Σχολές Μαθηματικών - Οι βάσεις της ντροπής

MarcoReus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο MarcoReus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 377 μηνύματα.
Το thread αυτό δείχνει πόσο έντονα έχει καλλιεργηθεί η λογική της βαθμοθηρίας σε πολλούς φοιτητές και μαθητές. Το θέμα δεν είναι με τι βαθμό θα μπεις αλλά τι θα κάνεις μέσα στην σχολή. Πολλοί ανησυχούν για το ''επίπεδο'' της σχολής αλλά δεν αντιλαμβάνονται ότι το επίπεδο πέφτει έτσι και αλλιώς όταν πάρα πολλοί φοιτητές δεν σπουδάζουν αυτό που θέλουν. Ηρεμήστε, όποιος μπει στο μαθηματικό Σάμου δεν θα σπουδάσει με τα έξοδα της οικογένειας σας. Relax.
Προσωπικα ανησυχω πολυ για την υπερπληθωρα πτυχιουχων που αναποφευκτα δημιουργει στρατιες ανεργων. Οι χαμηλές βασεις σε τμηματα οπως το Μαθηματικο δειχνουν ξεκαθαρα ποσο εχουν απαξιωθει στη συνειδηση των νεων. Εσενα μπορει να μην σε απασχολει η ποιοτητα των καθηγητων του μελλοντος, εμενα ομως με προβληματιζει πολυ. Δεν θα ηθελα πχ τα παιδια μου να εχουν Μαθηματικο που δεν ξερει τι του γίνεται. Οι φοιτητες που λες οτι δεν σπουδαζουν αυτο που θελουν μπορουν καλλιστα να αλλαξουν σχολη ειτε κάνοντας 10% ειτε ξαναδινοντας πανελληνιες. Το επιπεδο μιας σχολης πέφτει οταν οι φοιτητες αδυνατουν να αντεπεξελθουν στις απαιτήσεις της λογω ανεπαρκων γνωσεων και γενικοτερα επειδη δεν εχουν μαθει να διαβαζουν τοσα χρονια.
 

Ν.Χ.

Δραστήριο μέλος

Ο Ν.Χ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 620 μηνύματα.
Τι ενδιαφέρει μερικούς αν μια σχολή έχει χαμηλή βάση;;Το ποιος αξίζει και ποιος όχι θα φανεί στα φοιτητικά χρόνια και όχι στις πανελλήνιες.

Το να κρίνουμε και να κοροϊδεύουμε είναι το εύκολο της υπόθεσης.Εγω μπήκα 27ος στην σχολή μου όμως στο πρώτο έτος βγήκα 1ος σε όλους τους πρωτοετης και άτομα που μπήκαν 6-7η χρωστάνε μαθήματα.
Δεν νομίζω ότι ο παραλληλισμός είναι και πολύ εύστοχος ...
 

iminspain

Δραστήριο μέλος

Ο iminspain αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Χημείας Πατρών (Πάτρα). Έχει γράψει 562 μηνύματα.
ναι ξεχασαα ένα μηδενικό 18000.

Ιατρική Αθήνας 18250. Πολύ χαμηλό επίπεδο φέτος.

Θεωρείς ότι η πτώση των βάσεων οφείλεται στο χαμηλό (χαχαχα) επίπεδο των μαθητών, το οποίο σε πληροφορώ κιόλας ότι είναι πολύ υψηλότερο από αυτό της προηγούμενης δεκαετίας?

Οφείλεται στο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας και στις επιτροπές θεμάτων που δεν ξέρουν τί τους γίνεται. Γιατί δεν είναι χαμηλό το επίπεδο των μαθητών όταν στα δυσκολότερα θέματα που είχαν ξαναμπεί ποτέ στην Χημεία στην ιστορία των Πανελλαδικών στον 21ο αιώνα, το 15% των υποψηφίων είχε επίδοση μεγαλύτερη του 16.

Επίσης, όταν πχ ο ένας βαθμολογητής της Γλώσσας σου βάζει 90, ο άλλος 50 και ο τρίτος 60 δεν φταίει ο μαθητής που δεν είναι δυνατόν να βαθμολογηθεί σωστά το γραπτό του.

