Χωρισμός των μαθητών σε επίπεδα;

Χωρισμός των μαθητών σε "επίπεδα" ανάλογα με τις επιδόσεις τους;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 159)

Sulfur

Νεοφερμένος

Η Sulfur αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 75 μηνύματα.
Xμμμ!Βασικα εχει και τα καλα του εχει και τα κακα του!Λοιπον αν χωριζονταν θα υπαρχαν αντιπαραθεσεις αναμεσα στους καθηγητες και τους μαθητες και πολλες προκαταληψεις!οι καθηγητες θα προτιμουσαν τους εξυπνοτερους για να μην παιδευοντε πολυ ασε που τα παιδια θα στεναχωριοντουσαν που δεν ειναι στο τμημα των "εξυπνοτερων" νιωθοντας ενα αισθημα κατωτεροτητας!Απο την αλλη παλι οι καθηγητες που θα ειχαν τους μη προχωρημενους μαθητες να το πω ετσι θα μπορουσαν να διδαξουν παρα πολλα και επισης οι προχωρημενοι δεν θα ηταν αναγκασμενοι να ακουν κατι το οποιο το ξερουν αντι να μαθουν κατι νεο!!!!Εγω διαφωνω γιατι παρα ειναι πολλα τα κακα γι'αυτο το συστημα....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Οι περισσοτεροι καθηγητες που περασαν απο τη ζωη μου με θεωρουσαν πολυ καλο και εξυπνο μαθητη. Εγω ουδεποτε τα πιστεψα αυτα, ειδικα το δευτερο. Δηλαδη ημουν στην "κλικα" των καλων μαθητων (και των φυτων ενιοτε) αλλα η αυτοπεποιθηση μου ηταν (και ειναι) κυριολεκτικα στον πατο. Διαβαζα πολυ παντα, αλλα θεωρουσα (και θεωρω ακομα) τον εαυτο μου ως ενα ατομο με δεικτη ευφυιας κατω απο τον Μ.Ο. Δηλαδη θεωρω οτι ειναι και θεμα χαρακτηρα το να επηρεαστει η ψυχολογια των παιδιων απο τη δημιουργια των "ομαδων".
Στο φροντιστηριο που πηγαινα στα μαθηματικα, ολοι οι συμμαθητες μου στο τμημα εγραψαν κατω απο 5 στο μαθημα αυτο κι εγω 10,5. Πολλες φορες δεν γινοταν μαθημα λογω της φασαριας, η κολλουσαμε 1 ωρα σε μια ασκηση που ηταν απλη για μενα αντι να κανουμε αλλες δυσκολοτερες. Πιστευω οτι αν ημουν σε ενα τμημα με μαθητες που ενδιαφερονται, θα ειχα πολυ καλυτερη αποδοση.
Βεβαια το ελληνικο εκπαιδευτικο συστημα πιστευω οτι δεν εχει τις απαραιτητες βασεις για να "στηριξει" εναν τετοιο διαχωρισμο. Σε καμια περιπτωση δεν θα πρεπει να αντιμετωπιζονται οι "κακοι" μαθητες ως "αποβρασματα", αλλα οπως και να το κανουμε δεν προσπαθουν ολοι οι μαθητες το ιδιο. Και πολλες φορες ειναι εις βαρος εκεινων που προσπαθουν αυτη η συνυπαρξη...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

conn-a

Νεοφερμένος

Η Κωνσταντινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 103 μηνύματα.
εξ'αλλου οι ερευνες εχουν δειξει οτι οι "καλοι" μαθητες,προοριζονται για να καταλαμβανουν τις ανωτατες θεσεις στο επαγγελμα που θα ακολουθησουν.ουτως η' αλλως δλδ,οι καλοι θα βρουν το δρομο τους.

δε λεω οτι θα πρεπει να θυσιασουμε τουσ καλους για να σωσουμε τους κακους.απλα θα τοσο ρηξικελευθες λυσεις,δεν θα μπορουσαν να εχουν μονο καλα αποτελεσματα.
απο την αλλη,αν το εκπαιδευτικο συστημα δεν επασχε απο τοσο απειρους (και ΜΠΑΖΑ) καθηγητες,με ψυχολογικα προβληματα-με ελαχιστες εξαιρεσεις, τοτε δεν θα υπηρχε μεγαλο προβλημα,καθως θα γνωριζαν πως να χειριστουν την κατασταση.
μεμονομενα.

