Φθείρει τους μαθητές το εκπαιδευτικό σύστημα;

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,859 μηνύματα.
Tα αμερικάνικα πανεπιστήμια δίνουν financial aid για τις low income
Ο καθένας κάνει τις δικές του επιλογές....

σαν δάνειο με κάποιους τόκους...το οποίο κάποτε θα πρέπει να ξεπληρώσεις (μικρά γράμματα)...:P

τελικά, ποιος κάνει το καλύτερο; :hmm: ένας που σπουδάζει στην χώρα του ή ένας που μεταναστεύει για σπουδές; :hmm: τελικά, ποιο είναι το καλύτερο σε αυτήν την ζωή; :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
Nαι αλλά αν συγκρίνεις αυτά που σου προσφέρει η Αμερική με αυτά της Ελλάδας,θα πεις χαλάλι τα λεφτά..και μιλώ και για undergraduated προγράμματα που σε βάζουν για να προχωρήσεις παραπέρα και βιογραφικό στο μεταπτυχιακό..:)

Όπως είπα, τα δευτερότριτα πανεπιστήμια της Αμερικής δεν είναι κατ' ανάγκην καλύτερα από τα ελληνικά, ίσως και χειρότερα.
Τώρα, να δώσω 40000 για να πάω σε ένα τριτοτέταρτο κολλέγιο αντί να σπουδάσω εδώ μόνο και μόνο για να λέω ότι σπούδασα στο Αμέρικα, δεν μπορώ να πω ότι με τραβάει κιόλας....:nono:

Και πάλι για τα μεγάλα πανεπιστήμια, αν πρέπει να πληρώσω το ετήσιο εισόδημα των γονιών μου για 10-20 χρόνια για να σπουδάσω στο ΜΙΤ δεν το θέλω.
α. Αυτός που θέλει να μάθει θα μάθει και θα τον εκτιμήσουν οι γύρω του και ο επαγγελματικός του χώρος, έστω κι αν αποφοίτησε από το Πι-Τσι-Κέι και όχι από το ΜΙΤ.
β. Η γνώση και η εκπαίδευση πρέπει να είναι ελεύθερη σε όλους. Και να μου χαρίζανε θέση στο Harvard, δεν θα πήγαινα από απαξίωση...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,859 μηνύματα.
Mωρέ ας σπούδαζα στο ΜΙΤ και ας τα πλήρωνα μετά...:P

για ΜΙΤ σκέφτεσαι; :)
-----------------------------------------
Όπως είπα, τα δευτερότριτα πανεπιστήμια της Αμερικής δεν είναι κατ' ανάγκην καλύτερα από τα ελληνικά, ίσως και χειρότερα.
Τώρα, να δώσω 40000 για να πάω σε ένα τριτοτέταρτο κολλέγιο αντί να σπουδάσω εδώ μόνο και μόνο για να λέω ότι σπούδασα στο Αμέρικα, δεν μπορώ να πω ότι με τραβάει κιόλας....:nono:

Και πάλι για τα μεγάλα πανεπιστήμια, αν πρέπει να πληρώσω το ετήσιο εισόδημα των γονιών μου για 10-20 χρόνια για να σπουδάσω στο ΜΙΤ δεν το θέλω.
α. Αυτός που θέλει να μάθει θα μάθει και θα τον εκτιμήσουν οι γύρω του και ο επαγγελματικός του χώρος, έστω κι αν αποφοίτησε από το Πι-Τσι-Κέι και όχι από το ΜΙΤ.
β. Η γνώση και η εκπαίδευση πρέπει να είναι ελεύθερη σε όλους. Και να μου χαρίζανε θέση στο Harvard, δεν θα πήγαινα από απαξίωση...

