Belle26
Νεοφερμένο μέλος


Το μεγαλύτερο ποσοστό δεν ήξερε να κάνει ομώνυμα κλάσματα και να βρίσκει ποσοστό από ένα χ ποσό.
Δεν μιλάμε για τίποτα τραβηγμένο,αλλά ούτε τα απλά;
Στις κοινωνικές επιστήμες πολλές φορές βρίσκουν μπροστά τους τα παιδιά μαθήματα όπως η στατιστική (στη "βασική" της μορφή) και μέχρι να περαστεί το μάθημα τους βγαίνει η πίστη.
Οπότε, ίσως να μην είναι και τόσο άκυρη η πρόταση για τα μαθηματικά στις κοινωνικές επιστήμες..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Viedo
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Scandal
Διαχειριστής


Ναι, ίσως θα μπορούσαν να ενταχθούν τα μαθηματικά γενικής παιδείας στις κοινωνικές επιστήμες, όχι όμως και τα μαθηματικά προσανατολισμούΟπότε, ίσως να μην είναι και τόσο άκυρη η πρόταση για τα μαθηματικά στις κοινωνικές επιστήμες..

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μάρκος Βασίλης
Πολύ δραστήριο μέλος


Τα μαθηματικά γενικά δεν ήταν δημοφιλή επιλογή,τώρα τελευταία που ο βαθμός δυσκολίας στην χημεία και την φυσική είναι αυξημένος είναι λογικό να τα βλέπουμε στον πάτο,ειδικά εαν σκεφτούμε κιόλας οτι κάποια είναι απομακρυσμένα σε νησιά. Προσωπικά οι βάσεις δεν με σοκάρουν,είναι σχεδόν αναμενόμενες. Δυστυχώς μακροπρόθεσμα,το αναπόφευκτο είναι να κλείσουν ορισμένα τμήματα. Το οποίο δεν είναι κακό απαραίτητα...
Ιδανικά, θα έπρεπε να γίνονται σεβαστές από το υπουργείο οι προτάσεις των τμημάτων για τον αριθμό των εισακτέων. Αυτό και μόνο θα ανέβαζε αρκετά τη βάση. Θα πάρω το μαθηματικό της Αθήνας σαν παράδειγμα που το ξέρω εκ των έσω. Όταν ζητάς συστηματικά λιγότερους από 200 εισακτέους ανά έτος αλλά κάθε χρόνο το υπουργείο αντιπροτείνει ~240 (247 φέτος) και, μαζί με μετεγγραφές, φτάνεις ~300 (π.χ. 297 στο έτος μου) είσαι σχεδόν στα διπλάσια άτομα από όσα το τμήμα εκτίμησε ότι μπορεί να διαχειριστεί.
Αλλά, αυτή η απλή απόφαση - γκουχ γκουχ, να αφήσει η κυβέρνηση της δεξιάς την «αγορά» των πανεπιστημίων να αυτορρυθμιστεί - έχει πολιτικό κόστος για κάθε κυβέρνηση, οπότε μένουμε στο να έχουμε φέτος σχεδόν τόσους εισακτέους όσους και πέρυσι (77.970 vs 78.335).
Παιδιά, είχαμε μάθημα στη σχολή (νομική) που απαιτούσε στοιχειώδεις γνώσεις μαθηματικών (κλάσματα). Η κατάσταση ήταν για γέλια και για κλάματα.
Το μεγαλύτερο ποσοστό δεν ήξερε να κάνει ομώνυμα κλάσματα και να βρίσκει ποσοστό από ένα χ ποσό.
Δεν μιλάμε για τίποτα τραβηγμένο,αλλά ούτε τα απλά;
Στις κοινωνικές επιστήμες πολλές φορές βρίσκουν μπροστά τους τα παιδιά μαθήματα όπως η στατιστική (στη "βασική" της μορφή) και μέχρι να περαστεί το μάθημα τους βγαίνει η πίστη.
Οπότε, ίσως να μην είναι και τόσο άκυρη η πρόταση για τα μαθηματικά στις κοινωνικές επιστήμες..
Δε φαντάζεσαι τι έχουν δει τα ματάκια μου σε ιδιαίτερα σε θεωρητικές σχολές - όχι ότι δεν υπάρχουν κι εξαιρέσεις, βέβαια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jims
Πολύ δραστήριο μέλος