Κανονικά αν η διαφορά των βαθμολογητών είναι μεγαλύτερη από 3 μόρια, θα πρέπει να γίνεται αναβαθμολογηση. Αλλιώς, θα είναι άδικο για τους υποψηφίους φοιτητές οι οποίοι μπορεί να πέσουν σε έναν στρίγγλο διορθωτή ο οποίος θέλει να περάσουν στις σχολές μόνο οι μαθητές του, με αποτέλεσμα να υποστούν μια χαμηλότερη από την αξία τους βαθμολογία
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Υπάρχουν παιδιά που όσο δύσκολα θέματα και να πέσουν γράφουν 100. Αποτέλεσμα η βάσεις τον top σχολών να μένει πάνω από 19000. Δεν δικαιολογείται τόση πτώση στην Ιατρική Αθήνας.

Αυτά είναι μετρημένα στα δάχτυλα, δεν είναι 3000 μαθητές κάθε χρόνο. Μην κοροϊδευόμαστε, παλιά οι βάσεις των σχολών ήταν τόσο μεγάλες επειδή η δυσκολία των θεμάτων ήταν πολύ μικρότερη. Κάποτε κάνοντας μόνο παπαγαλια στην Βιολογία, την Χημεία και την Ιστορία έπιανες αυτόματα 20αρι. Τώρα όμως και να έχεις κατανοήσει όλο το βιβλίο, τα θέματα απαιτούν όχι απλά κριτική σκέψη, αλλά και συνδυαστικό μυαλό που θα λύσει σύνθετα ερωτήματα σε απειροελάχιστο χρόνο
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,858 μηνύματα.
Δεν ξέρω τι λέτε εσείς, πάντως επειδή είχα δώσει πανελλήνιες και πριν 12 χρόνια με το σύστημα των 6 - 7 μαθημάτων (όπου έπαιρνες άνετα μόρια από παπαγαλία στην ΑΟΔΕ και τα μαθηματικά γενικής παιδείας ήταν πολύ εύκολα) αλλά και το 2019 (δλδ πέρυσι), τα θέματα του 2019 ήταν αισθητά πιο δύσκολα και η διδασκαλία των μαθημάτων (πχ ΑΕΠΠ) έχει γίνει πιο επίπονη σε σχέση με πριν 10 χρόνια.
Στο φροντιστήριο λύναμε θέματα ΑΕΠΠ του 2007 και έκανε εντύπωση στους μαθητές πόσο εύκολα τα λύνανε. Κι εμείς το 2007 λύναμε θέματα του 2003 - 2004 (όπου τότε επικρατούσε το σύστημα των 14ρων μαθημάτων) και τα θεωρούσαμε πολύ εύκολα.

Το έχουμε πει ένα σωρό φορές, όσο πέφτει ο αριθμός των μαθημάτων ανεβαίνει η δυσκολία, δεν μπορείς να πάρεις μόρια από τα εύκολα μαθήματα που υπήρχαν πριν, ενώ, αν ανεβαίνουν και οι θέσεις εισαγωγής οι βάσεις παίρνουν τον κατήφορο.
 

iminspain

Δραστήριο μέλος

Ο iminspain αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Χημείας Πατρών (Πάτρα). Έχει γράψει 562 μηνύματα.
Δεν ξέρω τι λέτε εσείς, πάντως επειδή είχα δώσει πανελλήνιες και πριν 12 χρόνια με το σύστημα των 6 - 7 μαθημάτων (όπου έπαιρνες άνετα μόρια από παπαγαλία στην ΑΟΔΕ και τα μαθηματικά γενικής παιδείας ήταν πολύ εύκολα) αλλά και το 2019 (δλδ πέρυσι), τα θέματα του 2019 ήταν αισθητά πιο δύσκολα και η διδασκαλία των μαθημάτων (πχ ΑΕΠΠ) έχει γίνει πιο επίπονη σε σχέση με πριν 10 χρόνια.
Στο φροντιστήριο λύναμε θέματα ΑΕΠΠ του 2007 και έκανε εντύπωση στους μαθητές πόσο εύκολα τα λύνανε. Κι εμείς το 2007 λύναμε θέματα του 2003 - 2004 (όπου τότε επικρατούσε το σύστημα των 14ρων μαθημάτων) και τα θεωρούσαμε πολύ εύκολα.

Το έχουμε πει ένα σωρό φορές, όσο πέφτει ο αριθμός των μαθημάτων ανεβαίνει η δυσκολία, δεν μπορείς να πάρεις μόρια από τα εύκολα μαθήματα που υπήρχαν πριν, ενώ, αν ανεβαίνουν και οι θέσεις εισαγωγής οι βάσεις παίρνουν τον κατήφορο.

