Συλλογή ασκήσεων και τεστ στα Μαθηματικά Προσανατολισμού

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
Hm... Είναι tricky παραγοντοποίηση :)

Σε παραπέμπω εδώ:

https://ischool.gr/showpost.php?p=10420&postcount=20



Αν δε μπορέσεις, τα ξαναλέμε ! Προσπάθησέ το όμως! Είναι σημαντικό το hint που σου δίνω.


Στέλιος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lostG

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 65 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 373 μηνύματα.
Τέτοια θέματα δεν μπαίνουν στις πανελλήνιες σήμερα.Πόσο μάλλον δε ως δεύτερα ή τρίτα θέματα πού λες.
Σε μιά άλλη εποχή όπως στη πριν δεσμών θα ήταν ένα νορμάλ θέμα εξετάσεων.
Σκεφτείτε πόσες φερές ο καθηγητής στο σχολείο σας ανέφερε την ταυτότητα τού Euler στην ειδική περίπτωση πού α+β+γ=0 ή α=β=γ.Να σας πω εγώ?Καμμία πέραν από την Α λυκείου(Καί αν!)
Καί η πρακτική των εξετάσεων σήμερα έχει δείξει ότι τα θέματα θεωρούνται σχεδόν εκτός ύλης αν περιέχουν κάτι το "εξεζητημένο".
Ποτέ άλλοτε δεν ξεσηκωνόταν τέτοια θύελλα διαμαρτυριών γιά θέματα, όσο μετά το νέο σύστημα.Όπου η παπαγαλία καί η ευλαβική σχεδόν προσήλωση στην ύλη καί μόνο τού βιβλίου είναι κανόνας.
Καί επειδή στην Ελλάδα καί το βήξιμο είναι ύποπτο γιά πολιτική σκοπιμότητα οι όδηγίες πού δίνονται στην κεντρική επιτροπή των εξετάσεων είναι σαφείς.Πολιτικό κόστος γαρ.

Αυτό το Im^2[Re(z συζ)] είναι παγίδα καί καλά?
Το πολύ πολύ να έμπαινε το β ιι) ερώτημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
Τέτοια θέματα δεν μπαίνουν στις πανελλήνιες σήμερα.Πόσο μάλλον δε ως δεύτερα ή τρίτα θέματα πού λες.
Σε μιά άλλη εποχή όπως στη πριν δεσμών θα ήταν ένα νορμάλ θέμα εξετάσεων.
Σκεφτείτε πόσες φερές ο καθηγητής στο σχολείο σας ανέφερε την ταυτότητα τού Euler στην ειδική περίπτωση πού α+β+γ=0 ή α=β=γ=0.Να σας πω εγώ?Καμμία πέραν από την Α λυκείου(Καί αν!)
Καί η πρακτική των εξετάσεων σήμερα έχει δείξει ότι τα θέματα θεωρούνται σχεδόν εκτός ύλης αν περιέχουν κάτι το "εξεζητημένο".
Ποτέ άλλοτε δεν ξεσηκωνόταν τέτοια θύελλα διαμαρτυριών γιά θέματα, όσο μετά το νέο σύστημα.Όπου η παπαγαλία καί η ευλαβική σχεδόν προσήλωση στην ύλη καί μόνο τού βιβλίου είναι κανόνας.
Καί επειδή στην Ελλάδα καί το βήξιμο είναι ύποπτο γιά πολιτική σκοπιμότητα οι όδηγίες πού δίνονται στην κεντρική επιτροπή των εξετάσεων είναι σαφείς.Πολιτικό κόστος γαρ.

Αυτό το Im^2[Re(z συζ)] είναι παγίδα καί καλά?
Το πολύ πολύ να έμπαινε το β ιι) ερώτημα.


Εγώ αν έβαζα θέματα 2ο ή 3ο θα το έβαζα. Ούτως ή άλλως, ανεξαρτήτως θεμάτων, έτσι όπως έχει γίνει η παιδεία σήμερα, το 50% γράφει 1-5. Με τέτοια θέματα αναδεικνύεται ο καλός, ο καλύτερος, ο περισσότερο καλύτερος, κ.ό.κ.

Δεν είναι παγίδα "και καλά". Είναι απλώς ένα σημείο της άσκησης που δείχνει αν ο μαθητής καταλαβαίνει τι κάνει.

Μόνο το β ιι να έμπαινε; Με βοηθητικό ερώτημα την ταυτότητα Euler, η άσκηση ΔΕΝ έχει τίποτα άλλο το άγνωστο για τους μαθητές λυκείου.

