Ταμπού λόγω κατεύθυνσης: ποιά η γνώμη σας;

Trolletarian

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Trolletarian αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,265 μηνύματα.
Μα αν δεν μπορούμε να βρούμε έστω και ελάχιστη λογική, τότε γιατί να το συζητάμε?:/:
Σε ποιες βάσεις να το κάνουμε?

αυτό που θέλω να πω είναι ότι το πρόβλημα που αναφέρεις έχει άλλες ρίζες , βαθύτερες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pagitas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Pagitas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 341 μηνύματα.
Δεν είναι μόνο θέμα αυτοσεβασμού και φαντάζομαι καταλαβαίνεις ότι τα παρουσιάζεις μονόπλευρα. Η θεωρητική δεν είναι μόνο μαθητές που παραπονιούνται για τα θέματα επειδή έχουν θέματα ανασφάλειας και κατωτερότητας - είναι και παιδιά που μοχθούν, διαβάζουν και αφιερώνουν χρόνο σε αυτό το αντικείμενο.
Εδώ λοιπόν, έγκειται και το θέμα της δικαιοσύνης!
Γιατί λόγω θεμάτων, να γράψει καλύτερα ένας μαθητής της θετικοτεχνολογικής που (ενδεχομένως να μην έχει δώσει τόση προσοχή όσο ο άλλος) από αυτόν της θεωρητικής, ενώ και οι δύο έχουν διαβάσει και προετοιμαστεί?;)

Γιατι ειναι καλυτερος. Και οποιος ειναι καλυτερος θα γραψει καλυτερα, ειναι μια καθολικη αληθεια αυτο. Δεν καταλαβαινω ποιο ειναι το περιεργο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Trolletarian

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Trolletarian αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,265 μηνύματα.
Γιατι ειναι καλυτερος. Και οποιος ειναι καλυτερος θα γραψει καλυτερα, ειναι μια καθολικη αληθεια αυτο. Δεν καταλαβαινω ποιο ειναι το περιεργο.

Είναι μεν ορθολογιστικό αλλά με μια πρώτη σκέψη διαπιστώνω ότι μπάζει σε ένα σημείο. Πρέπει να αναρωτιθούμε τα αίτια που καθιστούν κάποιον καλύτερο από έναν άλλον. Όπως εξήγησα και στο προηγούμενο ποστ δεν έχουν όλοι τις ίδιες δυνατότητες ούτε και τις ίδιες ευκαιρίες. Ο γιος ενός εργάτη για παράδειγμα ή μικρομεσαίου γενικά πιθανών να μην έχει την δυνατότητα να παρακολουθήσει επιπλέον μαθήματα σε ένα φροντιστήριο ή πόσο μάλλον να κάνει ιδιαίτερα μαθήματα όπως θα είχε ο γιος μιας οικογένειας δίχως οικονομικά προβλήματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Πολυμηχάνημα, μην μου φωνάζεις εμένα!:mad:
And the fact, dear is ότι ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΕΧΟΥΜΕ γιατί στο δικό μου σχολείο οι μεγαλύτεροι βαθμοί στην έκθεση ήταν θεωρητικών - whether u like it or not!;)

μ' αρέσει που της βάλατε και θετικές
στο δικό μου σχολείο ο μεγαλύτερος ήταν από τεχνολογική νια νια νια. c wat i did thar? :sly:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Saw it. Βάλε και το δικό μου μέσα btw. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
τι αστηρικτα πραγματα μπορει να διαβασει κανεις εδω μεσα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Τη δουλειά τους κάνουν οι άνθρωποι, απλά φεύγουν πριν προλάβεις να περάσεις πραγματικά καλά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pizza1993

