Ταμπού λόγω κατεύθυνσης: ποιά η γνώμη σας;

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
Άλλο ύλη, άλλο αντικείμενο
μηπως παλι, αναιρεις τα ιδια τα λεγομενα σου;

2) Υποκείμενο, Ρήμα, Αντικείμενο είναι τόσο δύσκολο να βρεθεί; Από το δημοτικό τα κάνουν οι μαθητές! στα Αρχαία Γενικής, άντε να ζητήσουν καμιά γενική διαιρετική, καμιά αντικειμενική η κάποια δοτική, που πιάνει 2/100! Τρομερή απώλεια... και δεν νομίζω να είναι δύσκολο επίσης να σου δίνουν 5 λέξεις της νεοελληνικής, και να βρεις τις ετυμολογικά συγγενείς λέξεις μέσα από το κείμενο! (πχ. πράξη - έπραττον)!
οι δευτερευουσες προτασεις δεν ειναι παντα για τους θετικοτεχνολογικους ευκολες να βρεθουν, υπαρχουν και πολλα στα αρχαια που εσυ (στα αληθεια δεν το ηξερα οτι το συντακτικο μας περιοριζεται στο υποκειμενο-ρημα-αντικειμενο) εισαι σε θεση να αναγνωριζεις λογω εξασκησης (τι λεγαμε για περι αντικειμενου και υλης;) ενω αλλα ατομα οχι. και εγω θεωρω πολυ ευκολη τη λυση μιας δευτερεβαθμιας, θεωρω, πλεον, γελοια την παραγοντοποιηση κ.ο.κ. θεωρω επισης πανευκολη ασκηση με ενα κεκλιμενο, που για πολλα ατομα δεν ειναι.

ξαναρωταω. ποιο ειναι εν τελει το προβλημα σας;
-----------------------------------------
Καλα τα μαθηματικα,τα αρχαια ομως γιατι;Δεν χρειαζονται πουθενα.

το θεμα ειναι γιατι να εξεταζονται πανελλαδικα, απο τη στιγμη που δεν αφορα τον κλαδο που επελεξες να ειδικευτεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

roilCall

Νεοφερμένος

Η Γλυκερία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
Καλα τα μαθηματικα,τα αρχαια ομως γιατι;Δεν χρειαζονται πουθενα.

