Υπολογιστές στους Αριστούχους

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Και κάτι που απευθύνεται σε όλους αυτούς που βγάλανε 20....:

1) Κύριοι πιστεύετε αξίζεται τα 20αρια σας?

2) Αν ο φυσικός σας σας έλεγε ότι τα κινητά έχουν ραδιενέργεια (το οποίο είναι μαλακια και το ξέρετε), θα του απαντούσατε ευγενικά ότι κάνει λάθος?

3) Αν μετά την ευγενική σας παρατήρηση συνέχιζε να θέλει να διδάξει τους υπόλοιπους ότι τα κινητά έχουν ραδιενέργεια θα του παραθέτατε με επιχειρήματα γιατί έχει άδικο?

4) Αν μετά την παράθεση των επιχειρημάτων σας εκείνος συνέχιζε αυθαίρετα να επιμένει θα του μιλάγατε ίσως πιο έντονα για να τον κάνετε να καταλάβει ότι έχει ΑΔΙΚΟ ρισκάρωντας προφανώς τον καλό βαθμό σας?


εγω δεν καταλαβα με πιανου μερος εισαι.....αλλα γτ να μν μιλας στους καθηγητες αν δν συμφωνεις;δν ειπαμε να ''τον γλυφεις'' για να σου βαλλει εναν βαθμο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PIL

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 847 μηνύματα.
Και κάτι που απευθύνεται σε όλους αυτούς που βγάλανε 20....:

1) Κύριοι πιστεύετε αξίζεται τα 20αρια σας?

2) Αν ο φυσικός σας σας έλεγε ότι τα κινητά έχουν ραδιενέργεια (το οποίο είναι μαλακια και το ξέρετε), θα του απαντούσατε ευγενικά ότι κάνει λάθος?

3) Αν μετά την ευγενική σας παρατήρηση συνέχιζε να θέλει να διδάξει τους υπόλοιπους ότι τα κινητά έχουν ραδιενέργεια θα του παραθέτατε με επιχειρήματα γιατί έχει άδικο?

4) Αν μετά την παράθεση των επιχειρημάτων σας εκείνος συνέχιζε αυθαίρετα να επιμένει θα του μιλάγατε ίσως πιο έντονα για να τον κάνετε να καταλάβει ότι έχει ΑΔΙΚΟ ρισκάρωντας προφανώς τον καλό βαθμό σας?

Χρησιμοποιεις ενα αστοχο παραδειγμα μονο και μονο για να αποδειξεις οτι οι μαθητες που βγαζουν 20 το κανουν,επειδη ειναι υπακουοι(ή γλυφτρακια) στους καθηγητες τους και όχι για το διαβασμα τους και για τις καλες τους σχολικες επιδοσεις....

Εγω προσωπικα,την εχω πει απειρα σε καθηγητες μου,παρολο που ειναι συναδελφοι και με τη μητερα μου και γνωριζα οτι θα της μεταφερθει....Και οχι μια και δυο φορες,αλλα συνεχεια....!

Να απαξιωσεις κατι που ειτε δεν μπορεις να επιτυχεις εσυ ειτε το θεωρεις πολυ κατωτερο σου ειναι ΠΑΡΑ πολυ ευκολο...Το να στρωσεις τον πωπο σου κατω και να τα καταφερεις να προετοιμασεις τοσα μαθηματα καθημερινα ομως,ειναι ενα απο τα δυσκολοτερα πραγματα που υπαρχουν....Σου παιρνει τοσο χρονο που στερεισαι αρκετα απο το χρονο και τη διασκεδαση σου.Αν δεν εχεις εμπειρια απο αυτο που λεω,τοτε λαθεμενα εγραψες σε αυτο το thread....

Και αν καποιος παιρνει βαθμους που δεν αξιζει στο γυμνασιο,τοτε καταποντιζεται στο λυκειο....Αποδεδειγμενα;)

@Dythor:Το παιδι εχει και καποιο δικιο.Πολλα πραγματα που ειναι γενικες γνωσεις(και στους πολλους) φαινονται αχρηστες γνωσεις,ειναι γνωσεις που θα σου χρησιμευσουν στην υπολοιπη ζωη σου αρκει να τις συνδυασεις μεσα στο μυαλο σου.Ας μη γινομαστε απλα εξειδικευμενοι καπου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
εγω δεν καταλαβα με πιανου μερος εισαι.....αλλα γτ να μν μιλας στους καθηγητες αν δν συμφωνεις;δν ειπαμε να ''τον γλυφεις'' για να σου βαλλει εναν βαθμο...

Δεν είμαι με κάποιου το μέρος. :) ;)

Αυτό που λες "γιατί να μην μιλάς αν δεν συμφωνείς", σίγουρα κάποιοι κομπλεξικοί καθηγητές που θεωρούν και τους εαυτούς τους αυθεντίες, θα το εκλάμβαναν ως "αντιμιλώ", και θα είχε και την ανάλογη επίπτωση στην βαθμολογία....

