Σύστημα Δεσμών

rolingstones

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΞΕΝΟΦΩΝ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Καλαμάτα (Μεσσηνία). Έχει γράψει 884 μηνύματα.
πραγματικα το καλυτερο συστημα εκει ξεχωριζε ο πραγματικα καλος και δε γινοταν το χαλι με τη σημερινη εποχη εποχη που παιζονται στο ποντο τα παντα ολα βουντου για δειξε μου τα θεματα 1993 φυσικης που ειπες τετοια ποσοστα αποτυχιας και αυτο που ειπες οτι κλαιγανε στα καναλια ειναι αληθεια?δηλαδη τι λεγανε τοτε?να φανταστω στα νεοσυστατα ιδιωτικα καναλια τοτε γιατι στα κρατικα ουτε λογος τοτε:iagree: επισης μια κρισιμη ερωτηση ποιος ηταν υπουργος παιδειας το 1993 που αναφερει ο φιλος με ποια κυβερνηση?νομιζω θα μας λυθουν ολες οι αποριες αν απαντησουμε σε αυτο:thanks:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
Να ρωτήσω και κάτι σαν ο μικρός της παρέας

Με τις Δέσμες υπήρχαν οι αντιδράσεις που υπάρχουν και τώρα;

Δηλαδή απλά, κατηγορούσαν τις Δέσμες όπως κατηγορούν τώρα το εκπαιδευτικό σύστημα και ζητούν αλλαγή; Αν όχι, γιατί καταργήθηκαν;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Αν και δεν έδωσα με δέσμες, οι δέσμες είχαν ένα μεγάλο πλεονέκτημα που δεν μπορούσε κάποιος υποψήφιος να το δει παρά μόνο μεταγενέστερα όταν θα έμπαινε στο πανεπιστήμιο.

Κάθε πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα είχε τόση ύλη όση ένα μάθημα πανεπιστημίου. Κατά συνέπεια δεν μπορούσαν τα μαθήματα να είναι πανω από 4 (κάθε μάθημα με τις δέσμες είχε διπλάσια ύλη από ότι τώρα με τις κατευθύνσεις). Έτσι λοιπόν οι φοιτητές ήξεραν πως να διαχειριστούν τέτοια ποσότητα ύλης. Με το καινούριο σύστημα που η ύλη είναι πολύ λιγότερη σε κάθε μάθημα, όταν μπαίνεις στο πανεπιστήμιο σου φεύγει η μαγκιά. Έχεις ένα βουνό ύλης σε κάθε μάθημα και δεν ξέρεις τι να πρωτοδιαβάσεις.

Για να καταλάβουν οι νεότεροι

Στα μαθηματικά 1ης δέσμης η ύλη ήταν η εξής:

Διανύσματα+Εξίσωση ευθείας+Κωνικές τομές+Στατιστική+Πιθανότητες+Πίνακες και Γραμμικά Συστήματα+Μιγαδικοί αριθμοί+Συναρτήσεις, Όρια, Συνέχεια+Διαφορικός Λογισμός+Ολοκληρωτικός Λογισμός

Στη φυσική 1ης και 2ης δέσμης (κοινά θέματα) η ύλη ήταν περίπου η ακόλουθη:

Βολές+Βαρυτικό πεδίο,Δορυφόροι+Ορμή-Κρούση+Έργο-Ώθηση δύναμης+Ταλαντώσεις+Κύματα+Θερμοδυναμική+Ηλεκτρομαγνητικό πεδίο+Ηλεκτρομαγνητική επαγωγή, Αυτεπαγωγή, Αμοιβαία Επαγωγή+Φόρτιση, εκφόρτιση πυκνωτή+Κυκλώματα Εναλλασσόμενου Ρεύματος

Νομίζω ότι η μηχανική στερεού σώματος δεν συμπεριλαμβανόταν στην ύλη τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pure_Seduction

Επιφανές μέλος

Ο Pure_Seduction αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 9,834 μηνύματα.
Και εγώ θεωρώ οτι οι δέσμες ήταν καλύτερο από το τωρινό.

Άν δεν κάνω λάθος κρατούσες τις καλές βαθμολογίες και μπορούσες να δώσεις την επόμενη χρονιά?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Και εγώ θεωρώ οτι οι δέσμες ήταν καλύτερο από το τωρινό.

Άν δεν κάνω λάθος κρατούσες τις καλές βαθμολογίες και μπορούσες να δώσεις την επόμενη χρονιά?
Ναι. Μεχρι και 2 χρονια μετα την πρωτη φορα που εδινες κρατουσες τους βαθμους απο οσα μαθηματα ηθελες και ξαναεδινες μονο αυτα στα οποια δεν ειχες παει καλα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pure_Seduction

Επιφανές μέλος

Ο Pure_Seduction αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 9,834 μηνύματα.
Μια χαρά άρα δεν περνούσε ο υποψήφιος την ψυχοφθόρα διαδικασία που περάσαμε εμείς...αν και αυτό είναι σχετικό...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Ναι, αλλα ειχαν πολυ μεγαλυτερη υλη και δυσκολοτερα θεματα απ' οτι ακουω. Παντως, επειδη το εζησα, το αγχος να εχεις 6 μαθηματα πανω απ' το κεφαλι σου για δευτερη χρονια ειναι μεγαλο. Τουλαχιστον τα 1-2 νομιζω οτι θα ηταν καπως καλυτερα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pure_Seduction

Επιφανές μέλος

Ο Pure_Seduction αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 9,834 μηνύματα.
εδωσες δευτερη χρονια πανελληνιες?χαρα στο κουραγιο σου.καλα αποτελεσματα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Έχω γνωστό άτομο και μάλιστα συνάδελφος ο οποίος έδωσε 3 φορές με τις δέμες. Την χρονιά που ήταν τελειόφοιτος εφασφάλισε 1 μάθημα. Την δεύτερη φορά εξασφάλισε 2 και την τρίτη 1.

