Ταμπού λόγω κατεύθυνσης: ποιά η γνώμη σας;

kou_nikos

Νεοφερμένος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 73 μηνύματα.
το ένα δεν αναιρεί απαραίτητα το άλλο. όταν κάτι το αποστηθίζεις έχεις τη δυνατότητα να το αφομοιώσεις και να το κάνεις, όπως χαρακτηριστικά είπες, δεύτερη φύση σου. οπότε δε νομίζω ότι διαφωνούμε επί της ουσίας.

Βασικά όταν κάτι το αποστηθίζεις δεν σου γίνεται πάντα δεύτερη φύση. Αυτή είναι η γνώμη μου. Νομίζω οτι όταν αποστηθίζεις κάτι , πολλές φορές χάνεσαι στις λεπτομέρειες και λίγες φόρες σου μένει η ουσία. Εκτός πια αν υπάρχει χρόνος να αναλύσεις ένα βιβλίο λέξη λέξη .. Εεε τότε λογικά ό,τι αποστήθισες θα σου γίνει και δεύτερη φύση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tzwrtzia

Δραστήριο μέλος

Η tzwrtzia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 492 μηνύματα.
Βασικά όταν κάτι το αποστηθίζεις δεν σου γίνεται πάντα δεύτερη φύση. Αυτή είναι η γνώμη μου. Νομίζω οτι όταν αποστηθίζεις κάτι , πολλές φορές χάνεσαι στις λεπτομέρειες και λίγες φόρες σου μένει η ουσία. Εκτός πια αν υπάρχει χρόνος να αναλύσεις ένα βιβλίο λέξη λέξη .. Εεε τότε λογικά ό,τι αποστήθισες θα σου γίνει και δεύτερη φύση.


κοίτα σου φέρνω και πάλι ως παράδειγμα την ιστορία κατεύθυνσης από την εμπειρία μου. σίγουρα είναι το μάθημα στο οποίο απαιτείται η μεγαλύτερη δυνατή αποστήθιση για να γράψεις από πολύ καλά έως άριστα. ως μαθήτρια μάθαινα το κάθε μάθημα σχεδόν αυτολεξεί, αυτό όμως δε με εμπόδισε να κρατήσω την ουσία του κάθε μαθήματος και να αποκομίσω ουσιαστικές γνώσεις που με βοηθούν να διαμορφώνω ως πολίτης πληρέστερη άποψη για τα τεκταινόμενα από το μάθημα που οι περισσότεροι διατρανώνουν ότι προωθεί την "αποστεωμένη παπαγαλία".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kou_nikos

Νεοφερμένος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 73 μηνύματα.
κοίτα σου φέρνω και πάλι ως παράδειγμα την ιστορία κατεύθυνσης από την εμπειρία μου. σίγουρα είναι το μάθημα στο οποίο απαιτείται η μεγαλύτερη δυνατή αποστήθιση για να γράψεις από πολύ καλά έως άριστα. ως μαθήτρια μάθαινα το κάθε μάθημα σχεδόν αυτολεξεί, αυτό όμως δε με εμπόδισε να κρατήσω την ουσία του κάθε μαθήματος και να αποκομίσω ουσιαστικές γνώσεις που με βοηθούν να διαμορφώνω ως πολίτης πληρέστερη άποψη για τα τεκταινόμενα από το μάθημα που οι περισσότεροι διατρανώνουν ότι προωθεί την "αποστεωμένη παπαγαλία".
Είναι αυτό που είπα και παραπάνω , ότι στην θεωρητική , όπως και στις άλλες κατευθύνσεις υπάρχουν παπαγάλοι και άτομα με κριτική ικανότητα. Το θέμα όμως είναι ότι σε όλους τους θεωρητικούς σας έχουν κολλήσει την ρετσινιά "παπαγάλοι" ενώ δεν είστε όλοι έτσι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
δεν χρειαζετε να αποστιθυσης κανενα τυπολογιο στην φυσικη π.χ αμα ξερεις μαθηματικα....Αν γνωριζεις απειροστο λογισμο ουτε εναν τυπο δεν χρειαζετε να ξερεις απεξω.αλλο αν καποιοι τους μαθαινουν γι αμειωσ χρονου,και σωστα κανουν αφου ειναι γελειο να αποδικνυεις για παραδειγμα καθε φορα το πειθαγοριο απο την στιγμη που το εχεις back up στον εγκεφαλο σου.Αλλα ξαναλεω στην θετικοτεχνολογικη εχεις την επιλογη να μην αποστιθησεις καθολου ενω στην θεωριτικη οχι.

Πρώτον, υπάρχουν τύποι που όπως και να το κάνουμε τους μαθαίνεις απ' έξω, δεν βγαίνουν όλα με συνδυασμούς άλλων τύπων ή παραγωγίσεις.
Δεύτερον ακόμη και η επιλογή αυτή πλασματική είναι, σίγουρα κάποια πράγματα μπορείς να τα βγάλεις και μόνος σου αλλά προσωπικά δεν πιστεύω πως θα ρίσκαρε κανείς να χάσει χρόνο να αποδεικνύει τύπους την ώρα των εξετάσεων, αναγκαστικά θα τα μάθεις απ' έξω. πχ εξισώση συμβολής ή στάσιμου.

και ΝΑΙ και τα μαθηματικά και η φυσική θέλουν αποστήθιση (όχι παπαγαλία) όπως και όλα τα μαθηματα. Οι μεθοδολογίες τι είναι δηλαδή;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BLaZy8

Δραστήριο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 462 μηνύματα.
Πρώτα από όλα να ξεκαθαρίσω πως αυτά που θα αναφέρω είναι με βάση το δικό μου σχολείο...δεν ξέρω τι γίνεται στα άλλα σχολεία και ούτε θα προσπαθήσω να βγάλω κάποιο γενικό συμπέρασμα....Δεύτερο, δεν έχω διαβάσει τα προηγούμενα ποστς (ειναι πολλά και βαριέμαι). Τρίτον είναι δική μου προσωπική εκτίμηση και δεν περιμένω να συμφωνήσετε μαζί μου.

