Σύγκριση Φινλανδού-Έλληνα έφηβου μαθητή

efi_l

Νεοφερμένος

Η efi_l αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 41 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Νιγρίτα (Σέρρες). Έχει γράψει 26 μηνύματα.
Ίσως αυτή την αλλαγή στη νοοτροπία προσπαθούν να μας υποδείξουν και οι ανώτεροι, "βομβαρδίζοντάς" μας κάθε μέρα μέσω των καναλιών τους την οικονομική κρίση κάποιων επαγγελμάτων που θεωρούνται κερδοφόρα (π.χ ιατροί, δικηγόροι, πολ. μηχανικοί κτλ) αλλά και το πόσο καλύτερα είναι τα πράγματα στην επαρχία. Πολύ ρόδινα είναι όλα! Δεν αναφέρει κανείς όμως την τεράστια εκμετάλλευση που υπάρχει στην επαρχία σε όλους του τομείς!!!
Τέλος πάντων! Νοήμονες άνθρωποι είμαστε, ας σκεφτεί ο καθένας μόνος του...
:hmm::hmm::hmm::hmm:;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Δεν είναι θέμα υποαπασχόλησης. Είναι θέμα ότι δε μπορούμε να γίνουμε όλοι στελέχη, μάνατζερ και μεγαλοδικηγόροι, πως να το κάνουμε. Δεν υπάρχει έθνος πλουσίων και πετυχημένων στον κόσμο. Και από τη στιγμή που κάποιος απορρίπτει τόσο αβασάνιστα και λαικίστικα την τεχνική εκπαίδευση, δεν έχει κανένα ηθικό δικαίωμα να πει έστω μία κουβέντα ακόμη και για τους λαθρομετανάστες. Αν δεν τους θέλει, ας πάει να κάνει τη δουλειά τους. Δεν πάει όμως.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fuela

Νεοφερμένος

Η Φωτεινή αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Η δικιά μου άποψη είναι πως πρέπει να αλλάξουν πράγματα σε όλους τους τομ είς όσο αφορά την ελληνική παιδεία...Ο χώρος εκπαίδευσης είναι σε άθλια κατάσταση,δεν υπάρχει εξοπλισμός,η εκμάθηση βασίζεται στο βιβλίο και στην "παπαγαλία".Με αυτό τον τρόπο δεν μένουν και πολλά στο μαθητή.Τον μαθητή πρέπει να τον ενδιαφέρει αυτό που του μαθαίνουν.και αυτός ο τρόπος μόνο ενδιαφέρον δεν ξυπνάει...Πρέπει να εφαρμοστούν νέοι διδακτικοί μεθόδοι.Με αυτές τις μεθόδους λογικό είναι να αδιαφορούν για το σχολείο και να το βλέπουν σαν βασανιστήριο,αφού ουσιαστικά είναι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

st@vr@ki$

Νεοφερμένος

Ο ΣΤΑΥΡΟΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
επειδη ομως ζουμε στην Ελλαδα και επειδη με ενδεχομενη μεταρρυθμιση που συνεπαγεται μειωση σχολικων ετων θα γκρινιαξουν οι εκπαιδευτικοι θα επιστρατευσουν για μια ακομη φορα τα ρουσφετια τους μες στη βουλη που θα μπλοκαρουν την ψηφηση των νομοσχεδιων. Που οδηγουμαστε ? Σε εναν φαυλο κυκλο με ολους τους αντιπροσωπους του λαου (μπλε πρασινους κοκκινους) βυθισμενους στη λογικη του ωχαδερφισμου, απ τη μια η ευκολη λυση να αφησουν την καυτη πατατα της εκπαιδευσης στην επομενη αποτυχημενη κυβερνηση , ενω η αριστερα με την προοδευτικοτητα της θα μπορουσε να παρει θεση ,ασχολειται με το να ψαρευει ψηφους για να κανει τι? να παρει 3-4 εδρες παραπανω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Από πότε συνεπάγεται μείωση των σχολικών ετών; Μάλλον το αντίθετο...Κατα τ'αλλα σωστός είσαι, αν δεν τσακιστεί λιγάκι με σφαλιάρες η βρωμοσυντεχνία του καρεκλάτου συνδικαλισμού, δεν αλλάζει τίποτα.