Αν είναι να έχεις ένα μάθημα το χρόνο, ε δεν το ξεσκίζεις να γράψεις 20 ρε γαμ***? Η αδικία ήταν ότι οι απόφοιτοι που ξαναέδιναν έχοντας εξασφαλίσει μαθήματα έμπαιναν σε ίδιο ποσοστό με τους τελειόφοιτους και τους απόφοιτους που έδιναν και τα 4 μαθήματα και όχι σε κάποιο περιορισμένο ποσοστό.

Οι βάσεις ήταν πολύ μικρότερες από τις τωρινές κι έτσι πρέπει να είναι κανονικά κατά την γνώμη μου ώστε οι αριστούχοι να μπαίνουν στην 1η τους επιλογή και όχι ένας αριστούχος να μην μπει στην για 1 μόριο όπως γίνεται σήμερα. Αν παρατηρήσει κανείς τις βάσεις θα δει ότι πάρα πολύ σπάνια-σχεδόν ποτέ ξεπερνούσαν το 6000 στα 6400 που σημαίνει 18750 στα 20000 μόρια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pure_Seduction

Επιφανές μέλος

Ο Pure_Seduction αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 9,834 μηνύματα.
συμφωνώ στο οτι μπορεις να διαβάσεις καλύτερα 4 μαθήματα παρά 7(εγώ τοσα εδωσα) και να κρατησεις και την βαθμολογια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cheery

Πολύ δραστήριο μέλος

Η cheery αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,005 μηνύματα.
@ chris_90
μπορεί να ήταν αυτά τα κεφάλαια στα Μαθηματικά και από το 86 και όχι από το 88. Δεν παίρνω και όρκο... Τουλάχιστον για τη φυσική του '93 τα θυμόμουν σωστά τα ποσοστά (90% στη 1η Δέσμη κάτω από τη βάση και 80% στη 2η Δέσμη, αντίστοιχα...).
Η ιστοσελίδα το χαρακτηρίζει ως "ιστορικό αρνητικό ρεκόρ". Δεν έχει και άδικο, πιο κάτω δεν πάει!

To 93 δεν ηταν η χρονια στην οποια μια καμπυλη σ ενα διαγραμμα φαινοταν ευθεια, λογω κακης μεταδοσης θεματων?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Πιθανές απαντήσεις στις ερωτήσεις σας...

@ rolingstones: Νομίζω ότι ήταν καλύτερο σύστημα από το σημερινό, αν και τα δύο, το καθένα από την πλευρά του, παρουσιάζουν μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα. Βασικά με τις Δέσμες είχες όλες τις απαραίτητες γνώσεις για την ομάδα σχολών που επιδίωκες να εισαχθείς, κάτι που δεν συμβαίνει με τα Πεδία (ειδικά για σχολές που έχουν βασικό μάθημα την Ανόργανη και Οργανική Χημεία).

Ο «πραγματικά καλός» με σωστές βάσεις, γερή προετοιμασία και (κυρίως) ψυχραιμία θα ξεχωρίσει σε οποιοδήποτε σύστημα διαγωνισμού. Είτε αυτό είναι οι Δέσμες, είτε τα Πεδία. Με τις Δέσμες ο ανταγωνισμός μεταξύ των μαθητών ήταν πολύ πιο σκληρός από ό,τι σήμερα, γιατί: α) οι επιτυχόντες (εισαγωγή οπουδήποτε) ήταν αριθμητικά οι μισοί σε σχέση με το σήμερα (και φυσικά ο ίδιος αριθμός συμμετεχόντων) και β) οι σχολές ΑΕΙ/ΤΕΙ ήταν λιγότερες σε αριθμό.

Τα θέματα της φυσικής του 1993 τα βρήκα σε αυτή την ιστοσελίδα: https://www.scribd.com/doc/15620845/-1993
Επισημαίνω, ότι θεωρία από το βιβλίο είναι μόνο το 1 Α (συνολικά 2.5 μονάδες), ενώ τα 1 Β και δεύτερο θέμα είναι ερωτήσεις κρίσεως (7.5 μονάδες) πράγμα που δεν είχε ξαναγίνει (θυμάμαι που ψάχναμε τα υπόλοιπα θέματα θεωρίας, αλλά δεν τα βρίσκαμε). Τα θέματα 3 και 4 είναι ασκήσεις. Το θέμα 3 για να το λύσεις ολόκληρο έπρεπε να γνωρίζεις τύπους που δεν τους είχε το βιβλίο (και φυσικά να τους αποδείξεις πρώτα). Το 4 θέμα ξέφευγε αρκετά από τα όρια του βιβλίου (καλά αυτό ήταν κάτι δεδομένο στις Δέσμες) και «κακώς μεταφρασμένο». Στο 3ο θέμα χορηγήθηκε συμπληρωματική οδηγία ως προς τη λύση του, η οποία όμως εστάλη καθυστερημένα (ήδη είχαν φύγει νόμιμα μαθητές από την αίθουσα) και σε μερικά σχολεία δεν έφτασε ποτέ.

