[08/06/2018] Νεοελληνική Γλώσσα (Έκθεση) - Πόσο υπολογίζετε ότι γράψατε;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 46)
  • Άριστα 18-20

    Ψήφοι: 4 8.7%
  • Πολύ καλά 15-18

    Ψήφοι: 20 43.5%
  • Καλά 12-15

    Ψήφοι: 9 19.6%
  • Μέτρια 10-12

    Ψήφοι: 2 4.3%
  • Όχι καλά 5-10

    Ψήφοι: 1 2.2%
  • Καθόλου καλά 0-5

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Κουμπάκιας (δεν με αφορά - δεν απαντώ)

    Ψήφοι: 10 21.7%

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών , Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής Ο.Π.Α. (Αθήνα) και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 8,523 μηνύματα.
Το καθιερωμένο θέμα του iSchool που γίνεται κάθε χρόνο για κάθε εξεταζόμενο μάθημα. :happy::happy:

Καλή αρχή λοιπόν με Νεοελληνική Γλώσσα (Έκθεση) ! :air_kiss:

Για γενικές συζητήσεις προτιμήστε το θέμα Πανελλήνιες 2018. Για ό,τι αφορά την Νεοελληνική Γλώσσα /Έκθεση (πως τα πήγατε, τι απαντήσεις δώσατε, προβληματισμοί για το μάθημα κτλ), αυτό το θέμα είναι το πλέον κατάλληλο. :yes:

Το θέμα θα παραμείνει κλειστό και θα ξεκλειδωθεί αύριο το πρωί όπου και θα προστεθούν τα θέματα και ενδεικτικές απαντήσεις σε αυτά. :)

:thanku:

Διαθέσιμα:
ΘΕΜΑΤΑ 2018 - ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ


Απαντήσεις:
Από Φροντιστήρια Πουκαμισά
Από Φροντιστήρια Ορόσημο
Από Φροντιστήρια Ρούλα Μακρή
Από Φροντιστήρια Κελάφα

Άλλα Μαθήματα:
Προσανατολισμού


Χρήσιμοι Σύνδεσμοι:
Ο Τομέας Πανελλαδικών Εξετάσεων του iSchool
 
Τελευταία επεξεργασία:

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 17,062 μηνύματα.
Το θέμα είναι τώρα ανοιχτό και προσφέρεται για συζήτηση. :)
 

Chemwizard

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Χημείας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,865 μηνύματα.
Μερικές φορές είναι καλύτερο να αφήνεις τις συμβουλές σε πνευματικούς ανθρώπους όπως ο μεγάς δασκαλος:

 
Τελευταία επεξεργασία:

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας (Βόλος) και μας γράφει απο Πολωνία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,020 μηνύματα.
Έχουμε καμία πληροφορία για το θέμα; :P
 

Annanoula

Νεοφερμένος

Η Annanoula αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ιταλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 72 μηνύματα.
Εχθές γράψαμε έκθεση,ομιλία.έγραψα την φράση νιώθουν ότι χάνουν τη γη κάτω απο τα πόδια τους.Θα με μειώσει ή καθηγήτρια μονάδες ή θα της αρέσει???
 

sophie_96

Διάσημο μέλος

Η sophie_96 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών , Φοιτητής του τμήματος Αρχειονομίας Βιβλιοθηκονομίας & Συστημάτων Πληροφόρησης Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,209 μηνύματα.
Έχουμε καμία πληροφορία για το θέμα; :P

Καλημέρα, μόλις διάβασα κατά τις 10 θα ανακοινωθεί. Είμαι και εγώ πολύ περίεργη να το διαβάσω :)


ΥΓ: ΒΓΗΚΑΝΕ (Παιδεία και εκπαίδευση) Μη αναμενόμενο, για εμένα
 
Τελευταία επεξεργασία:

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας (Βόλος) και μας γράφει απο Πολωνία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,020 μηνύματα.

