Φιλόλογοι - Eπαγγελματική αποκατάσταση

nPb

Well-known member

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,777 μηνύματα.
Πιστεύεις θα ανοίξουν οι διορισμοί;Η εργασία σε φροντιστήρια ή σε άλλες υπηρεσίες υπάρχει ως προοπτική;Δεν ήξερα ότι η κατάσταση είναι τόσο δύσκολη, διάβασα ότι θα υπάρξουν νέοι διορισμοί για φέτος.Στον τουριστικό τομέα είναι απαραίτητο κάποιο μεταπτυχιακό;
H κατάσταση με τη δημόσια εκπαίδευση είναι μια πονεμένη ιστορία. Στα φροντιστήρια για τις βασικές ειδικότητες θέλει ψάξιμο, υπομονή και αβέβαιο μέλλον. Το πρόβλημα ξεκινάει από την πληθώρα αποφοίτων και στην ανεντιμότητα πολλών εργοδοτών. Για να μην κατηγορώ την Ελλάδα, στο εξωτερικό είναι ακόμη πιο παράξενη η φάση της εκπαίδευσης. Εκτός του ανταγωνισμού, συνηθίζεται σε πολλά σχολεία να διδάσκουν άνθρωποι με άσχετο αντικείμενο σπουδών. Για παράδειγμα έχω δει μάθημα χημείας Γυμνασίου να διδάσκεται από απόφοιτο Λογιστικής! Η Ελλάδα από την άλλη έχει πολλές ενδογενείς παραξενιές που σχετίζονται με τον αριθμό που εισάγονται κάθε χρόνο σε όλη την τριτοβάθμια εκπαίδευση και πως αυτές οι νέες γενιές αποφοίτων συμβάλλουν στην Ελληνική οικονομία. Ξέχνα την λέξη "διορισμό". Από το 2008, η λέξη αυτή απλά έχει χάσει το νόημά της. Λυπάμαι αν ακούγομαι απαισιόδοξος αλλά πραγματικά κουράστηκα να επενδύσω τα νιάτα μου σε δεκαετείς υποσχέσεις πολιτικάντηδων...
 

Samael

Συντονιστής

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,745 μηνύματα.
Bullshit. Όλοι μπορούν να κάνουν κάτι διαφορετικό. Εγώ δε γεννήθηκα ξέροντας να γράφω κώδικα, έκατσα και κουράστηκα και έμαθα. Ή στρώσου και μάθε κάτι θετικό ή αν δεν γουστάρεις απλά πήγαινε βρες μια δουλειά και μάθε να κάνεις κάτι πρακτικό. Δεν έχει νόημα να φας τόσα χρόνια και λεφτά σε μια θεωρητική σχολή και μετά να αναρωτιέσαι γιατί δεν βρίσκεις δουλειά στο αντικείμενο σου, ενώ στην ουσία δεν έχεις αντικείμενο.
Σόρρυ που δεν το είχα απαντήσει αυτό,μάλλον δεν το είχα δει .
Δεν νομίζω οτι στην Ελλάδα οι περισσότεροι που γράφουν κώδικα βγάζουν όσο οι άλλοι :P . Άσε που έιναι και θέμα γούστου επίσης .Τα θετικά βέβαια είναι οτι το κάνεις και απο το σπιτάκι σου ή σε κάποιο γραφείο που γενικά είναι πιο chill καταστάσεις(πλην των deadlines και αλλων shitty stuff) ενώ στα άλλα έχει λίγη εως πολύ παραπάνω ταλαιπωρία . Αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε ολα.
 

nPb

Well-known member

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,777 μηνύματα.
Kώδικα δεν μπορούν να κάνουν όλοι ούτε μπορούν να αντέξουν το πιεστικό περιβάλλον σε κάποια πολυεθνική πίσω από ένα κομπιούτερζ με άφθονο γαλλικό καφέ. Επίσης από όσους γράφουν κώδικα ή έχουν τέτοιες σπουδές θα πρέπει ανά 2ετία να αναβαθμίζονται (σαν τα λογισμικά) γιατί αλλιώς απολύονται άμεσα και με συνοπτικές διαδικασίες. Καλό θα ήταν να υπάρχουν βλέψεις για στρωτές και σαφείς δουλειές που να παράγεται κάποιο αποτέλεσμα. Το να αλλάζονται δουλειές μέσα στο 2μηνο επειδή τα skills έληξαν, δεν λέει. Επίσης δεν στέκει και η λογική "ή σπουδάζεις κάτι με κομπιούτερζ ή το χάος".
 