Ο σάλος ήταν μεγάλος και το «έπαιζαν» και τα Ιδιωτικά και τα Κρατικά κανάλια. Γονείς και μαθητές διαμαρτύρονταν σε καθημερινή βάση και ο Σύνδεσμος Φυσικών «απαιτούσε» να επαναληφθούν οι εξετάσεις. Τα λάθη δυστυχώς ήταν πολλά (βλέπε και παρακάτω που απαντώ στην aleka). Επίσης, στα Μαθηματικά και Χημεία είχαν πέσει δυσκολότερα θέματα από τη χρονιά του 1992 και έτσι οι απόφοιτοι πρώτης και δεύτερης Δέσμης ήταν καταφανέστατα ευνοημένοι από τους τελειόφοιτους. Χαρακτηριστικό γεγονός που ανέφερα και σε προηγούμενη δημοσίευσή μου: Κανένας τελειόφοιτος δεν εισήχθη σε οποιαδήποτε Ιατρική Σχολή!

Υπουργός παιδείας? Ή ο κ. Σουφλιάς ή ο κ. Κοντογιαννόπουλος. Νομίζω ότι ήταν μάλλον ο Σουφλιάς. Κυβέρνηση η ΝΔ. Αλλά ποιες απορίες λύνονται με αυτά?


@ Djimmakos: Πάντα υπάρχουν οι ίδιες «αντιδράσεις». Εξετάσεις τότε, εξετάσεις και τώρα... Γκάφες γινότουσαν με τις Δέσμες, γκάφες γίνονται και με τα Πεδία (ο chris90 παραπάνω έχει δώσει σχετικό link με τα παρατράγουδα). Οι Δέσμες απλά ολοκλήρωσαν τον 20ετή κύκλο τους και στο πλαίσιο πάταξης της παραπαιδείας, το ΥΠΕΠΘ θέσπισε τα Πεδία. Φυσικά η παραπαιδεία βασιλεύει... Όσο υπάρχουν εξετάσεις, όσο υπάρχουν συγκεκριμένες κάθε φορά σχολές που τις επιζητεί η πλειοψηφία των μαθητών, όσο υπάρχει η «τρέλλα» όλων μας για πτυχία εεεεε άλλο τόσο θα υπάρχουν και τα φροντιστήρια!


@ Geoste: Δεν θυμάμαι με σιγουριά όλα τα κεφάλαια, αλλά έτσι πρέπει να ήταν. Θυμάμαι ότι τα Μαθηματικά ήταν δύο βιβλία, η Φυσική είχε 11 ή 12 κεφάλαια και η Χημεία καμιά 15αριά. Από θεωρία, μπόλικη... Στη φυσική, η «μηχανική στερεού σώματος» ήταν στην Α λυκείου και θεωρούνταν ότι τα ξέρεις. Μπορεί να σε ρωτούσαν. Στην Οργανική Χημεία «οι καύσεις» ήταν στη Β Λυκείου και θεωρούνταν ότι τα ξέρεις. Μπορεί να σε ρωτούσαν (με ρώτησαν)! Το έχω ξαναπεί παραπάνω, ότι το 1ο-2ο έτος όλων των σχολών βασίζεται στις γνώσεις που είχαν οι μαθητές στις Δέσμες και όχι με τα Πεδία.


@ Rewial: Max μεταφοράς βαθμολογίας τα 2 έτη (όπως είπε και ο chris90). Αν έδινες π.χ. 4η φορά δεν μπορούσες να κρατήσεις μάθημα από την πρώτη φορά. Από εκεί και πέρα, το να κρατήσεις ένα μάθημα είναι καλό για αυτόν που το πράττει, αδικία μεγάλη όμως για τον τελειόφοιτο...
Όπως αναφέρει και ο geoste το παράδειγμα με το γνωστό του άτομο, οι απόφοιτοι δεν έμπαιναν στο ίδιο ποσοστό με τους τελειόφοιτους, αλλά στατιστικώς στις υψηλές σε ζήτηση σχολές έμπαιναν παραπάνω!!!
Οι βάσεις ήταν χαμηλότερες σε σχέση με τα Πεδία, γιατί ήταν δύσκολο να γράψεις σε όλα >18. Αυτό συνέβαινε κυρίως στην 1η Δέσμη (λέγε με βασικά Μαθηματικά), αλλά και 2η Δέσμη. Στην 3η και 4η Δέσμη τα πράγματα ήταν σχετικά πιο εύκολα. Για παράδειγμα, στα Λατινικά αν δεν έγραφες άριστα (>18.5) ήταν αποτυχία και το ξαναέδινες...


@ aleka: μην μας ξύνεις τις πληγές... κλάψ (το είχα λύσει θεωρώντας ότι είναι ευθύγραμμα τμήματα, αλλά τελικά πήρα κουλούρι μόρια στο θέμα)! Έτσι ακριβώς συνέβει! Η καμπύλη ήταν σχεδιασμένη με το χέρι και αν δεις το διάγραμμα στο 2ο θέμα από το link που παρέθεσα παραπάνω: Πού είναι οι καμπύλες οεο? Αρχικά η σωστή λύση από τα φροντιστήρια και θεματοδότες ήταν με «ευθύγραμμα τμήματα», αλλά μετά το αλλάξανε το σωστό να είναι «οι καμπύλες». Αυτό πυροδότησε «περισσότερο κλάμα στα κανάλια»... Βασικά υπήρχαν πολλές "κακές διατυπώσεις". Επίσης, το 4ο θέμα έχει Α και Β μέρος. Μετά από μερικές μέρες οι θεματοδότες αποφάσισαν ότι τα υποερωτήματα δεν θα είναι ισοδύναμα και ότι το Α πιάνει 75% των μονάδων και το Β 25%. Ούτε αυτό έχει ξαναγίνει στις Πανελλήνιες. Αν και η άσκηση ήταν παλούκι, το Α μέρος ήταν πιο δύσκολο και ξαφνικά ήσουν με «άριστα» το 16.5 αν δεν το είχες λύσει (δεν το έλυσε σχεδόν κανένας χαχαχαχα). Εδώ έπαιξε το ρόλο της η «κακή μετάφραση».

