Χωρισμός των μαθητών σε επίπεδα;

Χωρισμός των μαθητών σε "επίπεδα" ανάλογα με τις επιδόσεις τους;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 159)

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
Το τραβάς λίγο.
Δεν είναι καθυστερημένοι όσοι δεν παίρνουν 20.
Απλά η κατανόηση τους δεν τρέχει με ντίζελ όπως κάποιων άλλων.
Αυτούς τους άλλους δεν τους λες επίσης χαρισματικούς.
Χαρισματικούς θα τους πεις να λύσουν τριώνυμο στα 4 χρόνια τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

penspinner

Νεοφερμένος

Ο penspinner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 95 μηνύματα.
Ναι, πρέπει να χωριστούν οι μαθητές σε δυνατούς και αδύναμους και συγκεκριμένα στο λύκειο.

Η προσωπική μου εμπειρία από 1η δημοτικού μέχρι σήμερα είναι η εξής: 3-4 άτομα κάνουνε συνέχεια φασαρία και χαλάμε την ώρα μας σε παρατηρήσεις. 7-8 άτομα μέτρια και λόγο της κατάστασης ασυνατούν να βελτιωθούν και 4-5 άτομα πολύ καλά που κάνουν υπομονή και μάθημα με δυσκολία.

Δηλαδή 5 άτομα δεν μπορούν να πάνε πιο μπροστά μαζεύοντας περισσότερες γνώσεις για τους υψηλούς στόχους τους γιατί για 5 άτομα δεν γίνεται μάθημα και για 8 όταν γίνεται γίνεται μέτριου επιπέδου και 8 άτομα δεν μπορούν να γίνουν καλοί γιατί το μάθημα σχεδόν γίνεται μισό λόγο της φασαρίας. Για να μην μιλήσω για τις εκδρομές που χάνουμε λόγο των της φασαρίας αφού οι καθηγητες μας αντιμετωπίζουν όλους σαν σύνολο (δλδ εγώ και δεν μαθαίνω σωστά και δεν πάω εκδρομή για να κάνει την πλάκα του ένας που δεν ενδιαφέρεται καν για το σχολείο, έρχεται επειδή έρχονται όλοι και δεν εχει στόχους ούτε για τα επόμενα χρόνια, δλδ ας γελάσουμε σημερα και εχει ο θεός για αύριο)

Αυτό είναι δίκαιο?

Κοινωνικός ρατσισμός κατωτερότητας πιστεύω πως δεν θα υπάρξει. Αντιθέτως όλα τα παιδιά θα αγωνίζονται είτε για να μην πάνε στο τμήμα των αδύναμων είτε για να πάνε στο τμήμα των δυνατών. Κατά αυτόν τον τρόπο θα αυξηθεί κατακόρυφα το επίπεδο και στα δύο τμήματα. Εδώ μία δουλειά των καθηγητών είναι να μάθουν στα αδύναμα παιδιά να μην το βάλουν κάτω γιατί τότε θα αρχίσει η αντιπάθεια έναντι στα παιδιά του καλού τμήματος που καταφέρνουν να μαθαίνουν περισσότερα. Γενικά, δεν κατάλαβα δηλαδή, γιατί είναι λάθος να πεις σε έναν έφηβο "ξέρεις κάτι, πρέπει να πας στο τμήμα των αδύναμων"??? Γιατί πρέπει να τον χαϊδέψεις αντι να του δείξεις την πραγματικότητα καταματα ότι στο επίπεδο σου δεν κάνεις να πας στο καλό τμήμα; Νομίζετε ότι όταν βγει έξω δεν θα του πει ο εργοδότης του "ξερεις κάτι δεν μου κάνεις και σε στέλνω να συνεργαστείς με αυτούς"?

Άκουσα να λέγεται ότι μπορεί άμα κάτσει να διαβάσει ένα παιδί που φαίνεται άσχετος μπορεί να γίνει καλύτερος από εναν καλο. Λοιπόν αυτό χρειάζεται πρώτα θέληση την οποία λίγα παιδιά διαθέτουν και η θέληση αρκεί μόνο μέχρι και την Α λυκείου. Επειδή έχω περάσει από την δευτέρα λυκείου σας πληροφορώ ότι στην Β λυκείου δεν αρκεί μόνο η θέληση. Αν δεν ξέρεις από τα προηγούμενα χρόνια δεν υπάρχει περίπτωση να γίνεις καλός αν δεν έχεις αρκετό μυαλό. Εδώ μαθητές που και ήταν καλοί στις προηγούμενες τάξεις και είναι έξυπνοι δυσκολεύονται να βγάλουν 17+. Θα βγάλει ένας μαθητής που τώρα άρχισε να διαβάζει? Και αντε να τα καταφέρει πόσοι από αυτούς υπάρχουν σε όλοι την Ελλάδα? Για αυτό στην πρώτη γραμμη του post μου μιλάω για το λύκειο. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε (και θα πρέπει να το έχετε παρατηρήσει) ότι μέχρι το γυμνάσιο πολλοί βγαζουν 17+ (για να μην πω 18+) και στο λύκειο ελάχιστοι (στο σχολείο μου τουλάχιστον).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Το τραβάς λίγο.
Δεν είναι καθυστερημένοι όσοι δεν παίρνουν 20.
Απλά η κατανόηση τους δεν τρέχει με ντίζελ όπως κάποιων άλλων.
Αυτούς τους άλλους δεν τους λες επίσης χαρισματικούς.
Χαρισματικούς θα τους πεις να λύσουν τριώνυμο στα 4 χρόνια τους.


