Σχολές Μαθηματικών - Οι βάσεις της ντροπής

Andreas935

Νεοφερμένος

Ο Andreas935 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε η Ελλάδα να μην παρέχει σπουδές υψηλού επιπέδου στα Μαθηματικά και Φυσική ή Πολυτεχνείο καθώς η κύρια "βιομηχανία" της είναι το κομματικό δημόσιο. Ας υποθέσουμε ότι ένα πρόγραμμα σπουδών Φυσικής παρέχει μαθήματα όπως Φυσική Laser. Πόσο στόκοι πρέπει να είμαστε για να αποκαλούμε το Τμήμα ως καθηγητική σχολή; Μήπως εννοούμε τη Laser αποτρίχωση;

Τα προγράμματα Μαθηματικών θα έπρεπε να είναι εστιασμένα στο τι είδους επαγγέλματα μπορεί η Ελληνική Οικονομία να υποστηρίξει, δηλαδή, τίποτα ουσιώδες. Πρέπει κάποτε να μιλάμε με ευθύτητα και να μην παίζουμε με τις λέξεις. Σέβομαι το δικαίωμα όσων θέλουν να σπουδάσουν, αλλά δεν το σέβομαι μετά να λένε ότι το Μαθηματικό τους άφησε άνεργους. Μήπως οι ίδιοι έκαναν κάτι λάθος;
Πες μου ότι τρολαρεις γιατί δεν γίνεται να είναι σοβαρή πρόταση αυτή
 

Belle26

Νεοφερμένος

Η Belle26 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 110 μηνύματα.
και κατα τα αλλα νομικη μουρη κτλπ.αν ισχυουν αυτα που λες ειναι απλα ντροπη
Δεν ξέρω για τη μούρη,αλλά εντάξει,πέρα από το ότι προκαλεί εντύπωση πόση απαξίωση υπάρχει απέναντι στα μαθήματα που δεν αφορούν το πεδίο μας, στη νομική, όπως και σε άλλες ανθρωπιστικές σχολές, δεν θα δημιουργήσει κάποιο ουσιαστικό πρόβλημα η μη γνώση μαθηματικών.
Εδώ καλά καλά δεν ξέρουν και βασικές έννοιες άνθρωποι που ασχολούνται με επαγγέλματα που έχουν κατά βάση μαθηματικά ...
Δυστυχώς το πράγμα πρέπει να αλλάξει ριζικά,από τις πρώτες τάξεις του σχολείου γιατί δεν μας βλέπω καλά.

Βέβαια, αν και άσχετο με το τόπικ, ας μην αναφερθούμε και στην άγνοια πολλών οικονομοθετικών για βασικές πληροφορίες ιστορίας ή και για τη σωστή χρήση της γλώσσας :whistle:
Αυτό το "εγώ ήμουν θετική/οικονομικά/δενξερωκαιγωτι" το έχω ακούσει πάμπολλες φορές :whatever:
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Δεν αναφερόμουν στην στατιστική (που είναι το μόνο που χρειάζεται) της γ λυκείου,που πλέον θα διδάσκεται ως κόντρα μάθημα, αλλά σε άλλα κεφαλαία. Αν κοιτάξεις την ύλη που διδάσκεται ένα υποψήφιος των ανθρωπιστικών σπουδών στις 3 τάξεις του λυκείου στο μάθημα των μαθηματικών θα διαπιστώσεις ότι είναι αρκετά τραβηγμένη και δυσανάλογη σε σχέση με αυτή που διδάσκεται ένα υποψήφιος των θετικών σπουδών στα αρχαία και την ιστορία. Θα μπορούσε για παράδειγμα να γινόταν μια επανάληψη στα μαθηματικά του γυμνασίου.