Memetchi

Well-known member

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας (Θεσσαλονίκη) . Έχει γράψει 381 μηνύματα.
Πιστεύεις θα ανοίξουν οι διορισμοί;Η εργασία σε φροντιστήρια ή σε άλλες υπηρεσίες υπάρχει ως προοπτική;Δεν ήξερα ότι η κατάσταση είναι τόσο δύσκολη, διάβασα ότι θα υπάρξουν νέοι διορισμοί για φέτος.Στον τουριστικό τομέα είναι απαραίτητο κάποιο μεταπτυχιακό;
Οι διορισμοί έχουν ήδη ανοίξει συγκριτικά με την προηγούμενη δεκαετία αλλά και πάλι αυτό δεν σημαίνει ότι μόλις αποφοιτήσεις θα δουλέψεις με ένα απλό πτυχίο. Είναι τόσοι πολλοί αυτοί που έκαναν αίτηση φέτος στο δημόσιο( πάνω από 30χιλ αιτήσεις μόνο από φιλολόγους) που θέλει πολλά μόρια για να ξεχωρίσεις. Δηλαδή μεταπτυχιακά, δεύτερο πτυχίο, πολλές ξένες γλώσσες κτλ. Αλλιώς θα τις πάρουν τις θέσεις αυτοί που μέχρι τώρα ήταν αναπληρωτές και έχουν μόρια από την εμπειρία (και φυσικά όπως καταλαβαίνεις είναι όλοι 35+ ηλικιακά).
Κατά την γνώμη μου πρέπει να δεις τι σε ενδιαφέρει πραγματικά μέσα από αυτή την σχολή και να στραφείς προς τα εκεί. Το να πάρεις απλά ένα πτυχίο φιλολόγου/ιστορικού δεν λέει και πολλά και ακόμα και στα φροντιστήρια θα πρέπει να παλέψεις για να βρεις θέση καθώς οι απόφοιτοι είναι πάρα πολλοί. Με τις κατάλληλες μετέπειτα σπουδές μπορείς να διευρύνεις τον κλάδο σου (όχι απαραίτητα να κάνεις ολοκληρωτική στροφή και να βρεθείς να κάνεις κάτι άσχετο) αλλά πχ να κάνεις ένα μεταπτυχιακό πάνω στον τουρισμό και να ακολουθήσεις τα ανάλογα μονοπάτια. Θέλει σίγουρα ψάξιμο, αρχικά με το τι θες εσύ και στην συνέχεια με το τι είναι δυνατόν να κάνεις.
 

Ryuzaki

Well-known member

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη) . Έχει γράψει 463 μηνύματα.
Κάτι λέγεται για θέσεις ΕΠΟΠ που υποτίθεται θα ανοιγαν γυρω στο Πάσχα, αλλά πολλά θα αναβληθούν εξαιτίας της περιόδου.. Το γράφω γιατί ανέφερες το διορισμό (orange23).
 

nPb

Well-known member

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,777 μηνύματα.
Eπ.Λχιας...αθάνατο βαθύ δημόσιο.
 

akikos

Well-known member

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,071 μηνύματα.
Θα γίνουν διορισμοί , αλλα είμαστε τοοοοοοσοι πολλοι που άνθρωποι νεοι δεν έχουν καμια μα καμια ελπίδα να διοριστούν .
Αν διοριστουμε ποτε - λεμε τωρα γιατι απίθανο το βρίσκω - θα μαστε γυρω στα 40.
Πολύ αισιόδοξο. 40 χρονών δεν διορίζονται ούτε τώρα. Και πάλι προτεραιότητα δεν έχουν αυτοί που κάνουν φροντιστήρια/ιδιαίτερα αλλά αυτοί που δουλεύουν ως ωρομίσθιοι σε όλα μήκη και πλάτη στην Ελλάδα για χρόνια.

Όσοι δουλεύουν ανασφάλιστοι για το κράτος δεν υπάρχουν. π.χ. τώρα με το κωρονοιό δεν θα πάρουν καμία αποζημείωση/βοήθεια ανεξάρτητα ότι είναι η κατηγορία που έχει μεγαλύτερη ανάγκη.