Δεν είπα αυτό. Είσαι εκτός κλίματος της άποψης μου. Ούτε αν κάποιος γράψει 20 σημαίνει ότι είναι χαρισματικός. Όταν όμως σε ένα τμήμα υπάρχουν 2 πόλοι, εκείνοι που τα πιάνουν με την πρώτη και εκείνοι που θέλουν και 2η και 3η φορά για να τα καταλάβουν, τότε δυσχεραίνεται το μάθημα κυρίως για τον πόλο εκείνων που τα καταλαβαίνουν αμέσως. Είναι φρόνιμο νομίζω να μην υφίστανται πολωμένα τμήματα με αυτήν την έννοια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
Σαφώς. Δεν αντιτίθεμαι. Απλά ξεχωρίζω τη διαφορά ''καθυστερημένος'' με την έννοια ''δεν τα πιάνει αμέσως''
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Inferno29278

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Inferno29278 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 166 μηνύματα.
Ο διαχωρισμός έχει ήδη γίνει σε ένα μάθημα στο γυμνάσιο. Φυσικά αναφέρομαι στα αγγλικά. Αυτό που είδα εγώ στα γυμνάσια της περιοχής μου, είναι όλοι οι καλοί μαθητές, να γράφουν επίτηδες χάλια, γιατί βαριόταν να κάνουν λίγο πιο δύσκολα πράγματα και όχι γιατί δεν μπορούσαν. Ποιός μας λέει πως δεν θα γίνει αυτό και σε τέτοιους διαχωρισμούς που αναφέρετε; Ειδικά με την απογοήτευση που υπάρχει προς το σχολείο και το γεγονός ότι κανένας πλέον, ούτε οι καλοί μαθητές δίνουν σημασία...
Ίσως πάλι να λέω και βλακείες....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

toxotis1991

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Τιμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Πετρούπολη (Αττική). Έχει γράψει 246 μηνύματα.
+φωνω. ΔΝ γινεται πχ ενα παιδι που εχει παρει Prof. να κανει τα ιδια με ενα παιδι που δν ξερει τι σημαινει η λεξη DOOR. OK με τα παιδαγωγικα αλλα λιγος ρεαλισμος δν βλαπτει!!!


ναι ομως το οτι ενα παιδι μπορι να μην εσθανετε καλα με αυτο και να θεορισει τον εαυτο του κατοτερο του αλου δεν λεει κατι???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

penspinner

Νεοφερμένος

Ο penspinner αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 95 μηνύματα.
Ο διαχωρισμός έχει ήδη γίνει σε ένα μάθημα στο γυμνάσιο. Φυσικά αναφέρομαι στα αγγλικά. Αυτό που είδα εγώ στα γυμνάσια της περιοχής μου, είναι όλοι οι καλοί μαθητές, να γράφουν επίτηδες χάλια, γιατί βαριόταν να κάνουν λίγο πιο δύσκολα πράγματα και όχι γιατί δεν μπορούσαν. Ποιός μας λέει πως δεν θα γίνει αυτό και σε τέτοιους διαχωρισμούς που αναφέρετε; Ειδικά με την απογοήτευση που υπάρχει προς το σχολείο και το γεγονός ότι κανένας πλέον, ούτε οι καλοί μαθητές δίνουν σημασία...
Ίσως πάλι να λέω και βλακείες....

Αυτό μπορεί να συμβεί στο γυμνάσιο σε ένα μάθημα όχι και τόσο συμαντικό που από το δημοτικό πάνε φροντηστήριο. Όχι όμως και στο λύκειο όπου τα πράγματα είναι πιο σοβαρά και η επίδοση σε ένα μάθημα κρίνει το μέλλον των παιδιών.

ναι ομως το οτι ενα παιδι μπορι να μην εσθανετε καλα με αυτο και να θεορισει τον εαυτο του κατοτερο του αλου δεν λεει κατι???