PS: Νέες διδακτικές μέθοδοι...Είναι Η μέθοδος και όχι Ο μέθοδος. Επίσης, είναι ονομαστική. Άνθρωποι, Μέθοδοι, Είσοδοι, Έξοδοι και όχι Ανθρώποι, Μεθόδοι, Εισόδοι κι Εξόδοι. Έχω βαρεθεί να το βλέπω αυτό. :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fuela

Νεοφερμένος

Η Φωτεινή αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Α!ευχαριστώ για τη διόρθωση...:thanks::)

Το θέμα είναι ότι στην Ελλάδα επιδιώκουμε να κερδίζουμε όσο το δυνατόν περισσότερα χρήματα όσο το δυνατόν ευκολότερα.Γι'αυτό και η μισή Ελλάδα αποτελείται από καθηγητές,γιατρούς και δικηγόρους.Αυτό το σκεπτικό εφαρμόζουν και οι καθηγητές.Αυτούς τους ενδιαφέρει να παραδώσουν το μαθηματάκι τους και δεν ενδιαφέρονται και πολύ αν κάποιος μαθητής αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα κατανόησης.Όμως δεν φέρουν όλο το βάρος οι καθηγητές γιατί αυτοί από τη πλευρά τους ίσως να θέλουν να αλλάξουν κάτι,όμως το σύστημα να μην τους το επιτρέπει.Και αυτοί οδηγίες από αλλού δέχονται.

Το μόνο σίγουρο είναι πως στην Ελλάδα πρέπει να σταματήσει το κόλλημα με τα "μεγάλα" επαγγέλματα,γιατί το μόνο που ενδιεφέρει γονείς, παππούδες και γιαγιάδες όσο αφορά το επάγγελμα που θα επιλέξει το παιδί είναι το κύρος.Για να έχουν να λένε και να περιφανεύονται στους γείτονες και στους συγγενείς...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

st@vr@ki$

Νεοφερμένος

Ο ΣΤΑΥΡΟΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
Κανει λογω για τη δημιουργια προπαρασκευαστικου ετους που θα αντικαταστησει εναν χρονο του Λυκειου οπου καθε υποψηφιος θα συλλεγει στοιχεια για το Πανεπιστημιο και θα μπαινει στη σχολη που θελει. Εκει θα δινει καποια μαθηματα εξαμηνου που πρεπει να περνα με εναν συγκεκριμενο βαθμο. Τουλαχιστον αυτο ξερω εγω . Αν εσυ ακουσες κατι αλλο παρακαλω πες το , γιατι αυτες οι αλλαγες μπορει εμας να μας πιασουν (αν και δεν νομιζω)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Κάνει λόγο για προπαρασκευαστικό έτος μετά το τριετές του Λυκείου, με τη Γ' Λυκείου να αποσυμφορείται απ'το βραχνά της κατεύθυνσης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fuela

Νεοφερμένος

Η Φωτεινή αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Εγώ έχω ακούσει όσο αφορά αυτό το θέμα πως θα καταργηθούν οι πανελλαδικές και θα εισαχθεί ένα έτος παραπάνω,στο οποίο οι μαθητές θα προετοιμάζονται για το πανεπιστήμιο.Στη συνέχεια θα δίνουν σε όποιο πανεπιστήμιο θέλουν εξετάσεις και θα αποφασίζεται από το πανεπιστήμιο αν περάσεις τελικά ή όχι.Άκουσα πως αυτό θα ισχύσει γύρω στο 2010-2012,οπότε μας πιάνει...τώρα δεν ξέρω αν γίνει τελικά αυτή η αλλαγή ...έτσι άκουσα!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Το σύστημα, αντικειμενικά, θα γίνει πολύ καλύτερο, αλλά εσείς που είστε να το περάσετε, από άποψης δουλειάς που θα πρέπει να κάνετε, πρέπει να παρακαλέσω το Θεό να σας δίνει πολύ κουράγιο. :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fuela

