Ταμπού λόγω κατεύθυνσης: ποιά η γνώμη σας;

karotenia

Δραστήριο μέλος

Η karotenia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 408 μηνύματα.
καθε ανθρωπος ειναι δαιφορετικος εχει διαφορετικες κλισεις και ενδιαφεροντα.. για αυτο τον λογο δημιουργηθηκαν και οι κατευθυνσεις!ΔΕΝ υπαρχει λογος να αναλλωνομαστε σε τετοιες συζητησεις απο την στιγμη που δεν ειμαστε ολοι ιδιοι!!!! ο καθενας πηγαινει εκει που πιστευει οτι του ταιριαζει καλυτερα! μην προσπαθειτε να φερεται τους αλλους στα μετρα σας! δεν θα γινει ποτε..............
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

moxa15

Διάσημο μέλος

Ο moxa15 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 3,327 μηνύματα.
καθε ανθρωπος ειναι δαιφορετικος εχει διαφορετικες κλισεις και ενδιαφεροντα.. για αυτο τον λογο δημιουργηθηκαν και οι κατευθυνσεις!ΔΕΝ υπαρχει λογος να αναλλωνομαστε σε τετοιες συζητησεις απο την στιγμη που δεν ειμαστε ολοι ιδιοι!!!! ο καθενας πηγαινει εκει που πιστευει οτι του ταιριαζει καλυτερα! μην προσπαθειτε να φερεται τους αλλους στα μετρα σας! δεν θα γινει ποτε..............

συμφωνώ απολύτως τοσο σε επιπεδο του τι θες να σπουδασεις οσο και σε τι θες να δουλέψεις - ασχοληθείς...

bold:νομίζω οτι αυτη ειναι η απαντηση σε ολο το θεμα...:clapup::clapup::clapup::clapup::clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Τα μαθηματικά "ανακαλύφθηκαν" επί Αναγεννήσεως; Τι θα μάθω η χριστιανή Θεωρητικούδα βραδυάτικα.

Έχω χάσει τη συζήτηση, δεν ξέρω πού είστε, δεν παίρνω πλευρές. Απλά έπεσε το μάτι μου κι επειδή δεν κατάλαβες τι είπε δες τι εννοεί.

The major advance in integration came in the 17th century with the independent discovery of the fundamental theorem of calculus by Newton and Leibniz.

wiki

integration = ολοκλήρωση // integral calculus = ολοκληρωτικός λογισμός

Δε μιλούσε για τα μαθηματικά συνολικά λοιπόν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δαλιδά

Περιβόητο μέλος

Η Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,160 μηνύματα.
Έχω χάσει τη συζήτηση, δεν ξέρω πού είστε, δεν παίρνω πλευρές. Απλά έπεσε το μάτι μου κι επειδή δεν κατάλαβες τι είπε δες τι εννοεί.

The major advance in integration came in the 17th century with the independent discovery of the fundamental theorem of calculus by Newton and Leibniz.

wiki

integration = ολοκλήρωση // integral calculus = ολοκληρωτικός λογισμός

Δε μιλούσε για τα μαθηματικά συνολικά λοιπόν.

Ααα.... τι να κάνω , ευτυχώς που δε το δίνω πανελλαδικώς :P Ήταν τόσο ανορθόγραφο και ασύνταχτο το κείμενο που στα άγνωστα αυτοσχεδίασα. :P:P:P:P

thanks Mr. Shadow :P

πάω για ύπνο, θα κάνω ρυτίδες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Βασικά αυτά δεν είναι στην ύλη, μόνο το θεώρημα μαθαίνεις και την απόδειξη όχι την ιστορία της ανακάλυψής του. Σίγουρα δηλαδή θα βρεις άτομα που δεν έχουν ακουστά τον Leibniz απ' τη στιγμή που δε μπαίνουν όλοι οι μαθηματικοί στη διαδικασία να τον αναφέρουν.