Αυτή είναι δουλειά των εκπαιδευτικών να δώσουν στο παιδί να καταλάβει ότι δεν είναι κατώτερο από ένα άλλο επειδή επειδή δεν έχει τις ίδιες αποδώσεις. Απλά το παιδί που είναι στο καλό τμήμα είναι εκεί επειδή είτε έχει παραπάνω μυαλό είτε επειδή προσπαθεί περισσότερο είτε και τα δύο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_marillia1

Νεοφερμένος

Η Λυδία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 74 μηνύματα.
Αυτή είναι δουλειά των εκπαιδευτικών να δώσουν στο παιδί να καταλάβει ότι δεν είναι κατώτερο από ένα άλλο επειδή επειδή δεν έχει τις ίδιες αποδώσεις. Απλά το παιδί που είναι στο καλό τμήμα είναι εκεί επειδή είτε έχει παραπάνω μυαλό είτε επειδή προσπαθεί περισσότερο είτε και τα δύο.[/quote]
βασικά διαφωνώ με τον διαχωρισμό σε επίπεδα ακόμη και σε αυτό που γίνεται στα αγγλικά.πιστεύω ότι ένα παιδί που δεν τα πιάνει γρήγορα μπορεί να πάρει μεγάλη βοήθεια από ένα πιο 'προχωρημένο' όπως λένε,αρκεί ο προχωρημένος να μην βλέπει τους υπόλοιπους απο ψηλά{υπάρχουν και τέτοιοι!!!}νομίζω ότι ο ρόλος του σχολείου είναι να διδάξει τα παιδιά και να τα φέρει όλα σε ένα ΙΣΟ επίπεδο.φυσικά μπορεί να υπάρχουν δυσκολίες αλλά πιστεύω ότι διαχωρίζοντας τα παιδιά τους βλάπτεις ψυχολογικά... είναι ένα μεγάλο θέμα και φυσικά οι απόψεις διαφέρουν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nioniosmeg

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
βασικά διαφωνώ με τον διαχωρισμό σε επίπεδα ακόμη και σε αυτό που γίνεται στα αγγλικά.πιστεύω ότι ένα παιδί που δεν τα πιάνει γρήγορα μπορεί να πάρει μεγάλη βοήθεια από ένα πιο 'προχωρημένο' όπως λένε,αρκεί ο προχωρημένος να μην βλέπει τους υπόλοιπους απο ψηλά{υπάρχουν και τέτοιοι!!!}νομίζω ότι ο ρόλος του σχολείου είναι να διδάξει τα παιδιά και να τα φέρει όλα σε ένα ΙΣΟ επίπεδο.φυσικά μπορεί να υπάρχουν δυσκολίες αλλά πιστεύω ότι διαχωρίζοντας τα παιδιά τους βλάπτεις ψυχολογικά... είναι ένα μεγάλο θέμα και φυσικά οι απόψεις διαφέρουν...

Γεια σας εκεί κάτω!!!:bye::bye::P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_marillia1

Νεοφερμένος

Η Λυδία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 74 μηνύματα.
αυτό που ήθελα να πω ήταν να μην συμπεριφέρεται λες και είναι η ιδιοφυία του αιώνα μόνο και μόνο επειδή αυτός τα πιάνει πιο γρήγορα.στο δικό μου τμήμα στα αγγλικά στο σχολείο{προχωριμένοι} υπάρχει ένα παιδί που κάθε φορά που κάποιος θα κάνει λάθος αμέσως θα τον ειρωνευτεί!!!μην χάσει....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VAGGKALL1

Δραστήριο μέλος

Ο VAGGKALL1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 404 μηνύματα.
βασικά διαφωνώ με τον διαχωρισμό σε επίπεδα ακόμη και σε αυτό που γίνεται στα αγγλικά.πιστεύω ότι ένα παιδί που δεν τα πιάνει γρήγορα μπορεί να πάρει μεγάλη βοήθεια από ένα πιο 'προχωρημένο' όπως λένε,αρκεί ο προχωρημένος να μην βλέπει τους υπόλοιπους απο ψηλά{υπάρχουν και τέτοιοι!!!}νομίζω ότι ο ρόλος του σχολείου είναι να διδάξει τα παιδιά και να τα φέρει όλα σε ένα ΙΣΟ επίπεδο.φυσικά μπορεί να υπάρχουν δυσκολίες αλλά πιστεύω ότι διαχωρίζοντας τα παιδιά τους βλάπτεις ψυχολογικά... είναι ένα μεγάλο θέμα και φυσικά οι απόψεις διαφέρουν...
ρολος του σχολειου ειναι να ανεβασει τοεπιπεδο του καθε παιδιου στον τομεα που εχει επιπεδο. Επισης αν ενα παιδι δεν εχει καλο επιπεδο και το αλλο οχι σκοπος του σχολειου ειναι να ανεβασει το επιπεδο του καλου μαθητη σε ενα υψηλοτερο και του κακου στο επιπεδο που θα επρεπε να ηταν. ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗΣ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ballerina