Ακριβώς αυτό. Εντωμεταξύ πριν δώσω Βιολογία στις Πανελλαδικές μας έβαλε ο Βιολόγος να λύσουμε το Δ Θέμα του 2015, το οποίο θεωρούνταν από τα δυσκολότερα θέματα Βιολογίας που είχαν μπει μέχρι τότε. Μαντεψτε, το έλυσα μέσα σε 5 λεπτά χωρίς να είχα κάνει ούτε ένα λάθος.

Πόσο πήρα φέτος στις Πανελλαδικές στην Βιολογία? 15,1...
 

chrisjhon02

Διάσημο μέλος

Ο chrisjhon02 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,745 μηνύματα.
Προσωπικα ανησυχω πολυ για την υπερπληθωρα πτυχιουχων που αναποφευκτα δημιουργει στρατιες ανεργων. Οι χαμηλές βασεις σε τμηματα οπως το Μαθηματικο δειχνουν ξεκαθαρα ποσο εχουν απαξιωθει στη συνειδηση των νεων. Εσενα μπορει να μην σε απασχολει η ποιοτητα των καθηγητων του μελλοντος, εμενα ομως με προβληματιζει πολυ. Δεν θα ηθελα πχ τα παιδια μου να εχουν Μαθηματικο που δεν ξερει τι του γίνεται. Οι φοιτητες που λες οτι δεν σπουδαζουν αυτο που θελουν μπορουν καλλιστα να αλλαξουν σχολη ειτε κάνοντας 10% ειτε ξαναδινοντας πανελληνιες. Το επιπεδο μιας σχολης πέφτει οταν οι φοιτητες αδυνατουν να αντεπεξελθουν στις απαιτήσεις της λογω ανεπαρκων γνωσεων και γενικοτερα επειδη δεν εχουν μαθει να διαβαζουν τοσα χρονια.
Οι στρατιές ανέργων είναι όντως πρόβλημα όμως είναι αποτέλεσμα κακής διαχείρισης των πολιτικών για να σταματήσει η ύφεση και να μπούμε σε ανάπτυξη. Δεν φταίνε οι άνθρωποι που θέλουν να σπουδάσουν, είναι δικαίωμα τους ακόμα και αν το αντικείμενο που σπουδάζει κάποιος δεν έχει απορροφητικότητα στην αγορά εργασίας.
Προσωπικά δεν θεωρώ ότι υπάρχει κάποια συσχέτιση μεταξύ των καλών βαθμών του σχολείου και των πανελλήνιων με το αν κάποιος θα είναι σε θέση να ολοκληρώσει μια σχολή πόσο μάλλον με το αν θα είναι καλός στο επάγγελμα του. Νομίζω πως όποιος έχει μπει σε κάποιο τμήμα μπορεί να το αντιληφθεί αυτό.
Οι πανελλήνιες εξετάσεις δεν είναι χόμπι για να δίνεις κάθε χρόνο αν δεν μπεις εκεί την πρώτη φορά εκεί που θέλεις, ''κοστίζουν'' σε όλα τα επίπεδα (ψυχικά, οικονομικά).
Για το 10% απαιτείται μεγάλη αναμονή.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Προσωπικα ανησυχω πολυ για την υπερπληθωρα πτυχιουχων που αναποφευκτα δημιουργει στρατιες ανεργων. Οι χαμηλές βασεις σε τμηματα οπως το Μαθηματικο δειχνουν ξεκαθαρα ποσο εχουν απαξιωθει στη συνειδηση των νεων. Εσενα μπορει να μην σε απασχολει η ποιοτητα των καθηγητων του μελλοντος, εμενα ομως με προβληματιζει πολυ. Δεν θα ηθελα πχ τα παιδια μου να εχουν Μαθηματικο που δεν ξερει τι του γίνεται. Οι φοιτητες που λες οτι δεν σπουδαζουν αυτο που θελουν μπορουν καλλιστα να αλλαξουν σχολη ειτε κάνοντας 10% ειτε ξαναδινοντας πανελληνιες. Το επιπεδο μιας σχολης πέφτει οταν οι φοιτητες αδυνατουν να αντεπεξελθουν στις απαιτήσεις της λογω ανεπαρκων γνωσεων και γενικοτερα επειδη δεν εχουν μαθει να διαβαζουν τοσα χρονια.
Αν θες πες μας, πως πρέπει, κατά την δική σου άποψη οι φοιτητές να διαβάζουν ?
Η ελιτίστικη λογική ότι λίγοι και καλοί, αυτοί που είναι στρατιωτικά πειθαρχημένοι είναι άξιοι και φωτισμένοι από την Θεά γνώση να σπουδάσουν σε ένα τμήμα μόνο κακό κάνει, η εκπαίδευση είναι δικαίωμα.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Προσωπικα ανησυχω πολυ για την υπερπληθωρα πτυχιουχων που αναποφευκτα δημιουργει στρατιες ανεργων. Οι χαμηλές βασεις σε τμηματα οπως το Μαθηματικο δειχνουν ξεκαθαρα ποσο εχουν απαξιωθει στη συνειδηση των νεων. Εσενα μπορει να μην σε απασχολει η ποιοτητα των καθηγητων του μελλοντος, εμενα ομως με προβληματιζει πολυ. Δεν θα ηθελα πχ τα παιδια μου να εχουν Μαθηματικο που δεν ξερει τι του γίνεται. Οι φοιτητες που λες οτι δεν σπουδαζουν αυτο που θελουν μπορουν καλλιστα να αλλαξουν σχολη ειτε κάνοντας 10% ειτε ξαναδινοντας πανελληνιες. Το επιπεδο μιας σχολης πέφτει οταν οι φοιτητες αδυνατουν να αντεπεξελθουν στις απαιτήσεις της λογω ανεπαρκων γνωσεων και γενικοτερα επειδη δεν εχουν μαθει να διαβαζουν τοσα χρονια.
Τα παιδιά σου θα τα διδάξει ένας μαθηματικός που έχει μεταπτυχιακό και ίσως διδακτορικό, γιατί πλέον το υπουργείο Παιδείας κάνει τις προσλήψεις με τυπικά προσόντα. Αυτό αναπάντεχα εξαθλιωνει το βασικό πτυχίο, αλλά παράλληλα "ξεσκαρταρει" τους σκραπες από αυτούς που προσπαθούν (ή έχουν λεφτά από τον μπαμπά για να σπουδάζουν αιωνίως).