Τάσος97

Τιμώμενο Μέλος

Ο Allostasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Λιβαδειά (Βοιωτία). Έχει γράψει 4,070 μηνύματα.
Τα θέματα έχουν αναρτηθεί στην αρχική δημοσίευση του θέματος (ευχαριστούμε @methexys και για το σύνδεσμο!)
Οι απαντήσεις θα αναρτηθούν όταν γίνουν διαθέσιμες :D
 

Νίκοs

Νεοφερμένος

Ο Νίκοs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 109 μηνύματα.
Δεν το περίμενα! Ελπίζω να τα πάνε καλά!!
 

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 10,080 μηνύματα.
Εύκολο θέμα στην έκθεση. Οι χρόνιοι χρήστες του ischool σίγουρα θα είχαν πολλές ιδέες για να γράψουν στην έκθεση. Είναι ένα ζήτημα που συζητιέται καθημερινά. Τόσο ο υπουργός Γαβρόγλου που είπε ότι θέλει να αλλάξει το ρόλο του λυκείου ώστε τα παιδιά να μην προετοιμάζονται στις πανελλήνιες αλλά και η προσθήκη εβδομάδων δραστηριοτήτων για ενημερώσεις όπως αλκοολ, τσιγάρα, ναρκωτικά, σεξ κλπ ή για παράδειγμα το ρόλο των θρησκευτικών ή της οικιακής οικονομίας δίνουν χώρο για συζήτηση του ρόλου του σχολείου. Πολλά τόπικς στο ischool και το steki συμπεραίνουν ότι ο ρόλος του σχολείου έχει εκτροχιαστεί, ένα παράδειγμα αυτό. Το θέμα αναγεννήθηκε πρόσφατα, μήπως οι καθηγητές διαβάζουν το school πριν βάλουν τα θέματα? Πάντως γενικά ο ρόλος της δευτεροβάθμιας είναι από τα πιο hot ζητήματα της πολιτείας.

Είναι ένα θέμα που αδικούνται τα παιδιά που διάβασαν πολύ για άλλα θέματα. Διάβαζες όλη τη χρονιά για δύσκολα θέματα όπως αθλητισμός, τέχνη, ανθρωπισμός κλπ; Είσαι άτυχος καθώς έπεσε ένα θέμα που μπορεί να γράψει ο οποιοσδήποτε! Κρίμα όσοι αφιέρωσαν ώρες, καλύτερα να διάβαζαν δύσκολα μαθήματα όπως μαθηματικά και φυσική.
 
Τελευταία επεξεργασία:

sophie_96

Διάσημο μέλος

Η sophie_96 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών , Φοιτητής του τμήματος Αρχειονομίας Βιβλιοθηκονομίας & Συστημάτων Πληροφόρησης Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,209 μηνύματα.
Να πω την αλήθεια, για εμένα το θέμα ήταν ΜΗ αναμενόμενο. Καθώς περίμενα όπως θα πέσει όπως έχω γράψει και άλλες φορές σχετικά με ανθρώπινα δικαιώματα και ρατσισμό ή αθλητισμό και φανατισμό.

ΩΣΤΟΣΟ .... το θέμα είναι πολύ βατό και κάποιος που πήγε αδιάβαστος έγραφε πολύ εύκολα.

Το κείμενο που το διάβασα θέλω πρώτα από όλα να σημειώσω ότι σε έκταση είναι πολύ μικρό σε αντίστοιχα άλλα που έχω δει για πανελλήνιες και φυσικά σε σύγκριση με αυτό που έπεσε σε εμένα το 2014 (έλλειμα ανθρωπιάς). Ειδικότερα το κείμενο ως προς την κατανόηση το θεωρώ πολύ εύκολο, αλλά θα το πω φλύαρο και κουραστικό γιατί ουσιαστικά περιγράφει τις ερμηνείες των λέξεων "παιδεία" και "εκπαίδευση" κατά τον Αριστοτέλη και Πλάτωνα και σε άλλους φιλοσόφους και την σημασιολογική και ετυμολογική εξέλιξή τους στον χρόνο για να καταλήξει στο τέλος στην διάκριση αυτών των 2 εννοιών. Εμένα προσωπικά το κείμενο αν και μικρό με κούρασε :P. Πάραυτα όσον αφορά όμως το κείμενο δεν νομίζω τα τα παιδιά να αντιμετωπίσουν κάποιο πρόβλημα με 2 πολύ καλές αναγνώσεις βγαίνει εύκολα και χωρίς πρόβλημα με τον χρόνο. Οπότε το θέμα Α1 είναι πολύ εύκολο όπως και το Β1 που προκύπτει ξεκάθαρα από την κατανόηση του κειμένου.