Αλλά υπάρχει κι άλλο θέμα εκτός απ' αυτό. Το να λες ότι στις πανελλήνιες εξεταζόμαστε στον ολοκληρωτικό λογισμό είναι μάλλον υπερβολικό και τουλάχιστον υποτιμητικό για τους Νεύτωνα-Leibniz αλλά και όλους όσους σπουδάζουν ή ασχολούνται σοβαρά με τα μαθηματικά. Δυο θεωρήματα μαθαίνουμε και βασικές ασκησιοκεντρικές εφαρμογές γύρω απ' αυτά. Τελικά δηλαδή κι εμείς τη μύτη ξύνουμε ενός παγόβουνου που όντως πήρε μορφή κατά την Αναγέννηση κι επεκτάθηκε μεγαλώνοντας στη συνέχεια. Για να μην κοροϊδεύουμε και τον κόσμο δηλαδή ή τους εαυτούς μας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Η Βιολογία Shadowfax είναι μια σύνθετη επιστήμη. Συμφωνώ απόλυτα μέχρι εδώ!
Η Ιστορία είναι επίσης μια σύνθετη επιστήμη - για εντελώς ωστόσο διαφορετικούς λόγους! ;)
H διαφορά είναι ότι στη Βιολογία αν τα ξέρεις γράφεις ενώ με την ιστορία είναι ρώσικη ρουλέτα με την πηγή που πιάνει 10 μονάδες.

Το θέμα δεν είναι η Έκθεση ή η ιστορία, τα Αρχαία ή τα κείμενα είναι η νοοτροπία των φιλόλογων (ξερόλες και ψώνια) που δεν ξέρουν να βαθμολογούν. Οι άνθρωποι είναι τελείως τρελοί μπορεί να σου κόψουν 15 μόρια σε ερώτημα που πιάνει 10 μόρια. Πολλές φορές διορθώνουν σε θεματολογία που δεν είναι εξειδικευμένοι. Για παράδειγμα φέτος φέτος έπεσε έκθεση με θέμα το διαδίκτυο, όπου οι εξεταζόμενοι έχουν περισσότεροι γνώσεις από ότι οι εξεταστές. Το αποτέλεσμα ήταν να χαντακωθούν πολλά παιδιά και στο τέλος να αναρωτιούνται το ¨Γιατί....".

Είναι απαράδεκτο να εξετάζονται πανελλαδικώς μαθήματα όπως έκθεση και ιστορία με την σημερινή μορφή εξετάση τους, όπου κάποιες εξεταστικές επιτροπές χαντακώνουν ολόκληρα σχολεία και άλλες τα εξυψώνουν. Όποιος έχει μητρική γλώσσα τα ελληνικά και έχει απολυτήριο ελληνικού σχολείου ενοείται πως γνωρίζει να χειρίζεται τη γλώσσα του. Οι υπόλοιποι ας δώσουν κάποιο πιστοποιητικό για να αποδείξουν ότι την γνωρίζουν. Το θέμα είναι ιδιαίτερα σοβαρό δεν μπορεί κάποιος που έχει αριστεύσει σε όλα τα υπόλοιπα μαθήματα να χάνει τη σχολή πρώτης επιλογής του εξαιτίας της Έκθεσης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dmitsos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 929 μηνύματα.
Το θέμα δεν είναι η Έκθεση ή η ιστορία, τα Αρχαία ή τα κείμενα είναι η νοοτροπία των φιλόλογων (ξερόλες και ψώνια) που δεν ξέρουν να βαθμολογούν. Οι άνθρωποι είναι τελείως τρελοί μπορεί να σου κόψουν 15 μόρια σε ερώτημα που πιάνει 10 μόρια. Πολλές φορές διορθώνουν σε θεματολογία που δεν είναι εξειδικευμένοι. Για παράδειγμα φέτος φέτος έπεσε έκθεση με θέμα το διαδίκτυο, όπου οι εξεταζόμενοι έχουν περισσότεροι γνώσεις από ότι οι εξεταστές. Το αποτέλεσμα ήταν να χαντακωθούν πολλά παιδιά και στο τέλος να αναρωτιούνται το ¨Γιατί....".