Εγώ που "αντιμιλούσα" αν και στο διαγωνισμα στο 1 τετραμηνο πήρα 20 εκείνος μου έβαλε 12. Αιτιολογία στον πατέρα μου: Νομίζει ότι ξέρει παραπάνω από εμένα, και αντέγραψε στο διαγωνισμα (κι ας με είχε βάλει να καθομαι μόνος μου στην έδρα)

Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ που βγάλαν καθαρό 20 και τονίζω δεν μιλάω σε προσωπικό επίπεδο για κανέναν, ξεχώρισαν από τους υπόλοιπους του 19, ΟΧΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ αλλά επειδή έκαναν τα πάντα για κάποιο βαθμό, είτε αυτό λέγεται "Πιάνω κουβέντα με τον καθηγητή για να του δείξω ότι ενδιαφέρομαι, είτε λέγεται: "κύριε έκανα αυτην την σούπερ ντουπερ δύσκολη ασκηση μονος μου , μπορείτε να την ελενξετε (κι ας ξέρει ότι είναι σωστή), είτε λέγεται "σας ευχαριστούμε κύριε γι αυτά που μας μαθαίνετε κτλ κτλ κτλ."

Στο σχολείο μου έπαιρνες πανεύκολα βαθμούς.. Το 20 όμως θα το έπαιρνε "ο γλυφτης" κι ας έγραφε χειρότερα στα διαγωνίσματα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
Χρησιμοποιεις ενα αστοχο παραδειγμα μονο και μονο για να αποδειξεις οτι οι μαθητες που βγαζουν 20 το κανουν,επειδη ειναι υπακουοι(ή γλυφτρακια) στους καθηγητες τους και όχι για το διαβασμα τους και για τις καλες τους σχολικες επιδοσεις....

Εγω προσωπικα,την εχω πει απειρα σε καθηγητες μου,παρολο που ειναι συναδελφοι και με τη μητερα μου και γνωριζα οτι θα της μεταφερθει....Και οχι μια και δυο φορες,αλλα συνεχεια....!

Να απαξιωσεις κατι που ειτε δεν μπορεις να επιτυχεις εσυ ειτε το θεωρεις πολυ κατωτερο σου ειναι ΠΑΡΑ πολυ ευκολο...Το να στρωσεις τον πωπο σου κατω και να τα καταφερεις να προετοιμασεις τοσα μαθηματα καθημερινα ομως,ειναι ενα απο τα δυσκολοτερα πραγματα που υπαρχουν....Σου παιρνει τοσο χρονο που στερεισαι αρκετα απο το χρονο και τη διασκεδαση σου.Αν δεν εχεις εμπειρια απο αυτο που λεω,τοτε λαθεμενα εγραψες σε αυτο το thread....

Και αν καποιος παιρνει βαθμους που δεν αξιζει στο γυμνασιο,τοτε καταποντιζεται στο λυκειο....Αποδεδειγμενα;)

Μα ξέρω τι έζησα τόσα χρόνια, ξέρω ότι πάντα έγραφα καλυτερα στα διαγωνίσματα πάντα ήμουν ικανός να λύσω οποιαδήποτε άσκηση (εκεί που οι μαθητες του 20 δεν μπορούσαν), και στο τέλος έπαιρνα 18 ενώ ο άλλος 20. Το παράδειγμα μου μόνο άστοχο δεν είναι.

Ίσα ίσα σου εξηγώ ότι ήμουν καλυτερος από αυτόυς του 20. Έγραφα καλυτερα και στα διαγωνισματα και στο τέλος. Γιατί άραγε όμως εγώ έπαιρνα 18 ενώ τα καλά παιδάκια που πιαναν κουβέντα στα διαλλείμματα με τους καθηγητές έπαιρναν 20??

Και δεν μίλησα γι αυτόν του 16 και για αυτόν του 20... Απλά σου είπα πώς "ξεχωρίζει" ο "καλύτερος"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Δεν είμαι με κάποιου το μέρος. :) ;)

Αυτό που λες "γιατί να μην μιλάς αν δεν συμφωνείς", σίγουρα κάποιοι κομπλεξικοί καθηγητές που θεωρούν και τους εαυτούς τους αυθεντίες, θα το εκλάμβαναν ως "αντιμιλώ", και θα είχε και την ανάλογη επίπτωση στην βαθμολογία....

Εγώ που "αντιμιλούσα" αν και στο διαγωνισμα στο 1 τετραμηνο πήρα 20 εκείνος μου έβαλε 12. Αιτιολογία στον πατέρα μου: Νομίζει ότι ξέρει παραπάνω από εμένα, και αντέγραψε στο διαγωνισμα (κι ας με είχε βάλει να καθομαι μόνος μου στην έδρα)

Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ που βγάλαν καθαρό 20 και τονίζω δεν μιλάω σε προσωπικό επίπεδο για κανέναν, ξεχώρισαν από τους υπόλοιπους του 19, ΟΧΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ αλλά επειδή έκαναν τα πάντα για κάποιο βαθμό, είτε αυτό λέγεται "Πιάνω κουβέντα με τον καθηγητή για να του δείξω ότι ενδιαφέρομαι, είτε λέγεται: "κύριε έκανα αυτην την σούπερ ντουπερ δύσκολη ασκηση μονος μου , μπορείτε να την ελενξετε (κι ας ξέρει ότι είναι σωσς τή), είτε λέγεται "σας ευχαριστούμε κύριε γι αυτά που μας μαθαίνεται κτλ κτλ κτλ."

Στο σχολείο μου έπαιρνες πανεύκολα βαθμούς.. Το 20 όμως θα το έπαιρνε "ο γλυφτης" κι ας έγραφε χειρότερα στα διαγωνίσματα..


