Φθείρει τους μαθητές το εκπαιδευτικό σύστημα;

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Αν το θες επιστημονικά...όλα αυτά οφείλονται...

1) Στη σύνθεση της ελληνικής κοινωνίας
2)Η έλλειψη παιδείας που χαρακτηρίζει τους Έλληνες σε πολλά ζητήματα όχι μόνο γνωσιακού αντικειμένου.
3)Η νοοτροπία του λαού μας.
4)Η ψευδαίσθηση και η συμπεριφορά του ότι όλα τα βρίσκουμε έτοιμα και δεδομένα.
5) Και σε άλλους ιστορικούς λόγους.

Αν το θες εις την λαϊκήν...

Γιατί είμαστε μαλάκ**ς... με περικεφαλαία.

Δεν αντιδράμε γιατί πολλούς βολεύει αυτή η κατάσταση. Κανένας δε θέλει να αντιδράσει και να κάνει το πρώτο βήμα γιατί είτε βαριέται είτε εναποθέτει το πρόβλημα σε άλλους είτε φοβάται να αντιδράσει.Ή τα μέσα που χρησιμοποιούμε είναι αδύναμα.
Γενικά το θέμα που έθιξες μπορώ να στο περιγράψω σε 10 σελίδες ανετότατα, αλλά δε νομίζω να αντέξει κανείς να το διαβάσει τόσο.

Σε γενικές γραμμές έχει ριζωθεί τόσο το πρόβλημα που δεν επιδέχεται λύση.

Θα σου πω ένα παράδειγμα.

Ανακοινώνει ο υπουργός παιδείας καταργούνται οι πανελλήνιες (όποιος το πει θα μείνει σίγουρα στην ιστορία και στις καρδιές όλων)

1) Θα μείνουν άνεργοι 200.000 καθηγητές φροντιστηρίων και αυτοί που κάνουν ιδιαίτερα.
Αποτέλεσμα αύξηση ανεργίας, έντονο κοινωνικό πρόβλημα που θα επιφέρει τεράστια προβλήματα καθώς που θα δουλέψουν αυτοί.

2)Το κράτος εισπράττει εκατομμύρια από τους φόρους που πληρώνυον τα φροντιστήρια, άρα το βολεύει αυτό.
3)Οι λιγοστές δαπάνες στην παιδεία δε βοηθάνε στην ανασυγκρότηση και επανεξέταση του εκπαιδευτικού συστήματος ώστε να είναι ισάξιο με αυτά της Ευρώπης.
4)Είναι πολύ πιθανό να υπάρχει διαβλητότητα στις εξετασεις, δηλαδή διαρροές κάτι που με τις πανελλήνιες δε γίνεται καθώς κατά 100%(για να μη με πείτε υπερβολικό έστω 98%) είναι αδιάβλητες.

Επίσης όσο αναφορά τις υπόλοιπες βαθμίδες όπως δημοτικό γυμνάσιο, εκεί δεν υπάρχουν οι πόροι για την εκσυγχρόνιση και την αναβάθμιση του συστήματος. ΚΑι απώτερος σκοπός είναι η πρόσληψη προσωπικού για τη μείωση της ανεργίας.

Ένας άλλος σημαντικός λόγος είναι η νοοτροπία του Έλληνα πως μόνο αν πληρώσει θα έχει υπηρεσίες και οφέλη και στη συγκεκριμένη περίπτωση να μάθει το παιδί του.

Αυτά...

Η γενεσιουργός αιτία κάθε προβλήματος του δημοσίου τομέα ειναι τα πάντα καθορίζονται συμφωνα με τα συνδικαλιστικά συμφέροντα των εργαζομένων και όχι με τις πραγματικές ανάγκες των αποδεκτών των υπηρεσιών του κράτους, του μαθητή, του φοιτητή, του μισθωτού, του επιχειρηματία, του πολίτη γενικά. Αντί να σκεφτούνε πως θα εξυπηρετηθεί ο μαθητής, κοιτάνε πως θα εξυπηρετηθεί ο καθηγητής που στην τελική πήγε να δουλέψει στο σχολείο από επιλογή του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,862 μηνύματα.
Αντί να σκεφτούνε πως θα εξυπηρετηθεί ο μαθητής, κοιτάνε πως θα εξυπηρετηθεί ο καθηγητής που στην τελική πήγε να δουλέψει στο σχολείο από επιλογή του.

