Πώς σας φαίνονται τα Αρχαία Ελληνικά;

Angelique.

Διακεκριμένο μέλος

Η Angelique. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,200 μηνύματα.
Εμεις τελειωσαμε Μαντιθεο,Δημοσθενη,Ισοκρατη και κανουμε ΚΑΙ λυρικη ποιηση, θα γραψουμε κι στην εισαγωγη..
ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ Γ*ΜΩΤΟ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

haroula

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η haroula αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 353 μηνύματα.
Μην τρελαθούμε τώρα τα ερμηνευτικά στο Δημοσθένη δεν είναι και γελοία. Πρέπει να ξέρεις ιστορικό πλαίσιο και είναι κάπως περίπλοκα. Δε βρίσκω κανένα λόγο να κάνουμε λυρική ποίηση, το θεωρώ χάσιμο χρόνου. Ωραία είναι, δε λέω, αλλά έλεος! Η ύλη για το άγνωστο είναι άπειρη και καλό θα ήταν στο τέλος της χρονιας να ασχολούμαστε μονο με αυτό! ΌΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ. Η λυρική ποίηση μας έλειπε τώρα, έιναι το κερασάκι στην τούρτα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Angelique.

Διακεκριμένο μέλος

Η Angelique. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,200 μηνύματα.
Μην τρελαθούμε τώρα τα ερμηνευτικά στο Δημοσθένη δεν είναι και γελοία. Πρέπει να ξέρεις ιστορικό πλαίσιο και είναι κάπως περίπλοκα. Δε βρίσκω κανένα λόγο να κάνουμε λυρική ποίηση, το θεωρώ χάσιμο χρόνου. Ωραία είναι, δε λέω, αλλά έλεος! Η ύλη για το άγνωστο είναι άπειρη και καλό θα ήταν στο τέλος της χρονιας να ασχολούμαστε μονο με αυτό! ΌΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ. Η λυρική ποίηση μας έλειπε τώρα, έιναι το κερασάκι στην τούρτα...
++++απειρο:iagree:
Πες τα κοπελα μου γιατι το εχουν χασει τελειως καποιοι καθηγητες..
Εδω μας λεει οτι ισως μπει και στις εξετασεις στο τελος η λυρικη ποιηση..:down:
Δηλαδη ειναι να τρελαινεσαι, πραγματικα ομως..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

haroula

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η haroula αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 353 μηνύματα.
Δε μπορώ να ξέρω αν φταίνε οι καθηγητές ή οι επιταγές του υπουργείου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

efi_11

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Εφη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Νομικής Θράκης (Κομοτηνή) και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 147 μηνύματα.
Δε μπορώ να ξέρω αν φταίνε οι καθηγητές ή οι επιταγές του υπουργείου.

Συμφωνω!!!
Ας σταματήσει κάποτε αυτό το πράγμα... Γιατί ότι δεν μας αρέσει πρέπει ΠΑΝΤΑ να λεμε οτι φταινε οι καθηγητές????
Ας βλέπουμε και λιγο γυρω μας...
Μήπως οι καθηγητές κάνουν απλα την δουλεια τους? Μήπως βρίσκουμε αυτή την δικαιολογία για να μην τα βαζουμε με τους εαυτους μας και να αποποιουμαστε τις ευθύνες???
Αυτα τα "μήπως" δεν πρεπει να υπαρχουν... Τα παντα απο εμάς θα εξαρτηθουν... Και τι αν κανατε παραπανω αγνωστο? Ειμαι της άποψης πως οποιος θέλει να πατυχει πραγματικά θα το καταφερει προσπαθωντας σκληρα.

Συγνωμη για τον τροπο που αποφασισα να μιλησω ετσι, αλλα αν δεν αλλαξουμε εμεις αυτην την νοοτροπια, δεν θα μπορεσουμε ΠΟΤΕ να αποκτησουμε καλυτερη παδεια, την παιδεια που εχουν αλλα κράτη! Απο εμας θα ξεκινησουν ολα....
Και παλι συγνωμη:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Angelique.

Διακεκριμένο μέλος

Η Angelique. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,200 μηνύματα.
Δε μπορώ να ξέρω αν φταίνε οι καθηγητές ή οι επιταγές του υπουργείου.
Καλα θα μας τρελανεις?
Ποιες επιταγες του υπουργειου?
Εμεις μεχρι τον Ισοκρατη θα κανουμε, καναμε Μαντιθεο, Δημοσθενη και τωρα Ισοκρατη, τα αλλα απ οσο ξερω δεν ειναι στην υλη
:iagree::no1:
Η λυρικη ποιηση δεν ειναι στην υλη μας.
Και αν οντως δεν φταινε οι καθηγητες οπως λες,τοτε θα επρεπε ολα τα σχολεια να κανουν την ιδια υλη και οχι να κανει ο καθε καθηγητης οτι γουσταρει..