δν μου αρεσει καθολου αυτη η συμπεριφορα ''του γλυψιματος'' για αυτο και δεν την ακολουθω...προτιμω να κατσω με τις ωρες να διαβαζω, που λεει ο λογος να κοιμηθω μονο 3 ωρες, το εκανα και αυτο,......αλλα για ''γλιψιμο'' ΜΕ ΤΠΤ!!!!!τωρα για το οτι καποια παιδια εχουν απο κοντα τους καθηγητες θα συμφωνησω εν μερει...π εχουν τυχει τετοια ατομα αλλα αυτοι κερδιζουν την αντιπαθεια των συμμαθητων τους..οποτε τι να τν κανουν εναν βαθμο που δν τν αξιζουν.....΄???????

αλλα και παλι ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΑΖΟΙ!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
δν μου αρεσει καθολου αυτη η συμπεριφορα ''του γλυψιματος'' για αυτο και δεν την ακολουθω...προτιμω να κατσω με τις ωρες να διαβαζω, που λεει ο λογος να κοιμηθω μονο 3 ωρες, το εκανα και αυτο,......αλλα για ''γλιψιμο'' ΜΕ ΤΠΤ!!!!!τωρα για το οτι καποια παιδια εχουν απο κοντα τους καθηγητες θα συμφωνησω εν μερει...π εχουν τυχει τετοια ατομα αλλα αυτοι κερδιζουν την αντιπαθεια των συμμαθητων τους..οποτε τι να τν κανουν εναν βαθμο που δν τν αξιζουν.....΄???????

αλλα και παλι ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΑΖΟΙ!!!

Μόνο με τη τελευταία προταση θα διαφωνήσω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PIL

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 847 μηνύματα.
Μα ξέρω τι έζησα τόσα χρόνια, ξέρω ότι πάντα έγραφα καλυτερα στα διαγωνίσματα πάντα ήμουν ικανός να λύσω οποιαδήποτε άσκηση (εκεί που οι μαθητες του 20 δεν μπορούσαν), και στο τέλος έπαιρνα 18 ενώ ο άλλος 20. Το παράδειγμα μου μόνο άστοχο δεν είναι.

Ίσα ίσα σου εξηγώ ότι ήμουν καλυτερος από αυτόυς του 20. Έγραφα καλυτερα και στα διαγωνισματα και στο τέλος. Γιατί άραγε όμως εγώ έπαιρνα 18 ενώ τα καλά παιδάκια που πιαναν κουβέντα στα διαλλείμματα με τους καθηγητές έπαιρναν 20??

Και δεν μίλησα γι αυτόν του 16 και για αυτόν του 20... Απλά σου είπα πώς "ξεχωρίζει" ο "καλύτερος"

Οπως ειπα και πριν,η πραγματικη αξια φαινεται στο λυκειο...Εκει τα πραγματα ειναι απροσωπα,οποτε ξεχωριζει η ηρα απο το σταρι

Οσο για το οτι δεν ειναι χαζοι οι καθηγητες και που διαφωνεις ειχα καθηγητη στο γυμνασιο που ειχε πει:"Γιατι να βαλω καλυτερο βαθμο για τη συμπεριφορα και το χαρακτηρα?Δημοτικο ειμαστε εδω?Ας κανετε οσοι φασαρια θελετε αρκει να ειστε αψογοι στο μαθημα"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
Οπως ειπα και πριν,η πραγματικη αξια φαινεται στο λυκειο...Εκει τα πραγματα ειναι απροσωπα,οποτε ξεχωριζει η ηρα απο το σταρι

Οσο για το οτι δεν ειναι χαζοι οι καθηγητες και που διαφωνεις ειχα καθηγητη στο γυμνασιο που ειχε πει:"Γιατι να βαλω καλυτερο βαθμο για τη συμπεριφορα και το χαρακτηρα?Δημοτικο ειμαστε εδω?Ας κανετε οσοι φασαρια θελετε αρκει να ειστε αψογοι στο μαθημα"

Μακάρι να ήταν όλοι οι καθηγητές σαν αυτόν που αναφέρεις... Οι περισσότεροι όμως είναι της λογικής: όποιος δεν με ενοχλεί τον ανταμοιβω με βαθμό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Ναι. Το έχω κάνει πάμπολλες φορές, δεν διανοείσαι τι έκανα στο θρησκευτικό καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς.

LOL Χαχα Μουχαχα :lol: Λες να είχαμε τον ίδιο;

Και κάτι που απευθύνεται σε όλους αυτούς που βγάλανε 20....:

1) Κύριοι πιστεύετε αξίζεται τα 20αρια σας?

2) Αν ο φυσικός σας σας έλεγε ότι τα κινητά έχουν ραδιενέργεια (το οποίο είναι μαλακια και το ξέρετε), θα του απαντούσατε ευγενικά ότι κάνει λάθος?

3) Αν μετά την ευγενική σας παρατήρηση συνέχιζε να θέλει να διδάξει τους υπόλοιπους ότι τα κινητά έχουν ραδιενέργεια θα του παραθέτατε με επιχειρήματα γιατί έχει άδικο?

4) Αν μετά την παράθεση των επιχειρημάτων σας εκείνος συνέχιζε αυθαίρετα να επιμένει θα του μιλάγατε ίσως πιο έντονα για να τον κάνετε να καταλάβει ότι έχει ΑΔΙΚΟ ρισκάρωντας προφανώς τον καλό βαθμό σας?

1) Σε κάποια μαθήματα ναι, σε κάποια όχι, ωστόσο σε όσα δεν το άξιζα θα συμπλήρωνα πως αν εγώ έπαιρνα χαμηλότερο βαθμό οι άλλοι θα έπρεπε να μείνουν. Κάτι που οι καθηγητές, για να μην έχουν το "βάσανο" του ίδιου μαθητή στην ίδια χρονιά, το αποφεύγουν.

