Υπολογιστές στους Αριστούχους

millerovia

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η millerovia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 131 μηνύματα.
Δεν είμαι με κάποιου το μέρος. :) ;)

Αυτό που λες "γιατί να μην μιλάς αν δεν συμφωνείς", σίγουρα κάποιοι κομπλεξικοί καθηγητές που θεωρούν και τους εαυτούς τους αυθεντίες, θα το εκλάμβαναν ως "αντιμιλώ", και θα είχε και την ανάλογη επίπτωση στην βαθμολογία....

Εγώ που "αντιμιλούσα" αν και στο διαγωνισμα στο 1 τετραμηνο πήρα 20 εκείνος μου έβαλε 12. Αιτιολογία στον πατέρα μου: Νομίζει ότι ξέρει παραπάνω από εμένα, και αντέγραψε στο διαγωνισμα (κι ας με είχε βάλει να καθομαι μόνος μου στην έδρα)

Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ που βγάλαν καθαρό 20 και τονίζω δεν μιλάω σε προσωπικό επίπεδο για κανέναν, ξεχώρισαν από τους υπόλοιπους του 19, ΟΧΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ αλλά επειδή έκαναν τα πάντα για κάποιο βαθμό, είτε αυτό λέγεται "Πιάνω κουβέντα με τον καθηγητή για να του δείξω ότι ενδιαφέρομαι, είτε λέγεται: "κύριε έκανα αυτην την σούπερ ντουπερ δύσκολη ασκηση μονος μου , μπορείτε να την ελενξετε (κι ας ξέρει ότι είναι σωστή), είτε λέγεται "σας ευχαριστούμε κύριε γι αυτά που μας μαθαίνετε κτλ κτλ κτλ."

Στο σχολείο μου έπαιρνες πανεύκολα βαθμούς.. Το 20 όμως θα το έπαιρνε "ο γλυφτης" κι ας έγραφε χειρότερα στα διαγωνίσματα..
Γενικεύεις πάρα πολύ τα πράγματα,γιατί αυτό γινόταν στο σχολείο σου..Εγώ προσωπικά μόνο αυτά που είπες δεν έκανα..Ίσα,ίσα ήρθα και πολλές φορές σε κόντρα με καθηγητές υποστηρίζοντας την άποψή μου...Και μάλιστα στο σχολείο μου υπήρχαν και παιδιά που έκανα όλα αυτά που λες,όμως το 20 δεν το εβγαλαν..γιατί προφανώς οι καθηγητές το κατάλαβαν..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Κάποια εικοσάρια μπορεί να είναι γνήσια, κάποια μπορεί να μην είναι. Όμως δεν έχει και μεγάλη σημασία γιατί στις πανελλαδικές αργά ή γρήγορα ταγια πέφτει βαρύς ο πέλεκυς. Κάποιοι τα καταφέρνουν όμως υπάρχουν εικοσάρια που παραμένουν έτσι μόνο αν τα διαβάσεις από δεξιά προς τα αριστερά.
Παρεμπιπτόντως, φαντάζεστε να καταργούνταν οι εξετάσεις και η εισαγωγή στα ΑΕΙ να γινόταν με βάση τη βαθμολογία του σχολείου? Πλάκα θα είχε. Θα υπήρχαν τόσοι πολλοί με ακριβώς 20000 μόρια, που η εισαγωγή σε αρκετές σχολές αναγκαστικά θα έπρεπε να γίνει με κλήρωση. Θα έπαιζαν και διαφημίσεις με πρωταγωνιστή τον υπουργό να δηλώνει: "Κι αν σου κάτσει?" :P


τοτε ειναι που θα εβγαιναν για τα καλα τα μαχαιρια!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
Γενικεύεις πάρα πολύ τα πράγματα,γιατί αυτό γινόταν στο σχολείο σου..Εγώ προσωπικά μόνο αυτά που είπες δεν έκανα..Ίσα,ίσα ήρθα και πολλές φορές σε κόντρα με καθηγητές υποστηρίζοντας την άποψή μου...Και μάλιστα στο σχολείο μου υπήρχαν και παιδιά που έκανα όλα αυτά που λες,όμως το 20 δεν το εβγαλαν..γιατί προφανώς οι καθηγητές το κατάλαβαν..