Γενικά, πάντως, συμφωνώ ότι η αγορά έχει φρακαρει με τις ορδές των αποφοίτων της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Οι εισακτεοι πρέπει να μειωθούν τουλάχιστον στο μισό.
 

chrisjhon02

Διάσημο μέλος

Ο chrisjhon02 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,745 μηνύματα.
Βρείτε ένα σύννεφο να πέσετε : οι ζωές σας δεν κινδυνεύουν αν κάποιος με χαμηλότερο βαθμό από εσάς μπει στην σχολή σας.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Εγώ σκέφτηκα κάτι τώρα. Πολλά άτομα - κι εδώ μέσα και γενικά - που κατακρίνουν το πόσο χαμηλές ήταν οι βάσεις εισαγωγής φέτος ταυτόχρονα μπορεί να υποστηρίζουν άλλα συστήματα στα οποία η είσοδος στα πανεπιστήμια είναι ελεύθερη. Και ερωτώ, τι διαφορά έχει να είναι ελεύθερη η είσοδος από το να έχει ένα τμήμα βάση 3000 μόρια; Μάλλον καμία... :Ρ
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,837 μηνύματα.
Εγώ σκέφτηκα κάτι τώρα. Πολλά άτομα - κι εδώ μέσα και γενικά - που κατακρίνουν το πόσο χαμηλές ήταν οι βάσεις εισαγωγής φέτος ταυτόχρονα μπορεί να υποστηρίζουν άλλα συστήματα στα οποία η είσοδος στα πανεπιστήμια είναι ελεύθερη. Και ερωτώ, τι διαφορά έχει να είναι ελεύθερη η είσοδος από το να έχει ένα τμήμα βάση 3000 μόρια; Μάλλον καμία... :Ρ