Μήπως αυτό είναι λίγο (λέω λίγο) ωφελιμιστικό-χρησιμοθηρικό; Τα μαθήματα δεν τα κάνουμε για να τα εξεταστούμε, αλλά γιατί το καθένα με τον τρόπο του μπορεί να μας καλλιεργήσει και να μας διδάξει όχι μόνο επιστημονικά. Ούτε εμένα μου αρέσει η φυσική, ασχολούμαι όμως, και όχι για να πάρω τον καλό βαθμό ή για να είμαι έτοιμη για τον Ιούνιο, αλλά επειδή πρόκειται για απλά καθημερινά πράγματα που πρέπει να ξέρει κάποιος. Αλλιώς πού θα μάθαινα γιατί πέφτει η ασφάλεια στο σπίτι; (που το έμαθα φέτος.)
Είναι γνωστό αστείο, που σε κάθε έκθεση σαν λύση ενός προβλήματος βάζουμε σίγουρα την ανθρωπιστική παιδεία, η οποία ουσιαστικά συνίσταται στις ανθρωπιστικές επιστήμες, φιλολογία, φιλοσοφία, κτλ. Άρα, τι ζητάμε; Περισσότερες ώρες αρχαία, ιστορία, γλώσσα, κείμενα.
Εμένα προσωπικά δε με χαλάει. Είναι πολύ ενδιαφέροντα μαθήματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Μήπως αυτό είναι λίγο (λέω λίγο) ωφελιμιστικό-χρησιμοθηρικό; Τα μαθήματα δεν τα κάνουμε για να τα εξεταστούμε, αλλά γιατί το καθένα με τον τρόπο του μπορεί να μας καλλιεργήσει και να μας διδάξει όχι μόνο επιστημονικά.
Είναι γνωστό αστείο, που σε κάθε έκθεση σαν λύση ενός προβλήματος βάζουμε σίγουρα την ανθρωπιστική παιδεία, η οποία ουσιαστικά συνίσταται στις ανθρωπιστικές επιστήμες, φιλολογία, φιλοσοφία, κτλ. Άρα, τι ζητάμε; Περισσότερες ώρες αρχαία, ιστορία, γλώσσα, κείμενα.
Εμένα προσωπικά δε με χαλάει. Είναι πολύ ενδιαφέροντα μαθήματα.
Το ειπα επειδη το να ξερει κανεις μαθηματικα μονο κακο δεν του κανει.Απο τη στιγμη ομως που εξεταζονται τα νεα ελληνικα γιατι να εξεταζονται και τα αρχαια.
Οσο για αυτο με τις περισσοτερες ωρες εμενα αυτο με χαλαει.ΟΚ για ιστορια και εκθεση,αλλα τα κειμενα κανονικα πρεπει να καταργηθουν η να αλλαξει ο τροπος διδακαλιας τους.Οχι να αυξηθουν και οι ωρες.Κι αυτο γιατι η λογοτενια ειναι τεχνη,και δε μπορει να διδασκεται με αυτον τον τυποποιημενο τροπο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
Μήπως αυτό είναι λίγο (λέω λίγο) ωφελιμιστικό-χρησιμοθηρικό; Τα μαθήματα δεν τα κάνουμε για να τα εξεταστούμε, αλλά γιατί το καθένα με τον τρόπο του μπορεί να μας καλλιεργήσει και να μας διδάξει όχι μόνο επιστημονικά. Ούτε εμένα μου αρέσει η φυσική, ασχολούμαι όμως, και όχι για να πάρω τον καλό βαθμό ή για να είμαι έτοιμη για τον Ιούνιο, αλλά επειδή πρόκειται για απλά καθημερινά πράγματα που πρέπει να ξέρει κάποιος. Αλλιώς πού θα μάθαινα γιατί πέφτει η ασφάλεια στο σπίτι; (που το έμαθα φέτος.)
Είναι γνωστό αστείο, που σε κάθε έκθεση σαν λύση ενός προβλήματος βάζουμε σίγουρα την ανθρωπιστική παιδεία, η οποία ουσιαστικά συνίσταται στις ανθρωπιστικές επιστήμες, φιλολογία, φιλοσοφία, κτλ. Άρα, τι ζητάμε; Περισσότερες ώρες αρχαία, ιστορία, γλώσσα, κείμενα.
Εμένα προσωπικά δε με χαλάει. Είναι πολύ ενδιαφέροντα μαθήματα.

η φιλοσοφια δεν ειναι γλωσσολογικο μαθημα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Luis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Luis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Φλώρινα (Φλώρινα). Έχει γράψει 329 μηνύματα.
Σε εμάς γίνεται το αντίθετο. Οι καθηγητές των θετικών επιστημών είναι πολύ συμπονετικοί, αντίθετα οι φιλόλογοι είναι... Και μάθημα δεν κάνουν και δεν τους αρέσει να ξέρεις παρα πάνω από αυτούς αν σε ρωτήσουν κάτι. Και στην ύλη... μας έχουν στο μάτι. Γενικά οι διακρίσεις αυτές είναι άδικες. Αλλές δεν έχει νόημα να ψάχνει να βρει κανείς το δίκιο του σε αυτό...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BE16

Νεοφερμένος

Η BE16 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 103 μηνύματα.
Καλα τα μαθηματικα,τα αρχαια ομως γιατι;Δεν χρειαζονται πουθενα.

το ηξερες οτι οποιος ξερει αρχαια μπορει να μιλησει σωστα νεολληνικη?? ενω γιατι να καθομαι εγω να μαθαινω ημιτονα κτλ?? στην καθημερινη μου ζωη που θα μου χρησιμευσουν???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
το ηξερες οτι οποιος ξερει αρχαια μπορει να μιλησει σωστα νεολληνικη?? ενω γιατι να καθομαι εγω να μαθαινω ημιτονα κτλ?? στην καθημερινη μου ζωη που θα μου χρησιμευσουν???
Θα σου χρησιμεύσουν στο να μάθεις να σκέφτεσαι.Δεν το λεω προσωπικά για εσένα,γενικά αναφέρομαι.
Όσο για τα αρχαία με τον τροπο που διδάσκονται δεν προσφέρουν απολύτως τίποτα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

