Χωρισμός των μαθητών σε επίπεδα;

Χωρισμός των μαθητών σε "επίπεδα" ανάλογα με τις επιδόσεις τους;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 159)

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
γιατι δημιουργεις πολιτες δυο ταχυτητων (οχι οτι δεν υπαρχουν). το γεγονος οτι πολλοι μαθητες δεν ενδιαφερονται ειναι ενα προβλημα. παρ'ολα αυτα υπαρχουν μαθητες που ενδιαφερονται, διαβαζουν αλλα δε μπορουν να αποδωσουν στο ισχυον συστημα (π.χ. υπαρχει αρκετη παπαγαλια η αληθεια ειναι). γιατι ομως να μη προσπαθησουμε να δωσουμε κινητρα στους μαθητες να ασχοληθουν, αντι να τους βαλουμε σε μια "απροχωρητη" ταξη, που σιγουρα θα τους καταδικασει;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

who

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο who αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 1,616 μηνύματα.
σκοπος του σχολειου ειναι να βαζει κατηγοριες;
ή να πλαθει προσωπικοτητες και να παρεχει γνωση;

Γενικά οι Έλληνες είμαστε αρκετά επαναστάτες για να μας φταίει ο ίδιος μας ο εαυτός. Δεν πάνε πολλά χρόνια που σταμάτησα το σχολείο, και απ' όσα θυμάμαι, τα περισσότερα παιδιά "αναγκαστικά" έρχονταν και παρακολουθούσαν μάθημα σ' αυτό. Δεν βρίσκω πού το κακό, του χωρισμού των μαθητών σε επίπεδα. Προσοχή, χωρισμό σε επίπεδα, όχι κατηγοριοποίηση με βάση άλλα κριτήρια΄ χωρισμό που να στηρίζεται αποκλειστικά στην απόδοση και τη διάθεση για δουλειά των παιδιών. Καλό και για τα δύο "είδη" μαθητών θα είναι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
για το ενα ειδος ειναι καταστροφικο. επισης, δημιουργεις ανισοτητες με το να χωριζεις σε "ειδη" τους μαθητες. στο κατω κατω, ποιος εισαι για να κρινεις την επιδοση ενος παιδιου, αν εχει τη διαθεση για δουλεια, αλλα δε μπορεις εσυ ο ιδιος να τον πλησιασεις;
δε θεωρω και απο παιδαγωγικης αποψης οτι ειναι αποτελεσματικο, απο τη στιγμη που θα βαζεις τους μαθητες στη λογικη του η μια κατηγορια ειναι οι εξυπνοι "φλοροι και οι αλλοι οι χαζοι "αλητες". στο τελος, δημιουργεις, κοινωνικα , διαφορες .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
γιατι δημιουργεις πολιτες δυο ταχυτητων (οχι οτι δεν υπαρχουν). το γεγονος οτι πολλοι μαθητες δεν ενδιαφερονται ειναι ενα προβλημα. παρ'ολα αυτα υπαρχουν μαθητες που ενδιαφερονται, διαβαζουν αλλα δε μπορουν να αποδωσουν στο ισχυον συστημα (π.χ. υπαρχει αρκετη παπαγαλια η αληθεια ειναι). γιατι ομως να μη προσπαθησουμε να δωσουμε κινητρα στους μαθητες να ασχοληθουν, αντι να τους βαλουμε σε μια "απροχωρητη" ταξη, που σιγουρα θα τους καταδικασει;

Μάλιστα. Μου λες δηλαδή πως ποσοστό αυτών των ''κακών'' μαθητών είναι μαθητές που απλά δεν μπορούν να αποδώσουν. Εγώ να το δεχτώ (αν και μιλάμε για εξαιρετικά λίγα άτομα σε σύγκριση με τους αδιάφορους). Νομίζεις πως αν αφήσουμε αυτούς τους μαθητές στην ίδια τάξη με προχωρημένους θα τα πηγαίνουν καλύτερα και θα αποδίδουν; Μάλλον το αντίθετο θα γίνεται καθώς ακόμα και αυτοί, οι αδύναμοι, θα μετατραπούν σε αδιάφορους. Δεν νομίζεις πως αν τους τοποθετήσουμε σε ένα τμήμα ομοιογενές, που θα προχωρά με τους δικούς του ρυθμούς σύμφωνα πάντα με τις απαιτήσεις και τις αδυναμίες των μαθητών, θα αισθάνονται και πιο άνετα αλλά και θα αποδίδουν; Σκέψου πως με αυτόν τον τρόπο θα βοηθηθούν και οι προχωρημένοι μαθητές οι οποίοι θα βαδίζουν επίσης με τους δικούς τους γοργότερους ρυθμούς.