Η μπηχτη πάει προς εμένα. Δεν κάνεις καλό focus σε αυτά που λέει ο άλλος όμως. Εγώ είχα πει ότι το ιδανικό ( με όλες τις προϋποθέσεις ) είναι το σύστημα της ελεύθερης εισαγωγής. Είχα αναφέρει ξεκάθαρα ότι αυτό θα μπορούσε να επιτευχθεί με μια σειρά άλλων μεταρρυθμίσεων ( όπως π.χ. να μην έχει μεταβολές ο μισθός με βάση τον τύπο επαγγέλματος που ασκεί ο άνθρωπος γιατί έτσι δίνεις στον λαό να καταλάβει ότι ο γιατρός είναι πιο επιτυχημένος από τον αγρότη ). Για να καθιερωθεί το σύστημα της ελεύθερης εισαγωγής πρέπει να καταπολεμηθουν όλα τα ταμπού της σύγχρονης κοινωνίας. Να σπουδάζουν αυτοί που θέλουν να σπουδάζουν και το αντικείμενο που θέλουν να σπουδάζουν. Είχα πει ότι αν τώρα πούμε, τέλος οι πανελλήνιες ο καθένας όπου θέλει μπαίνει τότε σχολές Ιατρικής, Ψυχολογίας και Νομικής θα εκρηγνονταν. Το ιδανικό για μέχρι να αλλάξουν οι νοοτροπίες ( που ΔΕΝ θα αλλαξουν, γιατί δεν το επιδιώκει καμία κυβέρνηση αυτό το πράγμα ) είναι οι πανελλήνιες εξετάσεις ( και μόνο αυτές, πάταξη όλων των ιδιωτικών πανεπιστημίων ).
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.

Προτάσεις

Η Σύνοδος θεωρεί:

  • Αναγκαίο να επανεξεταστεί η διδασκαλία των Μαθηματικών στη μέση εκπαίδευση και να υπάρξει ιδιαίτερη φροντίδα για τη διδασκαλία των Μαθηματικών της 5ης και 6ης Δημοτικού.
  • Αναγκαίο να συμπεριληφθούν τα Μαθηματικά στα εξεταζόμενα μαθήματα των πανελλαδικών για τους υποψηφίους των κλάδων της Ιατρικής, των Κοινωνικών Επιστημών, των Eπιστημών Αγωγής.
  • Η δημιουργία νέων Τμημάτων Μαθηματικών θα επιτείνει το πρόβλημα της μαζικής εισαγωγής στα Τμήματα Μαθηματικών φοιτητών που δεν έχουν και δεν μπορούν να αποκτήσουν στοιχειώδεις μαθηματικές δεξιότητες. Η δημιουργία νέων Τμημάτων Μαθηματικών πρέπει απαραίτητα να συνοδεύεται από επαρκώς τεκμηριωμένες μελέτες σκοπιμότητας και βιωσιμότητας που λαμβάνουν υπόψη τους τον συνολικό χάρτη της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,799 μηνύματα.
Δεν πάνε όλοι στο διάλο. Ας πάνε να σπουδάσουν για την πλάκα τους μιας και για την πλάκα τους τα δηλώνουν. Η χώρα σε επίπεδο θεσμών τρολλάρει άγρια τους μαθητές και καλά κάνει. Οι καθηγητές των Μαθηματικών Τμημάτων βολεύονται αφού δεν θα κουραστούν να διδάσκουν μιας και το επίπεδο θα είναι πάτος. Στο κόλπο όλοι. Σημασία έχει να μειώνουμε εικονικά την ανεργία νέων με μαζική φοίτηση στα Πανεπιστήμια (και πλέον κανένα ΤΕΙ).

@Ryuzaki πλέον δεν με ενδιαφέρει. Είναι μια αρρωστημένη κατάσταση και πραγματικά γελάω που ορισμένοι εδώ μέσα και όχι μόνο "πέφτουν" από τα σύννεφα. Αν ήμασταν σοβαροί σαν λαός και όχι ξεφτίλες πολυτελείας, η παιδεία που παρέχουν αλλά και οι κανονισμοί της, θα ήταν σε άλλη μορφή.

Τα παιδιά ξέρουν, δαγκωτό Ιατρική. Μετά, το χάος...γιατί σαν λαός έχουμε τόση γνώση για να εξομοιώνουμε επιστημονικά το Μαθηματικό, την Ιατρική, την Χημεία κτλ σαν να είναι η ίδια επιστήμη.


