Ταμπού λόγω κατεύθυνσης: ποιά η γνώμη σας;

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Η επιλογή της κατεύθυνσης, γίνεται με κριτήριο το τι θες να κάνεις μετά στη ζωή σου. Μπορεί να είσαι κάλλιστα καλός σε όλα τα μαθήματα εξίσου αλλά να θες να γίνεις δικηγόρος (=αριστούχος εξίσου με έναν του πολυτεχνείου). Δικαίωμά σου.

Μόνο με εξετάσεις IQ μπορεί να δειχθεί ποιος είναι ο πιο έξυπνος, ότι και να λέμε εδώ, και αυτό δεν έχει να κάνει σίγουρα με μια κατεύθυνση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stathakis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ευσταθιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,671 μηνύματα.
πιστευω οτι το να θεωρουμε μια κατευθυνση κατωτερη απο την αλλη,ειναι χαζομαρα!δηλαδη ετσι ολοι επρεπε να ειναι δικηγοροι η' μαθηματικοι κτλ?ο καθενας εχει τις δικες του επιλογες και πεποιθησεις!και ολες οι κατετυθυνσεις θελουν διαβασμα και λογικοι!στην θεωρηρικη που λετε οτι ειναι παπαγαλια!σφαλλετε!το συντακτικο ειναι παπαγαλια?το αγνωστο κειμενο επισης?η' ακομα και οι ερωτησεις κρισεως στην ιστορια?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

renoskiller44

Νεοφερμένος

Ο Ρένος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 105 μηνύματα.
Στο παράδειγμα της φυσικής, δεν είναι σίγουρα κριτική ικανότητα, είναι παρατηρητικότητα και καλό διάβασμα. Πρέπει να ξέρεις (γνώση) ότι το ελατήριο δεν έχει αρχική ταχύτητα όταν είναι στο κιβώτιο και να το δεις (παρατηριτικότητα) στο σχήμα και να το υπολογίσεις αναλόγως.

Μάλλον αντιλαμβανόμαστε διαφορετικά το τι σημαίνει κριτική ικανότητα. Κριτική ικανότητα είναι να έχεις μια σειρά λύσεων, που ΟΛΕΣ είναι ή ακόμα χειρότερα φαίνονται σωστές, αλλά κάποια είναι η πιο σωστή ή αυτή που ζητούν. Επίσης, κριτική ικανότητα είναι από τα 1000 που ξέρεις, να διαλέξεις τη ΜΙΑ πρόταση που θα κάνει τη διαφορά.

Στα μαθηματικά, αν υπάρχουν πάνω από μία πιθανές λύσεις, σημαίνει ότι είναι όλες σωστές. Δηλαδή μπορείς να λύσεις την άσκηση με οποιονδήποτε τρόπο και να είναι σωστό γιατί το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο.Το αποτέλεσμα μπορεί να είναι μόνο ένα, ένας αριθμός, ένα σύμβολο. Ακόμα και τις αιτιολογήσεις, τις μαθαίνεις. Πρέπει να τις έχεις διαβάσει.

Στα θεωρητικά, δεν υπάρχει ΕΝΑ σωστό.Είναι σωστό αν το αιτιολογήσεις σωστά. Αυτή ίσως να είναι και η δυσκολία των μαθημάτων αυτών, μαζί και η μαγεία τους.


