική, τότε! Εμένα είναι το χειρότερο μου η φυσική, αν και πέρυσι έγραψα φυσική αρκετά παραπάνω από χημεία. :D
 

F1L1PAS

Νεοφερμένος

Ο F1L1PAS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Πολυτεχνείου Κρήτης. Έχει γράψει 67 μηνύματα.
Και το ceid καλύπτει ένα ευρύτατο πεδίο γνώσεων όσων αφορά το hardware αν πάρει κάποιος τόν κατάλληλο προσανατολισμό και τα κατάλληλα μαθήματα επιλογής μπορεί να εξειδικευτει σε όποιο από τα δύο κομμάτια θέλει hardware/software ενώ από ότι έχω δει στο ημμυ του πανεπιστημίου Πατρών ( υποθέτω ότι εκεί στοχεύεις επειδή και το ceid στην Πάτρα είναι) παίρνοντας την κατεύθυνση υπολογιστών κάνεις μαθήματα απ'το τρίτο έτος και ύστερα ( οπότε τρία χρόνια ενασχόλησης με κάποια άσχετα μαθήματα ηλεκτρολογίας όπως ηλεκτρολογικό σχέδιο και άλλα πολλά δεν τα γλιτώνεις με την καμία) με πληροφορική εξίσου με hardware και με software μέχρι το τέλος των σπουδών σου πράγμα που σημαίνει ότι δεν σου δίνει την δυνατότητα να εξειδικευτεις σε κάποιον τομέα περισσότερο καθώς λείπουν και μαθήματα που αφορούν βασικές αρχές της θεωρητικης πληροφορικής όπως η θεωρία υπολογισμού, πολυπλοκότητας και άλλες. Με αποτέλεσμα ενώ το φάσμα γνώσεων είναι μεγάλο η εμβάθυνση είναι μικρή. Βγαίνοντας από το ημμυ με έχοντας διαλέξει τομέα υπολογιστών θα ξέρεις ένα, δύο, τρία πράγματα για πολλούς τομείς ενώ τελειώνοντας το ceid θα ξέρεις πολλά πράγματα για έναν δύο, τρεις τομείς απλά σκέψου τι θες εξειδίκευση στην πληροφορική ή απλά μια γενική γνώση στην πληροφορική και στην ηλεκτρολογία αυτό πρέπει να σκεφτείς πριν επιλέξεις
Δεν με ενδιαφέρει η πόλη που θα πάω. Με ενδιαφέρει το αν θα μπορέσω να τα βγάλω πέρα τα πρώτα χρόνια. Στα ΗΜΜΥ έχω παρατηρήσει ότι έχουν πολύ φυσική και μαθηματικά που τα έχω συναντήσει και με τα οποία είμαι κομπλέ, έχουν και μερικά μαθήματα πληροφορικής, που θα είναι αντιμετωπίσιμα, γιατί είναι κατά μέσο όρο 1-2 το πολύ κάθε εξάμηνο. Όμως, αν πάω CEID, η πληροφορική θα είναι σχεδόν στα μισά μου μαθήματα και αγχώνομαι μήπως δεν μπορέσω να ανταπεξέλθω, γιατί δεν την έχω ξανασυναντήσει. Δεν με προβληματίζουν τα ηλεκτρολογικά μαθήματα στα ΗΜΜΥ όπως δεν με προβληματίζουν τα διακριτά μαθηματικά του CEID, γιατί σχετίζονται με κάτι που έχω γνωρίσει, τη φυσική και τα μαθηματικά αντίστοιχα. Την πληροφορική δεν την έχω ξανασυναντήσει. Κατανοώ ότι στο CEID θα υπάρχει μεγάλη εξειδίκευση, αλλά ξαναλέω δεν είναι αυτό το θέμα μου. Όταν σκέφτομαι ότι θα βάλω και CEID στο μηχανογραφικό, νιώθω σαν να βάζω Ιατρική, ενώ είμαι σε κατεύθυνση θετικών σπουδών, γιατί απλώς δεν είχα ποτέ μου έστω και λίγη επαφή με το περιεχόμενο της σχολής.
Ελπίζω να σε βοήθησα να καταλάβεις ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημά μου.