Ειλικρινά χαίρομαι που το ακούω. Ο καθένας μπορεί να κρίνει από αυτά που έχει ζήσει... Χαίρομαι που σε εσάς ήταν διαφορετικά τα πραγματα.. Ειλικρινά
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Κάποια εικοσάρια μπορεί να είναι γνήσια, κάποια μπορεί να μην είναι. Όμως δεν έχει και μεγάλη σημασία γιατί στις πανελλαδικές αργά ή γρήγορα πέφτει βαρύς ο πέλεκυς. Κάποιοι τα καταφέρνουν όμως υπάρχουν εικοσάρια που παραμένουν έτσι μόνο αν τα διαβάσεις από δεξιά προς τα αριστερά.
Παρεμπιπτόντως, φαντάζεστε να καταργούνταν οι εξετάσεις και η εισαγωγή στα ΑΕΙ να γινόταν με βάση τη βαθμολογία του σχολείου? Πλάκα θα είχε. Θα υπήρχαν τόσοι πολλοί με ακριβώς 20000 μόρια, που η εισαγωγή σε αρκετές σχολές αναγκαστικά θα έπρεπε να γίνει με κλήρωση. Θα έπαιζαν και διαφημίσεις με πρωταγωνιστή τον υπουργό να δηλώνει: "Κι αν σου κάτσει?" :P

Στις πανελλαδικές είναι όντως που πέφτει βαρύς ο πέλεκυς, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι εκεί αναδεικνύεται η αξία του καθένα - ίσα-ίσα που πνίγεται.

Αν η εισαγωγή στα ΑΕΙ και στα ΑΤΕΙ γινόταν με βάση τη βαθμολογία του σχολείου θα έπρεπε πρώτα να γίνει απείρως πιο αντικειμενική η βαθμολόγηση των μαθητών από τους καθηγητές.

Γενικεύεις πάρα πολύ τα πράγματα,γιατί αυτό γινόταν στο σχολείο σου..Εγώ προσωπικά μόνο αυτά που είπες δεν έκανα..Ίσα,ίσα ήρθα και πολλές φορές σε κόντρα με καθηγητές υποστηρίζοντας την άποψή μου...Και μάλιστα στο σχολείο μου υπήρχαν και παιδιά που έκανα όλα αυτά που λες,όμως το 20 δεν το εβγαλαν..γιατί προφανώς οι καθηγητές το κατάλαβαν..

Ο σωστός καθηγητής εκτιμά τις ειλικρινείς προθέσεις για συζήτηση και διάλογο. Είναι κι αυτή μια ικανότητα πολύ σημαντική στην έκθεση, το να ξέρεις και πως να παρουσιάσεις τα επιχειρήματά σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PIL

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 847 μηνύματα.
Πήρες εσύ στο λύκειο γενικές γνώσεις που να σου άνοιξαν το μυαλό;

Ειτε σ'αρεσει ειτε οχι,ναι πηρα τετοιες γνωσεις...
Παραδειγματα:Η οικονομια στην Α' λυκειου παρ'οτι δυσκολο(ειτε βαρετο) σα μαθημα βοηθα να καταλαβεις καποια θεματα για το συγχρονο οικονομικο συστημα.Το Δικαιο στη Β' λυκειου επισης με βοηθησε αρκετα να καταλαβω περισσοτερα για ορισμενα θεματα που με απασχολουν ή θα με απασχολησουν στο μελλον....Η φυσικη γενικης ειχε ενδιαφερον,καθως πολλα απο αυτα που μαθαμε στη Γ' βρισκουν χρηση σε θετικες επιστημες και στην καθημερινοτητα μας.Ειναι πιο ωραια να καταλαβαινεις πως λειτουργει κατι,παρα να το χρησιμοποιεις απλα για την ευκολια σου.Ακομα,και η εκθεση που φαινεται να ειναι απλα παπαγαλια,με τον τροπο που τη διαβαζα φετος,εμαθα να βρισκω επιχειρηματα χωρις να τα αποστηθιζω απο καποιο βιβλιο και βοηθησε να ανοιξω τους οριζοντες μου σε πολλα θεματα συγχρονου κοινωνικου προβληματισμου....