δεν ειναι απαραιτητο αυτο που λες!!αν ελεγες οι ''καλοι'' με μεσο θα ημουν και εγω πιο καθετη σ'αυτο που λες!!Δυστυχως τα πραγματα σημερα ειναι ετσι φτιαγμενα που το μεσον εχει τερααστια αξια για την επαγγελματικη αποκατασταση σου και την τσεπη σου!Σιγουρα ο καλος δεν θα χαθει παντελως αλλα δεν ειναι σιγουρο οτι θα εχει την ανωτατη θεση στο επαγγελμα που θα ακολουθησει

συμφωνω γενικοτερα με το ποστ σου!!:no1:πιστευω κι εγω οτι τετοιες οπως λες κι εσυ καινοτομιες για την χωρα μας δεν ειναι καλες τουλαχιστον με το παρον εκπαιδευτικο συστημα!!:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

timteam

Νεοφερμένος

Ο timteam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Αγνοειτε κατι πολυ σημαντικο οι περισσοτεροι εδω μεσα....
Οι πιο πολλοι ''αδυναμοι'' μαθητες ειναι στην πραγματικοτητα πανεξυπνα παιδια με υψηλο δεικτη ευφυιας , που απλα αποθαρυνονται να διαβασουν μπροστα σε ενα εκπαιδευτικο συστημα που ζητα κατα κυριο λογο αποστηθιση.
Ακομα , προκειται για παιδια που δεν εχουν καλη οικογενειακη κατασταση και αποκτουν κρισιμα για την ηλικια τους ψυχολογικα προβληματα.
Τελος , προκειται για παιδια που ειναι πιο ελευθερα , και αρνουνται συνειδητα να ''σκυψουν το κεφαλι'' σε μια παιδεια που τα θελει μεσα στο σπιτι κλειδαμπαρομενα.

Με βαση τα παραπανω , πιστευετε οτι ειναι δικαιο ή και αποτελεσματικο να να απομονωσουμε αυτη τη μεριδα των παιδιων?Οπωσδηποτε οχι...

Καθηγητες και ψυχολογοι πρεπει να πλησιασουν τα παιδια αυτα και να μιλησουν μαζι τους , να τα καθοδηγησουν.

Μην βλεπετε το σχολειο σαν ενα τοπο μεταδωσης ''ξερων'' γνωσεων...
Δειτε το σαν ενα τοπο κοινωνικοποιησης , μια μικρογραφια της κοινωνιας οπου το παιδι πρεπει και οφειλει να ανακαλυψει τον εαυτο του και τους συνομιληκους του , ειτε αυτοι ειναι αριστοι μαθητες , ειτε ''σκραπες''.

Αυτα απο εμενα:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

air*

Νεοφερμένος

Ο air* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Πάντως ο χωρισμός αυτός γίνεται στην τριτοβάθμια εκπαίδευση...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Πάντως ο χωρισμός αυτός γίνεται στην τριτοβάθμια εκπαίδευση...
Δηλαδη; Με ποιο τροπο; Πρωτη φορα ακουω κατι τετοιο και αν ισχυει με ενδιαφερει πολυ να μαθω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SCULLY

Πολύ δραστήριο μέλος

Η SCULLY αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 1,057 μηνύματα.
δν εχω γραψει τπτ σε αυτο το θρεντ ??? περιεργο ...ισως επειδη με καλυψαν καποια μελη...ειμαι απολυτως αντιθετη στον διαχωρισμο για τους λογους που εχουν ηδη αναφερθει και δν επαναλαμβανω για να μν κουρασω...

qwertyuiop ξαναλεω...εισαι τελειως φαουλ..τι βοδια και βλακες ? ειναι χαρακτηρισμοι αυτοι σε συμμαθητες σου ? οι διαχωρισμοι σε "εξυπνους" και "βλακες" ειναι ο,τι πιο ηλιθιο ...ο ανθρωπος κρινεται απο το ποσο σεβεται τους αλλους και οχι απο τον δεικτη ευφυιας του..με το ιδιο σκεπτικο να αποκλεισουμε απο τη ζωη τα αμεα ,για παραδειγμα ..για δες ξερω γω τους Παρολυμπιακους (το αναφερω κιολας επειδη ειναι επικαιρο) και αναθεωρησε στον τροπο που κρινεται το "βοδι"...

