!eLenI...@!
Νεοφερμένο μέλος



αν και πιστεύω ότι είναι και θέμα καθηγητή..πχ πέρσι είχα έναν καθηγητή αρκετά αυστηρό για 1η γυμνασίου..εε δεν ειχα και την καλύτερη γνώμη...φέτος όμως έχω έναν καθηγητή όλα τα λευτά..κάνει το μάθημα πολύ ευχαριστο και δεν προχωράει σε καινούριο μάθημα αν δεν εχουν καταλάβει όλοι το παλιό...
κ έτσι πρέπει άλλωστε...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kotatsuneko
Πολύ δραστήριο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Flower princess
Εκκολαπτόμενο μέλος


Τι χρειαζεται για την Γ απο το βιβλιο της γεωμετριας? (για να ξαναριξω μια ματια)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
maroulucky
Νεοφερμένο μέλος


Χαλι μαυρο μου φαινεται η γεωμετρια!Προτιμουσα αλγεβρα με χιλια (και ημουν και ΠΟΛΥ καλυτερος στην αλγεβρα
).
Δεν ξερω... παραηθελε πολυπλοκη σκεψη αυτο το μαθημα κι εγω δεν ημουν για τετοια! Ασκησεις δεν ελυνα ποτε, μονο διαβαζα (και ηξερα πολυ καλα) τη θεωρια και τις αποδειξεις. Αλλα απο πρακτικη εφαρμογη δεν....
Σαν μαθημα δεν μου κινησε ποτε το ενδιαφερον να ασχοληθω σοβαρα μαζι του (ακομα και τα αρχαια περισσοτερο μ' ενδιεφεραν).
Ευτυχως εγραφα αξιοπρεπως στα διαγωνισματα (12-13 δεν το λες και λιγο για το διαβασμα που εκανα) και επειδη εδειχνα και ενδιαφερον στην ταξη (επιφανειακα τουλαχιστον
) ειχα και ενα 15-16 στα τετραμηνα!
![]()
χαχαχαχαχα και εγω ειμαι στην ιδια ακριβως κατασταση!!!!ολοιδια ομως!!!!!να ναι καλα η περσινη καθηγητρια που μας ειχε και αλγεβρα και γεωμετρια και ειχε καταλαβει το προβλημα μου(στη γεωμετρια) και μου εβαζε τετοιους βαθμους και εμενα!!

-----------------------------------------
το μακραν πιο βαρετό μάθημα μετά τη βιολογία(ειναι χαλια ο καθηγητης, γιαυτο μου φαινεται βαρετη) και το δίκαιο....
δεν θα ελεγα βαρετη ουτε τη βιολογια ουτε το δικαιο(ειδικα τη βιολογια)
βεβαια παιζει ρολο κι ο καθηγητης...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
johngreek_mad
Δραστήριο μέλος


Και πιο μάθημα θα σου προσφέρει κάτι άμεσα;Τα μαθηματικά είναι ο άξονας γύρω απο τον οποίο γυρίζουν τα πάντα.
Ναι δηλαδη εγω που δεν ξερω γεωμετρια και αλγεβρα, δεν ζω, δεν υπαρχω, δεν θα κανω τιποτα στο μελλον





Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
manos4
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
astathmitos
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
caaasta
Νεοφερμένο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BaCiLiS
Νεοφερμένο μέλος





Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jasonbin
Νεοφερμένο μέλος


Στα μαθηματικά κατεύθυνσης της Β λυκείου παραδείγματος χάρη κάποιες ασκήσεις δεν βγαίνουν με τίποτα αν δεν έχεις κάποιες βασικές γνώσεις από τη Γεωμετρία της Α Λυκείου (π.χ. ιδιότητες των παραλληλογράμμων)
-----------------------------------------
Ναι δηλαδη εγω που δεν ξερω γεωμετρια και αλγεβρα, δεν ζω, δεν υπαρχω, δεν θα κανω τιποτα στο μελλον![]()
Μας έδωσε ένα πολύ ενδιαφέρον δοκίμιο στην έκθεση την περασμένη βδομάδα ο καθηγητής μου με θέμα την ειδίκευση και τις αρνητικές επιπτώσεις που μπορεί αυτή να έχει. Ο συγγραφέας κατέληγε ότι πέρα από γνώσεις στον τομέα της ειδίκευσης του, ένα άτομο για να θεωρείται καλλιεργημένο πρέπει να έχει γνώσεις και σε άλλους τομείς γενικότερου ενδιαφέροντος
Ακόμα, η μαθηματικός μου μας έχει πει πολλές φορές ότι όταν η Άλγεβρα ήταν μάθημα πανελλαδικώς εξεταζόμενο στη Β λυκείου τα περισσότερα 100άρια τα φέρνανε παιδιά της θεωρητικής

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
johngreek_mad
Δραστήριο μέλος


Επιμενω οτι η Γεωμετρια δεν μπορει να μου δωσει τιποτα... (μιλαω παντα σε υποκειμενικο επιπεδο, θελοντας να ακολουθησω Δημοσιογραφια)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Katerina192
Δραστήριο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Super_Marios
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος


Αλλά εντάξει, ειδικά για της Β' Λυκείου τη Γεωμετρία κι εγώ δε νομίζω ότι είναι ό,τι πιο ουσιώδες υπάρχει, αλλά θα σου πρότεινα, ειδικά τις μετρικές σχέσεις να μην τις περάσεις έτσι. Και τα κανονικά πολύγωνα μπορώ να σου πω...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Super_Marios
Νεοφερμένο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ηλίας
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dora-92
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Luferum
Νεοφερμένο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.