Γενικά νομίζω πως έχεις ένα point. Αλλά να μην ακούω για κόμπλεξ κατωτερότητας ή για ψυχολογικά προβλήματα που αναφέρθηκαν παραπάνω. Ήρεμα. Ξανατονίζω πως μιλάμε κυρίως για αδιάφορους και όχι για αδύναμους μαθητές. Στην τελική γιατί να μην κοιτάξουμε να διορθώσουμε την θέση στερεότυπο που έχει πάρει το Γενικό Λύκειο στην Ελλάδα από το να βάλουμε όλους τους μαθητές μαζί καταστρέφοντας έτσι όλες τις κατηγορίες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
αυτοι που ενδιαφερονται σπανιως καταστρεφονται.
αναφερθηκα σε κινητρα, που σε καθε περιπτωση, πρεπει να υπαρχουν και λειπουν.
δε θεωρω οτι ειναι λυση να χωριζεις τους μαθητες σε 3-4 τμηματα με βαση την αποδοση τους. για μενα, δεν ειναι λογικο να χωριζεις σε κατηγοριες τους ανθρωπου., γιατι χωριζεις και την κοινωνια, αργοτερα, σε κατηγοριες και ,ενδεχομενως, σε ταξεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ironboy

Δραστήριο μέλος

Ο Ironboy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 787 μηνύματα.
Εγώ πάλι θεωρώ απαραίτητο αυτον τον χωρισμό!Και αμα το θεωρείτε αντιπεδαγωγικό,γιατί δεν διαμαρτύρεστε που στο μάθημα των αγγλικών έχουν χωρίσει τα τμήματα σε προχωρημένο και σε μη προχωρημένο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 292010

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Καλός θα ήταν ο διαχωρισμός αλλά ποιος θα πάρει την ευθύνη να τον κάνει?
Κάθε ζωηρό παιδί στη τάξη δεν σημαίνει ότι δεν έχει και μυαλό ή και το αντίστροφο.
Βασικά τώρα που το σκέφτομαι ένα παιδί στην αρχή μπορεί να μην ενδιαφέρεται για διάβασμα αλλά μετα να του'ρθει να στρωθεί.Άμα τον έχουν σε απροχώρητο τμήμα θα του κόψουν λιγάκι τα φτερά.Ή από αυτούς που θα μπουν σε προχωρημένο κάποιος μπορεί να το πάρει και πάνω του και να χαλαρώσει ή να αρχίσει να κοροιδεύει.Ουφν δε ξέρω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Εγώ πάλι θεωρώ απαραίτητο αυτον τον χωρισμό!Και αμα το θεωρείτε αντιπεδαγωγικό,γιατί δεν διαμαρτύρεστε που στο μάθημα των αγγλικών έχουν χωρίσει τα τμήματα σε προχωρημένο και σε μη προχωρημένο?

βασικα στις ξενες γλωσσες χωριζονται γιατι στοχευει σε συγκεκριμενα διπλωματα, δεν ειναι το ιδιο με τη γενικη παιδεια.

αλλα ρε παιδια, ειναι δυνατον ενα παιδακι πρωτης γυμνασιου για παραδειγμα, (μιας κ απο κει ξεκινανε τα πιο σοβαρα μαθηματα)να ειναι εξαρχης αδιαφορο; δε μπορω να πιστεψω οτι δε φταιει και ο καθηγητης αν χασει το ενδιαφερον του το παιδι για το μαθημα. ενταξει μπορει να προτιμαει αλλα πραγματα (τεχνες, αθλητισμο πχ) αλλα ειναι στο χερι του καθηγητη να κανει προσπαθειες να προσεγγισει το παιδι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johni222

Νεοφερμένος

Ο johni222 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Εγώ πιστεύω πως το καλύτερο είναι να υπάρχει διαχωρισμός των μαθητών ανάλογα με τις επιδόσεις τους στα μαθήματα γιατί έτσι οι ''καλοί'' μαθητές θα μπορέσουν να αποκτήσουν περισσότερες γνώσεις από τους καθηγητές τους και δεν θα υπάρχει καμία καθυστέρηση από άλλα παιδιά που δεν διαβάζουν. Αλλά θα ήθελα να υπάρχει και η δυνατότητα μεταπήδησης από το ένα επίπεδο στο άλλο, δηλαδή ένας κακός μαθητής αν διαβάσει να έχει την δυνατότητα να πάει σε μια τάξη ανώτερου μορφωτικού επιπέδου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Αλλοι ευχονται να μπορουσαν να μορφωθουν και να εχουν σχολεια κ εδω καποιο ζητανε να υπαρχουν ταξεις κατωτερου μορφωτικου επιπεδου... αιντέεεεε
να υποθεσω Johni222 οτι εισαι καλος μαθητης ε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nioniosmeg