Είναι απαράδεκτο να εξετάζονται πανελλαδικώς μαθήματα όπως έκθεση και ιστορία με την σημερινή μορφή εξετάση τους, όπου κάποιες εξεταστικές επιτροπές χαντακώνουν ολόκληρα σχολεία και άλλες τα εξυψώνουν. Όποιος έχει μητρική γλώσσα τα ελληνικά και έχει απολυτήριο ελληνικού σχολείου ενοείται πως γνωρίζει να χειρίζεται τη γλώσσα του. Οι υπόλοιποι ας δώσουν κάποιο πιστοποιητικό για να αποδείξουν ότι την γνωρίζουν. Το θέμα είναι ιδιαίτερα σοβαρό δεν μπορεί κάποιος που έχει αριστεύσει σε όλα τα υπόλοιπα μαθήματα να χάνει τη σχολή πρώτης επιλογής του εξαιτίας της Έκθεσης.

Focko με βρίσκεις σύμφωνο σ' αυτά που λες!:hmm:
Η έκθεση με τον τρόπο που τη μαθαίνουμε και εξεταζόμαστε σήμερα είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ σαν μάθημα και απορώ γιατί δεν έχει καταργηθεί ακόμη. Αλήθεια, βρείτε μου ένα μαθήτη που μέσα στην τρέλα των πανελλαδικών όντως είχε όρεξη να κάτσει να διαβάσει/κατανόησει/αντικρούσει τα αίτια του κομφορμισμού και της μαζοποίησης. Να κάνω μια επισφαλή και βεβιασμένη γενίκευση; Κανένας!
Και μη βγει κανείς και πει ότι με την έκθεση μπορείς να μάθεις τη γλώσσα σου και να επικοινωνείς καλύτερα γιατί δεν υπάρχει πιο ρηχό και βολικό επιχείρημα απ' αυτό. Τη γλώσσα τη μαθαίνεις από την καθημερινή συναναστροφή με τους γύρω σου, όπως και ένα παιδάκι μαθαίνει να μιλάει χωρίς να έχει πιάσει ποτέ βιβλίο.

Αυτούς τους μαλακισμένους (μερικούς) φιλόλογους που στις πανελλήνιες έχουνε το θράσος να συγκρίνουνε το γραπτό με το τι αυτοί θα μπορούσανε να κάνουνε και να το θεωρούνε κατώτερο μόνο και μόνο επειδή δεν περιέχει τις ιδέες/λέξεις/φράσεις που αυτοί εστερνίζονται πρέπει να τους εξορίσουμε από τη χώρα. Γιατί κανείς δεν μπορεί να σπάσει τη δήθεν αυθεντία τους. Γι' αυτό βλέπουμε αυτούς τους χάλια βαθμούς. Και γραπτό του μπαμπινιώτη να τους δίδανε πάλι κάτω από τη βάση θα του βάζανε.
Όταν βλέπει το υπουργείο τεράστιες αποκλίσεις στην έκθεση δεν πάει να πιάσει τους φιλόλογους και να τους πει "Έλάτε εδώ ρε και εξηγηθείτε, γιατί παίζετε με το μέλλον των παιδιών;". Μα φυσικά η απάντηση θα είναι τύπου "Ανεπαρκής τεκμηρίωση, εκτός θέματος κλπ". Νομίζουνε ότι σε 400 λέξεις μπορείς να αναλύσεις όλες τις πτυχές και όλους τους φορείς επίλυσης προβλημάτων (οικογένεια, φίλοι, σχολείο, ΜΜΕ, κράτος, πνευματικοί άνθρωποι). ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΣΑΦΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΑΛΕΙΣ ΤΟΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΤΗ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΛΙΓΟ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΕ ΤΑ ΚΥΑΛΙΑ ΜΕΤΑ.
Αν για κάποιο λόγο θεωρώ τους τεχνολογικοθετικούς/θετικοτεχνολογικούς πιο τυχερούς είναι ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ γιατί συναναστρέφονται με καθηγητές που έχουνε ακόμη το κεφάλι τους στη θέση τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pizza1993