Προτάσεις

Η Σύνοδος θεωρεί:

  • Αναγκαίο να επανεξεταστεί η διδασκαλία των Μαθηματικών στη μέση εκπαίδευση και να υπάρξει ιδιαίτερη φροντίδα για τη διδασκαλία των Μαθηματικών της 5ης και 6ης Δημοτικού.
  • Αναγκαίο να συμπεριληφθούν τα Μαθηματικά στα εξεταζόμενα μαθήματα των πανελλαδικών για τους υποψηφίους των κλάδων της Ιατρικής, των Κοινωνικών Επιστημών, των Eπιστημών Αγωγής.
  • Η δημιουργία νέων Τμημάτων Μαθηματικών θα επιτείνει το πρόβλημα της μαζικής εισαγωγής στα Τμήματα Μαθηματικών φοιτητών που δεν έχουν και δεν μπορούν να αποκτήσουν στοιχειώδεις μαθηματικές δεξιότητες. Η δημιουργία νέων Τμημάτων Μαθηματικών πρέπει απαραίτητα να συνοδεύεται από επαρκώς τεκμηριωμένες μελέτες σκοπιμότητας και βιωσιμότητας που λαμβάνουν υπόψη τους τον συνολικό χάρτη της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Λόγια, λόγια, λόγια... στην Γερμανία όμως, δεν μιλάνε. Δουλεύουν. Κούρασαν οι προτάσεις και οι αντιπροτάσεις @jims και οι δεκαετίες να φεύγουν νεράκι. Κάποτε ήμουν 18... και υπήρχε η ίδια σαπίλα.
 

MarcoReus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο MarcoReus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 377 μηνύματα.

Προτάσεις

Η Σύνοδος θεωρεί:

  • Αναγκαίο να επανεξεταστεί η διδασκαλία των Μαθηματικών στη μέση εκπαίδευση και να υπάρξει ιδιαίτερη φροντίδα για τη διδασκαλία των Μαθηματικών της 5ης και 6ης Δημοτικού.
  • Αναγκαίο να συμπεριληφθούν τα Μαθηματικά στα εξεταζόμενα μαθήματα των πανελλαδικών για τους υποψηφίους των κλάδων της Ιατρικής, των Κοινωνικών Επιστημών, των Eπιστημών Αγωγής.
  • Η δημιουργία νέων Τμημάτων Μαθηματικών θα επιτείνει το πρόβλημα της μαζικής εισαγωγής στα Τμήματα Μαθηματικών φοιτητών που δεν έχουν και δεν μπορούν να αποκτήσουν στοιχειώδεις μαθηματικές δεξιότητες. Η δημιουργία νέων Τμημάτων Μαθηματικών πρέπει απαραίτητα να συνοδεύεται από επαρκώς τεκμηριωμένες μελέτες σκοπιμότητας και βιωσιμότητας που λαμβάνουν υπόψη τους τον συνολικό χάρτη της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Δυστυχως τιποτα απολυτως απο αυτα δεν προκειται να εφαρμοστει. Οπως ειπε και ο @nPb απο λογια χορτασαμε.
Επισης δεν πιστευω οτι θα υπαρξει κλεισιμο πανεπιστημιακων τμηματων γιατι καποιοι θα αναγκαστουν να αφησουν τις θεσουλες τους (καθηγητες και προσωπικο στις γραμματειες) και να ξεβολευτουν. Δυστυχως αυτη η χωρα δε σωζεται με τιποτα. Λυπηρο αλλα ετσι ειναι.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,799 μηνύματα.
Δυστυχως τιποτα απολυτως απο αυτα δεν προκειται να εφαρμοστει. Οπως ειπε και ο @nPb απο λογια χορτασαμε.
Επισης δεν πιστευω οτι θα υπαρξει κλεισιμο πανεπιστημιακων τμηματων γιατι καποιοι θα αναγκαστουν να αφησουν τις θεσουλες τους (καθηγητες και προσωπικο στις γραμματειες) και να ξεβολευτουν. Δυστυχως αυτη η χωρα δε σωζεται με τιποτα. Λυπηρο αλλα ετσι ειναι.

Θα είχε ενδιαφέρον αν η χώρα άλλαζε σε κάτι. Αλήθεια από ποιον τομέα; Σκέφτεσαι μετά τι ανεργία θα υπήρχε; Έχει φτιαχτεί ένα κράτος σε επίπεδο συνείδησης έτσι ώστε να μην αλλάξει ποτέ. Σαφώς και αλλαγές θα γίνονται αλλά η Ελλάδα μας, το τόσο όμορφο τοπίο, δεν θα γίνει ποτέ σε επίπεδο υποδομών ίδιο με κάποιο κράτος της Δύσης.

