Χωρισμός των μαθητών σε επίπεδα;

Χωρισμός των μαθητών σε "επίπεδα" ανάλογα με τις επιδόσεις τους;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 159)

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
Δεν είπε απαραίτητα τέλειο γιατί οι ''απροχώρητοι'' μπορεί να φάνε και κανα δούλεμα από καθηγητή.
Θα ήταν τέλειο αν το προσωπικό ήταν άρτιο και να ξέρει πως να χειριστεί σωστά μαθητές που έχουν μείνει πιο πίσω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dreamer

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο xristos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 295 μηνύματα.
οπως η γερμανικη για παραδειγμα οπου εφαρμοζεται εδω και χρονια.......
Ναι το ανέφερα και πιο πριν .:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nioniosmeg

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Εγώ από τώρα θεωρώ πως είναι απαράδεκτο το να είμαι σε τάξη με παιδί που έχει την ερώτηση:
«Ποιά πόλη έγινε πρωτεύουσα της Ελλάδας κατά τη βασιλεία του Όθωνα;» και να κάνει «εμμ.... εμμ.....»
Κυρία: «Αυτή που είναι και τώρα Παύλο!»
Μαθητής: «Εμμ... εμμ...» (του το είπε ο διπλανός του) «Η Ατ... Αθήνα!»

Και καλά, αυτό να το ανεχτούμε, στο κάτω κάτω, αυτό είναι λογικό να γίνεται, όσο πηγαίνω σε δημόσιο σχολείο (το προτιμώ απ' το να με στείλουν σε κανένα ιδιωτικό...) αλλά στο φροντιστήριο, Αγγλικά τώρα, για κάποιο λόγο μου φαίνεται αδιανόητο να πληρώνουν οι γονείς μου για να κάνω μάθημα με κορίτσι που πήρε στο τρίμηνο 14,3 και χάρηκε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Εγώ από τώρα θεωρώ πως είναι απαράδεκτο το να είμαι σε τάξη με παιδί που έχει την ερώτηση:
«Ποιά πόλη έγινε πρωτεύουσα της Ελλάδας κατά τη βασιλεία του Όθωνα;» και να κάνει «εμμ.... εμμ.....»
Κυρία: «Αυτή που είναι και τώρα Παύλο!»
Μαθητής: «Εμμ... εμμ...» (του το είπε ο διπλανός του) «Η Ατ... Αθήνα!»

Και καλά, αυτό να το ανεχτούμε, στο κάτω κάτω, αυτό είναι λογικό να γίνεται, όσο πηγαίνω σε δημόσιο σχολείο (το προτιμώ απ' το να με στείλουν σε κανένα ιδιωτικό...) αλλά στο φροντιστήριο, Αγγλικά τώρα, για κάποιο λόγο μου φαίνεται αδιανόητο να πληρώνουν οι γονείς μου για να κάνω μάθημα με κορίτσι που πήρε στο τρίμηνο 14,3 και χάρηκε...

Στο φροντιστήριο, που είναι χώρος εκπαίδευσης, αυτό θα το κανονίσεις με τον υπεύθυνο σπουδών, συμβαίνει σε χιλιάδες φροντιστήρια μέσης και ξενόγλωσσης εκπαίδευσης. Το δημόσιο σχολείο είναι χώρος παιδείας και κάτι τέτοιο, στην υποχρεωτική τουλάχιστον εκπαίδευση, είναι ελιτισμός.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Αληθεια εφαρμοζεται στ αγγλικα?Δεν ειχα ιδεα.Σε μς δεν ειχε γινει αυτο.Δηλαδη για τα αγγλικα χωριζεστε σε διαφορετικες ταξεις απο τις κανονικες?
Σ' εμας ειχε γινει στο Γυμνασιο (μιλαμε για 7 χρονια πριν βεβαια). Αλλα οι περισσοτεροι γραψανε επιτηδες χαλια στο τεστακι για να πανε στους "απροχωρητους" (οπως το λεγαμε). :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ilint_ntara

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Μαθητής Β' γυμνασίου και μας γράφει απο Χαλκίδα (Εύβοια). Έχει γράψει 274 μηνύματα.
Σ' εμας ειχε γινει στο Γυμνασιο (μιλαμε για 7 χρονια πριν βεβαια). Αλλα οι περισσοτεροι γραψανε επιτηδες χαλια στο τεστακι για να πανε στους "απροχωρητους" (οπως το λεγαμε). :P

Αυτό ισχύει και σήμερα:iagree:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

