Σχολές Μαθηματικών - Οι βάσεις της ντροπής

Belle26

Νεοφερμένος

Η Belle26 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 110 μηνύματα.
Παιδιά, είχαμε μάθημα στη σχολή (νομική) που απαιτούσε στοιχειώδεις γνώσεις μαθηματικών (κλάσματα). Η κατάσταση ήταν για γέλια και για κλάματα.
Το μεγαλύτερο ποσοστό δεν ήξερε να κάνει ομώνυμα κλάσματα και να βρίσκει ποσοστό από ένα χ ποσό.
Δεν μιλάμε για τίποτα τραβηγμένο,αλλά ούτε τα απλά;
Στις κοινωνικές επιστήμες πολλές φορές βρίσκουν μπροστά τους τα παιδιά μαθήματα όπως η στατιστική (στη "βασική" της μορφή) και μέχρι να περαστεί το μάθημα τους βγαίνει η πίστη.
Οπότε, ίσως να μην είναι και τόσο άκυρη η πρόταση για τα μαθηματικά στις κοινωνικές επιστήμες..
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Αρκετές σχολές της Θεωρητικής στην Ελλάδα, στο εξωτερικό δεν εντάσσονται στην αντίστοιχη Θεωρητική Κατεύθυνση (π.χ. Ψυχολογία, Κοινωνιολογία). Αυτές οι σπουδές έχουν Στατιστική, Πληροφορική και άλλου τέτοιου είδους μαθήματα.
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,818 μηνύματα.
Οπότε, ίσως να μην είναι και τόσο άκυρη η πρόταση για τα μαθηματικά στις κοινωνικές επιστήμες..
Ναι, ίσως θα μπορούσαν να ενταχθούν τα μαθηματικά γενικής παιδείας στις κοινωνικές επιστήμες, όχι όμως και τα μαθηματικά προσανατολισμού :yes:
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Τα μαθηματικά γενικά δεν ήταν δημοφιλή επιλογή,τώρα τελευταία που ο βαθμός δυσκολίας στην χημεία και την φυσική είναι αυξημένος είναι λογικό να τα βλέπουμε στον πάτο,ειδικά εαν σκεφτούμε κιόλας οτι κάποια είναι απομακρυσμένα σε νησιά. Προσωπικά οι βάσεις δεν με σοκάρουν,είναι σχεδόν αναμενόμενες. Δυστυχώς μακροπρόθεσμα,το αναπόφευκτο είναι να κλείσουν ορισμένα τμήματα. Το οποίο δεν είναι κακό απαραίτητα...

Ιδανικά, θα έπρεπε να γίνονται σεβαστές από το υπουργείο οι προτάσεις των τμημάτων για τον αριθμό των εισακτέων. Αυτό και μόνο θα ανέβαζε αρκετά τη βάση. Θα πάρω το μαθηματικό της Αθήνας σαν παράδειγμα που το ξέρω εκ των έσω. Όταν ζητάς συστηματικά λιγότερους από 200 εισακτέους ανά έτος αλλά κάθε χρόνο το υπουργείο αντιπροτείνει ~240 (247 φέτος) και, μαζί με μετεγγραφές, φτάνεις ~300 (π.χ. 297 στο έτος μου) είσαι σχεδόν στα διπλάσια άτομα από όσα το τμήμα εκτίμησε ότι μπορεί να διαχειριστεί.

Αλλά, αυτή η απλή απόφαση - γκουχ γκουχ, να αφήσει η κυβέρνηση της δεξιάς την «αγορά» των πανεπιστημίων να αυτορρυθμιστεί - έχει πολιτικό κόστος για κάθε κυβέρνηση, οπότε μένουμε στο να έχουμε φέτος σχεδόν τόσους εισακτέους όσους και πέρυσι (77.970 vs 78.335).