Ο θεσμός που βρίσκει δουλειά στους καθηγητές στην ελεύθερη αγορά είναι οι πανελλαδικές. Όσο περνάνε τα χρόνια λόγω στην απαξίωση στο καθετί ελληνικό οι μαθητές που επιλέγουν να συμμετέχουν στο διαγωνισμό κάτι που θα κάνει την κατάσταση για τους καθηγητές δευτεροβάθμιας και κυρίως τους φιλόλογους εφιαλτική.
 

Alizoula2

Well-known member

Η Alizoula2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Φιλολογίας ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη) . Έχει γράψει 397 μηνύματα.
Πολύ αισιόδοξο. 40 χρονών δεν διορίζονται ούτε τώρα. Και πάλι προτεραιότητα δεν έχουν αυτοί που κάνουν φροντιστήρια/ιδιαίτερα αλλά αυτοί που δουλεύουν ως ωρομίσθιοι σε όλα μήκη και πλάτη στην Ελλάδα για χρόνια.

Όσοι δουλεύουν ανασφάλιστοι για το κράτος δεν υπάρχουν. π.χ. τώρα με το κωρονοιό δεν θα πάρουν καμία αποζημείωση/βοήθεια ανεξάρτητα ότι είναι η κατηγορία που έχει μεγαλύτερη ανάγκη.

Ο θεσμός που βρίσκει δουλειά στους καθηγητές στην ελεύθερη αγορά είναι οι πανελλαδικές. Όσο περνάνε τα χρόνια λόγω στην απαξίωση στο καθετί ελληνικό οι μαθητές που επιλέγουν να συμμετέχουν στο διαγωνισμό κάτι που θα κάνει την κατάσταση για τους καθηγητές δευτεροβάθμιας και κυρίως τους φιλόλογους εφιαλτική.

για αυτο ειπα οτι το βρίσκω απίθανο 😅
 

Memetchi

Well-known member

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας (Θεσσαλονίκη) . Έχει γράψει 381 μηνύματα.
Πολύ αισιόδοξο. 40 χρονών δεν διορίζονται ούτε τώρα. Και πάλι προτεραιότητα δεν έχουν αυτοί που κάνουν φροντιστήρια/ιδιαίτερα αλλά αυτοί που δουλεύουν ως ωρομίσθιοι σε όλα μήκη και πλάτη στην Ελλάδα για χρόνια.
Δεν έχουν ακριβώς προτεραιότητα. Έχουν μόρια που δεν έχουν οι υπόλοιποι αλλά συνήθως αυτοί που τόσα χρόνια ήταν αναπληρωτές δεν έχουν πολλά μόρια από πτυχία κτλ. καθώς τόσα χρόνια οι πιο πολλοί δεν είχαν διάθεση για δεύτερο πτυχίο κτλ. 240 μόρια μπορεί να βγάλει μέγιστο κάποιος. Από αυτά 120 είναι από τις ωρομίσθιες ώρες ως αναπληρωτής(12 μόρια τον χρόνο μπορείς να βγάλεις και σου μετράνε μέχρι 10 χρόνια, δηλαδή 120 μόρια αν δουλεύεις ως αναπληρωτής 10 χρόνια σερί) και τα υπόλοιπα 120 από τα πτυχία σου. Θεωρώ ότι είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί κάποιος που πιάνει αρκετά και στις 2 κατηγορίες. Οπότε τα 40 που είπε η Alizoula δεν είναι αισιόδοξο, ίσα ίσα και πιο νωρίς είναι εφικτό, με την προϋπόθεση ότι οι διορισμοί δεν θα σταματήσουν τόσο γρήγορα και ότι ένας απόφοιτος σήμερα να είναι διατεθειμένος τα επόμενα 5-6 χρόνια να τσακιστεί να βγάλει όσα πιο πολλά πτυχία μπορεί.
 

nPb

Well-known member

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,777 μηνύματα.
Δεν είναι λύση όμως να γίνεται συλλογή πτυχίων.
 

Memetchi

Well-known member

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας (Θεσσαλονίκη) . Έχει γράψει 381 μηνύματα.
Δεν είναι λύση όμως να γίνεται συλλογή πτυχίων.

Συμφωνώ, απλά εξηγώ πως έχει η κατάσταση αυτή την στιγμή. Δυστυχώς είναι ο μόνος τρόπος πλέον αν κάποιος θέλει να διοριστεί σε μια τέτοια θέση.
 

nPb

Well-known member

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,777 μηνύματα.
Συμφωνώ, απλά εξηγώ πως έχει η κατάσταση αυτή την στιγμή. Δυστυχώς είναι ο μόνος τρόπος πλέον αν κάποιος θέλει να διοριστεί σε μια τέτοια θέση.
Nαι αλλά δεν είναι συνταγή επιτυχίας: γιατί απλά δεν είναι δεδομένη από πολλές απόψεις η συλλογή πτυχίων και πιστοποιήσεων.
 