Β2α γελοίο θέμα υπάρχουν 2 τρόποι ανάπτυξης θα μπορούσε κάποιος να πει ότι είναι επεξήγηση καθώς διευκρινίζει την θέση "αρχίζουν προφανείς και λανθάνουσες διαφορές" αλλά θα μπορούσε να πει και σύγκριση αντίθεση αφού στο τέλος συγκρίνει τις έννοιες παιδεία και εκπαίδευση.

Όσον αφορά τα άλλα θέματα παιδιά ήταν και αυτά εύκολα β2β τι δηλώνουν οι διαθρωτικές λέξεις όπως και Β3α με τις συνώνυμες και β3β με τις αντώνυμες. Ασκήσεις γελοίες δηλαδή έγραφες και αδιάβαστος να πήγαινες. Εντάξει το Β4 παθητική φωνή τόσα χρόνια στο σχολείο μάθαμε τι είναι και πως λειτουργεί. Εύκολο πολύ εύκολο.

Και μένει χρόνος άπειρος για την έκθεση πολύ άπειρος που και να μην είχε παπαγαλίζει κάποιος σημειώσεις και ιδέες έγραφε πάρα πολύ εύκολα από την εμπειρία του και μόνο και από τις συζητήσεις παιδιά!

Τολμάω και λέω ότι ήταν από τα πιο εύκολα θέματα έκθεσης τα τελευταία χρόνια :)

Προσοχή μόνο στις έννοιες παιδεία και εκπαίδευση από τα παιδιά για να μην υπάρξει σύγχυση :)
 

akikos

Διακεκριμένο μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 7,365 μηνύματα.
Όποιος είχε παρακολουθήσει το keynote της apple για τη παιδεία θα μπορούσε να πάρει ιδέες.


Πρόκειται για τεχνικό και δύσκολο θέμα με αρκετά στερεότυπα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 17,062 μηνύματα.
Έχω θυμώσει πάρα πολύ με αυτό το θέμα. Συμφωνώ απολύτως με τον Johnny οτι επειδή ήταν αντι-sos μπορούν να το γράψουν σχεδόν όμοια παιδιά που έχουν σκιστεί να διαβάζουν τα sos με παιδιά που απλά έριξαν μια ματιά στα sos και πήγαν για το yolo. Ελπίζω να υπερνικήσει η ψυχραιμία σας και να μπορέσετε να ανταπεξέλθετε. Πείτε μας νέα σας όποτε μπορέσετε! Μην απογοητεύεστε! Δε νομίζω οτι πολλοί θα γράψουν πάνω από 15 με τέτοια θέματα! Εγώ προσωπικά που έχω τη διπλή σας ηλικία δε νομίζω να έγραφα καλά, ούτε καν μέτρια. Το κείμενο ήταν τρομερά γενικόλογο, δεν είχε ειρμό, ήταν δυσκολοδιάβαστο και τελικά δεν αποδείκνυε με σαφήνεια αυτό στο οποίο κατέληγε. Λόγω αυτών οι ερωτήσεις που απαντώνται με σωστό λάθος είναι τρομερά διφορούμενες. Τα αντώνυμα εύκολα πιστεύω. Τα συνώνυμα λίγο μπλεγμένα. Ελπίζω να τα πήγατε καλά!
 