φίλε τα λες όπως είναι...:D :no1::iagree:
ειδικά στα α,β τα σπας...:P :no1: :iagree:

τι να το κάνω να έχω τελειώσει ΜΙΤ μαθηματικός και να μην έμαθα γενική τοπολογία (ξεπερασμένο μάθημα μαθηματικών στις ΗΠΑ, αλλά αρκετά χρήσιμο* για την επιστήμη), για παράδειγμα;...ας είναι και ΑΕΙ Κ*λοπετινίτσας, αλλά να μπορώ να είμαι σε θέση να στηρίζω επαρκέστατα, το άγιο χαρτί που μου έδωσαν...:fss:

* διδάσκεται ελάχιστα μόνο στην Ε.Ε. και επαρκώς Ρωσία και Ελλάδα..

τα ράσα δεν κάνουν τον παπά
.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
για ΜΙΤ σκέφτεσαι; :)
-----------------------------------------


φίλε τα λες όπως είναι...:D :no1::iagree:
ειδικά στα α,β τα σπας...:P :no1: :iagree:

τι να το κάνω να έχω τελειώσει ΜΙΤ μαθηματικός και να μην έμαθα γενική τοπολογία (ξεπερασμένο μάθημα μαθηματικών στις ΗΠΑ, αλλά αρκετά χρήσιμο* για την επιστήμη), για παράδειγμα;...ας είναι και ΑΕΙ Κ*λοπετινίτσας, αλλά να μπορώ να είμαι σε θέση να στηρίζω επαρκέστατα, το άγιο χαρτί που μου έδωσαν...:fss:

* διδάσκεται ελάχιστα μόνο στην Ε.Ε. και επαρκώς Ρωσία και Ελλάδα...


τα ράσα δεν κάνουν τον παπά

:thanks::thanks:

Συμφωνώ απόλυτα.
Και μου τη δίνει που μερικοί παραπονιούνται και εγκαλούν μόνο, και γκρινιάζουν που δεν είναι η σχολή τους επιπέδου Harvard, αλλά ίσως να μην αξίζουν και το πτυχίο τους, ή δεν δείχνουν πρόθυμοι στο να βελτιωθεί η κατάσταση και δεν συμβάλλουν όταν τους δίνεται η ευκαιρία...

Ο καθένας σκέφτεται την Αμερική για τους δικούς του λόγους..Εγώ δεν θέλω να πάω σε ένα πανεπιστήμιο μόνο και μόνο γτ είναι πρώτο στον κόσμο,αλλά γιατί μου προσφέρει αυτά που θέλω εγώ και με ικανοποιούν..

Το τι θα κάνεις εσύ αυτό αφορά εσένα και μόνο εσένα...

Είναι κι αυτό μια άποψη, αλλά ίσως η πλασματική εικόνα που έχεις για τα υπόλοιπα ιδρύματα να μην ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, και ούτως ή άλλως, όπως είπα, αν θες να μάθεις, θα μάθεις.
-Αυτό που λες δεν αφορά εσένα και μόνο εσένα?:P-

Πληζ, στάσου στα φακτς και όχι μόνο σε αυτά που λέω ότι θα έκανα εγώ.
Να υποθέσω ότι συμφωνείς στα υπόλοιπα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
Καταρχάς δεν εξέφρασα καμία άποψη για τα άλλα ιδρύματα,μόνο για την Αμερική έλεγα...:P

Όταν λες ότι θα ακολουθήσες αυτό που θεωρείς ότι σου προσφέρει αυτά που θες, σημαίνει ότι τα άλλα δεν στο προσφέρουν...;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
για ΜΙΤ σκέφτεσαι; :)
-----------------------------------------


φίλε τα λες όπως είναι...:D :no1::iagree:
ειδικά στα α,β τα σπας...:P :no1: :iagree:

τι να το κάνω να έχω τελειώσει ΜΙΤ μαθηματικός και να μην έμαθα γενική τοπολογία (ξεπερασμένο μάθημα μαθηματικών στις ΗΠΑ, αλλά αρκετά χρήσιμο* για την επιστήμη), για παράδειγμα;...ας είναι και ΑΕΙ Κ*λοπετινίτσας, αλλά να μπορώ να είμαι σε θέση να στηρίζω επαρκέστατα, το άγιο χαρτί που μου έδωσαν...:fss:

* διδάσκεται ελάχιστα μόνο στην Ε.Ε. και επαρκώς Ρωσία και Ελλάδα..