roilCall

Νεοφερμένος

Η Γλυκερία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
Τα ανθρωπιστικά μαθήματα δεν είναι γλωσσικά. Είναι αυτά που ασχολούνται με τον άνθρωπο και αν δεν είναι η φιλοσοφία ανάμεσα σε αυτά τότε δεν ξέρω ποιο είναι.
-----------------------------------------
Το ειπα επειδη το να ξερει κανεις μαθηματικα μονο κακο δεν του κανει.Απο τη στιγμη ομως που εξεταζονται τα νεα ελληνικα γιατι να εξεταζονται και τα αρχαια.
Οσο για αυτο με τις περισσοτερες ωρες εμενα αυτο με χαλαει.ΟΚ για ιστορια και εκθεση,αλλα τα κειμενα κανονικα πρεπει να καταργηθουν η να αλλαξει ο τροπος διδακαλιας τους.Οχι να αυξηθουν και οι ωρες.Κι αυτο γιατι η λογοτενια ειναι τεχνη,και δε μπορει να διδασκεται με αυτον τον τυποποιημενο τροπο.

Σύμφωνοι, είναι τέχνη, και ούτε εμένα μου αρέσει έτσι όπως τη μαθαίνουμε, ή που του χρόνου θα πρέπει να αποστηθίζουμε σημειώσεις κειμένων απ' έξω, γιατί αυτά ζητάνε. Όμως αν δεν υπήρχε αυτό, οι περισσότεροι δε θα είχαν ιδέα από λογοτεχνία, τη νεοελληνική γραμματεία μας, και θα τους έλεγες Σεφέρης και θα νόμιζαν πως είναι ποδοσφαιριστής.
Τελικά όλα είναι θέμα ανθρώπου. Αν σ' αρέσει κάτι, σ' αρέσει, αλλιώς το βλέπεις πολύ κριτικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
αν μαλλον εννοουσες.
το ηξερες οτι οποιος ξερει αρχαια μπορει να μιλησει σωστα νεολληνικη?? ενω γιατι να καθομαι εγω να μαθαινω ημιτονα κτλ?? στην καθημερινη μου ζωη που θα μου χρησιμευσουν???
τα αρχαια βοηθουν στην καλυτερη γνωσση της ελληνικης. ειναι, ομως, μονο ικανη και οχι αναγκαια συνθηκη.
δηλαδη, μπορεις να μαθεις την νεα ελληνικη, χωρις να διδαχθεις αρχαια.

και τα ημιτονα ειναι σημαντικα, και η στατιστικη ειναι σημαντικη και οι εξισωσεις ειναι σημαντικες. εφαρμογες αυτων ειναι σχεδον ολα τα αντικειμενα που χρησιμοποιεις στην καθημερινη σου ζωη. τωρα αν θεωρεις οτι δεν πρεπει να εισαι σε θεση να βγαζεις εναν μεσο ορο, ξερω γω, για μενα εχεις λαθος.
ακομα δεν εχετε απαντηση στην ερωτηση μου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

froso a.

Νεοφερμένος

Η froso a. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Αρχαία Ολυμπία (Ηλεία). Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Τα ανθρωπιστικά μαθήματα δεν είναι γλωσσικά. Είναι αυτά που ασχολούνται με τον άνθρωπο και δεν είναι η φιλοσοφία ανάμεσα σε αυτά τότε δεν ξέρω ποιο είναι.
----------------------------------------

η φιλοσοφια , γενικα , εντασεται στισ ανθρωπιστικεσ επιστημεσ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Οδυσσέας

Διάσημο μέλος

Ο Οδυσσέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,499 μηνύματα.
Τα ανθρωπιστικά μαθήματα δεν είναι γλωσσικά. Είναι αυτά που ασχολούνται με τον άνθρωπο και δεν είναι η φιλοσοφία ανάμεσα σε αυτά τότε δεν ξέρω ποιο είναι.
-----------------------------------------