Τα θέματα ήταν πολύ έξυπνα και όλα απαιτούσαν κρίση (χεχε αφού έλλειπε η θεωρία). Όμως η εκτέλεση αυτής της σκέψης ήταν για τα μπάζα και αποτέλεσε την αιτία που δεν ξαναέγινε αυτό στις Πανελλήνιες. Η επιπλέον αποτυχία τους ήταν ότι όλα προορίζονταν για τους πάρα πολύ καλά προετοιμασμένους (όλα τα θέματα χαρακτηρίστηκαν ως δύσκολα) και δεν υπήρχε κλιμάκωση των αποδόσεων. Αν οι βάσεις των σχολών ήταν μόνο η Φυσική, τότε με βαθμό γύρω στο 7-8 περνούσες σε ΑΕΙ!!!!
Θυμάμαι ότι όλα τα παιδιά μέσα στις εξετάσεις της Φυσικής τα είχε λούσει κρύος ιδρώτας και μετά όλοι κλαυσιγελούσαν και έλεγαν ότι «πήραμε τον μπούλο»! Ο υποφαινόμενος θυμάται να πέρασε τη βάση (ανήκε στο προνομιούχο 10%), αφού είχε σκιστεί στο διάβασμα, ωστόσο οι αδικίες που έγιναν εκείνη τη μέρα χαράκτηκαν στο πετσί μας...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gourlis

Νεοφερμένος

Ο gourlis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 41 μηνύματα.
Ανατρεχοντας τα ποστ ,επεσα πανω σε αυτο.

ΔΕΣΜΕΣ!!!!

Τι θρυλικο και συναμα ελεεινο συστημα εισαγωγης!!!!
Πλακα πλακα παντως οι πολιτικοι μας ειναι γελοιοι και αστειοι,αντι να βελτιωσουν τις δεσμες ,εφτιαξαν κατι ακομα χειροτερο.
Αυτος που στοχευει σε οικονομικο πρεπει να διαβασει φυσικη ,αυτος που παει πολιτικος μηχανικος πρεπει να μαθει βιολογια η οικονομια.....:mad:
Φαντασου γιατι κοπανους μιλαμε
τουλαχιστον τοτε διναμε 4 μαθηματα και ενα απο αυτα ηταν εκθεση.
Βεβαια απο υλη τα πραγματα ηταν σε αθλιο καταντημα, αφου τα σχολικα βιβλια ειχαν το 2-3% της υλης και το υπολοιπο επρεπε να το μαθουμε απο το φροντιστηριο.Ουσιαστηκα τοτε σε παρακινουσε το συστημα να πας φροντ.
το μονο ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ηταν οτι ειχαμε δυνατοτητα να κρατησουμε μαθηματα και να δωσουμε μεχρι 3 φορες.
Παντως δεν ηταν καθολου σπανιο να δινει καποιος 3 φορες.εγω ηξερα παρα πολλους που ειχαν δωσει και περασει με την τριτη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
εγω απο τεταρτη...ηταν μεν ευκολοτερα τα μαθηματικα απο πρωτη δεσμη και δεν ειχαν το κεφαλαιο με τους μιγαδικους,αλλα γι αυτο και ειχε και ενα 20% καλυτερη βαθμολογια απο τους υποψηφιους ...που αυξανε τις βασεις...μαζι με την ιστορια...

εξαλλου απο τους 50 πρωτους της δεσμης ζητημα δυο να γραφαν το απολυτο στο μαθημα των μαθηματικων...

μεγαλη φαβα η οικονομια..μπολικη θεωρια...πολλες ασκησεις...πολλες πραξεις...εστιαζαμε στα μαθηματικα (ειχαν 2.5 μονο θεωρια απο τις αποδειξεις,τα αλλα προβληματα)που οντως ειχαν την δυσκολια τους και στον παπαγαλισμοτ ης ιστοριας(που ομως ειχε και συνδυαστικες) και η οικονομια ηταν παγιδα μεγαλη(αν θυμαμαι καλα μισα θεματα θεωριες,μισα ασκησεις..απειρες μας ειχαν βαλει εκεινη την χρονια ελεος!)...
επισης η εκθεση επρεπε να γραφεις κατεβατα δεν ειχε ασκησεις..οποτε δυσκολα

τα μαθηματα επειδη ηταν ολο κι ολο 4 και περασαν χρονια πολλα ειχαν αποκτησει πολυ μεγαλη δυσκολια...γι αυτο αλλαξε το συστημα..της μουρλης γινοταν...επισης ηταν φαβα..λιγα μαθηματα,ενα λαθος βγηκες οφ...μακρυα και να μην ξαναρθουν οι δεσμες,υπερβολικο αγχος...

4 μαθηματα μεγαλη υλη,δυσκολα θεματα...μισοι υπποψηφιοι απο οτι τωρα...οξω ρε!να μην ξαναρθει
θυμαμαι οταν μπηκαμε πρωτο ετος σχολη..μας φανηκαν ολα τα μαθηματα μικυ μαους...τα πανεπιστημιακα μαθηματικα ολα...δεν ειναι φυσιολογικο αυτο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
εβλεπα στατιστικα που δειχνουν την δυσκολια στα θεματα των δεσμων....πανω απο 147 μορια(με απολυτο αριστα το 160) την χρονια που εδωσα εγραψε στα μαθηματικα μολις το 0.16%! ενω στην ιστορια θεωρητικο μαθημα μολις το 5 % τα ιδια και στις αλλες δεσμες...χαμος δηλαδη δυσκολα θεματα...

