Συζήτηση για τα πιστοποιητικά αγγλικών

Vladimiros92

Νεοφερμένος

Ο Vladimiros92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Αλο! Εγω εδωσα χθες και μου επεσαν πανευκολα 8εματα: στην αρχη με ρωτουσε και καλα τι μαρεσει στο σχολειο κ ειπα οι φιλοι μου και μιλησαμε λιγο γιαυτο. Μετα μιλησαμε τλιγο για το επαγγελματικο και στο τελος μ δωσε μια εικονα με κατι ανθρωπους που μιλοθσανε σε μια ταξη και πιασαμε συζητηση για ις ξενες γλωσσες, την χρησιμοτητα τους και αλλους τροπους επικοινωνιας οπως γλωσσα του σωματος, μουσικη, κλπ. Για μενα τα θεματα ηταν γελοια παιδια αλλα σε μια φιλη μ επεσαν ''Pros and Cons of Cloning''. Υπηρχαν επίσης ''Whine Tasting'', ''Easter and Wedding Customs'' και αλλα περιεργα αλλα δεν τα ρωτησαν σε κανενα απτους φιλοθς μ που διναμε ιδια ωρα! Και ειμασταν 6 ατομα. Τεσπα παιδες ευχαριστω για τη βοηθεια και την συμπαρασταση και παμε δυναμικα για τα γραπτα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Aντε πλησιαζει η ωρα!
Σε 7 μερες δίνετε ΕCPE.
Να δώσετε να φυγει ενα βαρος απο πάνω σας!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ariana

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Έλενα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 367 μηνύματα.
Μην μας το θυμίζεις :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

X-FILER

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Χάιδω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,969 μηνύματα.
εμας παντως ενας στα αγγλικα μας εχει τρομοκρατησει και μας λεει οτι δεν εχουμε χρονο να σκεφτουμε και τετοια.τεσπα,εμεις ετσι κι αλλιως cambridge θα δωσουμε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Παντως αυτη η εμμονη με το Cambridge δεν λεει να κοπάσει!:p
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Garret

Νεοφερμένος

Ο Garret αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 45 μηνύματα.
εμας παντως ενας στα αγγλικα μας εχει τρομοκρατησει και μας λεει οτι δεν εχουμε χρονο να σκεφτουμε και τετοια.τεσπα,εμεις ετσι κι αλλιως cambridge θα δωσουμε...

Συχνά το παρακάνουν στα φροντιστήρια, υπερβάλλουν και τελικά αγχώνουν τους μαθητές περισσότερο απ όσο θα έπρεπε.

Συμβουλή μου; 1 ημέρα πριν τις εξετάσεις, βγες έξω, πήγαινε βόλτα, γενικά προσπάθησε να χαλαρώσεις :) Φάε κάτι ελαφρύ το βράδυ, κάνε 1 ντουζάκι και γενικά ό,τι σε χαλαρώνει πριν πας για ύπνο.

Επίσης, κάτι πολύ σημαντικό είναι το εξής:

Όταν πάρετε τα θέματα, μη πανικοβληθείς αν σου φαίνονται δύσκολα αρχικά! Δώσε 5 λεπτά στον εαυτό σου να συγκεντρωθεί και θα δεις οτι είναι πολύ πιο εύκολα απ ότι νόμιζες αρχικά! Η θετική ψυχολογία βοηθάει αφάνταστα :)

Καλή επιτυχία σε όλους :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
Αφού είσαι καθηγητής να σε ρωτήσω κάτι. Όταν δω τις comprehension questions στο summary και δεν μπορώ να τις απαντήσω ούτε στα ελληνικά, δεν θα είναι ώρα για άγχος;
Στο reading επίσης στo part 3 εγώ χάνομαι εκεί μέσα.

Τέλος πάντων, στα test πηγαίνω καλά ( παίρνω Β & C) αλλά πιστεύω ότι εκείνη τη μέρα θα τα κάνω σαλάτα. Υπάρχει όμως και το αρχαίο ρητό ( μηδένα προ του τέλους μακάριζεν". Μακάρι να περάσω να ξεμπερδέψω και με το cambridge proficiency ( το michigan το πήρα το Νοέμβριο"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Garret

Νεοφερμένος

Ο Garret αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 45 μηνύματα.
Λοιπόν, ας τα πάρουμε από την αρχή: (μακάριζε :) ) Djimmako, πριν ξεκινήσω να μιλάω για τα μέρη, πιστεύω πως θα ένιωθες πιο άνετα αν ήξερες πόσο ακριβώς γράφεις με ποσοστό %. Γιατί ναι μεν, το Β είναι 75-79 %, αλλά το C κυμαίνεται από 60%-74% :)