Σύμφωνοι, είναι τέχνη, και ούτε εμένα μου αρέσει έτσι όπως τη μαθαίνουμε, ή που του χρόνου θα πρέπει να αποστηθίζουμε σημειώσεις κειμένων απ' έξω, γιατί αυτά ζητάνε. Όμως αν δεν υπήρχε αυτό, οι περισσότεροι δε θα είχαν ιδέα από λογοτεχνία, τη νεοελληνική γραμματεία μας, και θα τους έλεγες Σεφέρης και θα νόμιζαν πως είναι ποδοσφαιριστής.
Τελικά όλα είναι θέμα ανθρώπου. Αν σ' αρέσει κάτι, σ' αρέσει, αλλιώς το βλέπεις πολύ κριτικά.
Τα κείμενα μου αρέσουν σαν μαθημα,απλά είπα πως δεν υπάρχει λόγος να αυξηθούν οι ώρες που διδασκονται.Διαβάστε πρωτα ακριβώς τι λεω,και μετά να κάνετε σχόλια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Wrong

Δραστήριο μέλος

Η αβάπτιστη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Υποψήφιος διδάκτορας. Έχει γράψει 439 μηνύματα.
Στο δικό μου τμήμα οι καθηγητές των θετικών μαθημάτων έχουν υπερβολικές απαιτήσεις από τα παιδιά της θετικής/τεχνολογικής που δεν ασχολούνται καθόλου μαζί μας, κάτι το οποίο είναι πολύ άδικο. Αντίθετα, οι καθηγητές της θεωρητικής ασχολούνται παραπάνω με τα παιδιά των άλλων κατευθύνσεων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johngreek_mad

Δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 795 μηνύματα.
οι δευτερευουσες προτασεις δεν ειναι παντα για τους θετικοτεχνολογικους ευκολες να βρεθουν, υπαρχουν και πολλα στα αρχαια που εσυ (στα αληθεια δεν το ηξερα οτι το συντακτικο μας περιοριζεται στο υποκειμενο-ρημα-αντικειμενο) εισαι σε θεση να αναγνωριζεις λογω εξασκησης (τι λεγαμε για περι αντικειμενου και υλης;) ενω αλλα ατομα οχι. και εγω θεωρω πολυ ευκολη τη λυση μιας δευτερεβαθμιας, θεωρω, πλεον, γελοια την παραγοντοποιηση κ.ο.κ. θεωρω επισης πανευκολη ασκηση με ενα κεκλιμενο, που για πολλα ατομα δεν ειναι.

Στα αρχαια γενικης της Β Λυκειου δε ζητανε δευτερευουσες προτασεις, ουτε υποθετικους λογους! Το μονο που χρειαζεται ειναι απλη γραμματικη και απλο συντακτικο! Α Β Γ κλιση δηλαδη, παραθετικα, συννηρημενα, αοριστος β, τετοια! (απ την 1η γυμνασιου γινονται αυτα)
-----------------------------------------
Θα σου χρησιμεύσουν στο να μάθεις να σκέφτεσαι.Δεν το λεω προσωπικά για εσένα,γενικά αναφέρομαι.
Όσο για τα αρχαία με τον τροπο που διδάσκονται δεν προσφέρουν απολύτως τίποτα.

Μια χαρα προσφερουν ωραιοτατο λεξιλογιο και εκφραση, και αυτο το βλεπει κανεις απο τη Β Λυκειου και επειτα!
-----------------------------------------
το ηξερες οτι οποιος ξερει αρχαια μπορει να μιλησει σωστα νεολληνικη?? ενω γιατι να καθομαι εγω να μαθαινω ημιτονα κτλ?? στην καθημερινη μου ζωη που θα μου χρησιμευσουν???

Ακριβώς, εσένα δε θα σου χρησιμεύσουν πχ που θέλεις να ακολουθήσεις κάτι που δεν έχει σχέση με τέτοιου είδους μαθηματικά! Σε άλλους πάλι ναι, είναι χρήσιμα
-----------------------------------------
αν μαλλον εννοουσες. τα αρχαια βοηθουν στην καλυτερη γνωσση της ελληνικης. ειναι, ομως, μονο ικανη και οχι αναγκαια συνθηκη.
δηλαδη, μπορεις να μαθεις την νεα ελληνικη, χωρις να διδαχθεις αρχαια.