τωρα εβλεπα στο τωρινο συστημα περσι κατι 10 ,15 % με βαθμους πανω απο 18 στα μαθηματικα(!)και λεγα ημαρτον !απο αυτην την αποψη οι νεοι ειναι τυχεροι ασυζητητι,ειναι σε καθε περιπτωση πιο ευκολο να γραψεις 7 μαθηματα με λιγοτερη υλη και ευκολοτερα θεματα,απο το να γραψεις 4 με δυσκολα θεματα και πολλη υλη...οι ανθρωποι ηταν γκαου τοτε που προεκριναν αυτο το συστημα ...μια αποτυχια σε ενα μαθημα σε εβγαζε off,με 7 εχεις ευκαιριες ...αφηνω που οι θεσεις ηταν οι μισες ή τελος παντων λιγοτερες οποτε ο ανταγωνισμος ζουγκλα...εφιαλτικο συστημα το παλιο...
το μονο ουσιαστικα θετικο ηταν πως μπορουσες να κρατησεις τον βαθμο μαθηματος δυο φορες μαξ.και δωστου χαμενες χρονιες....τωρα νομιζω εχει το 10% που ειναι πολυ καλη κινηση..δεν γουσταρεις πας στην αλλη..τοτε μπηκες τελος...απο καθε αποψη διεστραμμενο το συστημα των δεσμων το παλιο...η πιεση ηταν τρομακτικη...μπαιναμε μετα στα πανεπιστημια και τουλαχιστον το πρωτο ετος μας φαινοταν πανευκολο εως γελοιο !ποσο φυσιολογικο ειναι αυτο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

dpa2007

Νεοφερμένος

Ο Τάσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 17 μηνύματα.
Και τώρα το ίδιο ακριβώς συμβαίνει.

Οι δέσμες είχαν ένα καλό κι ένα κακό:
Το καλό: Λιγότερα μαθήματα. Δεν χρειαζόταν να διαβάζεις ΑΟΔΕ για να μπείς πχ στο Φυσικό.
Το κακό: Λιγότερα μαθήματα, το ένα εκ των οποίων ήταν η έκθεση. Ο παράγοντας τύχη έπαιξε πολύ μεγαλύτερο ρόλο στην εισαγωγή στις υψηλόβαθμες σχολές.

Για την περίοδο πριν τις δέσμες, ας μην το συζητήσουμε. Οι διαδικασίες εισαγωγής στα πανεπιστήμια ήταν απολύτως αδιαφανείς και το απολυτήριο Λυκείου σήμαινε κάτι, ακριβώς επειδή ελάχιστοι είχαν τη δυνατότητα να συνεχίσουν παραπέρα. Δεν είναι οι δέσμες που απαξίωσαν το Λύκειο, οι Δέσμες ήταν απλά ένα αμερόληπτο σύστημα εισαγωγής που δεν υπήρχε προηγουμένως.

η μονη διαφορα(τουλαχιστον οσον αφορα εμενα) ειναι οτι επιδιωκω να παρω 20 προφορικο βαθμο στα πανελληνιως εξεταζομενα μαθηματα. κατα τ'αλλα, για τις απουσιες πηγαινω. αντε και για χαβαλε-γκομενες:P
Αν και μετά από πολύ καιρό,να διευκρινίσω πως τα Μαθήματα των Δεσμών είχαν πολύ περισσότερη ύλη από το επόμενο (νυν) σύστημα Εξετάσεων.Η πρώτη χρονιά εφαρμογής ήταν το 1982-1983.
Για παράδειγμα στην 1η Δέσμη τα Βιβλία Μαθηματικών (ως το 1992) ήταν 3, με 4 κεφάλαια ανά βιβλίο ως το 1988(12 συνολικά),και 13 κεφάλαια συνολικά 5 Ανάλυση-4 Άλγεβρα-4 Αναλυτική Γεωμετρία από το 1988-1989 και έπειτα.
Το 1987-1988 προστέθηκε το 5ο κεφάλαιο της Ανάλυσης, τα Ολοκληρώματα(Αόριστο και Ορισμένο Ολοκλήρωμα συνάρτησης μιας μεταβλητής).
Στην Άλγεβρα υπήρχαν οι Διανυσματικοί Χώροι και οι Αλγεβρικές Δομές(Ομάδες,Ημιομάδες,Δακτύλιοι) που πλέον ως ύλη διδάσκεται μόνο στα Πανεπιστήμια(Μαθηματικό-Φυσική-Πολυτεχνείο).
Μπορείτε να πάρετε μια ιδέα για το τι διδασκόταν στην Άλγεβρα(τμήμα της) από βοήθημα εκείνης της εποχής:
https://lisari.blogspot.com/2011/08/1989.html
Από το 1994 και έπειτα τα βιβλία Μαθηματικών της Α Δέσμης έγιναν 2,
Η Χημεία είχε δύο μέρη:Ανόργανη και Οργανική Χημεία
Όσο δε αφορά τη Φυσική,τα κεφάλαια ήταν 13 στην 1η Δέσμη.
ΥΓ:
Άλγεβρα 1992:
https://ke-ntro.blogspot.gr/2013/09/1992.html
Ανάλυση 1992:
https://ke-ntro.blogspot.gr/2012/06/1992.html