Παιδια,αν θελετε τη γνωμη μου (:/:),θεωρω πως αυτη η συζητηση περι ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ κριτικης σκεψης ειναι κατα βαση λαθος...αυτη η "δηθεν" κριτικη ικανοτητα αναπτυσσετε ΚΥΡΙΩΣ στο μαθημα της εκθεσης που ειναι γενικης παιδειας.Απο την αλλη πρεπει να τονιστει πως οι μαθητες της θεωρητικης εχουν την ΕΥΚΑΙΡΙΑ, μονο απο τη φυση των μαθηματων που τους διδασκονται,να κινητοποιησουν λιγο παραπανω το μυαλο τους-κατι που βεβαια δεν επιτυγχανεται καθε φορα...δεν ειναι λιγες οι φορες που στα αρχαια,τα λατινικα,ο μαθητης δεν μενει στην ουσια του κειμενου αλλα στα γραμματικοσυντακτικα και τιποτα αλλο...(τα κειμενα δεν αποτελουν τοσο μαθημα για κριση αλλα κατ'εμε μαθημα συναισθηματος και κινητοποιησης του ψυχικου κοσμου)...η ιστορια ειναι "αλλη ιστορια" και ενα μαθημα στην ουσια του εξαιρετικο και το οποιο ειναι το βασικο μεσο ενος θεωρητικου για αναπτυξη κρισης...ειναι παραλογο λοιπον να νομιζουμε: μαθητης της θεωρητικης=καλη κριση(απαραιτητως)...Περα απ'αυτο βεβαια,εγω νομιζα πως κριτικη ικανοτητα ειναι η κινητοποιηση της ορθολογικης σκεψης για να διακρινει ο ανθρωπος το "καλο" απο το "κακο",την "αληθεια" απο το "ψευδος"...αυτα τα ολιγα τα παραπανω δεν επιτυγχανονται (κατα βαση)απο τα μαθηματικα και τη φυσικη-στα οποια μαθηματα επικεντρωνεται η συζητηση...το μαθημα της Βιολογιας-ειδικα της κατευθυνσης -εχει πολλα να διδαξει-εμμεσα βεβαια- περι ηθικης και αξιοπρεπειας,αφηνοντας πολλες φορες-παλι εμμεσα-διαφορα κενα που ιντριγκαρουν και προκαλουν την αντιδραση των "θετικαριων"(και μιλαω απο προσωπικη εμπειρια,σε φροντιστηριακο επιπεδο)...

Τωρα ,τελειωνοντας με το θεμα της κριτικης ικανοτητας, και ριχνοντας καπως λιγο το επιπεδο αναφερομενος πιο πολυ σε προσωπικες εμπειριες,θα ηθελα να παραθεσω ενα παραπονο(λεμε τωρα)...στο σχολειο μου παντα εμεις της θετικης λεγαμε και πραγματικα το εννοουσαμε,πως τα μαθηματα της θεωρητικης ειναι ισως μερικα απο τα πιο αξιολογα,"βροντοφωναζοντας" πως τα αρχαια μας φερνουν λιγο πιο κοντα στις ριζες μας και στη γλωσσα,η ιστορια (αν και ολοι τη σιχαινομασταν ως μαθημα στο σχολειο) ειναι το καλυτερο ολων ΣΑΝ ΟΥΣΙΑ(για ευνοητους λογους φυσικα)...και να το "παραπονο":P: γιατι δεν ακουσα ποτε εναν θεωρητικο(με εξαιρεσεις φυσικα) να λεει πως χρησιμα ειναι τα μαθηματικα,η φυσικη,η χημεια,η βιολογια???και οταν μια καθηγητρια ειπε πως τα μαθηματικα και η φυσικη πρεπει να καταργηθουν,της απαντησα: "η μπλουζα που φορατε μαλλον φτιαχτηκε σε καποιο αργοστασιο.Για να φτιαχτουν οι μηχανες του εργοστασιου-για να μην πω το ιδιο το εργοστασιο-χρειαστηκαν μαθηματικα και φυσικη πανεπιστημιακου επιπεδου τις βασεις της οποιας μαθαμε στο λυκειο...η ιδια η μπλουζα σας ειναι πρακτικη εφαρμογη της χημειας ενω για το κραγιον που φορατε εγιναν πειραματα σε ζωακια με μεθοδους βιολογιας..."

:hmm:ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:αυτα περι ανωτεροτητας κατευθυνσεων μας γελοιοποιοουν...καθε κατευθυνση εχει ακτι να διαφορετικο να προσφερει,αναλογως σε ποιον ανθρωπο απευθυνεται...για φανταστειτε εναν κοσμο χωρις τα μαθηματα της θεωρητικης,της θετικης ή της τεχνολογικης...κανενα δεν θα ειχε νοημα αν δεν υπηρχε το αλλο...