και τα ημιτονα ειναι σημαντικα, και η στατιστικη ειναι σημαντικη και οι εξισωσεις ειναι σημαντικες. εφαρμογες αυτων ειναι σχεδον ολα τα αντικειμενα που χρησιμοποιεις στην καθημερινη σου ζωη. τωρα αν θεωρεις οτι δεν πρεπει να εισαι σε θεση να βγαζεις εναν μεσο ορο, ξερω γω, για μενα εχεις λαθος.
ακομα δεν εχετε απαντηση στην ερωτηση μου

Τα ημίτονα δεν χρησιμεύουν πουθενά στην καθημερινή ζωή. ο μέσος όρος ναι, αλλά είναι κάτι πολύ γελοίο που το μαθαίνει κανείς από το δημοτικό...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
Στα αρχαια γενικης της Β Λυκειου δε ζητανε δευτερευουσες προτασεις, ουτε υποθετικους λογους! Το μονο που χρειαζεται ειναι απλη γραμματικη και απλο συντακτικο! Α Β Γ κλιση δηλαδη, παραθετικα, συννηρημενα, αοριστος β, τετοια! (απ την 1η γυμνασιου γινονται αυτα)
-----------------------------------------


Μια χαρα προσφερουν ωραιοτατο λεξιλογιο και εκφραση, και αυτο το βλεπει κανεις απο τη Β Λυκειου και επειτα!
-----------------------------------------


Ακριβώς, εσένα δε θα σου χρησιμεύσουν πχ που θέλεις να ακολουθήσεις κάτι που δεν έχει σχέση με τέτοιου είδους μαθηματικά! Σε άλλους πάλι ναι, είναι χρήσιμα
-----------------------------------------


Τα ημίτονα δεν χρησιμεύουν πουθενά στην καθημερινή ζωή. ο μέσος όρος ναι, αλλά είναι κάτι πολύ γελοίο που το μαθαίνει κανείς από το δημοτικό...
η λυση καθημερινων προβληματων με την μεθοδο των τριων ας πουμε, απαιτηται να την ξερουμε ολη μας. ετσι και αλλιως, τα μαθηματικα σου προσφερουν τον αναλυτικο τροπο σκεψης και οχι μια στειρα γνωση.

στα πλαισια της γενικης παιδειας, ειναι σημαντικο να εχεις καποια εργαλεια (μαθηματικα, γλωσσα) με τα οποια θα μπορεις να κατανοησεις και να καταλαβεις ΚΑΛΥΤΕΡΑ τον κοσμο. αυτος ειναι ο σκοπος της καθολικης μορφωσης, που απ'οτι φαινεται, δε μπορειτε και οι δυο σας να καταλαβετε.
και τα μαθηματικα ειναι σημαντικα, και η βιολογια/ανατομια ειναι πολυ σημαντικη κ.ο.κ., οπως σημαντικη ειναι και η γνωση της γλωσσας, της ιστοριας. ειναι ΤΟΣΟ απλο και δεν μπορω να καταλαβω ΠΟΙΟΣ ειναι ο λογος που γκρινιαζετε.

επιτελους, απαντηστε στην ερωτηση που σας ειχα κανει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kaliorova

Νεοφερμένος

Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 53 μηνύματα.
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και πίστεψέ με λίγο πολύ συμβαίνει σε όλα τα σχολεία!
Πιστεύω πως γίνεται επειδή έχει βγει μία θεωρία και κάποια "πιστεύω" τα οποία λένε πως τα παιδιά της θεωρητικής είναι χαζά (!). Κάτι τέτοιο δεν ισχύει γιατί δεν πιστεύω πως υπάρχουν χαζοί, γενικώς! Στο κάτω κάτω το να είσαι έξυπνος δεν συνεπάγεται ότι πρέπει να ακολουθήσεις θετική κατεύθυνση ή κάτι παρόμοιο! Εξίσου εξυπνάδα θέλει και η Θεωρητική κατεύθυνση και περισσότερη κρίση ! Γι' αυτό καλό θα ήταν να σταματήσει ο διαχωρισμός μεταξύ "χαζών" της Θεωρητικής και "έξυπνων" της Θετικής!
Αυτός που πιστεύει πως όσα παιδιά είναι στην Θεωρητική είναι χαζά τότε είναι τόσο χαζός όσο και όλα τα παιδιά των Θεωρητικών κατευθύνσεων της μαζί!:xixi:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