ΥΓ: Δεν βιάζομαι για μια απάντηση, οπότε αν έχεις να κάνεις επανάληψη, κάν' την... και μου απαντάς όποτε μπορέσεις. :)
 

Guest 831328

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν με ενδιαφέρει η πόλη που θα πάω. Με ενδιαφέρει το αν θα μπορέσω να τα βγάλω πέρα τα πρώτα χρόνια. Στα ΗΜΜΥ έχω παρατηρήσει ότι έχουν πολύ φυσική και μαθηματικά που τα έχω συναντήσει και με τα οποία είμαι κομπλέ, έχουν και μερικά μαθήματα πληροφορικής, που θα είναι αντιμετωπίσιμα, γιατί είναι κατά μέσο όρο 1-2 το πολύ κάθε εξάμηνο. Όμως, αν πάω CEID, η πληροφορική θα είναι σχεδόν στα μισά μου μαθήματα και αγχώνομαι μήπως δεν μπορέσω να ανταπεξέλθω, γιατί δεν την έχω ξανασυναντήσει. Δεν με προβληματίζουν τα ηλεκτρολογικά μαθήματα στα ΗΜΜΥ όπως δεν με προβληματίζουν τα διακριτά μαθηματικά του CEID, γιατί σχετίζονται με κάτι που έχω γνωρίσει, τη φυσική και τα μαθηματικά αντίστοιχα. Την πληροφορική δεν την έχω ξανασυναντήσει. Κατανοώ ότι στο CEID θα υπάρχει μεγάλη εξειδίκευση, αλλά ξαναλέω δεν είναι αυτό το θέμα μου. Όταν σκέφτομαι ότι θα βάλω και CEID στο μηχανογραφικό, νιώθω σαν να βάζω Ιατρική, ενώ είμαι σε κατεύθυνση θετικών σπουδών, γιατί απλώς δεν είχα ποτέ μου έστω και λίγη επαφή με το περιεχόμενο της σχολής.
Ελπίζω να σε βοήθησα να καταλάβεις ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημά μου.

ΥΓ: Δεν βιάζομαι για μια απάντηση, οπότε αν έχεις να κάνεις επανάληψη, κάν' την... και μου απαντάς όποτε μπορέσεις. :)
Σε κάθε περίπτωση τα πρωτα χρονια μια χαρά θα τα βγάλεις περα γτ η πληροφορικη σε αυτά τα τμήματα (καθώς δεν γινεται εισαγωγή μαθητών από οικονομική κατευθηνση εκεί αλλά μονο από 2ο πεδιο) ξεκινά σχεδόν από μηδενική βαση. Ακόμα και τα τμηματα πυ δεχονται υποψηφιους του 4ου πεδιου ξεκινου σχεδον από το μηδεν επειδη η πληροφορικη του λυκειου δεν εχει καμία σχεση με την πραγματική πληροφορικη καθως η ύλη ειναι σε ενα βιβλιο γρμμενο 22 χρονια πισω οπότε είναι εντελώς απαρχαιωμένο. γενικά κανενας δεν είχε στο σχολείο μια ουσιαστική επαφή με το αντικείμενο της πληροφορικής εκτός αν ασχολήθηκε μόνος του όπως εγώ αλα εχω ασχοληθεί ελάχιστα και αν εσυ ξερεις το 0%εγω ξερω το 0,45% από το αντικειμενο της σχολής οότε δεν ειμαστε και πολυ μακρια. Η σχολή δεν σε βάζει από την αρχή στα βαθια τα πρώτα χρόνια εχεις παρα πολλά μαθήματα μαθηματικών και φυσικής και ενα η δυο μαθηματα πληροφορικης τα οποια είναι εισαγωγικα όμως με την παροδο του χρονου τα μαθηματα πληροφορικής αυξάνονται και σε αυτά θα πρεπει να εφαρμόσεις τις γνώσεις που θα έχεις αποκτήσει από τα μαθηματικά και φυσική των προηγούμενων ετών. Αυτά μου τα εχει πει ενας γειτονας μου που σπουδάζει εκεί από το 2018 και αυός μπήκε στην σχολή χωρίς να ξέρει τπτ από πληροφορικη και τώρα περνά τα μαθήματα χωρίς πάρα πολύ μεγάλη δυσκολια. Φυσικά παιζει ρόλο και η προσωπική προσπάθεια κατά την διάρκεια των σπουδών.
 