Μη γινεσαι ισοπεδωτικος και απαξιωνεις τα παντα,γιατι φτανεις στα ακρα;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Ειτε σ'αρεσει ειτε οχι,ναι πηρα τετοιες γνωσεις...
Παραδειγματα:Η οικονομια στην Α' λυκειου παρ'οτι δυσκολο(ειτε βαρετο) σα μαθημα βοηθα να καταλαβεις καποια θεματα για το συγχρονο οικονομικο συστημα.Το Δικαιο στη Β' λυκειου επισης με βοηθησε αρκετα να καταλαβω περισσοτερα για ορισμενα θεματα που με απασχολουν ή θα με απασχολησουν στο μελλον....Η φυσικη γενικης ειχε ενδιαφερον,καθως πολλα απο αυτα που μαθαμε στη Γ' βρισκουν χρηση σε θετικες επιστημες και στην καθημερινοτητα μας.Ειναι πιο ωραια να καταλαβαινεις πως λειτουργει κατι,παρα να το χρησιμοποιεις απλα για την ευκολια σου.Ακομα,και η εκθεση που φαινεται να ειναι απλα παπαγαλια,με τον τροπο που τη διαβαζα φετος,εμαθα να βρισκω επιχειρηματα χωρις να τα αποστηθιζω απο καποιο βιβλιο και βοηθησε να ανοιξω τους οριζοντες μου σε πολλα θεματα συγχρονου κοινωνικου προβληματισμου....

Μη γινεσαι ισοπεδωτικος και απαξιωνεις τα παντα,γιατι φτανεις στα ακρα;)

ναι οντως μπορει να παρεις καποιες γνωσεις οι οποιες ομως δν θα ειναι σφαιρικες καθως στην Γ λυκειου επικεντρωνεσαι στα 6-7 μαθηματα που θα δωσεις πανελλαδικα και θα σου εξασφαλισουν μια θεση εργασιας για το μελλον..ακομα πιστευω οτι οσες γνωσεις και να εχουμε παρει απο το σχολειο..δεν θα της θυμωμαστε μετεπειτα γτ οπως παρατηρω και απο τον εαυτο μου μολις τελειωσει η χρονια τα ξεχναω σχεδον τα περισσοτερα...η παιδεια που θα μας προσφερετε πιστευω θα πρεπει να εχει προταρχικο σκοπο να γινουμε σωστοι ανθρωποι,να συμπεριφερομαστε σωστα,να συμβαλλει στην αναπτυξη καποιων αρετων μας και επειτα να μας μεταδωσει καποιες γνωσεις!!!!(αποψη μ παντα)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PIL

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 847 μηνύματα.
ναι οντως μπορει να παρεις καποιες γνωσεις οι οποιες ομως δν θα ειναι σφαιρικες καθως στην Γ λυκειου επικεντρωνεσαι στα 6-7 μαθηματα που θα δωσεις πανελλαδικα και θα σου εξασφαλισουν μια θεση εργασιας για το μελλον..ακομα πιστευω οτι οσες γνωσεις και να εχουμε παρει απο το σχολειο..δεν θα της θυμωμαστε μετεπειτα γτ οπως παρατηρω και απο τον εαυτο μου μολις τελειωσει η χρονια τα ξεχναω σχεδον τα περισσοτερα...η παιδεια που θα μας προσφερετε πιστευω θα πρεπει να εχει προταρχικο σκοπο να γινουμε σωστοι ανθρωποι,να συμπεριφερομαστε σωστα,να συμβαλλει στην αναπτυξη καποιων αρετων μας και επειτα να μας μεταδωσει καποιες γνωσεις!!!!(αποψη μ παντα)

Εμενα τουλαχιστον,πολλα απο αυτα τα καταφερε η παιδεια που ελαβα ολα αυτα τα χρονια.Δυστυχως οι περισσοτεροι επικεντρωνονται στα 6 μαθηματα αγνοωντας τα υπολοιπα.Ομως,αν ειδες,αναφερθηκα και στις αλλες ταξεις φερνοντας παραδειγματα και οχι αποκλειστικα στη Γ'!Κακα τα ψεματα,οσο και αν προσπαθησει η παιδεια και το σχολειο,αν υπαρχει αδιαφορια απο το μαθητη,τοτ δυσκολα επιτυγχανεις το οτιδηποτε;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Εμενα τουλαχιστον,πολλα απο αυτα τα καταφερε η παιδεια που ελαβα ολα αυτα τα χρονια.Δυστυχως οι περισσοτεροι επικεντρωνονται στα 6 μαθηματα αγνοωντας τα υπολοιπα.Ομως,αν ειδες,αναφερθηκα και στις αλλες ταξεις φερνοντας παραδειγματα και οχι αποκλειστικα στη Γ'!Κακα τα ψεματα,οσο και αν προσπαθησει η παιδεια και το σχολειο,αν υπαρχει αδιαφορια απο το μαθητη,τοτ δυσκολα επιτυγχανεις το οτιδηποτε;)