TheClash

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 375 μηνύματα.
Το θέμα είναι ότι όλα τα μαθήματα είναι σημαντικά και το καθένα έχει τις δικές του δυσκολίες κλπ.Αλλά το πρόβλημα είναι,ο τρόπος με τον οποίο διδάσκονται.Για παράδειγμα:Η ιστορία γιατί είναι ένα απο τα πιο μισητά μαθήματα στο σχολείο;Ο τρόπος διδασκαλίας της είναι το πρόβλημα(μεταξύ άλλων...),αλλά η ιστορία είναι απο τα καλύτερα,κατά την ταπεινή μου άποψη,μαθήματα.
Γιατί να μην τα μαθαίνουμε απλώς και να μην παίρνουμε τους ηλίθιους βαθμούς;Αυτή είναι η ανταπόδωση της προσπάθειας θα πει κάποιος...Άρα οι Σουηδοί τσάμπα διαβάζουν και μαθαίνουν,αφού δεν έχουν βαθμούς,έτσι;Εμ,δεν είναι έτσι...Γιατί να υπάρχει άγχος στο σχολείο(είτε κάποιος διαβάζει είτε όχι)για να αποκτήσει κάποιος γνώσεις,για να μην γίνεται υποχείριο,αποχαυνωμένος και απαθής πολίτης στο μέλλον;Γιατί το άγχος;Γιατί οι βαθμοί;
Γράφει ένας μαθητής ένα διαγώνισμα...Ποιά είναι η πρώτη ερώτηση του συμμαθητή του;Πως τα πήγες;Τι βαθμό;
Αυτό έχει σημασία λοιπόν;Αν πήρε "καλό" βαθμό;Ή αν τα έμαθε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ;

Άρα,είμαι της άποψης,ότι όλα τα μαθήματα(αν και θα μπορούσε να υπήρχαν και άλλα μαθήματα διδασκαλίας...)είναι χρήσιμα και μας προσφέρουν,με την σωστή διδασκαλία τους κλπ,μια καθολική μόρφωση που θα μας βοηθήσει μελλοντικά στην καθημερινή μας ζωή...
-----------------------------------------
Και όσον αφορά τον διαχωρισμό θεωρητικής και θετικοτεχνολογικής κατεύθυνσης...
Εγώ είμαι στην τεχνολογική κατεύθυνση,λόγω της τεχνολογίας επικοινωνιών και μόνο...
Φυσική κατεύθυνσης και μαθηματικά κατεύθυνσης δεν είναι τα δυνατά μου σημεία γιατί δεν μπορώ,πολύ απλά(φυσική κατεύθυνσης χάλια...)
Στην άλγεβρα όμως και στην γεωμετρία,πάω καλά,επειδή είναι εύκολα...
Όσον αφορά τα κείμενα,ιστορία και έκθεση παίρνω συνεχώς πάνω απο 17(αλλά δεν έχει σημασία),μόνο και μόνο επειδή διαβάζω εξωσχολικά βιβλία(βιβλία ιστορίας,βιβλία έρευνας,αρχαίους Έλληνες συγγραφείς και λογοτεχνία),αλλά αρχαία δεν τα πάω καλά(στην μετάφραση μια χαρά αλλά στην γραμματική...).
Είναι λάθος τα παιδιά της θετικοτεχνολογικής να σκέφτονται ότι τα παιδιά της θεωρητικής είναι χαζά και αυτά της θεωρητικής να σκέφτονται ότι τα παιδιά της θετικοτεχνολογικής είναι αγράμματα...Να τελειώνει αυτή η κατάσταση...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BE16

