Χωρισμός των μαθητών σε επίπεδα;

Χωρισμός των μαθητών σε "επίπεδα" ανάλογα με τις επιδόσεις τους;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 159)

mangkac

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mangkac αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 390 μηνύματα.
Δεν μπορώ να καταλάβω ρε φίλε τι δεν σου αρέσει.
Σχώρα με αλλά δεν μπορώ.

[Οπα γιναμε και φιλοι!]:D
Το ιδιο θα σε ρωταγα και εγω τωρα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
Η παιδεία είναι δημόσια και αυτό συνεπάγεται ότι μεταχειρίζεται όλους τους μαθητές το ίδιο χωρίς να τους προσδίδει ταμπέλες.
Δεν βγάζω νόημα.
Τι σχέση έχει η δημόσια παιδεία με τον διαχωρισμό?
-----------------------------------------
[Οπα γιναμε και φιλοι!]:D
Το ιδιο θα σε ρωταγα και εγω τωρα..

Εμενα η άποψη μου είναι ότι θα βοηθούσε.
Τίποτα άλλο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 292010

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
[off/] mangkac είσαι πολύ των παρομοιών :p [off]


Αρχικό μήνυμα από fasdag (Εμφάνιση μηνύματος)
ισα ισα, για ποιο λογο να μην υπαρχουν μεικτα τμηματα στα οποια οι δυνατοι μαθητες θα βοηθουν και θα δινουν κινητρα στους πιο αδυναμους; για ποιο λογο πρεπει να βαλεις ενα 11 χρονο παιδι να νιωθει οτι ειναι "χαζο", επειδη στα ματια του δε θα ειναι στο προχωρημενο τμημα. στα ματια μου ειναι ακρως αντιπαιδαγωγικο και δεν βοηθαει ουτε στο ελαχιστο το ρολο του σχολειου, ο οποιος αφορα την διαπαιδαγωγιση και τη μεταδοση γενικων γνωσεων. μερος αυτης ειναι και ομαδικοτητα, η συλλογικοτητα, η οποια θεωρω οτι πληττεται απο αυτο το μετρο.
τι παει να πει "τμημα με περισσοτερη βοηθεια"; ενα τμημα διαφορετικης βοηθειας; ενα τμημα με μαλλον περισσοτερες ωρες;

θεωρω οτι ετσι οπως εχει δομηθει η κοινωνια, υπαρχουν ανισοτητες και υπαρχουν προσπαθειες για τη διαιωνιση τους. σε αυτη τη λογικη, ψαχνουν την ελιτ.

Πείσθηκα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mangkac

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mangkac αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 390 μηνύματα.
[off/] mangkac είσαι πολύ των παρομοιών :p [off]


Ξερω και αλλες αλλα δεν τις λεω γιατι θα φαω μπλοκ και θελω να καω 1-2 μερες πριν αρχισουν οι πανελληνιες..
-----------------------------------------
Εμενα η άποψη μου είναι ότι θα βοηθούσε.
Τίποτα άλλο.

Παει την πεισαμε αδερφια!!! (Νταξει δεν ηταν και πολυ δυσκολο)
:no1::no1::no1:
Αλλη μια νικη για τις παροιμιες που τσακιζουν κοκκαλα..(αν και δεν εχουν)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Purple sunrise

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Λουδοβίκος ο 16ος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 939 μηνύματα.
Το σχολείο Kotatsunekο δεν αποσκοπεί μόνο στην μετάδωση γνώσης ξερής αλλά στόχος του είναι η παιδεία και όταν εννοώ παιδεία δεν εννοώ γνώσεις αλλά την κοινωνικόποιηση των μαθητών μέσα από την συλλογικότητα και την συνεργατικότητα για την άνδρωση δημοκρατικών πολιτών.
Αυτό όμως δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί με "διαχωρισμούς" που το αποτελεσμά τους θα είναι η διαιώνιση των κοινωνικών ανισοτήτων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
Το σχολείο Kotatsunekο δεν αποσκοπεί μόνο στην μετάδωση γνώσης ξερής αλλά στόχος του είναι η παιδεία και όταν εννοώ παιδεία δεν εννοώ γνώσεις αλλά την κοινωνικόποιηση των μαθητών μέσα από την συλλογικότητα και την συνεργατικότητα για την άνδρωση δημοκρατικών πολιτών.
Αυτό όμως δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί με "διαχωρισμούς" που το αποτελεσμά τους θα είναι η διαιώνιση των κοινωνικών ανισοτήτων.
Γιατί κοινωνικές ανισότητες?
Γιατί το βλέπεις αρνητικά?
Αν σε μια τάξη παραδίδεται το μάθημα και κάποιο συμμετέχουν ενεργά ενώ κάποιοι άλλοι προσπαθούν να κατανοησουν ορισμένα προηγούμενα πράγματα γιατί να μην δεχθούν μα βοήθεια παραπάνω?
Είναι τόσο κακό?
Κανείς δεν τους είπε χαζούς!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Purple sunrise