σαφως χωρις αυτογνωσια και συνειδητοποιηση εκ μερους του μαθητη δεν μπορει να γινει τπτ..αλλα ειδα οτι αναφερεις καποια παραδειγματα απο αλλες ταξεις και οχι απο την Γ', γτ γνωριζουμε ολοι καλα,και ας μν κρυβομαστε πισω απο το δακτυλο μας,οτι κανεις δεν ασχολειτε
με τα μαθηματα γενικης που λογικα κατι θα εχουν ν μας προσφερουν και αυτα τ μαθηματα πχ κοινωνιολογια,ιστορια,βιολογια κτλ για να τα βαζουν στο ωρολογιο προγραμμα μας, δεν νομιζω πια να θελουν να μας τυραννανε τοσο πολυ.....αλλα πιστευω οτι θα πρεπει να αλλαξει ριζικα η εκπαιδευση...πως δηλεμεις βλεπουμε τα κατα της παιδειας και οσοι ειναι αρμοδιοι αδυνατουν να παρουν μερος για την βελτιωση της παιδειας;;και στην τελικη ρε παιδια ειμαστε το μελλον,οι αυριανι πολιτες γτ να μην ενεργοποιηθουν οι καταλληλοι μηχανισμοι;
φιλικα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PIL

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 847 μηνύματα.
σαφως χωρις αυτογνωσια και συνειδητοποιηση εκ μερους του μαθητη δεν μπορει να γινει τπτ..αλλα ειδα οτι αναφερεις καποια παραδειγματα απο αλλες ταξεις και οχι απο την Γ', γτ γνωριζουμε ολοι καλα,και ας μν κρυβομαστε πισω απο το δακτυλο μας,οτι κανεις δεν ασχολειτε
με τα μαθηματα γενικης που λογικα κατι θα εχουν ν μας προσφερουν και αυτα τ μαθηματα πχ κοινωνιολογια,ιστορια,βιολογια κτλ για να τα βαζουν στο ωρολογιο προγραμμα μας, δεν νομιζω πια να θελουν να μας τυραννανε τοσο πολυ.....αλλα πιστευω οτι θα πρεπει να αλλαξει ριζικα η εκπαιδευση...πως δηλεμεις βλεπουμε τα κατα της παιδειας και οσοι ειναι αρμοδιοι αδυνατουν να παρουν μερος για την βελτιωση της παιδειας;;και στην τελικη ρε παιδια ειμαστε το μελλον,οι αυριανι πολιτες γτ να μην ενεργοποιηθουν οι καταλληλοι μηχανισμοι;
φιλικα!

Οσοι δεν ασχολουνται με τα μαθηματα γενικης παιδειας χανουν βασικα στοιχεια της εκπαιδευσης τους,κακα τα ψεματα!Μα,νομιζεις πως κανενας απο οσους ειναι στις υπευθυνες επιτροπες εχουν διδαξει ποτε στη ζωη τους?:lol:Εδω,στο ωρολογιο προγραμμα που βλεπω μερικες φορες ποσες ωρες θετει το υπουργειο για τη διδασκαλια καποιων κειμενων στα αρχαια για παραδειγμα και με πιανουν τα γελια(οπως και τους καθηγητες:D)Ειναι εκτος εκπαιδευσης αυτοι που αποφασιζουν;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Οσοι δεν ασχολουνται με τα μαθηματα γενικης παιδειας χανουν βασικα στοιχεια της εκπαιδευσης τους,κακα τα ψεματα!Μα,νομιζεις πως κανενας απο οσους ειναι στις υπευθυνες επιτροπες εχουν διδαξει ποτε στη ζωη τους?:lol:Εδω,στο ωρολογιο προγραμμα που βλεπω μερικες φορες ποσες ωρες θετει το υπουργειο για τη διδασκαλια καποιων κειμενων στα αρχαια για παραδειγμα και με πιανουν τα γελια(οπως και τους καθηγητες:D)Ειναι εκτος εκπαιδευσης αυτοι που αποφασιζουν;)