Νεοφερμένος

Η BE16 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 103 μηνύματα.
Το θέμα είναι ότι όλα τα μαθήματα είναι σημαντικά και το καθένα έχει τις δικές του δυσκολίες κλπ.Αλλά το πρόβλημα είναι,ο τρόπος με τον οποίο διδάσκονται.Για παράδειγμα:Η ιστορία γιατί είναι ένα απο τα πιο μισητά μαθήματα στο σχολείο;Ο τρόπος διδασκαλίας της είναι το πρόβλημα(μεταξύ άλλων...),αλλά η ιστορία είναι απο τα καλύτερα,κατά την ταπεινή μου άποψη,μαθήματα.
Γιατί να μην τα μαθαίνουμε απλώς και να μην παίρνουμε τους ηλίθιους βαθμούς;Αυτή είναι η ανταπόδωση της προσπάθειας θα πει κάποιος...Άρα οι Σουηδοί τσάμπα διαβάζουν και μαθαίνουν,αφού δεν έχουν βαθμούς,έτσι;Εμ,δεν είναι έτσι...Γιατί να υπάρχει άγχος στο σχολείο(είτε κάποιος διαβάζει είτε όχι)για να αποκτήσει κάποιος γνώσεις,για να μην γίνεται υποχείριο,αποχαυνωμένος και απαθής πολίτης στο μέλλον;Γιατί το άγχος;Γιατί οι βαθμοί;
Γράφει ένας μαθητής ένα διαγώνισμα...Ποιά είναι η πρώτη ερώτηση του συμμαθητή του;Πως τα πήγες;Τι βαθμό;
Αυτό έχει σημασία λοιπόν;Αν πήρε "καλό" βαθμό;Ή αν τα έμαθε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ;

Άρα,είμαι της άποψης,ότι όλα τα μαθήματα(αν και θα μπορούσε να υπήρχαν και άλλα μαθήματα διδασκαλίας...)είναι χρήσιμα και μας προσφέρουν,με την σωστή διδασκαλία τους κλπ,μια καθολική μόρφωση που θα μας βοηθήσει μελλοντικά στην καθημερινή μας ζωή...
-----------------------------------------
Και όσον αφορά τον διαχωρισμό θεωρητικής και θετικοτεχνολογικής κατεύθυνσης...
Εγώ είμαι στην τεχνολογική κατεύθυνση,λόγω της τεχνολογίας επικοινωνιών και μόνο...
Φυσική κατεύθυνσης και μαθηματικά κατεύθυνσης δεν είναι τα δυνατά μου σημεία γιατί δεν μπορώ,πολύ απλά(φυσική κατεύθυνσης χάλια...)
Στην άλγεβρα όμως και στην γεωμετρία,πάω καλά,επειδή είναι εύκολα...
Όσον αφορά τα κείμενα,ιστορία και έκθεση παίρνω συνεχώς πάνω απο 17(αλλά δεν έχει σημασία),μόνο και μόνο επειδή διαβάζω εξωσχολικά βιβλία(βιβλία ιστορίας,βιβλία έρευνας,αρχαίους Έλληνες συγγραφείς και λογοτεχνία),αλλά αρχαία δεν τα πάω καλά(στην μετάφραση μια χαρά αλλά στην γραμματική...).
Είναι λάθος τα παιδιά της θετικοτεχνολογικής να σκέφτονται ότι τα παιδιά της θεωρητικής είναι χαζά και αυτά της θεωρητικής να σκέφτονται ότι τα παιδιά της θετικοτεχνολογικής είναι αγράμματα...Να τελειώνει αυτή η κατάσταση...


ειναι η καλυτερη απαντηση που εχει δωθει σαυτο το θεμα!! εχεις απολυτο δικιο σαυτο που λες σχετικα με τον τροπο που γινεται η παραδοση του μαθηματος κ οτι εχει γινει αυτοσκοπος ο βαθμος που θα επρεπε να θεωρειται απλη ανταμοιβη προσπαθειας ωστε ο μαθητης να εχει ως σκοπο του την γνωση .....:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kaliorova