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Λουδοβίκος ο 16ος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 939 μηνύματα.
Δεν βγάζω νόημα.
Τι σχέση έχει η δημόσια παιδεία με τον διαχωρισμό?
Δηλαδή τι ακριβώς δεν καταλαβαίνεις;Επειδή το σχολείο είναι δημόσιο αντιμετωπίζει όλους τους μαθητές το ίδιο.
Είναι προφανές θα γίνονται διακρίσεις εις βάρος του γκρούπ των αδύνατων(από καθηγητές,συμμαθητές,πανεπιστήμια κλπ)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mangkac

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mangkac αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 390 μηνύματα.
Δηλαδή τι ακριβώς δεν καταλαβαίνεις;Επειδή το σχολείο είναι δημόσιο αντιμετωπίζει όλους τους μαθητές το ίδιο.
Είναι προφανές θα γίνονται διακρίσεις εις βάρος του γκρούπ των αδύνατων(από καθηγητές,συμμαθητές,πανεπιστήμια κλπ)

Υπαρχει καλυτερη ελλαδα και την θελουμε με διαχωρισμους..
Επισης μια ακομα τοπ παροιμια για τους φιλους του ειδους..
O τεμπελης και ο φαγας ή μπασκιτης ή παπας..
Δεν κολλαει αλλα επρεπε να την μαθετε και αυτη..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Purple sunrise

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Λουδοβίκος ο 16ος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 939 μηνύματα.
Αν σε μια τάξη παραδίδεται το μάθημα και κάποιο συμμετέχουν ενεργά ενώ κάποιοι άλλοι προσπαθούν να κατανοησουν ορισμένα προηγούμενα πράγματα γιατί να μην δεχθούν μα βοήθεια παραπάνω?
Κατ αρχάς αν γίνει κάποτε αυτή η "επιπεδοποίηση" οι 2 ομάδες των μαθητών δεν θα κάνουν μάθημα στην ίδια τάξη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
Κατ αρχάς αν γίνει κάποτε αυτή η "επιπεδοποίηση" οι 2 ομάδες των μαθητών δεν θα κάνουν μάθημα στην ίδια τάξη.
Προφανώς
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Αν σε μια τάξη παραδίδεται το μάθημα και κάποιο συμμετέχουν ενεργά ενώ κάποιοι άλλοι προσπαθούν να κατανοησουν ορισμένα προηγούμενα πράγματα γιατί να μην δεχθούν μα βοήθεια παραπάνω?

Απο τη στιγμη που θα ειναι ταξεις 2 ταχυτητων δεν θα υφισταται αυτο που λες. Δεν ειναι παραπανω βοηθεια να εχεις ταξεις για τους καλους και ταξεις για τους κακους μαθητες. Παραπανω βοηθεια ειναι να εχεις ταξεις ενισχυτικης διδασκαλιας οταν η κανονικη ταξη εμπεριεχει και καλους και κακους.
Επισης σκεψου τι ψυχολογια θα δημιουργηθει σε ενα παιδακι απο 12 χρονων αν το βαλεις στους καλους μαθητες, πιθανοτατα σνομπισμος προς τα παιδια που θα ειναι στο κατωτερο τμημα και αντιστοιχα ενας κακος μαθητης θα αισθανεται οτι δεν εχει δυνατοτητες για καλυτερα. Εδω καποια παιδια που ειναι καλοι μαθητες σνομπαρουν ηδη τους χειροτερους σε αυτη την ηλικια, φαντασου τι θα γινει αν χωριστουν κιολας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

~Λένα~

Πολύ δραστήριο μέλος

Η ~Λένα~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 1,659 μηνύματα.
Εμας στα αγγλικα μας εχουν χωρισει σε προχωρημενους και απροχωρητους:P
Σοβαρα τωρα οι προχωρημενοι ειναι πιο μπροστα στην γραμματικη ξερω γω και κανουμε πιο δυσκολα. Απο την πρωτη γυμνασιου εως τωρα ακομα ετσι ειμαστε.Το μετανοιωσα που δνε εγραφα επιτηδες χαλια να εμπαινα απροχωρητους. Εκει 20 θα ειχα-γαμωτο και δεν γραφαμε ολο τεστ:(:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nioniosmeg

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Το σχολείο Kotatsunekο δεν αποσκοπεί μόνο στην μετάδωση γνώσης ξερής αλλά στόχος του είναι η παιδεία και όταν εννοώ παιδεία δεν εννοώ γνώσεις αλλά την κοινωνικόποιηση των μαθητών μέσα από την συλλογικότητα και την συνεργατικότητα για την άνδρωση δημοκρατικών πολιτών.
Αυτό όμως δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί με "διαχωρισμούς" που το αποτελεσμά τους θα είναι η διαιώνιση των κοινωνικών ανισοτήτων.