Μετά λοιπόν απο αυτή την εισαγωγή αρχίζω (επιτελους)
Ακούστε λοιπον πως γίνεται η επιλογή κατεύθυνσης στο σχολείο μου:
Είναι ένας μαθητής λοιπόν και σκέφτεται:
Είμαι σκράπας στα Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία κτλ---->αρα πάω θεωρητική
Είμαι σκράπας στα Αρχαία, Λογοτεχνία κτλ---->Παω θετικη ή τεχνολογικη

Ανάλογα την Κατευθυνση διαλέγουν σχολή....πράγμα αισχρό και αξιολύπητο κατ' εμέ
Εγώ είμαι της νοοτροπίας οτι πρώτα θα δεις τι σχολή θες, μετά θα επιλέξεις κατεύθυνση. Τελος παντων συνεχιζω

Τωρα απο αυτους που στο αρχικό "κοσκινισμα" διάλεξαν Θετικο/Τεχνολογική σκέφτονται πάλι:
Είμαι σκράπας στη Χημεία, Βιολογία---->Τεχνολογική

Και τώρα μια επιμέρους ανάλυση:
Θετική: Ξέρω ότι αυτό που θα πω θα ακουστεί άσχημο...αλλα στο σχολείο μου συνήθως στη θετική πάνε οι καλοι μαθητες...συνειδητά επιλέγουν αυτό το δρόμο και οχι επειδη ξεμειναν απο επιλογες. Συνηθως φροντιζουν να ειναι καλοι στα περισσοτερα μαθηματα. Επίσης συχνό φαινόμενο είναι να πηγαίνουν και παιδιά αναποφάσιστα (κυριως επειδη η θετικη ανοιγει 2ο, 3ο, 4ο και 5ο με μαθηματικα +ΑΟΘ..ετσι εχουν περισσοτερο χρονο να σκεφτουν τι θα κανουν)
Τεχνολογική: Υπάρχουν πολλά παιδιά που τα γράφουν όλα κανονικά...δε ξέρουν τη τύφλα τους απο Μαθηματικο/φυσικες...απλά πήγαν γιατι δεν είχαν άλλη επιλογή...Υπάρχουν και μαθητές που πήγαινουν εκεί επειδή θέλουν να περάσουν σε Πολυτεχνεία κτλ κτλ...(μαγκιά τους που πανε τεχνολογική..γιατι να φάνε στη μαπα χημεια βιολογια αφου θελουν πολυτεχνεια....ομως με τους "τα γραφω ολα" γινεται δυσκολο το μαθημα)
Θεωρητική: Εδώ θα το αναλύσουμε σε επιμέρους κατηγορίες...Υπάρχουν λοιπον
1ον) Θεωρητικοί που ειναι καλοί μαθητές και επελεξαν τη συγκεκριμενη κατευθυνση επειδη θέλουν Νομικη, Ψυχολογια κτλ κτλ...καταλαβαινουν μια χαρα μαθηματικα/φυσικη, δεν εχουν προβλημα και δεν γραφουν τα θετικο/τεχνολογικα μαθηματα στα παλια τους τα υποδηματα (σε αυτους βγαζω το καπελο και τους σεβομαι...δυστυχως ομως ειναι πολυ λιγοι...στο σχολειο μου μονο 1 ατομο ξερω τετοιο)
2ον) Θεωρητικοι που δε ξέρουν ουτε 2χ2 ποσο κάνει...χωρίς πλάκα, έχουν παρατήσει το άθλημα απο πολύ νωρίς... με τη δικαιολογία
"Θα παω θεωρητικη μωρέ...γιατι να διαβάσω τα μαθηματικά, βλακεία μάθημα"
Και ρωτώ εγώ: Κάτι είναι βλακεία επειδη δεν έχεις το μυαλό να σκεφτείς πως να το καταφερεις; Κατι ειναι βλακεια γιατι εισαι τοσο τεμπελης και δεν ασχοληθηκες ποτε;......ε ΟΧΙ ντε!
Εγω ειμαι θετική και πάντα ήμουν άριστη και στα Θεωρητικά μαθήματα. Σκοπευω να συνεχισω να διαβαζω τα θεωρητικα και τωρα στη Γ' Λυκειου... δεν δέχομαι να τα παρατήσω με τη δικαιολογια "δεν ειναι η κατευθυνση μου" (+οτι μου αρεσουν δεν εχω προβλημα) Δε λεω να ειναι ολοι αριστοι σε ολα....αλλα να υπαρχει μια στοιχειωδης γενικη παιδεια... οχι τώρα να μη μου ξέρεις να μου κάνεις μια απλή πράξη.
Αυτο που θεωρώ πιο αισχρο απο όλα είναι αυτο το "στυλακι" που έχουν ορισμενοι θεωρητικοί...Δεν διαβάζουν τα θετικο/τεχνολογικα αλλα περιμένουν καλο βαθμό και στο τελος έρχονται με αυτο το κλαψιαρικο και παραπονιαρικο παλι υφος δηλώνοντας πως είναι αδικημένοι ΕΛΕΟΣ δηλαδη....κατσε ρε φιλε/η....οτι δινεις παιρνεις! (Αυτο ισχυει και για πολλους τεχνολογικους με τα θεωρητικα...ομως και εκει η θεωρητική τους παιδεια δεν ειναι τοσο χαμηλου επιπεδου οσο η θετικοτεχνολογικη παιδεια των θεωρητικων)
+αλλο σπαστικο "Εμεις της θεωρητικης εχουμε πιο πολύ διάβασμα"
Ναι κουνα και τα αυτακια...για ελα να διαβασεις Βιολογια που εχει ΤΗΝ υλη +ασκησεις....και στο τελος πεφτουν και ερωτησεις συνδυαστικες που πρεπει να συνδυασεις γνωσεις ολων των κεφαλαιων.....ε και μετα ελα να μου κλαφθεις για τις πηγες στην Ιστορια...ελεος!