Στην τελική όμως δε φταίνε οι μαθητές, αλλά οι καθηγητές, που και αυτοί θέλουν μασημένη τροφή απ' τα βοηθήματα κ.λπ. Στην τάξη εμάς π.χ. πάντα ερχόταν με ένα βοήθημα μαζί. Αν είναι δυνατόν!



Στέλιος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
Επισυνάπτω εν συντομία τις λύσεις (ενδεικτικά).

Για το πρώτο ερώτημα έχουμε από ταυτότητα Euler όπως είπαμε:


(άτοπο) ή

Άρα και


Για το β.

i) Ισχύει, αν .



Γράφεται δηλαδή η δοθείσα ανίσωση:

Όμως:










Έτσι:




Το ii επαφίεται στον αναγνώστη.


Για το iii)


Μιας και , θα έχουμε:




Το γ επαφίεται επίσης στον αναγνώστη.


Το τελευταίο, αρκεί να παρατηρήσουμε ότι κάθε εγγεγραμμένο τετράπλευρο σε κύκλο έχει περίμετρο μικρότερη από το μήκος του συγκεκριμένου κύκλου. (η γεωμετρία που λέγαμε)

Άρα, μιας και το είναι ένα κυρτό τετράπλευρο, θα 'χει μήκος μικρότερο του κύκλου στον οποίο εγγράφεται, δηλαδή σε αυτόν που κινείται ο , δηλαδή στον . Όμως το μήκος αυτού του κύκλου είναι , με . Άρα .

Άρα:





Τα λέμε απ' την επόμενη εβδομάδα,


Στέλιος




ΥΣ: Τελικά, η άσκηση δεν έχει τίποτα το "άγνωστο" πέρα απ' την ταυτότητα του Euler , για την οποία μπορούμε να προσθέσουμε απλώς ένα hint στην εκφώνηση. Κατά τα άλλα, λύνεται με γνωστά μαθηματικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lostG

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 65 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 373 μηνύματα.
Ο ηλεκτρονικός δαίμονας έβαλε την ουρά του καί γράφτηκε ότι α=β=γ=0 πού δεν θάπρεπε, στη σωστή συνθήκη α=β=γ πού βέβαια το διόρθωσα.Κάτι πρέπει να γίνει όμως να διορθώνεται αυτόματα καί όταν το κείμενο γίνεται παράθεση.Έτσι, γιά λόγους συνέπειας καί αισθητικής.
Αγαπητέ Στέλιο έχω να κάνω μιά πρόταση, παρατήρηση θα έλεγα αν δεν δημιουργεί αυτό πρόβλημα, να συζητάτε ασκήσεις πού πραγματικά μποροιύν να φανούν χρήσιμες στα παιδιά πού μόλις έχουν μιά πρώτη επαφή με τούς μιγαδικούς ας πούμε ή πιό προχωρημένες γιά τούς απόφοιτους πού ετοιμάζονται να ξαναδώσουν.Γιά να είναι έτσι δημιουργική η ώρα πού θα κάνουν το πέρασμά τους από το ischool καί να προβληματίζονται αξιοποιώντας τον έτσι κι αλλιώς πολύτιμο χρόνο τους.Από την άλλη επειδή υπάρχουν καί άτομα πού το ψάχνουν περισσότερο πού γι αυτούς τα μαθηματικά είναι διασκέδαση καί όχι καταπίεση, θα μπορούσε να υπάρχει ένα thread με τίτλο "Καί όποιος αντέξει":D με εξεζητημένα θέματα πού προκαλούν τον "θαυμασμό" κι έτσι να έχουν όλοι ενδιαφέροντα κατά την επίσκεψή τους στο φόρουμ.
Σκέφτομαι δηλαδή την "κουτσομπόλα" κοπελιά πού φαίνεται νέα υποψήφια των πανελληνίων πόσο θα έχει κομπλάρει με αυτές τις ασκήσεις.Από τα λεγόμενά της φαίνεται πως είναι έτοιμη να ζητήσει ψυχολογική υποστήριξη.Έτσι gossιpgirl?:lol:
Αν πρόκειται γιά διακοπές πού λες ότι θα λείψεις τότε καλά να περάσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vorbulon

Νεοφερμένος

Ο Vorbulon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 102 μηνύματα.
Για το δ ερώτημα, ποιος μας λέει ότι οι εικόνες των μιγαδικών δημιουργούν κυρτό τετράπλευρο; πχ. οι z1=1, z2=-1, z3=i, z4=-i ικανοποιούν τα δεδομένα του προβλήματος, αλλά το συγκεκριμένο άθροισμα δίνει 4+2*2^(1/2)~6,8>6,3. Εκτός αν θεωρήσουμε πως αφού οι μιγαδικοί έχουν δείκτες, είναι διατεταγμένοι πάνω στον κύκλο με αυστηρή σειρά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lostG