Δραστήριο μέλος

Ο pizza1993 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 409 μηνύματα.
Λοιπον απο τα λιγα που προλαβα να συγκρατησω με μια γρηγορη αναγνωση.1ον την εκθεση φιλε μου δεν την επιλεγω σε αντιθεση με τα μαθ. γεν. που ειναι μαθημα επιλογης,αλλα και παλι ποτε μου δεν θα κλαιγομουν σαν κουταβι επειδη μειονεκτω εναντι καποιου αλλου.
2.Σε οποιο οικ. πανεπ. και αν πας ακομη και σε τει τα μαθηματικα θα ειναι βασικο μαθημα....Και σε πολλα τμηματα ξεφευγουν απο τα απλα μαθηματικα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alchemia

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η alchemia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 189 μηνύματα.
Γιατί λόγω θεμάτων, να γράψει καλύτερα ένας μαθητής της θετικοτεχνολογικής που (ενδεχομένως να μην έχει δώσει τόση προσοχή όσο ο άλλος) από αυτόν της θεωρητικής, ενώ και οι δύο έχουν διαβάσει και προετοιμαστεί?
Επειδη ισως ειναι καλυτερος;
Και αν θεωρεις πως δεν ειναι, γραψε καλυτερα.
Οταν τα θεματα ειναι ιδια για ολους και ολοι εχουν διαβασει συγκεκριμενη υλη δεν τιθεται θεμα αδικιας. Απλα καποιοι ειναι καλυτεροι. Γιατι να μην επιβραβευτουν; Δε το καταλαβαινω αυτο.
Και χριστο, αν θελει κανεις μαθαινει χωρις τις λοιπες σαλτσες. Αυτα ειναι βλακειες. Γνωριζω προσωπικα παιδι που ενδιαφερθηκε ζητησε επιπελον ασκησεις απο το σχολειο γιατι δεν ειχε λεφτα για βοηθηματα ελυνε τις αποριες του με τον καθηγητη του σχολειου και πηγε πολυ καλυτερα απο τους υπολοιπους με τα φροντιστηρια, οχι μονο στις εξετασεις αλλα και στη ζωη γενικοτερα. Ειχε μαθει να παλευει και να προσπαθει και που οι περισσοτεροι εδω μεσα δεν εχουν ακουστα ουτε σα λεξεις.
Και δυστυχως αν συνεχισουν με την ιδια νοοτροπια δε θα πανε καλα και στην υπολοιπη ζωη τους. Και στη σχολη θα υπαρχει καποιος που κανει φροντιστηριο, και καποιος πολυ πιο εξυπνος απο τους περισοτερους κλπ. Και στη δουλεια θα υπαρχει καποιος που ξεκιναει με πιο πολλα εφοδια.
Ετσι ειναι η ζωη, η τη δεχεστε και προχωρατε η καθεστε και μυψοκλαιτε επειδη τα θεματα ηταν δυσκολα για καποιους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

toi_toi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο toi_toi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,051 μηνύματα.
:offtopic: ρε παιδια :offtopic:

ΘΕΡΙΝΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ γραφει το θεμα! οχι θεωρητική vs θετικη &τεχνολογικη:P


συνεχιστε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eileen

Τιμώμενο Μέλος

Η Athena (1/3 ΜΕΤΣ) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 7,414 μηνύματα.
Επειδη ισως ειναι καλυτερος;
Και αν θεωρεις πως δεν ειναι, γραψε καλυτερα.
Οταν τα θεματα ειναι ιδια για ολους και ολοι εχουν διαβασει συγκεκριμενη υλη δεν τιθεται θεμα αδικιας. Απλα καποιοι ειναι καλυτεροι. Γιατι να μην επιβραβευτουν; Δε το καταλαβαινω αυτο.
Και χριστο, αν θελει κανεις μαθαινει χωρις τις λοιπες σαλτσες. Αυτα ειναι βλακειες. Γνωριζω προσωπικα παιδι που ενδιαφερθηκε ζητησε επιπελον ασκησεις απο το σχολειο γιατι δεν ειχε λεφτα για βοηθηματα ελυνε τις αποριες του με τον καθηγητη του σχολειου και πηγε πολυ καλυτερα απο τους υπολοιπους με τα φροντιστηρια, οχι μονο στις εξετασεις αλλα και στη ζωη γενικοτερα. Ειχε μαθει να παλευει και να προσπαθει και που οι περισσοτεροι εδω μεσα δεν εχουν ακουστα ουτε σα λεξεις.
Και δυστυχως αν συνεχισουν με την ιδια νοοτροπια δε θα πανε καλα και στην υπολοιπη ζωη τους. Και στη σχολη θα υπαρχει καποιος που κανει φροντιστηριο, και καποιος πολυ πιο εξυπνος απο τους περισοτερους κλπ. Και στη δουλεια θα υπαρχει καποιος που ξεκιναει με πιο πολλα εφοδια.
Ετσι ειναι η ζωη, η τη δεχεστε και προχωρατε η καθεστε και μυψοκλαιτε επειδη τα θεματα ηταν δυσκολα για καποιους.