Δραστήριο μέλος

Ο pizza1993 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 409 μηνύματα.
Ααα.... τι να κάνω , ευτυχώς που δε το δίνω πανελλαδικώς :P Ήταν τόσο ανορθόγραφο και ασύνταχτο το κείμενο που στα άγνωστα αυτοσχεδίασα. :P:P:P:P

thanks Mr. Shadow :P

πάω για ύπνο, θα κάνω ρυτίδες

Δεν νομιζω να φταιει ουτε η ορθογραφια μου ουτε η συνταξη μου,μαλλον εσυ εσπευσες να το διαβασεις στα γρηγορα για να προλαβεις 'να μου την πεις'...Μαθε να σεβεσε τις αποψεις των αλλων και αν θες να την πεις σε καποιον τουλαχιστον σκεψου κατι εξυπνο και οχι επιπολεα μηνυματα...Μην κανεις σαν παιδακι του δημοτικου!

Ειτε το θελουμε ειτε οχι βρισκομαστε στον 21 αιωνα στην πλεον ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ συνεπως σην Γ λυκειου θα πρεπει να εξεταζεσε πανελαδικως μονο σε μαθηματα που θα σου χρειαστουν για την μετεπητα επαγγελματικη σου καριερα.Δεν ειπα οτι η εκθεση δεν ειναι χρησιμη μην διαστρεβλωνετε τα λογια μου,ειπα οτι δεν πρεπει ενας θ/χ(θετικοτεχνολογικης) να εξεταζετε σε αυτο.Και μην μου πειτε οτι καποιος μαθητης περιμενει την Γ λυκειου να μαθει την γλωσσα του ή να επιχηριματολογει εξαλου υπαρχει και η Α και η Β λυκειου με 2 ωρες εκθεσης ην βδομαδα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stathis1214

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο stathis1214 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 267 μηνύματα.
Δεν νομιζω να φταιει ουτε η ορθογραφια μου ουτε η συνταξη μου,μαλλον εσυ εσπευσες να το διαβασεις στα γρηγορα για να προλαβεις 'να μου την πεις'...Μαθε να σεβεσε τις αποψεις των αλλων και αν θες να την πεις σε καποιον τουλαχιστον σκεψου κατι εξυπνο και οχι επιπολεα μηνυματα...Μην κανεις σαν παιδακι του δημοτικου!

Ειτε το θελουμε ειτε οχι βρισκομαστε στον 21 αιωνα στην πλεον ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ συνεπως σην Γ λυκειου θα πρεπει να εξεταζεσε πανελαδικως μονο σε μαθηματα που θα σου χρειαστουν για την μετεπητα επαγγελματικη σου καριερα.Δεν ειπα οτι η εκθεση δεν ειναι χρησιμη μην διαστρεβλωνετε τα λογια μου,ειπα οτι δεν πρεπει ενας θ/χ(θετικοτεχνολογικης) να εξεταζετε σε αυτο.Και μην μου πειτε οτι καποιος μαθητης περιμενει την Γ λυκειου να μαθει την γλωσσα του ή να επιχηριματολογει εξαλου υπαρχει και η Α και η Β λυκειου με 2 ωρες εκθεσης ην βδομαδα...

γι αυτο το λογο φιλε μου δε συνεχισα να ποσταρω χτες γτ ειδα οτι οι πιο πολλοι εμπαιναν χωρις να διαβαζουν τι λες για να δειξουν τη αξια της θεωρητικης κλπ. Δεν εχει νοημα στειρα αντιπαραθεση αμα ο αλλος λεει τα δικα του χωρις να ακουει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

wolfe4ever

Διάσημο μέλος

Η wolfe4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,217 μηνύματα.
Όποιος θέλει τη διαβάζει.
Όποιος δεν θέλει, ας φάει τα μούτρα του.
Είναι πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα για ΟΛΕΣ τις κατευθύνσεις και αυτό δεν αλλάζει (φέτος τουλάχιστον. :P)
Αν θέλετε να χάσετε βαθμούς για μια κόντρα μεταξύ θεωρητικής-θετικοτεχνολογικής κατεύθυνσης ή επειδή βαριέστε να διαβάσετε έννοιες και συγκεκριμένα πράγματα ή επειδή τα θεωρείτε ανούσια, τι να πω! Επιλογή σας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pizza1993