Παιδιά, είχαμε μάθημα στη σχολή (νομική) που απαιτούσε στοιχειώδεις γνώσεις μαθηματικών (κλάσματα). Η κατάσταση ήταν για γέλια και για κλάματα.
Το μεγαλύτερο ποσοστό δεν ήξερε να κάνει ομώνυμα κλάσματα και να βρίσκει ποσοστό από ένα χ ποσό.
Δεν μιλάμε για τίποτα τραβηγμένο,αλλά ούτε τα απλά;
Στις κοινωνικές επιστήμες πολλές φορές βρίσκουν μπροστά τους τα παιδιά μαθήματα όπως η στατιστική (στη "βασική" της μορφή) και μέχρι να περαστεί το μάθημα τους βγαίνει η πίστη.
Οπότε, ίσως να μην είναι και τόσο άκυρη η πρόταση για τα μαθηματικά στις κοινωνικές επιστήμες..

Δε φαντάζεσαι τι έχουν δει τα ματάκια μου σε ιδιαίτερα σε θεωρητικές σχολές - όχι ότι δεν υπάρχουν κι εξαιρέσεις, βέβαια.
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Παιδιά, είχαμε μάθημα στη σχολή (νομική) που απαιτούσε στοιχειώδεις γνώσεις μαθηματικών (κλάσματα). Η κατάσταση ήταν για γέλια και για κλάματα.
Το μεγαλύτερο ποσοστό δεν ήξερε να κάνει ομώνυμα κλάσματα και να βρίσκει ποσοστό από ένα χ ποσό.
Δεν μιλάμε για τίποτα τραβηγμένο,αλλά ούτε τα απλά;
Στις κοινωνικές επιστήμες πολλές φορές βρίσκουν μπροστά τους τα παιδιά μαθήματα όπως η στατιστική (στη "βασική" της μορφή) και μέχρι να περαστεί το μάθημα τους βγαίνει η πίστη.
Οπότε, ίσως να μην είναι και τόσο άκυρη η πρόταση για τα μαθηματικά στις κοινωνικές επιστήμες..

Το πρόβλημα είναι με την ύλη των μαθηματικών γενικής παιδείας που διδάσκεται στο λύκειο. Για να εξετάζονται τα μαθηματικά σε ένα basic level για ορισμένες σχολές σχολές κοινωνικών που ενδεχομένως θα το ζητήσουν (π.χ. τμήματα πολιτικών επιστημών, δημόσιας διοίκησης, ψυχολογίας) θα πρέπει η ύλη "να γυμνασιοποιηθεί" γιατί το έχουν παρακάνει με το συγκεκριμένο μάθημα στη βαθμίδα του λυκείου. Τώρα για τη νομική είναι λίγο τραβηγμένο να εξετάζονται στα μαθηματικά. Αν καταλαβαίνω καλά θα πρέπει να αναφέρεσαι στο μάθημα του κληρονομικού δικαίου που απαιτεί να έχεις γνώσεις μαθηματικών δημοτικού. Το πρόβλημα σε αυτή την περίπτωση δεν θα πρέπει να αναζητηθεί στο λύκειο και το σύστημα εισαγωγής αλλά στο δημοτικό.
 

Belle26

Νεοφερμένος

Η Belle26 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 110 μηνύματα.
Ναι, ίσως θα μπορούσαν να ενταχθούν τα μαθηματικά γενικής παιδείας στις κοινωνικές επιστήμες, όχι όμως και τα μαθηματικά προσανατολισμού :yes:
Στα γενικής παιδείας αναφερόμουν και εγώ...γιατί ούτε αυτή δεν υπάρχει μάλλον :whatever:
Δεν είναι τυχαίο ότι την χρονιά που μπήκαν τα παιδαγωγικά σε ξεχωριστό πεδίο και έπρεπε οι θεωρητικοί να δώσουν μαθηματικά γενικής, οι βάσεις έπιασαν πάτο...
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Το πρόβλημα είναι με την ύλη των μαθηματικών γενικής παιδείας που διδάσκεται στο λύκειο. Για να εξετάζονται τα μαθηματικά σε ένα basic level για ορισμένες σχολές σχολές κοινωνικών που ενδεχομένως θα το ζητήσουν (π.χ. τμήματα πολιτικών επιστημών, δημόσιας διοίκησης, ψυχολογίας) θα πρέπει η ύλη "να γυμνασιοποιηθεί" γιατί το έχουν παρακάνει με το συγκεκριμένο μάθημα στη βαθμίδα του λυκείου. Τώρα για τη νομική είναι λίγο τραβηγμένο να εξετάζονται στα μαθηματικά. Αν καταλαβαίνω καλά θα πρέπει να αναφέρεσαι στο μάθημα του κληρονομικού δικαίου που απαιτεί να έχεις γνώσεις μαθηματικών δημοτικού. Το πρόβλημα σε αυτή την περίπτωση δεν θα πρέπει να αναζητηθεί στο λύκειο και το σύστημα εισαγωγής αλλά στο δημοτικό.