ξεφυγα αλλα το θεωρησα αναγκαιο γιατι υπηρξε νυξη στο θεμα εξυπνων και μη..το να κρινει κανεις καποιον απο τον τυπικο βαθμο που δεχομαστε μια στους 4 μηνες ειναι τουλαχιστον αξιολυπητο και δηλωνει την παντελη ελλειψη κρισης ,για μενα..

ενω το θεμα διαχωρισμου νομιζω πως περισσοτερο αναφερεται στους αεργους μαθητες...που εχουν τις δυνατοτητες αλλα δν γουσταρουν να διαβαζουν..δικαιωμα τους ειναι..σε περιπτωσεις ενοχλησεων στο μαθημα υπαρχει και ενα πραγματακι που ονομαζεται αποβολη.use it.σε περιπτωσεις που καποιος ειναι το υπερτατο ,υπερλαμπρο αστερι και νιωθει οτι αδικειται και μενει πισω απο τους συμμαθητες του ,ας δωσει για καποιο (ξενο?) πανεπιστημιο να παρει ρε παιδι μου μια υποτροφια και να αφησει εμας,τους κοινους θνητους, να εχουμε κατι που ο ιδιος δν ειχε ποτε .αποριες.thats all.

δν πανε τα παραπανω σε κανενα μελος προσωπικα που τυγχανει να συμφωνει με τν διαχωρισμο γιατι εχει τα α επιχειρηματα(εκτος απο το κομματι που εν γνωσει μου ανεφερομαι στον κουερτυ)..το θεμα ειναι,οπως ειπωθηκε,πολυπλευρο και ολες οι αποψεις ειναι σεβαστες.μην προσβαλλουμε κανεναν,ομως.δν ωφελει πουθενα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Δεν αναφερομαι στις αποριες! Κι εγω εχω παρα πολλες αποριες και μαλιστα στο σχολειο τις θεωρουσα τοσο βλακωδεις που ντρεπομουν να τις ρωτησω. Μια φορα δεν ειχα καταλαβει κατι στα μαθηματικα και οταν ρωτησα τον καθηγητη γυρναει η απουσιολογος και μου κανει: "αφου δεν ξερεις μαθηματικα, τι πηγες θετικη;". Αλλα υπαρχουν παιδια (και στα φροντιστηρια ακομα, αυτο με τρελαινει πιο πολυ) που δεν αφηνουν να γινει μαθημα. Γελανε, φωναζουν κλπ... Ε, τωρα αποβολη στο φροντιστηριο δεν εχω ξανακουσει. Σκανε τα λεφτα, να φανε και αποβολη; Δυστυχως ετσι παει... Εγω σε αυτους τους μαθητες αναφερομαι. Δικαιωμα του καθενος να κανει ο,τι γουσταρει αλλα δεν εχει δικαιωμα να ενοχλει τους αλλους.
Στο σχολειο, στο τμημα της κατευθυνσης, ημουν ο χειροτερος μαθητης (ημουν θετικη και ειχαν μαζευτει ολοι οι απουσιολογοι). Δεν φανταζεσαι ΠΟΣΟ μειονεκτικα ενιωθα απεναντι τους, κουρελι... Ετρεχαν συνεχεια στην υλη κι εγω δεν τολμουσα να ρωτησω αποριες. Οταν το εκανα με κοιτουσαν με μισο ματι, μαθητες και καθηγητες. Αποτελεσμα ηταν να κανω ουσιαστικο μαθημα μονο στο φροντιστηριο (κι εκει παιζεται δηλαδη...)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SCULLY

Πολύ δραστήριο μέλος

Η SCULLY αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 1,057 μηνύματα.
οι απουσιολογοι σου : ψωνισμενοι .τελειως.
αν καποιος ενοχλει στο σχολειο,η λυση ειναι γνωστη.εξω με απουσια.