Παιδιά, είχαμε μάθημα στη σχολή (νομική) που απαιτούσε στοιχειώδεις γνώσεις μαθηματικών (κλάσματα). Η κατάσταση ήταν για γέλια και για κλάματα.
Το μεγαλύτερο ποσοστό δεν ήξερε να κάνει ομώνυμα κλάσματα και να βρίσκει ποσοστό από ένα χ ποσό.
Δεν μιλάμε για τίποτα τραβηγμένο,αλλά ούτε τα απλά;
Στις κοινωνικές επιστήμες πολλές φορές βρίσκουν μπροστά τους τα παιδιά μαθήματα όπως η στατιστική (στη "βασική" της μορφή) και μέχρι να περαστεί το μάθημα τους βγαίνει η πίστη.
Οπότε, ίσως να μην είναι και τόσο άκυρη η πρόταση για τα μαθηματικά στις κοινωνικές επιστήμες..
Το πρόβλημα είναι με την ύλη των μαθηματικών γενικής παιδείας που διδάσκεται στο λύκειο. Για να εξετάζονται τα μαθηματικά σε ένα basic level για ορισμένες σχολές σχολές κοινωνικών που ενδεχομένως θα το ζητήσουν (π.χ. τμήματα πολιτικών επιστημών, δημόσιας διοίκησης, ψυχολογίας) θα πρέπει η ύλη "να γυμνασιοποιηθεί" γιατί το έχουν παρακάνει με το συγκεκριμένο μάθημα στη βαθμίδα του λυκείου. Τώρα για τη νομική είναι λίγο τραβηγμένο να εξετάζονται στα μαθηματικά. Αν καταλαβαίνω καλά θα πρέπει να αναφέρεσαι στο μάθημα του κληρονομικού δικαίου που απαιτεί να έχεις γνώσεις μαθηματικών δημοτικού. Το πρόβλημα σε αυτή την περίπτωση δεν θα πρέπει να αναζητηθεί στο λύκειο και το σύστημα εισαγωγής αλλά στο δημοτικό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Belle26
Νεοφερμένο μέλος


Στα γενικής παιδείας αναφερόμουν και εγώ...γιατί ούτε αυτή δεν υπάρχει μάλλονΝαι, ίσως θα μπορούσαν να ενταχθούν τα μαθηματικά γενικής παιδείας στις κοινωνικές επιστήμες, όχι όμως και τα μαθηματικά προσανατολισμού![]()

Δεν είναι τυχαίο ότι την χρονιά που μπήκαν τα παιδαγωγικά σε ξεχωριστό πεδίο και έπρεπε οι θεωρητικοί να δώσουν μαθηματικά γενικής, οι βάσεις έπιασαν πάτο...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μάρκος Βασίλης
Πολύ δραστήριο μέλος


Το πρόβλημα είναι με την ύλη των μαθηματικών γενικής παιδείας που διδάσκεται στο λύκειο. Για να εξετάζονται τα μαθηματικά σε ένα basic level για ορισμένες σχολές σχολές κοινωνικών που ενδεχομένως θα το ζητήσουν (π.χ. τμήματα πολιτικών επιστημών, δημόσιας διοίκησης, ψυχολογίας) θα πρέπει η ύλη "να γυμνασιοποιηθεί" γιατί το έχουν παρακάνει με το συγκεκριμένο μάθημα στη βαθμίδα του λυκείου. Τώρα για τη νομική είναι λίγο τραβηγμένο να εξετάζονται στα μαθηματικά. Αν καταλαβαίνω καλά θα πρέπει να αναφέρεσαι στο μάθημα του κληρονομικού δικαίου που απαιτεί να έχεις γνώσεις μαθηματικών δημοτικού. Το πρόβλημα σε αυτή την περίπτωση δεν θα πρέπει να αναζητηθεί στο λύκειο και το σύστημα εισαγωγής αλλά στο δημοτικό.
Συγγνώμη, αλλά η στατιστική της γενική παιδείας είναι πολύ απλή για να τη θεωρούμε δύσκολη. Πες ότι έννοιες όπως η παράγωγος και ο ρυθμός μεταβολής είναι πιο σύνθετες, αλλά όχι η μέση τιμή και η διασπορά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jims
Πολύ δραστήριο μέλος