Memetchi

Well-known member

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας (Θεσσαλονίκη) . Έχει γράψει 381 μηνύματα.
Nαι αλλά δεν είναι συνταγή επιτυχίας: γιατί απλά δεν είναι δεδομένη από πολλές απόψεις η συλλογή πτυχίων και πιστοποιήσεων.
Δεδομένο δεν είναι τίποτα, όλα πρέπει να τα κυνηγήσεις. Αλλά μην λέμε ότι δεν γίνεται, ότι υπάρχει ρίσκο ναι, ότι είναι πολύ χρονοβόρο και κουραστικό ναι, ότι είναι αδύνατον όχι.
 

jj!

Συντονιστής

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 5,513 μηνύματα.
Από την στιγμή που δεν έγινε γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ, θα καταλήξουν 40άρηδες-50άρηδες φιλόλογοι στα σχολεία, που έχουν προϋπηρεσία και 5 παιδιά...

Όποιος πιστεύει ότι μπορεί να δουλέψει ως φιλόλογος στην Ελλάδα, χωρίς να κάνει ιδιαίτερα με 5€, μάλλον ονειρεύεται :P
 

Λένω

Well-known member

Η Λένω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,010 μηνύματα.
Γειά σας παιδιά, είμαι στο 3ο έτος του ιστορικού και ανησυχώ για την αποκατάσταση στην αγορά εργασίας.

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΣΕ ΠΙΝΑΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΕΣ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

1) Βαθμός βασικού τίτλου σπουδών: Βαθμός Χ 2,5 (προκύπτει από τον πολλαπλασιασμό του βαθμού πτυχίου (με στρογγυλοποίηση στο δεύτερο δεκαδικό ψηφίο) επί 2,5 πχ βαθμός πτυχίου 8 Χ 2,5=20,5 μονάδες)

2) Δεύτερο πτυχίο ΑΕΙ: 7 μονάδες

3) Διδακτορικό δίπλωμα: 40 μονάδες

4) Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών ενός τουλάχιστον ακαδημαϊκού έτους: 20 μονάδες

5) Δεύτερος μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών ενός τουλάχιστον ακαδημαϊκού έτους: 8 μονάδες

6)΄Αριστη γνώση ξένης γλώσσας (C2): 7 μονάδες
Πολύ καλή γνώση ξένης γλώσσας (C1): 5 μονάδες
Καλή γνώση ξένης γλώσσας (B2): 3 μονάδες
(μοριοδοτούνται μέχρι δύο ξένες γλώσσες ανά επίπεδο γλωσσομάθειας)

7) Πιστοποιημένη γνώση χειρισμού ηλεκτρονικού υπολογιστή Α΄επιπέδου (ενότητες επεξεργασία κειμένου, υπολογιστικά φύλλα και υπηρεσίες διαδικτύου): 4 μονάδες

8) Επιμόρφωση ΑΕΙ ή άλλου φορέα του δημόσιου τομέα που εποπτεύεται από το Υπουργείο Παιδείας, διάρκειας τουλάχιστον 300 ωρών που πραγματοποιήθηκε σε χρονικό διάστημα τουλάχιστον 7 μηνών: 2 μονάδες
(μοριοδοτείται μόνο 1 επιμόρφωση)

9) Εκπαιδευτική προϋπηρεσία έως και 120 μήνες: 1 μονάδα ανά μήνα και έως 120 μονάδες κατ΄ανώτατο όριο
(που έχει πραγματοποιηθεί σε κλάδο της ίδιας εκπαιδευτικής κατηγορίας (ΠΕ) με τον κλάδο για τον οποίο τίθεται η υποψηφιότητα)

10) Αριθμός τέκνων: 3 μονάδες για κάθε ανήλικο τέκνο (μέχρι το 23ο έτος της ηλικίας του ή αν σπουδάζει μέχρι το 25ο έτος της ηλικίας του)

11) Αναπηρία 50% και άνω του υποψηφίου ή του/της συζύγου (εφόσον ο έγγαμος βίος έχει διαρκέσει τουλάχιστον 4 έτη) ή τέκνου: Το γινόμενο των μονάδων που προκύπτει από τον πολλαπλασιασμό του ποσοστού αναπηρίας επί 0,4.
(α.Σε περίπτωση αναπηρίας περισσότερων προσώπων λαμβάνεται υπόψη μόνο το ανώτερο ποσοστό αναπηρίας του ενός εξ αυτών
β. Η αναπηρία του υποψηφίου μοριοδοτείται ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΣΟΣΤΟ ΣΕ ΨΥΧΙΚΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ).
 