Καλημέρα!:D
Νομίζω κάνεις μια παρανόηση - οι Πανελλήνιες δεν είναι διαγωνισμός ευφυΐας αλλά είναι διαγωνισμός του οποίου η έκβαση κρίνεται από την προετοιμασία. Τώρα αν κάποιος, κάνει μια καλή προετοιμασία και είναι και έξυπνος - είναι τυχερός αφού έχει πλεονέκτημα απέναντι στους υπόλοιπους.
Από αυτή την σκοπιά εντοπίζω την αδικία - γιατί ανάμεσα παιδιά που έχουν κάνει την ίδια προετοιμασία να γράψει ο ένας καλά μόνο και μόνο επειδή λόγω κατεύθυνσης έχει και μια διαφορετική εξοικείωση με το αντικείμενο?;)
Επιπλέον, σταμάτα να θεωρείς όλους τους θετικοτεχνολογικούς σαν μαθητές ευφυείς και τους θεωρητικούς σαν ζώα. Είσαι αρκετά προκατειλημένη σε αυτό το θέμα - γιατί μάντεψε: το ότι είσαι στην θετική ή τεχνολογική κατεύθυνση δεν σε καθιστά αυτόματα έξυπνο. Ίσα - ίσα οι πραγματικά έξυπνοι αυτών των κατευθύνσεων καταλαβαίνουν ότι η ευφυία δεν κρίνεται σε καμία περίπτωση μόνο από την κατεύθυνση στην οποία είσαι.;)
Οπότε ξεπέρασέ το και κοίτα μπροστά - είμαστε όλοι μαθητές και χρήζουμε ισότιμης αντιμετώπισης. Δεν είστε οι έξυπνοι και οι θεωρητικοί τα ζώα!
Και με το β' ενικό δεν αναφέρομαι προσωπικά σε εσένα!:)
Χαίρομαι που το λύσαμε!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

natasoula...

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Νατάσα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,907 μηνύματα.
Οκ,είναι προφανές,αυτή η υποτιθέμενη κόντρα θετικών/τεχνολογικών-θεωρητικών είναι από ανούσια ως βλακώδης...Αν είναι ποτέ δυνατόν να κρίνεται η αξία ή η ευφυία κάποιου με κριτήριο την κατεύθυνσή του...:mad:Όχι κι έτσι ρε παιδιά....Ναι,είμαι στη θετική,γουστάρω τη θετική,δεν γουστάρω τη θεωρητική,αλλά παραδέχομαι τους θεωρητικούς που προσπαθούν και τα καταφέρνουν....Από ένα σημείο και μετά έχει να κάνει με τον άνθρωπο,όχι με την κατεύθυνσή του,αυτό δεν έχουν καταλάβει πολλοί.Με το να είμαστε προκατειλλημένοι και να βάζουμε τόσο εύκολα "ταμπέλες" απλά δίνουμε στους άλλους το δικαίωμα να αναρωτηθούν για τη δική μας ευφυία και ποιότητα....:hmm:Όσο για το μάθημα επιλογής,όπως λέει και η ονομασία είναι ΕΠΙΛΟΓΗΣ..Ξέρουμε περίπου τον τρόπο με τον οποίο εξετάζεται,το επιλέγουμε,το δίνουμε και τέλος...Τώρα παραπονάκια εκ των υστέρων και τα σχετικά είναι απλά ανοησίες,θεωρώ....;)Ας χαλαρώσουμε λοιπόν,κι ας επιστρέψουμε:Θερινή προετοιμασία Πανελλαδικές 2012!!:clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pagitas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Pagitas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 341 μηνύματα.
Καλημέρα!:D