Δε θα το έλεγα. Όσο στοιχειώδη είναι όσα διδάσκονται στην ιστορία γενικής παιδείας άλλο τόσο στοιχειώδη είναι και τα μαθηματικά γενικής παιδείας των τριών τάξεων του λυκείου. Απλώς, τα παιδιά με math anxiety είναι δυστυχώς πάρα πολλά με αποτέλεσμα να φαίνεται πολύ έντονα η «δυσκολία» του μαθήματος των μαθηματικών - π.χ. σε αποτελέσματα εξετάσεων, μέσους όρους κ.λπ.

@eukleidhs1821 Τα τμήματα καταθέτουν προτάσεις ετησίως, αλλά το υπουργείο έχει τον τελευταίο λόγο στον αριθμό των εισακτέων. Και προφανώς, αφού ο αριθμός των εισακτέων είναι ένα εργαλείο που προσφέρεται προς πολιτική εκμετάλλευση, δεν είναι κάτι που θα κερδίσουμε εύκολα.
 

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
Μαθηματικος ο πατερας μου κ αν κ αποφοιτος πολυτεχνειου, σε καμια περιπτωση δν μπορω να συναγωνιστω μαζι του, τουλαχιστον σε επιπεδο γνωσεων 2εροβαθμιας. (Διαφορικες κλπ τα εχω πολυ πιο προσφατα)
Κατι γεωμετριες που σε εμας ηταν απιστευτα φορτικο μαθημα, τοτε το εκαναν σε τρελο βαθος.
Δεν λεω οτι ηταν ολα ροδινα τοτε παλια, δεν ηταν, αλλα η κλασσικη διδασκαλια μαθηματικων θεωρω οτι ειναι ασυναγωνιστη.
Ουτε διαδραστικα μαθηματα ουτε χαζα παραδειγματα, αλλα θεωρια-αποδειξη-1 παραδειγμα- και αλυτες ασκησεις με μονο το νουμερο για απαντηση ειναι ο καλυτερος τροπος να δουλεψει το μυαλο καποιου και να του μεινουν.
Το ιδιο και στσ υπολοιπα θετικα μαθηματα.

Γενικα βλεπω κ ελλαδα κ εξωτερικο, η διδασκαλια "κλασσικων" μαθηματων σε προσπαθεια να τα κανουν πιο προσιτα στο κοινο, απλα καταφερνουν να τα προσεγγιζουν πλ πιο επιφανειακα. Μακροπροθεσμα σε βαρος της γνωσης...
λογικο δεν ειναι μιας και τα πολυτεχνεία προσανατολίζονται στα εφαρμοσμενα μαθηματικά
Γενικά οι παλιοί που ασχολήθηκαν σοβαρά εχουν περισσότερες γνωσεις διοτι τα μαθηματικά γινόντουσαν σωστα και χωρις εκπτώσεις
 

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Καλά οι "βάσεις της ντροπής" που λέτε δεν είναι μόνο για το μαθηματικό, αλλά σχεδόν σε όλους τους κλάδους. Είναι απλό και το λέγαμε και πριν τις βάσεις: περνούν όλοι!

Τα τμήματα που λέτε με κάτω της μονάδας ήταν τρία (από ΓΕΛ ημερήσια με το νέο 90%)... Σημειώθηκαν και τμήματα σε αυτό το σύστημα με ΚΕΝΕΣ θέσεις! Απλά δεν βρέθηκε άτομο με δύο λευκές κόλλες (τουλάχιστον σε δύο μαθήματα να έχει εξεταστεί κάποιος, ώστε να μπορεί να καταθέσει μηχανογραφικό) και να υπάρχει έτσι τμήμα βάση το... 0!
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,784 μηνύματα.
Ζούμε σε μια εποχή μαζικής παράκρουσης με έμφαση σε έτοιμα "δεδομένα" (data) με αποτέλεσμα οι επόμενες γενιές να μην έχουν καθόλου σκέψη αφού η σκέψη θα περάσει στα χέρια των υπολογιστικών μηχανών. Ήδη ο Τουσκ ξεκίνησε πειράματα με εμφυτεύσεις μικρο-επεξεργαστών στον εγκέφαλο. Αυτό μπορεί να μας φαίνεται κάπως αστείο τώρα, αλλά αν το δούμε σε βάθος χρόνου, σε πολλές χώρες του δυτικού κόσμου τα Μαθηματικά και πολλές Θετικές επιστήμες αντιμετωπίζονται απαξιωτικά για τον απλό λόγο ότι απαιτούν ανθρώπινη δραστηριότητα. Όταν φτάσαμε με ένα κλικ να βρίσκουμε πόσο κάνει ένα ολοκλήρωμα, δεν υπάρχει το κίνητρο να δούμε τη θεωρία πίσω από το ολοκλήρωμα γιατί λόγω των social media, κλπ δραστηριοτήτων ενός μέσου μαθητή δεν υπάρχει χρόνος (και η διάθεση). Στην Σουηδία στην τρίτη γυμνασίου διδάσκουν όλους τους βασικούς τύπους (περιμέτρου και εμβαδού) με τυπολόγιο. Δεν απαιτείται ο μαθητής να θυμάται τίποτα απέξω. Έτσι βλέπεις μαθητές να μην μπορούν να λύσουν μια άσκηση του στυλ:

Δίνεται Εμβαδόν τριγώνου και το ύψος του ... να βρεθεί η βάση του.

Παρ' όλο που έχουν το τυπολόγιο δίπλα τους, έχουν λύσει κάπου 40 ασκήσεις ίδιας εκφώνησης από το βιβλίο, την ώρα της εξέτασης δεν θυμούνται τι πρέπει να κάνουν. Όλη η εξάσκηση γίνεται με υπολογιστές τσέπης. Δεν τρομάζει το Σουηδικό σύστημα εκπαίδευσης ότι 15 χρονών Σουηδοί στα Μαθηματικά έχουν αντίληψη όσο ένα 3χρονο παιδί. Αγνοούν τις ταυτότητες καθώς και βασικές έννοιες από συναρτήσεις. Οι συναρτήσεις διδάσκονται ως αναλογίες σε πολύ απλά προβλήματα κατανόησης. Οι οδηγίες είναι όχι πίεση για σκέψη.

Οι οδηγίες που δίνονται όπως λέει και ο @Ryuzaki είναι πάνω στην εναλλακτική εκπαίδευση, στην προσωπικότητα του παιδιού, στα άλυτα ψυχολογικά του (αφού προέρχεται από σπίτι προβληματικών γονιών) και όχι στην διδασκαλία του γνωστικού αντικειμένου. Αυτή είναι η νέα τάση για τις κοινωνίες του δυτικού "πολιτισμού".
 
Τελευταία επεξεργασία:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,184 μηνύματα.
Ζούμε σε μια εποχή μαζικής παράκρουσης με έμφαση σε έτοιμα "δεδομένα" (data) με αποτέλεσμα οι επόμενες γενιές να μην έχουν καθόλου σκέψη αφού η σκέψη θα περάσει στα χέρια των υπολογιστικών μηχανών. Ήδη ο Τουσκ ξεκίνησε πειράματα με εμφυτεύσεις μικρο-επεξεργαστών στον εγκέφαλο. Αυτό μπορεί να μας φαίνεται κάπως αστείο τώρα, αλλά αν το δούμε σε βάθος χρόνου, σε πολλές χώρες του δυτικού κόσμου τα Μαθηματικά και πολλές Θετικές επιστήμες αντιμετωπίζονται απαξιωτικά για τον απλό λόγο ότι απαιτούν ανθρώπινη δραστηριότητα. Όταν φτάσαμε με ένα κλικ να βρίσκουμε πόσο κάνει ένα ολοκλήρωμα, δεν υπάρχει το κίνητρο να δούμε τη θεωρία πίσω από το ολοκλήρωμα γιατί λόγω των social media, κλπ δραστηριοτήτων ενός μέσου μαθητή δεν υπάρχει χρόνος (και η διάθεση). Στην Σουηδία στην τρίτη γυμνασίου διδάσκουν όλους τους βασικούς τύπους (περιμέτρου και εμβαδού) με τυπολόγιο. Δεν απαιτείται ο μαθητής να θυμάται τίποτα απέξω. Έτσι βλέπεις μαθητές να μην μπορούν να λύσουν μια άσκηση του στυλ:

Δίνεται Εμβαδόν τριγώνου και το ύψος του ... να βρεθεί η βάση του.