αντε και καλη καρδια!!!!! μαλακες και ηλιθιοι υπαρχουν σε καθε κατευθυνση!^_^:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

avenger92

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η avenger92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 395 μηνύματα.
Συμφωνω με τον renoskiller44..
Θα ηθελα να κανω μια παρατηρηση.Η εκφραση "κριτικη ικανοτητα" εχει αναφερθει αρκετα στην προσπαθεια σας να υποστηριξετε σε ποια κατευθυνση καλλιεργειται με μεγαλυτερο βαθμο ή να τονισετε οτι αυτο επιτυγχανεται εξισου και στις 2 πλευρες.Ρε παιδες..Πως ειναι δυνατον να πραγματοποιειται οξυνση της κριτικης σκεψης ενος νεου ο οποιος προσπαθει να "αρπαξει" μηχανικα οσα περισσοτερα του δινουν για να δωσει πανελληνιες εξετασεις?Δηλαδη, πχ λυνοντας 20 τσιμπημενες ασκησεις στους μιγαδικους ή κανοντας συντακτικη αναλυση ενος κειμενου και παει λεγοντας κατα τη διαρκεια της σχολικης χρονιας, θα βελτιωθει η κριτικη ικανοτητα ενος 18χρονου ανθρωπου?Δεν θα επρεπε να μιλαμε για κριτικη σκεψη και να τη συσχετιζουμε με τις κατευθυνσεις και τη μηχανικη προσληψη των στειρων γνωσεων που πραγματοποιειται στα σχολεια.Αν νομιζουμε οτι θα διευρυνουμε τους πνευματικους μας οριζοντες και την ικανοτητα της αντιληψης μας μεσω των σημερινων κατευθυνσεων τοτε κανουμε λαθος.Ο καθενας πρεπει να την "ψαξει" μονος του τη φαση,να ελευθερωσει(οσο γινεται) την σκεψη του,να δει τι παιζει γυρω του,να καταλαβει που ζει,να πληροφορηθει,να κρινει,να αποδεχτει και να απορριψει.Η κριτικη ικανοτητα βελτιωνεται με χιλιους 2 αλλους τροπους οχι ομως με το σημερινο σχολειο και τις κατευθυνσεις με τις οποιες αυτο λειτουργει.
Ολα τα παραπανω τα αναφερω για να μην χρησιμοποιειτε ως επιχειρημα την αναπτυξη της κριτικης σκεψης για να υποστηριξετε την οποιαδηποτε κατευθυνση την οποια ακολουθειτε-ακολουθουσατε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Συμφωνώ απόλύτως ότο ο καθένας πρέπει να ψαχτεί μόνος τους!!!Απόλυτα όμως, δεν το συζητάμε!!!
Απλά χρησιμοποίησα την κριτική σκέψη ως το μόνο "καλό" που ίσως έχουν (επειδή τους δίνεται η ευκαιρία να το δουλέψουν λίγο) οι μαθητές της θεωρητικής.

Και εννοείται ότι σε κάθε κατεύθυνση υπάρχουν και τα ζώα και οι άριστοι!!Σε μεγάλο βαθμό αυτή η υποβάθμιση της θεωρητικής γίνεται και από τους ίδιους του καθηγητές και αυτό είναι ακόμα χειρότερο. Εμάς ο μαθηματικός μας, έλεγε ότι εμείς οι θεωρητικοί δεν θα έπρεπε καν να κάνουμε μαθηματικά γιατί τα ρεζιλεύουμε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akiroskirios

Δραστήριο μέλος

Ο akiroskirios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 716 μηνύματα.
Η πιθανότητα να αρέσουν σε κάποιον τα μαθήματα της θεωρητικής δε σου περνάει καν απ' το μυαλό ε;
Ας μιλήσω για μένα. Αν και από το γυμνάσιο ήμουν άριστη σε όλα τα μαθήματα κι μπορώ να πω ότι η Χημεία μου άρεσε περισσότερο απ' όλα. Μέχρι και την πρώτη λυκείου τα κατάφερνα σε όλα τα μαθήματα με αγαπημένα τότε τη Φυσική και τη Λογοτεχνία (στην οποία είχαμε μια εξαιρετική καθηγήτρια).