Συμφωνω!!!
Ας σταματήσει κάποτε αυτό το πράγμα... Γιατί ότι δεν μας αρέσει πρέπει ΠΑΝΤΑ να λεμε οτι φταινε οι καθηγητές????
Ας βλέπουμε και λιγο γυρω μας...
Μήπως οι καθηγητές κάνουν απλα την δουλεια τους? Μήπως βρίσκουμε αυτή την δικαιολογία για να μην τα βαζουμε με τους εαυτους μας και να αποποιουμαστε τις ευθύνες???
Αυτα τα "μήπως" δεν πρεπει να υπαρχουν... Τα παντα απο εμάς θα εξαρτηθουν... Και τι αν κανατε παραπανω αγνωστο? Ειμαι της άποψης πως οποιος θέλει να πατυχει πραγματικά θα το καταφερει προσπαθωντας σκληρα.

Συγνωμη για τον τροπο που αποφασισα να μιλησω ετσι, αλλα αν δεν αλλαξουμε εμεις αυτην την νοοτροπια, δεν θα μπορεσουμε ΠΟΤΕ να αποκτησουμε καλυτερη παδεια, την παιδεια που εχουν αλλα κράτη! Απο εμας θα ξεκινησουν ολα....
Και παλι συγνωμη:(
Οου..
Ρε παιδια μιλαμε για κειμενα που ειναι εκτος υλης, που μας ειναι τελειως αχρηστα..
Χρησιμοποιουνται τυποι που δεν θα τους διδαχτουμε ποτε στη ζωη μας..
Χαλαρωστε λιγο..
Για λυρικη ποιηση μιλαμε..
Εχετε διαβασει τις μεταφρασεις στα κειμενα?
Ειναι οτι να'ναι..
Και εκτος των αλλων,αν καποιος θελει να κανει κατι πραπανω και να ασχοληθει, να παρει μονος του και να βγαλει μεταφραση σε αγνωστα κειμενα..
Απο βοηθηματα ειδικα προσαρμοσμενα γι' αυτο το σκοπο..
Δεν μας φτανουν οσα εχουμε δηλαδη(που ειναι απειρα,αν υπολογισουμε και του φροντιστηριου και το προσωπικο διαβασμα)..κανουμε και λυρικη..:wow:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

liaki

Νεοφερμένος

Η Αμαλία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
Καλα θα μας τρελανεις?
Ποιες επιταγες του υπουργειου?

:iagree::no1:
Η λυρικη ποιηση δεν ειναι στην υλη μας.
Και αν οντως δεν φταινε οι καθηγητες οπως λες,τοτε θα επρεπε ολα τα σχολεια να κανουν την ιδια υλη και οχι να κανει ο καθε καθηγητης οτι γουσταρει..


Οου..
Ρε παιδια μιλαμε για κειμενα που ειναι εκτος υλης, που μας ειναι τελειως αχρηστα..
Χρησιμοποιουνται τυποι που δεν θα τους διδαχτουμε ποτε στη ζωη μας..
Χαλαρωστε λιγο..
Για λυρικη ποιηση μιλαμε..
Εχετε διαβασει τις μεταφρασεις στα κειμενα?
Ειναι οτι να'ναι..
Και εκτος των αλλων,αν καποιος θελει να κανει κατι πραπανω και να ασχοληθει, να παρει μονος του και να βγαλει μεταφραση σε αγνωστα κειμενα..
Απο βοηθηματα ειδικα προσαρμοσμενα γι' αυτο το σκοπο..
Δεν μας φτανουν οσα εχουμε δηλαδη(που ειναι απειρα,αν υπολογισουμε και του φροντιστηριου και το προσωπικο διαβασμα)..κανουμε και λυρικη..:wow:

Επικρατεί ένα χάος στην ύλη!!! Δηλαδή απο την μία, κάποιοι καθηγητές προσπαθούν εν αγωνίως να ολοκληρωσουν την απαιτούμενη ύλη αλλά δε προλαβαίνουν (για διαφόρους λόγους που δεν είναι απαραίτητο να αναφέρω),άλλοι από την άλλη ΒΑΡΙΟΥΝΤΑΙ να κάνουν όσα πρέπει γι'αυτό και πάνε τα αρχαία επίτηδες με αργούς ρυθμούς , και κάποιοι καθηγητές με διαφόρους τρόπους καταφέρνουν να συμπληρώνουν την ύλη και να κάνουν και παραπάνω!Πιστεύω πως δεν είναι σ'αυτόν τον τομέα το υπουργείο υγείας μόνο που φταίει, αλλά και ορισμένοι ανεύθυνοι καθηγητές που δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους και που δεν τελούν το πρόγραμμα του υπουργείου, και άλλοι που δεν δείχνουν κατανόηση στα παιδιά και που πιστεύουν ότι πιο πολύ θα οφελήσει τα παιδιά να κάνουν λυρική παρά άγνωστο!Είναι λοιπόν στην κρίση του κάθε καθηγητή. Και ίσως εκεί θα έπρεπε να επέμβει το υπουργείο και να κάνει έλεγχο στα σχολεία όσον αφορά την ύλη...Πολλά ζητάω ε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Angelique.

Διακεκριμένο μέλος

Η Angelique. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,200 μηνύματα.
Επικρατεί ένα χάος στην ύλη!!!
Το εχουμε καταλαβει..

Δηλαδή απο την μία, κάποιοι καθηγητές προσπαθούν εν αγωνίως να ολοκληρωσουν την απαιτούμενη ύλη αλλά δε προλαβαίνουν (για διαφόρους λόγους που δεν είναι απαραίτητο να αναφέρω),άλλοι από την άλλη ΒΑΡΙΟΥΝΤΑΙ να κάνουν όσα πρέπει γι'αυτό και πάνε τα αρχαία επίτηδες με αργούς ρυθμούς , και κάποιοι καθηγητές με διαφόρους τρόπους καταφέρνουν να συμπληρώνουν την ύλη και να κάνουν και παραπάνω!
Να σου αναφερω καποιους απο τους "διαφορους τροπους"..
Η καθηγητρια μας,παιρνει ωρες απο το Αγνωστο για να μας κανει Γνωστο..:down:
Ετσι,μειωνονται οι ωρες που πρεπει να ασχολουμαστε με αγνωστα κειμενα,κι εχουμε φτασει στο σημειο να προσπαθουμε να καλυψουμε μονοι μας τα κενα που δημιουργουνται στο Αγνωστο λογω αυτης της καταστασης...

Πιστεύω πως δεν είναι σ'αυτόν τον τομέα το υπουργείο υγείας μόνο που φταίει, αλλά και ορισμένοι ανεύθυνοι καθηγητές που δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους και που δεν τελούν το πρόγραμμα του υπουργείου, και άλλοι που δεν δείχνουν κατανόηση στα παιδιά και που πιστεύουν ότι πιο πολύ θα οφελήσει τα παιδιά να κάνουν λυρική παρά άγνωστο!
+1000:iagree::no1:
Είναι λοιπόν στην κρίση του κάθε καθηγητή. Και ίσως εκεί θα έπρεπε να επέμβει το υπουργείο και να κάνει έλεγχο στα σχολεία όσον αφορά την ύλη...Πολλά ζητάω ε;
+1
Αυτο θα ηταν οτι καλυτερο,πραγματικα..να υπηρχε ενας ελεγχος στα σχολεια και για την υλη και για πολλα αλλα φαινομενα φυσικα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

liaki

Νεοφερμένος

Η Αμαλία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
Το εχουμε καταλαβει..


Να σου αναφερω καποιους απο τους "διαφορους τροπους"..
Η καθηγητρια μας,παιρνει ωρες απο το Αγνωστο για να μας κανει Γνωστο..:down:
Ετσι,μειωνονται οι ωρες που πρεπει να ασχολουμαστε με αγνωστα κειμενα,κι εχουμε φτασει στο σημειο να προσπαθουμε να καλυψουμε μονοι μας τα κενα που δημιουργουνται στο Αγνωστο λογω αυτης της καταστασης...
Και φυσικά όλη αυτή η κατάσταση εξηγεί απόλυτα τον λόγο που είμαστε πανευρωπαικώς από τους τελευταίους στο θέμα 'Παιδεία'...:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Angelique.