Συγγνώμη, αλλά η στατιστική της γενική παιδείας είναι πολύ απλή για να τη θεωρούμε δύσκολη. Πες ότι έννοιες όπως η παράγωγος και ο ρυθμός μεταβολής είναι πιο σύνθετες, αλλά όχι η μέση τιμή και η διασπορά.
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Συγγνώμη, αλλά η στατιστική της γενική παιδείας είναι πολύ απλή για να τη θεωρούμε δύσκολη. Πες ότι έννοιες όπως η παράγωγος και ο ρυθμός μεταβολής είναι πιο σύνθετες, αλλά όχι η μέση τιμή και η διασπορά.
Δεν αναφερόμουν στην στατιστική (που είναι το μόνο που χρειάζεται) της γ λυκείου,που πλέον θα διδάσκεται ως κόντρα μάθημα, αλλά σε άλλα κεφαλαία. Αν κοιτάξεις την ύλη που διδάσκεται ένα υποψήφιος των ανθρωπιστικών σπουδών στις 3 τάξεις του λυκείου στο μάθημα των μαθηματικών θα διαπιστώσεις ότι είναι αρκετά τραβηγμένη και δυσανάλογη σε σχέση με αυτή που διδάσκεται ένα υποψήφιος των θετικών σπουδών στα αρχαία και την ιστορία. Θα μπορούσε για παράδειγμα να γινόταν μια επανάληψη στα μαθηματικά του γυμνασίου.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε η Ελλάδα να μην παρέχει σπουδές υψηλού επιπέδου στα Μαθηματικά και Φυσική ή Πολυτεχνείο καθώς η κύρια "βιομηχανία" της είναι το κομματικό δημόσιο. Ας υποθέσουμε ότι ένα πρόγραμμα σπουδών Φυσικής παρέχει μαθήματα όπως Φυσική Laser. Πόσο στόκοι πρέπει να είμαστε για να αποκαλούμε το Τμήμα ως καθηγητική σχολή; Μήπως εννοούμε τη Laser αποτρίχωση;