Νεοφερμένος

Η Φωτεινή αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Κι εγώ πιστεύω πως το συστημα θα γίνει καλύτερο...όμως θα διαφωνήσω όσο αφορά την κούραση και τη δουλειά..Θεωρώ πολύ πιο κουραστικο και εξαντλητικό να διαβάζεις δυο τρεις μήνες νυχθημερόν και να τραβάς και όλο το λούκι συν το άγχος.
και εξάλλου γιατί όλη η ζωή σου όσο αφορά τον επαγγελματικό τομέα να κρέμεται από ένα γραπτό?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Μέχρι 4 νομίζω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Δεν υπάρχει ούτε μία περίπτωση να αφιερώνουν έναν ολόκληρο χρόνο στα μαθήματα κατεύθυνσης και να σας ζητάνε 3 ή 4 κεφάλαια ύλης που ζητάνε τώρα σε μας. Με το νέο σύστημα, αυτοί που θα περνάνε θα είναι αυτοί που δούλεψαν μέχρι να σκιστούν τα παντελόνια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fuela

Νεοφερμένος

Η Φωτεινή αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Ίσως να είναι και έτσι δίκιο έχεις ...τουλάχιστον όμως θα περνάνε στα πανεπιστήμια αυτοί που έχουν τις κατάλληλες γνώσεις και δεν ρίχνουν όλο το διάβασμα τους τον τελευταίο χρόνο μόνο και μόνο για να βγάλουν την ύλη και να τα πάνε καλά στις πανελλήνιες.Δεν θέλω να το γενικεύσω αυτό..Φυσικά όλοι όσοι περνάνε σε πανεπιστήμια δεν είναι έτσι,απλά υπάρχουν και τέτοιοι,που παίρνουν και πτυχίο και μετά δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις του επαγγέλματος και το μόνο που γίνεται είναι να παίρνουν τις θέσεις από ανθρώπους που να το αξίζουν πολύ περισσότερο.Πιστεύω πως με το καινούριο σύστημα το φαινόμενο αυτό θα μειωθεί όπως και η ανεργία,έστω και λίγο.

Δεν λέω πως θα σταματήσουν και τα λαδώματα και τα γλυψήματα,που ούτως ή άλλως θα υπάρχουν πάντα..στην Ελλάδα ζούμε.

Αλλά μην προτρέχουμε ..δεν ξέρουμε αν τελικά θα εφαρμοστεί το σχέδιο αυτό και πότε...
Το μόνο σίγουρο είναι πως όχι μόνο στις πανελλαδικές χρειάζονται αλλαγές,αλλά και σε πολλά άλλα θέματα όσο αφορα την παιδεία..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Ναι, μπορούμε να σταματήσουμε τα λαδώματα και τα γλυψίματα. Από το σχολείο ξεκινούν - όταν Η κότα κάθεται και κακαρίζει (και καλά γελάει) με ένα ανούσιο αστείο που έχει πει ο καθηγητής και που υποτίθεται ότι πρέπει κι εμείς να βρούμε αστείο, μαθαίνει πως έτσι θα πάρει καλό βαθμό, και συχνά ο καλός βαθμός συνδέεται με την επιτυχία (αυτό είναι λάθος). Γι' αυτό και το εκπαιδευτικό μας σύστημα δε θα πρέπει μόνο να στοχεύει στο πώς θα βγάλουμε άρτια καταρτισμένους ειδικούς. Πρέπει να μας κάνει Α-Ν-Θ-Ρ-Ω-Π-Ο-Υ-Σ, με όλη τη σημασία της λέξεως (δύσκολο, αλλά όχι ακατόρθωτο). Ναι, στην Ελλάδα ζούμε, αλλά δεν είναι δικαιολογία για να λέμε πως δε θα σταματήσουν να υπάρχουν φαινόμενα διαφθοράς (=να μην κουνάμε ούτε το μικρό μας δαχτυλάκι για να αλλάξουμε κάτι).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maroulucky

Νεοφερμένος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Maroulucky ναι να παραδειγματιστούν οι πολιτικοί και οι ηγεσίες μας.Αλλά γιατί να μην παραδειγματιστούμε κι εμείς σαν λαός;Ναι μεν τον Έλληνα δύσκολα τον υποτάσεις αλλά να βάλουμε μυαλό όπου χρειάζεται.


δυστυχως οχι μονο δυσκολα αλλα πολυ δυσκολα!!!για να γινουν ολα αυτα χρειαζεται μεγαλη προσπαθεια απο ολους μας!!!!!:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

The President

Νεοφερμένος

Η Αλίκη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Χολαργός (Αττική). Έχει γράψει 117 μηνύματα.
Την εκπομπή την είδα απ' το youtube πριν λίγες μέρες και πραγματικά έμεινα άφωνη... Δεν είναι μόνο το θέμα των πανελληνίων, αλλά και γενικότερα το σύστημα της εκπαίδευσής μας. Βέβαια αυτό θέλει πολύ συζήτηση...