στην περιπτωση του φροντιστηριου ,τι να πω ? αμα αυτοι θελουν να τα σκανε και να μν κανουν μαθημα ,τοσο σοβαροι ειναι.καταναλωτες του πατρικου και μητρικου εισοδηματος.τ

ο θεμα της επιπεδοποιησης αφορα-εμενα ,τουλαχιστον- στον τομεα του σχολειου.το φροντιστηριο ,το μαγαζακι δλδ του καθενος,ειναι αλλη ιστορια.ο μαγαζατορας ας αποφασισει να κανει ο,τι θελει στην επιχειρηση του...να τους κρατησει ολους σε ενα τμημα (και αν δν ικανοποιεισαι αλλαξε φροντ:no1:) ή να κανει οποιο διαχωρισμο θελει (και παλι..αν δν σαρεσει αυτο,αλλαζεις φροντ.κανενας δν σε υποχρεωνει να παρακολουθεις μαθημα σε ενα φροντιστηριο που η πολιτικη του δν σε καλυπτει.σε ενα σχολειο ομως που φοιτεις θελοντας και μη,πρεπει να ισχυουν καποια συγκεκριμενα πραματα..)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

username10

Νεοφερμένος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Πιστεύω το πρώτο τετράμηνο θα πρεπε να'ναι κοινό και μετά αν υπάρχει μεγάλο χάσμα στους μαθητές να χωριστούν σε καινούρια τμήματα.
Έτσι θα δοθεί η ευκαιρία να προχωρήσουν όσοι θέλουν μέχρι εκεί που θέλουν χωρίς να καταπιέζεται και να ζορίζεται κανένας.
Ψήφισα συμφωνώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

VAGGKALL1

Δραστήριο μέλος

Ο VAGGKALL1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 404 μηνύματα.
φυσικα και ειναι απολυτα παιδαγωγικο
το χορισμα των παιδων σε επιπεδα δενεχει σκοπο να δοσει διαφορετικη μορφωση .Απλα τα παιδια τα οποια ειναι αδιαφορα ή εχουν κενα θα πρεπει να χωριζονται απο τα υπολοιπα για να αναπληρωσουν τα κενα τους και οι συνιδιτοποιημενοι μαθητες οι οποιοι δεν εχουν κενα θα εχουν τη δυνατοτητα να βγαλουν μεγαλυτερη υλη.

βεβαιως και πρεπει να υπαρχει ικανοτητα μεταπηδησης απο το ενα επιπεδο σε ενα αλλο

στο σχολειο μου φετος ενα κοριτσι της πρωτης λυκειου δεν μπορουσε να κανει ουτε καν την επιμεριστικη ιδιοτητα, στο επαλ της πολης μου παλι πολλα παιδια δεν ηξεραν καν να κανουν προσθεση!!!:!::!::!:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SCULLY

Πολύ δραστήριο μέλος

Η SCULLY αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 1,057 μηνύματα.
εδω εμεις εχουμε παιδια που ακομα συλλαβιζουν ...χωρις πλακα...αλλα για αυτο δν φταει ο μη χωρισμος σε επιπεδα...γτ ας δεχτουμε οτι γινονται επιπεδα και δημιουργειται το γκρουπ των αδυνατων...σε αυτο δικαιολογειται σε κλιμακα δευτεροβαθμιας εκπαιδευσης να μαθαινουν τα παιδια αναγνωση για παραδειγμα ? ειπαμε αλλο αδυνατοι και αλλο ....
αυτο που λες συμβαινει οχι επειδη δν εχουμε επιπεδοποιηση αλλα επεοδη οταν ο τυπος που δν μπορει να κανει προσθεση ηταν στο δημοτικο ή στο γυμνασιο καποιοι προκειμενου να μν τον " στεναχωρησουν" του εδωσαν απολυτηριο αντι να του δωσουν μια ειλικρινη εικονα της καταστασης στην οποια βρισκεται...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VAGGKALL1