hl_amhxanos

Δραστήριο μέλος

Ο Νίκος Κούκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Απόφοιτος λυκείου και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 799 μηνύματα.
Δεν με ενδιαφέρει η πόλη που θα πάω. Με ενδιαφέρει το αν θα μπορέσω να τα βγάλω πέρα τα πρώτα χρόνια. Στα ΗΜΜΥ έχω παρατηρήσει ότι έχουν πολύ φυσική και μαθηματικά που τα έχω συναντήσει και με τα οποία είμαι κομπλέ, έχουν και μερικά μαθήματα πληροφορικής, που θα είναι αντιμετωπίσιμα, γιατί είναι κατά μέσο όρο 1-2 το πολύ κάθε εξάμηνο. Όμως, αν πάω CEID, η πληροφορική θα είναι σχεδόν στα μισά μου μαθήματα και αγχώνομαι μήπως δεν μπορέσω να ανταπεξέλθω, γιατί δεν την έχω ξανασυναντήσει. Δεν με προβληματίζουν τα ηλεκτρολογικά μαθήματα στα ΗΜΜΥ όπως δεν με προβληματίζουν τα διακριτά μαθηματικά του CEID, γιατί σχετίζονται με κάτι που έχω γνωρίσει, τη φυσική και τα μαθηματικά αντίστοιχα. Την πληροφορική δεν την έχω ξανασυναντήσει. Κατανοώ ότι στο CEID θα υπάρχει μεγάλη εξειδίκευση, αλλά ξαναλέω δεν είναι αυτό το θέμα μου. Όταν σκέφτομαι ότι θα βάλω και CEID στο μηχανογραφικό, νιώθω σαν να βάζω Ιατρική, ενώ είμαι σε κατεύθυνση θετικών σπουδών, γιατί απλώς δεν είχα ποτέ μου έστω και λίγη επαφή με το περιεχόμενο της σχολής.
Ελπίζω να σε βοήθησα να καταλάβεις ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημά μου.

ΥΓ: Δεν βιάζομαι για μια απάντηση, οπότε αν έχεις να κάνεις επανάληψη, κάν' την... και μου απαντάς όποτε μπορέσεις. :)
Μην το σκέφτεσαι έτσι, όντως δεν έχεις ασχοληθεί με την πληροφορική στο λύκειο και όντως έχεις ασχοληθεί με φυσική μαθηματικά και χημεία αλλά και αυτό δεν σημαίνει πολλά. Σκέψου πχ εγώ έδωσα πανελλήνιες ΑΕΠΠ πριν 5 χρόνια και σήμερα που μιλάμε δεν θυμάμαι απολύτως τίποτα.

Όταν κατέθετα το μηχανογραφικό μου είχα κλειδώσει απο πριν την σχολή που θα δήλωνα 1η και πραγματικά δεν με ένοιαζε τίποτα άλλο. Ο καθηγητής ΑΕΠΠ είχε προσπαθήσει να με ψήσει να δηλώσω 1η καμία σχολή πληροφορικής αλλά μπααα... Έλεγα μέσα μου, εεε τώρα θα καθόμαι να ασχολούμαι με τον προγραμματισμό για 4-5 χρόνια;; πολύ μονότονο, πάμε Χρηματοοικονομικά καλύτερα που είναι πιο trendy και πραγματικά δεν ίσχυει καθόλου αυτό, τουλάχιστον σε προπτυχιακό επίπεδο με βάση τα μαθήματα που διδάσκονται και τον τρόπο που διδάσκονται.

Πράγματι στην σχολή ξεκινάς από το μηδέν το αντικείμενό σου και πες ρε παιδί μου ότι αν έχεις μάθημα ανάλυση 1 σίγουρα θα σε βοηθήσουν οι γνώσεις του λυκείου αλλά και κενά να έχει κάποιος δεν μπορώ να πω ότι ειναι και δα το τόσο δύσκολο να τα καλύψει και να μπορέσει να πάρει τις γνώσεις του μαθήματος. Το ίδιο πράγμα ισχύει και με τα μαθήματα του προγραμματισμού και όπως ειπώθηκε και πιο πάνω εκεί δεν απαιτούνται καν λυκειακές γνώσεις