Από αυτή την σκοπιά εντοπίζω την αδικία - γιατί ανάμεσα παιδιά που έχουν κάνει την ίδια προετοιμασία να γράψει ο ένας καλά μόνο και μόνο επειδή λόγω κατεύθυνσης έχει και μια διαφορετική εξοικείωση με το αντικείμενο?;)

Δε θα γραψει καλα αυτος που ειναι απο θετικο/τεχνολογικη. Θα γραψει καλα αυτος που ειναι καλυτερος. Κανεις δεν εθεσε περιορισμο στο απο ποια κατευθυνση θα ειναι αυτος. Σι γουρα βεβαια, στη συντριπτικη πλειοψηφια αυτοι οι μαθητες ειναι της θετικο/τεχνολογικης, και ειναι λογικο αυτο. Χωρις να αποκλειεται, επαναλαμβανω, και το αντιστροφο.
Νομιζω πως το θεμα εχει καλυφθει πληρως, γιατι επιμενεις στο ιδιο ερωτημα?
Στο "αυτος" περιλαμβανονται και μαθητες του (και καλα) "ασθενους" φυλου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pizza1993

Δραστήριο μέλος

Ο pizza1993 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 409 μηνύματα.
Πρωτα απο ολα οι πανελληνιες δεν ειναι διαγωνισμος εφυιας γιατι αν ηταν θα εμπαιναν σοβαρα θεματα στυλ μαθηματικου-φυσικου-χημικου διαγωνισμου,και οχι αυτα τα χαζα θεματακια που μπαινουν τωρα.2ον) η κοινωνια εχει γραμμενη στα @@ της την προσπαθεια του καθενος το αποτελεσμα ειναι αυτο που μετραει.Τι θα πει δηλαδη προσπαθησε εξισου,δηλαδη ενας μπουμπουνας που προσπαθει πρεπει να θεωρηθει ισαξιος με εναν αριστο που εστω οτι δεν προσπαθησε κι πολυ γιατι το 'κατεχει'?Και αυριο που θα πας να πιασεις μια δουλεια δεν θα κοιταξουν τι προσπαθεια εκανες αλλα τι ξερεις....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alchemia

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η alchemia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 189 μηνύματα.
Καλημερα και σε σενα!
Δεν θεωρω σε καμια περιπτωση τους θετικο/τεχνολογικους εφυιεστερους. Ωστοσο ειναι λογικο οτι εχουν μια διαφορετικη εξοικειωση και λογικη γυρω απο τα μαθηματικα. Ολα αυτα τα απεκτησαν με κοπο, δε τους χαριστηκαν. Οποτε οταν επιλεγει κανεις ενα μαθημα στο οποιο καποιοι ειναι καλυτεροι πρεπει να κατανοει πως υπαρχει περιπτωση οι αλλοι να γραψουν καλυτερα.
Και εγω αν επιλεξω ιστορια ξερω οτι δεν εχω το προβαδισμα, γιατι δεν εχω συνηθισει να σκεφτομαι με αυτον τον τροπο.
Δε ξερω γιατι το να ειναι καποιος καλος στα μαθηματικα σας φαινεται τοσο κακο. Οπως και να εχει ομως με αυτους θα συναγωνιστειτε. Ετσι λοιπον κ τα θεματα θα πρεπει να εχουν μια δομη καταλληλη ωστε να ξεχωρισουν αυτον που εχει πολυ καλο υποβαθρο στα μαθηματικα απο αυτον που ασχοληθηκε 6 μηνες για να παει να γραψει. Τα φετινα θεματα νομιζω ηταν τα πιο δικαια των τελευταιων ετων.
Οσο για την προετοιμασια για να επιστρεψουμε στο θεμα, οποιος επιλεγει μαθηματικα γενικης πρεπει να κατανοησει σε βαθος την υλη και οχι επιφανειακα. Το τελευταιο σε συνδιασμο με τις πολλες ασκησεις που θα κανει καποιος που ενδιαφερετε νομιζω ειναι το κλειδι ακομα κ γ αυτους που ασχολουνται φετος με τα μαθηματικα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eileen