Οι δημοκρατικοί πολίτες που πάνε στο σχολείο είναι αξιόπιστοι. Απλά εγώ είμαι ο παράξενος που στην ηλικία ΜΟΥ, σβήνω κάθε μέρα σβάστιγκες απ' το θρανίο μου...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
πιστευεις οτι ενα παιδι 12 χρονων μπορει να καταλαβει τι ειναι η σβαστικα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Κι εγώ ήξερα και τους λόγους που προκάλεσαν τον ισπανικό εμφύλιο από τα 8 μου, μια χαρά ξέρουνε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nioniosmeg

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
πιστευεις οτι ενα παιδι 12 χρονων μπορει να καταλαβει τι ειναι η σβαστικα?

Πίστευε άμα θέλεις πως εγώ δεν έχω καταλάβει τι είναι η σβάστιγκα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Μπορει να μην καταλαβαινουν (ολοι) τη σημαντικοτητα αυτου του συμβολου, ακομα κ αν ξερουν οτι το χρησιμοποιησε ο χιτλερ, και ξερουν τι εκανε. Εχει διαφορα το να ξερεις κατι απο το να συνηδειτοποιεις τη σημασια του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xxxstarlaxxx

Νεοφερμένος

Η xxxstarlaxxx αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Δάφνη (Αττική). Έχει γράψει 6 μηνύματα.
φυσικά και συμφωνω... :iagree:τα βόδια να κάνουν μάθημα αλλού!:mad: Δε θα μας καθυστερούν εμάς με τη σκραποσύνη τους...:nono:Σιγά να μην είναι αντιπαιδαγωγικό...:nono:

ωπα ρε ξεφτερι! κουλαρε κ λιγο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
Συμφωνω απολυτως!
Δεν ξερεται ποσο θα βοηθησει την παιδεια μας αυτο:)
Εγω , ως καλος μαθητης καταλαβαινω πως αν οι σκραπες που δεν θελουν να κανουν μαθημα φυγουν απτη ταξη, θα εχουμε πιο ηρεμο περιβαλλον, πιο πολυ ανταγωνισμο γιατι θα θελεις να παιρνεις καλους βαθμους οπως οι συμμαθητες σου, θα καλυπτεις πιο πολυ υλη γιατι δεν θα σταματαει η καθηγητρια το μαθημα για να φωναζει στους μλκς που μιλανε, και τελος, οι καλοι μαθητες δεν θα χριαζονται φροντιστηρια, μονο σε ξενη γλωσσα και ΑΝ ειναι χαλια η γαλικου του σχολιου. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ! = Παιρνω καλυτερο βαθμο με λιγοτερο διαβασμα= πιο πολυς ελευθερος χρονος και ως παιδια χριαζομαστε ελευθερο χρονο.

Τωρα αυτοι που δεν θελουν να παρακολουθουν μαθημα θα ειναι σε μια αλλη ταξη, στην οποια η καθηγητρια θα διδασκει αλλα δεν θα την ακουνε και θα πηγαινουν φροντηστιρια για να καταλάβουν. Δλδ οπως συμβαινει τωρα αλλα δεν θα επιρεαζουν τους καλους μαθητες :nono:

Και η αλλοι κατηγορια θα ειναι για τους αργοστροφους, αυτοι που θελουν να μαθουν, αλλα εχουν δισκολια! Θα τους δινει πιο πολυ προσοχη ο δασκαλος και θα τους τα εξηγει απλα. Ισως να χρειαστει μερικα ιδιαιτερα αλλα τους δινεται η ευκαιρια για μια καλη ζωη, καθως σε μια κανονικη ταξη νιωθουν αμηχανα κ δεν σηκωνουν χερι γιατι βλεπει τους αριστους που τα λενε ολα σωστα κ αν πουν καμια μλκ θα τους κοροιδεψουν οι αλλοι.

Αυτος ο διαχωρισμος θα γινετε γιρω στη 3η δημοτικου και οι δασκαλες θα σηζητανε για την αποδοση των μαθητων στη ταξη και θα αποφασηζουν που θα πανε! Φυσικα, αν ενα παιδι ειναι στην αργοστροφη κατηγορια κ ξαφνικα του ερθει η επιφωτηση και γινει αινστειν μπορει να αλαξει κατηγορια δινοντας εξετασεις κ εχωντας εγριση καθηγητη!
Αυτο το συστημα κατα τη γνωμη μου ειναι αλανθαστο, αλλα δυσκολο στην εφαρμογη, οποτε δεν προκειτε να γινει :(

Αν το διαβασατε μεχρι εδω και θαλεται να μου απαντησεται στειλτε το μου σε μηνημα γιατι δεν θα ξαναεπισκευτω το τοπικ :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
Παιδιά έλεος...
Είπαμε να χωριστούμε αλλά όχι και να βγάλετε ηλίθια τα υπόλοιπα άτομα που δεν είναι αστέρια σαν εσάς!
Η μόνη διαφορά που έχετε είναι ο χρόνος αφομοίωσης του μαθήματος!
Δεν είναι καθυστερημένα!
Έλεος πια!
Και εσύ άριστε μαθητή δεν ξέρεις να γράφεις,δεν σε είπαμε σκράπα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top