sophie_96

Διάσημο μέλος

Η sophie_96 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών , Φοιτητής του τμήματος Αρχειονομίας Βιβλιοθηκονομίας & Συστημάτων Πληροφόρησης Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,209 μηνύματα.
Δε νομίζω οτι πολλοί θα γράψουν πάνω από 15 με τέτοια θέματα! Εγώ προσωπικά που έχω τη διπλή σας ηλικία δε νομίζω να έγραφα καλά, ούτε καν μέτρια. Το κείμενο ήταν τρομερά γενικόλογο, δεν είχε ειρμό, ήταν δυσκολοδιάβαστο και τελικά δεν αποδείκνυε με σαφήνεια αυτό στο οποίο κατέληγε. Λόγω αυτών οι ερωτήσεις που απαντώνται με σωστό λάθος είναι τρομερά διφορούμενες. Τα αντώνυμα εύκολα πιστεύω. Τα συνώνυμα λίγο μπλεγμένα. Ελπίζω να τα πήγατε καλά!

Από την μία όντως συμφωνώ ότι είναι γενικότητες κλπ και όσα έχεις πει εσύ με τον Jonnhy πάνω κάτω, βασικά εξ ολοκλήρου έχουμε την ίδια γνώμη. Απλά πιστεύω για εμένα πως επειδή ακριβώς τα θέματα δεν είχαν απαιτήσεις και δυστυχώς έγραφε οποιοσδήποτε και αδιάβαστος, μπορούν όλοι να γράψουν πολύ εύκολα από 15 και πάνω. Ο βαθμός πιστεύω θα κριθεί αποκλειστικά και μόνο στην παραγωγή του γραπτού λόγου, καθώς οι ασκήσεις για έναν διαβασμένο ακόμα και μη έβγαιναν. Αρκεί βέβαια να απαντήσουν σωστά και στις ασκήσεις, που θεωρώ ένας μη τόσο καλός και ένας μέτριος δεν θα είχε δυσκολία.

Εγώ όντας από θεωρητική πιστεύω ότι θα πέσει σφαγή στα αρχαία με πολλά θέματα ή δύσκολο άγνωστο και συντακτικό. :)
 

akikos

Διακεκριμένο μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 7,365 μηνύματα.
Το σιχαίνομαι αυτό το μάθημα και θεωρώ απαράδεκτο να κρίνονται οι ιδέες των μαθητών... από κάποιο φιλόλογο που θα τύχει να διορθώσει το γραπτό τους.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 17,062 μηνύματα.
Το συχαίνομαι αυτό το μάθημα και θεωρώ απαράδεκτο να κρίνονται οι ιδέες των μαθητών... από κάποιο φιλόλογο που θα τύχει να διορθώσει το γραπτό του.


Δεν κρίνονται οι ιδέες του αφού αυτές είναι προκαθορισμένες αλλά ο τρόπος που τις εκφράζει και ο τρόπος με τον οποίο τις μεταδίδει. Ένα γραπτό κείμενο δείχνει πολλά για έναν άνθρωπο.
 

