Τι εστί πανελλήνιες τελικά;

ilianna

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η ilianna αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 322 μηνύματα.
Τα εζησα και τα 2 φετος. :P Κωλοφαρδια στα Μαθηματικα κατ. και ατυχη στιγμη στη Φυσικη κατ. (που ελπιζω να μην στοιχισει πολυ).

Κι εγώ το ίδιο! Στη Βιολογία Γεν κωλοφαρδία σε 1 ερώτηση και Μαθ. το αντίθετο με αυτή τη γκαντεμιά που με δέρνει....!

Δεν έβαλες κάποιο emoticon και ανησύχησα. Υπάρχει περίπτωση να σοβαρολογείς;

Κι εγώ την ίδια απορία έχω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dafnousaki

Νεοφερμένος

Ο dafnousaki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
πρεπει να παραδεχτουμε οτι παννεληνιες κραταει το μοναδικο αδιαβλητο σε αυτη τη χωρα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

christina141

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Χριστινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 297 μηνύματα.
Πολύ ψύχραιμο το βρίσκω αυτο.

Ενας μύθος που δε θέλω να ξαναζήσω είναι....
-----------------------------------------



Υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλίες.Κατσε ψαξτο.


ειναι κριμα.ειχα γραψει τοσο καλα στα αλλα μαθηματα...ξερεις ειναι αυτη η ελπιδα και η χαρα της τελευταιας μερας...και τα πηγα χαλια...τωρα τι να πω..μακαρι να περασω βιολογικο θεσσαλονικης...αλλιως ..και του χρονου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
πρεπει να παραδεχτουμε οτι παννεληνιες κραταει το μοναδικο αδιαβλητο σε αυτη τη χωρα

Nop, υπάρχουν πολλά "παραθυράκια"...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

baki

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Aντώνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 335 μηνύματα.
πρεπει να παραδεχτουμε οτι παννεληνιες κραταει το μοναδικο αδιαβλητο σε αυτη τη χωρα

Το παραβλέπουμε αυτό το πόστ,συνέχισε να κοιμάσε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

the mage

Νεοφερμένος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Νέα Αλικαρνασσός (Ηράκλειο). Έχει γράψει 76 μηνύματα.
πρεπει να παραδεχτουμε οτι παννεληνιες κραταει το μοναδικο αδιαβλητο σε αυτη τη χωρα
Βασικα το μοναδικο αδιαβλητο συστημα σε αυτη την χωρα ηταν και ειναι η απατεωνια (συμπεριλ. τις μιζες, την διαφθορα και ολα τα παρομοια καλουδια...)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dafnousaki

Νεοφερμένος

Ο dafnousaki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Το παραβλέπουμε αυτό το πόστ,συνέχισε να κοιμάσε...

για πες φιλε μου πως μπορεις να κλεψεις στισ παννεληνιες εκτος απο το να αντιγραψεις το οποιο μπορει να ειναι ριψοκινδυνο.Το γραπτο σου δεν ξερεις που διορθωνεται ουτε απο ποιον
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gaspar

Περιβόητο μέλος

Ο Gaspar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,101 μηνύματα.
Δεν έβαλες κάποιο emoticon και ανησύχησα. Υπάρχει περίπτωση να σοβαρολογείς;

σοβαρολογώ. το ισχύων σύστημα πολύ καλό,
γιατί:
-έχει μόνο εφτά μαθήματα, (σε σχέση με παλαιώτερα συστήματα)
-δεν προσμετρά τις επιδόσεις των μαθητών σε παλαιώτερες τάξεις, ετσι δίνει το δικαίωμα της προσπάθειας σε αυτούς που δέν διάβαζαν όταν έπρεπε..
-είναι αδιάβλητο
-είναι το πλέων κατάλληλο για την τοποθέτηση τόσων χιλιάδων μαθητών στις διαθέσιμες θέσεις χωρίς να δημιουργούνται προβλήματα γραφειοκρατίας
-είναι αξιοκρατικό, τωρα το άν προωθεί ή όχι την παπαγαλία, αυτό είναι καθαρά θέμα μαθημάτων και όχι συστήματος εισαγωγής.