Τα προγράμματα Μαθηματικών θα έπρεπε να είναι εστιασμένα στο τι είδους επαγγέλματα μπορεί η Ελληνική Οικονομία να υποστηρίξει, δηλαδή, τίποτα ουσιώδες. Πρέπει κάποτε να μιλάμε με ευθύτητα και να μην παίζουμε με τις λέξεις. Σέβομαι το δικαίωμα όσων θέλουν να σπουδάσουν, αλλά δεν το σέβομαι μετά να λένε ότι το Μαθηματικό τους άφησε άνεργους. Μήπως οι ίδιοι έκαναν κάτι λάθος;
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,664 μηνύματα.
κατα τη γνωμη μου ειναι σοβαρο λαθος να μην δινονται μαθηματικα γενικης εστω και για τους θεωρητικους και της ιατρικης.δηλαδη γτ της ιατρικης να μην μαθουν πιθανοτητες.χρησιμοποιουν στην ιατρικη ταλαντωσεις και ελατηρια και δεν χρησιμοποιουν πιθανοτητες??ειναι απαραδεκτο και σε αυτο φταινε οι μαθηματικοι που δεν πατησανε ποδι.οκ να μην δωσουν ολοκληρωματα,ομως ειναι απαραδεκτο να μην ξερουν τι ειναι η μεση τιμη,η διασπορα,η πιθανοτητα της τομης 2 ενδεχομενων κτλπ
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Συγγνώμη, αλλά η στατιστική της γενική παιδείας είναι πολύ απλή για να τη θεωρούμε δύσκολη. Πες ότι έννοιες όπως η παράγωγος και ο ρυθμός μεταβολής είναι πιο σύνθετες, αλλά όχι η μέση τιμή και η διασπορά.
οχι φιλε μου αμα θελουν μπορουν να βαλουν καποια ασκηση και στατιστικη να μην ειναι απλη.ο στοχος δεν ειναι να ναι δυσκολα.αλλα να μπαινουν στη σχολη ξεροντας πραγματα που πρεπει να ξερουνε.δεν μπορει ο αλλος να το παιζει γιατρος και να του λεει ο τσοδρας εχουμε ταδε πιθανοτητα τα κρουσματα να ναι τοσο και να τον κοιταζει σαν χανος.αυτο εννοω
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Παιδιά, είχαμε μάθημα στη σχολή (νομική) που απαιτούσε στοιχειώδεις γνώσεις μαθηματικών (κλάσματα). Η κατάσταση ήταν για γέλια και για κλάματα.
Το μεγαλύτερο ποσοστό δεν ήξερε να κάνει ομώνυμα κλάσματα και να βρίσκει ποσοστό από ένα χ ποσό.
Δεν μιλάμε για τίποτα τραβηγμένο,αλλά ούτε τα απλά;
Στις κοινωνικές επιστήμες πολλές φορές βρίσκουν μπροστά τους τα παιδιά μαθήματα όπως η στατιστική (στη "βασική" της μορφή) και μέχρι να περαστεί το μάθημα τους βγαίνει η πίστη.
Οπότε, ίσως να μην είναι και τόσο άκυρη η πρόταση για τα μαθηματικά στις κοινωνικές επιστήμες..
και κατα τα αλλα νομικη μουρη κτλπ.αν ισχυουν αυτα που λες ειναι απλα ντροπη.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ιδανικά, θα έπρεπε να γίνονται σεβαστές από το υπουργείο οι προτάσεις των τμημάτων για τον αριθμό των εισακτέων. Αυτό και μόνο θα ανέβαζε αρκετά τη βάση. Θα πάρω το μαθηματικό της Αθήνας σαν παράδειγμα που το ξέρω εκ των έσω. Όταν ζητάς συστηματικά λιγότερους από 200 εισακτέους ανά έτος αλλά κάθε χρόνο το υπουργείο αντιπροτείνει ~240 (247 φέτος) και, μαζί με μετεγγραφές, φτάνεις ~300 (π.χ. 297 στο έτος μου) είσαι σχεδόν στα διπλάσια άτομα από όσα το τμήμα εκτίμησε ότι μπορεί να διαχειριστεί.

Αλλά, αυτή η απλή απόφαση - γκουχ γκουχ, να αφήσει η κυβέρνηση της δεξιάς την «αγορά» των πανεπιστημίων να αυτορρυθμιστεί - έχει πολιτικό κόστος για κάθε κυβέρνηση, οπότε μένουμε στο να έχουμε φέτος σχεδόν τόσους εισακτέους όσους και πέρυσι (77.970 vs 78.335).



Δε φαντάζεσαι τι έχουν δει τα ματάκια μου σε ιδιαίτερα σε θεωρητικές σχολές - όχι ότι δεν υπάρχουν κι εξαιρέσεις, βέβαια.
οπως το ειπες.δεν καταλαβαινω γτ τα τμηματα δεν λενε θελω 100 ατομα.να λεει η καθε σχολη θελω 100 ατομα αυστηρα.να δειτε οτι τοτε θα μπαινανε αυτοι που πραγματικα το θελανε.δηλαδη απο 2100 ατομα τα 8 μαθηματικα τμηματα να πανε στα 800 το πολυ.τι τους απαγορευει να κανουνε κατι τετοιο??ας πανε σε αλλες σχολες.υπαρχουν 1000 τμηματα σε ολη την ελλαδα.800 φοιτητες μαθηματικου απο 2100 θα σου πω εγω αν θα μπαινουν με 3
 
Τελευταία επεξεργασία:

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
κατα τη γνωμη μου ειναι σοβαρο λαθος να μην δινονται μαθηματικα γενικης εστω και για τους θεωρητικους και της ιατρικης.δηλαδη γτ της ιατρικης να μην μαθουν πιθανοτητες.χρησιμοποιουν στην ιατρικη ταλαντωσεις και ελατηρια και δεν χρησιμοποιουν πιθανοτητες??ειναι απαραδεκτο και σε αυτο φταινε οι μαθηματικοι που δεν πατησανε ποδι.οκ να μην δωσουν ολοκληρωματα,ομως ειναι απαραδεκτο να μην ξερουν τι ειναι η μεση τιμη,η διασπορα,η πιθανοτητα της τομης 2 ενδεχομενων κτλπ
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


οχι φιλε μου αμα θελουν μπορουν να βαλουν καποια ασκηση και στατιστικη να μην ειναι απλη.ο στοχος δεν ειναι να ναι δυσκολα.αλλα να μπαινουν στη σχολη ξεροντας πραγματα που πρεπει να ξερουνε.δεν μπορει ο αλλος να το παιζει γιατρος και να του λεει ο τσοδρας εχουμε ταδε πιθανοτητα τα κρουσματα να ναι τοσο και να τον κοιταζει σαν χανος.αυτο εννοω
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


και κατα τα αλλα νομικη μουρη κτλπ.αν ισχυουν αυτα που λες ειναι απλα ντροπη.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


οπως το ειπες.δεν καταλαβαινω γτ τα τμηματα δεν λενε θελω 100 ατομα.να λεει η καθε σχολη θελω 100 ατομα αυστηρα.να δειτε οτι τοτε θα μπαινανε αυτοι που πραγματικα το θελανε.δηλαδη απο 2100 ατομα τα 8 μαθηματικα τμηματα να πανε στα 800 το πολυ.τι τους απαγορευει να κανουνε κατι τετοιο??ας πανε σε αλλες σχολες.υπαρχουν 1000 τμηματα σε ολη την ελλαδα.800 φοιτητες μαθηματικου απο 2100 θα σου πω εγω αν θα μπαινουν με 3

Κάνεις το ίδιο λάθος που κάνουν τόσοι άλλοι. Το αν θα εξετάζονται τα μαθηματικά για την ιατρική (ή για οποιαδήποτε άλλη σχολή) είναι κάτι που θα το αποφασίσουν οι ιατρικές σχολές και όχι εσύ, η κλίκα των μαθηματικών που θέλει να τα τσεπώνει από ιδιαίτερα και φροντιστήρια, το υπουργείο παιδείας και οποιοσδήποτε άλλος. Κάποια στιγμή τα τμήματα θα πρέπει να αποφασίζουν για το ποια θα είναι τα εξεταζόμενα μαθήματα.

Συμμερίζομαι βέβαια τον προβληματισμό σου ως προς την κατάκτηση κάποιων βασικών γνώσεων. Αυτό όμως δεν σχετίζεται με τις πανελλήνιες αλλά με τους όρους προαγωγής και απόλυσης στο γυμνάσιο και το λύκειο.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,664 μηνύματα.
Κάνεις το ίδιο λάθος που κάνουν τόσοι άλλοι. Το αν θα εξετάζονται τα μαθηματικά για την ιατρική (ή για οποιαδήποτε άλλη σχολή) είναι κάτι που θα το αποφασίσουν οι ιατρικές σχολές και όχι εσύ, η κλίκα των μαθηματικών που θέλει να τα τσεπώνει από ιδιαίτερα και φροντιστήρια, το υπουργείο παιδείας και οποιοσδήποτε άλλος. Κάποια στιγμή τα τμήματα θα πρέπει να αποφασίζουν για το ποια θα είναι τα εξεταζόμενα μαθήματα.