2) Θα του απαντούσα ευγενικότατα, όπως θα απαντούσα και στους γονείς και τους φίλους μου, ότι κάνει λάθος.

3) Αν μου έδινε το λόγο. Αν δεν μου τον έδινε (που συνήθως μου τον δίνουν γιατί ξέρουν ότι δε θέλω να πω καμιά μπούρδα), θα κρατούσα και όλη την τάξη μέσα στο διάλειμμα, όταν θα τελείωνε ο καθηγητής.

4) Δεν είναι στη φύση μου να μιλάω έντονα αλλά ακόμα και έντονα να μιλάω διατηρώ ευγενικό τόνο και δεν κρατώ κακία σε κανέναν (εκτός αν μου λένε να το βουλώσω ή προσβάλλουν εμένα ή ό,τι άλλο).

Γενικώς αν καταλάβω πως ο καθηγητής είναι ένας στενόμυαλος γεροξεκούτης που δε φέρει αντίρρηση, δε θα το τραβήξω όσο γίνεται γιατί ούτως ή άλλως δε θα αλλάξει γνώμη - τη γνώμη μου την είπα και ακούστηκε, από κει και πέρα ας κρίνουν οι άλλοι. Και γενικώς κρατώ πάντα μια φιλική σχέση με όποιον καθηγητή είναι διατεθειμένος να έρθει πιο κοντά στους μαθητές, αφού το μάθημα πρέπει να είναι ευχάριστο και η σχολική αίθουσα ένα μέρος ανταλλαγής ιδεών και κοινωνικής συνδιάλεξης.

Δεν είμαι με κάποιου το μέρος. :) ;)

Αυτό που λες "γιατί να μην μιλάς αν δεν συμφωνείς", σίγουρα κάποιοι κομπλεξικοί καθηγητές που θεωρούν και τους εαυτούς τους αυθεντίες, θα το εκλάμβαναν ως "αντιμιλώ", και θα είχε και την ανάλογη επίπτωση στην βαθμολογία....

Εγώ που "αντιμιλούσα" αν και στο διαγωνισμα στο 1 τετραμηνο πήρα 20 εκείνος μου έβαλε 12. Αιτιολογία στον πατέρα μου: Νομίζει ότι ξέρει παραπάνω από εμένα, και αντέγραψε στο διαγωνισμα (κι ας με είχε βάλει να καθομαι μόνος μου στην έδρα)

Αν είναι έτσι όπως τα λες τα πράγματα και δεν αντέγραψες τότε μην κολλάς εκεί. Ο καθηγητής, αν είναι στριμμένος, δε θα αλλάξει εύκολα γνώμη. Αλλά σκέψου, μήπως υπάρχει η πιθανότητα κι εσύ να συμπεριφέρθηκες λίγο αγενώς; Όχι μόνο ο καθηγητής, αλλά ο οποιοσδήποτε άνθρωπος ο οποίος είναι διατεθειμένος να συζητήσει ήρεμα και να διεξάγει διάλογο πολιτισμένα, θα κρίνει αρνητικά την αγένεια και τον πολύ έντονο τόνο. Φυσικά, ξαναλέω πως αν ο καθηγητής είναι στριμμένος, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να τον αγνοήσεις, και αν πιστεύεις πως η βαθμολογία σου είναι άδικη να απευθυνθείς στο διευθυντή (αν δεν είναι κι αυτός στριμμένος, αλλιώς... τρέχα γύρευε στη διεύθυνση της Δ/θμιας). Ασφαλώς και σε κάθε περίπτωση είναι καταδικαστέα η συμπεριφορά του (εκτός αν ήσουν εντελώς παλιοχαρακτήρας αλλά δε φαίνεσαι τέτοιος:P)

Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ που βγάλαν καθαρό 20 και τονίζω δεν μιλάω σε προσωπικό επίπεδο για κανέναν, ξεχώρισαν από τους υπόλοιπους του 19, ΟΧΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ αλλά επειδή έκαναν τα πάντα για κάποιο βαθμό, είτε αυτό λέγεται "Πιάνω κουβέντα με τον καθηγητή για να του δείξω ότι ενδιαφέρομαι, είτε λέγεται: "κύριε έκανα αυτην την σούπερ ντουπερ δύσκολη ασκηση μονος μου , μπορείτε να την ελενξετε (κι ας ξέρει ότι είναι σωστή), είτε λέγεται "σας ευχαριστούμε κύριε γι αυτά που μας μαθαίνεται κτλ κτλ κτλ."

Στο σχολείο μου έπαιρνες πανεύκολα βαθμούς.. Το 20 όμως θα το έπαιρνε "ο γλυφτης" κι ας έγραφε χειρότερα στα διαγωνίσματα..

Στο σχολείο μου όσοι βγάζουν σε κάθε χρόνο 20 το αξίζουν. Θα συμφωνήσω μαζί σου στα περισσότερα από όσα έχεις συμπεριλάβει στα εισαγωγικά, εκτός από το πρώτο. Όταν κάποιος πιάσει κουβέντα με έναν καθηγητή μπορεί να μην το κάνει για να του δείξει ότι ενδιαφέρεται, αλλά γιατί πραγματικά ενδιαφέρεται.