Διακεκριμένο μέλος

Η Angelique. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,200 μηνύματα.
Και φυσικά όλη αυτή η κατάσταση εξηγεί απόλυτα τον λόγο που είμαστε πανευρωπαικώς από τους τελευταίους στο θέμα 'Παιδεία'...:(
Yeap:iagree:
Ειναι και αυτος ενας λογος για την καταντια της παιδειας στη χωρα μας..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johngreek_mad

Δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 795 μηνύματα.
Σας περνουν ωρες απο το Αγνωστο για να κανετε Γνωστο? Ανεπιτρεπτο, το αντιθετο θα επρεπε να συμβαινει!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Angelique.

Διακεκριμένο μέλος

Η Angelique. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,200 μηνύματα.
Σας περνουν ωρες απο το Αγνωστο για να κανετε Γνωστο? Ανεπιτρεπτο, το αντιθετο θα επρεπε να συμβαινει!
Aκριβως.:iagree:
Και αυτη η κατασταση υπαρχει απο την αρχη της χρονιας..
Το επιπεδο μου στο αγνωστο,θεωρω πως θα μπορουσε να ηταν πολυ καλυτερο εαν γινονταν κανονικα τα μαθηματα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

efi_11

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Εφη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Νομικής Θράκης (Κομοτηνή) και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 147 μηνύματα.
Οου..
Ρε παιδια μιλαμε για κειμενα που ειναι εκτος υλης, που μας ειναι τελειως αχρηστα..
Χρησιμοποιουνται τυποι που δεν θα τους διδαχτουμε ποτε στη ζωη μας..
Χαλαρωστε λιγο..
Για λυρικη ποιηση μιλαμε..
Εχετε διαβασει τις μεταφρασεις στα κειμενα?
Ειναι οτι να'ναι..
Και εκτος των αλλων,αν καποιος θελει να κανει κατι πραπανω και να ασχοληθει, να παρει μονος του και να βγαλει μεταφραση σε αγνωστα κειμενα..
Απο βοηθηματα ειδικα προσαρμοσμενα γι' αυτο το σκοπο..
Δεν μας φτανουν οσα εχουμε δηλαδη(που ειναι απειρα,αν υπολογισουμε και του φροντιστηριου και το προσωπικο διαβασμα)..κανουμε και λυρικη..:wow:

Aκριβως αυτο ειναι το προβλημα.... Μας ενδιαφερει να διδασκομαστε αυτα που υποτιθεται οτι ειναι εντος ύλης!
Δεν λεω οτι συμφωνω που διδασκεστε λυρικη ποιηση, αλλα λιγο ηρεμία.... Δεν ηρθε και το τελος του κοσμου... Και απο την στθγμη που υπαρχει μαθημα λυρικη ποιηση για την Β λυκειου αυτο σημαινει πως ειναι στην υλη... Αλλιως δεν θα ξοδευονταν αδικα κοβωντας τοσα βιβλια... Και μιλας για κειμενα που οπως λες ειναι τελειως αχρηστα... Με την ιδια λογική γιατι να κανουμε αρχαια, γιατι λατινικα? Θα μιλησουμε ποτε αρχαια ή λατινικά στην ζωή μας περα απο την ταξη?????
Καταλαβα οτι χανουμε την ουσια.
Τελοσπαντων... Αυτα ηθελα να πω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

johngreek_mad

Δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 795 μηνύματα.
1ον) σε ολα τα μαθηματα υπαρχουν κεφαλαια που ειναι εκτος υλης
2ον) Οχι δεν θα μιλησουμε αρχαια οταν βγουμε στην κοινωνια, ομως θα ξερουμε 1000 πραγματα παραπανω για τη γλωσσα μας, να μιλαμε σωστα, να εχουμε εναν πολυ καλο λογο, κι αυτο ισως μπορει να το καταλαβαινουν οι μαθητες οταν πηγαινουν στη Β'Λυκειου και επιλεγουν θεωρητικη κατευθυνση, γιατι παρατηρειται μεγαλη βελτιωση στο λογο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Angelique.