Ξέρω έβγαλα το άχτι μου. Συγγνωμη αν καποιος θιχτηκε...απλα λεω πως έχει η κατάσταση στο σχολείο μου. Δε ξερω τι γίνεται σε άλλα μέρη, οπότε μην αρχίζετε να κράζετε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tzwrtzia

Δραστήριο μέλος

Η tzwrtzia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 492 μηνύματα.
Είναι αυτό που είπα και παραπάνω , ότι στην θεωρητική , όπως και στις άλλες κατευθύνσεις υπάρχουν παπαγάλοι και άτομα με κριτική ικανότητα. Το θέμα όμως είναι ότι σε όλους τους θεωρητικούς σας έχουν κολλήσει την ρετσινιά "παπαγάλοι" ενώ δεν είστε όλοι έτσι.

ακριβώς. σίγουρα υπάρχουν και αυτοί, όμως είναι ελάχιστοι- η εξαίρεση στον κανόνα. όταν απλά "παπαγαλίζεις" τα μαθήματα, αργότερα στις εξετάσεις με όλο το άγχος και την πίεση του χρόνου δε θα μπορείς να επιλέξεις το σωστό χωρίο που σου ζητείται στις ερωτήσεις και τις πηγές της ιστορίας ή στην εισαγωγή των αρχαίων ή στη μετάφραση αρχαίων και λατινικών, αφού θα πρέπει να έχεις καλλιεργήσει και την αφαιρετική σου ικανότητα. αν ήταν έτσι τα πράγματα, τότε όλες οι σχολές του 1ου πεδίου δε θα ξεπερνούσαν τα 10/11.000 μόρια, γιατί πολύ απλά δε θα έγραφε κανείς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Loukritia

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Loukritia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 362 μηνύματα.
Πρώτα από όλα να ξεκαθαρίσω πως αυτά που θα αναφέρω είναι με βάση το δικό μου σχολείο...δεν ξέρω τι γίνεται στα άλλα σχολεία και ούτε θα προσπαθήσω να βγάλω κάποιο γενικό συμπέρασμα....Δεύτερο, δεν έχω διαβάσει τα προηγούμενα ποστς (ειναι πολλά και βαριέμαι). Τρίτον είναι δική μου προσωπική εκτίμηση και δεν περιμένω να συμφωνήσετε μαζί μου.

Μετά λοιπόν απο αυτή την εισαγωγή αρχίζω (επιτελους)
Ακούστε λοιπον πως γίνεται η επιλογή κατεύθυνσης στο σχολείο μου:
Είναι ένας μαθητής λοιπόν και σκέφτεται:
Είμαι σκράπας στα Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία κτλ---->αρα πάω θεωρητική
Είμαι σκράπας στα Αρχαία, Λογοτεχνία κτλ---->Παω θετικη ή τεχνολογικη

Ανάλογα την Κατευθυνση διαλέγουν σχολή....πράγμα αισχρό και αξιολύπητο κατ' εμέ
Εγώ είμαι της νοοτροπίας οτι πρώτα θα δεις τι σχολή θες, μετά θα επιλέξεις κατεύθυνση. Τελος παντων συνεχιζω

Τωρα απο αυτους που στο αρχικό "κοσκινισμα" διάλεξαν Θετικο/Τεχνολογική σκέφτονται πάλι:
Είμαι σκράπας στη Χημεία, Βιολογία---->Τεχνολογική