Παρ' όλο που έχουν το τυπολόγιο δίπλα τους, έχουν λύσει κάπου 40 ασκήσεις ίδιας εκφώνησης από το βιβλίο, την ώρα της εξέτασης δεν θυμούνται τι πρέπει να κάνουν. Όλη η εξάσκηση γίνεται με υπολογιστές τσέπης. Δεν τρομάζει το Σουηδικό σύστημα εκπαίδευσης ότι 15 χρονών Σουηδοί στα Μαθηματικά έχουν αντίληψη όσο ένα 3χρονο.

Το θέμα είναι οτι τα μαθηματικά περιέχουν την έννοια του ολοκληρώματος,αλλά δεν αφορούν στην ουσία ούτε το ολοκλήρωμα,ούτε την λύση,αυτά καθεαυτά. Τα μαθηματικά αφορούν την ανάπτυξη αυτού που λέμε "μαθηματική σκέψη". Οπότε ναι,μπορείς να βρεις κατευθείαν την απάντηση,αλλά εαν αυτό πιστεύει κάποιος οτι καθιστά τα μαθηματικά άχρηστα,πετάει εκτός της ζωής του την ικανότητα να σκέφτεται,να επιχειρηματολογεί και να εξάγει συμπεράσματα στηριζόμενος στην λογική.

Ανεξάρτητα ποιόν κλάδο των μαθηματικών δουλεύει κάποιος-π.χ. ανάλυση,γεωμετρία,στατιστική,άλγεβρα,τοπολογία κτλπ.- η μαθηματική σκέψη έχει την ίδια αμείωτη σημασία.

Ο λόγος λοιπόν που θεωρώ προσωπικά οτι η πλειοψηφία των μαθητών σημειώνουν χαμηλούς βαθμούς ή φοβούνται,είναι οτι αδυνατούν να καταλάβουν οτι τα μαθηματικά ναι μεν έρχονται σε πολλές διαφορετικές γεύσεις,αλλά ο τρόπος που τις δοκιμάζεις -και αποτελεί την καρδιά των μαθηματικών- είναι ένας.
 

Slytherin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Slytherin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,116 μηνύματα.
Εγώ θυμάμαι όταν έδινα Πανελλήνιες η βάση στην Λογιστική ΤΕΙ Λάρισας ήταν στα 11.400 μόρια και τώρα είναι λίγο πάνω από τα 8.000 και είναι και πανεπιστημιακό τμήμα.

Μην ξεχνάμε βέβαια πως πολλοί σπουδάζουν στο ΕΑΠ και στα αναγνωρισμένα πλέον Κολλέγια χωρίς να μετράει ο βαθμός στις πανελλήνιες εξετάσεις.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Εγώ θυμάμαι όταν έδινα Πανελλήνιες η βάση στην Λογιστική ΤΕΙ Λάρισας ήταν στα 11.400 μόρια και τώρα είναι λίγο πάνω από τα 8.000 και είναι και πανεπιστημιακό τμήμα.

Μην ξεχνάμε βέβαια πως πολλοί σπουδάζουν στο ΕΑΠ και στα αναγνωρισμένα πλέον Κολλέγια χωρίς να μετράει ο βαθμός στις πανελλήνιες εξετάσεις.
Δε νομίζω να περάσει κανείς σε ΑΕΙ ακόμα και τόσο χαμηλά σε μόρια, και να προτιμήσει σε Κολλέγιο να πάει ή στο ΕΑΠ, από τη στιγμή που έχουν δίδακτρα, ενώ τα άλλα είναι δωρεάν. Επιπρόσθετα, είναι ΑΕΙ (ενώ τα Κολλέγια όχι) και δωρεάν.
 