Part 1 - Εδώ, απαιτείται εκτός από ευρεία γνώση λεξιλογίου και προσοχή σε σύνταξη, phrasal verbs / εκφράσεις / ιδιωματισμούς. Συγκεκριμένες λέξεις χρησιμοποιούνται σε συγκεκριμένες εκφράσεις ( πχ perform a task ). Οπότε εάν ξέρουμε πως χρησιμοποιείται η λέξη task θα βρούμε εύκολα την απάντηση.

=>Επίσης, αν έχουμε X λέξεις που έχουν σχεδόν ίδια σημασία και μας φαίνεται οτι και οι X ταιριάζουν στο κενό πρέπει να κοιτάξουμε τη σύνταξη τους! π.χ ας υποθέσουμε οτι έχουμε το παρακάτω τυπικό παράδειγμα:

They were..................about reading comprehension.

a. good b. interested c. keen d. enthusiastic

Νοηματικά θα μπορούσαν να είναι και οι 4 σωστές απαντήσεις. Όμως, λέμε "good at, interested in, keen on" και "enthusiastic about"

Συνήθως, οι μαθητές συναντούν πολύ συχνά τέτοιες εκφράσεις σε κείμενα, δε δίνουν όμως αρκετή σημασία, παρα μόνο όταν είναι σε ασκήσεις :)

=>Προσέχουμε επίσης να διαβάζουμε πριν και μετά το κενό ( κάποιες φορές και παραπάνω απο 1 πρόταση πριν/μετά ) ώστε να έχουμε καταλάβει το νόημα του κειμένου.

=>Μία καλή μέθοδος ( η οποία απαιτεί και αρκετές γνώσεις όμως ) είναι να δοκιμάζουμε να βρούμε τη λέξη του κενού καθώς ακολουθούμε τη ροή του κειμένου, πριν κοιτάξουμε ακόμα τι επιλογές έχουμε για το κενό. Το κόλπο εδώ βρίσκεται στό ότι δεν αποσπάμε καθόλου τη προσοχή μας απο το κείμενο, με αποτέλεσμα κάποιες λέξεις να μας έρχονται με φυσικό τρόπο σαν πιθανές απαντήσεις:) Οπότε ελάχιστα δευτερόλεπτα μετά, μπορούμε να δούμε τις 4 απαντήσεις και να βεβαιωθούμε αν μαντέψαμε σωστά ή όχι :)


Part 2 - Αρχικά, εδώ κάθε σωστή απάντηση μετράει για 2 βαθμούς, όπως και στο 3ο και 4ο μέρος, πράγμα που σημαίνει ότι θα πρέπει να δώσουμε ακόμα μεγαλύτερη προσοχή.


=>Πρώτα, διαβάζουμε με προσοχή ποιο είναι το κοινό θέμα που συνδέει τα κείμενα, ώστε να έχουμε 1 γενική ιδέα του τι θα συναντήσουμε (αν τύχει να είναι και αντικείμενο που γνωρίζουμε τόσο το καλύτερο :) )

=>Οι ερωτήσεις ακολουθούν τη ροή του κειμένου, οπότε δε χρειάζεται να ψάχνουμε στο τέλος του κειμένου για να απαντήσουμε την 1η ερώτηση.

=>Πρώτα διαβάζουμε προσεκτικά τα κείμενα, προσπαθώντας να κατανοήσουμε τι λένε, δε θα ξοδέψουμε αρκετό χρόνο μιας και είναι μικρά αποσπάσματα. (αν πιστεύουμε ότι έχουμε καλές ικανότητες text-scanning, μπορούμε να τις χρησιμοποιήσουμε, προσοχή όμως χωρίς υπερβολές )

=>Λοιπόν, 1 μέθοδος που μπορεί να βοηθήσει εδώ, είναι να προσπαθήσουμε διαβάζοντας την ερώτηση να δούμε ποια θα μπορούσε να είναι 1 λογική απάντηση ( χωρίς να κοιτάμε τις απαντήσεις ακόμα ). Μετά, τσεκάρουμε την απάντηση μας με τις 4ς πιθανές απαντήσεις, αλλά πάντα βρίσκουμε απόδειξη ότι αυτή που διαλέξαμε είναι η σωστή.