Συμμερίζομαι βέβαια τον προβληματισμό σου ως προς την κατάκτηση κάποιων βασικών γνώσεων. Αυτό όμως δεν σχετίζεται με τις πανελλήνιες αλλά με τους όρους προαγωγής και απόλυσης στο γυμνάσιο και το λύκειο.
η κλικα των μαθηματικων ε??δηλαδη ειναι σωστο να δινουν ταλαντωσεις και στερεο σωμα για ιατρικη και να μην δινουνε πιθανοτητες και μεση τιμη.τι να αποφασισουνε οι ιατρικες σχολες?νομιζεις ξερουν τι τους γινεται??οι περισσοτεροι απο αυτους σε αυτες τις σχολες ζουνε στο 1960,δεν εχουν ιδεα τι εστι πανελληνιες και τα αντιμετωπιζουν αυτα περιφρονητικα.μαλιστα χρησιμοποιουν την εκφραση εδω δεν ειναι χαζολυκειο
 

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
Ναι, ίσως θα μπορούσαν να ενταχθούν τα μαθηματικά γενικής παιδείας στις κοινωνικές επιστήμες, όχι όμως και τα μαθηματικά προσανατολισμού :yes:
το θεμα θεωρω ειναι να τα δινουν στις πανελληνιες διοτι κανεις δεν θα ασχοληθει διαφορετικα
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,664 μηνύματα.
το θεμα θεωρω ειναι να τα δινουν στις πανελληνιες διοτι κανεις δεν θα ασχοληθει διαφορετικα
αστα μωρε τα παιδια.μην τα κουρασουμε λιγο.καλα ειναι μαθαινουνε για το dna και το rna παπαγαλια εκει περα,παπαγαλιζουν και φυσικη καμια ασκηση και λενε μπηκαμε ιατρικη.μην ακονισουνε λιγο το μυαλο τους.
 

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
Το πρόβλημα είναι με την ύλη των μαθηματικών γενικής παιδείας που διδάσκεται στο λύκειο. Για να εξετάζονται τα μαθηματικά σε ένα basic level για ορισμένες σχολές σχολές κοινωνικών που ενδεχομένως θα το ζητήσουν (π.χ. τμήματα πολιτικών επιστημών, δημόσιας διοίκησης, ψυχολογίας) θα πρέπει η ύλη "να γυμνασιοποιηθεί" γιατί το έχουν παρακάνει με το συγκεκριμένο μάθημα στη βαθμίδα του λυκείου. Τώρα για τη νομική είναι λίγο τραβηγμένο να εξετάζονται στα μαθηματικά. Αν καταλαβαίνω καλά θα πρέπει να αναφέρεσαι στο μάθημα του κληρονομικού δικαίου που απαιτεί να έχεις γνώσεις μαθηματικών δημοτικού. Το πρόβλημα σε αυτή την περίπτωση δεν θα πρέπει να αναζητηθεί στο λύκειο και το σύστημα εισαγωγής αλλά στο δημοτικό.
γνωστη μου που εκανε μεταπτυχιακο στην νομικη βρηκε μπροστα της προχωρημενη στατιστικη και ζητησε την βοηθεια της μητερας της διοτι ειχε ξεχασει ακομα και τι εστι ομωνυμα κλασματα.. τα μαθηματικα υποτιμουνται εδω μονο, στο εξωτερικο χρηζουν αλλης αντιμετωπισης
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,664 μηνύματα.
γνωστη μου που εκανε μεταπτυχιακο στην νομικη βρηκε μπροστα της προχωρημενη στατιστικη και ζητησε την βοηθεια της μητερας της διοτι ειχε ξεχασει ακομα και τι εστι ομωνυμα κλασματα.. τα μαθηματικα υποτιμουνται εδω μονο, στο εξωτερικο χρηζουν αλλης αντιμετωπισης
υποτιμουνται γτ ο ελληνας δεν του αρεσει να σκεφτεται.θελει στημενα πραγματα.για αυτο ανθιζουνε τα βιολογικα ως βασεις.η καταντια της συγχρονης ελλαδας.το βιολογικο να εχει 18000 μορια και το μαθηματικο 12000.
 

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
Κάνεις το ίδιο λάθος που κάνουν τόσοι άλλοι. Το αν θα εξετάζονται τα μαθηματικά για την ιατρική (ή για οποιαδήποτε άλλη σχολή) είναι κάτι που θα το αποφασίσουν οι ιατρικές σχολές και όχι εσύ, η κλίκα των μαθηματικών που θέλει να τα τσεπώνει από ιδιαίτερα και φροντιστήρια, το υπουργείο παιδείας και οποιοσδήποτε άλλος. Κάποια στιγμή τα τμήματα θα πρέπει να αποφασίζουν για το ποια θα είναι τα εξεταζόμενα μαθήματα.