Νεοφερμένος

Η κυβέλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 79 μηνύματα.
εγω δεν ειμαι σιγουρη για το αν συμφωνω...απο τη μια,ειναι καλο επειδη δεν πρεπει κατα την γνωμη μου να υποχρεουνται οι καλοι μαθητες και αυτοι που θελουν να μαθουν να υποστουν τους αδιαφορους
αλλα απο την αλλη,δεν ειναι πολλες φορες ευχαριστο το μαθημα χωρις παιδια που τους αρεσει και το καλο μαθημα . αλλα και το χιουμορ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgos127

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 211 μηνύματα.
Προσωπικα πιστεύω οτι το να υπαρχει ομοιογενεια στο επιπεδο των μαθητων της ταξης θα βοηθουσε και τους 'καλους' και τους 'κακους' μαθητες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
Προσωπικα πιστεύω οτι το να υπαρχει ομοιογενεια στο επιπεδο των μαθητων της ταξης θα βοηθουσε και τους 'καλους' και τους 'κακους' μαθητες
>.<
σε τοσες σελιδες, εχουν αναφερθει τοσα επιχειρηματα υπερ και κατα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

~LoVeR BoY~

Διάσημο μέλος

Ο ~LoVeR BoY~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,344 μηνύματα.
Λέτε κάποτε να μας χωρίσουν σε καλούς και αδύναμους μαθητές;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nioniosmeg

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Στην Ελλάδα είμαστε. Τα βιβλία των αγγλικών μου στι σχολείο φέτος έλεγαν για το πόσο ωραίοι είναι οι δίδυμοι πύργοι και το πόσο δύσκολο είναι να πέσουν...:lol: Έχουμε βιβλία του 1990, οπότε, μέχρι το 2030, δεν θα μας χωρίσουν μάλλον... (αν λέω βλακείες φταίει η νύστα και τίποτα άλλο...)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

the mage

Νεοφερμένος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Νέα Αλικαρνασσός (Ηράκλειο). Έχει γράψει 76 μηνύματα.
Συμφωνείτε ή διαφωνείτε με την άποψη ότι οι μαθητές θα έπρεπε να είναι χωρισμένοι σε τμήματα με βάση το επίπεδό της απόδοσής τους στο μάθημα (ουσιαστικά: καλοί - κακοί / αδύναμοι μαθητές );

Θεωρείτε πως το αποτέλεσμα θα είναι καλύτερο και για τις δύο πλευρές ή μήπως ότι μια τέτοια κίνηση είναι αντιπαιδαγωγική ; :hmm:

Υπο προυποθεσεις (πχ αναλογη ποιοτικα εκπαιδευση/προσοχη ανεξαρτητα "επιπεδου") συμφωνω.

Αντιπαιδαγωγικη ειναι η υπαρχουσα κατασταση, ολα χυμα σε ενα τσουβαλι και απο πανω οι καθηγητες να μην ξερουν απο που να αρχισουν και που να τελειωσουν. Καθενας εχει διαφορετικες αναγκες αλλα ομως με μεγαλες ομοιοτητες που προσπερνουν την δυσκολια, αρκει να γινει σωστη ομαδοποιηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

skatetensor

Νεοφερμένος

Ο skatetensor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 39 μηνύματα.
συμφωνω ετσι ειναι καλυτερα και για τις δυο μεριες . οι πιο αδυναμοι θα προχωρανε αργοτερα αρα θα τα κατανοουν καλυτερα αλλα δεν θα καθυστερουν την υπολοιποι ταξη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

IQfreak

Νεοφερμένος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 80 μηνύματα.
παντως στα αγγλικα (του σχολειου) μας χωριζουν σε προχωρημενους και μη.Το βρισκω καλο αλλα δν συμφωνω να γινεται αυτο σε αλλα μαθηματα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alexl1996

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Alexl1996 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,803 μηνύματα.
Και σε μας μονο στα αγγλικα γινεται, θεωρω οτι εν μερει ειναι σωστο και ωφελιμο, γιατι αυτοι που τα καταλαβαινουν καλυτερα μπορουν να προχωρανε γρηγοροτερα και αυτοι που δεν τα καταλαβαινουν ειναι καλυτερο να μεινουν πιο πισω μεχρι να τα καταλαβουν....

Υ.Γ. Αυτο ισχυει μονο σε ξενες γλωσσες. Οχι στα αλλα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top