Και τώρα μια επιμέρους ανάλυση:
Θετική: Ξέρω ότι αυτό που θα πω θα ακουστεί άσχημο...αλλα στο σχολείο μου συνήθως στη θετική πάνε οι καλοι μαθητες...συνειδητά επιλέγουν αυτό το δρόμο και οχι επειδη ξεμειναν απο επιλογες. Συνηθως φροντιζουν να ειναι καλοι στα περισσοτερα μαθηματα. Επίσης συχνό φαινόμενο είναι να πηγαίνουν και παιδιά αναποφάσιστα (κυριως επειδη η θετικη ανοιγει 2ο, 3ο, 4ο και 5ο με μαθηματικα +ΑΟΘ..ετσι εχουν περισσοτερο χρονο να σκεφτουν τι θα κανουν)
Τεχνολογική: Υπάρχουν πολλά παιδιά που τα γράφουν όλα κανονικά...δε ξέρουν τη τύφλα τους απο Μαθηματικο/φυσικες...απλά πήγαν γιατι δεν είχαν άλλη επιλογή...Υπάρχουν και μαθητές που πήγαινουν εκεί επειδή θέλουν να περάσουν σε Πολυτεχνεία κτλ κτλ...(μαγκιά τους που πανε τεχνολογική..γιατι να φάνε στη μαπα χημεια βιολογια αφου θελουν πολυτεχνεια....ομως με τους "τα γραφω ολα" γινεται δυσκολο το μαθημα)
Θεωρητική: Εδώ θα το αναλύσουμε σε επιμέρους κατηγορίες...Υπάρχουν λοιπον
1ον) Θεωρητικοί που ειναι καλοί μαθητές και επελεξαν τη συγκεκριμενη κατευθυνση επειδη θέλουν Νομικη, Ψυχολογια κτλ κτλ...καταλαβαινουν μια χαρα μαθηματικα/φυσικη, δεν εχουν προβλημα και δεν γραφουν τα θετικο/τεχνολογικα μαθηματα στα παλια τους τα υποδηματα (σε αυτους βγαζω το καπελο και τους σεβομαι...δυστυχως ομως ειναι πολυ λιγοι...στο σχολειο μου μονο 1 ατομο ξερω τετοιο)
2ον) Θεωρητικοι που δε ξέρουν ουτε 2χ2 ποσο κάνει...χωρίς πλάκα, έχουν παρατήσει το άθλημα απο πολύ νωρίς... με τη δικαιολογία
"Θα παω θεωρητικη μωρέ...γιατι να διαβάσω τα μαθηματικά, βλακεία μάθημα"
Και ρωτώ εγώ: Κάτι είναι βλακεία επειδη δεν έχεις το μυαλό να σκεφτείς πως να το καταφερεις; Κατι ειναι βλακεια γιατι εισαι τοσο τεμπελης και δεν ασχοληθηκες ποτε;......ε ΟΧΙ ντε!
Εγω ειμαι θετική και πάντα ήμουν άριστη και στα Θεωρητικά μαθήματα. Σκοπευω να συνεχισω να διαβαζω τα θεωρητικα και τωρα στη Γ' Λυκειου... δεν δέχομαι να τα παρατήσω με τη δικαιολογια "δεν ειναι η κατευθυνση μου" (+οτι μου αρεσουν δεν εχω προβλημα) Δε λεω να ειναι ολοι αριστοι σε ολα....αλλα να υπαρχει μια στοιχειωδης γενικη παιδεια... οχι τώρα να μη μου ξέρεις να μου κάνεις μια απλή πράξη.
Αυτο που θεωρώ πιο αισχρο απο όλα είναι αυτο το "στυλακι" που έχουν ορισμενοι θεωρητικοί...Δεν διαβάζουν τα θετικο/τεχνολογικα αλλα περιμένουν καλο βαθμό και στο τελος έρχονται με αυτο το κλαψιαρικο και παραπονιαρικο παλι υφος δηλώνοντας πως είναι αδικημένοι ΕΛΕΟΣ δηλαδη....κατσε ρε φιλε/η....οτι δινεις παιρνεις! (Αυτο ισχυει και για πολλους τεχνολογικους με τα θεωρητικα...ομως και εκει η θεωρητική τους παιδεια δεν ειναι τοσο χαμηλου επιπεδου οσο η θετικοτεχνολογικη παιδεια των θεωρητικων)
+αλλο σπαστικο "Εμεις της θεωρητικης εχουμε πιο πολύ διάβασμα"
Ναι κουνα και τα αυτακια...για ελα να διαβασεις Βιολογια που εχει ΤΗΝ υλη +ασκησεις....και στο τελος πεφτουν και ερωτησεις συνδυαστικες που πρεπει να συνδυασεις γνωσεις ολων των κεφαλαιων.....ε και μετα ελα να μου κλαφθεις για τις πηγες στην Ιστορια...ελεος!

Ξέρω έβγαλα το άχτι μου. Συγγνωμη αν καποιος θιχτηκε...απλα λεω πως έχει η κατάσταση στο σχολείο μου. Δε ξερω τι γίνεται σε άλλα μέρη, οπότε μην αρχίζετε να κράζετε.
Συμφωνώ απόλυτα σχεδόν με όλα!
Υπάρχει και το άλλο σπαστικό, εκτός από αυτό με το πολύ διάβασμα της θεωρητικής, που ακούγεται συχνά: "Στη θεωρητική γράφεις 20 πιο δύσκολα"
(Εν τω μεταξύ ένα σωρό άτομα της θεωρητικής έχουν πολύ υψηλή βαθμολογία, ~19600 :P)
Θα συμφωνήσω ότι τα μαθηματικά, πχ, είναι κάτι πιο "απόλυτο" από μία ερμηνευτική ερώτηση, αλλά απαιτούνται γνώσεις και αιτιολόγηση, και ολόσωστη διατύπωση θεωρημάτων!

Επίσης εδώ να πω πως ιδίως στη Β' Λυκείου έβλεπα πολλούς της θεωρητικής να παραπονιούνται για τα μαθηματικά και τους Θετικο/Τεχνολογικούς να παραπονιούνται για φιλολογικά, βρίσκοντας πρόφαση να μην ασχολούνται και να μη διαβάζουν. Πχ ρωτούσε η καθηγήτρια έναν της Τεχνολογικής αν έκανε άσκηση κι αυτός άρχιζε την κλάψα, "ε όχι κυρία... είμαι και Τεχνολογική βλέπετε" :sick:

Προσωπικά, θεωρώ πως δεν υπάρχει καμία δικαιολογία, για κανέναν, και από τις 3 κατευθύνσεις. Άπαξ και το σχολικό πρόγραμμα απαιτεί την παρακολούθηση μαθημάτων Γενικής Παιδείας ανεξαρτήτως τύπου, οφείλεις να τα παρακολουθήσεις χωρίς χαζοδικαιολογίες. Άλλωστε το να έχεις γενικές γνώσεις, τόσο στα Αρχαία (πχ) όσο και στα Μαθηματικά (πχ) είναι αναγκαίο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pizza1993