Συμμερίζομαι βέβαια τον προβληματισμό σου ως προς την κατάκτηση κάποιων βασικών γνώσεων. Αυτό όμως δεν σχετίζεται με τις πανελλήνιες αλλά με τους όρους προαγωγής και απόλυσης στο γυμνάσιο και το λύκειο.
το διαβοητο καρτελ των μαθηματικων πτωχευσε δυστηχως...
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
η κλικα των μαθηματικων ε??δηλαδη ειναι σωστο να δινουν ταλαντωσεις και στερεο σωμα για ιατρικη και να μην δινουνε πιθανοτητες και μεση τιμη.τι να αποφασισουνε οι ιατρικες σχολες?νομιζεις ξερουν τι τους γινεται??οι περισσοτεροι απο αυτους σε αυτες τις σχολες ζουνε στο 1960,δεν εχουν ιδεα τι εστι πανελληνιες και τα αντιμετωπιζουν αυτα περιφρονητικα.μαλιστα χρησιμοποιουν την εκφραση εδω δεν ειναι χαζολυκειο
Δεν συμφωνώ καθόλου. Οι σχολές είναι αυτές που θα αποφασίζουν. Αν δεν θέσουν αυτές τα κριτήρια τότε ποιος θα τα θέσει; Η Σάρα και η Μάρα!!! Και στη νομική οι καθηγητές στο α εξάμηνο μας λέγανε να ξεχάσουμε ό, τι μάθαμε στο σχολείο. Και κατά τη γνώμη μου δεν έχουν άδικο.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,664 μηνύματα.
Δεν συμφωνώ καθόλου. Οι σχολές είναι αυτές που θα αποφασίζουν. Αν δεν θέσουν αυτές τα κριτήρια τότε ποιος θα τα θέσει; Η Σάρα και η Μάρα!!! Και στη νομική οι καθηγητές στο α εξάμηνο μας λέγανε να ξεχάσουμε ό, τι μάθαμε στο σχολείο. Και κατά τη γνώμη μου δεν έχουν άδικο.
οι καθηγητες σε αυτα τα πανεπιστημια ως επι το πλειστον ειναι αρκετα κομπλεξικοι και εχουν απιστευτο εγωισμο για να μπορουν να καταλαβουν τι μαθηματα θα χρειαστει να δωσει ενα παιδι 18 χρονων.δεν ειναι ειδικοι
 

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,891 μηνύματα.
Μαθηματικος ο πατερας μου κ αν κ αποφοιτος πολυτεχνειου, σε καμια περιπτωση δν μπορω να συναγωνιστω μαζι του, τουλαχιστον σε επιπεδο γνωσεων 2εροβαθμιας. (Διαφορικες κλπ τα εχω πολυ πιο προσφατα)
Κατι γεωμετριες που σε εμας ηταν απιστευτα φορτικο μαθημα, τοτε το εκαναν σε τρελο βαθος.
Δεν λεω οτι ηταν ολα ροδινα τοτε παλια, δεν ηταν, αλλα η κλασσικη διδασκαλια μαθηματικων θεωρω οτι ειναι ασυναγωνιστη.
Ουτε διαδραστικα μαθηματα ουτε χαζα παραδειγματα, αλλα θεωρια-αποδειξη-1 παραδειγμα- και αλυτες ασκησεις με μονο το νουμερο για απαντηση ειναι ο καλυτερος τροπος να δουλεψει το μυαλο καποιου και να του μεινουν.
Το ιδιο και στσ υπολοιπα θετικα μαθηματα.

Γενικα βλεπω κ ελλαδα κ εξωτερικο, η διδασκαλια "κλασσικων" μαθηματων σε προσπαθεια να τα κανουν πιο προσιτα στο κοινο, απλα καταφερνουν να τα προσεγγιζουν πλ πιο επιφανειακα. Μακροπροθεσμα σε βαρος της γνωσης...
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top