Τάσος97

Τιμώμενο Μέλος

Ο Allostasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Λιβαδειά (Βοιωτία). Έχει γράψει 4,070 μηνύματα.
Όσον αφορά το θέμα της έκθεσης αυτό καθαυτό νομίζω πως ήταν πολύ καλό και εύστοχο. Δε θεωρώ πως το θέμα της έκθεσης θα πρέπει να είναι πάνω σε κάτι εξαιρετικά δύσκολο που να θέλει πολύ διάβασμα κλπ. Για να βρεθεί ο διαβασμένος υπάρχουν οι ασκήσεις, περιλήψεις κλπ. Το θέμα της έκθεσης είναι για να δώσει την ευκαιρία στον καθένα να αποτυπώσει τις απόψεις του και να τις αιτιολογήσει. Ο καθένας έχει άλλες απόψεις (είτε εμπειρικές είτε θεωρητικές) και αιτιολογεί με τελείως διαφορετικό τρόπο. Είναι κρίμα να λέτε πως το θέμα έπρεπε να είναι πιο δύσκολο - όλοι οφείλουν να έχουν δικαίωμα στο λέγειν. Αυτό που κρίνεται είναι ο τρόπος με τον οποίο ειπώθηκαν, η λογική τους και η αιτιολόγησή τους. Και είμαι σίγουρος πως μεγάλη πλειοψηφία απλώς αναμάσησε πράγματα που άκουσαν ή έμαθαν, θα φανεί όμως αυτός που είχε πραγματική σκέψη και γνωρίζει το θέμα.
Άλλωστε από τη Νεοελληνική Γλώσσα τι ζητάμε; Μαθητές που να έχουν διαβάσει κάθε κείμενο που υπάρχει σχετικά με κάποιο θέμα και κόβουν-ράβουν απόψεις; Μαθητές που μέσω του μαθήματος έμαθαν να αποτυπώνουν τις απόψεις και ανησυχίες τους;
Ίσως να είμαι εκτός θέματος, αλλά θεωρώ πως ήταν ένα πολύ όμορφο θέμα έκθεσης και όχι όσο εύκολο το θεωρείτε μερικοί. Μπορώ να σας πω ήδη καμμία 5αρια άτομα από την τότε τάξη μου στη Γ Λυκείου που απλά δε θα ήξεραν τι να γράψουν...

και @Himela έχω ακούσει στο παρελθόν πως κρίνονται και οι απόψεις, το οποίο είναι κακό αν το σκεφτεί κανείς (σαφώς υπάρχουν απόψεις που κρίνονται ή είναι παράνομες ενέργειες, δεν αναφέρομαι σε αυτές)
 

akikos

Διακεκριμένο μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 7,365 μηνύματα.
Δεν κρίνονται οι ιδέες του αφού αυτές είναι προκαθορισμένες αλλά ο τρόπος που τις εκφράζει και ο τρόπος με τον οποίο τις μεταδίδει. Ένα γραπτό κείμενο δείχνει πολλά για έναν άνθρωπο.

Έχω την εντύπωση ότι κρίνονται και ιδέες (περιεχόμενο) εκτός από έκφραση, σύνταξη κ.λπ.

π.χ. https://piotermilonas.blogspot.com/2013/12/blog-post.html
 

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 17,062 μηνύματα.
Εμένα αυτό που με ενοχλεί είναι οτι έχουν την ίδια πιθανότητα να γράψουν καλά και ο μαθητής που επί μήνες δεν έχει σηκώσει κεφάλι (δεδομένου και του άγχους που θα έχει) και ο μαθητής που πέρασε όλη τη χρονιά με καφεδιά και ποδόσφαιρο και θα πάει να γράψει για την πλάκα του. Είναι αδικία κατά την άποψή μου. Θεωρώ το θέμα πολύ γενικό και χωρίς συγκεκριμένο συμπέρασμα και γι' αυτό τρομερά δύσκολο. Είναι απλά φιλοσοφία, δεν μπορείς εύκολα να φέρεις πρακτικά παραδείγματα. Είναι παιδεία τα εξωσχολικά μαθήματα; Η κιθάρα, το τάεκβοντο, τα γαλλικά; Πολύ μπέρδεμα. Εγώ θα πάθαινα πατατράκ και θα έγραφα μ...κίες και γενικότητες.
 

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας (Βόλος) και μας γράφει απο Πολωνία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,020 μηνύματα.
Εγώ να προτείνω να μην κάνουμε προβλέψεις ότι ήταν εύκολα τα θέματα και να περιμένουμε τα παιδιά να μας πουν; Γιατί πάντα αυτό κάνουμε εδώ στο ischool. Όταν είσαι εκεί και γράφεις είναι διαφορετικό από το να βλέπεις τα θέματα από την άνεση του σπιτιού σου. Καλή επιτυχία σε όλους <3
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top