Δραστήριο μέλος

Ο pizza1993 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 409 μηνύματα.
αμα θεωρεις εσυ μεθοδολογια να λυσεις ασ πουμε ενα συστυμα για να παρεις γων επιταχυνσης στο στερεο μου φαινετε δεν εχεις καταλαβει τι ειναι η φυσικη καθως ειναι σαν να θεωρεις μεθοδολογια το πως τρως ή πως ξυπνας καθε πρωι που κανεις τι ιδιες κινησεις,Εγω δεν μιλισα για επιπεδο πανελαδικων εκει ο χρονος σου ειναι περιορισμενος και αναγκαζεσε να μαθεις τους τυπους που και παλει δεν χρειαζετε να τους αποστιθισεις λεγοντας τους απεξω.2 ασκησεις να λυσεις σου εμιναν.Περα ομως απο τον των πανελαδικων αμα για παραδειγμα στις πανελλαδικες σου εδιναν τον διπλο χρονο στην φυσικη δεν θα χρειαζοταν να αποστιθισεις σχεδον τπτ εκτος απο ορισμενους τυπους που χρειαζονται μαθηματικα πανεπιστιμιου.Σε αντιθεση με τα θεωριτικα που οσο χρονο και να σου δωσουν πρεπει να αποστιθισεις.
Δεν λεω πως τα θεματα μαθηματικων σχολικου επιπεδου και πανελλαδικων ειναι σαν τα θεματα που βαζουν στους μαθηματικους διαγωνισμους που απευθυνονται σε πραγματικα μυαλα, δεν αυουν ομως να θελουν καθαρα σκεψη και δημιουργικοτητα και οχι αποστιθιση.Μεχρι και στο πανεπιστιμιο η ξαδελφη μου που σπουδαζε(πειρε πτυχιο φετος) ιστορια καποιοι καθηγητες σε κοβαν στο μαθημα αμα ξεχναγες μια ημερομινια.Δεν ειναι αυτο παπαγαλια?:whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,064 μηνύματα.
ειλικρινά μιας και τυγχάνει να ήμουν θεωρητική έχω βαρεθεί να αναμασιέται η ίδια καραμέλα περί παπαγαλίας. αν κάποιος "θεωρητικός" ή ακόμα και κάποιος "θετικοτεχνολογικός" σε ό,τι αφορά στη θεωρία, στις αποδείξεις ή και 'γω δε ξέρω σε τι άλλο στηριχθεί στην παπαγαλία, τότε το έχει χάσει το παιχνίδι.........................όποιο λεξικό κι αν ανοίξετε θα δείτε ότι η παπαγαλία είναι μηχανική απομνημόνευση χωρίς να υπάρχει κατανόηση ή αφομοίωση του περιεχομένου. όποιος δεν κατανοεί δεν μπορεί να προχωρήσει............... κατ' ουσίαν σε καμία κατεύθυνση δεν υφίσταται η παπαγαλία!.
Ακριβώς. Αυτή είναι και η δική μου άποψη: σε καμία κατεύθυνση και σε κανένα μάθημα δεν είναι απαραίτητη η παπαγαλία. Όλα μπορούμε να τα μάθουμε αν πρώτα τα κατανοήσουμε. Για την παπαγαλία φταίμε εμείς που δεν ξέρουμε πώς να διαβάζουμε και αυτοί που δεν μας έμαθαν να διαβάζουμε σωστά.
Πρώτον, υπάρχουν τύποι που όπως και να το κάνουμε τους μαθαίνεις απ' έξω, δεν βγαίνουν όλα με συνδυασμούς άλλων τύπων ή παραγωγίσεις.
Το βασικό είναι η σωστή κατανόηση αυτού που μελετάς. Αν το πετυχεις αυτό, οι τύποι είναι λεπτομέρεια που βγαίνει αυτόματα.
και ΝΑΙ και τα μαθηματικά και η φυσική θέλουν αποστήθιση (όχι παπαγαλία) όπως και όλα τα μαθηματα. Οι μεθοδολογίες τι είναι δηλαδή;
Οι μεθοδολογίες είναι τεχνητά δημιουργήματα που θέλουν να τυποποιήσουν τη σκέψη μας και να μας απομακρύνουν από τη σωστή αντιμετώπιση των μαθηματικών και της φυσικής.
Ακούστε λοιπον πως γίνεται η επιλογή κατεύθυνσης στο σχολείο μου:..............
Παρόμοια είναι η κατάσταση παντού. Συμφωνώ με την ανάλυση σου, να συμπληρώσω και κάτι ακόμα: Υπάρχουν και οι μαθητές που είναι off σε όλα τα μαθήματα, θετικά και θεωρητικά. Όπως μου έχουν πει καθηγητές, αυτοί μέχρι πριν λίγα χρόνια πήγαιναν (σχεδόν) όλοι στην τεχνολογική. Τα τελευταία χρόνια όμως, αυτοί μοιράζονται σε τεχνολογική και θεωρητική, με αποτέλεσμα να υπάρχει (φαινομενική) πτώση του επιπέδου της θεωρητικής.
+αλλο σπαστικο "Εμεις της θεωρητικης εχουμε πιο πολύ διάβασμα"
Αυτό το θεωρώ σαν την απόλυτη βλακεία. Δεν ξέρω πώς έχει περάσει σε πολλούς αυτή η άποψη. Μήπως τη λένε κάποιοι καθηγητές? Δηλαδή οι μαθητές θετικής και τεχνολογικής κάνουν περίπατο και οι θεωρητικοί μόνο ξεσκίζονται στο διάβασμα? Έλεος!!!!
Προσωπικά, θεωρώ πως δεν υπάρχει καμία δικαιολογία, για κανέναν, και από τις 3 κατευθύνσεις. Άπαξ και το σχολικό πρόγραμμα απαιτεί την παρακολούθηση μαθημάτων Γενικής Παιδείας ανεξαρτήτως τύπου, οφείλεις να τα παρακολουθήσεις χωρίς χαζοδικαιολογίες. Άλλωστε το να έχεις γενικές γνώσεις, τόσο στα Αρχαία (πχ) όσο και στα Μαθηματικά (πχ) είναι αναγκαίο.
Αυτό το κατάλαβα αφού έκανα το λάθος μου. Από τον Ιανουάριο της Α λυκείου έκανα delete στα θεωρητικά μαθήματα. Κατάλαβα το λάθος μου στο τέλος της Β λυκείου, αλλά δεν ήταν εύκολο να επανορθώσω. Σκέφτομαι (μη βαράτε, απλά σκέφτομαι), μήπως ήταν πιο σωστό το σύστημα τότε με πανελλήνιες και στη Β και στη Γ και σε 9 μαθήματα?