Εννοείται φιλικά, κι έλεγα κι εγώ αν υπάρχει κάποιο σημείο όπου διαφωνούμε! :P
;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Συμφωνω σε καποια σημεια μαζι σου αλλα αυτό εξαρταται από πολλους παραγοντες,από την ιδιοσυγκρασια του μαθητη και του καθηγητη…εγω προσωπικα,ευτυχως,δν εχω αντιληφθει κατι τετοιο,να μ χαριζουν δηλ βαθμους…..
Ισα ισα στ γυμνασιο μια φιλολογο που ειχαμε δεν με πολύ πηγαινε και πηγαινε την αναπληρωτρια,εγω ημουν απουσιολογος…μας εβαλε λοιπον τεστ 2 διαφορετικα θεματα…εγω πηρα 01!!! Τα παιδια που ειχαν το ιδιο θεμα εγραψααν χαλια το μεγαλυτερο 05!ενω τα αλλα πανω από την βαση….αποκλειεται να ειμασταν ολοι αδιαβαστοι

Δν υπαρχουν λοιπον αδικιες….???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PIL

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 847 μηνύματα.
Μακάρι να ήταν όλοι οι καθηγητές σαν αυτόν που αναφέρεις... Οι περισσότεροι όμως είναι της λογικής: όποιος δεν με ενοχλεί τον ανταμοιβω με βαθμό.

Αν ο καθηγητης ειναι σωστος,τοτε αυτο δε συμβαινει...Συμβαινει μονο σε οσους εχουν8 και 9...Αλλα σκεψου λιγο,αναφερες εναν καθηγητη που σου εκανε κατι τετοιο,και το γενικευεις...Τετοιου ειδους γενικευσεις ειναι ως επι το πλειστον λαθος;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
1) Σε κάποια μαθήματα ναι, σε κάποια όχι, ωστόσο σε όσα δεν το άξιζα θα συμπλήρωνα πως αν εγώ έπαιρνα χαμηλότερο βαθμό οι άλλοι θα έπρεπε να μείνουν. Κάτι που οι καθηγητές, για να μην έχουν το "βάσανο" του ίδιου μαθητή στην ίδια χρονιά, το αποφεύγουν.

Συμφωνώ απόλυτα. :) (Κακώς οι καθηγητές το αποφεύγουν)

2) Θα του απαντούσα ευγενικότατα, όπως θα απαντούσα και στους γονείς και τους φίλους μου, ότι κάνει λάθος.

Μια χαρούλα...

3) Αν μου έδινε το λόγο. Αν δεν μου τον έδινε (που συνήθως μου τον δίνουν γιατί ξέρουν ότι δε θέλω να πω καμιά μπούρδα), θα κρατούσα και όλη την τάξη μέσα στο διάλειμμα, όταν θα τελείωνε ο καθηγητής.

Αυτό θα ήταν μία σωστή ενέργεια την οποία εγώ δεν σκέφτηκα.. :no1:

4) Δεν είναι στη φύση μου να μιλάω έντονα αλλά ακόμα και έντονα να μιλάω διατηρώ ευγενικό τόνο και δεν κρατώ κακία σε κανέναν (εκτός αν μου λένε να το βουλώσω ή προσβάλλουν εμένα ή ό,τι άλλο).

Οκ

Γενικώς αν καταλάβω πως ο καθηγητής είναι ένας στενόμυαλος γεροξεκούτης που δε φέρει αντίρρηση, δε θα το τραβήξω όσο γίνεται γιατί ούτως ή άλλως δε θα αλλάξει γνώμη - τη γνώμη μου την είπα και ακούστηκε, από κει και πέρα ας κρίνουν οι άλλοι. Και γενικώς κρατώ πάντα μια φιλική σχέση με όποιον καθηγητή είναι διατεθειμένος να έρθει πιο κοντά στους μαθητές, αφού το μάθημα πρέπει να είναι ευχάριστο και η σχολική αίθουσα ένα μέρος ανταλλαγής ιδεών και κοινωνικής συνδιάλεξης.

Μα από τον καθηγητή (υποτειθεται τουλάχιστον) ότι μαθαίνουμε... Ακόμα και σωστή να είναι η δική σου γνώμη (που πιθανοτατα να είναι ;) ) οι περισσότεροι συμμαθητές σου θα έμεναν (κακώς) σ αυτό που είχε πει ο καθηγητής.

Αν είναι έτσι όπως τα λες τα πράγματα και δεν αντέγραψες τότε μην κολλάς εκεί. Ο καθηγητής, αν είναι στριμμένος, δε θα αλλάξει εύκολα γνώμη. Αλλά σκέψου, μήπως υπάρχει η πιθανότητα κι εσύ να συμπεριφέρθηκες λίγο αγενώς; Όχι μόνο ο καθηγητής, αλλά ο οποιοσδήποτε άνθρωπος ο οποίος είναι διατεθειμένος να συζητήσει ήρεμα και να διεξάγει διάλογο πολιτισμένα, θα κρίνει αρνητικά την αγένεια και τον πολύ έντονο τόνο. Φυσικά, ξαναλέω πως αν ο καθηγητής είναι στριμμένος, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να τον αγνοήσεις, και αν πιστεύεις πως η βαθμολογία σου είναι άδικη να απευθυνθείς στο διευθυντή (αν δεν είναι κι αυτός στριμμένος, αλλιώς... τρέχα γύρευε στη διεύθυνση της Δ/θμιας). Ασφαλώς και σε κάθε περίπτωση είναι καταδικαστέα η συμπεριφορά του (εκτός αν ήσουν εντελώς παλιοχαρακτήρας αλλά δε φαίνεσαι τέτοιος:P)

Μα δεν είχα αντιγράψει, και αυτό έλειπε να μην μπορώ να γράψω 20 σε διαγώνισμα του σχολείου που απευθυνόταν σε μαθητές που στόχο έχουν μόνο να πάρουν ένα 10 να περάσουν. Από εκεί και πέρα ΈΝΤΟΝΑ μίλησα, ΑΓΕΝΩΣ όχι..