Δραστήριο μέλος

Ο pizza1993 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 409 μηνύματα.
Ποιος σου ειπε οτι δεν την διαβαζουμε:P.Εγω φετος που εδινα πανελληνιες το περισσοττερο διαβασμα πριν τον Φεβρουαριο την εριξα στην εκθεση και το αοδε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stathis1214

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο stathis1214 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 267 μηνύματα.
Όποιος θέλει τη διαβάζει.
Όποιος δεν θέλει, ας φάει τα μούτρα του.
Είναι πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα για ΟΛΕΣ τις κατευθύνσεις και αυτό δεν αλλάζει (φέτος τουλάχιστον. :P)
Αν θέλετε να χάσετε βαθμούς για μια κόντρα μεταξύ θεωρητικής-θετικοτεχνολογικής κατεύθυνσης ή επειδή βαριέστε να διαβάσετε έννοιες και συγκεκριμένα πράγματα ή επειδή τα θεωρείτε ανούσια, τι να πω! Επιλογή σας.

ποιος σου ειπε οτι δεν τη διαβαζουμε κ ποιος σου εθιξε την κατευθυνση??? :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

wolfe4ever

Διάσημο μέλος

Η wolfe4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,217 μηνύματα.
Συγκεκριμένες περιπτώσεις πήρα. Δε μου έθιξε κανείς την κατεύθυνση, απλώς είπα την άποψη μου!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stathis1214

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο stathis1214 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 267 μηνύματα.
Συγκεκριμένες περιπτώσεις πήρα. Δε μου έθιξε κανείς την κατεύθυνση, απλώς είπα την άποψη μου!!

Εννοω ποιος μιλησε για κοντρα???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

wolfe4ever

Διάσημο μέλος

Η wolfe4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,217 μηνύματα.
Έτσι το καταλαβαίνω εγώ.
Κοντράρονται οι θεωρητικοί με τις άλλες δυο κατευθύνσεις, προσπαθώντας να πείσουν ο καθένας, αν είναι η έκθεση θα πρέπει να εξετάζεται από τους θετικοτεχνολογικούς κτλ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dmitsos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 929 μηνύματα.
'Oπως πάντως θεωρείται αυτονόητο ότι κάποιος πρέπει να ξέρει να χειρίζεται και τη γλώσσα, το ίδιο αυτονόητο θα έπρεπε να θεωρείται ότι κάποιος πρέπει να ξέρει να χειρίζεται στοιχειώδη μαθηματικά.
Αλλά, ξέχασα

"Τα μαθηματικά είναι δύσκολα, δεν έχουνε νόημα οι ψυχροί αριθμοί, πρέπει να στραφούμε στην ανθρωποκεντρική παιδεία, άμα δεν ξέρεις μαθηματικά δεν τίθεται θέμα άμα δεν ξέρεις να μιλάς υπάρχει πρόβλημα, που να μου χρειαστεί εμένα η μέση τιμή, εγώ ξέρω το λύω και μπορώ να σου πω από που προέρχεται η κάθε λέξη, ξέρω γιατί βάζεις ι και όχι η, εσύ ξέρεις ότι 2+2 κάνει 4, και;"

Α και κάτι άλλο, εγώ δε διάβασα έκθεση. Αν έχεις έστω και λίγο κρίση θα καταλάβεις ότι αυτά που γράψει δεν είναι δα και καμιά ανακάλυψη, είναι απλές παρατηρήσεις. Το ότι ο πολιτικός λόγος πολλές φορές εξωραίζει την πραγματικότητα και προωθεί την καταστροφολογία είναι κάτι που το ξέρει και ένα παιδί δημοτικού που βλέπει ειδήσεις. Γι' αυτό το λόγο η έκθεση σαν μάθημα είναι απάραδεκτη. Δε στηρίζεται στο τι μπορείς να μάθεις απ' αυτή αλλά στο τι μπορείς να μάθεις από τον κόσμο γύρω σου. Δε μαθαίνεις την γλώσσα όπως μαθαίνεις την ιστορία. Δεν εξετάζει γνώσεις η έκθεση σαν μάθημα, εξετάζει το πόσο καλά ξέρεις κάτι που μαθαίνεις από τους πρώτους μήνες ζωής. Τουτέστιν βλακωδώς υπάρχει σαν ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ μάθημα αλλά θα μου πεις τι περιμένεις από ένα σύστημα στο οποίο μπορείς να μάθεις και γλώσσες που υπήρχαν κάτι χιλιάδες χρόνια πριν και να πεις ότι κάνεις και επιστήμη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δαλιδά