Τιμώμενο Μέλος

Η Athena (1/3 ΜΕΤΣ) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 7,414 μηνύματα.
Ακριβώς natasoula!:clapup:

Καλή επιτυχία στα παιδιά που μπαίνουν στην διαδικασία της προετοιμασίας! Υπομονή, ηρεμία και καλή ψυχολογία χρειάζεται!:)
Και αν χρειαστείτε κάτι πείτε μας!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χριστιάννα ^^

Διάσημο μέλος

Η Ίδιο με το ψεύτικο. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,571 μηνύματα.
Παντως με ανοιχτο βιβλιο δε νομιζω οτι θα χε προβλημα καποιος με στοιχειωδη κριτικη σκεψη.

Θα είχε.

Αυτές τις μαλακίες λέτε οι θεωρητικοί μόνοι σας για να χαίρεστε. Και δε λέω μπορεί να έχουν πλάκα όταν συζητάτε μεταξύ σας αλλά σε κουβέντα με άλλες κατευθύνσεις, για να μην κάψεις πέρα απ' την τιμή και τον εγκέφαλό σου, μην αναφέρεις καν τη λέξη περιεχόμενο. Με ένα κεφάλαιο Βιολογίας Κατεύθυνσης να ξεπερνά και τις 40/80/120/the hell σελίδες ΟΛΗΣ της ύλης σου σε ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ δε βρίσκω σημείο απ' το οποίο μπορείς να κρεμαστείς για να μιλήσεις έτσι κι αλλιώς.

Αλλά για ακόμα μία φορά το point μου δεν ήταν αυτό που υποτίθεται ότι μου έδωσες να καταλάβω --ότι η ιστορία ΑΠΑΙΤΕΙ κατανόηση περιεχομένου. REALLY? FUCKING SERIOUS??!! Και κοίτα ποιος μιλάει για μαντάρα τελικά!

Εξαρχής το μόνο που έκανα ήταν να συγκρίνω τα δύο μαθήματα, όχι να κατηγορήσω την ιστορία σου και τις μεθόδους της γιατί, guess what: ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ!
Αρκετά διάβασες σήμερα, άντε για ύπνο.

Μόνο που.. αφού δεν σε νοιάζει η ιστορία, γιατί κάθεσαι και την σχολιάζεις χωρίς να ξέρεις; Κι εγώ μπορώ ν'αρχίσω να λέω τη βιολογία ευκολάκι, γιατί, guess what, στο σχολείο μου όλοι έγραψαν πάνω από 16 και όσοι έχω μιλήσει, μου λένε πως είναι standarακι που άμα διαβάσεις γράφεις, σιγά. Αλλά δεν τα λέω κάτι τέτοια, γιατί θα έρθουν κάτι τύποι σαν κι εσένα και θα με πάρουν με τις πέτρες.

Μπορεί λοιπόν να μη σε νοιάζει, αλλά στ'αρχίδια μου, αφού το έθιξες το θέμα θα λουστείς και απάντηση. Η ιστορία δεν είναι μόνο το σχολικό εγχειρίδιο, το εύρος που καλύπτει είναι πολύ μεγαλύτερο, γιατί απλά ΚΑΘΕ μα ΚΑΘΕ κείμενο, είτε άρθρο της εποχής που μελετάται, είτε μεταγενέστερο ιστορικό, είτε κάποιου μελετητή, είτε ομιλία του ίδιου του Βενιζέλου, μπορεί να τεθεί προς σχολιασμό. Ξεφεύγουμε από τα πλαίσια του βιβλίου, ξεφεύγουμε από τα πλαίσια της ιστορίας και της καθαρής, στείρας γνώσης δεδομένων (μαλακίες του τύπου τα 3/4 είναι γνωστά με κάνουν και γελάω) και πάμε σε άλλα επίπεδα, όχι κατανόησης της ύλης, κατανόησης στιγμιοτύπων της αντικειμενικής πραγματικότητας και πτυχών της που δεν αποκαλύπτονται στα ιστορικά δεδομένα.