Slytherin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Slytherin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,116 μηνύματα.
Δε νομίζω να περάσει κανείς σε ΑΕΙ ακόμα και τόσο χαμηλά σε μόρια, και να προτιμήσει σε Κολλέγιο να πάει ή στο ΕΑΠ, από τη στιγμή που έχουν δίδακτρα, ενώ τα άλλα είναι δωρεάν. Επιπρόσθετα, είναι ΑΕΙ (ενώ τα Κολλέγια όχι) και δωρεάν.

Ε μα εννοείται όποιος μπήκε Μαθηματικών με 3000 να πάει εκεί.

Εγώ το ανέφερα γι'αυτούς που γκρινιάζουν πως μπαίνουν στα Πανεπιστήμια με βαθμούς κάτω από την βάση, πως υπάρχουν και σχολές ανώτατες που δεν μπαίνουν καν με εξετάσεις.

Πάντως το ΕΑΠ σε ορισμένες περιπτώσεις συμφέρει και εξηγούμαι...ο Φοιτητής σπουδάζει από απόσταση και δεν πληρώνει ενοίκιο,μένει σπίτι του και γλιτώνει έξοδα.

Για να σπουδάσω ας πούμε στο ΤΕΙ Λάρισας οι Γονείς μου πλήρωσαν πολλά παραπάνω απ'οτι θα πλήρωναν αν σπούδαζα στο ΕΑΠ .
 
Τελευταία επεξεργασία:

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Ε μα εννοείται όποιος μπήκε Μαθηματικών με 3000 να πάει εκεί.

Εγώ το ανέφερα γι'αυτούς που γκρινιάζουν πως μπαίνουν στα Πανεπιστήμια με βαθμούς κάτω από την βάση, πως υπάρχουν και σχολές ανώτατες που δεν μπαίνουν καν με εξετάσεις.

Πάντως το ΕΑΠ σε ορισμένες περιπτώσεις συμφέρει και εξηγούμαι...ο Φοιτητής σπουδάζει από απόσταση και δεν πληρώνει ενοίκιο,μένει σπίτι του και γλιτώνει έξοδα.

Για να σπουδάσω ας πούμε στο ΤΕΙ Λάρισας οι Γονείς μου πλήρωσαν πολλά παραπάνω απ'οτι θα πλήρωναν αν σπούδαζα στο ΕΑΠ .
Δε το προτείνω να σπουδάσει κάποιος στο ΕΑΠ από ότι σε ένα άλλο ΑΕΙ, όπου απαιτείται η φυσική παρουσία. Χανείς φοιτητική ζωή, με ό,τι συνεπάγεται αυτό (π.χ. αρχίζεις να ζεις μόνος σου, έχεις συναναστροφή με φοιτητές, γνωρίζεις κόσμο, βλέπεις τα πράγματα πολύ διαφορετικά από το να είσαι σε μία οθόνη υπολογιστή και χίλιοι δύο λόγοι).

Αν κάποιος βρίσκεται σε τόσο δυσχερείς οικονομικές συνθήκες, το ΕΑΠ είναι πιο οικονομική λύση σίγουρα.
 

Guest 237551

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Προσωπικά συμφωνώ και με τους δυο σας!

Επιπρόσθετα να αναφέρω ότι αν και το ΕΑΠ έχει καλό οργανόγραμμα και σοβαρά deadlines ως προς τις εργασίες και το διάβασμα και όλο αυτό σε βάζει σε ένα "τρυπάκι" πειθαρχίας και προσήλωσης, εγώ θα το επέλεγα περισσότερο για κάποιο μεταπτυχιακό, παρά για προπτυχιακό!

Φιλικά!
 

Slytherin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Slytherin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,116 μηνύματα.
Προσωπικά συμφωνώ και με τους δυο σας!