τα ράσα δεν κάνουν τον παπά
.

:no1:
Κυρος και τιποτα αλλο. Σχολες οπως Χαρβαρντ, ΜΙΤ κλπ οπου πληρωνεις οπως ειπε ο garch το ετησιο εισοδημα των γονιων σου στο 10πλασιο, εχουν απλα τεραστιο κυρος.
Δεν αμφισβητω το επιπεδο σπουδων. Αλλα πιστευω ακραδαντα οτι αν υπηρχε τουλαχιστον μια στοιχειωδης οργανωση στα ελληνικα πανεπιστημια, θα ειχαμε φυγει μπροστα ετη φωτος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
Συμφωνώ.
Κι αυτό είναι το πόιντ. Να κάνουμε το ελληνικό πανεπιστήμιο πρώτο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,859 μηνύματα.
:no1:
Κυρος και τιποτα αλλο. Σχολες οπως Χαρβαρντ, ΜΙΤ κλπ οπου πληρωνεις οπως ειπε ο garch το ετησιο εισοδημα των γονιων σου στο 10πλασιο, εχουν απλα τεραστιο κυρος. Δεν αμφισβητω το επιπεδο σπουδων. Αλλα πιστευω ακραδαντα οτι αν υπηρχε τουλαχιστον μια στοιχειωδης οργανωση στα ελληνικα πανεπιστημια, θα ειχαμε φυγει μπροστα ετη φωτος.

ακριβώς...:no1:

Φέτος διάβασα στην εφημερίδα ΒΗΜΑ, ότι τα πρωτοκλασσάτα Πανεπιστήμια των ΗΠΑ (λες και είναι αυτοκίνητα των 50.000 ? :D :lol:) κάνουν μια αύξηση στα δίδακτρα της τάξεως 32% λόγω οικονομικής κρίσης...και οι φοιτητές στο ΜΙΤ έκαναν διαδηλώσεις διαμαρτυρίας με την βοήθεια τοπικών συνδικαλιστικών οργανώσεων. Ο αμερικανιός γονιός (με λογική και προφίλ αμερικανακίου με λογική μάζας...τούρλα στο χότ ντογκ :D:lol:) δεν έχει να πλερώσει τα δίδακτρα των παιδιών του. Θα μου πεις γιατί δεν παίρνει δάνειο; Διότι, οι τράπεζες, έχουν γίνει πιο σφιχτές στο θέμα δανείου. Για να δώσουν δάνειο, θέλουν καθαρό πελάτη με έντιμο παρελθόν (καλός πελάτης με καλή τσέπη)....;) :D

....και όπως τα λέει ο φίλος garch, η μαγκειά, είναι να μπορέσουμε να κάνουμε το Ελληνικό Πανεπιστήμιο κορυφή. Το θέμα δεν είναι το περιτύλιγμα, όταν χτίζουμε καριέρες στην επιστήμη, αλλά το περιεχόμενο...Αλλά περί ορέξεως γαλατόπιτα...:D :lol:

Η φτωχή Ελλαδίτσα με τα δ' κατηγορίας ΑΕΙ (μου θυμίζει παναχαϊκή-Κούγιας το θέμα) έχει να επιδείξει ερευνητικά: https://www.forth.gr/index.php?l=g από τα αρκετά Ιδρύματα με βάση τις δυνατότητες που υπάρχουν...:) Καλό είναι ψάχνουμε τις δημοσιεύσεις των Ελληνικών Πανεπιστημίων σε κάθε επιστημονικό κλάδο σε παγκόσμια εγκεκριμένα περιοδικά ή διεθνή βιβλιογραφία, πριν ανοίγουμε το στόμα μας...:fss:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
ακριβώς...:no1:

Φέτος διάβασα στην εφημερίδα ΒΗΜΑ, ότι τα πρωτοκλασσάτα Πανεπιστήμια των ΗΠΑ (λες και είναι αυτοκίνητα των 50.000 ? :D :lol:) κάνουν μια αύξηση στα δίδακτρα της τάξεως 32% λόγω οικονομικής κρίσης...και οι φοιτητές στο ΜΙΤ έκαναν διαδηλώσεις διαμαρτυρίας με την βοήθεια τοπικών συνδικαλιστικών οργανώσεων. Ο αμερικανιός γονιός (με λογική και προφίλ αμερικανακίου με λογική μάζας...τούρλα στο χότ ντογκ :D:lol:) δεν έχει να πλερώσει τα δίδακτρα των παιδιών του. Θα μου πεις γιατί δεν παίρνει δάνειο; Διότι, οι τράπεζες, έχουν γίνει πιο σφιχτές στο θέμα δανείου. Για να δώσουν δάνειο, θέλουν καθαρό πελάτη με έντιμο παρελθόν (καλός πελάτης με καλή τσέπη)....;) :D

....και όπως τα λέει ο φίλος garch, η μαγκειά, είναι να μπορέσουμε να κάνουμε το Ελληνικό Πανεπιστήμιο κορυφή. Το θέμα δεν είναι το περιτύλιγμα, όταν χτίζουμε καριέρες στην επιστήμη, αλλά το περιεχόμενο...Αλλά περί ορέξεως γαλατόπιτα...:D :lol:

η φτωχή Ελλαδίτσα με τα δ' κατηγορίας ΑΕΙ (μου θυμίζει παναχαϊκή-Κούγιας το θέμα) έχει να επιδείξει ερευνητικά: https://www.forth.gr/index.php?l=g από τα αρκετά Ιδρύματα με βάση τις δυνατότητες που υπάρχουν...:)

Απλά να συμπληρώσω, πως υπάρχει κομμάτι της ακαδημαϊκής κοινότητας στην Ελλάδα που κάνει έρευνες για το φάρμακο του καρκίνου της μήτρας.
Ε, η ελληνική κυβέρνηση το συζητούσε αν θα δώσει ή όχι χρήματα-έπαιζε έυκολα δηλαδή και το όχι, ανάμεσα σε κάτι άλλα θέματα επενδύσεων, το μόνο ίσως που άξιζε από τη σειρά αυτή.
Κάτι τέτοιες μ@λ@κίες κάνουμε στην Ελλάδα...


Ενέκριναν τη χρηματοδότηση, αλλά αν είναι να κοντοστεκόμαστε στα σημαντικά, και να χρηματοδοτούμε αβέρτα τις βλακείες.... τί να το κάνω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

932df0a57b

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο 932df0a57b αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 853 μηνύματα.
Δηλαδή αν για το Harvard χρειάζεσαι 36.000$= 25.000 ευρώ, και για ένα πτυχίο από το ΤΕΙ κολοπετινίτσας θες 12.000, αυτό μπορεί να ονομαστεί κατάντια
-----------------------------------------
...δεν πειράζει εγώ θέλω να βγω άνεργος με άχρηστο πτυχίο από μάπα Ελληνικό Πανεπιστήμιο! δεν θέλω να εργαστώ... :fss:
οι γονείς μου δεν έχουν να μου διαθέσουν 30.000 ?/ έτος...για να σπουδάσω στα καλύτερα, γι' αυτό έμεινα εδώ στα δωρεάν μαζικά "χειρότερα"...όπως λέτε :fss: :P

Μπορείς να λάβεις χρηματοδότηση (δάνειο) και μεσολαβεί το πανεπιστήμιο. Ή να δουλέψεις part-time και να καλύψεις ένα μέρος των χρημάτων μόνος σου. Λύσεις υπάρχουν, θέληση λείπει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,859 μηνύματα.
Δηλαδή αν για το Harvard χρειάζεσαι 36.000$= 25.000 ευρώ, και για ένα πτυχίο από το ΤΕΙ κολοπετινίτσας θες 12.000, αυτό μπορεί να ονομαστεί κατάντια...