Φυσικά και μου περνάει από το μυαλό αυτή η πιθανότητα όπως και η περίπτωση της αρέσκειας σε επιστήμες του 1ου πεδίου...σε καμία περίπτωση δν υποβάθμισα τα μαθήματα που διδάσκονται στη θεωρητική κατεύθυνση (μακάρι σε κάποια άλλη ζωή να είχα την ευκαιρία να μελετήσω και αυτά)...αυτό όμως που κατέκρινα είναι το γτ επιλέγουν οι μαθητές αυτή την κατεύθυνση...και μν μου αρχίσετε πάλι τα "εγώ/εσύ/αυτός/η/ό"....πάντα μιλάω σε γενικά πλαίσια...οι περισσότεροι μαθητές της θεωρητικής (σε αντίθεση με εσένα) όταν άκουγαν στο σχολείο "χημεία" το μυαλό τους πήγαινε στο "χυμό"...και το δυσάρεστο είναι πως δν ήταν μαθητές/τριες του 6 και του 7 αλλά του 16 και του 17....

ΥΓ: Η θεωρητική κατεύθυνση πιστεύω πως σφίζει από μαθητές/τριες-παπαγαλάκια οι οποίοι/ες μελετούν απλώς πολλές ώρες την ημέρα με αποτέλεσμα να έχουν και υψηλές επιδιώξεις στις πανελλήνιες...παρ' όλα αυτά τα αποτελέσματα δν τους/τις δικαιώνουν...(Για να σας προλάβω) Ναι, τέτοιου τύπου μαθητές/τριες, που μαθαίνουν δλδ ασκήσεις απ' έξω, υπάρχουν και στη θετική, (δν κάνω καν λόγο για τεχνολογική, που δυστυχώς τα παιδιά που ενδιαφέρονται πραγματικά σε ένα τμήμα είναι μετρημένα στα δάκτυλα του ενός χεριού) όμως αυτές οι περιπτώσεις αποτελούν μειονότητα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Φυσικά και μου περνάει από το μυαλό αυτή η πιθανότητα όπως και η περίπτωση της αρέσκειας σε επιστήμες του 1ου πεδίου...σε καμία περίπτωση δν υποβάθμισα τα μαθήματα που διδάσκονται στη θεωρητική κατεύθυνση (μακάρι σε κάποια άλλη ζωή να είχα την ευκαιρία να μελετήσω και αυτά)...αυτό όμως που κατέκρινα είναι το γτ επιλέγουν οι μαθητές αυτή την κατεύθυνση...και μν μου αρχίσετε πάλι τα "εγώ/εσύ/αυτός/η/ό"....πάντα μιλάω σε γενικά πλαίσια...οι περισσότεροι μαθητές της θεωρητικής (σε αντίθεση με εσένα) όταν άκουγαν στο σχολείο "χημεία" το μυαλό τους πήγαινε στο "χυμό"...και το δυσάρεστο είναι πως δν ήταν μαθητές/τριες του 6 και του 7 αλλά του 16 και του 17....

ΥΓ: Η θεωρητική κατεύθυνση πιστεύω πως σφίζει από μαθητές/τριες-παπαγαλάκια οι οποίοι/ες μελετούν απλώς πολλές ώρες την ημέρα με αποτέλεσμα να έχουν και υψηλές επιδιώξεις στις πανελλήνιες...παρ' όλα αυτά τα αποτελέσματα δν τους/τις δικαιώνουν...(Για να σας προλάβω) Ναι, τέτοιου τύπου μαθητές/τριες, που μαθαίνουν δλδ ασκήσεις απ' έξω, υπάρχουν και στη θετική, (δν κάνω καν λόγο για τεχνολογική, που δυστυχώς τα παιδιά που ενδιαφέρονται πραγματικά σε ένα τμήμα είναι μετρημένα στα δάκτυλα του ενός χεριού) όμως αυτές οι περιπτώσεις αποτελούν μειονότητα

Δεν καταλαβαίνω γιατί τέτοια γενίκευση. Δηλαδή εγώ που ήθελα Δημοσιογραφία και ήμουν άριστη, έπρεπε να πάω θετική για να μην λένε ότι είμαι παπαγαλάκι? Το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών που διαλέγουν θεωρητική το κάνουν γιατί ενδιαφέρονται για τα επαγγέλματα που περιλαμβάνει.

Φυσικά και υπάρχουν τα ζώα, σε όλες τις κατευθύνσεις, αλλά δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να γενικεύουμε και να τους παίρνει όλους η μπάλα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akiroskirios

Δραστήριο μέλος

Ο akiroskirios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 716 μηνύματα.
Δεν καταλαβαίνω γιατί τέτοια γενίκευση. Το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών που διαλέγουν θεωρητική το κάνουν γιατί ενδιαφέρονται για τα επαγγέλματα που περιλαμβάνει.