=>Επίσης προσέχουμε πάρα πολύ, τις ανολοκλήρωτες ερωτήσεις του στυλ:

The writer mentions that music nowadays....



όπου πρέπει η απάντηση που θα διαλέξουμε να μπορεί να συμπληρώσει την πρόταση εκτός απο νοηματικά, και γραμματικά/συντακτικά!


=>Τέλος, προσπαθούμε να κατανοήσουμε το ύφος του συγγραφέα ( ειρωνικό, κριτικό, επαινετικό κλπ ) καθώς θα μας βοηθήσει να απαντήσουμε τις ερωτήσεις :)



- Θα συνεχίσω αργότερα με tips για τα Parts 3&4

χμμ... δεν είναι εύκολο να διαβαστεί τόσο μεγάλο κείμενο, θα πρέπει να κάνω αλλαγές αργότερα.



Part 3 - Υπενθυμίζω ότι κάθε σωστή απάντηση μετράει και εδώ 2 βαθμούς.


=>Εδώ διαβάζουμε με προσοχή το κείμενο, προσέχοντας ιδιαίτερα τις προτάσεις πριν και μετά τη παράγραφο που λείπει. Προσπαθούμε να κατανοήσουμε τη γενική ιδέα του κειμένου, ώστε να τοποθετήσουμε τη παράγραφο εκεί που ακριβώς ταιριάζει. Προσοχή, συνήθως πολλοί μαθητές δίνουν σημασία μόνο στο πρίν και όχι στο μετά (!) Είναι εξίσου σημαντικό!

=>Κοιτάμε να δούμε αν υπάρχουν σύνδεσμοι / εκφράσεις πριν και μετά, που θα μας δώσουν τα στοιχεία που χρειαζόμαστε.

=>Επίσης κάτι πολύ σημαντικό, είναι να κοιτάξουμε αν στη παράγραφο που λείπει, υπάρχουν λέξεις/φράσεις-κλειδιά που συσχετίζονται νοηματικά με την προηγούμενη ή επόμενη παράγραφο. Συνήθως δε θα είναι οι ίδιες λέξεις/φράσεις, αλλά συνώνυμες/παρεμφερείς έννοιες.

πχ. Μπορεί η προηγούμενη παράγραφος να μιλάει για "housework" και αυτή που λείπει να μιλάει για "chores" ή "domestic tasks".

=>Εάν κάποια απο τα κενά σας φαίνονται δύσκολα, μη χάνετε πολύ χρόνο! Κάντε πρώτα αυτά που μπορείτε και επιστρέψτε μετά στα υπόλοιπα.

=>Τέλος, θυμηθείτε να ελέγξετε ότι η παράγραφος που επιλέξατε κολλάει γενικότερα νοημάτικα με την προηγούμενη ή επόμενη και όχι απλά με 1 πρόταση μόνο :)


Part 4 - Και εδώ έχουμε 2 βαθμούς για κάθε σωστή απάντηση.

=>Εδώ η τακτική που ακολουθούμε είναι η εξής: γρήγορο διάβασμα του κειμένου προσπαθώντας να κατανοήσουμε τη γενική ιδέα του. Στη συνέχεια, προσπαθούμε να βρούμε απόδειξη στο κείμενο ότι η απάντηση που διαλέξαμε είναι σωστή, και ταυτόχρονα ελέγχουμε ότι οι άλλες είναι λάθος. Στην αναζήτηση αποδείξεων η τεχνική scanning βοηθάει πολύ καθώς είναι συχνές οι συγκεκριμένες ερωτήσεις του τύπου "what does "it" "x word" in line "10" refer to?, γι' αυτό θα πρέπει να την έχετε εξασκήσει αρκετά, ώστε να μη ξεμείνετε απο διαθέσιμο χρόνο.

=> Χρειάζεται προσοχή στην αξιολόγηση / κατανόηση των ιδεών που περιγράφονται σ' αυτό το μέρος. Συχνά 1-2 λέξεις στις πιθανές απάντησεις μπορεί να κάνουν την διαφορά. Οπότε, αν είστε ανάμεσα σε 2 πιθανές απαντήσεις, κοιτάξτε προσεκτικά τις λέξεις-κλειδιά σε κάθε πιθανή απάντηση και προσπαθείστε να τις αντιστοιχίσετε με το κέιμενο/άποψη του συγγραφέα.