Θεωρώ ότι το σχολείο τους είναι πολύ πιο φιλικό προς τους μαθητές, τα μαθήματα που κάνουν είναι πιο ενδιαφέροντα... Και όχι γιατί ασχολούνται με τη διαφήμιση και δεν ξέρω και γω τι άλλα μαθήματα που εμείς ούτε στα πιο τρελά μας όνειρα δεν θα φανταζόμασταν να διδάσκονται στο σχολείο, αλλά το γεγονός ότι δεν κάνουν μόνο θεωρία. Είναι πολύ πιο ενδιαφέρον να ασχολείσαι ο ίδιος με κάτι, π.χ. να βλέπεις όσα είπες θεωρητικά στη χημεία να γίνονται πραγματικότητα... Εμένα ακόμα μου έχουν μείνει στο μυαλό τα πειράματα που "κάναμε" (γιατί δεν τα κάναμε εμείς φυσικά, αλλά η δασκάλα) στο δημοτικό με το βάμμα ηλιοτροπίου... Στη γυμναστική δε, μόνο πέρσι κάναμε λίγο αερόμπικ και λίγη γιόγκα γιατί είχαμε καθηγήτρια που ενδιαφερόταν, δεν μας έλεγε πάρτε μια μπάλα και παίξτε βόλλευ. Κατά τα άλλα από χορούς δεν μάθαμε ποτέ, πόσο μάλλον να χουμε ξεχωριστό μάθημα... Ευτυχώς στο γυμνάσιο είχαμε ένα γήπεδο της προκοπής, ήταν και κλειστό και έπαιζες βόλλευ άνετα, βρέξει χιονίσει. Επίσης θυμάμαι το μάθημα της μουσικής που στο γυμνάσιο γινόταν ο πανικός (και πώς να μη γίνει δηλαδή; ) και φυσικά δεν μάθαμε τίποτα... Μόνο κάτι χαζομάρες θυμάμαι που μαθαίναμε σχετικά με μερικούς μουσικούς και τα έργα τους, από τα οποία περιττό να σας πω ότι δεν μου χει μείνει τίποτα απολύτως. Τις περισσότερες φορές άλλωστε βλέπαμε ταινίες (είδαμε τη φαντασία 800 φορές:P). Ευτυχώς στο δημοτικό μαθαίναμε -έστω- φλογέρα, δεν καθόμασταν να τραγουδάμε συνέχεια το λεμονάκι μυρωδάτο και το μήλο μου κόκκινο... Υπολογιστές, πάλι καλά, είχαμε και μάθαμε κάτι όσο να ναι... Βέβαια τι να σου κάνουν οι 1-2 ώρες και μάλιστα όταν όλοι οι μαθητές δεν έχουν τις ίδιες γνώσεις; Βιβλιοθήκη απ' όσο θυμάμαι είχαμε μια αρκετά κακόμοιρη στο γυμνάσιο, την οποία φυσικά δεν χρησιμοποιούσαμε ποτέ. Γιατί να το κάνουμε άλλωστε αφού βρίσκεις τα πάντα μέσω ίντερνετ; Στο δε Λύκειο δεν έχω εντοπίσει καμία βιβλιοθήκη, εκτός αν μας την κρατάνε κρυφή και δεν το ξέρω...:P

Φυσικά τα "λάθη" της παιδείας μας δεν σταματάνε εκεί, αλλά αν τα γράψω όλα θα χρειαστώ μέρες... Και άλλωστε πέρα από μερικά σημεία στα οποία οι μαθητές συγκλίνουν ότι χρειάζεται αλλαγή, υποθέτω ότι ο καθένας μας θα έχει διαφορετικές ιδέες για το τι θα ήθελε και θεωρεί πιο σωστό/χρήσιμο να γίνει.