Είναι μια νομοτελειακή απόφαση που ή απλά την αποδέχεσαι και προχωράς τη ζωή σου ή απλά σε τελειώνει καθώς η ζωή σου φεύγει ανά δεκαετία περιμένοντας παπατζήδες των 8000 ευρώ να κάνουν "θαύματα" στη συνέχεια του κράτους που λέει και ο Άδωνης. Εφόσον το κράτος έχει συνέχεια, με λίγο μυαλό συμπεραίνουμε ότι η κρατική νοοτροπία συνεχίζει ως συνέχεια της προηγούμενης συνέχειας. Το ίδιο είχε πει και ο Τσίπρας κλπ κλπ. Οι σημερινοί Έλληνες 18ρηδες μπορεί να χαίρονται που πέρασαν κάπου για να σπρώξουν την ανεργία τους, αλλά αν κάποιος έβλεπε σε βάθος 5ετίας τι θα συμβεί, με κυνικό ρεαλισμό, ίσως η Ελλάδα ήταν μια πιο υποφερτή χώρα για τους κατοίκους της. Αν μια χώρα δεν μπορεί να προσφέρει κανονικές δουλειές αλλά μόνο μαζικές θέσεις σπουδών στην Ιατρική, στο Μαθηματικό, στο Φιλολογικό κτλ, τι σημαίνει αυτό;
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,837 μηνύματα.

Προτάσεις

Η Σύνοδος θεωρεί:
Αναγκαίο να συμπεριληφθούν τα Μαθηματικά στα εξεταζόμενα μαθήματα των πανελλαδικών για τους υποψηφίους των κλάδων της Ιατρικής, των Κοινωνικών Επιστημών, των Eπιστημών Αγωγής.

Μεγαλύτερη κοτσάνα για πρόταση δεν έχω ακούσει. Εξέταση μαθηματικών για είσοδο στα social studies. Πυροβολημένοι είναι εκεί στην σύνοδο; Ο καθένας να κοιτάει την ειδικότητα του. Φαντάσου η επιτροπή φιλολόγων να έλεγε πως κρίνεται αναγκαία η εξέταση των αρχαίων για τους υποψηφίους των Θετικών σπουδών.
Τα Μαθηματικά δεν έχουν καμία δουλειά στις κοινωνικές/ανθρωπιστικές επιστήμες.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,799 μηνύματα.
Μεγαλύτερη κοτσάνα για πρόταση δεν έχω ακούσει. Εξέταση μαθηματικών για είσοδο στα social studies. Πυροβολημένοι είναι εκεί στην σύνοδο; Ο καθένας να κοιτάει την ειδικότητα του. Φαντάσου η επιτροπή φιλολόγων να έλεγε πως κρίνεται αναγκαία η εξέταση των αρχαίων για τους υποψηφίους των Θετικών σπουδών.
Τα Μαθηματικά δεν έχουν καμία δουλειά στις κοινωνικές/ανθρωπιστικές επιστήμες.

Και όμως έχουν. Υπάρχουν επιστημονικοί τομείς στα Εφαρμοσμένα Μαθηματικά που ασχολούνται με την ανάλυση δεδομένων στις κοινωνικές επιστήμες ή με την διατύπωση της δυναμικής της κοινωνικής συμπεριφοράς σε μια ομάδα ανθρώπων. Στην Ελλάδα αυτά είναι ανύπαρκτα κεφάλαια έρευνας. Με 5000 μόρια τι περιμένεις...δεν θα ξέρουν τι είναι μεταβλητή, πόσο μάλλον να κατανοήσουν μια απλή εξίσωση.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 17,837 μηνύματα.
Και όμως έχουν. Υπάρχουν επιστημονικοί τομείς στα Εφαρμοσμένα Μαθηματικά που ασχολούνται με την ανάλυση δεδομένων στις κοινωνικές επιστήμες ή με την διατύπωση της δυναμικής της κοινωνικής συμπεριφοράς σε μια ομάδα ανθρώπων. Στην Ελλάδα αυτά είναι ανύπαρκτα κεφάλαια έρευνας. Με 5000 μόρια τι περιμένεις...δεν θα ξέρουν τι είναι μεταβλητή, πόσο μάλλον να κατανοήσουν μια απλή εξίσωση.