=> Στην περίπτωση ερωτήσεων τύπου "what does "it" in line x refer to? " ,"what is "skimming? in line 10? " μπορεί να χρειαστεί να διαβάσετε παραπάνω απο 1 προτάσεις πριν ή μετά για να καταλάβετε που ακριβώς αναφέρεται και ίσως θα ήταν καλύτερα να κάνετε σύνταξη εαν δυσκολεύεστε να το καταλάβετε οπτικά. Μπορεί κάλλιστα να χρειαστεί να διαβάσετε ολόκληρη παράγραφο, οπότε μη τα παρατάτε εύκολα αν δε μπορείτε άμεσα να το βρείτε:)


=> Τέλος, μη ξεχνάτε ότι μπορείτε να σημειώνετε πάνω στο exam paper, χρησιμοποιείστε σημειώσεις, θα κερδίσετε χρόνο και θα επιβαρύνετε λιγότερα τα μάτια σας / μυαλό από το συνεχές και κουραστικό ψάξιμο :)



Ελπίζω να βοήθησα, σαφώς και με περισσότερα παραδείγματα απο κείμενα θα ήταν πιο εύκολο να κατανοήσετε αυτά που περιγράφω, αλλά θα έχετε ήδη ακούσει αρκετά, οπότε θα έχετε βάσεις :)

Σε ό,τι άλλο μπορώ να σας βοηθήσω παιδιά, ρωτάτε :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
Ευχαριστώ και περιμένω να διαβάσω και το υπόλοιπο. Τώρα η φράση " Τhey were enthusiastic about reading comprehension" δεν νομίζω ότι έχει real world applications:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Garret

Νεοφερμένος

Ο Garret αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 45 μηνύματα.
Προφανώς όχι, απλά πήρα την ιδέα από σενα :) (δες και τα edit που έγραψα ειδικά για σένα και τα ποσοστά % )

Θα προσπαθήσω στην επόμενη ώρα να γράψω και για τα άλλα 2 μέρη.

Part 3 Added.

Part 4 Added.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
Όσοι δίνανε michigan σήμερα πως τους φάνηκε;Ποιο ήταν το θέμα της έκθεσης; Ήταν εύκολο ή δύσκολο το test σε γένικες γραμμές;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
Στο summary και τις comprehension questions. Επίσης δεν καταλαβαίνω τελείως τι εννοεί όταν λέει στις instructions του writing part 1 " discussing the ideas and adding your own views". Πάντως σε ευχαριστώ για τις οδηγίες, τις εφάρμοσα σε ένα past paper που έχω σπίτι και όταν κοίταξα στο internet τις απαντήσεις είχα μόνο 4 λάθη στο part 1

:thanks::thanks::thanks::thanks::thanks::thanks::thanks:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Λοιπον εδωσα στο Form B

Listening: ΠΑΛΟΥΚΙ!
GVR:ετσι και ετσι(γενικα βατο)ειχε και κουφα
WRITING: EASY! Αν θα πρεπει να καταργηθουν τα κιν.τηλ. στα ΜΜΜ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
Πως τα πήγες σε γενικές γραμμές; Σου έφυγε η περιέργια; Όταν λές Μ.Μ.Μ εννοείς μέσα μαζικής μεταφοράς;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Ναι!Public transport!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Socratis