εσυ προσωπικα οταν ησουν Γ' διαβασες τα μαθηματα της γενικης;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PIL

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 847 μηνύματα.
εσυ προσωπικα οταν ησουν Γ' διαβασες τα μαθηματα της γενικης;

Προσωπικα,φετος ημουν και ναι τα διαβασα!Μπορω να σου πω οτι ορισμενα απο αυτα βοηθησαν αρκετα να καταλαβω πραγματα που γινονται γυρω μας πολυ καλυτερα;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Προσωπικα,φετος ημουν και ναι τα διαβασα!Μπορω να σου πω οτι ορισμενα απο υατα βοηθησαν αρκετα να καταλαβω πραγματα που γινονται γυρω μας πολυ καλυτερα;)



ωραια τοτε και συγχαριτηρια που τα καταφερες ολα!!!!ειλικρινα μπραβο σου!απλλα ξερεις τι πιστευω?οσες γνωμες και να ειπωθουν δεν θα γινει κατι παρα μονο να νευριασουμε(στ φορουμ εννοω)....αντε να παρουν καταλληλα μετρα και οι αρμοδιοι! και σιγουρα σιγα να μην διδαξαν ολοι αυτοι!!!!!τεσπα!α,και καλη σου επιτυχια!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

X-FILER

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Χάιδω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,969 μηνύματα.
υπολογιστη εδωσαν φετος σε ενα παιδι φετος που διαβασε τα περισσοτερα βιβλια απο τη βιβλιοθηκη του σχολειου.μου ηρθε να βρισω το διαυθυντη επιτοπου,αν ειναι ετσι δανειζομαι και εγω τη μιση βιβλιοθηκη και διαβαζω μονο το εξωφυλλο και τις ευχαριστιες!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
υπολογιστη εδωσαν φετος σε ενα παιδι φετος που διαβασε τα περισσοτερα βιβλια απο τη βιβλιοθηκη του σχολειου.μου ηρθε να βρισω το διαυθυντη επιτοπου,αν ειναι ετσι δανειζομαι και εγω τη μιση βιβλιοθηκη και διαβαζω μονο το εξωφυλλο και τις ευχαριστιες!


καλα αυτο πολυ βλακεια το βρισκω...και τι που δανειστηκε βιβλια;ποιος ειναι σιγουρος οτι τα διαβασε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

X-FILER

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Χάιδω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,969 μηνύματα.
ακριβως αυτο λεω,ποιος ειπε οτι τα διαβασε και οτι δεν του ειπε καποιος καθηγητης οτι οποιος δανειστει τα περισσοτερα βιβλια φετος θα παρει υπολογιστη!και το ιδιο παιδι μπηκε και παραστατης και παει ή α ή β...δεν ξερω,κατι δε μου αρεσει εδω!ειναι και πολυ ######,μου τη δινει απιστευτα αυτος ο τυπος!τελειως σπασικλας!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
ακριβως αυτο λεω,ποιος ειπε οτι τα διαβασε και οτι δεν του ειπε καποιος καθηγητης οτι οποιος δανειστει τα περισσοτερα βιβλια φετος θα παρει υπολογιστη!και το ιδιο παιδι μπηκε και παραστατης και παει ή α ή β...δεν ξερω,κατι δε μου αρεσει εδω!ειναι και πολυ ######,μου τη δινει απιστευτα αυτος ο τυπος!τελειως σπασικλας!