αποψή μου πάντα.
-----------------------------------------
Το παραβλέπουμε αυτό το πόστ,συνέχισε να κοιμάσε...

άλλος είναι αυτός που κοιμάτε.
εσύ δηλαδή τί σύστημα στα πανεπιστήμια προτείνεις? αλλα αυτή είναι η ψυχολογία του έλληνα...μιά ζωή θα παραπονιέται για τα πάντα..και μία ζωή μεταθέτει τα αίτια μιας αποτυχία του σε λάθη του συστήματος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

megas kotsos

Νεοφερμένος

Ο κωνσταντινος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πετρούπολη (Αττική). Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Πραγματικ,δε θεωρω οτι ειναι απο τα καλυτερα συστηματα,διοτι:
1)υπαρχουν θεματα που δε μπορουν να μπουν σε μια διαδικασια ξεσκαρτισματος του καλου απο τον λιγοτερο καλο μαθητη(τουλαχιστον τα φετινα)
2)το οτι δεν ξερεις ποιος το διορθωνει δεν ειναι ξερεις παντα το καλυτερο.....προσωπικη εμπειρια,καθηγητρια που δεν μπορουσε να αρθρωσει λεξη ειχε αντικειμενικα καποιο προβλημα,διορθωνει γραπτα πανελληνιων.
3)το πακετο των γραπτων που διορθωνει ο διορθωτης στοιχιζει 40 ε εκαστος.Φαντασου λοιπον τι γινεται ,καθε διορθωτης απο τρια πακετα την ημερα,γρηγορα γρηγορα για να εχει 120 ευρουλακια ετσι!!!!
Θες να συνεχισω???
Οσο αυτο για τους Ελληνες,δεν ειναι κακο να παραπονιεσαι,γιατι ψαχνεις την τελειοτητα,οποια κι αν ειναι αυτη για τον καθενα.Η ιδιοσυγκρασια των ελληνων δεν την φτιαχνουμε εμεις,μας την μεταδιδουνε ετσι,απλως ειναι στα χερια μας να την αλλαξουμε.Φυσικα οι περισσοτεροι απο εμας αναμενουμε τα γεγονοτα και ειμαστε αλλη μια παθητικη ''πατατα'' που κοιταζει καποιυς σα τον Λαζοπουλο χωρις να κανουν κατι οι ιδιοι.Σιγουρα υπαρχουν καποιοι που το επικρινουν αλλα παλι κι αυτοι ειναι ιδιοι σαν κι αυτους που αναμενουν,διοτι κι αυτοι δε κανουν τπτ.
Πρεπει να καταλαβουμε οτι παντα υπαρχει κατι για βελτωση,δε ειναι κακο!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

baki

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Aντώνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 335 μηνύματα.
-----------------------------------------


άλλος είναι αυτός που κοιμάτε.
εσύ δηλαδή τί σύστημα στα πανεπιστήμια προτείνεις? αλλα αυτή είναι η ψυχολογία του έλληνα...μιά ζωή θα παραπονιέται για τα πάντα..και μία ζωή μεταθέτει τα αίτια μιας αποτυχία του σε λάθη του συστήματος.

Εγώ αναφέρθηκα στο αδιάβλητο των πανελληνίων και όχι στο δικό σου ποστ.
Βέβαια όχι ότι και το τωρινό σύστημα είναι σωστό.Αν και πιστεύω πως πρέπει να γίνετε αξιολόγηση του μαθητή σ΄όλη τη ''διαδρομή'' του στο λύκειο,αλλά θα μου πείς πως θα κριθεί αξιοκρατικά με τους καθηγητές που έχουμε.Έτσι καλό θα ήταν να γίνουν ανοιχτά πανεπιστήμια να μπαίνει όποις θέλει και αν δεν περνά τα μαθήματα να τον διώχνουν.Αν γίνουν ανοιχτα μην νομίζεις ότι θα μπαίνει όπου θέλει ο καθένας γιατί θα το σκέφτετε πολύ σοβαρά που θα μπεί...