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Mα αφού κι εγώ το ίδιο μ' αυτόν πιστεύω! Και αν θες, consider me ως κακό μαθητή, σου λέω όμως πως πληρώ τις αισιοδοξίες μου ως μαθητής...:/ έτσι νομίζω τουλάχιστον...:p...:/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Ομολογουμένως σε μία τάξη όπου όλοι θα έχουν το ίδιο κεφάλι δεν θα υπάρχει κανένα ενδιαφέρον στους συλλογισμούς, τις σκέψεις, τις ιδεολογίες, τις απόψεις. Προσωπικά ως καλός μαθητής έχω μορφώσει άλλους, αλλά μ'εχουν μορφώσει κι αυτοί. Με αυτούς που έχουν το ίδιο κεφάλι με μένα απλώς συμφωνούμε, με τους άλλους μου δίνεται η ευκαιρία για να σκεφτώ. Δε μπορεί κανένας και με καμία αιτιολογία να μου στερήσει αυτή την Παιδεία. Αυτά τα κάνει μόνο το σχολείο, αξίζει να θυσιαστούν δυο παραπάνω εξισώσεις γι'αυτά, στην τελική να πάτε φροντιστήριο για τη γνώση, το σχολείο παρέχει δωρεάν Παιδεία, όχι δωρεάν κατάρτιση, ούτε δωρεάν εκπαίδευση.
Το πως θα έχουν τη δυνατότητα όλοι να πάνε φροντιστήριο είναι οικονομίστικο, πρακτικό ζήτημα που λύνεται. Στην Παιδεία καθένας δικαιούται ισοτιμία, στην κατάρτιση και τη γνώση δεν ξέρω αν δικαιούται, αλλά ακόμη κι αν δικαιούται ποτέ δεν θα μπορέσει να την έχει. Αν ο άλλος έχει πέντε φράγκα παραπάνω, θα μπορεί να προσφέρει στο παιδί του και πέντε ώρες μάθημα παραπάνω, αυτό είναι κάτι παραπάνω από αυτονόητο. Η Παιδεία, όμως, είναι αυτό που λέμε μαθαίνεται στο δρόμο απ'ολους και για όλους. Δεν εξαγοράζεται και γι'αυτό την παρέχει το σχολείο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ironboy

Δραστήριο μέλος

Ο Ironboy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 787 μηνύματα.
Παιδιά εγώ έχω άλλη άποψη για το εκπαιδευτικό σύστημα,αλλά δεν την παραθέτω γιατί είμαι σίγουρος ότι θα με πείτε "μονόπλευρο"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Παιδιά εγώ έχω άλλη άποψη για το εκπαιδευτικό σύστημα,αλλά δεν την παραθέτω γιατί είμαι σίγουρος ότι θα με πείτε "μονόπλευρο"

αφου το σκεφτεσαι ο ιδιος πριν σου το πουμε μηπως εισαι οντως;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nioniosmeg

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Ομολογουμένως σε μία τάξη όπου όλοι θα έχουν το ίδιο κεφάλι δεν θα υπάρχει κανένα ενδιαφέρον στους συλλογισμούς, τις σκέψεις, τις ιδεολογίες, τις απόψεις. Προσωπικά ως καλός μαθητής έχω μορφώσει άλλους, αλλά μ'εχουν μορφώσει κι αυτοί. Με αυτούς που έχουν το ίδιο κεφάλι με μένα απλώς συμφωνούμε, με τους άλλους μου δίνεται η ευκαιρία για να σκεφτώ. Δε μπορεί κανένας και με καμία αιτιολογία να μου στερήσει αυτή την Παιδεία. Αυτά τα κάνει μόνο το σχολείο, αξίζει να θυσιαστούν δυο παραπάνω εξισώσεις γι'αυτά, στην τελική να πάτε φροντιστήριο για τη γνώση, το σχολείο παρέχει δωρεάν Παιδεία, όχι δωρεάν κατάρτιση, ούτε δωρεάν εκπαίδευση.
Το πως θα έχουν τη δυνατότητα όλοι να πάνε φροντιστήριο είναι οικονομίστικο, πρακτικό ζήτημα που λύνεται. Στην Παιδεία καθένας δικαιούται ισοτιμία, στην κατάρτιση και τη γνώση δεν ξέρω αν δικαιούται, αλλά ακόμη κι αν δικαιούται ποτέ δεν θα μπορέσει να την έχει. Αν ο άλλος έχει πέντε φράγκα παραπάνω, θα μπορεί να προσφέρει στο παιδί του και πέντε ώρες μάθημα παραπάνω, αυτό είναι κάτι παραπάνω από αυτονόητο. Η Παιδεία, όμως, είναι αυτό που λέμε μαθαίνεται στο δρόμο απ'ολους και για όλους. Δεν εξαγοράζεται και γι'αυτό την παρέχει το σχολείο.