Δεν αναφερόμουν στην στατιστική (που είναι το μόνο που χρειάζεται) της γ λυκείου,που πλέον θα διδάσκεται ως κόντρα μάθημα, αλλά σε άλλα κεφαλαία. Αν κοιτάξεις την ύλη που διδάσκεται ένα υποψήφιος των ανθρωπιστικών σπουδών στις 3 τάξεις του λυκείου στο μάθημα των μαθηματικών θα διαπιστώσεις ότι είναι αρκετά τραβηγμένη και δυσανάλογη σε σχέση με αυτή που διδάσκεται ένα υποψήφιος των θετικών σπουδών στα αρχαία και την ιστορία. Θα μπορούσε για παράδειγμα να γινόταν μια επανάληψη στα μαθηματικά του γυμνασίου.Συγγνώμη, αλλά η στατιστική της γενική παιδείας είναι πολύ απλή για να τη θεωρούμε δύσκολη. Πες ότι έννοιες όπως η παράγωγος και ο ρυθμός μεταβολής είναι πιο σύνθετες, αλλά όχι η μέση τιμή και η διασπορά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Τα προγράμματα Μαθηματικών θα έπρεπε να είναι εστιασμένα στο τι είδους επαγγέλματα μπορεί η Ελληνική Οικονομία να υποστηρίξει, δηλαδή, τίποτα ουσιώδες. Πρέπει κάποτε να μιλάμε με ευθύτητα και να μην παίζουμε με τις λέξεις. Σέβομαι το δικαίωμα όσων θέλουν να σπουδάσουν, αλλά δεν το σέβομαι μετά να λένε ότι το Μαθηματικό τους άφησε άνεργους. Μήπως οι ίδιοι έκαναν κάτι λάθος;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eukleidhs1821
Διάσημο μέλος


οχι φιλε μου αμα θελουν μπορουν να βαλουν καποια ασκηση και στατιστικη να μην ειναι απλη.ο στοχος δεν ειναι να ναι δυσκολα.αλλα να μπαινουν στη σχολη ξεροντας πραγματα που πρεπει να ξερουνε.δεν μπορει ο αλλος να το παιζει γιατρος και να του λεει ο τσοδρας εχουμε ταδε πιθανοτητα τα κρουσματα να ναι τοσο και να τον κοιταζει σαν χανος.αυτο εννοωΣυγγνώμη, αλλά η στατιστική της γενική παιδείας είναι πολύ απλή για να τη θεωρούμε δύσκολη. Πες ότι έννοιες όπως η παράγωγος και ο ρυθμός μεταβολής είναι πιο σύνθετες, αλλά όχι η μέση τιμή και η διασπορά.
και κατα τα αλλα νομικη μουρη κτλπ.αν ισχυουν αυτα που λες ειναι απλα ντροπη.Παιδιά, είχαμε μάθημα στη σχολή (νομική) που απαιτούσε στοιχειώδεις γνώσεις μαθηματικών (κλάσματα). Η κατάσταση ήταν για γέλια και για κλάματα.
Το μεγαλύτερο ποσοστό δεν ήξερε να κάνει ομώνυμα κλάσματα και να βρίσκει ποσοστό από ένα χ ποσό.
Δεν μιλάμε για τίποτα τραβηγμένο,αλλά ούτε τα απλά;
Στις κοινωνικές επιστήμες πολλές φορές βρίσκουν μπροστά τους τα παιδιά μαθήματα όπως η στατιστική (στη "βασική" της μορφή) και μέχρι να περαστεί το μάθημα τους βγαίνει η πίστη.
Οπότε, ίσως να μην είναι και τόσο άκυρη η πρόταση για τα μαθηματικά στις κοινωνικές επιστήμες..
οπως το ειπες.δεν καταλαβαινω γτ τα τμηματα δεν λενε θελω 100 ατομα.να λεει η καθε σχολη θελω 100 ατομα αυστηρα.να δειτε οτι τοτε θα μπαινανε αυτοι που πραγματικα το θελανε.δηλαδη απο 2100 ατομα τα 8 μαθηματικα τμηματα να πανε στα 800 το πολυ.τι τους απαγορευει να κανουνε κατι τετοιο??ας πανε σε αλλες σχολες.υπαρχουν 1000 τμηματα σε ολη την ελλαδα.800 φοιτητες μαθηματικου απο 2100 θα σου πω εγω αν θα μπαινουν με 3Ιδανικά, θα έπρεπε να γίνονται σεβαστές από το υπουργείο οι προτάσεις των τμημάτων για τον αριθμό των εισακτέων. Αυτό και μόνο θα ανέβαζε αρκετά τη βάση. Θα πάρω το μαθηματικό της Αθήνας σαν παράδειγμα που το ξέρω εκ των έσω. Όταν ζητάς συστηματικά λιγότερους από 200 εισακτέους ανά έτος αλλά κάθε χρόνο το υπουργείο αντιπροτείνει ~240 (247 φέτος) και, μαζί με μετεγγραφές, φτάνεις ~300 (π.χ. 297 στο έτος μου) είσαι σχεδόν στα διπλάσια άτομα από όσα το τμήμα εκτίμησε ότι μπορεί να διαχειριστεί.
Αλλά, αυτή η απλή απόφαση - γκουχ γκουχ, να αφήσει η κυβέρνηση της δεξιάς την «αγορά» των πανεπιστημίων να αυτορρυθμιστεί - έχει πολιτικό κόστος για κάθε κυβέρνηση, οπότε μένουμε στο να έχουμε φέτος σχεδόν τόσους εισακτέους όσους και πέρυσι (77.970 vs 78.335).
Δε φαντάζεσαι τι έχουν δει τα ματάκια μου σε ιδιαίτερα σε θεωρητικές σχολές - όχι ότι δεν υπάρχουν κι εξαιρέσεις, βέβαια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jims
Πολύ δραστήριο μέλος