Περιβόητο μέλος

Η Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,160 μηνύματα.
'Oπως πάντως θεωρείται αυτονόητο ότι κάποιος πρέπει να ξέρει να χειρίζεται και τη γλώσσα, το ίδιο αυτονόητο θα έπρεπε να θεωρείται ότι κάποιος πρέπει να ξέρει να χειρίζεται στοιχειώδη μαθηματικά.
Αλλά, ξέχασα

"Τα μαθηματικά είναι δύσκολα, δεν έχουνε νόημα οι ψυχροί αριθμοί, πρέπει να στραφούμε στην ανθρωποκεντρική παιδεία, άμα δεν ξέρεις μαθηματικά δεν τίθεται θέμα άμα δεν ξέρεις να μιλάς υπάρχει πρόβλημα, που να μου χρειαστεί εμένα η μέση τιμή, εγώ ξέρω το λύω και μπορώ να σου πω από που προέρχεται η κάθε λέξη, ξέρω γιατί βάζεις ι και όχι η, εσύ ξέρεις ότι 2+2 κάνει 4, και;"

Τα στοιχειώδη μαθηματικά όμως υποτίθεται τα κατέχεις από τα τόσα χρόνια υποχρεωτικών μαθηματικών σε γυμνάσιο και λύκειο. Εξαρτάται τι εννοείς "στοιχειώδη". Συμφωνώ μαζί σου, πάρα πολλοί λένε ότι τα μαθηματικά είναι άχρηστα (κυρίως θεωρητικοί). Αλλά θα μου χρειαστεί πχ εμένα το ολοκλήρωμα (πιάνω το πιο δύσκολο υποτίθεται) στην καθημερινή ζωή;


και να φανταστείς, μ'αρέσουν εμένα τα μαθηματικά!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Τα στοιχειώδη μαθηματικά όμως υποτίθεται τα κατέχεις από τα τόσα χρόνια υποχρεωτικών μαθηματικών σε γυμνάσιο και λύκειο. Εξαρτάται τι εννοείς "στοιχειώδη". Συμφωνώ μαζί σου, πάρα πολλοί λένε ότι τα μαθηματικά είναι άχρηστα (κυρίως θεωρητικοί). Αλλά θα μου χρειαστεί πχ εμένα το ολοκλήρωμα (πιάνω το πιο δύσκολο υποτίθεται) στην καθημερινή ζωή;


και να φανταστείς, μ'αρέσουν εμένα τα μαθηματικά!

όσο στοιχειώδη είναι να μαθηματικά γενικής παιδείας Γ λυκείου άλλο τόσο είναι και η Έκθεση.
Όσο για την ερώτηση με το ολοκλήρωμα (το οποίο υπάρχει μόνο στην κατεύθυνση) να κάνω μια αντίστοιχη. Πού θα μου χρειαστεί εμένα πχ να ξέρω τις διαφορές άρθρου-επιφυλλίδας;

(όχι μη φανταστείς εμένα δε μ' αρέσει η έκθεση)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
To μόνο που χρειάζεται να ξέρουν οι φοιτητές της θεωρητικής από μαθηματικά είναι στατιστική και τίποτα άλλο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pagitas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Pagitas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 341 μηνύματα.
Ενώ οι τεχνολογικοθετικοι σκέφτονται με βάση τι?

Αυτή η απολυτότητα μ' αρέσει.