Φιλικά:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gaspar

Περιβόητο μέλος

Ο Gaspar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,101 μηνύματα.
η άποψη των ανοικτών πανεπιστημίων, ακούγεται πολύ, αλλα θα προκαλέσει ένα μικρό χάος.
θα υπάρξει μεγάλος συνοστισμός στα μεγάλα πανεπιστήμια, οπου θα μαζευτούν όλοι οι υποψήφιοι.
επιπλέων μεχρι να γίνει η αξιολόγηση για το ποιός αξίζει ή όχι (πάλλη με κάποιο σύστημα γραπτών εξετάσεων θα είναι) όλοι αυτοί που δέν περάσαν στην σχολή θα χάσουν ουσιαστικά την χρονιά τους. και άν πάλη θελήσουν να πάνε σε άλλη σχολή, και πάλη τους αππορίψουν πάλη θα χάσουν πολύ χρόνο.

εκτός βέβαια άν επιτραπέι ελεύθερη η είσοδος σε οποιαδήποτε ΑΕΙ οπότε τότε θα προκληθούν άλλα τεράστια προβλήματα σχετικά με τον κορεσμό εππαγγελμάτων και την ανεργεία που θα προκληθεί μελλοντικά.

μπορεί το ισχύον σύστημα να μήν είναι ΤΕΛΕΙΟ αλλα ανταποκρίνεται στο σκοπό του.

και επιπλεων αυτό με το οτι δέν ξέρεις ποιός διορθώνει το γραπτό σου που ακούστηκε, ειναι λίγο άκυρο. στο πανεπιστήμιο δηλαδή ξέρεις αυτόν που το διορθώνει, ή όταν δίνεις για δίπλωμα ξέρεις ποιος διορθώνει, ή ακόμα και στον ΑΣΕΠ ξέρει κανένας τον διορθωτή του? παγκωσμίος πουθενά δεν γίνεται αυτό. εκτός άν κάνω λάθος.

ουτοπικές σκέψεις μπορεί να κάνει ο καθένας, αλλα το θέμα είναι να έχουν κάποια λειτουργηκότητα.

φιλικά..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

zoezaxariadi

Νεοφερμένος

Η ζωή αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 26 μηνύματα.
μια ιδεα ειναι!! ολοι τις εχουν διογκωσει σαν να ειναι κατι το εξωφρενικο!!!και να αντιγραψεις μπορεις μονο που θελει λιγο προσοχη!:Dειναι ενας λαθεμενος τροπος εισαγωγης στα πανεπιστημια που το μονο που εχει καταφερει ειναι να σε αγχωνει και να σου αφαιρει ενα χρονο απ τη ζωη σου!!!γνκ ειναι σαν τις ενδοσχολικες απλα πρεπει να εισαι καλα διαβασμενος και χωρις αγχος!!!!και δεν ηρθε και το τελος του κοσμου αν δεν τα πας καλα σιγα!υπαρχουν πολλοι εναλλακτικοι τροποι!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Οι πανελλήνιες είναι ένα μεγάλο αγγούρι. Άλλος το τρώει και δροσίζεται και άλλος το τρώει και ζορίζεται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

deadhorse

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο deadhorse αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 330 μηνύματα.
Καταρχάς πρέπει να πω ότι δε θεωρώ πως η αλλαγή στον τρόπο εισαγωγής στη τριτοβάθμια παιδεία θα λύσει όλα τα προβλήματα της παιδείας και θα την κάνει καλύτερη. Αυτό είναι ίσως το τελευταίο πράγμα με το οποίο πρέπει να ασχοληθούμε, πρέπει να γίνουν αλλαγές απ' τα θεμέλια.