κατα τη γνωμη μου ειναι σοβαρο λαθος να μην δινονται μαθηματικα γενικης εστω και για τους θεωρητικους και της ιατρικης.δηλαδη γτ της ιατρικης να μην μαθουν πιθανοτητες.χρησιμοποιουν στην ιατρικη ταλαντωσεις και ελατηρια και δεν χρησιμοποιουν πιθανοτητες??ειναι απαραδεκτο και σε αυτο φταινε οι μαθηματικοι που δεν πατησανε ποδι.οκ να μην δωσουν ολοκληρωματα,ομως ειναι απαραδεκτο να μην ξερουν τι ειναι η μεση τιμη,η διασπορα,η πιθανοτητα της τομης 2 ενδεχομενων κτλπ
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
οχι φιλε μου αμα θελουν μπορουν να βαλουν καποια ασκηση και στατιστικη να μην ειναι απλη.ο στοχος δεν ειναι να ναι δυσκολα.αλλα να μπαινουν στη σχολη ξεροντας πραγματα που πρεπει να ξερουνε.δεν μπορει ο αλλος να το παιζει γιατρος και να του λεει ο τσοδρας εχουμε ταδε πιθανοτητα τα κρουσματα να ναι τοσο και να τον κοιταζει σαν χανος.αυτο εννοω
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
και κατα τα αλλα νομικη μουρη κτλπ.αν ισχυουν αυτα που λες ειναι απλα ντροπη.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
οπως το ειπες.δεν καταλαβαινω γτ τα τμηματα δεν λενε θελω 100 ατομα.να λεει η καθε σχολη θελω 100 ατομα αυστηρα.να δειτε οτι τοτε θα μπαινανε αυτοι που πραγματικα το θελανε.δηλαδη απο 2100 ατομα τα 8 μαθηματικα τμηματα να πανε στα 800 το πολυ.τι τους απαγορευει να κανουνε κατι τετοιο??ας πανε σε αλλες σχολες.υπαρχουν 1000 τμηματα σε ολη την ελλαδα.800 φοιτητες μαθηματικου απο 2100 θα σου πω εγω αν θα μπαινουν με 3
Κάνεις το ίδιο λάθος που κάνουν τόσοι άλλοι. Το αν θα εξετάζονται τα μαθηματικά για την ιατρική (ή για οποιαδήποτε άλλη σχολή) είναι κάτι που θα το αποφασίσουν οι ιατρικές σχολές και όχι εσύ, η κλίκα των μαθηματικών που θέλει να τα τσεπώνει από ιδιαίτερα και φροντιστήρια, το υπουργείο παιδείας και οποιοσδήποτε άλλος. Κάποια στιγμή τα τμήματα θα πρέπει να αποφασίζουν για το ποια θα είναι τα εξεταζόμενα μαθήματα.
Συμμερίζομαι βέβαια τον προβληματισμό σου ως προς την κατάκτηση κάποιων βασικών γνώσεων. Αυτό όμως δεν σχετίζεται με τις πανελλήνιες αλλά με τους όρους προαγωγής και απόλυσης στο γυμνάσιο και το λύκειο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eukleidhs1821
Διάσημο μέλος