Τελευταία επεξεργασία:

orange23

Member

Η orange23 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 115 μηνύματα.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας, δεν έχω κάποια υποστήριξη από την οικογένεια μου ως προς τις σπουδές μου και επειδή δεν είχα επαγγελματικό προσανατολισμό δεν γνώριζα ότι τα πράγματα είναι τόσο δύσκολα στον κλάδο μας γι'αυτό και τον προτίμησα αντι της νοσηλευτικής τει στην οποία διαβάζω ότι τα πράγματα είναι καλύτερα.Δεν με ενδιαφέρει μόνο ο διορισμός απλά δεν ξέρω που να απευθύνω για δουλειά με το πτυχίο μου.
 

nPb

Well-known member

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,777 μηνύματα.
Στην Ελλάδα ό,τι και να σπουδάσεις, σκατά θα καθαρίζεις...όπως το είπε και ο Φιλιππίδης. Σημασία έχει να δούμε τι γίνεται από εδώ και πέρα. Θα πρέπει να είσαι πολύ αφελής εσύ και ο κάθε Έλληνας αν νομίζετε ότι η μέριμνα της πολιτείας είναι να παρέχει σπουδές με βάση την οικονομία. Δυστυχώς, όπως και να το δούμε, πατριωτικά ή μη, κομματικά ή μη, η Ελλάδα είναι μια υπέροχη χώρα αλλά σε αντίθεση με τις "σκληρές" ξένες χώρες των άχρωμων πολιτών, αδιαφορεί παντελώς για τους πολίτες της. Σε οποιαδήποτε ξένη χώρα και με ένα κωλόχαρτο από κάποιο κολέγιο μπορείς να πληρώνεις ένα ενοίκιο και να έχεις μια απασχόληση. Στην Ελλάδα, με τόσα μεταπτυχιακά και εξειδικευμένες ειδικότητες και απευθυνόμαστε σε οικονομία Αφρικάνικης μπανανίας. Δεν ξέρω τι φταίει.

Αυτό που με ενοχλεί τελευταία είναι ότι ύστερα από συζήτηση με ξένους, είδα ότι φάγαμε το παραμύθι της εξειδίκευσης και της υπερεξειδίκευσης ενώ ο μέσος Ευρωπαίος σπουδάζει κάτι και απλά μπορεί να είναι ευέλικτος επειδή τα προγράμματα σπουδών διαφόρων Πανεπιστημίων στην Δ.Ευρώπη είναι περισσότερο προς την αγορά σε σχέση με τα Ελληνικά. Αυτό δεν αποτελεί κριτική των Ελληνικών, απλά κάποτε πρέπει να δούμε την αιτία για να πάμε παρακάτω. Όσο σκέφτεσαι τι έκανες, ή τι έμαθες από το Ελληνικό Πανεπιστήμιο χάνεις το αύριο στην Ευρώπη. Φιλικά. :)

 

Samael

Συντονιστής

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,745 μηνύματα.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας, δεν έχω κάποια υποστήριξη από την οικογένεια μου ως προς τις σπουδές μου και επειδή δεν είχα επαγγελματικό προσανατολισμό δεν γνώριζα ότι τα πράγματα είναι τόσο δύσκολα στον κλάδο μας γι'αυτό και τον προτίμησα αντι της νοσηλευτικής τει στην οποία διαβάζω ότι τα πράγματα είναι καλύτερα.Δεν με ενδιαφέρει μόνο ο διορισμός απλά δεν ξέρω που να απευθύνω για δουλειά με το πτυχίο μου.
Μην αποθαρρύνεσαι , όπως σου είπαν ήδη ίσως με κάποιο μεταπτυχιακό μπορείς να έχεις πρόσβαση σε επαγγέλματα διαφορετικά του καθηγητή που έχουν περισσότερη ζήτηση και πιθανότητα πρόσληψης. Δες τι άλλο θα σε ενδιέφερε,πως θα μπορούσες να το συνδυάσεις και κάντο . Αισιοδοξία πάνω απο όλα ;) .
 