Δραστήριο μέλος

Ο VAGGKALL1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 404 μηνύματα.
δεν καταλαβες μου φενεται...
το προβλημα μου ειναι οι αδιαφοροι μαθητες
και επαναλαμβαμω :ΜΕ ΔΙΚΑΙΟΜΑ ΜΕΤΑΠΗΔΗΣΗΣ
εξαλου αν οι καθηγητεσ αφηνουν διαρκωσ παιδια τοτε στο τελοσ δεν θα μαθενει κανενας
πιστεψεμε εχω πεσει σε τμιμα 30 παδιων που μονο τα 5 διαβαζαν και αν αυτα τα 5 δεν λεγαμε αστουσ να λενε θα γινομασταν σαν αυτουςεμενα το ενδιαφερον των συμμαθητων μου με ενδιαφερει
δηλαδη ειναι καλυτερος ο κοινονικος διαχορισμος? δηλδη να οι 5 να λεμε τουσ 25 τουβλα και αυτοι να λενε εμασ φοιτα ? γιατι συνηθωσ ετσι παει ξερεις και αυτο πιστεψεμε ειναι χειροτερο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SCULLY

Πολύ δραστήριο μέλος

Η SCULLY αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 1,057 μηνύματα.
δν καταλαβα τπτ...γραψε λιγο πιο ορθογραφημενα κι με τελειες γτ ειλικρινα δν σε πιανω καθολου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
δεν καταλαβες μου φενεται...
το προβλημα μου ειναι οι αδιαφοροι μαθητες
και επαναλαμβαμω :ΜΕ ΔΙΚΑΙΟΜΑ ΜΕΤΑΠΗΔΗΣΗΣ
εξαλου αν οι καθηγητεσ αφηνουν διαρκωσ παιδια τοτε στο τελοσ δεν θα μαθενει κανενας
πιστεψεμε εχω πεσει σε τμιμα 30 παδιων που μονο τα 5 διαβαζαν και αν αυτα τα 5 δεν λεγαμε αστουσ να λενε θα γινομασταν σαν αυτουςεμενα το ενδιαφερον των συμμαθητων μου με ενδιαφερει
δηλαδη ειναι καλυτερος ο κοινονικος διαχορισμος? δηλδη να οι 5 να λεμε τουσ 25 τουβλα και αυτοι να λενε εμασ φοιτα ? γιατι συνηθωσ ετσι παει ξερεις και αυτο πιστεψεμε ειναι χειροτερο

Συνήθως οι μαθητές μένουν στο Λύκειο, δηλαδή σε ένα σχολείο που επέλεξαν να πάνε. Στο Γυμνάσιο, που ειναι και η κορύφωση της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, σπανίως θυμάμαι να μένουν άνθρωποι. Δεν είναι κακό να μένουν, όσοι δε μπορούν, στην προαιρετική εκπαίδευση.

PS: Έχεις συνηθίσει Greeklish ή είσαι ανορθόγραφος;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SCULLY

Πολύ δραστήριο μέλος

Η SCULLY αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 1,057 μηνύματα.
ειλικρινα ειναι αξιο αποριας γιατι δν μενουν στην ιδια ταξη ορισμενα παιδια... και δν το λεω φυσικα με κακια ...αλλα μακροπροθεσμα καλο θα τους κανει...αν μεινει καποιο παιδι πχ στην εκτη δημοτικου θα εχει κερδισει περισσοτερα απο το να παει του χρονου και ενω δν ξερει νεα ελληνικα να μπει στην διαδικασια να μαθει και αρχαια...οσο να ναι και πληγμα στην αυτοπεποιθηση του θα ειναι ...θα αισθανεται αβολα ξερω γω..πρεπει οι καθηγητες να μας δινουν ξεκαθαρη εικονα για το τι ειμαστε ικανοι να κανουμε..ολο αυτο το "τν περασα γτ τν συμπαθω" ή "του εβαλα 20 για να μν στεναχωρηθει και χασει τη σημαια " ειναι το χειροτερο πραμα που μπορεις να κανεις ως κριτης της προοδου των μαθητων...