ναι, αλλά σε αυτό βοηθά το κράτος, το οποίο περιορίζει εργασιακά τους επιστήμονες...με το να μην παρέχει εναλλακτικές μορφές επαγγελματικής αποκατάστασης (π.χ. βαριές βιομηχανίες ώστε να εργαστεί και ο "καθηγητικός" επιστήμονας μαθηματικός ή φυσικός ή...)...Ας μην ξεχνάμε ότι οι λεγόμενες "καθηγητικές" σχολές ουδεμία σχέση με την εκπαίδευση έχουν και αυτό φαίνεται από το προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών που δίνει αποκλειστική έμφαση σε majors βιομηχανικών εφαρμογών (π.χ. διαφορικές εξισώσεις, στατιστική, εφαρμοσμένη φυσική, βιοτεχνολογία, ηλεκτρονική,...κτλ) αλλά και ευρύτερων θετικών επιστημών (π.χ. επιστήμη υλικών, αστροφυσική, γεωφυσική,...κτλ) και όχι τόσο στην διδακτική επάρκεια του αποφοίτου!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paparounas

Νεοφερμένος

Ο paparounas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 69 μηνύματα.
ειμαι υπερ των μαθηματων-διαλεξεων....εννοω πως ετσι θα μου αρεσε το μαθημα

Ακριβως ετσι το σκεφτομαι και γω. Διοτι αν ενα παιδι και γενικα εναν ανθρωπο, τον αναγκαζεις να κανει κατι, τοτε θα εχεις και αντιδρασεις.
Ενω αν καταλαβουν οι μαθητες οτι θα λαβουν γνωση που θα τους κανουν να κατανοησουν το τι γινετε γυρω τους τοτε θα θελουν απο μονοι τους.

Και θα τελιωσω με εναν νομο της φυσικης:

  • Στη φυση οι δυναμεις εμφανιζονται παντα ανα δυο. Η μια είναι η δραση και αντιθετη της είναι η αντιδραση.
  • Η αντιδραση είναι ιση και αντιθετη με τη δραση.
  • Η δραση και η αντιδραση είναι ισες σε μεγεθος αλλα εφαρμοζονται σε διαφορετικα σωματα.
  • Όταν ένα σωμα δεν μπορει να αναλαβει φορτιο σημαινει ότι δεν μπορει να αντιδρασει και ετσι υποχωρει από τη δραση.
  • Για ισορροπια ενός σωματος πρεπει η αντιδραση η οι αντιδρασεις να εξουδετερωνουν τη δραση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Luis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Luis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Φλώρινα (Φλώρινα). Έχει γράψει 329 μηνύματα.
Για να μην παιδεύεστε παιδιά, να το θέσουμε πιο απλά. Στην Ελλάδα, η εξουσία ενδιαφέρεται για τεχνοκράτες που θα αναμασάν πεπαλαιωμένη γνώση. Κανένα ενδιαφέρον για τον εξανθρωπισμό της ανθρώπινης φύσης και την ηθικοποίηση. Απλά τεχνοκρατία και συμφεροντολογία
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eileen

Τιμώμενο Μέλος

Η Athena (1/3 ΜΕΤΣ) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 7,414 μηνύματα.
Αν και το θέμα είναι κάπως ανενεργό εδώ και κάτι μήνες, έχω να πω πως ναι, το σύστημα φθείρει τους μαθητές.
Ναι, οι Έλληνες μαθητές δεν είναι παιδιά, έφηβοι και νέοι.. Είναι μικροί ενήλικες σκληρά εργαζόμενοι.
Αλλά πρέπει να πιστέψουμε και να καταλάβουμε οτι αυτό μπορεί και επιβάλλεται να το αλλάξει η δική μας η γενιά!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VAGGKALL1