Φίλε γουστάρω να πάω με scholarship στο Berkeley για διδακτορικό απευθείας...:P οπότε δεν με ενδιαφέρει πλέον το undergraduate, ας έχω πτυχίο δ' κατηγορίας από την ψωροκώσταινα. :D Όσο για την σύγκριση που κάνεις, δεν ευσταθεί. Συγκρίνεις Harvard με ένα ΤΕΙ. Διαφορετικό επίπεδο και είδος σπουδών εκ πρώτης φάσης...Οπότε δεν έχει νόημα να συνεχίσουμε...:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

932df0a57b

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο 932df0a57b αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 853 μηνύματα.
Καλα καλα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kostasosfp

Νεοφερμένος

Ο ΚΩΣΤΑΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Εγώ ξέρω άτομα που πάνε λύκειο και διαβάζουν για το σχολείο. Που δεν πάνε φροντιστήριο και ο λόγος που πηγαίνουν σχολείο δεν είναι οι απουσίες. Και δεν αναφέρομαι μόνο στον εαυτό μου αλλά και σε συμμαθητές μου. Το ότι γενικά έχει χαθεί η μπάλα και η πλειονότητα κοιτάζει το δέντρο και όχι το δάσος είναι γεγονός αλλά το να δηλώνεις πως όλοι κάνουν μάθημα εκτός σχολείου και εκείνο το έχουν γραμμένο παραείναι απόλυτο. Και βλακώδες. Ευτυχώς μια χαρά καθηγητές έχουμε και φέτος.
εχεις δικιο μπορει να ειμουν πολυ απολυτος σε αυτο που ειπα.η αληθεια ομως ειναι οτι τα παιδια οπως εσυ που δεν πανε καθολου φροντιστηριο (τουλαχιστον απο β λυκειου και μετα) ειναι η μειοψηφια.και θα το καταλαβεις καλυτερα αν κοιταξεις αυτο το τοπικ https://ischool.e-steki.gr/showthread.php?t=40862 και δεις οτι τουλαχιστον το 75%-80% των μαθητων που ειναι στο φορουμ εχουν γραψει για το ποσες ωρες φροντιστηριο κανουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

932df0a57b

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο 932df0a57b αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 853 μηνύματα.
εχεις δικιο μπορει να ειμουν πολυ απολυτος σε αυτο που ειπα.η αληθεια ομως ειναι οτι τα παιδια οπως εσυ που δεν πανε καθολου φροντιστηριο (τουλαχιστον απο β λυκειου και μετα) ειναι η μειοψηφια.και θα το καταλαβεις καλυτερα αν κοιταξεις αυτο το τοπικ https://ischool.e-steki.gr/showthread.php?t=40862 και δεις οτι τουλαχιστον το 75%-80% των μαθητων που ειναι στο φορουμ εχουν γραψει για το ποσες ωρες φροντιστηριο κανουν.

Σ'αυτό συμφωνώ, αλλά και πάλι. Με 1 καλό βοήθημα σε κάθε μάθημα τα καταφέρνει άνετα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zaraki

Δραστήριο μέλος

Ο Zaraki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 536 μηνύματα.
Στην 3η Λυκειου θεωρω πως ειναι αδυνατο να τα καταφερεις χωρις να κανεις μαθημα εκτος σχολειου σε Μαθηματικα και Φυσικη.Εννοειται πως στην 1η και στην 2α με ενα βοηθημα εισαι κομπλε, δεν χρειαζεται τιποτα αλλο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,859 μηνύματα.