Τα 3 βιβλία της τότε 1ης Δέσμης μπορείτε να δείτε εδώ:
https://www.mathematica.gr/forum/viewtopic.php?f=6&t=27133
Για θέματα Μαθηματικών Δεσμών,δείτε εδώ:
https://blogs.sch.gr/gkaraferis/files/2012/08/%CE%91%CE%84%CE%94%CE%95%CE%A3%CE%9C%CE%97_%CE%98%CE%95%CE%9C%CE%91%CE%A4%CE%91-%CE%95%CE%9E%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%A3%CE%95%CE%A9%CE%9D.pdf

Για το σύστημα των δεσμών δείτε εδώ:
https://www.stat-athens.aueb.gr/~jpan/diatrives/Marouga/chapter2.pdf
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Παιδιά, ξεχνάτε κάτι!
Αν ο λόγος συνολικές προσφερόμενες θέσεις/σύνολο υποψηφίων παραμένει ο ίδιος τότε είτε είναι δύσκολα είτε εύκολα τα θέματα, οι "ίδιοι" μπαίνουν.
Απλά, όσο δυσκολεύουν τα θέματα, τόσο ο βαθμός που βγάζεις είναι περισσότερο αντιπροσωπευτικός με ότι αυτό συνεπάγεται.
Βέβαια, όταν βάζεις και παλούκια θέματα, πιστεύω ότι εκτός από τους άριστους οι οποίοι γράφουν μέτρια έως καλά, οι υπόλοιποι βρίσκονται στην ίδια μοίρα με ελάχιστες διαφορές. Οπότε χάνεται η αντιπροσωπευτικότητα.

Γενικά, θα πρέπει τα θέματα να είναι διαβαθμισμένα, σε όλα τα θέματα. Έτσι, επιτυγχάνονται όλα.

Το κάθε σύστημα είχε, έχει και θα έχει τις δικές του ιδιομορφίες.

Να σας θυμήσω ότι μετά τις δέσμες όλοι διαμαρτυρόντουσαν για τα 13(?) πανελληνίως μαθήματα, αλλά τα παιδιά έγραψαν τόσο καλά που πραγματικά δεν έβρισκες σχολή κάτω από 17.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
ελατε τωρα παιδια μην την ψαχνετε...οι θεσεις ηταν πολυ λιγοτερες απο την ζητηση συγκριτικα με τωρα ,δεν ειχαν ιδρυθει τοσες σχολες...*η υλη πολυ μεγαλυτερη..τα θεματα ασυγκριτα δυσκολοτερα(ενας στους 500 και ουτε στα μαθηματικα π.χ εγραφε πανω απο 148 μορια,θυμιζω τοτε το απολυτο αριστα δεν ηταν τα 100 μορια,ξεψειριζαν,το 160 ηταν )
και επειδη ηταν 4 μαθηματα μια γκελα σε εβγαζε εκτος στοχων για ολες σου τις πρωτες επιλογες και εθετες και σοβαρη υποψηφιοτητα να μην μπεις πουθενα,ιδιως Β και Γ δεσμη και λιγοτερο Δ..10% δεν υπηρχε
και μονο θετικο,που ηταν σταγονα στον ωκεανο οτι κρατουσες τον βαθμο μαθηματος δυο φορες.

δεν υπαρχει ακμια συγκριση μεταξυ δυο συστηματων ειναι πολυ καλυτερα τωρα,πολυ πιο ανθρωπινα

γι αυτο ακριβως αλλαξε εκεινο το συστημα,η πιεση στον υποψηφιο ηταν δραματικη..τα θεματα στην αυγη του συστηματος ηταν σχεδον φυσιολογικα,ομως τοτε οι θεσεις ηταν ακομα πιο λιγες και οα νταγωνισμος ισχυροτατος..οσο περνουσαν τα χρονια γινοντουσαν πανεπιστημιακου επιπεδου και βαλε,ειχε καταντησει αστειο..τα βιβλια του σχολειου ηταν αχρηστα,το ιδιο το σχολειο ηταν βαρος

παρεπιπτοντως τοτε βαζανε τους υποψηφιους παραμονες πανελληνιων να δινουν γραπτες τελικες εξετασεις σε ολα τα μαθηματα της γ λυκειου ...τωρα νομιζω δεν γινεται αυτο,δεν ειμαι ομως και σιγουρος..και αυτο σαχλαμαρα ηταν,αν και ησσονος σημασιας συγκριτικα με τις αλλες



*τ0 97 π.χ ο συνολικος αριθμος εισακτεων ηταν 51 χιλιαδες,το 96 δεκα % μικροτερος,η ζητηση σταθερη ισως και λιγο πιο αυξημενη συγκριτικα με τωρα,δεν υπηρχαν οι επιπτωσεις της υπογεννητικοτητας τοσο εντονες ακομα)...οσο πιο παλια τοσο λιγοτερες θεσεις...
την δεκαετια του 00'ς ολα τα χρονια ηταν πανω απο 80 χιλιαδες το συνολο των προσφερομενων θεσεων..
καταλαβαινουμε ποσο αγριος ηταν ο ανταγωνισμος και σε αυτο το επιπεδο..δεν ηταν σπανιο αριστουχοι,σημαιοφοροι που συνηθως επελεγαν την Β δεσμη να μην περασουν ουτε ΤΕΙ..λιγες οι σχολες,λιγες οι θεσεις
επισης αν θυμαμαι καλα,που πρεπει καλα να θυμαμαι,ειδικα κριτηρια εισαγωγης για πολυτεκνους κ.λπ δεν υπηρχαν,μονο για ΑΜΕΑ