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 65 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 373 μηνύματα.
Για το δ ερώτημα, ποιος μας λέει ότι οι εικόνες των μιγαδικών δημιουργούν κυρτό τετράπλευρο; πχ. οι z1=1, z2=-1, z3=i, z4=-i ικανοποιούν τα δεδομένα του προβλήματος, αλλά το συγκεκριμένο άθροισμα δίνει 4+2*2^(1/2)~6,8>6,3. Εκτός αν θεωρήσουμε πως αφού οι μιγαδικοί έχουν δείκτες, είναι διατεταγμένοι πάνω στον κύκλο με αυστηρή σειρά.

Όχι έχεις κάνει λάθος.Δεν ικανοποιείται η αρχική με δύο μιγαδικούς ταυτόχρονα πού έχουν μέτρο 1.Αφού ο ένας από το πρώτο έρώτημα θα πρέπει να ανήκει στον κύκλο|w|=2 καί ο άλλος στον |z|=1.
Δεν ισχύει η δοσμένη γιά ένα ζευγάρι μιγαδικών τού ίδιου κύκλου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vorbulon

Νεοφερμένος

Ο Vorbulon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 102 μηνύματα.
Φαντάζομαι πως η άσκηση εννοεί πως οι εικόνες των z1,z2,z3,z4 ανήκουν στο γεωμετρικό τόπο που ανήκει και η εικόνα του z του πρώτου ερωτήματος, δηλαδή τον μοναδιαίο κύκλο. Αλλιώς πώς γίνεται 4 μιγαδικοί να ικανοποιούν όλοι ταυτόχρονα μια σχέση που περιέχει 2 μιγαδικούς; Άλλωστε και ο mostel στη λύση του θεωρεί πως οι εικόνες των z1,z2,z3,z4 σχηματίζουν τετράπλευρο εγγεγραμμένο στον χ^2+ψ^2=1, άρα και οι 4 ανήκουν στον κύκλο αυτό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gossipgirl

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Στέλλα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 278 μηνύματα.
Σκέφτομαι δηλαδή την "κουτσομπόλα" κοπελιά πού φαίνεται νέα υποψήφια των πανελληνίων πόσο θα έχει κομπλάρει με αυτές τις ασκήσεις.Από τα λεγόμενά της φαίνεται πως είναι έτοιμη να ζητήση ψυχολογική υποστήριξη.Έτσι gossιpgirl?:lol:
Αν πρόκειται γιά διακοπές πού λες ότι θα λείψεις τότε καλά να περάσεις.


:lol::lol::lol::lol::lol:χαχα!!!!!!!!!η αληθεια να λεγεται!!!!!!!!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lostG

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 65 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 373 μηνύματα.
Φαντάζομαι πως η άσκηση εννοεί πως οι εικόνες των z1,z2,z3,z4 ανήκουν στο γεωμετρικό τόπο που ανήκει και η εικόνα του z του πρώτου ερωτήματος, δηλαδή τον μοναδιαίο κύκλο. Αλλιώς πώς γίνεται 4 μιγαδικοί να ικανοποιούν όλοι ταυτόχρονα μια σχέση που περιέχει 2 μιγαδικούς; Άλλωστε και ο mostel στη λύση του θεωρεί πως οι εικόνες των z1,z2,z3,z4 σχηματίζουν τετράπλευρο εγγεγραμμένο στον χ^2+ψ^2=1, άρα και οι 4 ανήκουν στον κύκλο αυτό.
Τότε η εκφώνηση είνα ελλιπής καί θα έπρεπε να συμπληρώνει έτσι.
"Γιά τέσσερις μιγαδικούς από τον κύκλο |z|=1 κ.λ.π"
Γιατί να μην υποθέσει τότε ο μαθητής ότι οι τέσσερις μιγαδικοί είναι από τον άλλο κύκλο?Θα έχουν άδικο?Δεν είναι πιό λογικό να θεωρήσει δύο ζεύγη πού επαληθεύουν την (1) ο ένας από τον ένα κύκλο καί ο άλλος από τον άλλο αντίστοιχα γιά το κάθε ζεύγος?Δηλαδή το γράμμα z δεν εξασφαλίζει από μόνο του τη σαφήνεια της άσκησης.
"Εμείς" καταλαβαίνουμε τι θέλει να πεί αλλά σε πολύ κόσμο θα δημιουργήσει ασάφεια ακριβώς επειδή η (1) είναι σχέση δύο μεταβλητών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vorbulon