1994kc

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο 1994kc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 862 μηνύματα.

ilint_ntara

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Μαθητής Β' γυμνασίου και μας γράφει απο Χαλκίδα (Εύβοια). Έχει γράψει 274 μηνύματα.
Δεν χωρίζεστε σε "Απροχώρητων" και "προχωρημένων"?? :!: :wow:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Καλα ντε πως κανεις ετσι:(Ουτε εμεις ειχαμε χωριστει:xixi:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Open-minded

Νεοφερμένος

Η Open-minded αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 90 μηνύματα.
το ότι κάποιος μπορεί να μην είναι καλώς μαθητής δεν σημαίνει ότι πρέπει να του κόβουμε και τα φτερα!!!Εξάλλου η επίδοση δεν συνδέεται απόλυτα και με τον χαρακτήρα του παιδιού....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
εγω θεωρω οτι το σχολειο ως κεντρο παροχης μεταδωσης και παιδειας δε πρεπει να κανει διακρισεις σε καλους και κακους μαθητες. δε θεωρω οτι ειναι σωστο να μιλαμε για κακους μαθητες. μιλαμε για ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΣ μαθητες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ilint_ntara

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Μαθητής Β' γυμνασίου και μας γράφει απο Χαλκίδα (Εύβοια). Έχει γράψει 274 μηνύματα.
το ότι κάποιος μπορεί να μην είναι καλώς μαθητής δεν σημαίνει ότι πρέπει να του κόβουμε και τα φτερα!!!Εξάλλου η επίδοση δεν συνδέεται απόλυτα και με τον χαρακτήρα του παιδιού....

Αντιθέτως τον βοηθάμε να διευρίνει τις γνώσεις του σε ένα μάθημα προσαρμοσμένο στο επίπεδό του. Έτσι ούτε έχουμε σκρ@πες μαθητές ούτε χάνουμε "ταλέντα"...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

domenica7

Πολύ δραστήριο μέλος

Η domenica7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 1,056 μηνύματα.
Ούτε συμφωνώ,ούτε διαφωνώ.
Θεωρώ όντως ό,τι ενας τέτοιος διαχωρισμός είναι αντιπαιδαγωγικός ενώ πολύ πιθανό κατά τη γνώμη μου είναι να δημιουργηθούν κόμπλεξ κατωτερότητας σε κάποια παιδιά ή ακόμη χειρότερα να υπάρξει ένα είδος ''ρατσισμού'' απέναντι στα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες απο την πλευρά των ''καλύτερων''μαθητών(βλέπε qwerty).
Παρολαυτά ένα τέτοιο μέτρο δεν παύει να κρύβει και κάποια ωφέλη και για τις δυο πλευρές.Και αυτό γιατί και οι ''καλοί''θα μπορέσουν να γίνουν καλύτεροι μιας και η τάξη θα μπορέσει να αποκτήσει ένα επίπεδο υψηλό και ανάλογο των ικανοτήτων τους αλλά και οι πιο αδύναμοι θα καταφέρουν να καλύψουν τα κενά τους και με την ανάλογη προσπάθεια να φτάσουν το επίπεδο των ''καλών''.
Η γνώμη μου πάντως είναι να μη γίνει αυτός ο διαχωρισμός.Προτείνω να γίνει υποχρεωτική η ενισχυτική διδασκαλία για όποιον βγάζει κάτω από 15 ωστε να τον βοηθήσουν να καλύψει τα κενά του και να μπορέσει να συμβαδίσει με το επίπεδο των ''καλών'' μαθητών.Και όταν λέω ενισχυτική διδασκαλία εννοώ να γίνεται μάθημα ουσιαστικό,όχι καραγκιοζιλίκια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

orathac

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γεώργιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 1,579 μηνύματα.
[FONT=&quot]Συμφωνώ, οι συνέπιες των πράξεων τους, πρέπει να δημοσιευτούν. Σε δεύτερη φάση θα μπορέσουνε να αποδείξουνε πολλά πράγματα άμα πετύχουν μέσα από αυτήν την ανωριμότητα, ίσος μετάνιωμα, πίεση ή αποτυχία. [/FONT]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Purple sunrise