Λένω

Well-known member

Η Λένω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,010 μηνύματα.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
΄Οπως είπε και ο Memetchi, φρόντισε να αποκτήσεις όσα περισσότερα προσόντα μπορείς!
Γι΄ αυτό σου έγραψα αναλυτικά τα μοριοδοτούμενα κριτήρια κατάταξης προκειμένου να ξέρεις τι πρέπει να επιδιώξεις.
΄Ασχετα αν ακολουθήσεις το επάγγελμα του εκπαιδευτικού ή κάποιο άλλο, τα προσόντα αυτά θα σου χρειαστούν!
Πχ πώς θα μπορούσες να γίνεις ξεναγός χωρίς να ξέρεις άριστα 2 ξένες γλώσσες;
΄Ενα σκέτο πτυχίο με μέτριο βαθμό δεν σε βοηθάει σε τίποτα τη σημερινή εποχή!
Αυτή είναι η πραγματικότητα είτε μας αρέσει είτε όχι και πρέπει να την αποδεχτούμε και να κάνουμε ο,τι μπορούμε για να γίνουμε ανταγωνιστικοί!
Η ηττοπάθεια δεν βοήθησε ποτέ κανέναν!
Αυτό που βοηθάει είναι το πείσμα και η σκληρή προσπάθεια!
Για τις διεξόδους μπορείς να απευθυνθείς σε κάποιον σύμβουλο επαγγελματικού προσανατολισμού να σε κατατοπίσει.
 

nPb

Well-known member

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,777 μηνύματα.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας, δεν έχω κάποια υποστήριξη από την οικογένεια μου ως προς τις σπουδές μου και επειδή δεν είχα επαγγελματικό προσανατολισμό δεν γνώριζα ότι τα πράγματα είναι τόσο δύσκολα στον κλάδο μας γι'αυτό και τον προτίμησα αντι της νοσηλευτικής τει στην οποία διαβάζω ότι τα πράγματα είναι καλύτερα.Δεν με ενδιαφέρει μόνο ο διορισμός απλά δεν ξέρω που να απευθύνω για δουλειά με το πτυχίο μου.
Σκέψου ως εναλλακτικές λύσεις:

- απέφυγε την οδό των δεύτερων πτυχίων και άσκοπη παραμονή στο Πανεπιστήμιο της Ελλάδας ( 0 skills )
- βελτίωσε τις ξένες γλώσσες
- βρες ένα δημόσιο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο με σημαντική ιστορία στην εκπαίδευση, από Β.Ιταλία και άνω με χαμηλά ή καθόλου δίδακτρα και μάθε κάτι (π.χ. Tourism Management) ...ακόμη και θεολογία που λέει ο λόγος, θα σου μάθουν κάποια skills για την αγορά επειδή άλλο πράγμα να σπουδάσεις σε ένα Αυστριακό ή Ιταλικό Πανεπιστήμιο του 15ου αιώνα και άλλο σε Ελληνικό! (το Ελληνικό το ξέρεις, το δοκίμασες, δεν τραβάει επαγγελματικά σε μια αγορά που αλλάζει μέρα με τη μέρα)
- δοκίμασε να γνωρίσεις συναφείς επαγγελματικές λύσεις όπως ξεναγός, μουσεία, βιβλιοθήκες, τουριστικά επαγγέλματα, ταξιδιωτικές εταιρίες και φυσικά βελτίωσε την γνώση Η/Υ
- εκπαιδευτικός σε ξένα διεθνή σχολεία (αξιόλογη επιλογή)

Ξέφυγε από την ταφόπλακα του Ελληνικού Δημοσίου και της υποσχεσιολογίας από τις διάφορες Κεραμίδες και Αυτιάδες ώστε να περιμένεις άλλα 20 χρόνια σε λίστες ανέργων εκπαιδευτικών, μέχρι να φτιάξει η Ελλάδα που δεν έφτιαξε 200 χρόνια. Σημασία έχει να ζήσεις τη ζωή που θέλεις και όχι αυτή που θέλει το ντόπιο σύστημα του σκοταδισμού. Έτσι, αποκτώντας κάποιες δεξιότητες αυξάνεις τις πιθανότητες να σταθείς επαγγελματικά σε μια άλλη Ευρωπαϊκή χώρα.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top