Νεοφερμένος

Ο Socratis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 21 μηνύματα.
Καλημερα.Εχθες εδωσα michigan και μου εσπασαν λιγο τα νευρα.Για lower μιλαω.Στο gvr παντα τα περναγα ευκολα με [75%]και σημερα βαλανε βεβαια πιο δυσκολα αλλα ηταν περιπου σαν αυτα που γραφαμε.Το θεμα ειναι πως δεν προλαβα να γραψω περιπου ολο το τριτο part απο το reading και να φανταστειτε παντα στα past papers το εκνα το τεστ και τελιωνα 15 λεπτα πιο νωρις.Μου φανηκε πως μας πηρανε χρονο απο την ωρα μας ,και δεν το λεω εγω αλλα ολοι και στο τελος ο καθηγητης μας μας ειπε πως μας πηρανε 10 λεπτα .Σιγουρα αν ειχα αυτα τα 10 λεπτα θα ειμουν σιγουρος οτι το εχω περασει το τεστ και τωρα φοβαμαι μην και δεν το παρω εγω που δεν υπηρχε τεστ που να μην το περναγα.Και οχι τιποτα αλλο αλλα το reading στο ecce ειναι για μωρα παιδια [σε ρωταει κατι και το κειμενο το γραφει ολοιδια μεσα].Το listening που ειναι το ποιο ευκολο για εμενα γενικα [ακομα και στο fce]μου φανηκε ευκολο και σιγουρα εχω γραψει ενα 75 %.Τωρα η εκθεση δεν θα την ελεγα ευκολη αλλα δυσκολη αφου δεν μας ειπαν γενικα για τα κινητα αλλα αν ειναι μεγαλο προβλημα να μιλαμε μεσα στα ΜΜΜ.Εγω ειπα πως δεν ειναι προβλημα και στα reasons ειπα διαφορα πραγματα οτι οταν ειμαστε μεσα στο λεωφορειο μπορει να το χρειασθουμε γαι να παρουμε καπιον απο την δουλεια μας κτλ.Δεν ειχες να βαλεις και πολλα πχ να πεις γαι την ακτινοβολια επειδη δεν νομιζω να ξερουν ολοι αυτην την λεξη.Τελος πιστευω το θεμα ηθελε καλο λεξιλογιο.Και κατι ακομα.Μπορειτε να μου πειτε απο που περνεις failed[πχ 55%]και απο που ειναι boardeline;Αν εχεις δυο boardeline περνας?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Λοιπον!
Καταρχας το BF ειναι 55-65 %
Aν έχεις 1 περνας ,αρκει στα αλλα να εχεις LP.
Αν εχεις 2, κοβεσαι!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Garret

Νεοφερμένος

Ο Garret αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 45 μηνύματα.
Στο summary και τις comprehension questions. Επίσης δεν καταλαβαίνω τελείως τι εννοεί όταν λέει στις instructions του writing part 1 " discussing the ideas and adding your own views". Πάντως σε ευχαριστώ για τις οδηγίες, τις εφάρμοσα σε ένα past paper που έχω σπίτι και όταν κοίταξα στο internet τις απαντήσεις είχα μόνο 4 λάθη στο part 1

:thanks::thanks::thanks::thanks::thanks::thanks::thanks:

Writing part 2 συνήθως εννοείς ;; Σε discursive composition / essay αναφέρεσαι λογικά.


Να' σαι καλά και καλές επιτυχίες :) Ό,τι άλλο θέλετε ρωτήστε :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
Όχι λέω για το part 1 το οποίο έχει ένα κειμενάκι ή 3 γνώμες και εσύ πρέπει να στηριχτείς πάνω σε αυτές και να γράψεις τις δικές σου γνώμες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Garret

Νεοφερμένος

Ο Garret αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 45 μηνύματα.
Οκ, discursive είναι κι αυτό.

Το 1ο πράγμα που θα κάνεις είναι να διαβάσεις προσεκτικά το θέμα και τις γνώμες και να βρεις τις λέξεις κλειδιά. Κατόπιν, θα τις αναλύσεις ΧΩΡΙΣ να αντιγράφεις τη γνώμη/ιδέα όπως δίνεται από το θέμα. Δεν υπάρχει πρόβλημα αν χρησιμοποιήσεις αυτούσιες 1-2 λέξεις, αλλά αν αντιγράφεις πρόταση όπως την δίνει θα θεωρηθεί αδυναμία έκφρασης.

Οπότε, αναλύεις τις γνώμες, παρέχοντας και τις δικές σου απόψεις πάνω στο θέμα. Στην ουσία είναι η "έκθεση ιδεών" που μαθαίνετε ( η μάλλον κάποτε διδασκόταν ) και στα σχολεία....

Σχετικά με την δομή των Discursive Compositions, κοίταξε το βιβλίο της έκθεσης σου (Ελπίζω να έχετε το Successful Writing νέα έκδοση... ) για λεπτομέρειες / παραδείγματα. Αν έχετε το συγκεκριμένο βιβλίο, είναι απλά κορυφαίο (!)

Επίσης, μεγάλη προσοχή στον εντοπισμό του τύπου έκθεσης και το ύφος που θα χρησιμοποιήσεις. Γιατί ναι μεν, είναι Discursive το θέμα, αλλά μπορεί να χρειάζεται να γράψεις Article, Letter, Essay ή Proposal.


Πιστεύω πως θα έχετε κάποιο καλό βιβλίο έκθεσης, αν όχι, πες μου να παραθέσω κάποια πιο αναλυτικά παραδείγματα "Ανάλυσης ιδεών + προσθήκη άποψης του συγγραφέα".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top