Ο καθηγητής πληρώνεται για να με μαθαίνει. Είναι υποχρεωσή του, ότι μου μαθαίνει να είναι σωστό. Άμα δεν ξέρει για έναν τομέα (ο οποίος δεν είναι στην ύλη αλλά αυτό δεν έχει να κάνει), είναι υποχρέωσή του να 10000 ελενξει πριν πει κάτι. Από εκεί και πέρα ακόμα και να πει κάτι λάθος και του προβληθούν επιχειρήματα για το γιατί είναι λάθος είναι ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥ να ελένξει κατα πόσον τα επιχειρήματα είναι βάσιμα και να ΑΝΑΙΡΕΣΕΙ αυτό που είπε.

ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΝΑ ΛΕΕΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΠΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΠ.

Στο σχολείο μου όσοι βγάζουν σε κάθε χρόνο 20 το αξίζουν. Θα συμφωνήσω μαζί σου στα περισσότερα από όσα έχεις συμπεριλάβει στα εισαγωγικά, εκτός από το πρώτο. Όταν κάποιος πιάσει κουβέντα με έναν καθηγητή μπορεί να μην το κάνει για να του δείξει ότι ενδιαφέρεται, αλλά γιατί πραγματικά ενδιαφέρεται.
Χαίρομαι που το ακούω ειλικρινά.. Υπάρχουν σχολεία που τα 20αρια μπάινουν με το τσουβάλι και ειλικρινά αυτή η ισοπέδωση με στεναχωρεί.

Μα κι εγώ υπήρχαν φορές που είχα μείνει με κάποια ερώτηση και περίμενα μέχρι το τέλος για να ρωτήσω. Απλά ξέρω περιπτώσεις συμμαθητών μου που το έκαναν θέλωντας μόνο να κερδίσουν την εύνοια του καθηγητή. Και μονάχα σε αυτην την περιπτωση αναφερομαι..

Εννοείται φιλικά, κι έλεγα κι εγώ αν υπάρχει κάποιο σημείο όπου διαφωνούμε! :P
;)

Βασικά απ ότι κατάλαβα τα σημεία που αποψεις μας διαφέρουν είναι από ελάχιστα εως μηδαμινά, γιατί κι εδώ δεν είδα να διαφωνούμε σε κάτι....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
Αν ο καθηγητης ειναι σωστος,τοτε αυτο δε συμβαινει...Συμβαινει μονο σε οσους εχουν8 και 9...Αλλα σκεψου λιγο,αναφερες εναν καθηγητη που σου εκανε κατι τετοιο,και το γενικευεις...Τετοιου ειδους γενικευσεις ειναι ως επι το πλειστον λαθος;)

Δεκτόν..

(Παρεπιπτόντως πήγα σε "κακό" σχολείο και το ξέρω). Υπήρχαν φορές που ήξερα ότι δεν άξιζα πάνω από 16 και έπαιρνα 20αρια. Και υπήρχαν και άτομα που άξιζαν 8 και έπαιρναν 15.

Με ενοχλούσαν αυτά τα 20αρια. Και ήταν άδικα ως προς εσάς που πήγατε σε άλλα σχολεία.

Επιπλέον θυμάμαι κι άλλες φορές που "κρίθηκα" όχι από την επίδοσή μου, αλλά από το πόσο φιλικός ήμουν απέναντι στον καθηγητή. Και σημειώνω, ποτέ δεν μείωσα ή πρόσβαλα κανέναν καθηγητή, πολλές φορές ήμουν απρόσωπος επείδή τα άτομα αυτά έκαναν αγγαρεία και κοιταγαν να περάσει η ώρα...

Τέλος πάντων επειδή ακούστηκα κάπως πριν, ήθελα να σας συγχαρώ όλους για τα 20αρια σας, και Ειλικρινά ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ. Από εκεί και πέρα αυτό που ήθελα να επισημάνω είναι ότι η διαφορά 19-20 είναι λεπτή και πολλές φορές σε εμένε έτυχε η βαθμολόγηση μεταξύ 19 και 20 να μην είναι αξιοκρατική ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Μα από τον καθηγητή (υποτειθεται τουλάχιστον) ότι μαθαίνουμε... Ακόμα και σωστή να είναι η δική σου γνώμη (που πιθανοτατα να είναι ;) ) οι περισσότεροι συμμαθητές σου θα έμεναν (κακώς) σ αυτό που είχε πει ο καθηγητής.
Μα εφ' όσον ο καθηγητής θα επιμείνει, πιο το νόημα να πω για εκατοστή φορά την άποψή μου;