Νεοφερμένος

Ο Vorbulon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 102 μηνύματα.
Όντως, μάλλον έτσι θα ήταν καλύτερη η διατύπωση. Πάντως και πάλι δεν ισχύει η ανισότητα. πχ για z1=1, z2=2i, z3=-1, z4=-2i το άθροισμα βγαίνει 4*5^(1/2)>6,3
Τι εννοεί το τρίτο ερώτημα; Είναι οι ίδιοι οι κύκλοι με απόσταση 0;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
Αφού είναι z , το θεώρησα προφανές ότι θα διατρέχουν το μοναδιαίο κύκλο. Αν μπέρδεψα κάποιον, ζητώ συγγνώμη και παραπέμπω στο ποστ του lostg. Δηλαδή στο γεγονός ότι οι μιγαδικοί ονόματι z έχουν έκαστοι μέτρο ίσου της μονάδας.


Στέλιος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tzoker

Νεοφερμένος

Ο Νικόλας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Παλαιό Φάληρο (Αττική). Έχει γράψει 111 μηνύματα.
Καλημέρα σε όλους. :no1:

Ανοίγω αυτή την θεματική ενότητα με σκοπό να δημιουργήσουμε μια συλλογή από πρωτότυπες ασκήσεις για το μάθημα των ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ της Θετικής & Τεχνολογικής Κατεύθυνησης της Γ' Τάξης Ενιαίου Λυκείου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

In Flames

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο In Flames αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 954 μηνύματα.
θα αρχισω με μια ασκηση που μου αρεσε ιδιαιτερα...


Αν για τον αριθμο ισχύει:


να δειχθει οτι ο μιγαδικος ειναι αρνητικος αριθμος.


Γιωργος,In Flames gn
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
Μπορούμε να το υπολογίσουμε και ακριβώς το



Στέλιος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tirovlaxos

Νεοφερμένος

Ο Μανώλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Μενεμένης (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 67 μηνύματα.
να ρωτήσω κάτι? αφού είναι εκτός ύλης οι πολυωνυμικές στο C είναι εκτός... ή αυτή δεν ανάγεται σε πολυωνυμική?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tzoker

Νεοφερμένος

Ο Νικόλας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Παλαιό Φάληρο (Αττική). Έχει γράψει 111 μηνύματα.
ΑΣΚΗΣΗ 1

Για ένα μιγαδικό αριθμό z ισχύει ότι : .
Έστω ακόμα ένας μιγαδικός αριθμός ο με .

α) Να δείξετε ότι : .

β) Να βρείτε το γεωμετρικό τόπο των εικόνων των μιγαδικών αριθμών .

γ) Να δείξετε ότι : .


Θα περιμένω με μεγάλη χαρά τις απαντήσεις σας !!!:):no1::)

--------------------------------------------------------------------

ΑΣΚΗΣΗ 2

α) Να δειχθεί ότι τα σημεία του μιγαδικού επιπέδου που πληρούν τη σχέση :

με

παριστάνουν κύκλο όταν και ευθεία, αν και .

β) Να δειχθεί ότι η εξίσωση ενός κύκλου ή ευθείας είναι της παραπάνω μορφής με τις αντίστοιχες δεσμεύσεις για τα .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Semfer

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Semfer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 332 μηνύματα.
Τα μαθηματικα δεν ειναι μονο οι μιγαδικοι....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tzoker

Νεοφερμένος

Ο Νικόλας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Παλαιό Φάληρο (Αττική). Έχει γράψει 111 μηνύματα.
Τα μαθηματικα δεν ειναι μονο οι μιγαδικοι....

Ναι φυσικά, αλλά τα παιδιά στην προετοιμασία τους στην πλειοψηφία έχουν φτάσει μέχρι και τα όρια.
Οπότε οι ασκήσεις συμβαδίζουν με την προετοιμασία τους!! ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lostG

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 65 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 373 μηνύματα.
Ελπίζω συνάδελφε να μην ξεκινάς την προετοιμασία των μαθητών σου με "πρωτότυπες ασκήσεις" όπως λες, γιατί όπως θα ξέρεις αυτό είναι εντελώς αντιπαιδαγωγικό.Στην πρώτη επαφή με μιά νέα πραγματικότητα χρειάζονται οι μαθητές συνήθεις ασκήσεις.
Παράδειγμα ένας μαθητής έθεσε το ερώτημα όσον αφορά στη λύση της ανίσωσης z^3 > 1. Καί ζήτησε βοήθεια γι αυτό.Τα παιδιά δεν έχουν ακόμη εντρυφήσει στον λογισμό στο C καί σε τι διαφέρει απο αυτόν του R.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top