η κλικα των μαθηματικων ε??δηλαδη ειναι σωστο να δινουν ταλαντωσεις και στερεο σωμα για ιατρικη και να μην δινουνε πιθανοτητες και μεση τιμη.τι να αποφασισουνε οι ιατρικες σχολες?νομιζεις ξερουν τι τους γινεται??οι περισσοτεροι απο αυτους σε αυτες τις σχολες ζουνε στο 1960,δεν εχουν ιδεα τι εστι πανελληνιες και τα αντιμετωπιζουν αυτα περιφρονητικα.μαλιστα χρησιμοποιουν την εκφραση εδω δεν ειναι χαζολυκειοΚάνεις το ίδιο λάθος που κάνουν τόσοι άλλοι. Το αν θα εξετάζονται τα μαθηματικά για την ιατρική (ή για οποιαδήποτε άλλη σχολή) είναι κάτι που θα το αποφασίσουν οι ιατρικές σχολές και όχι εσύ, η κλίκα των μαθηματικών που θέλει να τα τσεπώνει από ιδιαίτερα και φροντιστήρια, το υπουργείο παιδείας και οποιοσδήποτε άλλος. Κάποια στιγμή τα τμήματα θα πρέπει να αποφασίζουν για το ποια θα είναι τα εξεταζόμενα μαθήματα.
Συμμερίζομαι βέβαια τον προβληματισμό σου ως προς την κατάκτηση κάποιων βασικών γνώσεων. Αυτό όμως δεν σχετίζεται με τις πανελλήνιες αλλά με τους όρους προαγωγής και απόλυσης στο γυμνάσιο και το λύκειο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
asdfqwerty
Πολύ δραστήριο μέλος


το θεμα θεωρω ειναι να τα δινουν στις πανελληνιες διοτι κανεις δεν θα ασχοληθει διαφορετικαΝαι, ίσως θα μπορούσαν να ενταχθούν τα μαθηματικά γενικής παιδείας στις κοινωνικές επιστήμες, όχι όμως και τα μαθηματικά προσανατολισμού![]()
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eukleidhs1821
Διάσημο μέλος


αστα μωρε τα παιδια.μην τα κουρασουμε λιγο.καλα ειναι μαθαινουνε για το dna και το rna παπαγαλια εκει περα,παπαγαλιζουν και φυσικη καμια ασκηση και λενε μπηκαμε ιατρικη.μην ακονισουνε λιγο το μυαλο τους.το θεμα θεωρω ειναι να τα δινουν στις πανελληνιες διοτι κανεις δεν θα ασχοληθει διαφορετικα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
asdfqwerty
Πολύ δραστήριο μέλος


γνωστη μου που εκανε μεταπτυχιακο στην νομικη βρηκε μπροστα της προχωρημενη στατιστικη και ζητησε την βοηθεια της μητερας της διοτι ειχε ξεχασει ακομα και τι εστι ομωνυμα κλασματα.. τα μαθηματικα υποτιμουνται εδω μονο, στο εξωτερικο χρηζουν αλλης αντιμετωπισηςΤο πρόβλημα είναι με την ύλη των μαθηματικών γενικής παιδείας που διδάσκεται στο λύκειο. Για να εξετάζονται τα μαθηματικά σε ένα basic level για ορισμένες σχολές σχολές κοινωνικών που ενδεχομένως θα το ζητήσουν (π.χ. τμήματα πολιτικών επιστημών, δημόσιας διοίκησης, ψυχολογίας) θα πρέπει η ύλη "να γυμνασιοποιηθεί" γιατί το έχουν παρακάνει με το συγκεκριμένο μάθημα στη βαθμίδα του λυκείου. Τώρα για τη νομική είναι λίγο τραβηγμένο να εξετάζονται στα μαθηματικά. Αν καταλαβαίνω καλά θα πρέπει να αναφέρεσαι στο μάθημα του κληρονομικού δικαίου που απαιτεί να έχεις γνώσεις μαθηματικών δημοτικού. Το πρόβλημα σε αυτή την περίπτωση δεν θα πρέπει να αναζητηθεί στο λύκειο και το σύστημα εισαγωγής αλλά στο δημοτικό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eukleidhs1821
Διάσημο μέλος