σοβαρολογώ. το ισχύων σύστημα πολύ καλό,
γιατί:
-έχει μόνο εφτά μαθήματα, (σε σχέση με παλαιώτερα συστήματα)

Αυτό δεν είναι καλό, είναι σα να συμβιβάζεσαι. Λες "Οκ αφού έχει λιγότερα μαθήματα από παλιά είναι καλύτερα". Δεν είναι έτσι man, το γεγονός ότι κάποιος ενδέχεται να δώσει άσχετα μαθήματα, που δε θα του χρησιμεύσουν στο μέλλον δεν έχει αλλάξει, απλά αυτά τα άσχετα μαθήματα έχουν μειωθεί. Για παράδειγμα κάποιος που δεν ενδιαφέρεται για οικονομικές σχολές, γιατί να εξετάζεται στο ΑΟΔΕ; Το ίδιο, κάποιος που δεν ενδιαφέρεται για σχολές πληροφορικής και γενικά σχολές που έχουν προγραμματισμό μέσα, γιατί να δίνει ΑΕΠΠ;

-δεν προσμετρά τις επιδόσεις των μαθητών σε παλαιώτερες τάξεις, ετσι δίνει το δικαίωμα της προσπάθειας σε αυτούς που δέν διάβαζαν όταν έπρεπε..

Οκ, αυτό δε μου λέει τίποτα. Εξετάσεις είναι, όταν δίνεις αγγλικά δε κοιτάνε τις επιδόσεις σου στο παρελθόν αλλά τσεκάρουν τις γενικές γνώσεις που έχεις. Το ίδιο κι οι πανελλήνιες, δε γίνεται να προσμετρούν τις επιδόσεις σε παλαιότερες τάξεις γιατί υποτίθεται ότι απ' τη στιγμή που μπαίνεις στο λύκειο προετοιμάζεσαι για τις εξετάσεις. Θα ήταν λάθος να προσμετρούνται βαθμοί παλαιότερων τάξεων, οι μαθητές δεν έχουν διδαχθεί όλη την ύλη. Άσε που όπως είπες, άνθρωποι είμαστε οπότε παίζει κάποιος να μη διαβάζει στην αρχή και μετά να το πάρει απόφαση και να στρωθεί.

-είναι αδιάβλητο

Αδιάβλητο απλά και μόνο επειδή οι διορθωτές διορθώνουν ανώνυμα γραπτά, δεν είναι. Κατά καιρούς πολλά ακούγονται για αδικίες σε βαθμολογίες και πολλά τέτοια. Άσε που εμείς δε μπορούμε να ξέρουμε τι διορθωτές κυκλοφορούν εκεί έξω, αν τους βλέπαμε μπορεί να αλλάζαμε γνώμη. Επίσης να σου θυμίσω τη προσπάθεια υποκλοπής θεμάτων σε ιδιωτικό σχολείο κάπου στη Καβάλα αν θυμάμαι καλά, φέτος έγινε.

-είναι το πλέων κατάλληλο για την τοποθέτηση τόσων χιλιάδων μαθητών στις διαθέσιμες θέσεις χωρίς να δημιουργούνται προβλήματα γραφειοκρατίας

Εδώ μάλλον θα συμφωνήσω μαζί σου, απλά και μόνο επειδή οι πολιτικοί είναι ανίκανοι και υπό άλλες συνθήκες παίζει να υπήρχε σύγχυση και να ταλαιπωρούνταν πολλά παιδιά. Αυτό δε σημαίνει πάντως πως δεν υπάρχουν εναλλακτικές λύσης.

-είναι αξιοκρατικό, τωρα το άν προωθεί ή όχι την παπαγαλία, αυτό είναι καθαρά θέμα μαθημάτων και όχι συστήματος εισαγωγής.