χαιρομαι για το τωρινο συστημα και δεν θα ηθελα κανενα παιδι να ζησει εκεινο το απαραδεκτο αισχος..μολονοτι μια υποβαθμιση στα πτυχια συνολικα υπαρχει..π.χ στην πληροφορικη εχουν ιδρυθει πεντακοσιες σχολες κ.ο.κ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
ελατε τωρα παιδια μην την ψαχνετε...οι θεσεις ηταν πολυ λιγοτερες απο την ζητηση συγκριτικα με τωρα ,δεν ειχαν ιδρυθει τοσες σχολες...*η υλη πολυ μεγαλυτερη..τα θεματα ασυγκριτα δυσκολοτερα(ενας στους 500 και ουτε στα μαθηματικα π.χ εγραφε πανω απο 148 μορια,θυμιζω τοτε το απολυτο αριστα δεν ηταν τα 100 μορια,ξεψειριζαν,το 160 ηταν )
και επειδη ηταν 4 μαθηματα μια γκελα σε εβγαζε εκτος στοχων για ολες σου τις πρωτες επιλογες και εθετες και σοβαρη υποψηφιοτητα να μην μπεις πουθενα,ιδιως Β και Γ δεσμη και λιγοτερο Δ..10% δεν υπηρχε
και μονο θετικο,που ηταν σταγονα στον ωκεανο οτι κρατουσες τον βαθμο μαθηματος δυο φορες.

δεν υπαρχει ακμια συγκριση μεταξυ δυο συστηματων ειναι πολυ καλυτερα τωρα,πολυ πιο ανθρωπινα

γι αυτο ακριβως αλλαξε εκεινο το συστημα,η πιεση στον υποψηφιο ηταν δραματικη..τα θεματα στην αυγη του συστηματος ηταν σχεδον φυσιολογικα,ομως τοτε οι θεσεις ηταν ακομα πιο λιγες και οα νταγωνισμος ισχυροτατος..οσο περνουσαν τα χρονια γινοντουσαν πανεπιστημιακου επιπεδου και βαλε,ειχε καταντησει αστειο..τα βιβλια του σχολειου ηταν αχρηστα,το ιδιο το σχολειο ηταν βαρος

παρεπιπτοντως τοτε βαζανε τους υποψηφιους παραμονες πανελληνιων να δινουν γραπτες τελικες εξετασεις σε ολα τα μαθηματα της γ λυκειου ...τωρα νομιζω δεν γινεται αυτο,δεν ειμαι ομως και σιγουρος..και αυτο σαχλαμαρα ηταν,αν και ησσονος σημασιας συγκριτικα με τις αλλες



*τ0 97 π.χ ο συνολικος αριθμος εισακτεων ηταν 51 χιλιαδες,το 96 δεκα % μικροτερος,η ζητηση σταθερη ισως και λιγο πιο αυξημενη συγκριτικα με τωρα,δεν υπηρχαν οι επιπτωσεις της υπογεννητικοτητας τοσο εντονες ακομα)...οσο πιο παλια τοσο λιγοτερες θεσεις...
την δεκαετια του 00'ς ολα τα χρονια ηταν πανω απο 80 χιλιαδες το συνολο των προσφερομενων θεσεων..
καταλαβαινουμε ποσο αγριος ηταν ο ανταγωνισμος και σε αυτο το επιπεδο..δεν ηταν σπανιο αριστουχοι,σημαιοφοροι που συνηθως επελεγαν την Β δεσμη να μην περασουν ουτε ΤΕΙ..λιγες οι σχολες,λιγες οι θεσεις
επισης αν θυμαμαι καλα,που πρεπει καλα να θυμαμαι,ειδικα κριτηρια εισαγωγης για πολυτεκνους κ.λπ δεν υπηρχαν,μονο για ΑΜΕΑ

χαιρομαι για το τωρινο συστημα και δεν θα ηθελα κανενα παιδι να ζησει εκεινο το απαραδεκτο αισχος..μολονοτι μια υποβαθμιση στα πτυχια συνολικα υπαρχει..π.χ στην πληροφορικη εχουν ιδρυθει πεντακοσιες σχολες κ.ο.κ

Και τώρα έτσι πάει να γίνει.
Τα θέματα στα μαθήματα βαρύτητας είναι πολύ δύσκολα και καθιστούν τα βιβλία άχρηστα.
Δηλαδή, αν δεις ασκήσεις Α,Β ομάδας Μαθ. Κατεύθυνσης.. τα θέματα που βάζουν θα ήταν τουλάχιστον Δ' ομάδας.
Και τώρα η πίεση είναι δραματική, απλά επειδή είναι 6 (η 7) τα μαθήματα σώζεσαι από τα άλλα και συνεπώς δεν πατώνεις.

Δεν γνωρίζω ποιός ακριβώς ήταν ο λόγος προσφοράς και ζήτησης. Αλλά μην ξεχνάς ότι άλλες ήταν οι συνθήκες της αγοράς τώρα με τότε. Μπορεί οι υποψήφιοι να ήταν ίδιοι αλλά ποιοί πραγματικά ήταν υποψήφιοι. Δεν υπήρχε τόση μεγάλη αναγκαιότητα ως προς να περάσεις κάπου. Σαφώς, υπήρχαν πολλοί που παλεύουνε. Απλά, πιστεύω ότι είναι πολλοί οι παράγοντες που το επηρεάζουν.

Όπως και με το μεταπτυχιακό. Τότε, μόνον όσοι ήθελαν να ακολουθήσουν ακαδημαική καριέρα έκαναν Μεταπτυχιακό, άντε και λίγοι παραπάνω. Θεωρούταν προσόν αλλά δεν καιγόντουσαν όλοι να το πάρουν όπως τώρα.
Όλα έχουν τα (+) και τα (-).