υποτιμουνται γτ ο ελληνας δεν του αρεσει να σκεφτεται.θελει στημενα πραγματα.για αυτο ανθιζουνε τα βιολογικα ως βασεις.η καταντια της συγχρονης ελλαδας.το βιολογικο να εχει 18000 μορια και το μαθηματικο 12000.γνωστη μου που εκανε μεταπτυχιακο στην νομικη βρηκε μπροστα της προχωρημενη στατιστικη και ζητησε την βοηθεια της μητερας της διοτι ειχε ξεχασει ακομα και τι εστι ομωνυμα κλασματα.. τα μαθηματικα υποτιμουνται εδω μονο, στο εξωτερικο χρηζουν αλλης αντιμετωπισης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
asdfqwerty
Πολύ δραστήριο μέλος


το διαβοητο καρτελ των μαθηματικων πτωχευσε δυστηχως...Κάνεις το ίδιο λάθος που κάνουν τόσοι άλλοι. Το αν θα εξετάζονται τα μαθηματικά για την ιατρική (ή για οποιαδήποτε άλλη σχολή) είναι κάτι που θα το αποφασίσουν οι ιατρικές σχολές και όχι εσύ, η κλίκα των μαθηματικών που θέλει να τα τσεπώνει από ιδιαίτερα και φροντιστήρια, το υπουργείο παιδείας και οποιοσδήποτε άλλος. Κάποια στιγμή τα τμήματα θα πρέπει να αποφασίζουν για το ποια θα είναι τα εξεταζόμενα μαθήματα.
Συμμερίζομαι βέβαια τον προβληματισμό σου ως προς την κατάκτηση κάποιων βασικών γνώσεων. Αυτό όμως δεν σχετίζεται με τις πανελλήνιες αλλά με τους όρους προαγωγής και απόλυσης στο γυμνάσιο και το λύκειο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jims
Πολύ δραστήριο μέλος


Δεν συμφωνώ καθόλου. Οι σχολές είναι αυτές που θα αποφασίζουν. Αν δεν θέσουν αυτές τα κριτήρια τότε ποιος θα τα θέσει; Η Σάρα και η Μάρα!!! Και στη νομική οι καθηγητές στο α εξάμηνο μας λέγανε να ξεχάσουμε ό, τι μάθαμε στο σχολείο. Και κατά τη γνώμη μου δεν έχουν άδικο.η κλικα των μαθηματικων ε??δηλαδη ειναι σωστο να δινουν ταλαντωσεις και στερεο σωμα για ιατρικη και να μην δινουνε πιθανοτητες και μεση τιμη.τι να αποφασισουνε οι ιατρικες σχολες?νομιζεις ξερουν τι τους γινεται??οι περισσοτεροι απο αυτους σε αυτες τις σχολες ζουνε στο 1960,δεν εχουν ιδεα τι εστι πανελληνιες και τα αντιμετωπιζουν αυτα περιφρονητικα.μαλιστα χρησιμοποιουν την εκφραση εδω δεν ειναι χαζολυκειο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eukleidhs1821
Διάσημο μέλος


οι καθηγητες σε αυτα τα πανεπιστημια ως επι το πλειστον ειναι αρκετα κομπλεξικοι και εχουν απιστευτο εγωισμο για να μπορουν να καταλαβουν τι μαθηματα θα χρειαστει να δωσει ενα παιδι 18 χρονων.δεν ειναι ειδικοιΔεν συμφωνώ καθόλου. Οι σχολές είναι αυτές που θα αποφασίζουν. Αν δεν θέσουν αυτές τα κριτήρια τότε ποιος θα τα θέσει; Η Σάρα και η Μάρα!!! Και στη νομική οι καθηγητές στο α εξάμηνο μας λέγανε να ξεχάσουμε ό, τι μάθαμε στο σχολείο. Και κατά τη γνώμη μου δεν έχουν άδικο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ryuzaki
Πολύ δραστήριο μέλος