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Λουδοβίκος ο 16ος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 939 μηνύματα.
Διαφωνώ.Το μέτρο αυτό είναι αντιπαιδαγωγικό και θα δημιουργήσει ελιτισμό και κατα συνέπεια διακρίσεις εις βάρος της μίας ομάδας από τους καθηγητές.
Το ότι υπάρχουν αδύναμοι ή αδιάφοροι μαθητές αυτό οφείλεται σε αδιάφορους καθηγητές που τους επιτρέπουν να περνάνε τις τάξεις χωρίς να έχουν αποκομίσεις τις ανάλογες γνώσεις της τάξης τους και της παθογένειας του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος και γενικότερα της ελληνικής κοινωνίας που καλλιεργεί λογικές του στυλ ότι όλοι πρέπει εξαναγκαστικά να γίνουν επιστήμονες με οποιοδήποτε κόστος.
Ένας αδιάφορος ή αδύναμος μαθητης δεν είναι ανάγκη βγάλει όλο το λύκειο.
Μπορεί κάλλιστα να αξιοποιήσει άλλες δυνατότητες και ταλέντα του σε άλλους τομείς(τέχνη,αθλητισμός κλπ)
Πάντως πιστεύω ότι από την ομάδα των "αδύναμων μαθητών" το 70-80% μαθητών είναι αδιάφοροι.Μικρό είναι το ποσοστό αυτών που προσπαθούν ουσιαστικά αλλά δεν τα καταφέρνουν λόγω μαθησιακών δυσκολιων κλπ.
Το σχολείο πρέπει να μεριμνήσει γι αυτούς αλλά όχι με το να τους τοποθετήσει σε μία ομάδα με μία ταμπέλα και συγκεκριμένα αυτή του απροχώρητου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Angelica

Διάσημο μέλος

Η Αγγελική αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Άρτα (Άρτα). Έχει γράψει 2,031 μηνύματα.
Συμφωνώ (ρατσιστικό μεν ,καλύτερη εκπαίδευση δε ) .Αν ο άλλος κάνει συνέχεια φασαρια μέσα στο μάθημα και δεν θέλει να συμμετέχει ,γιατί να την πληρώνει ο καλός και ήσυχος ??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kotatsuneko

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Kotatsuneko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,494 μηνύματα.
Τίποτα δεν είναι ρατσιστικό.
Όταν οι ίδιοι μαθητές τα σκατώνουν επίτηδες στα τεστ για να πάνε στο τμήμα των απροχώρητων δεν τίθεται τέτοιο ζήτημα.
Και δεν κατάλαβα,γιατί ρατσισμός?
Επείδη τους διαχωρίζουν?
Θα πάθουν ψυχολογικά?
Αν δουκέψουν δηλαδή και δεν είναι Γενικοί Δειευθυντές θα έχουν προβλήματα?
Μην ακούω κουλά
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kotsis1

Δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Συκιές (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 421 μηνύματα.
Διολου κουφα,αλλα λογικα.Και αν ειναι δυνατον οσοι συμφωνουν αν το παρατηρησεις ειναι οι μαθητες που κατα πασα πιθανοτητα θα ταν στο τμημα των προχωρημενων.Αυτο δηηλωνει κατι.Και καλυτερα να ρωτουσαμε και ατομα που δεν εχουν τοσο καλες επιδοσεις.Εξαλλου,ειναι θεμα νοοτροπιας απεναντι στην παιδεια,δε θα αλλαξουν τα δεδομενα με τμηματα προχωρημενων και απροχωρητων.Οποτε ας βελτιωσουμε την εικονα της παιδειας,οχι να τμηματοποιουμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
Τίποτα δεν είναι ρατσιστικό.
Όταν οι ίδιοι μαθητές τα σκατώνουν επίτηδες στα τεστ για να πάνε στο τμήμα των απροχώρητων δεν τίθεται τέτοιο ζήτημα.
Και δεν κατάλαβα,γιατί ρατσισμός?
Επείδη τους διαχωρίζουν?
Θα πάθουν ψυχολογικά?
Αν δουκέψουν δηλαδή και δεν είναι Γενικοί Δειευθυντές θα έχουν προβλήματα?
Μην ακούω κουλά

σκοπος του σχολειου ειναι να βαζει κατηγοριες;
ή να πλαθει προσωπικοτητες και να παρεχει γνωση;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
σκοπος του σχολειου ειναι να βαζει κατηγοριες;
ή να πλαθει προσωπικοτητες και να παρεχει γνωση;

Εξηγείς πως το σχολείο θα πετύχει τα δύο τελευταία όταν στην τάξη επικρατεί χάος; Και εν πάση περιπτώσει, ποιό το κακό της κατηγοριοποίησης; (ρωτώ γιατί Αυτά που διάβασα παραπάνω δεν με πολυκάλυψαν).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top