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Loukritia

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Loukritia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 362 μηνύματα.
Σκέφτομαι (μη βαράτε, απλά σκέφτομαι), μήπως ήταν πιο σωστό το σύστημα τότε με πανελλήνιες και στη Β και στη Γ και σε 9 μαθήματα?
Γνωρίζω άτομα που έδιναν με εκείνο το σύστημα (θεωρητική), και σε πληροφορώ πως μπορούσαν να ανταποκριθούν σε ερωτήματα Χημείας Θετικής Κατεύθυνσης :P

Πάντως, τα Αρχαία και η Ιστορία φέτος ήταν τα 2 μαθήματα γενικής στα οποία διάβαζα όσο περισσότερο μπορούσα, χαχα :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Γνωρίζω άτομα που έδιναν με εκείνο το σύστημα (θεωρητική), και σε πληροφορώ πως μπορούσαν να ανταποκριθούν σε ερωτήματα Χημείας Θετικής Κατεύθυνσης :P

Εμένα λες!!!:clapup::clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pizza1993

Δραστήριο μέλος

Ο pizza1993 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 409 μηνύματα.
0xa0axxa0a τι 9 μαθηματα ρε ειστε παλαβοι?ΜΑκαρι να μην εδινα και εκθεση φετος να ησυχαζα!Δηλαδη ενας που θελει φυσικο να εδινε και αρχαια?:whistle:.Δια γιατι εκανες βλακεια δεν το καταλαβα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BLaZy8

Δραστήριο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 462 μηνύματα.
Συμφωνώ απόλυτα σχεδόν με όλα!
Υπάρχει και το άλλο σπαστικό, εκτός από αυτό με το πολύ διάβασμα της θεωρητικής, που ακούγεται συχνά: "Στη θεωρητική γράφεις 20 πιο δύσκολα"
(Εν τω μεταξύ ένα σωρό άτομα της θεωρητικής έχουν πολύ υψηλή βαθμολογία, ~19600 :P)
Θα συμφωνήσω ότι τα μαθηματικά, πχ, είναι κάτι πιο "απόλυτο" από μία ερμηνευτική ερώτηση, αλλά απαιτούνται γνώσεις και αιτιολόγηση, και ολόσωστη διατύπωση θεωρημάτων!
Ναι...άλλο κουλό και αυτό, αφού η θεωρητική είναι και καλά τόσο δύσκολη πως γίνεται να υπάρχουν τοσοι ψηλοι βαθμοι...
Δε ξέρω για σενα...εγω πάντως πιστευω οτι στη θεωρητικη μπορεις πιο ευκολα να γραψεις, τα παντα ειναι στανταρ...αντε λιγο το αγνωστο κειμενο στα αρχαια να πει κανεις οτι εχει καποια δυσκολια...αλλα και εκει εφαρμοζεις καποια πραγματα και τα βρισκεις.... Όλα τα άλλα είναι σταντέ...δε μπορώ να καταλάβω που βλέπουν τη δυσκολία....διαβαζεις---->γράφεις τοσο απλό
Ενω θετικο/τεχνολογικη δε ξερεις τι σου ξημερωνει αυριο...(νταξει οχι τοσο τραγικα οσο λυνεις ασκησεις και εξασκεισαι δε χρειαζεται να φοβασαι...αλλα και παλι δεν υπαρχει κατι στανταρ)
Όποιος τα λεει αυτα προφανώς είναι απογοητευμένος και προσπαθεί να πείσει τους άλλους μα πάνω απο όλα τον ίδιο οτι είναι δύσκολα...τι να πω αλλο κριμα :hmm:

Προσωπικά, θεωρώ πως δεν υπάρχει καμία δικαιολογία, για κανέναν, και από τις 3 κατευθύνσεις. Άπαξ και το σχολικό πρόγραμμα απαιτεί την παρακολούθηση μαθημάτων Γενικής Παιδείας ανεξαρτήτως τύπου, οφείλεις να τα παρακολουθήσεις χωρίς χαζοδικαιολογίες. Άλλωστε το να έχεις γενικές γνώσεις, τόσο στα Αρχαία (πχ) όσο και στα Μαθηματικά (πχ) είναι αναγκαίο.
Σωστό, είναι αναγκαία η πολύπλευρη ανάπτυξη του ανθρώπου και ολα αυτα περι κατευθυνσης κτλ ειναι φθηνες δικαιολογιες. Ας πάρουμε για παράδειγμα και την αρχαια Ελλαδα....δεν υπήρχε φιλόσοφος που να μη γνώριζε γεωμετρία/μαθηματικά όπως και το αντίστροφο δεν υπήρχε μαθηματικός που να μην είναι παράλληλα και φιλόσοφος.


Παρόμοια είναι η κατάσταση παντού. Συμφωνώ με την ανάλυση σου, να συμπληρώσω και κάτι ακόμα: Υπάρχουν και οι μαθητές που είναι off σε όλα τα μαθήματα, θετικά και θεωρητικά. Όπως μου έχουν πει καθηγητές, αυτοί μέχρι πριν λίγα χρόνια πήγαιναν (σχεδόν) όλοι στην τεχνολογική. Τα τελευταία χρόνια όμως, αυτοί μοιράζονται σε τεχνολογική και θεωρητική, με αποτέλεσμα να υπάρχει (φαινομενική) πτώση του επιπέδου της θεωρητικής.
Ακριβώς...