Ο καθηγητής πληρώνεται για να με μαθαίνει. Είναι υποχρεωσή του, ότι μου μαθαίνει να είναι σωστό. Άμα δεν ξέρει για έναν τομέα (ο οποίος δεν είναι στην ύλη αλλά αυτό δεν έχει να κάνει), είναι υποχρέωσή του να 10000 ελενξει πριν πει κάτι. Από εκεί και πέρα ακόμα και να πει κάτι λάθος και του προβληθούν επιχειρήματα για το γιατί είναι λάθος είναι ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥ να ελένξει κατα πόσον τα επιχειρήματα είναι βάσιμα και να ΑΝΑΙΡΕΣΕΙ αυτό που είπε.
Κοίτα, οι καθηγητές όντως έχουν την υποχρέωση που ανέφερες, αλλά δεν μπορούν να είναι τέλειοι και αλάνθαστοι. Ειδικά για το αν τα κινητά έχουν ραδιενέργεια, είναι κάτι που έχει ακουστεί εκατό φορές στην τηλεόραση από δεκάδες ανεύθυνους και ανειδίκευτους που βγήκαν για να πάρουν μια γεύση δημοσιότητας. Ένας φυσικός που έχει πάρει το πτυχίο του πριν κυκλοφορήσουν τα κινητά και που δεν έχει κάνει κάποιο σεμινάριο πάνω σε αυτά, είναι λογικό αν ακούσει κάτι να το λένε πολλές φορές στην τηλεόραση να το θεωρεί δεδομένο. Γιατί καλώς ή κακώς, κατά μέσο όρο το 70% των Ελλήνων περνούν περισσότερες από δύο ώρες ημερησίως μπροστά από την τηλεόραση (καλά, δεν ακριβολογώ αλλά όντως πολλοί αυτό κάνουν).

ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΝΑ ΛΕΕΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΠΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΠ.
Με την υποβάθμιση του επιπέδου της δημόσιας παιδείας και της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης ακόμη, πολλοί πτυχιούχοι είναι όντως ανίκανοι. Να μη σου μιλήσω καλύτερα για ένα μαθηματικό μας ο οποίος έκανε κοπάνα από το μάθημα για να πάει να κλαδέψει το αμπέλι του και βρωμοκοπούσαν συνέχεια τα ρούχα του τσιγαρίλα.

Βασικά απ ότι κατάλαβα τα σημεία που αποψεις μας διαφέρουν είναι από ελάχιστα εως μηδαμινά, γιατί κι εδώ δεν είδα να διαφωνούμε σε κάτι....
Βασικά το είπα επειδή προσωπικά εκνευρίστηκα με μερικά πράγματα που έγραψες. Απλώς, όπως και με τους καθηγητές, έτσι και με σένα και με τον καθένα, θέλω να είμαι ευγενικός ακόμη κι όταν διαφωνώ. :)

Τέλος πάντων επειδή ακούστηκα κάπως πριν, ήθελα να σας συγχαρώ όλους για τα 20αρια σας, και Ειλικρινά ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ. Από εκεί και πέρα αυτό που ήθελα να επισημάνω είναι ότι η διαφορά 19-20 είναι λεπτή και πολλές φορές σε εμένε έτυχε η βαθμολόγηση μεταξύ 19 και 20 να μην είναι αξιοκρατική ...

Ευχαριστούμε! Αν και, ασφαλώς, οι Πανελλήνιες είναι που μετράνε. Δυστυχώς. Το σύστημα μας πνίγει το ταλέντο του κάθε μαθητή, είτε αυτό λέγεται θετικές επιστήμες, είτε φιλολογία, είτε δημιουργικότητα, είτε πρακτικές δεξιότητες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
Μα εφ' όσον ο καθηγητής θα επιμείνει, πιο το νόημα να πω για εκατοστή φορά την άποψή μου;
Εγώ π.χ. θα ήθελα να ακούσω ένα "ΟΚ θα το κοιτάξω", ακόμα και χωρίς να σκοπεύει να το κάνει.

Κοίτα, οι καθηγητές όντως έχουν την υποχρέωση που ανέφερες, αλλά δεν μπορούν να είναι τέλειοι και αλάνθαστοι. Ειδικά για το αν τα κινητά έχουν ραδιενέργεια, είναι κάτι που έχει ακουστεί εκατό φορές στην τηλεόραση από δεκάδες ανεύθυνους και ανειδίκευτους που βγήκαν για να πάρουν μια γεύση δημοσιότητας. Ένας φυσικός που έχει πάρει το πτυχίο του πριν κυκλοφορήσουν τα κινητά και που δεν έχει κάνει κάποιο σεμινάριο πάνω σε αυτά, είναι λογικό αν ακούσει κάτι να το λένε πολλές φορές στην τηλεόραση να το θεωρεί δεδομένο. Γιατί καλώς ή κακώς, κατά μέσο όρο το 70% των Ελλήνων περνούν περισσότερες από δύο ώρες ημερησίως μπροστά από την τηλεόραση (καλά, δεν ακριβολογώ αλλά όντως πολλοί αυτό κάνουν).
Κανείς δεν είναι τέλειος ούτε αλάνθαστος. Παρ όλα αυτά όταν επαγγελμά σου είναι να μεταδώσεις γνώσεις δεν θα πρέπει να μένεις σε κάτι που άκουσες στην tv. Το επαληθεύεις, διαβάζεις γι αυτό, ανατρέχεις σε βιβλιογραφεία / μελέτες και μετά το διδάσκεις. Τώρα θα μου πεις πόσοι καθηγητές δημοσίων σχολείων θα κάνανε κάτι τέτοιο? Εμένα μόνο ένας μου έρχεται στο μυαλό.