Νεοφερμένος

Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 53 μηνύματα.
Έχεις απόλυτο δίκιο σε όλα! Η Ιστορία είναι ένα απο τα σημαντικότερα μαθήματα αλλά επειδή το βιβλίο είναι κακογραμμένο και βαρετό αλλά και η διδασκαλία της ακόμα πιο βαρετή τα περισσότερα παιδιά κάνουν μία άρνηση στο να την διαβάσουν και αν την μάθουν (όπως και εγώ είμαι ένα απο αυτά τα παιδιά!). Κατά την γνώμη μου η Ιστορία θα έπρεπε να διδάσκεται με έρευνα δηλαδή να ψάχναμε εμείς μέσα απο πηγές,εγκυκλοπαίδιες, πληροφορίες κλπ, για τα διάφορα στοιχεία του κάθε πολιτισμού και τα διάφορα γεγονότα και όχι να τα μαθαίνουμε παπαγαλία όπως τώρα που σε 3 βδομάδες δεν θυμόμαστε τίποτα! Έ τσι θα ήταν πιο διασκεδαστικό το μάθημα αλλά και θα μας έμεναν οι πληροφορίες εφόσον θα τις είχαμε συλλέξει εμείς!
Εντάξει οι βαθμοί πάνω κάτω χρειάζονται για να ξέρουμε σε πιο επίπεδο βρισκόμαστε αλλά το σχολείο μας μας έχει περάσει μια λάθος νοοτροπία πως όποιος έχει 20 έχει και τις περισσότερες γνώσεις. Τραγικό λάθος! Ξέρω παιδιά του 11 που τις γνώσεις τους δεν μπορεί να τις φτάσει κανένας μαθητής του 20! Οι αληθινές γνώσεις μαθαίνονται εκεί έξω και όχι στην γυάλα του σχολείου. Απλά το σχολείο είναι ένα ξεκίνημα.!

Υ.Γ. Εφόσον, όπως λες, είσαι καλύτερος στα θεωρητικά μαθήματα γιατί δεν πας στην θεωρητική κατεύθυνση?:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Foux

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η (: αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 121 μηνύματα.
τα αρχαία θα σε βοηθήσουν στα θεωρητικά ζητήματα στη ζωή σου ενώ τα μαθηματικά στα πρακτικά ζητήματα.
φυσικά κανένας δεν θα σου ζητήσει να βρεις συνημίτονα στη πραγματική ζωή αλλά γενικά τα μαθηματικά σε βοηθάνε να σκέφτεσαι, το ίδιο και τα αρχαία αλλά πάνω σε διαφορετικά πράγματα.
για παράδειγμα μια κονσέρβα πρέπει πρώτα να σκεφτείς τρόπο για να την ανοίξεις (σε αυτό θα σε βοηθήσουν τα αρχαία) και έπειτε να την ανοίξεις (σε αυτό θα σε βοηθήσουν τα μαθηματικά)
ξέρω κουλό το παράδειγμα αλλά έτσι βλέπω τα πράγματα.. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kaliorova

Νεοφερμένος

Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 53 μηνύματα.
[/B]

ειναι η καλυτερη απαντηση που εχει δωθει σαυτο το θεμα!! εχεις απολυτο δικιο σαυτο που λες σχετικα με τον τροπο που γινεται η παραδοση του μαθηματος κ οτι εχει γινει αυτοσκοπος ο βαθμος που θα επρεπε να θεωρειται απλη ανταμοιβη προσπαθειας ωστε ο μαθητης να εχει ως σκοπο του την γνωση .....:no1:
Πολύ καλά τα λες μπράβο!!:no1:
-----------------------------------------
τα αρχαία θα σε βοηθήσουν στα θεωρητικά ζητήματα στη ζωή σου ενώ τα μαθηματικά στα πρακτικά ζητήματα.
φυσικά κανένας δεν θα σου ζητήσει να βρεις συνημίτονα στη πραγματική ζωή αλλά γενικά τα μαθηματικά σε βοηθάνε να σκέφτεσαι, το ίδιο και τα αρχαία αλλά πάνω σε διαφορετικά πράγματα.
για παράδειγμα μια κονσέρβα πρέπει πρώτα να σκεφτείς τρόπο για να την ανοίξεις (σε αυτό θα σε βοηθήσουν τα αρχαία) και έπειτε να την ανοίξεις (σε αυτό θα σε βοηθήσουν τα μαθηματικά)
ξέρω κουλό το παράδειγμα αλλά έτσι βλέπω τα πράγματα.. :P
Μα όλα χρησιμεύουν στα πάντα! Αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς πρέπει να διαλέξουμε κατευθύνσεις!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top