Δεν είναι αξιοκρατικό. Η παπαγαλία έχει προκύψει και από το σύστημα εισαγωγής. Προφανώς αν δεν υπήρχε αυτό το σύστημα, δεν θα υπήρχε και παπαγαλία.
Επίσης, ένα παιδί που δεν έχει λεφτά να πάει φροντιστήριο, με τις συνθήκες που επικρατούν στις ελληνικές τάξεις πόσο πιθανό είναι να γράψει καλά στις πανελλήνιες; Αυτό μόνο αξιοκρατία δεν είναι.


Ξαναλέω πως το σύστημα εισαγωγής δεν είναι το μοναδικό πρόβλημα. Για μένα το κατάλληλο σύστημα εισαγωγής θα ήταν:

α) Εξετάσεις στη τελευταία τάξη του λυκείου σε συγκεκριμένα μαθήματα που επιλέγει ο υποψήφιος. Οι εξετάσεις αυτές θα είναι σαν τις πανελλήνιες (θα μπορείς να δώσεις όσες φορές θες) αλλά δε θα επηρεάζουν 100% την εισαγωγή σου στη σχολή. Μετά τις εξετάσεις θα κάνεις αιτήσεις σε διάφορα πανεπιστήμια και ανάλογα τους βαθμούς σου και τα μαθήματα που είχες επιλέξει, θα σε επιλέγουν ή όχι. Αν σε επιλέξουν θα δίνεις γραπτές εξετάσεις σε μερικά μαθήματα (το πολύ 2) και ανάλογα τη σχολή, μπορεί να χρειαστεί να δώσεις και προφορικά. Στο τέλος θα σου λένε αν σε δέχτηκαν ή όχι.

β) Όλα τα παραπάνω αλλά χωρίς τις εξετάσεις σε στυλ Πανελληνίων στην αρχή. Η γ λυκείου θα είναι μια τάξη σαν όλες τις άλλες, θα δίνεις όλα τα μαθήματα ενδοσχολικά. Μετά θα γίνεται η ίδια διαδικασία με το κομμάτι α (αιτήσεις, επιλογή, εξετάσεις κλπ)

Για να γίνει κάτι τέτοιο βέβαια, πρέπει να αλλάξουν και τα πανεπιστήμια, αυτό είναι άλλο θέμα όμως.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

halvas

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αχαρνές (Αττική). Έχει γράψει 1,074 μηνύματα.
οι πανελλήνιες για μένα είναι απο τα πλέων αξιόπιστα και λειτουργηκά συστήματα σήμερα για την εισαγωγή των μαθητών στα πανεπιστήμια.
άν δέν υπήρχαν πανελλήνιες, θα υπήρχε κάποιο άλλο σύστημα εξίσου ψυχοφθόρο. δέν γίνεται να είμαστε όλοι κερδισμένοι, άλλοι θα περάσουν εκεί που θέλουν, άλλοι κάπου αλλού και άλλοι καθόλου.

Όχι βέβαια μπορούν να υπάρξουν πολύ πιο αξιόπιστα συστήματα. Στις πανελλήνιες έχει δυστυχώς πολύ μεγάλη βαρύτητα η τύχη διότι πρώτον, εξετάζεται ο καθένας σε ένα μέρος της ύλης και όχι σε όλη της την έκταση, και δεύτερον, δεν υπάρχει κανένα περιθώριο για το παραμικρό λάθος ειδικά για αυτούς που στοχεύουν στα 18500+. Τέλος, το άγχος, που προκαλείται λόγω της τεράστιας καθοριστικότητας των ελάχιστων 6 τρίωρων, μειώνει την απόδοση πολλών μαθητών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

megas kotsos

Νεοφερμένος

Ο κωνσταντινος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πετρούπολη (Αττική). Έχει γράψει 32 μηνύματα.
και λιγη ορθογραφια!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