Και δυσκολότερα εν τέλει να ήταν, ίσως να ήταν καλύτερο διότι ναι μεν ήταν δύσκολη η είσοδος στην τριτοβάθμια αλλά έμπαινε ένα πολύ καλό επίπεδο μαθητών και οι θέσεις ήταν αρκετές ώστε να ικανοποιήσουν επαρκώς την αγορά.

Αν θέλεις την άποψή μου οι θέσεις για την τριτοβάθμια εκπαίδευση θα έπρεπε να είναι περίπου το 50% των υποψηφίων. Δηλαδή περίπου κατά 35-45% μικρότερη απ'ότι τώρα.
Επίσης, τα θέματα να μπαίνουν με διαβάθμιση.

Θεωρώ ότι το νέο σύστημα είναι μια βελτιωμένη version των παλαιών δεσμών.
Μετράει η επίδοσή σου σε όλο το Λύκειο, υπάρχει τράπεζα θεμάτων, ανεξαρτητοποιούνται οι Πανελλήνιες από το σχολείο, 4 μαθήματα που χρειάζονται για την εισαγωγή σου.
Θεωρώ βέβαια αναγκαίο την ύπαρξη προπαρασκευαστικών μαθημάτων η τουλάχιστον μαθήματα επιλογής όπως είναι και στην Κύπρο. (αφού αντιγράφουν τις Παγκύπριες, τουλάχιστον ας το κάνουν σωστά)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
δεν γινεται ετσι τωρα και το βλεπεις απο τους βαθμους που γραφαν τοτε και που γραφουν τωρα ..ειναι πολυ πιο ευκολα τα θεματα...μια συγκριση με τα θεματα εποχης και τα τωρινα και καταλαβαινεις..εκτος δηλαδη της βαθμολογιας

την προσφορα και την ζητηση σου την ειπα..ιδια ζητηση(αντε ελαφρως αυξημενη τοτε για λογους που αναφερα)..μιση σχεδον προσφορα..οποτε πανικος
η αναγκαιοτητα για πτυχιο ηταν στο φουλ(δεν μιλαμε για 60'ς),παροξυσμος ακομα καια υτοκτονιες συναντουσες!...και ολα αλλαξαν οταν αλλαξε το συστημα,οποτε επεσε κατακορυφα η δυσκολια εισαγωγης,αυξηθηκαν οι θεσεις εισακτεων με την ιδρυση και αλλων σχολων αλλα και γενικοτερα στις ιδιες τις σχολες π.χ στην εφαρμοσμενη πληροφορικη στην τοτε σχολη μου τοτε μπαιναν 70,80 καπου εκει,τωρα 225,τοτε οι σχολες πληροφορικης ηταν μετρημενες τωρα φτανουν στο συν απειρο..ιδια λογικη ακολουθηθηκε παντου και φτασαμε απο τις 40 something χιλιαδες στις 80 φευγα...και πρακτικα το να μπεις ηταν πια οκ..με το γυρισμα της δεκαετιας αυτα..
ομως ακριβως επειδη υποβαθμιστηκε το πτυχιο ,αφου ολοι μπαιναν καπου πια,ειχαν ενα χαρτι,αυξηθηκε η ζητηση για μεταπτυχιακα..το 2000 ενα 8.7% των πτυχιουχων εκανε μεταπτυχιακο το 2006 ανεβηκε στο 22%
τα μεταπτυχιακα ειναι μια αλλη κατασταση ομως..δεν εχουν κοινο τροπο εισαγωγης σε αυτα..μπορει καποιος και με 6.5 να βρει μεταπτυχιακο,ειναι πια και πολλα..αλλα πληρωνουν για να τα κανουν αλλα οχι..αλλα θελουν εξετασεις,αλλα οχι...ειναι κατι διαφορετικο..

οχι δεν ηταν καλο το συστημα των δεσμων...ναι μπαιναν οι καλυτεροι,αλλα ηταν βαρβαρη διαδικασια.
3 τα θετικα εκεινου του συστηματος..μπαιναν οι καλυτεροι..λιγες οι θεσεις λιγοι και οι πτυχιουχοι,αρα πιο δυνατο πτυχιο και πληρης διαφανεια,καμια επιρροη δηλαδη του λυκειου ουτε κατ ελαχιστον στην εισαγωγη στα πανεπιστημια,στις πανελληνιες...
ολα τα αλλα ηταν αρνητικα..δεν γινεται σε τοσο μικρη ηλικια να ριχνεις το παιδι στην ζουγκλα του ανταγωνισμου.Βεβαια φταιει και η ελληνικη οικογενεια,ειχε θεοποιησει την αποκτηση πτυχιου(τωρα δεν ξερω αν υπαρχει ιδια πιεση)επειδη εκεινοι οι γονεις στερηθηκαν τις δυνατοτητες που ειχε ενα παιδι των 90ς φορτωσαν ολα τα απωθημενα τους πανω στους πιτσιρικαδες...να μην ξαναρθουν τετοιες εποχες για τους νεαρους..ψυχραιμια και περισσοτερη λογικη
το συστημα που φερνουν ειναι ενα come back ουσιαστικα της δεσμης..αρνητικο που εχει ολο κι ολο 4 μαθηματα...ομως αλλαζουν οι συνθηκες..θεωρω τους συγχρονους γονεις λιγοτερο καταπιεστικους..επισης πλεον οι θεσεις για τις σχολες ειναι πολλες,αν και ελαφρως λιγοτερες σε συγκριση με το συστημα των κατευθυνσεων..επισης ως νεο συστημα λογικο ειναι τα θεματα να ναι βατα...π.χ στο παλαιο συστημα δεσμων χρειαστηκαν περιπου δεκα χρονια γι ανα ξεφυγουν εντελως τα θεματα σε επιπεδο δυσκολιας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top