Γενικά, όταν θα δηλώνεις το μηχανογραφικό σου απλά σκέψου τι είναι αυτό που σε ψήνει περισσότερο να ασχοληθείς για τα επόμενα 4,5,Χ χρόνια που θα είσαι στο προπτυχιακό, θα διαβάσεις οδηγούς σπουδών, θα μπεις σε κανένα ανοικτό μάθημα να δεις διάλεξη εν τάχει είτε ελληνικού είτε ξένου πανεπιστημίου, ψάξε προεκτάσεις του αντικειμένου της σχολής σε μεταπτυχιακά κλπ και απάντησε ειλικρινά στον εαυτό σου ποια είναι η σχολή που σου ταιριάζει περισσότερο

Ξέρω είναι λίγο τετριμμένα και προφανή αυτά που λέω αλλά είμαστε πολλοί εμείς όσοι δηλώσαμε μια σχολή στα κουτουρού και είπαμε εεελα μωρέ μάθημα με τίτλο "διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού" πόσο κακό να ναι θα μας το διδάσκει καθηγητής πανεπιστημίου μια χαρά ενδιαφέρον θα το κάνει, αλλά τα πράγματα δεν ήταν καθόλου έτσι. Και πες πάει στο καλό ένα βαρετό μάθημα το περνάς, σφίγγεις τα δόντια κάνεις την καρδιά σου πέτρα και παπαγαλίζεις την ύλη. Το πρόβλημα είναι πόσες φορές θα μπορέσεις να το επαναλάβεις αυτό και πόσο θα καταπιέσεις το μέσα σου. Για γνώσεις δεν το συζητώ, αυτές φεύγουν από το παράθυρο ανάλογα πόσο πολύ με κάνει να πλήττω κάποιο μάθημα
 

Chem2000

Διάσημο μέλος

Η Chem2000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας Ιωαννίνων και μας γράφει απο Νίκαια (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Επιτέλους, μετά από 3 χρόνια που έβαζαν κάτι εκφωνήσεις κατεβατά στο μάθημα της χημείας (στις οποίες έκαναν εισαγωγή στο πως χρησιμεύει το κάθε τι στη καθημερινή ζωή-αλλη όρεξη δεν είχε ο υποψήφιος ενώ γράφει,να γεμίζει το κεφάλι του με εγκυκλοπαιδικές γνώσεις),είπαν να σοβαρευτούν λίγο και να γίνουν πιο σαφείς σε αυτά που ζητάνε.Το α θέμα θεωρώ βγαίνει πολύ εύκολα.Οπως και το β.Στο γ και στο δ κλασικά η δυσκολία έγκειται στα αριθμητικά και στις πράξεις.Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι το δεντράκι μπήκε δ θέμα,όταν έδινα εγώ ήταν το κλασικό γ.Επίσης, παράδοξο,αλλά δε μου φάνηκαν και τόσα πολλά φέτος,μάλλον ήθελαν αυτό να γίνει στη φυσική και τη βιολογία.Το μακρινό 2018 μας είχε φύγει το κλαπετο για να τα λύσουμε..το ίδιο όπως είχα μάθει και το '19 και '20.Ευχομαι όλοι να τα πήγατε καλά και καλή επιτυχία ❤️
 

BaSO4

Δραστήριο μέλος

Η BaSO4 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ΑΠΘ. Έχει γράψει 634 μηνύματα.
Τα θέματα φέτος τα περίμενα πιο δύσκολα από πέρυσι, δεδομενου ότι έλλειπε η οργανική. Όπως ήταν αναμενόμενο, χρειαζοταν πολυ γράψιμο, γεγονός το οποίο δε σου αφηνε και μεγάλο χρονικό περιθώριο να σκεφτείς όσο θα ήθελες, για να λύσεις την άσκηση με περισσότερη σιγουριά. Προς το παρόν δεν έχω δει τις απαντήσεις, γιατί πιστεύω ότι θα αγχωθώ χωρις λόγο. Στο δ3 εβγαλα κάποια αποτελέσματα, αν και έχω έναν πολυ μικρό ενδοιασμό σχετικά με το τρόπο που έγραψα τη μια αντίδραση. Πιστεύετε ότι θα μου κόψουν που στην αρχή δεν έγραψα ολόκληρο τον τύπο του συμπολυμερους και το «έθεσα» με το γράμμα Α, για να μην το ξαναγράφω; Βεβαια, αυτό το έκανα μια φορά, γιατί μετά άλλαζε ο συντακτικος τύπος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top