Δραστήριο μέλος

Ο VAGGKALL1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 404 μηνύματα.
Αν και το θέμα είναι κάπως ανενεργό εδώ και κάτι μήνες, έχω να πω πως ναι, το σύστημα φθείρει τους μαθητές.
Ναι, οι Έλληνες μαθητές δεν είναι παιδιά, έφηβοι και νέοι.. Είναι μικροί ενήλικες σκληρά εργαζόμενοι.
Αλλά πρέπει να πιστέψουμε και να καταλάβουμε οτι αυτό μπορεί και επιβάλλεται να το αλλάξει η δική μας η γενιά!!!
θα διαφωνήσω ότι αυτό συμβαίνει μόνο στην Ελλάδα όμως το ποιος πρέπει να το αλλάξει θεωρώ ότι δεν έχει ταμπέλα...
Το εκπαιδευτικό σύστημα πρέπει μονίμως να εξελίσσεται όπως και η κοινωνία...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
oι μαθητες ομως τι να κανουνε? τι ΑΛΛΟ μπορουνε να κανουνε??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Βανίλια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 933 μηνύματα.
Εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα.. Πρέπει να αλλάξει το εκπαιδευτικό σύστημα απλά..(απλά, λέμε τώρα)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χαρά.

Διάσημο μέλος

Η Χαρά. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,981 μηνύματα.
Δεν ειμαι ακριβως σιγουρη για το αν τους φθειρει(που μαλλον ισχυει),αλλα σιγουρα τους αδικει και δεν τους δινει τα απαραιτητα ερεθισματα ας πουμε.Αντιθετα ετσι οπως ειναι μας πιεζει και διαβαζουμε μονο μπας και παρουμε κανα βαθμο και περασουμε την ταξη παρα για να μαθουμε και δυπ πραγματα.Μαθηματα παρα πολυ ενδιαφεροντα καταντουν τα πιο βαρετα.Ολοι στο σχοιλειο αντι να συναγωνιζομαστε ανταγωνιζομαστε και δεν μαθαινουμε πως να δουλεουμε ομαδικα.Ακομα,οι εξυπνοι αδικουνται πολλες φορες σε αυτο το συστημα,αλλα και αυτοι που δυσκολευονται δεν βοηθιουνται.Ας πουμε υπαρχουν ποσοι αλλοδαποι που φοιτουν σε αλληνικα σχολεια και εχουν .πολλες φορες ,την χειροτερη δυνατη αντιμετωπιση οχι μονο απο μαθητες αλλα και απο καθηγητες οι οποιοι δεν καθονται λιγακι να τους βοηθησουν.Δεν ειναι και ευκολο να ρχεσαι σε ελληνικο σχολειο στη μεση του δημοτικου ή στο γυμνασιο εξαλλου και να μαθεις γλωσσα,γραμματικη κ.τ.λ.Και πολλα αλλα...

Τωρα τι μπορουμε να κανουμε εμεις;Ισως να προσπαθησουε να εκφρασουμε με οποιδηποτε τροπο τα παραπονα μας στους ''ανωτερους'',να αγωνιστουμε για τα δικαιωματα μας και να σταματησουμε πια να ψηφιζουμε τζακια και τους ιδιους και ους ιδιους.Θα μου πειτε ολοι τα ιδια χαλια ειναι,αλλα η αλλαγη δεν ειναι απαραιτητα κακο πραγμα.Και, επισης, να αλλαξουμε και ιδεολογια ,ωστε η νεα γενια να φερει μια αλλαγη(καλη ομως οχι κακη:)).Πού θα παει καποτε τα κοπροσκυλα θα πεθανουν.Ας φροντισουμε να αλλαξουμε νοοτροπια ωστε να μειωθουν τα κοπροσκυλα τοτε και να παρουν τι θεση τους ανθρωποι αξιοι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VAGGKALL1

Δραστήριο μέλος

Ο VAGGKALL1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 404 μηνύματα.
Δεν ειμαι ακριβως σιγουρη για το αν τους φθειρει(που μαλλον ισχυει),αλλα σιγουρα τους αδικει και δεν τους δινει τα απαραιτητα ερεθισματα ας πουμε.Αντιθετα ετσι οπως ειναι μας πιεζει και διαβαζουμε μονο μπας και παρουμε κανα βαθμο και περασουμε την ταξη παρα για να μαθουμε και δυπ πραγματα.Μαθηματα παρα πολυ ενδιαφεροντα καταντουν τα πιο βαρετα.Ολοι στο σχοιλειο αντι να συναγωνιζομαστε ανταγωνιζομαστε και δεν μαθαινουμε πως να δουλεουμε ομαδικα.Ακομα,οι εξυπνοι αδικουνται πολλες φορες σε αυτο το συστημα,αλλα και αυτοι που δυσκολευονται δεν βοηθιουνται.Ας πουμε υπαρχουν ποσοι αλλοδαποι που φοιτουν σε αλληνικα σχολεια και εχουν .πολλες φορες ,την χειροτερη δυνατη αντιμετωπιση οχι μονο απο μαθητες αλλα και απο καθηγητες οι οποιοι δεν καθονται λιγακι να τους βοηθησουν.Δεν ειναι και ευκολο να ρχεσαι σε ελληνικο σχολειο στη μεση του δημοτικου ή στο γυμνασιο εξαλλου και να μαθεις γλωσσα,γραμματικη κ.τ.λ.Και πολλα αλλα...