Για κάποια υποτυπώδη όπως αυτό ισχύει. Αλλά να κρίνουν τα μαθηματικά ποιος θα μπει στις ανθρωπιστικές επιστήμες είναι κωμικό. Αν κάνανε κανένα τέτοιο πείραμα θα αποδεκατίζονταν ο κλάδος των ανθρωπιστικών σπουδών.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,273 μηνύματα.
Εγώ σκέφτηκα κάτι τώρα. Πολλά άτομα - κι εδώ μέσα και γενικά - που κατακρίνουν το πόσο χαμηλές ήταν οι βάσεις εισαγωγής φέτος ταυτόχρονα μπορεί να υποστηρίζουν άλλα συστήματα στα οποία η είσοδος στα πανεπιστήμια είναι ελεύθερη. Και ερωτώ, τι διαφορά έχει να είναι ελεύθερη η είσοδος από το να έχει ένα τμήμα βάση 3000 μόρια; Μάλλον καμία... :Ρ

Τα μαθηματικά γενικά δεν ήταν δημοφιλή επιλογή,τώρα τελευταία που ο βαθμός δυσκολίας στην χημεία και την φυσική είναι αυξημένος είναι λογικό να τα βλέπουμε στον πάτο,ειδικά εαν σκεφτούμε κιόλας οτι κάποια είναι απομακρυσμένα σε νησιά. Προσωπικά οι βάσεις δεν με σοκάρουν,είναι σχεδόν αναμενόμενες. Δυστυχώς μακροπρόθεσμα,το αναπόφευκτο είναι να κλείσουν ορισμένα τμήματα. Το οποίο δεν είναι κακό απαραίτητα...
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,890 μηνύματα.
Συγχαρητήρια σε όλες τις νεαρές κοπέλες που πέρασαν στις μαθηματικές σχολές της χώρας...
Κώστας Γαβρόγλου.
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Μεγαλύτερη κοτσάνα για πρόταση δεν έχω ακούσει. Εξέταση μαθηματικών για είσοδο στα social studies. Πυροβολημένοι είναι εκεί στην σύνοδο; Ο καθένας να κοιτάει την ειδικότητα του. Φαντάσου η επιτροπή φιλολόγων να έλεγε πως κρίνεται αναγκαία η εξέταση των αρχαίων για τους υποψηφίους των Θετικών σπουδών.
Τα Μαθηματικά δεν έχουν καμία δουλειά στις κοινωνικές/ανθρωπιστικές επιστήμες.

Με τις ανθρωπιστικές όχι τόσο αλλά με τις κοινωνικές επιστήμες ναι. Στην Ελλάδα συγχέουμε τις ανθρωπιστικές-κλασικές σπουδές (φιλολογία, ιστορία-αρχαιολογία, νομική, θεολογία) με τις κοινωνικές (κοινωνιολογία, ψυχολογία, ανθρωπολογία, πολιτικές επιστήμες). Στην Αμερική για παράδειγμα οι πολιτικές επιστήμες είναι περισσότερο συνυφασμένες με τα μαθηματικά και τα οικονομικά παρά με τα ανθρωπιστικού προσανατολισμού μαθήματα(όπως η λογοτεχνία, η φιλοσοφία, τα λατινικά κ.λ.π). Για αυτό και στο σύστημα των δεσμών (δεκαετία 80 και 90) γινόταν διάκριση ανάμεσα σε αυτές τις επιστήμες. Υπήρχε η γ δέσμη που ήταν για τις κλασικές σπουδές (Αρχαία, Ιστορία, Λατινικά) και η δ δέσμη για τις κοινωνικές και οικονομικές επιστήμες (Μαθηματικά, Ιστορία πολιτικών ιδεών, Κοινωνιολογία η οποία αργότερα αντικαταστάθηκε από την Πολιτική Οικονομία).Αξίζει να σημειωθεί ότι στην Κύπρο για να μπεις ψυχολογία δίνεις μαθηματικά (νομίζω και για πολιτικές επιστήμες). Βέβαια για 1 ή 2 μαθήματα στατιστικής από τα 40-50 του προγράμματος σπουδών πρέπει να δώσεις μαθηματικά; Είναι αλήθεια πάντως ότι οι κοινωνικές επιστήμες απώλεσαν τα τελευταία χρόνια τον ανθρωπιστικό τους χαρακτήρα και έγιναν περισσότερο τεχνοκρατικές.
Κατά τη γνώμη μου το κάθε τμήμα θα έπρεπε να αποφασίζει για το ποια θα είναι τα εξεταζόμενα μαθήματα και όχι το υπουργείο παιδείας, η σύνοδος πρυτάνεων των μαθηματικών τμημάτων και ο οποιοσδήποτε άλλος.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top