μακάρι να είναι όντως όπως τα λες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Ειλικρινά, δεν ξέρω τώρα πώς είναι τα πράγματα, αλλά δεν γίνεται να έχουν αλλάξει τόσο πολύ από τη χρονιά μου.

Εμείς που δίναμε 9 μαθήματα δώσαμε και μαθηματικά και φυσική και βιολογία πανελλαδικά. Δεν είπα ότι είχαμε σε καμία των περιπτώσεων τις ίδιες γνώσεις με τους θετικούς αλλά ΟΚ, δεν λέγαμε και ότι η Χημεία βγαίνει από το χυμό!!!!!! (πολύ γέλασα όταν το διάβασα!!!!!:))Για να αριστεύσεις λοιπόν, έπρεπε να γράψεις άριστα ΚΑΙ σε αυτά. Ένα 20 στα λατινικά δεν σε πάει στο άριστα, αν έχεις γράψει 5 μαθηματικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

mf92

Νεοφερμένος

Η mf92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 52 μηνύματα.
Επειδη αυτό με τους χυμους και τη χημεια κατι μου θυμισε απο το σχολειο, στο Google βρηκα στην πρωτη σελιδα αυτό:
[FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif][FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif][FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Σύμφωνα με μια θεωρία, η λέξη Χημεία, προέρχεται απο την ελληνική λέξη χυμός, υποδηλώνοντας έτσι την τέχνη του να παραλαμβάνει κανείς χυμούς ή να παραλαμβάνει υγρό μέταλλο από την πέτρα και έτσι, κατά μια έννοια, μπορεί να υποδηλώνει και την «τέχνη της μεταλλουργίας»…[/FONT][/FONT][/FONT]
[FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif][FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]…Μια γραφή είναι η “χυμεία” (Αλέξανδρος ο Αφροδισεύς, 2ος αι. μ.Χ.) που τη συνδέει με το ουσιαστικό “χυμός” και το ρήμα “χέω”. Μια άλλη γραφή ήταν η “χημία” που βρέθηκε στο έργο “Χημεύ” του Ερμητικού φιλοσόφου Ζώσιμου του Πανοπολίτη (4ος αι. μ.Χ.) ενώ ακριβώς την ίδια γραφή την συναντάμε ακόμη παλαιότερα με τον όρο “χημία” και στον Πλούταρχο (46 – 120 μ.Χ.)…[/FONT][/FONT]
ΥΓ Είδατε ;;;Διανοιες γλωσσολογίας τελικα τα παιδάκια της θεωρητικής που λέει ο αξιοτιμος κύριος Akiroskirios....Xaxaxaxa
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,890 μηνύματα.
Πάντως τα μαθηματικά δεν είναι αυτό που έχετε δει στο σχολείο τόσα χρόνια. Η Aλεξια20 πάει κάπως να το προσεγγίσει σωστά.

Από την 5χρονη εμπειρία μου, τα μαθηματικά δεν είναι η μηχανιστική επίλυση κάποιων ασκήσεων (παπαγαλία η μεθοδολογία) ούτε η παπαγαλιστική αποστήθιση αποδεικτικών συλλογισμών διαφόρων θεωρημάτων. Υπάρχουν ασκήσεις κυρίως σε ανώτατο επίπεδο, όπου στην ουσία "παίζεις" μέσω διαφόρων συλλογισμών και προσπαθείς για παράδειγμα μέσω κατάλληλων εξισώσεων ή γραφημάτων να αποκρυπτογραφήσεις την συμπεριφορά ενός συστήματος (π.χ. η ευστάθεια των σημείων ισορροπίας του αρμονικού ταλαντωτή στον χώρο φάσεων, σαν ένα υπέροχο μαθηματικό πρόβλημα). Εκεί πρέπει να έχεις και λίγη εμπειρική διαίσθηση και αρκετή συνδυαστική σκέψη αφού δεν υπάρχει η «λυκειακή-φροντιστηριακή» μεθοδολογία. Απλά αυτοσχεδιάζεις με βάση όσα ξέρεις από την ατέλειωτη και πολύπλοκη θεωρία. Το ίδιο παρατηρείται και σε μαθηματικά προβλήματα συνδυαστικής πιθανοθεωρίας όπου μπλέκει το διώνυμο του Νεύτωνα και άλλα πολλά και προσπαθείς να δεις πιθανότητες μέσω διαδικασιών δειγματοληψίας με ή χωρίς επανάθεσης,...κτλ. Η εμπειρική διαίσθηση και η αρκετή συνδυαστική σκέψη χρησιμεύει και σε προβλήματα επιχειρησιακή έρευνας όπου πρέπει να μπορείς να είσαι σε θέση να καταλάβεις αν το προτεινόμενο γραμμικό μοντέλο που έφτιαξες ελαχιστοποιεί ή μεγιστοποιεί το κέρδος ενός προϊόντος με παράλληλη ελαχιστοποίηση του κόστους μελετώντας παράλληλα την στοχαστική συμπεριφορά του (προβλήματα στοχαστικής βελτιστοποίησης)...κτλ.