τέλειο το κείμενο στο link...:) μια πραγματικά οδυνηρή πραγματικότητα και όμως αηδιαστικά αληθινή...:( :sick:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paparounas

Νεοφερμένος

Ο paparounas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 69 μηνύματα.
Ανακοινώνει ο υπουργός παιδείας καταργούνται οι πανελλήνιες (όποιος το πει θα μείνει σίγουρα στην ιστορία και στις καρδιές όλων)

1) Θα μείνουν άνεργοι 200.000 καθηγητές φροντιστηρίων και αυτοί που κάνουν ιδιαίτερα.
Αποτέλεσμα αύξηση ανεργίας, έντονο κοινωνικό πρόβλημα που θα επιφέρει τεράστια προβλήματα καθώς που θα δουλέψουν αυτοί.
2)Το κράτος εισπράττει εκατομμύρια από τους φόρους που πληρώνυον τα φροντιστήρια, άρα το βολεύει αυτό.
3)Οι λιγοστές δαπάνες στην παιδεία δε βοηθάνε στην ανασυγκρότηση και επανεξέταση του εκπαιδευτικού συστήματος ώστε να είναι ισάξιο με αυτά της Ευρώπης.
4)Είναι πολύ πιθανό να υπάρχει διαβλητότητα στις εξετασεις, δηλαδή διαρροές κάτι που με τις πανελλήνιες δε γίνεται καθώς κατά 100%(για να μη με πείτε υπερβολικό έστω 98%) είναι αδιάβλητες.

Και για να μη μεινουν ανεργοι 200.000 καθηγητες πρεπει να ταλανιζονται καθε χρονο 1.500.000 !! (περιπου) παιδια?
Ναι, το ξερω οτι στοχος ειναι μονο το κερδος απο ολες τις μεριες, αλλα ως ποτε τα παιδια θα ειναι (συγνωμη για την εκφραση) οι μαλακες της υποθεσης? Μονο και μονο επειδη δεν εχουν οι περισσοτεροι τη σωστη παιδια και κριτικη σκεψη ωστε να ξεσηκωθουν και να απαιτησουν σωστη μορφωση...
Και θα μου πειτε, "μα τη δυναμη μπορει να εχουμε?", και θα σας πω οτι τους εχουμε αποδειξει ηδη αρκετες φορες τη δυναμη μας οταν ειμαστε ενωμενοι και σωστα οργανωμενοι και ξερουμε τι θελουμε και για τι παλευουμε...
Για αυτο και βολευει πολλους να μην υπαρχει σωστη παιδια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,859 μηνύματα.
βρείτε δουλειές για τους 200.000 άνεργους καθηγητές και αυτών των ιδιαίτερων...

δεν είμαι υπερ της ύπαρξης φροντιστηριακής παραπαιδείας αλλά δώσουμε λύση και στο προεκυφθέν πρόβλημα...;) βλέπετε, το κράτος μας, είναι χρεωκοπημένο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SICX

Διάσημο μέλος

Ο GEORGE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,257 μηνύματα.
ειμαι υπερ των μαθηματων-διαλεξεων....εννοω πως ετσι θα μου αρεσε το μαθημα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,859 μηνύματα.
ειμαι υπερ των μαθηματων-διαλεξεων....εννοω πως ετσι θα μου αρεσε το μαθημα

ένας καθηγητής μας στο Πανεπιστήμιο, μας έλεγε ότι αυτό είναι το ιδανικό μοντέλο διδασκαλίας και παιδαγωγικής κατά Πλάτωνα...δηλ., το μάθημα και η μάθηση να γίνονται υπό μορφή διαλέξεων και διαλογικής συζήτησης ή και ακόμη μάθηση μέσω ερωτήσεων (όπως έκανε ο φιλόσοφος Σωκράτης) στους μαθητές, ώστε οι μαθητές να σκέφτονται. Μάλιστα, ο ίδιος ο καθηγητής, απεχθάνεται την γραπτή εξέταση και την υποχρεωτική παρουσία στο μάθημα, λέγοντας πως όποιος ενδιαφέρεται θα μάθει...υποχρεωτική μάθηση ή μάθηση με το σπρώξιμο (ωμή παγκόσμια πραγματικότητα) ισούται με παιδαγωγική-διδακτική διαδικασία αποτυχημένη...:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top