τεσπα...μερικοι μαθητες παρεμποδιζουν τη συνολικη αναπτυξη μιας ταξης...αλλα η λυση για μενα δν ειναι η επιπεδοποιηση για τους εξης λογους :

περιπτωση 1) ο μαθητης δν θελει να παρακολουθησει το μαθημα.αν ενοχλει και τους αλλους αποτρεποντας τους απο το να ειναι "καλοι" μαθητες υπαρχει και το απουσιολογιο.σημειωνουμε το ονοματακι του και τν στελνουμε να πιει μια πορτοκαλαδιτσα να στανιαρει

περιπτωση 2)ο μαθητης δυσχεραινει την εξελιξη του μαθηματος γτ δν ξερει να κανει προσθεση,αναγνωση κλπ κλπ και ετσι αφηνει και τους αλλους πισω..λυση: ο μαθητης αυτος να μενει στην ιδια ταξη ειτε αυτη ειναι η τριτη δημοτικου ειτε η τριτη γυμνασιου μεχρι να μπορει να ανταπεξελθει στη βαθμιδα εκπαιδευσης...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VAGGKALL1

Δραστήριο μέλος

Ο VAGGKALL1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 404 μηνύματα.
Συνήθως οι μαθητές μένουν στο Λύκειο, δηλαδή σε ένα σχολείο που επέλεξαν να πάνε. Στο Γυμνάσιο, που ειναι και η κορύφωση της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, σπανίως θυμάμαι να μένουν άνθρωποι. Δεν είναι κακό να μένουν, όσοι δε μπορούν, στην προαιρετική εκπαίδευση.

PS: Έχεις συνηθίσει Greeklish ή είσαι ανορθόγραφος;

και τα δυο:'(:'(:up:

περιπτωση 1) ο μαθητης δν θελει να παρακολουθησει το μαθημα.αν ενοχλει και τους αλλους αποτρεποντας τους απο το να ειναι "καλοι" μαθητες υπαρχει και το απουσιολογιο.σημειωνουμε το ονοματακι του και τν στελνουμε να πιει μια πορτοκαλαδιτσα να στανιαρει
και αν οι καθηγητες δεν τον βγαζουν εξω
ή αν οι μαθητεσ αυτοι καθονται μεσα και λενε δεν βγαινω γιατι εω πολλεσ απουσειες ή λενε δεν το ξανακανω και ξανακανουν μετα φασαρια?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Ο καθηγητής είναι εκεί για να εφαρμόζει τον κανονισμό. Δικό του σφάλμα αν δεν το κάνει, με οποιαδήποτε πρόφαση. Δεν θα θεσπίσουμε ένα άνισο μέτρο στη δημόσια εκπαίδευση (και δη στην υποχρεωτική) επειδή δε μας αρέσει μια αρρωστημένη κατάσταση, όπως οι καθηγητές που χαρίζονται. Αυτό, αν αλλάξει, δεν θα υπάρχει πρόβλημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SCULLY

Πολύ δραστήριο μέλος

Η SCULLY αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 1,057 μηνύματα.
και αν οι καθηγητες δεν τον βγαζουν εξω
ή αν οι μαθητεσ αυτοι καθονται μεσα και λενε δεν βγαινω γιατι εω πολλεσ απουσειες ή λενε δεν το ξανακανω και ξανακανουν μετα φασαρια?

υπαρχει και η διευθυνση ...και ο καθηγητης εχει υποχρεωση απεναντι σε αλλους μαθητες να ειναι ανενδοτος σε τετοιες καταστασεις..δν βγαινω επειδη εχω πολλες απουσιες? ποιος σε ρωτησε ? γραφεται το ονομα σου στο απουσιολογιο και μπαινει απουσια ...αν εισαι βλακας μεινε με απουσια να ακους ενα μαθημα το οποιο με τη συμπεριφορα σου δειχνεις οτι δν σε απασχολει...επειδη και μενα ουκ ολιγες φορες μου εχουν δειξει την πορτα της εξοδου ή τν εδειξα εγω σε μενα σου λεω οτι αν δν με συγκινει η ιδεα του να παρακολουθησω προτιμω να ειμαι εξω...:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 292010

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Συμφωνω οχι γιατι θεωρω τον εαυτο μου ανωτερο απο καποιον αλλο
αλλα δεν γινετε το καθε παιδαρελι που ερχεται μονο για χαβαλε και εχει μαυρα μεσανυχτα στα μαθηματα να σηκωνει στο ποδι ολοι την ταξη...ειπαμε η πλακα πλακα αλλα πρεπει να υπαρχει και σοβαροτητα....
αμα θελει να κανει αστειακια να κανει 5' οχι 45'...δεν του φταιει σε τιποτα η ταξη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top