noname0

Νεοφερμένος

Ο noname0 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
(Κατα την άποψή μου)Πανελλήνιες Εξετάσεις = Πανελλήνιος φραγμός για πρόσβαση στην γνώση,ειναι μια επιβεβαίωση οτι ολα γινονται για τους βαθμούς,ένα σύστημα που σε μετράει σε αριθμούς κάποιες συγκεκριμένες χρονικές στιγμές.Όσον αφορά το αδιάβλητο....διαρροές υπάρχουν,όπως και αντιγραφές(απόλυτα δικαιολογημένες αφού οι στιγμές σε καθορίζουν) γίνονται (και αυτό εξαρτάται από την ελαστικότητα των επιτηρητών άρα και από την τύχη).Ένα σύστημα που έχει θεοποιηθεί από κάποιους...
Όσον αφορά το πόσο δίκαιο θεωρείται....κάποιοι δεν έχουν την δυνατότητα να πληρώσουν φροντιστήρια και σαφώς δεν σε αναγκάζει κανείς να πας,αλλα έμμεσα το σύστημα λέει πρέπει καθώς αν στηριχτείς στο σχολικό βιβλίο με πολύ μεγάλη δυσκολία θα υπάρχει ανταπόκριση στα θέματα που τίθονται σε εξέταση.

Γιατί να πρέπει να καθορίζεται για το που θα πάει κάποιος/α από κάποιες στιγμές
Γιατί να μην μαθαίνεις στο σχολειό σε κλίμα συνεργασίας χωρίς βαθμοθηρίες
Δυστυχώς είναι η αποκορύφωση της τυποποιήσης και της αποστίθησης,με ελάχιστο σεβασμό στην κριτική σκέψη,στην διαφορετικότητα του καθενός.
Από την άλλη,η άποψη που λέει πως δεν μπορούν όλοι να έχουν αυτό που θέλουν.Έστω ότι όλοι τελικά δεν μπορούν να έχουν αυτό που θέλουν,γιατί όμως να μην τους δίνεται η δυνατότητα να αγωνιστούν γι αυτό που θέλουν χωρίς διακρίσεις-περιορισμούς-ανούσιες εξετάσεις.
Πολλά παιδιά είχαν όνειρα,γιατί αυτά να σβήνονται μέσω μιας τέτοιας διαδικασίας.
Τέλος κάτι κοινότυπο αλλά από όσο φαίνεται μας έχει διαφύγει λίγο...
ο καθένας είναι διαφορετικός,έχει μία δική του ιδέα και σκέψη,γιατί αυτή να "μαζοποιέιται" προκειμένου να γίνει αποδεκτός/ή.Δεν μπορώ ακόμα να βρω στοιχειώδη σοβαρότητα στην διαδικασία αυτη.Αυτό τελικά αξίζει στους νέους.........μάλλον όχι.....

Καλή συνέχεια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Trolen

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Πετρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Τριανδρία (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 202 μηνύματα.
Mπουρδέλο εστί πανελλαδικές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

christina141

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Χριστινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 297 μηνύματα.
(Κατα την άποψή μου)Πανελλήνιες Εξετάσεις = Πανελλήνιος φραγμός για πρόσβαση στην γνώση,ειναι μια επιβεβαίωση οτι ολα γινονται για τους βαθμούς,ένα σύστημα που σε μετράει σε αριθμούς κάποιες συγκεκριμένες χρονικές στιγμές.Όσον αφορά το αδιάβλητο....διαρροές υπάρχουν,όπως και αντιγραφές(απόλυτα δικαιολογημένες αφού οι στιγμές σε καθορίζουν) γίνονται (και αυτό εξαρτάται από την ελαστικότητα των επιτηρητών άρα και από την τύχη).Ένα σύστημα που έχει θεοποιηθεί από κάποιους...
Όσον αφορά το πόσο δίκαιο θεωρείται....κάποιοι δεν έχουν την δυνατότητα να πληρώσουν φροντιστήρια και σαφώς δεν σε αναγκάζει κανείς να πας,αλλα έμμεσα το σύστημα λέει πρέπει καθώς αν στηριχτείς στο σχολικό βιβλίο με πολύ μεγάλη δυσκολία θα υπάρχει ανταπόκριση στα θέματα που τίθονται σε εξέταση.