Επιπρόσθετα να αναφέρω ότι αν και το ΕΑΠ έχει καλό οργανόγραμμα και σοβαρά deadlines ως προς τις εργασίες και το διάβασμα και όλο αυτό σε βάζει σε ένα "τρυπάκι" πειθαρχίας και προσήλωσης, εγώ θα το επέλεγα περισσότερο για κάποιο μεταπτυχιακό, παρά για προπτυχιακό!

Φιλικά!

Και εγώ για Μεταπτυχιακό το επέλεξα,αλλά δεν θα είχα πρόβλημα να το επιλέξω για Προπτυχιακό πλήν των προγραμμάτων Σπουδές στον Ελληνικό Πολιτισμό & Σπουδές στον Ευρωπαϊκό Πολιτισμό τα οποία παρόλο που είναι ενδιαφέροντα δεν έχουν επαγγελματικά δικαιώματα.

Προγράμματα όπως Πληροφορική,Σπουδές στις Φυσικές Επιστήμες και Διοίκηση Επιχειρήσεων & Οργανισμών είναι αρκετά αξιόλογα.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,656 μηνύματα.
κοιτα να δεις χακερ αλλο κυρος εχει χαρτι απο πανεπιστημιο και αλλο απο κολλεγιο.κακως βεβαια πολυ κακως αλλα ετσι ειναι.δεν ξερω καν αν εχουν εργασιακα δικαιωματα ελλαδα
 

ioannaion

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η ioannaion αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 288 μηνύματα.
κοιτα να δεις χακερ αλλο κυρος εχει χαρτι απο πανεπιστημιο και αλλο απο κολλεγιο.κακως βεβαια πολυ κακως αλλα ετσι ειναι.δεν ξερω καν αν εχουν εργασιακα δικαιωματα ελλαδα

Αυτά για το κύρος τα λέγανε οι παππούδες μου, μην με σκας 😂
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,784 μηνύματα.
Αυτά για το κύρος τα λέγανε οι παππούδες μου, μην με σκας 😂

Θα έρθει μεθαύριο ο συνάδελφός σου στη δουλειά και θα σε κοιτάει με ένα μάτι...όλο "κύρος". Θα το γράφει και στο κούτελο "έχω κύρος". Αν του πεις κάτι, θα σου πει "έχω κύρος". Τρελαινόμαστε... :loltooth:
 

Slytherin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Slytherin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,116 μηνύματα.
κοιτα να δεις χακερ αλλο κυρος εχει χαρτι απο πανεπιστημιο και αλλο απο κολλεγιο.κακως βεβαια πολυ κακως αλλα ετσι ειναι.δεν ξερω καν αν εχουν εργασιακα δικαιωματα ελλαδα

Βέβαια να σε ενημερώσω πως το ΕΑΠ δεν είναι Κολλέγιο αλλά Πανεπιστήμιο.Στο λέω επειδή αντέδρασες με Confused στα σχετικά πόστ.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,784 μηνύματα.
Από εποχές Στυλιανίδη το θέμα με τα κολλέγια. Είμαστε μια χώρα νοητική καθυστέρησης ως προς τις εξελίξεις της εποχής. Σε άλλες χώρες έχουν λύσει αυτονόητα ζητήματα και όχι επειδή είναι μεγάλες οικονομίες όπως μας αρέσουν οι δικαιολογίες αλλά επειδή υπάρχει λογική συνείδηση, τόσο απλά.