αυτα ειναι βλακειες των καθηγητων και του σχολειου γενικοτερα...το μονο που πετυχαινουν ειναι να οξυνουν τις αντιπαραθεσεις,μισοι και κακιες μεταξυ των μαθητων..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

X-FILER

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Χάιδω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,969 μηνύματα.
κατσε να ειχα το χρονο και θα την ειχα ριμαξει τη βιβλιοθηκη.δε θελω να τα σκετομαι γιατι νευριαζω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
κατσε να ειχα το χρονο και θα την ειχα ριμαξει τη βιβλιοθηκη.δε θελω να τα σκετομαι γιατι νευριαζω.
μην σκας..αστους..αλλα κανε και εσυ το ιδιο το χρονου..να δανειζεσαι και ας μν τα διαβαζεις..γτ κακα τα ψεματα δεν προλαβαινεις να διαβαζεις αλλα και αν εχεις χρονο επειδη ειναι ελαχιστος δεν νομιζω να τον αξιοποιησεις διαβαζοντας.....τεσπα..!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

!Βάλια!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η seize the day* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Νέα Κρήνη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,260 μηνύματα.
Αρχική Δημοσίευση από djohn:
Και κάτι που απευθύνεται σε όλους αυτούς που βγάλανε 20....:

1) Κύριοι πιστεύετε αξίζεται τα 20αρια σας?

2) Αν ο φυσικός σας σας έλεγε ότι τα κινητά έχουν ραδιενέργεια (το οποίο είναι μαλακια και το ξέρετε), θα του απαντούσατε ευγενικά ότι κάνει λάθος?

3) Αν μετά την ευγενική σας παρατήρηση συνέχιζε να θέλει να διδάξει τους υπόλοιπους ότι τα κινητά έχουν ραδιενέργεια θα του παραθέτατε με επιχειρήματα γιατί έχει άδικο?

4) Αν μετά την παράθεση των επιχειρημάτων σας εκείνος συνέχιζε αυθαίρετα να επιμένει θα του μιλάγατε ίσως πιο έντονα για να τον κάνετε να καταλάβει ότι έχει ΑΔΙΚΟ ρισκάρωντας προφανώς τον καλό βαθμό σας?

1) Δεν έχω βγάλει 20 (20 παρά ένα:P ) αλλά πιστεύω πως οι βαθμοί στο σχολείο είναι συγκριτικοί. Δηλαδή: Εγώ προσωπικά δεν το αξίζω το 20. Δεν τα ξέρω όλα. Κάνω λάθη, και γενικά δεν γράφω παντού 20. Εφόσον όμως αυτός που θα γράψει 05 θα πάρει 12 αυτός που θα γράψει 17 θα πάρει 19 θα πάρει 19 και αυτός που έγραψε 19 ή 20 ή θα πάρει 20;
2,3,4 ) έχω υπερασπιστεί πολλές φορές την άποψή μου ακόμη και αν είναι διαφορετικοί από τους καθηγητές. Βέβαια ποιος λέει ότι τα κινητά δεν κάνουν κακό;;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
Και κάτι που απευθύνεται σε όλους αυτούς που βγάλανε 20....:

1) Κύριοι πιστεύετε αξίζεται τα 20αρια σας?

2) Αν ο φυσικός σας σας έλεγε ότι τα κινητά έχουν ραδιενέργεια (το οποίο είναι μαλακια και το ξέρετε), θα του απαντούσατε ευγενικά ότι κάνει λάθος?

3) Αν μετά την ευγενική σας παρατήρηση συνέχιζε να θέλει να διδάξει τους υπόλοιπους ότι τα κινητά έχουν ραδιενέργεια θα του παραθέτατε με επιχειρήματα γιατί έχει άδικο?

4) Αν μετά την παράθεση των επιχειρημάτων σας εκείνος συνέχιζε αυθαίρετα να επιμένει θα του μιλάγατε ίσως πιο έντονα για να τον κάνετε να καταλάβει ότι έχει ΑΔΙΚΟ ρισκάρωντας προφανώς τον καλό βαθμό σας?

1) Ναι γτ έχω κοπιάσει πολύ γι' αυτό. Μπορεί να μην τα ξέρω όλα, αλλά πες μου υπάρχουν κανείς που να τα ξέρει;
2) Δεν είμαι φυσικός ή χημικός για να ξέρω. Εγώ θα έλεγα ότι έχω ακούσει
3) Η ίδια απάντηση με το δεύτερο
4) Μακάρι να ήξερες πόσες φορές έχω μαλώσει με τη φιλόλογο και ότι της έχω πει και "Χέστηκ@ για το αν θα μου κατεβάσετε βαθμό" Δεν φταίω εγώ που αυτή είναι ΚΚΕ και της αρέσουν οι ανταρσίες:lol:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
    • *
  • Φορτώνει...
Top