Εγώ είχα πει πως εντάξει, στα δημόσια να το ανεχτούμε, αλλά αυτό γίνεται ΚΑΙ στα φροντιστήρια...:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Εγώ είχα πει πως εντάξει, στα δημόσια να το ανεχτούμε, αλλά αυτό γίνεται ΚΑΙ στα φροντιστήρια...:/:

Αυτονόητο είναι στα σχολεία, δεν σου ζήτησε κανένας να το ανεχθείς.
Στα φροντιστήρια είναι θέμα καθαρά δικής σου συνεννόησης με την επιχείρηση, δεν αφορά τη μαθητική κοινότητα γενικά. Στο δικό μου proficiency για παράδειγμα που έκανα πριν καιρό το τμήμα ήταν καλά δομημένο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nioniosmeg

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Αυτονόητο είναι στα σχολεία, δεν σου ζήτησε κανένας να το ανεχθείς.
Στα φροντιστήρια είναι θέμα καθαρά δικής σου συνεννόησης με την επιχείρηση, δεν αφορά τη μαθητική κοινότητα γενικά. Στο δικό μου proficiency για παράδειγμα που έκανα πριν καιρό το τμήμα ήταν καλά δομημένο.

Το είπαμε για τα δημόσια. Αλλά γιατί δεν είναι το ΑΝΤΙΘΕΤΟ αυτονόητο και στα ιδιωτικά;;; Και εφόσον είναι το μεγαλύτερο φροντιστήριο στη Λαμία δεν θα έπρεπε καν να νοιαζόμαστε γι' αυτό το θέμα... και επειδή έχουν περάσει και τ' αδέρφια μου από το φροντιστήριο αυτό ξέρουμε πολλούς δασκάλους όπως και το σύστημα. Σου υπογράφω ότι απ' τα αγγλικά μου, το πολύ το 1% να το έμαθα στο φροντιστήριο. Εγώ δεν έχω απολύτως κανένα πρόβλημα, είμαι μια χαρά ο καλύτερος στη τάξη μου, μαζί με ένα ακόμα παιδί. Αλλά οι άλλοι δεν θα έπρεπε να έχουν περισσότερες ευκαιρίες;;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
έγραψα :/ και έβαλα ένα ακόμα : ώστε έγινε :/ : χωρίς το κενό...:)
-----------------------------------------


Το είπαμε για τα δημόσια. Αλλά γιατί δεν είναι το ΑΝΤΙΘΕΤΟ αυτονόητο και στα ιδιωτικά;;; Και εφόσον είναι το μεγαλύτερο φροντιστήριο στη Λαμία δεν θα έπρεπε καν να νοιαζόμαστε γι' αυτό το θέμα... και επειδή έχουν περάσει και τ' αδέρφια μου από το φροντιστήριο αυτό ξέρουμε πολλούς δασκάλους όπως και το σύστημα. Σου υπογράφω ότι απ' τα αγγλικά μου, το πολύ το 1% να το έμαθα στο φροντιστήριο. Εγώ δεν έχω απολύτως κανένα πρόβλημα, είμαι μια χαρά ο καλύτερος στη τάξη μου, μαζί με ένα ακόμα παιδί. Αλλά οι άλλοι δεν θα έπρεπε να έχουν περισσότερες ευκαιρίες;;;


Ε, ωραία, άλλαξε φροντιστήριο, γιατί το θέτεις ως πρόβλημα; Για να λειτουργεί μια επιχείρηση, υπάρχουν άνθρωποι που την προτιμούν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nioniosmeg

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Mα τα άλλα φροντιστήρια είναι ακόμη χειρότερα! Τι το πέρασες εδώ, Αθήνα; Σου λέω πως εφόσον είναι έτσι το σύστημα τότε θα έπρεπε να υπάρχουν καλύτερα σχολεία, κάτι που δεν διαθέτουμε, οπότε καλό φροντιστήριο, που δεν έχουμε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
το σχολείο παρέχει δωρεάν Παιδεία, όχι δωρεάν κατάρτιση, ούτε δωρεάν εκπαίδευση.
το σχολειο παρεχει και τα τρια, κατα την αποψη μου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top