Πρόσεξε. Δεν λέω πως στις πανελλήνιες τα θέματα είναι (πάντα) έτσι, δεν νομίζω όμως πως και στη βιολογία σας γαμάνε και τόσο. Λέω πως αυτό

Είπα ότι ό,τι κι αν κατεβάσεις για τη δυσκολία του μαθήματος, όσο ακατόρθωτο κι αν το παρουσιάσεις η βιολογία θα είναι πάντα πάνω όσον αφορά το συνδυασμό διαφορετικών κομματιών της ύλης και διαφορετικών επιστημών συνολικά.

δεν το ξέρεις και εν τέλει δεν θα το μάθεις και ποτέ γιατί όπως εσύ δεν έχεις ιδέα για τις γαμωπηγές που αν θέλει μπορεί να βρεί ένας καθηγητής, έτσι κι εγώ δεν έχω ιδέα από βιολογία.

Πολυμηχάνημα, μην μου φωνάζεις εμένα!:mad:
And the fact, dear is ότι ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΕΧΟΥΜΕ γιατί στο δικό μου σχολείο οι μεγαλύτεροι βαθμοί στην έκθεση ήταν θεωρητικών - whether u like it or not!;)

Νιώθω λες και τις βγάζουμε και τις μετράμε. :P Και στο δικό μου ήταν θετικής, hell no! 3-1 είμαστε; :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eileen

Τιμώμενο Μέλος

Η Athena (1/3 ΜΕΤΣ) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 7,414 μηνύματα.
Νιώθω λες και τις βγάζουμε και τις μετράμε. :P Και στο δικό μου ήταν θετικής, hell no! 3-1 είμαστε; :P
Χαχαχα, τα σπας!:clapup:
μα όλα αυτά δεν έχουν λογική, αυτό προσπαθούσα να πω...:redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

OLSon-X

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο OLSon-X αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αριστομένης (Μεσσηνία). Έχει γράψει 262 μηνύματα.
παιδια καμια σχεση οι κατευθυνσεις δεν πανε αναλογα με τους εξυπνους η τους χαζους, απλα "οι ψωναρες πανε θετικη οι αχριστοι τεχνολογικη και θεωριτικη οι χαζοι" ετσι εχει καρφωθει και δεν ξερω το γιατι.
μπορει να μου απαντησει κανεις σε αυτο: ??
γιατι καποιοι (τα ψωνια) νομιζουν οτι η θετικη κατευθυνση ειναι για ξυπνιους και υποβαθμιζουν ολες τις αλλες κατευθυνσεις?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eileen

Τιμώμενο Μέλος

Η Athena (1/3 ΜΕΤΣ) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 7,414 μηνύματα.
παιδια καμια σχεση οι κατευθυνσεις δεν πανε αναλογα με τους εξυπνους η τους χαζους, απλα "οι ψωναρες πανε θετικη οι αχριστοι τεχνολογικη και θεωριτικη οι χαζοι" ετσι εχει καρφωθει και δεν ξερω το γιατι.
μπορει να μου απαντησει κανεις σε αυτο: ??
γιατι καποιοι (τα ψωνια) νομιζουν οτι η θετικη κατευθυνση ειναι για ξυπνιους και υποβαθμιζουν ολες τις αλλες κατευθυνσεις?
Ε, οκ δεν το κάνουν όλοι αυτό!;)
o Econ είναι θετικός αλλά δεν υποβαθμίζει καθόλου τις άλλες κατευθύνσεις!:clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top