Κατι γεωμετριες που σε εμας ηταν απιστευτα φορτικο μαθημα, τοτε το εκαναν σε τρελο βαθος.
Δεν λεω οτι ηταν ολα ροδινα τοτε παλια, δεν ηταν, αλλα η κλασσικη διδασκαλια μαθηματικων θεωρω οτι ειναι ασυναγωνιστη.
Ουτε διαδραστικα μαθηματα ουτε χαζα παραδειγματα, αλλα θεωρια-αποδειξη-1 παραδειγμα- και αλυτες ασκησεις με μονο το νουμερο για απαντηση ειναι ο καλυτερος τροπος να δουλεψει το μυαλο καποιου και να του μεινουν.
Το ιδιο και στσ υπολοιπα θετικα μαθηματα.
Γενικα βλεπω κ ελλαδα κ εξωτερικο, η διδασκαλια "κλασσικων" μαθηματων σε προσπαθεια να τα κανουν πιο προσιτα στο κοινο, απλα καταφερνουν να τα προσεγγιζουν πλ πιο επιφανειακα. Μακροπροθεσμα σε βαρος της γνωσης...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 239 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- louminis
- panosT436
- marpa
- pink_panther
- Hased Babis
- Nick_nt
- Παναρας
- GeorgePap2003
- ioannaion
- ggl
- antonis97
- Libertus
- Panos33
- Billokos1
- Devid
- 69lover
- Ria99
- Eri0611
- calliope
- tsiobieman
- stefan
- DonaeB
- eri548
- Jocaste
- Asure
- Giii
- Marios2020
- Jimmy20
- EiriniS20
- Pharmacist01
- MarcoReus
- Boethiah
- nickd6776
- gregory nub
- Eleni876
- uni77
- Alekos7savv
- Georgesil
- Lathy
- Hera167
- marianna04
- Slytherin
- Αντικειμενικός
- Nefh_
- carnage
- kiyoshi
- iminspain
- panagiotis23
- jimis2001
- Elena78
- Rene2004
- Thanos_D
- hirasawayui
- Memetchi
- fay01
- Unboxholics
- Dimitris9
- J.Cameron
- Scandal
- Ryuzaki
- Kostakis45
- eukleidhs1821
- Belle26
- No name
- B747
- Μάρκος Βασίλης
- Stefanosxios
- Viedo
- Unseen skygge
- Nina42
- Βλα
- fretoe
- χημεια4λαιφ
- Mukumbura
- Arvacon
- Κλημεντίνη
- Αλκίμαχος
- Medjnik
- nikosb
- American Economist
- azula
- leo41
- giannhs2001
- Γιουγκοσλαβος
- charmander
- Vasilis2000kak
- DrsKatia
- NEKTARIOS11
- tester34
- igeorgeoikonomo
- alpha.kappa
- alexrami
- NickT
- tasost
- Αριάνα123
- Γιώργος - Κόρινθος
- luisnazariodelima
- xriiistiiinaaa
- fockos
- milianis
- Στεφανος56
- ΘανάσοςG4
- johnsala
- SlimShady
- lnesb
- fearless
- victor 21
- ChrisNoris
- Stelios725
- cel123
- T C
- Satan Claus
- Dr. Gl. Luminous
- Ελλη μισ.
- vehement
- Θανασης Α.
- voοdoο
- PanosBat
- Giorno
- Andreas935
- Αλκης Κ.
- fmarulezkd
- .Μυρτώ.
- Earendil
- mythos
- Stella30
- MarilynSt
- Αλεξια
- jj!
- gwgw_5
- Μαρία234
- the purge
- jims
- Griff
- Panagiotis849
- Χιονόπληκτη
- Ireneeneri
- Ackerback
- KingOfPop
- nicole1982
- Profesor
- theodoraooo
- nucomer
- CuHg
- reliazag
- Ν.Χ.
- civilian
- Meow
- Jamesthk
- Johnman97
- S¡mos
- Bgpanos
- Greg1900
- george pol
- Thoba19
- miak
- kaaaaate
- GabrielaM
- Vold
- Dr House
- Steffie88
- iason
- PanosCh002
- joannaΚΑ
- Marianna35
- harry akritas
- GeoCommand
- Yiorgosk
- Terminator
- johnietraf
- nick 3484
- CITCOC
- Dimitris2001
- ikigai
- Cassano
- kristinbacktoschool
- Γατόπαρδος.
- Johnny15
- FINN
- natalix
- Nar20
- ysemer
- Nefeloula
- Antonio
- γιω99
- kasper21
- iManosX13
- Έμμα
- Ststst02
- Ιωάννα2
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.