Γι' αυτό και οι περισσότεροι φοιτητές στο Πανεπιστήμιο σε πολλές θετικές επιστήμες που μπλέκουν ανώτατα μαθηματικά (ασχέτως υποβάθρου στο λύκειο γιατί όπως βλέπετε δεν βοηθάει το λάθος υπόβαθρο του λυκείου), δυσκολεύονται στα μαθηματικά. Τα μαθηματικά είναι ένα παζλ συλλογισμών. Αν σου λείπουν κάποια κομμάτια του παζλ, τότε δεν μπορείς να φτιάξεις το παζλ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Ariana

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Έλενα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 367 μηνύματα.
Αλανια...
Ξεκαθαρα... Εχω σνομπαρει, σνομπαρω και θα συνεχισω να σνομπαρω την Θεωρητικη κατευθυνση... Ομως δεν φταιει τοσο το συστημα της, που με μια μεθοδευμενη παπαγαλια και σωστη καθοδηγηση στο φροντιστηριο πιανεις ανετα ενα 17... Εκει που ζοριζει ειναι για το απο κει και πανω... Εκει πρεπει να το εχεις και λιγο... Να το θες... Αν και τα ματακια μου εχουν δει να μην χρειαζεται ουτε κι αυτο...

Αλλα η αληθεια ειναι πως η καταστροφη της θεωρητικης ειναι οτι εχει παρα πολυ φυρα... Ατομα που δεν σκεφτονται καθολου... Ανικανα ακομα και για την παπαγαλια... Κι ετσι βγαινει το κακο ονομα... Και παιρνει και τους ελαχιστους καλους η μπαλα...

1. Για ποιο λόγο;

2. Το 17 σε πληροφορώ ότι είναι ένας δυσεπίτευκτος βαθμός από τη θεωρητική κατεύθυνση. Το 12 ίσως να πίανεται εύκολα, παραπανω όμως με τίποτα.

3. Σ' αυτό έχεις κατά κάποιο τρόπο δίκιο, αν και πιστεύω ότι μοιράζονται κάπως στη θεωρητική και την τεχνολογική.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tsarachaf

Περιβόητο μέλος

Ο Allah 1/3 MEΤΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,366 μηνύματα.
1. Για ποιο λόγο;

2. Το 17 σε πληροφορώ ότι είναι ένας δυσεπίτευκτος βαθμός από τη θεωρητική κατεύθυνση. Το 12 ίσως να πίανεται εύκολα, παραπανω όμως με τίποτα.

3. Σ' αυτό έχεις κατά κάποιο τρόπο δίκιο, αν και πιστεύω ότι μοιράζονται κάπως στη θεωρητική και την τεχνολογική.

1. Διότι το 98% είναι άνθρωποι χωρίς μυαλό και απλώς σιχαίνονται τα αρχαία λιγότερο από τα μαθηματικά, το 1,5% άτομα που πραγματικά θέλανε θεωρητική γιατί τους ενδιαφέρει το αντικείμενο και συνεπώς έχουν ότι χρειάζεται για να πετύχουν και το υπόλοιπο 0,5% είναι άτομα που πήγαν θεωρητική είτε καταλάθος είτε από βλακεία ενώ θα τα κατάφερναν πολύ καλύτερα από τις άλλες 2 κατευθύνσεις(απλά κάπως τους καρφώθηκε η ιδέα ότι θα έπιαναν περισσότερα μόρια για το 5ο πεδίο(sic))... Οπότε δεν σνομπάρω πρακτικά όλα τα άτομα της θεωρητικής, αλλά αυτό το 98% της πρώτης κατηγορίας...