Γιατί να πρέπει να καθορίζεται για το που θα πάει κάποιος/α από κάποιες στιγμές
Γιατί να μην μαθαίνεις στο σχολειό σε κλίμα συνεργασίας χωρίς βαθμοθηρίες
Δυστυχώς είναι η αποκορύφωση της τυποποιήσης και της αποστίθησης,με ελάχιστο σεβασμό στην κριτική σκέψη,στην διαφορετικότητα του καθενός.
Από την άλλη,η άποψη που λέει πως δεν μπορούν όλοι να έχουν αυτό που θέλουν.Έστω ότι όλοι τελικά δεν μπορούν να έχουν αυτό που θέλουν,γιατί όμως να μην τους δίνεται η δυνατότητα να αγωνιστούν γι αυτό που θέλουν χωρίς διακρίσεις-περιορισμούς-ανούσιες εξετάσεις.
Πολλά παιδιά είχαν όνειρα,γιατί αυτά να σβήνονται μέσω μιας τέτοιας διαδικασίας.
Τέλος κάτι κοινότυπο αλλά από όσο φαίνεται μας έχει διαφύγει λίγο...
ο καθένας είναι διαφορετικός,έχει μία δική του ιδέα και σκέψη,γιατί αυτή να "μαζοποιέιται" προκειμένου να γίνει αποδεκτός/ή.Δεν μπορώ ακόμα να βρω στοιχειώδη σοβαρότητα στην διαδικασία αυτη.Αυτό τελικά αξίζει στους νέους.........μάλλον όχι.....

Καλή συνέχεια

σωστος/η....ακριβως οπως τα λες ειναι...γιατι να κριθουν οι γνωσεις μας απο μερικες στιγμες...γιατι να χανονται τα ονειρα μας ετσι απλα γιατι μπορει σε ενα μαθημα να μην τα πηγαμε καλα...και στο κατω κατω γιατι να μην μας δινεται η ευκαιρια να ξαναδωσουμε ενα μαθημα πχ σε λιγους μηνες και να κραταμε τους αλλους βαθμους?γιατι να χανουμε ενα χρονο απο την ζωη μας ετσι απλα?τελικα η ελλαδα δεν ειναι για σπουδες..το εξωτερικο ειναι οτι πρεπει...αλλα λιγοι εχουν την οικονομικη δυνατοτητα να πανε εξωτερικο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

'Ερικα

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ερικα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πετρούπολη (Αττική). Έχει γράψει 192 μηνύματα.
.και στο κατω κατω γιατι να μην μας δινεται η ευκαιρια να ξαναδωσουμε ενα μαθημα πχ σε λιγους μηνες και να κραταμε τους αλλους βαθμους?γιατι να χανουμε ενα χρονο απο την ζωη μας ετσι απλα?τελικα η ελλαδα δεν ειναι για σπουδες..το εξωτερικο ειναι οτι πρεπει...αλλα λιγοι εχουν την οικονομικη δυνατοτητα να πανε εξωτερικο.

παλια γινοταν αυτο με τα μαθηματα.Αν δεν εγραφες δηλ.καλα στο ενα,μπορουσες να δωσεις μονο αυτο αργοτερα!....Γιατι ποιος ειπε πως ειναι η Ελλαδα για σπουδες..Τετοιες "εξυπναδες" στο εκπαιδευτικο συστημα μονο εμεις τις εχουμε!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 6 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top