Το ζουμί σε αυτό το θέμα είναι ένα. Η κυβέρνηση απλά έριξε μια μεγάλη ταφόπλακα στις Θετικές Επιστήμες με τη συγκατάθεση του κόσμου και με πρώτη αυτή των Μαθηματικών. Η εποχή δεν σηκώνει Μαθηματικά...ιου κακές λέξεις. Οι καλοί μαθητές θέλουν πιασάρικες επιστήμες επειδή τα Μαθηματικά δεν προσφέρουν προφανή επαγγέλματα με ευθύνη της πολιτείας. Για να φτάσει ο άλλος 17 χρονών μαντράχαλος και να μην ξέρει σε τι αποσκοπούν τα Μαθηματικά, φταίει η πολιτεία. Τη μια περίοδο στην ύλη μπορεί να είναι οι Μιγαδικοί και χωρίς κάποια αιτία μετά αφαιρούνται από την ύλη. Έτσι από μια επιστήμη κορωνίδα για μια σοβαρή οικονομία, κατάντησε επιστήμη παραγωγής μέτριων "καθηγητών μέσης εκπαίδευσης" χωρίς καμία σαφήνεια του προγράμματος σπουδών. Διδάσκουν Γραμμικά Μοντέλα ή Αριθμητική Ανάλυση για να πάει ο άλλος στη μέση εκπαίδευση; Σοβαρολογούμε; Αυτό συμβαίνει γιατί στα Μαθηματικά Τμήματα εισάγονται άσχετοι άνθρωποι σε μαζικά ποσοστά και με λάθος δεξιότητες.

Σε καμία χώρα του Δυτικού κόσμου για να γίνει κάποιος καθηγητής μέσης εκπαίδευσης στα Μαθηματικά δεν πάει να σπουδάσει Μαθηματικά. Στην Ελλάδα, το πρόγραμμα σπουδών στα Μαθηματικά είναι ασαφές ως προς την επαγγελματική προοπτική καθώς η πολιτεία με τον τρόπο της δείχνει καθημερινά, ότι τα Μαθηματικά είναι έξω από τη ζωή των ανθρώπων.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Έτσι από μια επιστήμη κορωνίδα για μια σοβαρή οικονομία, κατάντησε επιστήμη παραγωγής μέτριων "καθηγητών μέσης εκπαίδευσης" χωρίς καμία σαφήνεια του προγράμματος σπουδών. Διδάσκουν Γραμμικά Μοντέλα ή Αριθμητική Ανάλυση για να πάει ο άλλος στη μέση εκπαίδευση; Σοβαρολογούμε; Αυτό συμβαίνει γιατί στα Μαθηματικά Τμήματα εισάγονται άσχετοι άνθρωποι σε μαζικά ποσοστά και με λάθος δεξιότητες.

Σε καμία χώρα του Δυτικού κόσμου για να γίνει κάποιος καθηγητής μέσης εκπαίδευσης στα Μαθηματικά δεν πάει να σπουδάσει Μαθηματικά. Στην Ελλάδα, το πρόγραμμα σπουδών στα Μαθηματικά είναι ασαφές ως προς την επαγγελματική προοπτική καθώς η πολιτεία με τον τρόπο της δείχνει καθημερινά, ότι τα Μαθηματικά είναι έξω από τη ζωή των ανθρώπων.

Θα διαφωνήσω ως προς το τι εκπαίδευση χρειάζεται ένα άτομο που διδάσκει μαθηματικά. Δεν είναι άλλος ο μαθηματικός που διδάσκει από τον μαθηματικό που ερευνά. Είναι άτομα με ίδιες βασικές σπουδές και γνώσεις αλλά διαφορετική εξειδίκευση. Προφανώς και ένα άτομο που διδάσκει σε μία τάξη πρέπει να γνωρίζει τις τρέχουσες εξελίξεις στα μαθηματικά και να έχει ένα βασικό ακαδημαϊκό προφίλ, πέρα από την παιδαγωγική/διδακτική του επάρκεια και διαρκή κατάρτιση.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,784 μηνύματα.
Σίγουρα κάποια εξειδίκευση παίζει ρόλο απλά γενικά στον υπόλοιπο κόσμο έχουν άλλη εικόνα για το πως δουλεύει το "Μαθηματικό" σαν επιστήμη και σαν επαγγελματική ειδικότητα. Στην Ελλάδα είμαστε λίγο γενικά και χύμα με αποτέλεσμα να υπάρχει άγνοια στον πολύ κόσμο για το τι πραγματικά προσφέρει σαν επιστήμη. Έτσι παρατηρούνται φαινόμενα με τις βάσεις της ντροπής.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top