p.s. Να πω ότι η εκπομπή γυρίστηκε στο άλλο σχολείο του Χολαργού (δείχνει και μια φίλη μου και παλιά μου συμμαθήτρια απ' το δημοτικό:xixi:) στο οποίο επικρατεί μια παρόμοια κατάσταση με το δικό μας σχολείο. Δεν νομίζω βέβαια να περιμένατε εμένα για να μάθετε την κατάσταση που επικρατεί στα Λύκεια και γενικά στα σχολεία. Τουλάχιστον εμείς πρωτοπορούμε κάπως... Έχουμε ερμάρια (έστω και αν έχουν διαλυθεί) και δεν έχουμε σταθερή τάξη καθώς ο κάθε καθηγητές έχει τη "δική του" αίθουσα. Α, επίσης έχουμε 2 χημεία και μόνο πέρσι κάναμε ένα πείραμα χημείας που εμένα προσωπικά δεν με εντυπωσιάσε καθόλου να βλέπω τον καθηγητή να κάνει το πείραμα... Ευτυχώς η θετική έκανε πριν λίγες μέρες ένα πείραμα, για την τεχνολογική δεν έχω ακούσει τίποτα. Η γενική παιδεία φυσικά είναι ξεγραμμένη από χέρι...:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Ευτυχώς η θετική έκανε πριν λίγες μέρες ένα πείραμα
Το all time classic πειραμα της ογκομετρησης θα εκαναν φανταζομαι... Ειναι το μοναδικο πειραμα που εκανα σε ολα τα σχολικα μου χρονια. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fuela

Νεοφερμένος

Η Φωτεινή αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Ναι, μπορούμε να σταματήσουμε τα λαδώματα και τα γλυψίματα. Από το σχολείο ξεκινούν - όταν Η κότα κάθεται και κακαρίζει (και καλά γελάει) με ένα ανούσιο αστείο που έχει πει ο καθηγητής και που υποτίθεται ότι πρέπει κι εμείς να βρούμε αστείο, μαθαίνει πως έτσι θα πάρει καλό βαθμό, και συχνά ο καλός βαθμός συνδέεται με την επιτυχία (αυτό είναι λάθος). Γι' αυτό και το εκπαιδευτικό μας σύστημα δε θα πρέπει μόνο να στοχεύει στο πώς θα βγάλουμε άρτια καταρτισμένους ειδικούς. Πρέπει να μας κάνει Α-Ν-Θ-Ρ-Ω-Π-Ο-Υ-Σ, με όλη τη σημασία της λέξεως (δύσκολο, αλλά όχι ακατόρθωτο). Ναι, στην Ελλάδα ζούμε, αλλά δεν είναι δικαιολογία για να λέμε πως δε θα σταματήσουν να υπάρχουν φαινόμενα διαφθοράς (=να μην κουνάμε ούτε το μικρό μας δαχτυλάκι για να αλλάξουμε κάτι).

Από τη στιγμή όμως που αυτό που είναι να αλλάξει δεν εξαρτάται από μένα ,αλλά από άλλες "κότες" όπως είπες εγώ δεν μπορώ να κάνω κάτι.Γι'αυτό λέω ότι δεν θα σταματήσουν ,γιατί υπάρχουν κάποιοι μαθητές και όχι μόνο μαθητές...που για να πάρουν τους βαθμούς που παίρνουν γίνονται να το πω λαϊκά κόλος και βρακί με τους καθηγητές ..και το κακό είναι ότι καταφέρνουν να πάρουν υψηλούς βαθμούς.Γι'αυτό δεν πρόκειται να σταματήσουν τα γλυψήματα.

Στην Ελλάδα πρέπει να καταλάβουμε πως δεν πρόκειται μόνο για τους βαθμούς και τα 20άρια-για να καυχιόμαστε για την "εξυπνάδα" και τους καλούς βαθμούς μας- αλλά για το να αποκομίσουμε γνώσεις.Όλοι δίνουν πολύβάση στους βαθμούς με σκοπό να διαβάζουν και να κάνουν ότι το δυνατόν μόνο για να "επιτύχουν" στη βαθμολογία. Μέγα λάθος,για τι δεν κρίνονται απο κει οι γνώσεις και η εξυπνάδα του καθενός...Αλλά από το πραγματικο και όχι φαινομενικό ενδιαφέρον για γνώση...και απο τη μάθηση μέσω των λαθών μας...;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 292010

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
χτες το ειδα και εμεινα ετσι:jumpy:
αλλο να το ακους και αλλο να το βλεπεις...
φοβερες εγκαταστασεις,υπολογιστες.εργαστηρια κτλ κτλ...μπραβο....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top