Με την υποβάθμιση του επιπέδου της δημόσιας παιδείας και της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης ακόμη, πολλοί πτυχιούχοι είναι όντως ανίκανοι. Να μη σου μιλήσω καλύτερα για ένα μαθηματικό μας ο οποίος έκανε κοπάνα από το μάθημα για να πάει να κλαδέψει το αμπέλι του και βρωμοκοπούσαν συνέχεια τα ρούχα του τσιγαρίλα.
Δυστυχώς αυτη είναι η κατάσταση της εκπαίδευσης. Όλοι πάνω κάτω τα ζήσαμε... Μακάρι το σχολείο να μου είχε προσφέρει περισσότερα.. Ειλικρινά...


Ευχαριστούμε! Αν και, ασφαλώς, οι Πανελλήνιες είναι που μετράνε. Δυστυχώς. Το σύστημα μας πνίγει το ταλέντο του κάθε μαθητή, είτε αυτό λέγεται θετικές επιστήμες, είτε φιλολογία, είτε δημιουργικότητα, είτε πρακτικές δεξιότητες...
Καλώς η κακώς (μαλλον κακώς) αυτό είναι το σύστημα και με αυτούς τους κανόνες εξεταζόμαστε όλοι... Από εκεί και πέρα ΝΑΙ, ελάχιστη εως καθόλου σημασία εχει αν είχες 19 ή 20 στα Μαθηματικά στην Β Λυκείου, απλά πολλές φορές ένιωσα ότι το άξιζα το 20 περισσότερο από κάποιους άλλους....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
απο οτι καταλαβα παντως οι ποιο πολλοι,αν οχι ολοι,καταληγουμε στο γεγονος οτι φταιει κατα βαση το χαμηλο επιπεδο της παιδειας που μας προσφερεται...χαιρομαι που τ καταλαβαινουμε εμεις αλλα μηπως ειναι καιρος να δραστηριοποιηθουν οι αρμοδιοι φορεις??????λεω εγω......:P:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
απο οτι καταλαβα παντως οι ποιο πολλοι,αν οχι ολοι,καταληγουμε στο γεγονος οτι φταιει κατα βαση το χαμηλο επιπεδο της παιδειας που μας προσφερεται...χαιρομαι που τ καταλαβαινουμε εμεις αλλα μηπως ειναι καιρος να δραστηριοποιηθουν οι αρμοδιοι φορεις??????λεω εγω......:P:P

Τώρα ανοίγεις τεράστιο θέμα....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Εγώ π.χ. θα ήθελα να ακούσω ένα "ΟΚ θα το κοιτάξω", ακόμα και χωρίς να σκοπεύει να το κάνει.

Κανείς δεν είναι τέλειος ούτε αλάνθαστος. Παρ όλα αυτά όταν επαγγελμά σου είναι να μεταδώσεις γνώσεις δεν θα πρέπει να μένεις σε κάτι που άκουσες στην tv. Το επαληθεύεις, διαβάζεις γι αυτό, ανατρέχεις σε βιβλιογραφεία / μελέτες και μετά το διδάσκεις. Τώρα θα μου πεις πόσοι καθηγητές δημοσίων σχολείων θα κάνανε κάτι τέτοιο? Εμένα μόνο ένας μου έρχεται στο μυαλό.

Δυστυχώς αυτη είναι η κατάσταση της εκπαίδευσης. Όλοι πάνω κάτω τα ζήσαμε... Μακάρι το σχολείο να μου είχε προσφέρει περισσότερα.. Ειλικρινά...


Καλώς η κακώς (μαλλον κακώς) αυτό είναι το σύστημα και με αυτούς τους κανόνες εξεταζόμαστε όλοι... Από εκεί και πέρα ΝΑΙ, ελάχιστη εως καθόλου σημασία εχει αν είχες 19 ή 20 στα Μαθηματικά στην Β Λυκείου, απλά πολλές φορές ένιωσα ότι το άξιζα το 20 περισσότερο από κάποιους άλλους....

Συμφωνώ, δεν έχω τίποτα άλλο να πω...:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Afey

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θέμης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
@Dythor:Το παιδι εχει και καποιο δικιο.Πολλα πραγματα που ειναι γενικες γνωσεις(και στους πολλους) φαινονται αχρηστες γνωσεις,ειναι γνωσεις που θα σου χρησιμευσουν στην υπολοιπη ζωη σου αρκει να τις συνδυασεις μεσα στο μυαλο σου.Ας μη γινομαστε απλα εξειδικευμενοι καπου

Πήρες εσύ στο λύκειο γενικές γνώσεις που να σου άνοιξαν το μυαλό;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

raster

Νεοφερμένος

Ο raster αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 86 μηνύματα.
Κάποια εικοσάρια μπορεί να είναι γνήσια, κάποια μπορεί να μην είναι. Όμως δεν έχει και μεγάλη σημασία γιατί στις πανελλαδικές αργά ή γρήγορα πέφτει βαρύς ο πέλεκυς. Κάποιοι τα καταφέρνουν όμως υπάρχουν εικοσάρια που παραμένουν έτσι μόνο αν τα διαβάσεις από δεξιά προς τα αριστερά.
Παρεμπιπτόντως, φαντάζεστε να καταργούνταν οι εξετάσεις και η εισαγωγή στα ΑΕΙ να γινόταν με βάση τη βαθμολογία του σχολείου? Πλάκα θα είχε. Θα υπήρχαν τόσοι πολλοί με ακριβώς 20000 μόρια, που η εισαγωγή σε αρκετές σχολές αναγκαστικά θα έπρεπε να γίνει με κλήρωση. Θα έπαιζαν και διαφημίσεις με πρωταγωνιστή τον υπουργό να δηλώνει: "Κι αν σου κάτσει?" :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
    • *
  • Φορτώνει...
Top