Αυτό το θεωρώ σαν την απόλυτη βλακεία. Δεν ξέρω πώς έχει περάσει σε πολλούς αυτή η άποψη. Μήπως τη λένε κάποιοι καθηγητές? Δηλαδή οι μαθητές θετικής και τεχνολογικής κάνουν περίπατο και οι θεωρητικοί μόνο ξεσκίζονται στο διάβασμα? Έλεος!!!!
Για να νιωσουν καλυτερα το κανουν....

Αυτό το κατάλαβα αφού έκανα το λάθος μου. Από τον Ιανουάριο της Α λυκείου έκανα delete στα θεωρητικά μαθήματα. Κατάλαβα το λάθος μου στο τέλος της Β λυκείου, αλλά δεν ήταν εύκολο να επανορθώσω. Σκέφτομαι (μη βαράτε, απλά σκέφτομαι), μήπως ήταν πιο σωστό το σύστημα τότε με πανελλήνιες και στη Β και στη Γ και σε 9 μαθήματα?
Κοίτα δε μας συμφέρει...αλλά πρέπει να το παραδεχτουμε, έχεις δίκιο, θα ήταν πολύ καλύτερα. Δε θα υπήρχαν δικαιολογίες και σίγουρα δε θα "επελεγαν" τι θα διαβαζουν...Υπήρχε πιο "ολοκληρωμένη" παιδεία
ομως...φανταζεσαι;...διπλασιο αγχος, φροντιστηρια οπωσδηποτε απο τη Β'....χμμ δε ξερω :/:

Τωρα το ειδα...βαζει κανεις σε ολους αρνητικους ψηφους;; περιεργο :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Loukritia

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Loukritia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 362 μηνύματα.
Σωστό, είναι αναγκαία η πολύπλευρη ανάπτυξη του ανθρώπου και ολα αυτα περι κατευθυνσης κτλ ειναι φθηνες δικαιολογιες. Ας πάρουμε για παράδειγμα και την αρχαια Ελλαδα....δεν υπήρχε φιλόσοφος που να μη γνώριζε γεωμετρία/μαθηματικά όπως και το αντίστροφο δεν υπήρχε μαθηματικός που να μην είναι παράλληλα και φιλόσοφος.

Τα μαθήματα γενικής παιδείας, με τον τρόπο που διδάσκονται δεν προσφέρουν και πάρα πολλά στην καλλιέργεια του ανθρώπου.
Αλλά το να μην μπορείς να κάνεις 5 πράξεις με τα μαθηματικά (που ούτως ή άλλως θα σου χρειαστούν), ή να κλίνεις και να γράψεις σωστά ένα ρήμα της ελληνικής (εδώ πχ χρειάζεται να γνωρίζεις τις χρονικές αυξήσεις), εγώ το θεωρώ τουλάχιστον ανικανότητα, αν όχι έλλειψη νοημοσύνης. Και η δεύτερη περίπτωση οδηγεί και σε αλλοίωση της ελληνικής γλώσσας.

Πχ. Ο σωστός αόριστος του απαντάω είναι απήντησα κι όχι απάντησα. Όπως και απαυδώ-απήυδησα-έχω απαυδήσει. Φανταστείτε μόνο πόσα τέτοια λάθη θα μπορούσαν να έχουν εξαλειφθεί εάν δίναμε λίγη παραπάνω σημασία στα αρχαία ελληνικά, και πόσο μεγαλύτερη θα ήταν η γλωσσική αντίληψή μας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
αμα θεωρεις εσυ μεθοδολογια να λυσεις ασ πουμε ενα συστυμα για να παρεις γων επιταχυνσης στο στερεο μου φαινετε δεν εχεις καταλαβει τι ειναι η φυσικη καθως ειναι σαν να θεωρεις μεθοδολογια το πως τρως ή πως ξυπνας καθε πρωι που κανεις τι ιδιες κινησεις,Εγω δεν μιλισα για επιπεδο πανελαδικων εκει ο χρονος σου ειναι περιορισμενος και αναγκαζεσε να μαθεις τους τυπους που και παλει δεν χρειαζετε να τους αποστιθισεις λεγοντας τους απεξω.2 ασκησεις να λυσεις σου εμιναν.Περα ομως απο τον των πανελαδικων αμα για παραδειγμα στις πανελλαδικες σου εδιναν τον διπλο χρονο στην φυσικη δεν θα χρειαζοταν να αποστιθισεις σχεδον τπτ εκτος απο ορισμενους τυπους που χρειαζονται μαθηματικα πανεπιστιμιου.Σε αντιθεση με τα θεωριτικα που οσο χρονο και να σου δωσουν πρεπει να αποστιθισεις.
Δεν λεω πως τα θεματα μαθηματικων σχολικου επιπεδου και πανελλαδικων ειναι σαν τα θεματα που βαζουν στους μαθηματικους διαγωνισμους που απευθυνονται σε πραγματικα μυαλα, δεν αυουν ομως να θελουν καθαρα σκεψη και δημιουργικοτητα και οχι αποστιθιση.Μεχρι και στο πανεπιστιμιο η ξαδελφη μου που σπουδαζε(πειρε πτυχιο φετος) ιστορια καποιοι καθηγητες σε κοβαν στο μαθημα αμα ξεχναγες μια ημερομινια.Δεν ειναι αυτο παπαγαλια?:whistle:

Εγώ για τρίτη λυκείου και πανελλήνιες μίλησα που μπορώ να εκφέρω καλύτερα άποψη. Στη φυσική ας πούμε, όταν σε κάθε άσκηση μαθαίνεις να κάνεις το ίδιο πράγμα αυτό τι είναι μεθοδολογία δεν είναι; Ειδικά σε κάτι κεφάλαια που είναι καθαρά τύποι όπως οι ταλαντώσεις και τα κύματα ας πούμε, όταν μαθαίνεις ότι αν σου ζητήσει αυτό, θα κάνεις αυτό, αν σου ζητήσει το άλλο θα κάνεις αυτό, ενώ αλλιώς αυτό. Αυτά τι είναι; Πολύ λίγες είναι οι ασκήσεις που ξεχωρίζουν και στη φυσική του σχολείου ειδικά έτσι και πας σε έναν μαθητή καλό που γράφει 19 μια άσκηση διαφορετική από τις άλλες το πιθανότερο είναι ότι δεν θα μπορέσει να τη λύσει. Είδαμε τι έγινε και το 2005. Δεν λέω ότι είναι καθαρά θέμα απστήθισης αλλά σίγουρα παίζει και αυτή το ρόλο της.

Το βασικό είναι η σωστή κατανόηση αυτού που μελετάς. Αν το πετυχεις αυτό, οι τύποι είναι λεπτομέρεια που βγαίνει αυτόματα.

Σίγουρα, αλλά μόνο του δε φτάνει. Το θέμα είναι ότι κάποια έστω λίγα πράγματα θα χρειαστείς να τα μάθεις απ' έξω. Και ο λόγος που από ένα σημείο και μετά σου βγαίνει ο τύπος αυτόματα είναι αυτό που λέμε "επανάληψη μητηρ μαθήσεως" αν λιώσεις στις ασκήσεις και εφαρμόσεις τον ίδιο τύπο πόσες φορές λογικό είναι να τον μάθεις εν τέλει απ' έξω.

Οι μεθοδολογίες είναι τεχνητά δημιουργήματα που θέλουν να τυποποιήσουν τη σκέψη μας και να μας απομακρύνουν από τη σωστή αντιμετώπιση των μαθηματικών και της φυσικής.

Οι μεθοδολογίες είναι ο εύκολος δρόμος αν μιλάμε για επίπεδο λυκείου τουλάχιστον. Όταν υπάρχει τρόπος να λύνεις το 90% τον ασκήσεων εφαρμόζοντας το ίδιο πράγμα φυσικά και θα κάτσεις να τη μάθεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,064 μηνύματα.
Οι μεθοδολογίες είναι ο εύκολος δρόμος αν μιλάμε για επίπεδο λυκείου τουλάχιστον. Όταν υπάρχει τρόπος να λύνεις το 90% τον ασκήσεων εφαρμόζοντας το ίδιο πράγμα φυσικά και θα κάτσεις να τη μάθεις.
Δεν θα μετανοιώσω που δεν ασχολήθηκα καθόλου με μεθοδολογίες, αλλά αντιμετώπιζα κάθε άσκηση σαν ξεχωριστή.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

toi_toi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο toi_toi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,051 μηνύματα.
Οι μεθοδολογίες είναι ο εύκολος δρόμος αν μιλάμε για επίπεδο λυκείου τουλάχιστον. Όταν υπάρχει τρόπος να λύνεις το 90% τον ασκήσεων εφαρμόζοντας το ίδιο πράγμα φυσικά και θα κάτσεις να τη μάθεις.

κοιταξε αν στοχος του μαθητη ειναι απλα να παει να γραψει τελεια χωρις να σκεφτει τοτε ναι ισως οι μεθοδολογιες ειναι ο καλυτερος δρομος...
Αλλα οταν μιλαμε για μαθητη που θελει να μπει στην διαδικασία να σκεφτει τοτε καθε αλλο παρα καλο θα του κάνουν...γιατι δεν του αφηνουν περιθώρια να γευτεί την μαγεία των μαθηματικων και της φυσικης!

εγω φετος δούλευα στα μαθηματικά κατεύθυνσης με μεθοδολογίες και δυστυχώς κατάλαβα αργά το λάθος μου!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Loukritia

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Loukritia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 362 μηνύματα.
Οι μεθοδολογίες πιστεύω πως μπορούν να βοηθήσουν στις περιπτώσεις πολύ τυποποιημένων ασκήσεων, και ουσιαστικά απαριθμούν τους τρόπους με τους οποίους αυτές επιλύονται. Αλλά συνήθως χρησιμοποιούνται από άτομα που δεν μπορούν να σκεφτούν μόνα τους και να εφαρμόσουν τα 2-3 πράγματα που ξέρουν.


Στα προβλήματα όμως, δύσκολα "επιβιώνεις" χωρίς να καθήσεις και να σκεφτείς τη λύση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rempeskes

Επιφανές μέλος

Ο Rempeskes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 8,045 μηνύματα.
την μαγεία των μαθηματικων και της φυσικης!


Εκατό κιλά μαγείας δεν πληρώνουν μισό ποτήρι καφέ, ξέρεις.
Μεθοδολογία και πάλι μεθοδολογία. Μέχρι πρωθυπουργός γίνεσαι (νο οφφένς γιωργάκης)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

toi_toi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο toi_toi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,051 μηνύματα.
Εκατό κιλά μαγείας δεν πληρώνουν μισό ποτήρι καφέ, ξέρεις.
Μεθοδολογία και πάλι μεθοδολογία. Μέχρι πρωθυπουργός γίνεσαι (νο οφφένς γιωργάκης)

πως εισαι τοσο σιγουρος? :hmm:
τεσπα οπως θελει ο καθενας...απλα προτιμώ να σκεφτομαι παρα να μαθω απ εξω μεθοδολογίες που πολυ πιθανον να με βοηθησουν να περασω καπου!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top