2. Το 17 είναι δυσεπίτευκτος βαθμός ακριβώς λόγω αυτού το 98% που δεν έχει ούτε στοιχειώδη εγκεφαλική λειτουργία κι θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν φλασάκια μετριας χωρητικότητας... Με ελάχιστη σκέψη(και πολύ παπαγαλία) πιάνεις 17 σε οποιοδήποτε θεωρητικό μάθημα...

3. Η φύρα της μιας και της άλλης κατεύθυνσης είναι τελείως διαφορετικά άτομα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Γιατί τέτοιο μίσος....;;:hmm:
Σου τρώνε το ψωμί οι της Θεωρητικής....;;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tsarachaf

Περιβόητο μέλος

Ο Allah 1/3 MEΤΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,366 μηνύματα.
Γιατί τέτοιο μίσος....;;:hmm:
Σου τρώνε το ψωμί οι της Θεωρητικής....;;;

Και να θέλανε, δεν μπορούν...

Επίσης δεν μισώ κανέναν απολύτως... Έχω και πολύ καλούς φίλους που ήταν και είναι στην θεωρητική...

Απλά θεωρώ την συντριπτική πλειοψηφία πραγματικά άχρηστα άτομα, (όπως και ένα σημαντικό ποσοστό των άλλων 2 κατευθύνσεων, αλλά όχι τόσο μεγάλο) που καταστρέφουν και παρασέρνουν προς τα κάτω και αυτούς που αξίζουν σ' αυτή την κατεύθυνση...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Και να θέλανε, δεν μπορούν...

Επίσης δεν μισώ κανέναν απολύτως... Έχω και πολύ καλούς φίλους που ήταν και είναι στην θεωρητική...

Απλά θεωρώ την συντριπτική πλειοψηφία πραγματικά άχρηστα άτομα, (όπως και ένα σημαντικό ποσοστό των άλλων 2 κατευθύνσεων, αλλά όχι τόσο μεγάλο) που καταστρέφουν και παρασέρνουν προς τα κάτω και αυτούς που αξίζουν σ' αυτή την κατεύθυνση...

Δεν καταλαβαίνω πώς το εννοείς ότι τους παρασέρνουν...Εμένα δεν με παρέσυραν, τι θα μπορούσαν να μου κάνουν;
Πάντως βλέπω ότι έχουν αλλάξει τα πράγματα...Πριν από 10 χρόνια, η τεχνολογική ήταν η κατεύθυνση γι'αυτούς που δεν τράβαγαν και πολύ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Πριν από 10 χρόνια, η τεχνολογική ήταν η κατεύθυνση γι'αυτούς που δεν τράβαγαν και πολύ...

ακόμα έτσι είναι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tsarachaf

Περιβόητο μέλος

Ο Allah 1/3 MEΤΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,366 μηνύματα.
Δεν καταλαβαίνω πώς το εννοείς ότι τους παρασέρνουν...Εμένα δεν με παρέσυραν, τι θα μπορούσαν να μου κάνουν;
Πάντως βλέπω ότι έχουν αλλάξει τα πράγματα...Πριν από 10 χρόνια, η τεχνολογική ήταν η κατεύθυνση γι'αυτούς που δεν τράβαγαν και πολύ...

Θες δηλαδή να μου πεις ότι κάνετε τέλεια τα μαθήματά σας στα σχολεία και στα πανεπιστήμια?? Θες να μου πεις ότι είμαι ο πρώτος που ακούς να λέει κακό λόγο για την θεωρητική??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Θες δηλαδή να μου πεις ότι κάνετε τέλεια τα μαθήματά σας στα σχολεία και στα πανεπιστήμια?? Θες να μου πεις ότι είμαι ο πρώτος που ακούς να λέει κακό λόγο για την θεωρητική??

και για την τεχνολογική γίνεται κακός λόγος ρώτα και τον npb
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tsarachaf

Περιβόητο μέλος

Ο Allah 1/3 MEΤΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,366 μηνύματα.
Βρε το ξέρω...
Αλλά φεύγοντας από το σχολείο δεν μένει αυτό...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top