Διακεκριμένο μέλος

Η Angelique. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,200 μηνύματα.
Aκριβως αυτο ειναι το προβλημα.... Μας ενδιαφερει να διδασκομαστε αυτα που υποτιθεται οτι ειναι εντος ύλης!
Δεν λεω οτι συμφωνω που διδασκεστε λυρικη ποιηση, αλλα λιγο ηρεμία.... Δεν ηρθε και το τελος του κοσμου... Και απο την στθγμη που υπαρχει μαθημα λυρικη ποιηση για την Β λυκειου αυτο σημαινει πως ειναι στην υλη... Αλλιως δεν θα ξοδευονταν αδικα κοβωντας τοσα βιβλια... Και μιλας για κειμενα που οπως λες ειναι τελειως αχρηστα... Με την ιδια λογική γιατι να κανουμε αρχαια, γιατι λατινικα? Θα μιλησουμε ποτε αρχαια ή λατινικά στην ζωή μας περα απο την ταξη?????
Καταλαβα οτι χανουμε την ουσια.
Τελοσπαντων... Αυτα ηθελα να πω
Και βεβαια ειπα πως μας ειναι τελειως αχρηστα τα κειμενα,υπαρχουν τυποι που δεν θα τους χρησιμοποιησουμε καν στις εξετασεις..
Αυτο εννοουσα..
Και γιατι να χανουμε την ωρα μας με την λυρικη και να μην κανουμε ενα αγνωστο παραπανω ρε παιδια?
Γιατι να μην κατσεις να βελτιωθεις σε κατι που σε ενδιαφερει αμεσα και κανουμε χιλια δυο ακυρα πραγματα?
Anyway...
2ον) Οχι δεν θα μιλησουμε αρχαια οταν βγουμε στην κοινωνια, ομως θα ξερουμε 1000 πραγματα παραπανω για τη γλωσσα μας, να μιλαμε σωστα, να εχουμε εναν πολυ καλο λογο, κι αυτο ισως μπορει να το καταλαβαινουν οι μαθητες οταν πηγαινουν στη Β'Λυκειου και επιλεγουν θεωρητικη κατευθυνση, γιατι παρατηρειται μεγαλη βελτιωση στο λογο
Σε αυτο θα συμφωνησω..:iagree:
Και πιστευω πως αυτο μπορει να επιτευχθει και με την υλη που ηδη διδασκομαστε και με την δουλεια που ουτως η αλλως γινεται στην θεωρητικη κατευθυνση...
Εγω προσωπικα νιωθω πως εχω βελτιωσει παρα πολυ τον λογο μου και χωρις να κανω λυρικη η το οτιδηποτε ακυρο:s
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johngreek_mad

Δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 795 μηνύματα.
Δεν ξερω αν συμβαινει σε εσας, αλλα μου συμβαινει συχνα... οταν ακουω μια λεξη περιεργη και καταλαβαινω εκεινη τη στιγμη τι σημαινει, καθομαι και την αναλυω τελειως μηχανικα στο μυαλο μου, και λεω "α ετσι βγαινει, τωρα καταλαβα"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

haroula

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η haroula αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 353 μηνύματα.
Δεν ξερω αν συμβαινει σε εσας, αλλα μου συμβαινει συχνα... οταν ακουω μια λεξη περιεργη και καταλαβαινω εκεινη τη στιγμη τι σημαινει, καθομαι και την αναλυω τελειως μηχανικα στο μυαλο μου, και λεω "α ετσι βγαινει, τωρα καταλαβα"
Ναι, εξυπακούεται. Από την ετυμολογία κατανοείς την ερμηνεία.:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

MANOLIS_X3!!!

Νεοφερμένος

Ο MANOLIS_X3!!! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Παιδιά εχω σοβαρο προβλημα. Οι εναντιωματικες προτάσεις είναι λανθάνοντες υποθετικοί λόγοι??????????????
απαντήστε please!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Miss Brightside

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ahri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιρλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,696 μηνύματα.
Παιδιά εχω σοβαρο προβλημα. Οι εναντιωματικες προτάσεις είναι λανθάνοντες υποθετικοί λόγοι??????????????
απαντήστε please!

Οι εναντιωματικές/παραχωρητικές προτάσεις εισάγονται με το ει και, (ε)αν και, και ει, καν. Είναι κυρίως υποθετικές προτάσεις με τον επιδοτικό σύνδεσμο καί (οὐδέ, μηδέ) και τον υποθετικό σύνδεσμο, και εκφέρονται με τις γνωστές μας εγκλίσεις.
Με λίγα λόγια, λες την εισαγωγή τους, την εκφορά, ότι σχηματίζεται υποθετικός λόγος, βρίσεις υπόθεση-απόδοση και προχωράς στην αναγνώριση του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

^natasa666^

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Νατάσα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θεσσαλίας (Βόλος). Έχει γράψει 333 μηνύματα.
Παιδιά εχω σοβαρο προβλημα. Οι εναντιωματικες προτάσεις είναι λανθάνοντες υποθετικοί λόγοι??????????????
απαντήστε please!
https://www.study4exams.gr/anc_greek/course/view.php?id=111 :):):)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top