Τωρα τι μπορουμε να κανουμε εμεις;Ισως να προσπαθησουε να εκφρασουμε με οποιδηποτε τροπο τα παραπονα μας στους ''ανωτερους'',να αγωνιστουμε για τα δικαιωματα μας και να σταματησουμε πια να ψηφιζουμε τζακια και τους ιδιους και ους ιδιους.Θα μου πειτε ολοι τα ιδια χαλια ειναι,αλλα η αλλαγη δεν ειναι απαραιτητα κακο πραγμα.Και, επισης, να αλλαξουμε και ιδεολογια ,ωστε η νεα γενια να φερει μια αλλαγη(καλη ομως οχι κακη:)).Πού θα παει καποτε τα κοπροσκυλα θα πεθανουν.Ας φροντισουμε να αλλαξουμε νοοτροπια ωστε να μειωθουν τα κοπροσκυλα τοτε και να παρουν τι θεση τους ανθρωποι αξιοι.
αρχικά θεωρώ ότι εκπαιδευτικοί και μαθητες πρέπει να καταλάβουμε ότι δεν είμαστε σε διαφορετικά στρατόπεδα, και οι δύο πλευρές είναι θύματα
ακόμα νομίζω ότι όπως λέει και η φίλη μου από πάνω θα πρέπει καθε φόρά να τονίζουμε τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το εκπαιδευτικό μας σύστημα και να προσπαθούμε όσο μπορούμε να το αλλάξουμε
θα πρέπει όμως να τονίσω ότι οι μαθητές των ελληνικών σχολείων καταπιέζονται λιγότερο από τους μαθητές του εξωτερικού...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χαρά.

Διάσημο μέλος

Η Χαρά. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,981 μηνύματα.
αρχικά θεωρώ ότι εκπαιδευτικοί και μαθητες πρέπει να καταλάβουμε ότι δεν είμαστε σε διαφορετικά στρατόπεδα, και οι δύο πλευρές είναι θύματα
ακόμα νομίζω ότι όπως λέει και η φίλη μου από πάνω θα πρέπει καθε φόρά να τονίζουμε τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το εκπαιδευτικό μας σύστημα και να προσπαθούμε όσο μπορούμε να το αλλάξουμε
θα πρέπει όμως να τονίσω ότι οι μαθητές των ελληνικών σχολείων καταπιέζονται λιγότερο από τους μαθητές του εξωτερικού...

Σ'αυτο εχεις δικιο.Εγω ξερω γιατης Γερμανιας απο πρωτο χερι και δεν ειναι και ο,τι καλυτερο.Απλα το θεμα δεν ειναι να κανουμε καν συγκρισεις με αλλες χωρες.Τουλαχιστον να επηρεαζομαστε θετικα απο αυτες.Επισης,οντως και οι δυο πλευρες αποτελουν θυματα ,αν και πολλες φορες εχει τυχει(σε ολους μας πιστευω)να υπαρχουν καθηγητες οι οποιοι πραγματικα θελουν ψυχολογο ή ψυχιατρο γιατι φερονται ειτε φερονται περιεργα,ειτε εχουν προβληματα ,ειτε ''χανουν'' λιγο κ.λπ.Απλα πολλες φορες ακομα και καλος να ναι ενας καθηγητης δεν μπορει να κανει ολα αυτα που πιθανος θελει.Πολυ να 'χει ολη την ορεξη και το μερακι και απλα να μην ειναι ευνοικες οι συνθηκες.Εκεινο νομιζω ειναι και το χειροτερο.Εκει τους λες θυματα τους δασκαλους/καθηγητες.Αν ομως στον καθηγητη δεν αρεσουν τα παιδια,βαριεται,δεν εχει την προθεση να ασχολειθει λιγακι και εκτος σχολειου και καθεται ολη μερα κ.λπ τοτε μονο θυμα δεν ειναι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top