Τι προσπαθείς να μας αποδείξεις με ένα μεμονωμένο παράδειγμα?Ότι οι θεωρητικοί είναι χαζοί?
Δηλαδή , οι τεχνολογικοθετικοί δεν έχουν πετάξει ποτέ μπαρούφα στα αντίστοιχα μαθήματά τους?

Τα μαθηματικά και η φυσική είναι μαθήματα που δε μπορείς να τα διαβάσεις την τελευταία στιγμή για να γράψεις.Χρειάζονται μικρά βήματα σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς και βάσεις , για να τα μάθεις.Αντίθετα , τα κείμενα γενικής που προανέφερες είναι ένα θεωρητικό μάθημα , το οποίο ακόμα κι αν το διαβάσεις τελευταία στιγμή , κάτι θα γράψεις.Ο λόγος που βλέπεις την πλειοψηφία των θεωρητικών να κατρακυλά σε μαθηματικά , φυσική , χημεία είναι επειδή αφιερώνονται στα μαθήματα της κατεύθυνσής τους , κάτι το οποίο κάνει και αναμφισβήτητα η πλειοψηφία των άλλων κατευθύνσεων.Δε μπορώ να δεχτώ ότι ένα τεχνολογικοθετικός έχει ευρύτερο γνωσιακό υπόβαθρο από έναν θεωρητικό , επειδή παπαγάλισε την ιστορία γενικής μία μέρα πριν γράψει και σε μία βδομάδα την ξέχασε.Και το ακόμα πιο τραγικό που παρατηρώ είναι στα αρχαία.Μη εξεταζόμενοι σε άγνωστο κείμενο (το οποίο προυποθέτει βάσεις στα αρχαία) ,αλλά σε γνωστό , οι "τεχνολογικοθετικοί" παπαγαλίζουν μεταφράσεις , δίχως να ξέρουν τι μεταφράζουν , μαθαίνουν ερμηνευτικά χωρίς να έχουν καταλάβει το κείμενο και παρ' όλ' αυτά γράφουν.Αν εσύ αυτό το ονομάζεις "ευρύ γνωσιακό υπόβαθρο" , με γεια σου με χαρά σου.

1. Αναφερθηκε πως ηταν μεμονωμενο παραδειγμα. Παντως, το γεγονος πως ηταν "καλος μαθητης", ενισχυει νομιζω τη βαρυτητα του ισχυρισμου αυτου. Και για να σου πω και κατι αλλο, αυτοι που τον κοιταξαν περιεργα ημαστε 2 θετικοτεχνολογικοι. Οι θεωρητικοι ουτε που καταλαβαν τη μπαρουφα. Αρα, τωρα η αγνοια επεκτεινεται σε οχι 1 ή 2, αλλα σε 15(!) ατομα. Κατι δεν παει καλα, δε νομιζεις?
2. Δε μαθαινονται εν μια νυκτι, επειδη ειναι ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ (ever heard of it?)
3.Επισης, κανεις δε μπορει να παπαγαλισει ιστορια σε μια μερα. οσοι γραφουν, το κανουν με τις γνωσεις τους. και προσωπικα γνωριζω πολλους μαθητες θετικοτεχνολογικης που το εχουν κανει (υπαρχουν και αυτοι που το κανουν με αθεμιτες μεθοδους, αλλα ας μην επεκταθουμε)
4.Ρωτησα μια στενη μυο φιλη και συμμαθητρια μου (αριστουχος, 18.000+ μορια) αν μπορει να με βοηθησει με τα αρχαια...απαντηση? "οχι, δε τα μπορω αυτα".
5. Ενα ακομα δειγμα της ανωτεροτητας τεχνολογικοθετικων εναντι θεωρητικων, ειναι ο τροπος που αντιμετωπιζουν τα μαθηματα Γεν. παιδ. του επιστημονικου τους κλαδου. Στη φυσικη γενικης ας πουμε, ολοι οι ανω του μετριου μαθητες επεδειξαν ενδιαφερον, και ετσι μπορεσε ο καθηγητης να κανει μαθημα. Αντιθετα, στα Αρχαια, ακομα και οι ιδιοι οι θεωρητικοι βαριουνταν.

Ακομα να πειστειτε¨?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top